bettka

XXX.XXX.153.1
Zdravím Chovatelé,
Vím, že vlákno o EO, už tu bylo nespočítaně mnohokrát.
Nechci v žádném případě rozpoutat žádnou diskuzi, která bude začínatrozdělením do dvou cílových skupin na zastánců EO a nebo odpůrců.
Víme, že ve výsledku to dopadne, že drtivá většina se tu zde pohádá.
No necháme to osudu, jak se toto téma opět vyvrbí.
Proč vlastně píši...
Pracuji ve společnosti, ve které máme i blízko k chovatelským potřebám. Již po několikáté, k nám chodí lidé s otázkou jestli míváme Eo.
Pokaždé jsem se na ně otočila a odpověděla pouhou struhou větu, ne nemáme. A pracujeme si s kolegyňkou dále.
Jenomže, když asi před třemi dny k nám zamířil jakýsi sebevědomý chlápek a už od vchodu, byl rozčilený a hulákal na nás, že potřebuje nutně EO.
Můj postup byl následovný a opakovaný - věta....Ne nemáme.
Když zákazník, nadhodil výraz, jak je možné, že naše společnost takovou věc postrádá ?
Jsem se neudržela a drze jsem se zeptala, nač ho potřebujete ?
Pán mi struze odpověděl Můj pes utíká a štěká, tak potřebuji buď obojek a nebo jsem slyšel o plotu.)
A už jsem to nevydržela.
Milý pane, takovou věc nemáme a ani my mít nikdy nebudeme jelikož my jako pracovníci i naštěstí naši nadřízení takovou věc považují za nesmysl.
Pán se na mě ohlédl v jakém slova smyslu myslím, že je to holý nesmysl. ( Jestli je poruchový či co )
Další náraz jsem uhodila, že by bylo lepší se nejdřív zamyslet jakého psa si kupuji a jaké na to mám podmínky, EO, či jakýmsi plotem nic rozhodně nevyřeším.
Drze jsem mu řekla ať jde domu a psa si vycvičí, tak jak by měl a udělal si nový plot.
A víte co mi odpověděl ??
Že takovej plot by byl drahej.
Tak jsem se jen otočila na něho a říkám, tak dejte psa, někomu kdo nebude chtít dávat el. impulzy kvůli jeho normálnímu psímu chování.
Kolegyně do me už strčila s tím, že jsem opravdu už drzá a že kdyby to někdo viděl z vedení asi bych byla už na dlažbě.
Nevím proč to píši a zakládám k vůli tomu nové vlákno, ale potřebuju slyšet, že jsem udělala správně.
Jak mě ten člověk dostal opět do ráže !!!
Hezký den a nenechejte si ho zkazit jako já :D
bettka

XXX.XXX.153.1
A to hlavní, chce si na mě stěžovat :D za neprofesionální chování..
Zdravím,
pán je debil, o tom určitě žádná, jen nevím, jak by mu elektronický obojek pomohl s utíkáním psa z neoplocené zahrady, ten ohradník už je o něčem jiném.
Bohužel pracujete jako prodavačka (pokud jste ve firmě na vyšší pozici, omlouvám se, ale nemá to na to vliv, i kdyby jste byla majitelkou), takže být já zákazníkem u Vás a slyším tohle, pravděpodobně bych byla v obchodě naposledy. Když ono je to těžké, když člověk se slušností daleko nedojde. Asi bych mu nejdříve zkusila vysvětlit princip funogvání těchto dvou věcí (ač to neprodáváte, asi teoreticky o něm nějaké informace máte, když je neuznáváte) a prostě řekla, že nemáte a hotovo. Na dozat, jak je možné, že tyhle věci nevedete, se dá odpovědět jednoduše, že neprodáváte zboží, o které nemají lidi zájem, případně jej odkážete na vyšší osobu, ať si jde stěžovat jinam, nebo pokud je možnost, může si jej objednat. Pokud ten chlap obojek nebo ohradník chce, pořídí si tak či tak. Já jsem zvyklá, že ve všech obchodech se dá slušně domluvit, když mi řeknou, že to prostě nemají, tak poděkuji a odcházím jinam. Asi bych si taky nenechala kafrat do výchovy, pokud by na mě někdo vyletěl, se slušností si ráda rady vyslechnu a vezmu si z toho to, co sama považuji za obohacující, s čím nesouhlasím, to z hlavy vypustím. Opakuji, že pán je debil, ale stejně bych se do nějakých sporů nepouštěla, které vypadají jako hádka se zákazníkem.
Spíše se cítím do pozice kolegyně, která do vás šťouchla.
bettka

