Počáteční investice

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
3.2.2009 19:25
ewert

XXX.XXX.167.126

Pohrávám si s myšlenkou, že bych si pořídil hada. Uvažuji o něčem jednoduchém (užovce či krajtě královské asi). Přítelkyně hada má, já jsem choval želvu, takže nejsem úplný amatér a trošku mám přehled, co se týká života už té soustavy, kterou člověk má v pokoji. Nevím ale, jaké jsou vlastně ceny terárií + celkové výbavy a jakou velikost potřebuji? (třeba pro tu krajtu?)

Děkuji

7.2.2009 19:29
gekko

XXX.XXX.97.145

ewert napsal(a):
Pohrávám si s myšlenkou, že bych si pořídil hada. Uvažuji o něčem jednoduchém (užovce či krajtě královské asi). Přítelkyně hada má, já jsem choval želvu, takže nejsem úplný amatér a trošku mám přehled, co se týká života už té soustavy, kterou člověk má v pokoji. Nevím ale, jaké jsou vlastně ceny terárií + celkové výbavy a jakou velikost potřebuji? (třeba pro tu krajtu?)

Děkuji

To je velmi zajímavá otázka. málo kdo takto předem přemýšlí a to je špatně. Je dobré si předem udělat obraz kolik náš koníček bude stát.

K otázce pro Python regius bych doporučil terárium alespoň 80 x 50 x 50 cm ale raději trochu větší. Takové terárium vyrobené na zakázku s vybavením bude stát zhruba od 2000 Kč, záleží na výrobci. www.teraechis.cz

Jinak je nutné zvážit také cenu elektřiny krajta bude potřebovat 25 - 40 W žárovku.

Přeji dobré rozhodnutí

7.2.2009 20:08
draco nobilis

XXX.XXX.42.34

gekko napsal(a):
To je velmi zajímavá otázka. málo kdo takto předem přemýšlí a to je špatně. Je dobré si předem udělat obraz kolik náš koníček bude stát.

K otázce pro Python regius bych doporučil terárium alespoň 80 x 50 x 50 cm ale raději trochu větší. Takové terárium vyrobené na zakázku s vybavením bude stát zhruba od 2000 Kč, záleží na výrobci. www.teraechis.cz

Jinak je nutné zvážit také cenu elektřiny krajta bude potřebovat 25 - 40 W žárovku.

Přeji dobré rozhodnutí