Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
31.7.2017 23:11
honzapm

XXX.XXX.182.25

Jakože cože? To už je půlka léta pryč?
A kde je červen? Květen? Taky fuč? Tak to by ale nešlo.
Sotva jsem sestoupil z gaučíku a začal si to užívat, tak tu je za měsíc Září.
No musíme vymyslet alternativu a ještě to léto náležitě vyždímat.
Srpenec je jasná volba.

31.7.2017 23:48
Olánek

XXX.XXX.146.114

Aby nás to léto nevyždímalo.38C.

31.7.2017 23:59
honzapm

XXX.XXX.182.25

Olí, dávejte Výletkům i Holubům pít dvakrát denně. Radili teď v Loskutákovi.

1.8.2017 05:39
skodovak

XXX.XXX.241.253

Stačilo i 32 a už mi to udělalo neplechu. Těch třicet osm to bude dílo. Vodu dám radši třikrát.

1.8.2017 06:47
Olánek

XXX.XXX.146.114

honzapm napsal(a):
Olí, dávejte Výletkům i Holubům pít dvakrát denně. Radili teď v Loskutákovi.

Vodu měním dvakrát po celý rok i králíkům.Nejvícekráte, když mrzne, ovšem to z jiného důvodů.Z fotek je patrno, že většina teplákovců přičítá nezávadné vodě dobrý zdravotní stav i u chovanců.Ovšem není nad pravidelně kontrolovanou vodu třeba u pivečka, že.

1.8.2017 08:35
honzapm

XXX.XXX.182.25

Pít se prostě musí, to víme fšichni. Takže na zdraví a pozdravujte Oskara.

1.8.2017 08:49
PetaaS

XXX.XXX.76.7

Půlka prázdnin fuč a za měsíc zase do školy jinak křepelky rostou jako z vody a kolem 10.8. očekávám první vajíčka

1.8.2017 08:50
olja

XXX.XXX.210.105

Chuděry slípky už od včerejška chodí s křídly téměř vodorovně od těla.Taky bych tak chodila, kdybych nějaká křídla měla

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2017 09:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

olja napsal(a):
Chuděry slípky už od včerejška chodí s křídly téměř vodorovně od těla.Taky bych tak chodila, kdybych nějaká křídla měla

Náhodou chocholkám ten labutí postoj docela sluší v pískovém dně ve výběhu ale kopou obrovské díry.

1.8.2017 10:00
olja

XXX.XXX.210.105

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Náhodou chocholkám ten labutí postoj docela sluší v pískovém dně ve výběhu ale kopou obrovské díry.

Šikulky, ví jak na to správně jít smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.8.2017 11:28
1.8.2017 11:39
začátek

XXX.XXX.4.22

Dobré poledne, je tu půlka prázdnin, školníci leští lavice, Olymp si stále bere práci domu, nestíhá ani podat raport na faunu .Honzapm si odjel na kole asi až do rajchu, snad ho tam nezařadí mezi uprchlíky a přiveze si domu aspoň dvě násadové vajíčka, jo kolo je nebezpečné .A u nás to zatím vypadá na zahradě a v kurníku asi takto.Co neskosil na zahradě mráz, tak dorazili špačkové a se zbytkem jim teď pomáhají vosy a kosové .Tak živíme ptactvo nebeské+to naše slepičí.Kuřátka se již klíďo pr do, toulají mezi starýma mazákama.Jen těch kohoutků jsou mraky, tak si letos škubačka zamaká.Tak honem, hop, hop, dopít kávičku a hop, hop na gaučík.

1.8.2017 12:07
olja

XXX.XXX.210.105

začátek napsal(a):
A závěr.

Ty fotky jak leze do hnízda, nemají chybu

1.8.2017 13:05
skodovak

XXX.XXX.241.253

Krásné fotky..

1.8.2017 19:34
mysak

XXX.XXX.32.70

začátek napsal(a):
Díl druhý.

Pěkně...

1.8.2017 20:51
ovecka

XXX.XXX.203.146

Moc pěkné fotečky Dana.

1.8.2017 22:36
honzapm

XXX.XXX.182.25

Protože jsem Génius, tak jsem vynalezl nejlepší recept na přežití horka.
Usnout né na gaučíku, ale na lavici v kostele. To je chládeček, panečku.
Dnes byl v Bečově mimořádně otevřený, tak jsem toho odpo náležitě využil.
Jenom musím do příště vznésti požadavek na počalounění zdějších lavic.
To dřevo je nějaké takové, řekněme, ne zcela pohodlné na hajání.

Žene se bouřka, zavřu okna, navlíknu trenýrky a schovám se hádejte kam.

PS: Začátku, děsně moc se mi líbí ta vaše diskrétní dírka f plotě

Má úcta.

2.8.2017 07:32
Nirrti

XXX.XXX.63.116

Začátek - ale rozjel jste se, super fotky. Ta hnízda jsou boží.

2.8.2017 09:14
začátek

XXX.XXX.4.22

Hnízda jsou fakt skvělá, nemohu si je vynachválit.Na údržbu je ale potřeba vysavač, používám Flédmana, má pomocný filtr přes celou šířku sběrné nádoby a tím pádem se hned neucpe.Jinak ho používám při čištění kotle a komína, takto je tedy lépe vytížen.Hnízda mají kobereček pod který v případě výskytu čmelíku stříknu něco na lezoucí hmyz.Letos jsem již čmelíky měl, vyhlásil sem jim okamžitě chemickou válku a během 3 týdnů nebyl ani jediný, zatím je další měsíc klid a snad to nezakřiknu touto zprávou, ale pro jistotu jsem si třikrát klepl na dřevo.

2.8.2017 10:14
honzapm

XXX.XXX.182.25

Mě se na hmyz opravdu osvědčil Arpalit, sic zde mnohokrát haněný.
Stříkám ho i na okno, jenom tak trochu, aby okno nebylo uprasené.
A pak, klidně i tři týdny, jenom husím brkem smetu každý den mrtvolky.
Tak dlouho to vydrží.

Tak napršelo 11 mm, žádný zázrak, ale díky za to.

Dávám, dle známého songu, k. doprava (takže kolo nevadí, Začátku)
a startuji pracovní maratón trvající do 20.00 hod. A modří už vědí. M.ú.

2.8.2017 10:24
čapice

XXX.XXX.216.126

2.8.2017 10:26
čapice

XXX.XXX.216.126

Nevíte někdo jméno toho spodního malého rychlého sosákového motýlomůráka?

2.8.2017 10:59
dadu

XXX.XXX.61.94

čapice napsal(a):
Nevíte někdo jméno toho spodního malého rychlého sosákového motýlomůráka?

Zdravím všechny lidičky zde smajlík

Právě jsem se chtěla zeptat, co to je... Je to moc krásné

2.8.2017 11:12
1978milan

XXX.XXX.227.76

čapice napsal(a):
Nevíte někdo jméno toho spodního malého rychlého sosákového motýlomůráka?

Myslim ze to je dlouhozobka zimolezova. Pribuzna mnohem známější dlouhozobky svizelove.

2.8.2017 11:47
čapice

XXX.XXX.216.126

Moc děkuji za určení, zas o něco chytřejší.
První zimolezová, druhá svízelová.

2.8.2017 14:49
javorka

XXX.XXX.98.207

Všechny zdravím v srpenci.
V neděli k večeru jsme tu měli bouřku a valilo se veliké množství vody. Zem už to nepobírala a ještě teď je všude bláto. Při teplotě 32 stupňů, je to tu jak v prádelně. Vítr nám poškodil anténu a tak nešel ještě dnes ráno internet.

Tady se zatím objevila hromada krásných fotek a hlavně čerstvá teplákovka.
Moje zahrada je po té bouřce dost strašná. Co mohlo tak si leží a bude potřeba plno věcí ostříhat.