XXX.XXX.153.1
serigala
napsal(a):
Zdravím,
pán je debil, o tom určitě žádná, jen nevím, jak by mu elektronický obojek pomohl s utíkáním psa z neoplocené zahrady, ten ohradník už je o něčem jiném.
Bohužel pracujete jako prodavačka (pokud jste ve firmě na vyšší pozici, omlouvám se, ale nemá to na to vliv, i kdyby jste byla majitelkou), takže být já zákazníkem u Vás a slyším tohle, pravděpodobně bych byla v obchodě naposledy. Když ono je to těžké, když člověk se slušností daleko nedojde. Asi bych mu nejdříve zkusila vysvětlit princip funogvání těchto dvou věcí (ač to neprodáváte, asi teoreticky o něm nějaké informace máte, když je neuznáváte) a prostě řekla, že nemáte a hotovo. Na dozat, jak je možné, že tyhle věci nevedete, se dá odpovědět jednoduše, že neprodáváte zboží, o které nemají lidi zájem, případně jej odkážete na vyšší osobu, ať si jde stěžovat jinam, nebo pokud je možnost, může si jej objednat. Pokud ten chlap obojek nebo ohradník chce, pořídí si tak či tak. Já jsem zvyklá, že ve všech obchodech se dá slušně domluvit, když mi řeknou, že to prostě nemají, tak poděkuji a odcházím jinam. Asi bych si taky nenechala kafrat do výchovy, pokud by na mě někdo vyletěl, se slušností si ráda rady vyslechnu a vezmu si z toho to, co sama považuji za obohacující, s čím nesouhlasím, to z hlavy vypustím. Opakuji, že pán je debil, ale stejně bych se do nějakých sporů nepouštěla, které vypadají jako hádka se zákazníkem.
Spíše se cítím do pozice kolegyně, která do vás šťouchla.
Ano, proto mě to právě neustále žere.
K zákazníkům se vždy chovám vstřícně vše se jim snažím pomalinku vysvětlit a zjistit od nich co nejvíce mohu. Co se týče mazlíka, jeho potřeby, domácnosti, prostě cokoliv. Nabídnu vše, poradím, pomohu....ale tento pán když jsem mu pověděla, že ho nemáme, byl tak nesmělý a znovu se zeptal, proč ho nemáme.
poté jsem se snažila mu slušně říct, že my i naše vedení neupřednostňuje takovou věc jelikož jim to příjde nesmysl. Na to jsem mu řekla, že takové věci spíš lidé kupují přes internet.
Ale on stál dál a chtěl vysvětlení proč to pokládáme za nesmysl, tak jsem se už neudržela a řekla, že takovou věc lidé používají jen ti, kteří to sním opravdu umí. Ale nasadit ho psovi, kterej nemá pořádný plot, mi přišlo už fakt na hlavu no. chjo, je to težký všem vyjít vstříc...
Vy si sice můžete o tom chlápkovi myslet co chcete, ale pořád je to zákazník. A mělo by stále platit, náš zákazník, náš pán.
Kdyby se takto zachovala moje prodavačka, asi bych jí náležitě poučila, jak se má chovat. V té chvíli reprezentujete obchod, takže vaše osobní názory byste si měla schovat až po pracovní době. V práci se musíte ovládat. Váš výlev nikomu nepomohl. Pán se zcela jistě nepoučil a vaše firma možná přišla o zákazníka.
Také nejsem zastáncem EO, nikdy jsem ho nepoužila, ale chápu, že v některých případech je to užitečná pomůcka. Když se použije s rozvahou, rozumem a v přesně dané chvíli.
davidka
napsal(a):
Vy si sice můžete o tom chlápkovi myslet co chcete, ale pořád je to zákazník. A mělo by stále platit, náš zákazník, náš pán.
Kdyby se takto zachovala moje prodavačka, asi bych jí náležitě poučila, jak se má chovat. V té chvíli reprezentujete obchod, takže vaše osobní názory byste si měla schovat až po pracovní době. V práci se musíte ovládat. Váš výlev nikomu nepomohl. Pán se zcela jistě nepoučil a vaše firma možná přišla o zákazníka.
Také nejsem zastáncem EO, nikdy jsem ho nepoužila, ale chápu, že v některých případech je to užitečná pomůcka. Když se použije s rozvahou, rozumem a v přesně dané chvíli.
Hmm... tže když budu prodávat zbraně, vlítne tam chlap a začne řvát, ať mu ihned prodám kalašnikov, že musí zastřelit tchýni, tak se budu řídit heslem Náš zákazník, náš pán, a pak taky Drž hubu a krok, a zbraň mu prodám, aj kdyby měl tisíc povolení a psychotestů jo????
Mi zas asi něco uniká....
davidka
napsal(a):
Vy si sice můžete o tom chlápkovi myslet co chcete, ale pořád je to zákazník. A mělo by stále platit, náš zákazník, náš pán.
Kdyby se takto zachovala moje prodavačka, asi bych jí náležitě poučila, jak se má chovat. V té chvíli reprezentujete obchod, takže vaše osobní názory byste si měla schovat až po pracovní době. V práci se musíte ovládat. Váš výlev nikomu nepomohl. Pán se zcela jistě nepoučil a vaše firma možná přišla o zákazníka.
Také nejsem zastáncem EO, nikdy jsem ho nepoužila, ale chápu, že v některých případech je to užitečná pomůcka. Když se použije s rozvahou, rozumem a v přesně dané chvíli.
máte naprostou pravdu ve všech bodech
bettka

