Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
17.1.2012 20:03
elaphka

XXX.XXX.165.89

Dobrý den vespolek ^^
Potřebovala bych poradit. Už dlouho sháníme vhodného psa, študujeme, hledáme a stále nemůžeme dojít k výsledku.
Hledáme plemeno, pro které by měly platit tyto podmínky:
1) Malé nebo střední plemeno, kterému by nevadil pobyt v bytě.
2) Né moc hyperaktivní, aby byl unavitelný (myslím tím žádné střely jako řeba Jack Russel :-))
3) Aby byl pes snadno vycvičitelný, a přitom aby se s ním daly dělat různé sporty-jako dog dancing či agility.

Vím, že se body 2) a 3) celkem vylučují, tak abych to uvedla na pravou míru: pejsek by byl pro naší babičku (starší ale aktivní paní!), která je v bytě sama a hledá společnost. Je nutné, aby pejska sama zvládala, je shopná mu věnovat tak dvě tři procházky denně. Má za sebou letitou zkušenost s Velššpringr španěli.
Já osobně jsem studentka, takže bych se ve svém volném čase (a bohužel ho není mnoho) chtěla s hafem dělat nějaké kravinky, abychom se nenudili :-)

Doufám, že naše požadavky nejsou nijak hrozné, a že se k nějakému tomu vhodnému plemenu dohrabeme.
Děkuji Vám předem za pomoc!
Elaphka

17.1.2012 20:19
dines

XXX.XXX.43.243

Pokud nejste nějak zaujatí, myslím že pudlík(střední) by byl pro vás ideální - jsou to velmi všestranní a odolní pejsci,
akční gaučáci - vydrží se s babičkou válet na gauči a procházkovat a vás potom oddělá na tréninku čehokoliv :-)

17.1.2012 20:38
awake

XXX.XXX.184.85

a co český strakáč nebo špic?

Neregistrovaný uživatel

17.1.2012 21:00
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.51.10

Možná to prásknu jen tak od boku, ale zmínka o velššpringrovi mi automaciky hodila kavalíra - vím o nich, že jsou přátelští, vyrovnaní a klidní, ale dokážou být i aktivní (kamaráda s ním dělá právě dog dancing).