Kuřátka jsou už veliká, dnes jim jsou 3 týdny.
Zdá se, že z pěti budou dva kohoutci. To mi jen tak připadá, jsou to první kuřata a zkušenosti nemám žádné. Jen se mi zdá, že mají trošičku větší a růžovější hřebínky. Uvidíme, jak to nakonec dopadne.

Já si užívám konečně klidu. Večer odjel syn se svou rodinkou. Zdá se, že v srpnu nebudeme tolik zavaleni dětmi ani vnoučaty, aspoň 14 dní by tu neměl snad nikdo být. Konečně se budu moct pustit do práce na zahradě, vykoupat psa, převléct všechny peřiny, ...
Ale v tom horku?

2.8.2017 14:54
slovensko

XXX.XXX.178.6

Javorka, dajte sem aktualne fotky kuriatok a hadam poradime ci su to kohutikovia alebo sliepocky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.8.2017 15:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Když jsme u toho pohlaví: můžu si u sedmitýdenních paduánek myslet, že ty, co mají pod vouskem růžové náznaky laloků, jsou kohoutci, a kdo tam nemá nic, je slepička?

2.8.2017 20:46
skodovak

XXX.XXX.36.194

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když jsme u toho pohlaví: můžu si u sedmitýdenních paduánek myslet, že ty, co mají pod vouskem růžové náznaky laloků, jsou kohoutci, a kdo tam nemá nic, je slepička?

Většinou to tak u všeho bývá a dopracovávám se k závěru že to nezklame. I u malých wyandot to teď sleduji. Tam je i malinko jinak zbarvení, kohout je od dvou týdnů světlejší. Jistotu budu ale Mít až test ukončím. Z plemen z hřebeny co jsem doposud měl, mi nejhorší přijdou hempšírky.

2.8.2017 21:03
mysak

XXX.XXX.42.253

skodovak napsal(a):
Většinou to tak u všeho bývá a dopracovávám se k závěru že to nezklame. I u malých wyandot to teď sleduji. Tam je i malinko jinak zbarvení, kohout je od dvou týdnů světlejší. Jistotu budu ale Mít až test ukončím. Z plemen z hřebeny co jsem doposud měl, mi nejhorší přijdou hempšírky.

Mě žlutý plymuty a rodajlendky.

2.8.2017 21:33
skodovak

XXX.XXX.241.253

mysak napsal(a):
Mě žlutý plymuty a rodajlendky.

Vzpomínám si žluté jsem taky dvě sezóny měl, zdrobnělé. Ty jsem nechával než kohout začal kokrhat.

3.8.2017 07:54
slovensko

XXX.XXX.178.6

Hempsirky v 6. tyzdni uz 100% viem rozoznat.

3.8.2017 09:22
honzapm

XXX.XXX.182.25

Panečku, to je paráda, tahleta cyklojízda.
Že já tento dopravní vynález neobjevil dříve?
Jezdí se mi tak báječně, že silně uvažuji,
že bych příští týden požádal servisní techniky, aby mi na tu tyč
přidělali ještě i sedlo. Brm brm...

Poněkud se nám ochladilo, že, a to zrovna nyní,
když jsem tučňáky definitivně ubytoval do mrazáku
a na www.pestujizgauciku.cz (konec reklamy) jsem si
objednal pár sazenic ananasovníku. Uí.

Přidám silně medonosné + krásné Veronicastrum virginicum.
Privátní dobromyslovou loučku za stodolou.
A pár záběrů na nás, na krávy, a tak.

Komtesy oranžově zbarvené i krké už brzo ponesou,
a na zahánění do maštalé do boxů se večír poslušně stojí fronta.

Hop hop.

3.8.2017 10:32
ovecka

XXX.XXX.203.146

Nechápu, proč si jiní stěžují, že jim perličky nechtějí chodit do kurníků. Asi byste si Honzo měl založit výcvikové kurzy Dana.

3.8.2017 11:19
honzapm

XXX.XXX.182.25

Dano, tak to je opravdu zajímavé.
Perličky jsou u mě první, kdo si v pět hodin stoupne k maštali a čeká.
(staré slepice nepočítám, ty se vehementně dožadují vstupu už od čtyř).
Asi je zapotřebí prostorné čmelíkůprosté zařízení, kde se drůbež cítí bezpečně
a pohodlné hřady v dostatečném množství i výšce nad zemí. M.ú.

Mám perličky pouze měsíc, zatím mohu říci, že organizovanější drůbež neznám.
Jsou jako ovečky (promiňte). Chodí neustále v houfu a stále mají hlavičky
u země a pasou se a pasou. Takže vlastně už vůbec žádné ofce nepotřebuji.
A jak krásně létají - včera jsem sklízel angrešt a jedna mě málem v letu sejmula.
Asi mě, drobka, přehlédla.

3.8.2017 12:15
skodovak

XXX.XXX.36.194

mysak napsal(a):
Mě žlutý plymuty a rodajlendky.

Já být ten servisní technik, tak radši utéču tedy.

3.8.2017 19:28
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Pěkný večer, teda megaultranádherné fotky
Mě zítra začíná dovolená, tak snad bude i víc času na teplákovku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2017 19:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

veraboskova napsal(a):
Hm, to by mě zajímalo v čem je ten fipronil :( horká špatná novinka:Ve třech zemích stahují miliony vajec z trhu, pro děti mohou být nebezpečná

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/vejce-insekticid-fipronil-nemecko-belgie-nizozemsko-nebezpeci-p7w-/test.aspx?c=A170803_185245_test_hm1
http://ekonomika.idnes.cz/vejce-insekticid-fipronil-nemecko-belgie-nizozemsko-nebezpeci-p7w-/test.aspx?c=A170803_185245_test_hm1.

Fipronil, to je obyč frontline a spol. nedělala bych z toho aféru.

3.8.2017 19:58
ovecka

XXX.XXX.203.146

veraboskova napsal(a):
Hm, to by mě zajímalo v čem je ten fipronil :( horká špatná novinka:Ve třech zemích stahují miliony vajec z trhu, pro děti mohou být nebezpečná

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/vejce-insekticid-fipronil-nemecko-belgie-nizozemsko-nebezpeci-p7w-/test.aspx?c=A170803_185245_test_hm1
http://ekonomika.idnes.cz/vejce-insekticid-fipronil-nemecko-belgie-nizozemsko-nebezpeci-p7w-/test.aspx?c=A170803_185245_test_hm1.

Věrko, našla jsem tuto informaci: https://www.agromanual.cz/cz/pripravky/insekticidy/insekticid/cosmos-500-fs
Ale jak se mohl dostat do vajec, je záhadou. Že by soudruzi z NDR někde udělali chybu, třeba pouřili nakoření obilí do krmné směsi?...To se asi nedovíme Dana.

3.8.2017 20:01
fofo

XXX.XXX.112.45

Pěkný večer, přátelé máte všichni moc krásné zahrádky a zvířata takže vám všem přeju hodně zdaru a úspěchů, a přidávám pár fotek

3.8.2017 20:11
honzapm

XXX.XXX.182.25

skodovak napsal(a):
Já být ten servisní technik, tak radši utéču tedy.

Posero.

3.8.2017 20:29
honzapm

XXX.XXX.182.25

Akorát jsem si vzpomněl na Nomáda, jak sem vloni dával fotku jeho dětí,
jak soustředěně hledí do trouby na pečící se pizzu.
Zrovna jí taky peču a čumím tam zrovna tak.
M.ú.

3.8.2017 21:14
skodovak

XXX.XXX.241.253

Tak hlásím že s pokusu líhnutí starých vajíček hempšírek je jich zatím dvanáct

No, zase práce navíc, hlavně aby se mi narodilo těch pár wyandotek a třeba i nějaká ta krůta a s radostí to již vypnu.

Kontrolní otázka, půjde mi již skubat husa z 6 května?

