Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
29.6.2012 15:09
7dora

XXX.XXX.34.52

Ahoj,
mam fenku z utulku, zhruba 4-5 let stará.
Pořád důmam co by to tak mohlo byt krizeneho a zajimaly by me vaše názory :) Nejsem zas takový extra odborník :):-)

29.6.2012 17:16
saina

XXX.XXX.84.197

Ani já nejsem odborník, ale přijde mi typově jako NO, který tu podsaditost a barvu získal od nějakého bulla nebo boxera... každopádně je to fešák a klidně můžete tvrdit, že máte holanďana. :))

29.6.2012 17:48
7dora

XXX.XXX.64.102

to zatim tvrdim :D ale NO mi neprijde teda.. nevim:) :-)):-)

29.6.2012 18:42
7dora

XXX.XXX.64.102

A co myslíte, že je toto? Tam netusim jeste vic. Ma to 7.5 kg a je tomu 6 mesicu a je tez z utulku :-)

29.6.2012 19:10
hanele

XXX.XXX.219.155

7dora napsal(a):
A co myslíte, že je toto? Tam netusim jeste vic. Ma to 7.5 kg a je tomu 6 mesicu a je tez z utulku :-)

Prostě voříšek! :-)

29.6.2012 20:44
7dora

XXX.XXX.64.102

hanele napsal(a):
Prostě voříšek! :-)

nee orisek neeee, teda jako jo :D ale ja chci diskutovat :D :-) obcas mam pocit ze ma vyraz jak bigl, ocasek nevim po kom, dlouhy nozky taky nevim po kom :D nevim mozna nejaky terier treba, podle velikosti :Dsmajlík

29.6.2012 20:48
hanele

XXX.XXX.219.155

7dora napsal(a):
nee orisek neeee, teda jako jo :D ale ja chci diskutovat :D :-) obcas mam pocit ze ma vyraz jak bigl, ocasek nevim po kom, dlouhy nozky taky nevim po kom :D nevim mozna nejaky terier treba, podle velikosti :Dsmajlík

Jo tááák ... :-))
No tak v tom případě by to mohl být parsonek s bíglem ... ? smajlík

30.6.2012 10:55
4sparw

XXX.XXX.69.125

7dora napsal(a):

já v něm vidím basenjiho :D možná je to jen kvůli té fotce, to trochu svraštělý čelo, natočenej ocásek, basenjíci jsou taky nohatí, jen ty plandací uši jsou špatně :D takže druhý tipuju na bígla, po tom má barvu a ty ušiska :D Ovšem jestli je to kříženec basenjiho a bígla, tak to teda potěš koště, to by mohl být dobrej rarach. ;D

30.6.2012 11:00
hankaapes

XXX.XXX.39.63