XXX.XXX.153.1
davidka
napsal(a):
Vy si sice můžete o tom chlápkovi myslet co chcete, ale pořád je to zákazník. A mělo by stále platit, náš zákazník, náš pán.
Kdyby se takto zachovala moje prodavačka, asi bych jí náležitě poučila, jak se má chovat. V té chvíli reprezentujete obchod, takže vaše osobní názory byste si měla schovat až po pracovní době. V práci se musíte ovládat. Váš výlev nikomu nepomohl. Pán se zcela jistě nepoučil a vaše firma možná přišla o zákazníka.
Také nejsem zastáncem EO, nikdy jsem ho nepoužila, ale chápu, že v některých případech je to užitečná pomůcka. Když se použije s rozvahou, rozumem a v přesně dané chvíli.
To máte určitě pravdu !!
Náš zákazník, náš pán. To jest pravda !
Ale, když ten pán chtěl tak vysvětlit proč ho neprodáváme a proč by si ho ani nemohl přes nás objednat.
Odpověď je jednoduchá !! Pro naší společnost je to opravdový nesmysl. A ¨jako správný prodejce se ho musím zeptat nač ho potřebuje a jestli s tím u mí i zacházet.
A já jakožto prodavačka, mu sdělím, že EO se používá v případech nutných a člověkem, který s ním u mí zacházet. Jelikož pán ani nevěděl jak se daná věc pomalu jmenuje snažila ¨jsem se vysvětlit kdy věci takové dávat a kdy ne!
A když vám sdělí, že mu utíká, že nemá plot, jelikož mu ani v tomto EO nepomůže, na místě je dobré mu říci, že nejlepší bude nejprve postavit plot nový...to je snad jasné ???
pokud někdo příjde, že chce akvárko, mou povinností je se také zeptat kolik má rybiček, i když by chtěl 3 litrový jen tak pro dekoraci a samozřejmě mu vysvětlím, že to akvárko, které chce je velmi malé !!
pokud, jestli dá na naše rady je už věc druhá.
mata
napsal(a):
Hmm... tže když budu prodávat zbraně, vlítne tam chlap a začne řvát, ať mu ihned prodám kalašnikov, že musí zastřelit tchýni, tak se budu řídit heslem Náš zákazník, náš pán, a pak taky Drž hubu a krok, a zbraň mu prodám, aj kdyby měl tisíc povolení a psychotestů jo????
Mi zas asi něco uniká....
jednak není kalašníkov volně prodejný, druhak lze zavolat policii na chlapa co vyhrožuje zabitím, a do třetice není nic jednoduššího, než říct: "je nám líto, tohle zboží nevedeme".
Prodavačka si nemá co vyskakovat na zákazníky - může si myslet něco o dementech, ale to je tak asi všechno! Tohle udělat můj zaměstnanec, tak dostane takovou sodu, že na to do smrti nezapomene - on tam totiž asi nebyl jen onen debilní pán, ale jistě i řada dalších zákazníků, kteří si příště rozmyslí, jestli do tohoto obchodu ještě někdy vkročí, popř. jaké reference budou dál šířit, takže ve finále obchod příjde o mnohem víc zákazníků.
bettka
napsal(a):
To máte určitě pravdu !!
Náš zákazník, náš pán. To jest pravda !
Ale, když ten pán chtěl tak vysvětlit proč ho neprodáváme a proč by si ho ani nemohl přes nás objednat.
Odpověď je jednoduchá !! Pro naší společnost je to opravdový nesmysl. A ¨jako správný prodejce se ho musím zeptat nač ho potřebuje a jestli s tím u mí i zacházet.
A já jakožto prodavačka, mu sdělím, že EO se používá v případech nutných a člověkem, který s ním u mí zacházet. Jelikož pán ani nevěděl jak se daná věc pomalu jmenuje snažila ¨jsem se vysvětlit kdy věci takové dávat a kdy ne!
A když vám sdělí, že mu utíká, že nemá plot, jelikož mu ani v tomto EO nepomůže, na místě je dobré mu říci, že nejlepší bude nejprve postavit plot nový...to je snad jasné ???
pokud někdo příjde, že chce akvárko, mou povinností je se také zeptat kolik má rybiček, i když by chtěl 3 litrový jen tak pro dekoraci a samozřejmě mu vysvětlím, že to akvárko, které chce je velmi malé !!
pokud, jestli dá na naše rady je už věc druhá.
to chcete říct, že byste se vyptávala zákazníka na počet rybiček, i kdybyste akvárka v sortimentu neměli stejně jako nemáte EO ...?
bettka

XXX.XXX.153.1
Inspektor Pišišvor
napsal(a):
to chcete říct, že byste se vyptávala zákazníka na počet rybiček, i kdybyste akvárka v sortimentu neměli stejně jako nemáte EO ...?
No, tak jako můj úkol je!!!
Příjde zákazník, Já pozdravím.
Zákazník se poohlédne, zeptám se co ¨shání, nebo jestli nepotřebuje pomoc s výběrem.
Pokud mi řekne, že si chce koupit akvárko, zeptám se kolik rybiček by tak chtěl chovat v konečné fázi a jaké by si představoval, či holé akvárium, nebo celkový set a tak dále.
On mi odpoví, že by chtěl např. 10 rybiček a nějaký menší do tvaru kostky o objemu 5 litrů.
Na mě ! Jako prodávajcím a znalým prodavačem je, mu sdělit, že 5 l akvárium pro cca 10 rybiček je velmi malé a nabídnu mu jinou variantu, byť také bude sloužit k dekoračním účelům a zároveň i rybičkám, tak jak by mělo být.
Pokud však odmítne a bude trvat na tom, chce 5 litrové kulaté akvárko, je po něm a nic nás nedělí od pokladny k ukončení nákupu.
Věřte, nebo ne, ale kdyby jsme měly kontrolu a ta by viděla, že jsem se nezeptala na počet rybiček, nenabídla mu PODOTÝKÁM nejlepší a pravdivou variantu, tak bych tam dlouho nedělala !!!!!
bettka