3.8.2017 21:49
veraboskova

XXX.XXX.0.235

ovecka napsal(a):
Věrko, našla jsem tuto informaci: https://www.agromanual.cz/cz/pripravky/insekticidy/insekticid/cosmos-500-fs
Ale jak se mohl dostat do vajec, je záhadou. Že by soudruzi z NDR někde udělali chybu, třeba pouřili nakoření obilí do krmné směsi?...To se asi nedovíme Dana.

Jedna paní tam v komentářích dávala odkaz na článek a prý to vzniklo nějakou najatou firmou při likvidaci parazitů.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2017 21:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

veraboskova napsal(a):
Jedna paní tam v komentářích dávala odkaz na článek a prý to vzniklo nějakou najatou firmou při likvidaci parazitů.

Jo, tak nějak to asi bude. boj se čmelíky se zvrhnul. fipronil se prodává i v takových vykuřovacích patronách, může si to koupit třeba i člověk, co doma potřebuje zničit blechy.

4.8.2017 07:02
horal

XXX.XXX.202.176

To budou zase supermarkety přeplněny vajíčky za 1,50Kč s označením Nl a Du. No co od té doby co mi liška zdecimovala stav nosnic stejně nestačím pokrývat poptávku. Tak konečně mi už zbydou vajíčka i pro vlastní spotřebu. Pomalu bych zapoměl i jak chutnaj. Mimochodem, nezdá se vám, že už začíná být nějak moc těch nákaz a epidemií? Ptačí chřipka, mor prasat, mor králiků (a ve všech případech nový virus) a nyní toxická vejce. Věřícímu by se chtělo říct, že nás pán Bůh trestá, ale já ateista to svádím na lidi. I když je příroda mocná čerodějka, proč by si na nás vymýšlela nové viry a vyzkošela je všechny v jednom roce? To já bych spíše řekl, že nějací vědátoři se v tom rejpaj a zkoší pak přímo v terénu jak se to rychle dokáže šířit a jak národy jsou schopny se tomu bránit. Je to jenom moje konspirativní teorie, ale co když...?

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.8.2017 07:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

horal napsal(a):
To budou zase supermarkety přeplněny vajíčky za 1,50Kč s označením Nl a Du. No co od té doby co mi liška zdecimovala stav nosnic stejně nestačím pokrývat poptávku. Tak konečně mi už zbydou vajíčka i pro vlastní spotřebu. Pomalu bych zapoměl i jak chutnaj. Mimochodem, nezdá se vám, že už začíná být nějak moc těch nákaz a epidemií? Ptačí chřipka, mor prasat, mor králiků (a ve všech případech nový virus) a nyní toxická vejce. Věřícímu by se chtělo říct, že nás pán Bůh trestá, ale já ateista to svádím na lidi. I když je příroda mocná čerodějka, proč by si na nás vymýšlela nové viry a vyzkošela je všechny v jednom roce? To já bych spíše řekl, že nějací vědátoři se v tom rejpaj a zkoší pak přímo v terénu jak se to rychle dokáže šířit a jak národy jsou schopny se tomu bránit. Je to jenom moje konspirativní teorie, ale co když...?

Ne, nehledejte v tom žádný kouzlo :D

ptačí chřipka byla pořád.

mor prasat taky není nic novýho, akorát je to novinka u nás. tam byste se měl spíš zeptat toho majitele golfáče, jak to bylo :D

mor králíků, pořád není ani u jednoho potvrzený druhý typ laboratorně :D i kdyby byl, opět, to je jen otázka času, vzhledem k tomu, jak se virus moru šíří a že je v celé západní Evropě. Protože druhý typ je méně patogenní než první, je logické, že ho časem nahradí v cirkulaci, protože pro viry je z evolučního hlediska lepší, když nezabijou hostitele příliš rychle, lépe se pak šíří. Ale co máme u nás zatím vypadá jako úplně normální první typ, který kosí všechny ty šetřílky co neočkují, protože nikdy neočkovali a nic nechcíplo a ten soused co očkoval tam mu chcíplo :D

no a toxická vejce, to se nás vůbec netýká. kuřecí z brazílie se salmonelou byl větší průšvih.

4.8.2017 08:39
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Dobré ráno, tak u nás po ránu zapršelo, aktuálně je 23 stupňů.
Mě se konečně podařilo sehnat stálé odběratele na vajíčka. Mám z toho radost, protože si můžu nechat do příštího roku víc slepiček orlovek a manžel nebude nic namítat. Ikdyž fakt nevím, co z těch bubáků orlovek vyroste.
Dokonce jsem tuhle pozorovala zajímavý jev. Začala znovu snášet kvočna orlovka. A snáší trvale ještě větší vejce než hempšírky. A podle mě ještě větší vejce než snášela než začala kvokat.

4.8.2017 08:53
skodovak

XXX.XXX.241.253

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne, nehledejte v tom žádný kouzlo :D

ptačí chřipka byla pořád.

mor prasat taky není nic novýho, akorát je to novinka u nás. tam byste se měl spíš zeptat toho majitele golfáče, jak to bylo :D

mor králíků, pořád není ani u jednoho potvrzený druhý typ laboratorně :D i kdyby byl, opět, to je jen otázka času, vzhledem k tomu, jak se virus moru šíří a že je v celé západní Evropě. Protože druhý typ je méně patogenní než první, je logické, že ho časem nahradí v cirkulaci, protože pro viry je z evolučního hlediska lepší, když nezabijou hostitele příliš rychle, lépe se pak šíří. Ale co máme u nás zatím vypadá jako úplně normální první typ, který kosí všechny ty šetřílky co neočkují, protože nikdy neočkovali a nic nechcíplo a ten soused co očkoval tam mu chcíplo :D

no a toxická vejce, to se nás vůbec netýká. kuřecí z brazílie se salmonelou byl větší průšvih.

Já sem tím rozhodně nechtěl říct že očkování je špatný, pišu co vím, a důvody by mně samotného zajímali, ale to se nikdo nedozví.
Jak jsem napsal očkuji všechno a letos i všechen odstav.

4.8.2017 11:31
dadu

XXX.XXX.61.94

skodovak napsal(a):
Nějaká ta dokumentace...

Máte to moc pěkné

4.8.2017 11:36
skodovak

XXX.XXX.241.253

dadu napsal(a):
Máte to moc pěkné

Děkuji, zatím ve výstavbě

jinak slepička už tedy kvoká a přestaly holky nést..uvídíme co se ujme.

4.8.2017 13:34
mysak

XXX.XXX.54.2

skodovak napsal(a):
Nějaká ta dokumentace...

Popovídejte mi o minorkách, prosím ;-).

4.8.2017 14:24
skodovak

XXX.XXX.36.194

mysak napsal(a):
Popovídejte mi o minorkách, prosím ;-).

Dobrý den, to bych měl žádat Já vás, máte nebo měl jste krásný. Mám uložené fotky a stále na ně koukám
Nejsem nijak zvlášť spokojen, mám je od paní co zde inzeruje někdy dá nějaký příspěvek nějak IvankaV
Bylo to z celkem malých vajíček velice zle se to lihlo.
Kuřata i kuříce byly a jsou velice drobné, slepice nesou velice málo na což jsem u nich nebyl z dříve zvyklý.
Koupil jsem minulý rok kohouta jestli se něco zlepší, vypadá to velice podobně ne li hůř, objevila se mi v křídlech bíla pera. Kohout měl ušnice takové nemocné, léčil jsem mastí ale nic, letos to mají i slepice, nevím zda to je normální
Jinak ty první měly z poloviny hřebeny rovně a všechny slepice mají špatný ocas, srpový tvar. Příští rok nebo nevím co jak stihnu budu muset sehnat komplet kmen nový, nějaký lepší

Více asi nemám co dodat. Jinak vajíčka jsou když jsou pěkně bílá a standardní řekl bych.

4.8.2017 14:28
Bronson 202

XXX.XXX.232.113

Na prvej fotke su 7 tyzdnove kalimera a na druhej sliepka dominant.

