Pohlavie-Testudo Hermanni

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
4.8.2006 16:55

Dobry den!
Mohol by mi niekto poradit pri urcovani pohlavia mojej takmer 2 rocnej korytnacky? Nazvali sme ju Sara ale v poslednej dobe je velmi akcna (nasej druhej korytnacke neda pokoj, na vsetko sa stvera pokym sa neunavi a nejde spat).
Som laik a nemam ziadne skusenosti s urcovanim pohlavia.
Viem ze sa to neda urcit na 100 % ale skuste prosim.
Dakujem

Prilozim par fotiek

4.8.2006 16:55

lenkask napsal(a):
Dobry den!
Mohol by mi niekto poradit pri urcovani pohlavia mojej takmer 2 rocnej korytnacky? Nazvali sme ju Sara ale v poslednej dobe je velmi akcna (nasej druhej korytnacke neda pokoj, na vsetko sa stvera pokym sa neunavi a nejde spat).
Dakujem

Prilozim par fotiek

Foto 2

4.8.2006 16:58

lenkask napsal(a):
foto 3

a este jedna na zaver

Prosim vyjadrite sa k nej

4.8.2006 17:55

lenkask napsal(a):
Dobry den!
Dakujem

Prilozim par fotiek

pěkná želvička ale pokud říkáš že jí jsou 2 roky tak se to 100% nedá určit ani pravý odborník ti nerekne co to je muze ti říct pouze svou doměnku..

4.8.2006 18:45

lenkask napsal(a):
a este jedna na zaver

Prosim vyjadrite sa k nej

pohlaví se určit dá... člověk, který želvy zná, to pozná.. ja bych ti tipoval na samici, ale nejsem odbroník :) jinak se mi zdá, že želva by potřebovala UV záření a vápník... její krunýř nevypadá nijak hezky na to, že jí jsou 2roky.

4.8.2006 19:28

paulin21 napsal(a):
pohlaví se určit dá... člověk, který želvy zná, to pozná.. ja bych ti tipoval na samici, ale nejsem odbroník :) jinak se mi zdá, že želva by potřebovala UV záření a vápník... její krunýř nevypadá nijak hezky na to, že jí jsou 2roky.