Dobrý den, chtěla jsem poprosit o radu ohledně psa do bytu. Nechci žádného malého psa jako je např. čivava nebo bišonci, ale na druhou stranu nechci velké plemeno, aby se v bytě netrápilo. Také stále studuju, tak by to měl být pes, který dokáže být doma i sám. Našel by se někdo, kdo mi poradí? Předem díky.
Taky se setkávam s názory,že,,velky pes,,do bytu nepatří.Mam No x asi malamut:) a mam ho v bytě,do mistnosti s kobercy nechodi(ložnice,obyvak).Když se psovi denně věnujete-tim myslím procházky cca hoďku+a unavite ten uzlík energie,tak by měl pak cely den chrapat.Znamy má psa na kterého kašle a ten pes je celý život na zahradě,kromě krmení si ho nikdo nevšíma.Tak ať mi nikdo netvrdi,že ten pes ,,je na zahradě,,u baraku je spokojenypsa sem naučil na freesbie a pohoda.neni problem si najit plac a parkrat mu hodit aport.Ja s nim ještě beham+brusle,kolo atd.Psovi jsem nemusel ubližovat protože na demoliční náladu neměl silu
.Myslím si že mam o 100% šťastnějšího psa než znamy s barakem hm?Jake plemeno by to mělo byt?
Proč by se mělo velké plemeno v bytě trápit? Není rozdíl mezi velkým a malým psem - vylítat venku je musíte oba, doma sebou plácnou na pelech a chrní. Každý pes ocení možnost být v co nejtěsnějším kontaktu se svou smečkou, navíc spousta velkých psů ani nemá srst přizpůsobenou celoročnímu pobytu venku. A co se týče té samoty, zase to není až tolik o plemeni, ale spíš o tom, jak štěndo od začátku naučíte. Pokud má dost aktivity a je odmalinka učené zůstávat o samotě, tak bude rádo, že si může odpočinout.
Spíš napište, co od psa očekáváte, jak se mu budete moci věnovat, jaké aktivity chcete provozovat, jaký je váš denní režim...