4.8.2017 15:38
javorka

XXX.XXX.98.207

Mám tu konečně nějaké celkem čerstvé fotky kuřat. Mě to připadá, že kohoutci už jsou celkem k poznání. Tedy až na jedno kuře, ale doufám, že to nakonec bude slepička.
Co myslíte, odborníci? Já vidím dva kohouty s většími růžovými hřebínky.
Jsou to čuňata, popelí se mi v květináčích s rajčaty.

4.8.2017 19:06
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Tož tak já se taky přidám s fotkama ze dneška. Orlovky 9 týdnů stáří.

4.8.2017 19:18
veraboskova

XXX.XXX.0.235

A chtěla jsem vám vyfotit kvočnu s kuřatama. Ale no nevím. Jsou tam hempšírky 5 kousků a 3 orlovky, dvě jsou dost neopeřené. Je jim 5,5 týdne a kvočna o ně jaksi už nejeví zájem. Takže jim zdrhla na druhý konec zahrady. A tak jsem jí dala do chovného hejna hempšírek.

4.8.2017 21:25
honzapm

XXX.XXX.182.25

honzapm napsal(a):
Akorát jsem si vzpomněl na Nomáda, jak sem vloni dával fotku jeho dětí,
jak soustředěně hledí do trouby na pečící se pizzu.
Zrovna jí taky peču a čumím tam zrovna tak.
M.ú.

Dneska jsem to vytunil. Dneska jsem mezi pizzu a plech dal
pečící papír. Geniální to vynález aneb Nemusím už nikdy f kuchyni
používat majzlík a kladivo.

Zdravíme znovu zinternetovanou Javorku množitelku.

A zaslouženě dovolenkující Věrku.

U Čapice za humny to vypadá na nádheru a krásu v jednom,
taková příroda, můj ty světě.

No a zoolog vrchní Jan Posera Minorka se také činí, není liž pravda.

Javorko, to, jestli je hřebínek růžový, oranžový, červený nebo žlutý nebo bledý
je uplně jedno a o pohlaví to neříká nic. Spíš o kondici, zdraví, krmení a tak.

Jo a si představte - já dneska viděl čmelíky. No vopravdu.
Jak mám teď hodně té drůbeže, tak si tak říkám - co kdybych jim sundal
ze seníku takové hodně velké a hodně staré koryto, co jsem vyráběl,
když jsem byl ještě menší Génius, než jsem nyní.
No tak jsem si tam pro něj došel - a ono bylo uplně začmelíkované.
Přitom prokazatelně několik let nevidělo slepici ani obloukem.
Tudíž docela věřím těm zprávám, že čmelík dokáže žít a hladovět
až deset let. Byli docela čiperní a dělali hop hop. A já na ně udělal cák cák
Arpalitem a už tam není ani jeden a koryto voní jak levná dě...
No, takže jsem ho dal pod střechu a počkáme, až vyvětrá.
Tím končím čmelíkové ántré a všem mávám.

A foťte, a pěstujte a chovejte. My se šicky rádi kouknem,
i když nikdo třeba zrovinka nereaguje, že.

Jo a ještě poslední věc, ale to já vám ještě zvopáknu,
aby to nezapadlo - dne 19. srpna se koná na Andělské hoře
mooc pěkná výstava
a Slavnosti princezny Alvíny.
Bude to moc nóbl a extra, autobusy budou každou hodinu kyvadlově
jezdit K. Vary - Andělská Hora a zpět, obcí projde historický průvod,
a já možná, ale vopravdu jenom možná, výjimečně sestoupím z gaučíku.

http://www.andelskahora.cz/slavnosti-princezny-alviny/

M.ú.

lol-lol

4.8.2017 22:29
lol-lol

XXX.XXX.4.22

Když klikneš na obrázek města, uvidíš krátké video: je to úžasné, ulož si to. Je toho hodně a pak se někdy kochej Procházka městem:-D Tak to je pa r á d a !

https://www.youtube.com/results?search_query=proch%C3%A1zka+m%C4%9Bstem.

4.8.2017 23:17
Olánek

XXX.XXX.146.114

Tak koukám, že se Honza vrátil na gaučík, dokud ta kostelní lavice nebude mít nehořlavé čalounění, tak ani náhodou.

4.8.2017 23:29
skodovak

XXX.XXX.241.253

Posera se nečiní, jsem na tom stále stejně.

5.8.2017 08:18
Olánek

XXX.XXX.146.114

Tak jestli nám ta princezna Alvína za ty čtyři roky nezestárla a co teprve udatní rytíři?
Jinak jsem potěšen nenápadnou přeměnou řady zdejších chovatelů ve vědecké pozorovatele a to bez jakéhokoliv žadonění o finanční dotace či jiné zvýhodnění.Jen namátkou,
Počet čmelíků, jako jeden z faktorů ovlivňující pořadí drůbeže při vypouštění do výběhu
Nárůst vaječné hmoty po odkvokání
Zesvětlení barvy u wyandot pro určení pohlaví nebo růžové náznaky laloků a další.
Bodlinka poznamenala, z evolučního hlediska u virů platí, nezabíjet hostitele příliš rychle, domnívám se, že u důchodců s malým příjmem to neplatí.
Tak jsem někde četl, že do aukce jde pět diamantů nalezených někde na Sibiři a už se o tom píše, co teprve až já nabídnu 5, slovy pět vajec zdravotně nezávadných.

5.8.2017 08:56
honzapm

XXX.XXX.182.25

Pět, jo? Hop hop.

5.8.2017 09:25
honzapm

XXX.XXX.182.25

No, Olí, tak já si jdu taky jdu vyndět slovy pět vajec, udělám si z nich slovy pět vok
a vzhůru do bezvědomí. Teda vlastně vzhůru do pracovního procesu, žé.
Ach my OSVČ, ach ty dvanáctky, kdyby aspoň byly vychlazené. M.ú.

Dneska musím pokračovat v kydání, včera jsem zvládnul k večeru krůty a pižmofky,
tak dneska jsou na řadě oumladiny kuřecí a možná, ale vopravdu jenom možná,
i perliččí. U Kvídery jsem si objednal rozlišovací kroužky i na perličky, tak mě čeká
nekonečná zábava při odchytech, aneb Každá holka za své co-pak dostane zelenou.

A dneska holky tipuju tak na šest, nesou pořád moc dobře, i když už jich je jenom
deset. Ani jednu chvíli si neodpočinuly, vlašky nosnice údernice.
A krůta? Tak tu úchylačku už ani nekomentuji, přestal jsem to počítal někde kolem
45 vejce, spolu s první várkou 20 vajec, která i vyseděla, už má na kontě 65 kousků.
Asi ji přejmenuji z Česká šedá na Gaučíkova nosná. M.ú. Ale už dovopravdy.

Včera jsem sklidil 30litrovej koš okurek, tak to by mě zajímalo, jestli Seto zavaří.

5.8.2017 09:59
Olánek

XXX.XXX.146.114

K té hygieně chovatelských zařízení.Jedna houbička na nádobí obsahuje miliony bakterií a proto se táži, kolik miliard bakterií zůstane v chovatelské ubikaci i po důkladném vyčistění?

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.8.2017 10:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Olánek napsal(a):
K té hygieně chovatelských zařízení.Jedna houbička na nádobí obsahuje miliony bakterií a proto se táži, kolik miliard bakterií zůstane v chovatelské ubikaci i po důkladném vyčistění?

To nevím, ale já mám úchylku na dezinfekci. zrovna jedu plechovku virkonu S. líheň se koupala ve virkonu S, klec, co je odchovna pro kuřata, se koupala ve virkonu S, kočičí a králičí hajzlíky se koupou ve virkonu S, králíkárna, co v ní bydlí morčata, je taky několikrát do roka po důkladné mechanické očistě vystříkána virkonem a ponechána k vyschnutí. před plechovkou virkonu se všechno koupalo v chlorovém vápně. po virkonu bude asi persteril.

takže bych ráda věřila, že z miliard jich udělám aspoň desetitisíce :D.

lol-lol

5.8.2017 10:48
lol-lol

XXX.XXX.4.22

Olánku co se tyče bakterií tak je vědecky dokázáno, že jejich největší nositelkou je počítačová klávesnice, takže kurník může být maximálně hned po houbičce na nádobí, až na třetím místě a to není zas tak hrozné špatné.

