Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

jiří jakubec

12.5.2006 19:32
jiří jakubec

Už 8 let mám doma samce želvy čtyřprsté!Jeho krunýř je sice pevný a tvrdý,ale rok od roku ztrácí na své pískové barvě.Ta už je pouze kolem tmavých skvrn na krunýři.Je to snad nedostatkem vitamínů?!

17.5.2006 16:01

jiří jakubec napsal(a):
Už 8 let mám doma samce želvy čtyřprsté!Jeho krunýř je sice pevný a tvrdý,ale rok od roku ztrácí na své pískové barvě.Ta už je pouze kolem tmavých skvrn na krunýři.Je to snad nedostatkem vitamínů?!

Nejsem odborník, ale každé želvě, jak stárne trošku šisuje krunýř, nejsou už tak barevné jako když byly malé. Takže myslím, že se nemusíš bát, zvláště jestli ji dáváš pestrou stravu.

18.5.2006 16:54

jiří jakubec napsal(a):

Me rikal doktor, ze to muze byt i nedostatkem slunicka, tak jsem tomu mymu koupila solarni zarovku asi za 100 Kc a jak hreje tak to je labuzo pro nej a taky mu pravidelne mazu krunyr sadlem. Mam ho uz 6.5 roku a ma ho krasne a jasne zbarveny tak to zkuz taky... terba Ti to pomuze...

21.5.2006 13:04

dana eliasova napsal(a):
Me rikal doktor, ze to muze byt i nedostatkem slunicka, tak jsem tomu mymu koupila solarni zarovku asi za 100 Kc a jak hreje tak to je labuzo pro nej a taky mu pravidelne mazu krunyr sadlem. Mam ho uz 6.5 roku a ma ho krasne a jasne zbarveny tak to zkuz taky... terba Ti to pomuze...

Jiřiku,
jak se máš? tebe už jsme neviděla. Ozvi se kdyžtak někdy.
Majka S. z gymplu.

21.5.2006 15:29

oko sara napsal(a):
Jiřiku,
jak se máš? tebe už jsme neviděla. Ozvi se kdyžtak někdy.
Majka S. z gymplu.

Tak to je góóól!Ani ve snu by mě nenapadlo,že tu narazím na někoho známého!Můžeš mi prosím prozradit tvé celé jméno?Podle Majky vůbec nevím kam tě mám zařadit!Promiň,ale ať přemýšlím jak přemýšlím fakt nevím!Jinak všem díky za odpovědi!Byl sem se želvou u doktora a je v pořádku!

21.5.2006 19:47

dana eliasova napsal(a):