XXX.XXX.153.1
Inspektor Pišišvor
napsal(a):
to chcete říct, že byste se vyptávala zákazníka na počet rybiček, i kdybyste akvárka v sortimentu neměli stejně jako nemáte EO ...?
Pokud bych ho neměla stavem, nijak bych se nevyptávala, ale pokud bych viděla člověka stát a čučet na m ě že chce výrobek o kterým nemá ani šajn, určitě mu poradím, pokud je to v mé kompetenci !!
bettka

XXX.XXX.153.1
Inspektor Pišišvor
napsal(a):
jednak není kalašníkov volně prodejný, druhak lze zavolat policii na chlapa co vyhrožuje zabitím, a do třetice není nic jednoduššího, než říct: "je nám líto, tohle zboží nevedeme".
Prodavačka si nemá co vyskakovat na zákazníky - může si myslet něco o dementech, ale to je tak asi všechno! Tohle udělat můj zaměstnanec, tak dostane takovou sodu, že na to do smrti nezapomene - on tam totiž asi nebyl jen onen debilní pán, ale jistě i řada dalších zákazníků, kteří si příště rozmyslí, jestli do tohoto obchodu ještě někdy vkročí, popř. jaké reference budou dál šířit, takže ve finále obchod příjde o mnohem víc zákazníků.
Nevím co Vás na tom tak zaráží ??
Jediné co jsem mu řekla, bylo to, že nejlepší by bylo si udělat plot nový, než mu nasazovat EO, když neví ani za co, což je normální.
V naší prodejně je zase normální se zákazníky komunikovat a když osobně chtěl vědět tak názor proč ho neupřednostňuji já a ni vedení, řekla jsem mu to..
A navíc jsem mu řekla, kde by to sehnal na netu !
Tak nevím co je Vám tak proti srsti ??
Nebo patříte také k těm zákazníkům, kteří posílají prodavače do prdele, byť ani nepozdraví po vstupu na prodejnu, nebo Vám s něčím fláknou na kasu, že si to rozmysleli.
Nikdy se špatně k zákazníkům nechováme, tento pán chtěl vysvětlení a já mu ho dala.
Nevím, co je na tom tak zlé, to že jsem mu řekla, jak učinit něco, bez Eo je normální.......
Inspektor Pišišvor
napsal(a):
jednak není kalašníkov volně prodejný, druhak lze zavolat policii na chlapa co vyhrožuje zabitím, a do třetice není nic jednoduššího, než říct: "je nám líto, tohle zboží nevedeme".
Prodavačka si nemá co vyskakovat na zákazníky - může si myslet něco o dementech, ale to je tak asi všechno! Tohle udělat můj zaměstnanec, tak dostane takovou sodu, že na to do smrti nezapomene - on tam totiž asi nebyl jen onen debilní pán, ale jistě i řada dalších zákazníků, kteří si příště rozmyslí, jestli do tohoto obchodu ještě někdy vkročí, popř. jaké reference budou dál šířit, takže ve finále obchod příjde o mnohem víc zákazníků.
Vidím, že diktátorský režim je i u nás
Tak jako má zákazník právo vybrat si obchod a zboží, tak stejně má právo prodejce vybrat si zboží, co bude prodávat a zákazníky, které bude obsluhovat... ale dneska je přesně ta doba: Do ničeho se nemíchej, o nikoho než sebe se nezajímej, jen hrabej a hrabej penízky
Škoda slov...
bettka

XXX.XXX.153.1
mata
napsal(a):
Vidím, že diktátorský režim je i u nás
Tak jako má zákazník právo vybrat si obchod a zboží, tak stejně má právo prodejce vybrat si zboží, co bude prodávat a zákazníky, které bude obsluhovat... ale dneska je přesně ta doba: Do ničeho se nemíchej, o nikoho než sebe se nezajímej, jen hrabej a hrabej penízky
Škoda slov...
Pravda,
Jsem ráda za každého zákazníka, který příjde.
Ale Lidé a i zaměstnavatelé budou radši, když zákazníkovi řeknu co chce slyšet.
I když by si přišel pro Pedigree s tím, že májí v sobě 80 % masa.
Je směšné to, když někdy zákazníkovi řeknete to jak co prostě je a on Vás nazve tím, že to není pravda, že sousedka slyšela, že to má být takto.
Já bych si samozřejmě ráda vybrala zákazníky, ale pravdou je, že zákazník mi dělá výplatu...což je teď moderní doba zaměstnavatelů.
mzda minimum a zbytek se odvíjí.......
Na to, že trávíte víkendy, svátky v práci, kde si nesednete supééér.
ale v této době si nemůžeme vybírat a už vůbec né stěžovat.
Takže příjde zákazník ať si mluví co chce, zatnout zuby dámy a pracovat dál.
Když se někdy poohlédnu a kouknu se jak lidé jednají např. s prodavačky jen v potravinách, které jen sedí a markují, plus pozdraví a rozloučí se...i tam si lidé umí na ně postěžovat zanadávat si.
Ale my se jim snažíme něco vysvětlit co a proč to tak je...ale oni néééé.
Sousedka u kafe jí řekla, že to má být takto a že to je lepší.
Až tak abych je přesvědčovala dvakrát, na to se ponížit opravdu nechci, ale podle doby kam spěje koukám, že nabízet a nabízet bude asi má náplň celého dne
joooo práci zdar !
Bohužel tak to je....
mata
napsal(a):
Hmm... tže když budu prodávat zbraně, vlítne tam chlap a začne řvát, ať mu ihned prodám kalašnikov, že musí zastřelit tchýni, tak se budu řídit heslem Náš zákazník, náš pán, a pak taky Drž hubu a krok, a zbraň mu prodám, aj kdyby měl tisíc povolení a psychotestů jo????
Mi zas asi něco uniká....
Asi moc nechápete, o čem jsem psala.
Sama jste uznala, že jste byla nadmíru drzá. Snad se dá slušně zákazníkovi říct, že určité zboží nevedete. Není třeba ho osočovat, urážet, hádat se s ním. To není vaše práce.
Stačilo říct, prostě toto nevedeme, nemáme, mít nebudeme.
Vy sama tu napíšete příspěvek k vyjádření, ale pokud s vámi někdo bezmezně nesouhlasí, není vám to vhod. Smiřte se s tím, že ne každému je milé, když na něj prodavačka ječí a prosazuje svůj názor, který zákazníka vůbec nemusí zajímat.
bettka