5.8.2017 12:01
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Hm, tak já jsem myslela, že nejvíc bakterií je v ledničce.
Já mám zase jednu ségru zdravotní laborantku, a už jí ani nezvu k nám domů, protože má tendenci nám doma uklízet. V trans jí jednou uvedlo omodřené umyvadlo v koupelně od temper, když si děti myly štětce po malování. A věčně poslouchat, ať nešahám na madla v mhd, nebo chytnu svrab nebo ať nepoužívám kontaktní čočky, že jsou v nich plísně a jiné nepěkné fuj věci brr. Zlatá nevědomost.

5.8.2017 21:44
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Orlovčích fotek není nikdy dost. Dneska jsem se starším klukem okukovala orlovky, jestli poznáme slepičku od kohouta. Podle peříček (slepička kulatá, kohoutek špičatá) už se to dá poznat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.8.2017 22:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

veraboskova napsal(a):
Orlovčích fotek není nikdy dost. Dneska jsem se starším klukem okukovala orlovky, jestli poznáme slepičku od kohouta. Podle peříček (slepička kulatá, kohoutek špičatá) už se to dá poznat.

Já u těch svých chocholek (7 týdnů) pořád žádný pohlavně rozlišený pera nemám.

Ale mám takový tušení, že z těch šesti je většina kohoutů.

5.8.2017 22:42
honzapm

XXX.XXX.182.25

Komu se ještě nechce spát, může si počkat na video, které se právě nahrává
na Youtube.com (konec reklamy).
Video je tklivé a pojednává nenásilnou formou o tom, jak drůbeži chutná angrešt.

Má úcta.

Věrko, vidíte, jaké máte bystré a zvídavé děti.

Uživatel s deaktivovaným účtem

5.8.2017 23:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ty krůty mají úžasnou barvu.

5.8.2017 23:20
mysak

XXX.XXX.40.169

skodovak napsal(a):
Dobrý den, to bych měl žádat Já vás, máte nebo měl jste krásný. Mám uložené fotky a stále na ně koukám
Nejsem nijak zvlášť spokojen, mám je od paní co zde inzeruje někdy dá nějaký příspěvek nějak IvankaV
Bylo to z celkem malých vajíček velice zle se to lihlo.
Kuřata i kuříce byly a jsou velice drobné, slepice nesou velice málo na což jsem u nich nebyl z dříve zvyklý.
Koupil jsem minulý rok kohouta jestli se něco zlepší, vypadá to velice podobně ne li hůř, objevila se mi v křídlech bíla pera. Kohout měl ušnice takové nemocné, léčil jsem mastí ale nic, letos to mají i slepice, nevím zda to je normální
Jinak ty první měly z poloviny hřebeny rovně a všechny slepice mají špatný ocas, srpový tvar. Příští rok nebo nevím co jak stihnu budu muset sehnat komplet kmen nový, nějaký lepší

Více asi nemám co dodat. Jinak vajíčka jsou když jsou pěkně bílá a standardní řekl bych.

Mno právě že se mi ten Váš kohout pozdává, můžete mi jej, prosím, vyfotit lépe? Zleva zprava? A jaký je jeho původ?

5.8.2017 23:48
skodovak

XXX.XXX.241.253

mysak napsal(a):
Mno právě že se mi ten Váš kohout pozdává, můžete mi jej, prosím, vyfotit lépe? Zleva zprava? A jaký je jeho původ?

To bude asi nějaký špatný pohled. Nevím jestli zítra, ale pokusím se. Původ jeho otec je z prodejní výstavy a tento je od Pána tady z Chrudiska, detaily neznám, na výstavě nebyl, kroužek nemá. Mně se nějak dvakrát nezdá, ale Já tomu nerozumím, uvidíte sám.
Jinak pokud budu s těmito pokračovat, hledám nového plemeníka aby našel na dcery, tento půjde pryč.

Chtěl bych zkusit nějaké nosné plemeno s Rúž.hřebenem kvůli nějakému užitku v zimě, nejlépe Black edition.

5.8.2017 23:54
honzapm

XXX.XXX.182.25

skodovak napsal(a):
To bude asi nějaký špatný pohled. Nevím jestli zítra, ale pokusím se. Původ jeho otec je z prodejní výstavy a tento je od Pána tady z Chrudiska, detaily neznám, na výstavě nebyl, kroužek nemá. Mně se nějak dvakrát nezdá, ale Já tomu nerozumím, uvidíte sám.
Jinak pokud budu s těmito pokračovat, hledám nového plemeníka aby našel na dcery, tento půjde pryč.

Chtěl bych zkusit nějaké nosné plemeno s Rúž.hřebenem kvůli nějakému užitku v zimě, nejlépe Black edition.

Si měl říct na jaře, kamarád vedle ve fsi má Rýnské černé, top.
A hodně to umravňoval.

6.8.2017 00:11
skodovak

XXX.XXX.241.253

honzapm napsal(a):
Si měl říct na jaře, kamarád vedle ve fsi má Rýnské černé, top.
A hodně to umravňoval.

To jsem ještě netušil, ale i tak to naštve

Jak tak někdy v noci čtu tak jsem na to, dokonce na ně, začal myslet a pokukovat

V zimě, je to mizérie bez stodoly, chléva a ještě s hřebeny až do nebes. Třeba by to fungovalo lépe tohle.

6.8.2017 00:19
honzapm

XXX.XXX.182.25

To jo, to si piš.
Araukany prej nesou jako zběsilý celej rok, Jeníku.
Akorát to teda nevypadá jako slepice, ale jako divná useknutá myš.

Je právě 0:14 a soused opět přímo pod mou ložnicí nabírá hliníkovou lopatou
uhlí pod přístřeškem do hliníkového uhláku. Takže nepřeslechnutelný koncert.
A pak mi to dýmí rovnou pod nos.
Někdo se holt narodí kktem a zůstane mu to už navždycky.
Když už musí v létě v třicítkách topit, je asi problém si večer nandat
pár kyblíků uhlí a dát si to do baráku (Harry, jdu do baráku)
a postupně to celou noc přikládat.
On si pěkně každej jeden hliníkovej uhlák naloží venku, třeba ve dvě,
ve tři, ve štyry...

No nic, musel jsem si ulevit. Zejtra ty tepláky asi přeperu nebo co. Hop hop.

6.8.2017 00:37
honzapm

XXX.XXX.182.25

Mě se ta šedá jaksi přejedla. Ještě mi tu přistálo pár šedých zmenšených krůt,
některé domorodé kmeny jim údajně říkají perličky, ale zde se zdroje rozcházejí.
A to už je té šedé na mě jaksi moc. Takže krůty na podzim pošupajdí. Hop hop.
A pak, možná, ale vopravdu jenom možná, zase k. začne střídat n.

A ty barevné krůty? Neříkejte, slečno Terezo, že se vám takhle nelíbí?
Možná je to jenom úhlem focení, světlem při focení, a tak.
Určitě by vám k těm akátovým doplňkům velmi pasovaly.
Ty růžové, například, jsem ještě nikdy nikde neviděl.
A že jsem už viděl leccos.

Takovej brojlerovej plameňááák, že?

6.8.2017 05:52
skodovak

XXX.XXX.241.253

honzapm napsal(a):
To jo, to si piš.
Araukany prej nesou jako zběsilý celej rok, Jeníku.
Akorát to teda nevypadá jako slepice, ale jako divná useknutá myš.

