Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
28.8.2013 23:36
cajin

XXX.XXX.165.52

Dobrý večer,
Chtěla bych si pořídit pejska do bytu, který by mně přes den a po večerech dělal společnost, když je přítel v práci. Byla mně doporučena fenka tohoto plemene, že snadno snášejí bytové prostory. Ovšem občas by musel můj mazlíček zůstat doma sám. Proto se obracím na vás s radou zda vydrží takový pejsek přes den doma sám ? Jsem úplný laik, proto se obracím na profíky. Mám sice nastudovanou nějakou literaturu, ale vás názor je pro mě cennější.
Předem děkuji
S přátelským pozdravem Beáta

28.8.2013 23:39
skoty13

XXX.XXX.218.178

Jistě že vydrží sám doma, stejně jako jiní psi. Jen je potřeba ho naučit být sám, aby neobtěžoval štěkotem sousedy nebo neničil domácnost. Je to malý pes, ale pořád pes, žádná panenka.

29.8.2013 00:35
rapotacka11

XXX.XXX.73.135

Vy , když nemáte přítele potřebujete , společnost a mladý pes může být sám ?
Ale jo , bude se mu to líbit . . .nebude se nudit , nebude se bát , nebude se cítit opuštěný . . . .

29.8.2013 07:45
domča14

XXX.XXX.69.142

cajin napsal(a):
Dobrý večer,
Chtěla bych si pořídit pejska do bytu, který by mně přes den a po večerech dělal společnost, když je přítel v práci. Byla mně doporučena fenka tohoto plemene, že snadno snášejí bytové prostory. Ovšem občas by musel můj mazlíček zůstat doma sám. Proto se obracím na vás s radou zda vydrží takový pejsek přes den doma sám ? Jsem úplný laik, proto se obracím na profíky. Mám sice nastudovanou nějakou literaturu, ale vás názor je pro mě cennější.
Předem děkuji
S přátelským pozdravem Beáta

Dobrý den,
když ho naučíte být sám, tak bezproblému vydrží.
Jen, prosím vás, je to teriér, ten vám na posteli nebo na gauči pořád sedět/ležet nebude. Jste si vědoma toho, že bude potřabovat i dosti pohybu? Že bude pptřebovat zaměstnávat hlavu?
Máme takového jednoho doma a neumím si představit, co by dělala, kdyby si musela vystačit s těma procházkama okolo paneláku, jako většina takových psů.