XXX.XXX.153.1
davidka
napsal(a):
Asi moc nechápete, o čem jsem psala.
Sama jste uznala, že jste byla nadmíru drzá. Snad se dá slušně zákazníkovi říct, že určité zboží nevedete. Není třeba ho osočovat, urážet, hádat se s ním. To není vaše práce.
Stačilo říct, prostě toto nevedeme, nemáme, mít nebudeme.
Vy sama tu napíšete příspěvek k vyjádření, ale pokud s vámi někdo bezmezně nesouhlasí, není vám to vhod. Smiřte se s tím, že ne každému je milé, když na něj prodavačka ječí a prosazuje svůj názor, který zákazníka vůbec nemusí zajímat.
Ale Ano,
Já dávám za pravdu Vám, že jsem byla drzá.
Ale né zas až tak ?
Jen mi prostě příjde proti srsti to, že když zákazníkovi nepovíte to co nechce slyšet je to problém.
Já jsem nijak nepošpinila Eo, či jeho výrobce.
Jen když se dotazoval proč ho nevedeme, jsem mu jednoduše řekla, že pro vedení je to nesmysl a my jako prodavači s tím nic neuděláme. Když mi řekl, že nemá plot a že mu utíká pes a já se na tento popud zeptám, proč potřebuje ten obojek .....odpověď příjde, kvůli útěkům, tak jsem mu řekla, že pokud nezabezpečí plot, EO bude zbytečný.
Uznávám, že jako ukázkový prodavač, dle např. bych u kontrolních nákupů či jiných kontrol asi neprošla, ale bavit se s lidmi ohledně sortimentu můžeme i když ho nemáme a navíc, jsem mu řekla, kde ho může sehnat......A už vůbec jsem nepsala, že na něho ječím, ale jen že jsem stroze odpověděla.
Nebudeme se tady pídit o detailech.
já uznávám to, že vím, že jsem držela hubu pořád a budu jí muset držet i dál.
Ale dík za upřímnost !
plisak1

XXX.XXX.236.4
davidka
napsal(a):
Vy si sice můžete o tom chlápkovi myslet co chcete, ale pořád je to zákazník. A mělo by stále platit, náš zákazník, náš pán.
Kdyby se takto zachovala moje prodavačka, asi bych jí náležitě poučila, jak se má chovat. V té chvíli reprezentujete obchod, takže vaše osobní názory byste si měla schovat až po pracovní době. V práci se musíte ovládat. Váš výlev nikomu nepomohl. Pán se zcela jistě nepoučil a vaše firma možná přišla o zákazníka.
Také nejsem zastáncem EO, nikdy jsem ho nepoužila, ale chápu, že v některých případech je to užitečná pomůcka. Když se použije s rozvahou, rozumem a v přesně dané chvíli.
tak to si rozhodně nemyslím, mám za to, že je namístě i zákazníka, který se dostaví do specializované prodejny, skutečně poučit a ne mu strčit, co chce, ať je to nebo není to vhodné. Možná bylo namístě mu vyložit , jakou újmu to psům dělá a případně nabídnout , pokud ji máte, nějakou knihu o chování psů případně o jejich výcviku.
Kdyby mi někdo podobně vynadal, asi bych se taky v tom momentě naštvala, ale pak bych se zamyslela..
Generace psů žily bez elektrošoků a myslím, žy by bez nich, jen se slušnými a znalými a také snaživými majiteli, mohli žít i nadále.
bettka
napsal(a):
Nevím co Vás na tom tak zaráží ??
Jediné co jsem mu řekla, bylo to, že nejlepší by bylo si udělat plot nový, než mu nasazovat EO, když neví ani za co, což je normální.
V naší prodejně je zase normální se zákazníky komunikovat a když osobně chtěl vědět tak názor proč ho neupřednostňuji já a ni vedení, řekla jsem mu to..
A navíc jsem mu řekla, kde by to sehnal na netu !
Tak nevím co je Vám tak proti srsti ??
Nebo patříte také k těm zákazníkům, kteří posílají prodavače do prdele, byť ani nepozdraví po vstupu na prodejnu, nebo Vám s něčím fláknou na kasu, že si to rozmysleli.
Nikdy se špatně k zákazníkům nechováme, tento pán chtěl vysvětlení a já mu ho dala.
Nevím, co je na tom tak zlé, to že jsem mu řekla, jak učinit něco, bez Eo je normální.......
opravdu nepatřím k těm co nepozdraví a posílají prodavače do háje - na veřejnosti si na slušným chování dost zakládám, a totéž očekávám i od okolí.
Zaráží mě na tom to, že veřejně a drze zdrbete chlapa (byť úplně blbýho) kvůli sortimentu, který ani nevedete, ani o něm nic nevíte - co Vám to přineslo ... ?
... a po tomhle zářezu mu pak stejně řeknete, kde to sežene, takže to ve finále pes stejně schytá
mata
napsal(a):
Vidím, že diktátorský režim je i u nás
Tak jako má zákazník právo vybrat si obchod a zboží, tak stejně má právo prodejce vybrat si zboží, co bude prodávat a zákazníky, které bude obsluhovat... ale dneska je přesně ta doba: Do ničeho se nemíchej, o nikoho než sebe se nezajímej, jen hrabej a hrabej penízky
Škoda slov...
Víte, poslat někoho do prdele jde i slušně, a tak aby si toho dotyčný ani nevšiml - a účel to splní i bez vedlejších následků! To už je ale vyšší dívčí
plisak1