Je právě 0:14 a soused opět přímo pod mou ložnicí nabírá hliníkovou lopatou
uhlí pod přístřeškem do hliníkového uhláku. Takže nepřeslechnutelný koncert.
A pak mi to dýmí rovnou pod nos.
Někdo se holt narodí kktem a zůstane mu to už navždycky.
Když už musí v létě v třicítkách topit, je asi problém si večer nandat
pár kyblíků uhlí a dát si to do baráku (Harry, jdu do baráku)
a postupně to celou noc přikládat.
On si pěkně každej jeden hliníkovej uhlák naloží venku, třeba ve dvě,
ve tři, ve štyry...

No nic, musel jsem si ulevit. Zejtra ty tepláky asi přeperu nebo co. Hop hop.

Slyšel jsem, ale jak říkáš, nijak mně to na pohled nevzalo. Ale jako že tedy vůbec ne.

6.8.2017 08:42
honzapm

XXX.XXX.182.25

skodovak napsal(a):
Slyšel jsem, ale jak říkáš, nijak mně to na pohled nevzalo. Ale jako že tedy vůbec ne.

Jsou i s ocasem.
(vopravdu).
A za zelený vejce ti prej ženský urvou ruce. :)
(no vopravdu).

6.8.2017 08:53
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Dobré ráno,
tak u nás na jihu prší, teplota aktuální +20 stupňů.
Honzíku mě šedá vůbec nevadí. V mrazáku nebo na pekáči je úplně jedno, co to mělo za peří

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.8.2017 09:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
Jsou i s ocasem.
(vopravdu).
A za zelený vejce ti prej ženský urvou ruce. :)
(no vopravdu).

A co tyhle, má to u nás někdo?

https://www.mypetchicken.com/catalog/Day-Old-Baby-Chicks/Day-Old-Chicks-Cream-Legbar-p1480.aspx.

6.8.2017 09:51
ovecka

XXX.XXX.203.146

honzapm napsal(a):
Jsou i s ocasem.
(vopravdu).
A za zelený vejce ti prej ženský urvou ruce. :)
(no vopravdu).

Jj, Honzík má pravdu. V Tesco začali prodávat tzv. indiánská vejce,3 nebo 4 zelené a 3 tmavě hnědé, suma sumárum za 38Kč v plastové krabičce (je vidět barva). Tak to distribuuji v papírové po 10 - 6 zelených a 4 tmavěhnědé za standardtních 30Kč a před Velikonocemi nestíhají soudružky výrobu (mám 5 zelenovaječných a 2 čokoládky). Není nad reklamu v supráči.
Jinak máme po propagačná výstavě, letos byl v tombole hlavní cenou houser (pomořanský,3letý, eunuch), to by jeden neřekl, jak moc po něm někteří toužili (nebyl problém prodat i 50 lístků najednou)
S králíky to bylo slabší, morová propagace v TV spousty chovatelů odradila. Ale ti co přišli, tak i dobře prodali. Dětičky obdivovaly liliputku s kuřátky. Bohužel foto není, mobil se mi podařilo nechat doma.
Prázdniny jsou za polovinou, dovolená se valem krátí. Ve středu jsem sezvala kolegyně a paříme s husami. Tak si pokecáme, popijema a něco zvířat zabijeme.Večer si manželé ta svoje zvířata odvezou domů.
V pátek jsme byla tak urvaná z celodenního maratonu přípravy výstavní haly a zásobování kantýny, že jsem si večer masichisticky pustila film Bastardi
Mějte se sluníčkově Dana.

6.8.2017 09:54
začátek

XXX.XXX.4.22

skodovak napsal(a):
To bude asi nějaký špatný pohled. Nevím jestli zítra, ale pokusím se. Původ jeho otec je z prodejní výstavy a tento je od Pána tady z Chrudiska, detaily neznám, na výstavě nebyl, kroužek nemá. Mně se nějak dvakrát nezdá, ale Já tomu nerozumím, uvidíte sám.
Jinak pokud budu s těmito pokračovat, hledám nového plemeníka aby našel na dcery, tento půjde pryč.

Chtěl bych zkusit nějaké nosné plemeno s Rúž.hřebenem kvůli nějakému užitku v zimě, nejlépe Black edition.

Dobré ranko, tak dnes nám má celičký den propršet, ale zatím ukazuje teploměr na chlívě 32°C a svítí sluníčko, až tak, že mi již vyschla louže u kurníku.Jinak super slepičky na zimu jsou velsumky velké, koroptví, snáší tmavší a větší vajíčka nežli oranžovokrké.Jinak araukany se v zimě taky snaží, ale momentálně to zachraňují vlašky rodobarvé.Známí zas nedá dopustit na brese.

6.8.2017 09:58
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Paní Dano a těmi zvířaty myslíte manželky nebo jako co? :) :)
Já měla jet dneska po obědě s dětmi na Ovčácké slavnosti do Borovan. Zpátky 7 km lesem. Asi budeme doma, protože prší pořád. A to je v lese na gumovky. A v těch zase nemůžu mezi lidi.

6.8.2017 10:04
začátek

XXX.XXX.4.22

honzapm napsal(a):
Jsou i s ocasem.
(vopravdu).
A za zelený vejce ti prej ženský urvou ruce. :)
(no vopravdu).

Zdar, zatim tedy nic takového u sebe nepozoruju, ale je fakt, že je mám tak trochu do modra. Tak to bude asi tím, na barvě, zřejmě taky záleží.

6.8.2017 10:12
honzapm

XXX.XXX.182.25

Věrko, to je zvláštní - tady sucho, že mám kytky zvadlé (floxy, lupiny, slunečnice).

Dano, tak to jste si tedy mákla.
Ale vy jste děvče zdatné, mladé a čiperné, tak vše jistě dopadlo na jedničku s hv.
Je milé číst, že i o nás eunuchy ještě stále lidé mají zájem, takže s národem
to zase nebude tak zlé. Hop hop.
(a k těm indiánským - vám tam jasně chybějí čistá bílá od Vlašind)

Teď v sobotu-neděli je výstava v Kladrubech, že? Budete tam?

http://www.kladruby.cz/kalendar-akci

6.8.2017 10:16
začátek

XXX.XXX.4.22

Jo a s těmi vajíčky, se mi stala taky věc.Přijdu do malého krámku a paní pokladní mě oslovila, zdali je pravda, že mám modrozelené vajíčka.Tak jsem se jí zeptal, jaká pak její známá to na mě prozradila .Tak jí to trochu zarazilo, ale pochopila. Honzíku, bílá je bílá.Nemyslím Lucku.

6.8.2017 11:29
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Takhle při neděli sem dám recept na HOKAIDO PERNÍK:
Hokaido rozpůlíme, vyndáme dužinu se semínkama, a i se slupkou nastrouháme na jemno (třeba jako na mrkvovej salát). Odvážíme cuketu a podle toho upravíme základní recept:
- 450 g jemně strouhaného hokaida
- 450 g polohrubé mouky
- 250 g cukru krupice
- 150 g rozpuštěného másla (při současné ceně u nás 53 Kč za kostku nahradit případně něčím jiným)
- 6 lžic mléka
- 1 lžíce kakaa
- 3 vejce
- 1 prášek do perníku
- 1 a 1/2 prášku do pečiva
Máslo rozpustíme v mléce, přidáme do mísy s nastrouhaným hokaidem, přidáme tam vejce a cukr a zamícháme. V další misce si dáme sypké přesáté suroviny mouku, kakao a prášky perníku a kypřící a taky zamícháme. A pak to nasypeme na hokaido a spol a zamícháme.
Peču tak 45 minut na 150 stupňů (každá trouba peče jinak). Hotové je, když se při píchnutí do těsta nelepí nic na špejli.
A teď to nejdůležitější. Až to vychladne, tak vezmeme rybízovou, nebo třešňovou marmeládu. Zkrátka nějakou ostřejší chuti. Vmícháme do ní lžíci až dvě rumu a promícháme. Perník prořízneme a namažeme marmeládou. A dáme do ledničky uležet aspoň přes noc.
No a když to budeme chtít mít ještě lepší, tak na perník pak dáme na ozdobu ještě neslazenou šlehačku před podáváním.

