Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
18.3.2014 20:06
sarabergerova

XXX.XXX.145.4

Dobrý den, chtěla jsem poprosit o radu ohledně psa do bytu. Nechci žádného malého psa jako je např. čivava nebo bišonci, ale na druhou stranu nechci velké plemeno, aby se v bytě netrápilo. Také stále studuju, tak by to měl být pes, který dokáže být doma i sám. Našel by se někdo, kdo mi poradí? Předem díky.

18.3.2014 20:37
rapotacka11

XXX.XXX.32.67

K čemu? Dekorace?

18.3.2014 20:48
davidka

XXX.XXX.107.205

Co myslíte, že pes doma dělá?
Rozdíl mezi malým a velkým psem v bytě je jen ve velikosti pelechu a množství chlupů v polívce.
Mnohý malý pes dokáže udělat větší kravál a více škody než vychovaný pes větší velikosti.

18.3.2014 23:30
v1k1

XXX.XXX.108.252

Taky se setkávam s názory,že,,velky pes,,do bytu nepatří.Mam No x asi malamut:) a mam ho v bytě,do mistnosti s kobercy nechodi(ložnice,obyvak).Když se psovi denně věnujete-tim myslím procházky cca hoďku+a unavite ten uzlík energie,tak by měl pak cely den chrapat.Znamy má psa na kterého kašle a ten pes je celý život na zahradě,kromě krmení si ho nikdo nevšíma.Tak ať mi nikdo netvrdi,že ten pes ,,je na zahradě,,u baraku je spokojenysmajlíkpsa sem naučil na freesbie a pohoda.neni problem si najit plac a parkrat mu hodit aport.Ja s nim ještě beham+brusle,kolo atd.Psovi jsem nemusel ubližovat protože na demoliční náladu neměl silusmajlík.Myslím si že mam o 100% šťastnějšího psa než znamy s barakem hm?Jake plemeno by to mělo byt?

19.3.2014 07:23
pidla

XXX.XXX.106.11