XXX.XXX.236.4
Inspektor Pišišvor
napsal(a):
Víte, poslat někoho do prdele jde i slušně, a tak aby si toho dotyčný ani nevšiml - a účel to splní i bez vedlejších následků! To už je ale vyšší dívčí
škoda, že to někdy nezkusíte praktikovat i ve zdejší diskuzi, zatím mám s vámi zkušenosti přesně opačné, takže asi bude třeba vyšší dívčí opakovat
plisak1
napsal(a):
škoda, že to někdy nezkusíte praktikovat i ve zdejší diskuzi, zatím mám s vámi zkušenosti přesně opačné, takže asi bude třeba vyšší dívčí opakovat
no vidíte, a já s Vámi žádnou negativní zkušenost nemám, protože Vás ignoruju (i když tu všichni píšou, že jste idiot, a já jim věřím)
Víte, tak jak jste popsala vaši konverzaci, tak mi to přišlo tedy fakt dost drzé a plné invektiv. Ona ta asertivita se nemá přehánět, zvláště, když stojíte na té straně pultu, kde je pokladna....
Možná, že jste to už parafrázovala, ale se mnou takhle mluvit prodavačka, tak se v tom krámě už ani neukážu.
Víte, tak jak jste popsala vaši konverzaci, tak mi to přišlo tedy fakt dost drzé a plné invektiv. Ona ta asertivita se nemá přehánět, zvláště, když stojíte na té straně pultu, kde je pokladna....
Možná, že jste to už parafrázovala, ale se mnou takhle mluvit prodavačka, tak se v tom krámě už ani neukážu.
davidka
napsal(a):
Vy si sice můžete o tom chlápkovi myslet co chcete, ale pořád je to zákazník. A mělo by stále platit, náš zákazník, náš pán.
Kdyby se takto zachovala moje prodavačka, asi bych jí náležitě poučila, jak se má chovat. V té chvíli reprezentujete obchod, takže vaše osobní názory byste si měla schovat až po pracovní době. V práci se musíte ovládat. Váš výlev nikomu nepomohl. Pán se zcela jistě nepoučil a vaše firma možná přišla o zákazníka.
Také nejsem zastáncem EO, nikdy jsem ho nepoužila, ale chápu, že v některých případech je to užitečná pomůcka. Když se použije s rozvahou, rozumem a v přesně dané chvíli.
Já bych vás pochválila. A možná připravila argument, který používám, když po mě někdo chce něco podobného - ne, nemáme, nevedeme, my máme rádi zvířata a proto podobné pomůcky ani nekvalitní krmení pro zvířata nemáme v úmyslu zařadit do prodeje. Tečka.
plisak1

XXX.XXX.236.4
Inspektor Pišišvor
napsal(a):
no vidíte, a já s Vámi žádnou negativní zkušenost nemám, protože Vás ignoruju (i když tu všichni píšou, že jste idiot, a já jim věřím)
negativní zkušenost? ne,ne, mne hloupost rozesmívá, takže zkušenost celkem očekávaná nicméně docela jiná, než o sobě prohlašujete nebo snad tomu říkáte "vyšší dívčí"? Máte fakt štěstí, že neděláte prodavačku
plisak1