6.8.2017 11:40
skodovak

XXX.XXX.241.253

mysak napsal(a):
Mno právě že se mi ten Váš kohout pozdává, můžete mi jej, prosím, vyfotit lépe? Zleva zprava? A jaký je jeho původ?

Tady je.

6.8.2017 11:54
ovecka

XXX.XXX.203.146

veraboskova napsal(a):
Paní Dano a těmi zvířaty myslíte manželky nebo jako co? :) :)
Já měla jet dneska po obědě s dětmi na Ovčácké slavnosti do Borovan. Zpátky 7 km lesem. Asi budeme doma, protože prší pořád. A to je v lese na gumovky. A v těch zase nemůžu mezi lidi.

Jj, to je hláška mého muže. Učitelky, když paří, tak to stojí za to . Večer si mužští odvezou jak manželky, tak opracované zvířectvo. Dana.

6.8.2017 11:59
ovecka

XXX.XXX.203.146

honzapm napsal(a):
Věrko, to je zvláštní - tady sucho, že mám kytky zvadlé (floxy, lupiny, slunečnice).

Dano, tak to jste si tedy mákla.
Ale vy jste děvče zdatné, mladé a čiperné, tak vše jistě dopadlo na jedničku s hv.
Je milé číst, že i o nás eunuchy ještě stále lidé mají zájem, takže s národem
to zase nebude tak zlé. Hop hop.
(a k těm indiánským - vám tam jasně chybějí čistá bílá od Vlašind)

Teď v sobotu-neděli je výstava v Kladrubech, že? Budete tam?

http://www.kladruby.cz/kalendar-akci

Jj, zrovna jsem Frantovi Janoušků posílala přihlášku. Nevím ale jestli vezmu husy, jsou nějaké nedopeřené, no uvidíme.
A bílá od vlašek mám také, ale na objednávku. Kolega je má, tak některé kolegyně mají v platíčkách vejce 4 barev, no k. střídá n. Hop hop. Dana.

6.8.2017 12:07
.tumash1983.

XXX.XXX.110.42

Tak jsem se pokochal krásnými obrázky a počet pěkně čtení. Tak sem taky udělal pár srpnových obrázků.

6.8.2017 12:37
honzapm

XXX.XXX.182.25

Vony jsou i ty ostatní škubačky učitelky? Můj ty bože, chudák pan manžel.
Ale je krásné, Dano, jak držíte na fsi tradici.
Babička chodívala taky drát, ale v lednu, vzpomínám, jak jsme na ní s dědou
čekávali doma a ona nešla a nešla, a děda - Jeníčku, tak se podívej z okna
- a všude bylo ticho, tma, mrzlo až praštělo a na tom zmrzlém sněhu se od měsíce
leskla zrcadýlka a vzduch řezal a kouřilo se od pusy a z komínů.
Nakonec přišla až v jednu hodinu. Děda o ní říkával, že je "nočoun".

Věrko, no krásný recept, jen jsem si ho přečetl, tak už si připadám,
jako bych snědl tři ty perníky. A s tím máslem je to smutné.

Jeníku, to víš, jak to nemá 60 a víc gr. vejce, tak bych tomu minorka neříkal.

Tumáši, v tom jezírku se vám nic neutopí?

6.8.2017 13:20
skodovak

XXX.XXX.241.253

honzapm napsal(a):
Vony jsou i ty ostatní škubačky učitelky? Můj ty bože, chudák pan manžel.
Ale je krásné, Dano, jak držíte na fsi tradici.
Babička chodívala taky drát, ale v lednu, vzpomínám, jak jsme na ní s dědou
čekávali doma a ona nešla a nešla, a děda - Jeníčku, tak se podívej z okna
- a všude bylo ticho, tma, mrzlo až praštělo a na tom zmrzlém sněhu se od měsíce
leskla zrcadýlka a vzduch řezal a kouřilo se od pusy a z komínů.
Nakonec přišla až v jednu hodinu. Děda o ní říkával, že je "nočoun".

Věrko, no krásný recept, jen jsem si ho přečetl, tak už si připadám,
jako bych snědl tři ty perníky. A s tím máslem je to smutné.

Jeníku, to víš, jak to nemá 60 a víc gr. vejce, tak bych tomu minorka neříkal.

Tumáši, v tom jezírku se vám nic neutopí?

Vajíčka to misty nemá k zahození, musím to zvážit
Ale i tak jich to má velice málo.

6.8.2017 13:43
skodovak

XXX.XXX.241.253

Tak dneska 57,62,68g vajíčka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.8.2017 14:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Aktuální chocholky ze starší várky, ve čtvrtek měly sedm týdnů. V chocholce už klíčí druhá várka peří, takže mohu na 99% prohlásit čtyři za kohouty a dvě za kuřičky.

Jsem proto docela ráda, že jsem jela ještě do toho Lipska pro druhou várku. Těm je dnes tři neděle a v porovnání s první skupinou kuřecí zápasy téměř nehrají, takže doufám v kuřičky.

Na poslední fotce je Čerňák. Co myslíte, je to kohoutek nebo kuřička? Jinýho hřebínkatýho ke srovnání nemám.

6.8.2017 18:09
mysak

XXX.XXX.55.177

.tumash1983. napsal(a):
Tak jsem se pokochal krásnými obrázky a počet pěkně čtení. Tak sem taky udělal pár srpnových obrázků.

Ať žije Francie! la fleche.

6.8.2017 18:12
mysak

XXX.XXX.55.177

skodovak napsal(a):
Tady je.

Ušnice pěkně velká... to je přednost..., ten zdvižený ocas již méně. a ty kuřice jsou jeho dcery, jo? a staré slípky?

6.8.2017 19:26
honzapm

XXX.XXX.182.25

Teď o prázdninách jsme zvyklí, že je fšude plno brigádníků.
Třeba u nás je prodejna granulí a sedí tam (a do mobilu hledí)
jedna taková fakt odborně proškolená slečna, aneb když se jí
zeptám, jaké nejlepší granulky má pro kočky, tak sebevědomě
odpoví, že Whiskas. Ach to mládí, ale kdo jsme byl jiný, že?

A právě jeden takový brigádnický ftípek tu mám speciálně
pro, na kašel trpícího, dědu modrokulku Začátka. Má úcta.

Lékárník odchází na oběd a instruuje pomocníka: "Nikomu nic neprodávej,
všechny popros aby přišli za hodinu, až se vrátím z oběda!"
Když se vrací, vidí z lékárny vycházet muže, který polyká pilulku...
Vběhne dovnitř a ptá se pomocníka: "Co bylo tomu pánovi a co jsi mu prodal?"
Pomocník odpovídá: "Chtěl něco proti kašli, tak jsem mu prodal projímadlo."
"Proč projímadlo?"
"No, jen se podívejte - támhle se krčí na chodníku a bojí se zakašlat."


Takže projímadlo na kašel nakonec funguje taky. Uí.

6.8.2017 20:47
skodovak

XXX.XXX.241.253

mysak napsal(a):
Ušnice pěkně velká... to je přednost..., ten zdvižený ocas již méně. a ty kuřice jsou jeho dcery, jo? a staré slípky?

Ano dcery, a slepice jsou jak jsem psal první popis. Od paní co zde občas inzeruje.

6.8.2017 21:42
Olánek

XXX.XXX.146.114

Tak kanadští vědci dospěli k závěru, že vztah s rodinnýmí příslušníky zaručuje dlouhověkost.Pokud by znali Teplákovic Javorku, tak by zajisté uvažovali o nesmrtelnosti.Co se děje od 04 O8 ani ň?
Podle mne dlouhověkost ovlivňuje chovatelské toužení, např.po zdr.fénixkách, vzorníkových minorkách a v mém případě po červených vlaškách.Mohl jsem je mít, ale nelze dotoužit, pokud není dána nová touha, tak vyčkávám.