XXX.XXX.236.4
Inspektor Pišišvor
napsal(a):
mě před 15 rokama taky ne ...
a když připočtu ty nutné reparáty... máte do penze co dělat
bettka
napsal(a):
No, tak jako můj úkol je!!!
Příjde zákazník, Já pozdravím.
Zákazník se poohlédne, zeptám se co ¨shání, nebo jestli nepotřebuje pomoc s výběrem.
Pokud mi řekne, že si chce koupit akvárko, zeptám se kolik rybiček by tak chtěl chovat v konečné fázi a jaké by si představoval, či holé akvárium, nebo celkový set a tak dále.
On mi odpoví, že by chtěl např. 10 rybiček a nějaký menší do tvaru kostky o objemu 5 litrů.
Na mě ! Jako prodávajcím a znalým prodavačem je, mu sdělit, že 5 l akvárium pro cca 10 rybiček je velmi malé a nabídnu mu jinou variantu, byť také bude sloužit k dekoračním účelům a zároveň i rybičkám, tak jak by mělo být.
Pokud však odmítne a bude trvat na tom, chce 5 litrové kulaté akvárko, je po něm a nic nás nedělí od pokladny k ukončení nákupu.
Věřte, nebo ne, ale kdyby jsme měly kontrolu a ta by viděla, že jsem se nezeptala na počet rybiček, nenabídla mu PODOTÝKÁM nejlepší a pravdivou variantu, tak bych tam dlouho nedělala !!!!!
No víte, on není zákazník jako zákazník.
Příjde zákazník, Já pozdravím.
Zákazník se poohlédne, zeptám se co ¨shání, nebo jestli nepotřebuje pomoc s výběrem.
Já nakupuju dost nerada, proto mám vcelku rozmyšleno co chci, abych rychle nakoupila a od stánku nebo z obchodu vypadla. Takovéhle chování považuju za vezlé a vypadnu obvykle aniž bych nakoupila cokoli. Jdu jinam.,
Pokud se potřebuji prodavače optat, nebo poradit, udělám to. ale nesnáším když je otravný.
Pokud mi řekne, že si chce koupit akvárko, zeptám se kolik rybiček by tak chtěl chovat v konečné fázi a jaké by si představoval, či holé akvárium, nebo celkový set a tak dále.
On mi odpoví, že by chtěl např. 10 rybiček a nějaký menší do tvaru kostky o objemu 5 litrů.
Totéž jako odstavec 1. Jako celkem zkušený akvarista vím přesně jaké akvárko pro jaký typ a počet ryb chci.
Samozřejmě, pokud bych byla nezkušený začátečník, radu si vyžádám. Ale spíš než na prodavače bych se v tom případdě obrátila na nějakého skutečného odborníka - specialistu. Třeba chovatele onoho konkrétního druhu ryb.
Takže, neberte to nijak zle, ale chování jaké tu popisujete by třebas zrovna zákazníka mého typu opravdu odradilo.
Co se týče vašeho zadání, pokud zboží nemáte, řekněte zkrátka nemáme nevedeme a hotovo. Vyzvídat na zákazníkovi k čemu potřebuje legálně prodejné zboží je vlezlost.
samain
napsal(a):
No víte, on není zákazník jako zákazník.
Příjde zákazník, Já pozdravím.
Zákazník se poohlédne, zeptám se co ¨shání, nebo jestli nepotřebuje pomoc s výběrem.
Já nakupuju dost nerada, proto mám vcelku rozmyšleno co chci, abych rychle nakoupila a od stánku nebo z obchodu vypadla. Takovéhle chování považuju za vezlé a vypadnu obvykle aniž bych nakoupila cokoli. Jdu jinam.,
Pokud se potřebuji prodavače optat, nebo poradit, udělám to. ale nesnáším když je otravný.
Pokud mi řekne, že si chce koupit akvárko, zeptám se kolik rybiček by tak chtěl chovat v konečné fázi a jaké by si představoval, či holé akvárium, nebo celkový set a tak dále.
On mi odpoví, že by chtěl např. 10 rybiček a nějaký menší do tvaru kostky o objemu 5 litrů.
Totéž jako odstavec 1. Jako celkem zkušený akvarista vím přesně jaké akvárko pro jaký typ a počet ryb chci.
Samozřejmě, pokud bych byla nezkušený začátečník, radu si vyžádám. Ale spíš než na prodavače bych se v tom případdě obrátila na nějakého skutečného odborníka - specialistu. Třeba chovatele onoho konkrétního druhu ryb.
Takže, neberte to nijak zle, ale chování jaké tu popisujete by třebas zrovna zákazníka mého typu opravdu odradilo.
Co se týče vašeho zadání, pokud zboží nemáte, řekněte zkrátka nemáme nevedeme a hotovo. Vyzvídat na zákazníkovi k čemu potřebuje legálně prodejné zboží je vlezlost.
To sice ano, mě samotné je to též nepříjemné a moc nemusím, když prodavač příjde a vyptává se.
Ale! Teď je moderní doba a všichni Manageři, či celé vedení si stojí zatím, aby jste zjištoval¨potřebu zákazníka !!
Neexistuje pokud bych nechala odejít zákazníka, bez toho abych se zeptala co potřebuje, nebo co shání.
věřte¨, nebo ne, ale kdybych dle Vás nechala se procházet po krámě a nezeptala se Vás, tak kontrola by mě stáhla například o celé mé osobní ohodnocení!"!!
S tím nic neuděláte, to jsou prostě jejich tahy a také je možnost říct prodavači, že si vyberete sám, či že pomoct nepotřebujete a prodavač si Vás všímat nebude ....
Víte do takových obchodů chodí lidé, kteří třeba něco málo ví, ale jsou rádi, že je prodavač vůbec osloví. Bohužel je to naše povinnost, tak se nezlobte na ty prodavače, kdybych odmítala, tak místo už asi jinde neseženu než někde u Vietnamců za 50 kč na hodinu.
plisak1

XXX.XXX.236.4
dotaz: můžu vám pomoci s výběrem není sice běžný v supermarketech, ale ve slušném obchodě je obvyklý - když nechci poradit pak řeknu -. díky, zatím ne, já si to prohlédnu a je to. Pokud bych požádala o konkrétní zboží a to by bylo pro můj účel škodlivé. byla bych rád, kdyby mi to prodavač řekl a zdůvodnil -
plisak1
napsal(a):
dotaz: můžu vám pomoci s výběrem není sice běžný v supermarketech, ale ve slušném obchodě je obvyklý - když nechci poradit pak řeknu -. díky, zatím ne, já si to prohlédnu a je to. Pokud bych požádala o konkrétní zboží a to by bylo pro můj účel škodlivé. byla bych rád, kdyby mi to prodavač řekl a zdůvodnil -
Ano, ano, pokud nikdo nechce poradit, nebo například jen nasměrovat, tak stačí říci pouze slovo ne, ne nepotřebuji, jen se dívám děkuji...........to je celé.
Ale pravdou je, že jsou zákazníci, kteří nás vysloveně posílají do prdele, byť si myslí, že se asi jenom nudím a, že nemám co na práci, tak že běžím otravovat. ( To opravdu ne )
A druhá varianta, existují zas zákazníci, kteří Vás nevidí, jelikož například si děláte adm. práci, či zboží, nebo cokoliv a hned volají, tady snad nikdo není nebo co ? Bez toho, že by například při v stupu do prodejny, si je někdo všiml.
Sami víme, že to umí být otravné, ale my to dělat prostě musíme, jelikož nejsme jen nějaká večerka u zastávky... a nedělat to, by pro nás znamenalo, více než jen hubování od vedoucího, ale půlka našeho platu například.
bettka

XXX.XXX.153.1
viva
napsal(a):
Ano, ano, pokud nikdo nechce poradit, nebo například jen nasměrovat, tak stačí říci pouze slovo ne, ne nepotřebuji, jen se dívám děkuji...........to je celé.
Ale pravdou je, že jsou zákazníci, kteří nás vysloveně posílají do prdele, byť si myslí, že se asi jenom nudím a, že nemám co na práci, tak že běžím otravovat. ( To opravdu ne )
A druhá varianta, existují zas zákazníci, kteří Vás nevidí, jelikož například si děláte adm. práci, či zboží, nebo cokoliv a hned volají, tady snad nikdo není nebo co ? Bez toho, že by například při v stupu do prodejny, si je někdo všiml.
Sami víme, že to umí být otravné, ale my to dělat prostě musíme, jelikož nejsme jen nějaká večerka u zastávky... a nedělat to, by pro nás znamenalo, více než jen hubování od vedoucího, ale půlka našeho platu například.
Tak, tak ......
bettka

XXX.XXX.153.1
samain
napsal(a):
No víte, on není zákazník jako zákazník.
Příjde zákazník, Já pozdravím.
Zákazník se poohlédne, zeptám se co ¨shání, nebo jestli nepotřebuje pomoc s výběrem.
Já nakupuju dost nerada, proto mám vcelku rozmyšleno co chci, abych rychle nakoupila a od stánku nebo z obchodu vypadla. Takovéhle chování považuju za vezlé a vypadnu obvykle aniž bych nakoupila cokoli. Jdu jinam.,
Pokud se potřebuji prodavače optat, nebo poradit, udělám to. ale nesnáším když je otravný.
Pokud mi řekne, že si chce koupit akvárko, zeptám se kolik rybiček by tak chtěl chovat v konečné fázi a jaké by si představoval, či holé akvárium, nebo celkový set a tak dále.
On mi odpoví, že by chtěl např. 10 rybiček a nějaký menší do tvaru kostky o objemu 5 litrů.
Totéž jako odstavec 1. Jako celkem zkušený akvarista vím přesně jaké akvárko pro jaký typ a počet ryb chci.
Samozřejmě, pokud bych byla nezkušený začátečník, radu si vyžádám. Ale spíš než na prodavače bych se v tom případdě obrátila na nějakého skutečného odborníka - specialistu. Třeba chovatele onoho konkrétního druhu ryb.
Takže, neberte to nijak zle, ale chování jaké tu popisujete by třebas zrovna zákazníka mého typu opravdu odradilo.
Co se týče vašeho zadání, pokud zboží nemáte, řekněte zkrátka nemáme nevedeme a hotovo. Vyzvídat na zákazníkovi k čemu potřebuje legálně prodejné zboží je vlezlost.
Zákazník, je každý jiný a my musíme oslovit úplně každého, který vejde k nám do společnosti.
Pokud nás odmítne budiš, ale udělat to musím.
To, už se šíří napříč státem a uvidíte to už skoro všude !
viva
napsal(a):
To sice ano, mě samotné je to též nepříjemné a moc nemusím, když prodavač příjde a vyptává se.
Ale! Teď je moderní doba a všichni Manageři, či celé vedení si stojí zatím, aby jste zjištoval¨potřebu zákazníka !!
Neexistuje pokud bych nechala odejít zákazníka, bez toho abych se zeptala co potřebuje, nebo co shání.
věřte¨, nebo ne, ale kdybych dle Vás nechala se procházet po krámě a nezeptala se Vás, tak kontrola by mě stáhla například o celé mé osobní ohodnocení!"!!
S tím nic neuděláte, to jsou prostě jejich tahy a také je možnost říct prodavači, že si vyberete sám, či že pomoct nepotřebujete a prodavač si Vás všímat nebude ....
Víte do takových obchodů chodí lidé, kteří třeba něco málo ví, ale jsou rádi, že je prodavač vůbec osloví. Bohužel je to naše povinnost, tak se nezlobte na ty prodavače, kdybych odmítala, tak místo už asi jinde neseženu než někde u Vietnamců za 50 kč na hodinu.
Ale já vás chápu a nezlobím se. Jen popisuju, jak takové jednání působí konkrétně na mně ( a na mně podobný typ zákazníka).
Je to jednoduché!
EO si zákazník může objednat na netu bez problému, to jste mu mohla doporučit, ale zároveň jste ho mohla upozornit, že používání neschválených (bez homologace) EO je v rozporu ze zákonem
na ochranu zvířat proti týrání a může riskovat postihy, které vyplývají z používání takových prostředků.