6.8.2017 22:30
skodovak

XXX.XXX.241.253

Nová touha bude dána až se dotouží a uskuteční ta předchozí. Nebo rovnou více najednou.

6.8.2017 23:16
honzapm

XXX.XXX.182.25

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Aktuální chocholky ze starší várky, ve čtvrtek měly sedm týdnů. V chocholce už klíčí druhá várka peří, takže mohu na 99% prohlásit čtyři za kohouty a dvě za kuřičky.

Jsem proto docela ráda, že jsem jela ještě do toho Lipska pro druhou várku. Těm je dnes tři neděle a v porovnání s první skupinou kuřecí zápasy téměř nehrají, takže doufám v kuřičky.

Na poslední fotce je Čerňák. Co myslíte, je to kohoutek nebo kuřička? Jinýho hřebínkatýho ke srovnání nemám.

Hlásím, že nevím. Ale ti tři pohromadě, takhle je potkat,
tak se leknu, že už pro mě jdou. Hop hop.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.8.2017 23:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
Hlásím, že nevím. Ale ti tři pohromadě, takhle je potkat,
tak se leknu, že už pro mě jdou. Hop hop.

Jo, hop hop na klín. V té plastové krabičce měli moučný červy.

Pekelnej bude jenom čerňák. Tihle přepeří na punkový království.

7.8.2017 01:47
mysak

XXX.XXX.54.209

skodovak napsal(a):
Ano dcery, a slepice jsou jak jsem psal první popis. Od paní co zde občas inzeruje.

Bezva, díky.

7.8.2017 06:42
horal

XXX.XXX.202.176

Olánek napsal(a):
Tak kanadští vědci dospěli k závěru, že vztah s rodinnýmí příslušníky zaručuje dlouhověkost.Pokud by znali Teplákovic Javorku, tak by zajisté uvažovali o nesmrtelnosti.Co se děje od 04 O8 ani ň?
Podle mne dlouhověkost ovlivňuje chovatelské toužení, např.po zdr.fénixkách, vzorníkových minorkách a v mém případě po červených vlaškách.Mohl jsem je mít, ale nelze dotoužit, pokud není dána nová touha, tak vyčkávám.

Já mám červené od Rosy Vlasik, ale jak jsou čisté ví jenom on sám. Z deseti vajíček ledabyle zabalených jedno rozbité přepravou a vylíhnuto z devíti čtyři. Naštěstí tři slepičky a jeden kohout. Hůř dopadli modré, přepravou také jedno rozbité a vylíhnuto jenom dvě a to ještě jedno do pár dní pošlo. U zbylého zatím tápu v určení pohlaví, má růžicový hřeben ale dlouhé nohy jako kohout. No a v líhni se momentálně peče 30 vlašek zdrobnělých žlutě zbarvených. No a moje toužení je vlaška bílá a černá, tak uvidíme o kolik mi prodlouží dlouhověkost.

7.8.2017 07:00
Olánek

XXX.XXX.146.114

Tak za chvíli pro něj jedu, je zálohovaný a představa, že bude naplněn mne děsí, smutním , jde o mrazák.Prý málo žere elektřiny a právě v tom spatřuji jistou souvislost, pokud jde o spotřebu, s Bodlinčinama punkáčema.Pokud je pravda, že až třicet procent tělesného tepla uniká hlavou, tak je ztráta energie veliká.To ovšem bubáčkům s chocholkou nehrozí a tak nutně méně papají, to dá rozum, že

7.8.2017 08:07
Olánek

XXX.XXX.146.114

Věro dostal jsem chuť na hokaido perník.Co mám dělat, když nemám špejli, musí být lipová?
Horale bílá barva dle mne vyžaduje větší zabezpečení.Z jara jsem dostal asi dvacet vajec nějakých trojkříženců, vylíhlo se asi patnáct kuřat všech možných barev ale bílá vzal postupně predátor, bylo jich šest.Ostatní včetně žlutých v pohodě, dnes jsou to baculky s palicí jako hrom, že i jestřáb se třese strachy.

7.8.2017 08:59
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Dobré ráno,
včera byli objeveni čmelíci v zahradním domku uvnitř u křepelek. Mě picne. Jsme se zaměřili na venkovní prostory. Ale že napadnou vnitřek mě nenapadlo.
PRotože se jedná o zahradní chatku stáří několika desetiletí a ještě s dvojitýma stěnama, tak povídám manželovi, že to bude oříšek. Už jsem se viděla, jak vypaluju chatku hořákem, a možné vzplanutí chatky.
Čmelíci jsou postříkaní zatím osvědčeným prostředkem, ale podle mě se vesele smějou z dutin stěn chatky.
Abych na to nemusela myslet, beru košík, děti, jezevčíky a zdrhám do lesa.
Jinak se mě líbí vaše fotky. Na hodně z nich jsou totiž křesílka, židličky. Jasný to signál, že člověk tráví hodně času nikoli na pláži, ale s židličkou mezi drůbeží. U některých jedinců tráví i drůbež hodně času na těch židličkách. Některé kachny očekávají i instalování slunečníku.

7.8.2017 09:25
honzapm

XXX.XXX.182.25

horal napsal(a):
Já mám červené od Rosy Vlasik, ale jak jsou čisté ví jenom on sám. Z deseti vajíček ledabyle zabalených jedno rozbité přepravou a vylíhnuto z devíti čtyři. Naštěstí tři slepičky a jeden kohout. Hůř dopadli modré, přepravou také jedno rozbité a vylíhnuto jenom dvě a to ještě jedno do pár dní pošlo. U zbylého zatím tápu v určení pohlaví, má růžicový hřeben ale dlouhé nohy jako kohout. No a v líhni se momentálně peče 30 vlašek zdrobnělých žlutě zbarvených. No a moje toužení je vlaška bílá a černá, tak uvidíme o kolik mi prodlouží dlouhověkost.

A já si pořád říkám, kterej blbec může reagovat na inzeráty od kujóna
RosyVlasyk - a on je to Horal, a ještě se k tomu sám veřejně přizná.
Tak to ty vaše "červené vlašky", Horalku, vyfoťte a hnedle se od nás dozvíte,
zda jsou čisté.

Věrko, no to je ale krásná fotka. Tam by se mi na jistém místě i líbilo.

No nic, vstávat a cvičit a udělat si něco pořádného xnídani. A hurá do práce. M.ú.

7.8.2017 09:49
honzapm

XXX.XXX.182.25

Věrko, na mě teď na odpočívku vyjuklo tohle.
No to je ale geniální vynález, když Seto uzavře, tak to je mobilní
výběžík pro oumladinu, a ještě je při tom venčení může páníček
kontrolovat my víme odkud.

A tenhle podsedák si k drůbeži vůbec nemohu dát,
poněvadž by mi ho hnedle rozklovali.

https://www.asko-nabytek.cz/400027.1-zahradni-stan-s-lehatkem-fr3821?utm_source=biano.cz&utm_medium=cpc&utm_content=32478389&utm_campaign=biano%2Bdum-a-zahrada&utm_term=641abf6f-442a-43c0-b5db-8501e26a944a

https://www.4home.cz/sedak-meloun, -40-cm/?utm_source=biano.cz&utm_medium=cpc&utm_content=5786661&utm_campaign=biano%2Bdum-a-zahrada&utm_term=c46b2d12-2b6d-4d0a-afda-54655dfd42a0

A ještě poslední, opět pro Začátka modrokulku.
A to je konec.

7.8.2017 10:04
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

Zdravínn.Teplákovce.po.dlouhé.době.nnánn.čas.aspoň.v.práci.se.podělit, .o.novinky., jelikož.je.u.nás.takové.sucho.a.vedro,.že.po.
grilování.v.práci.letínn.podat.vodu.všenn.žíznivýnn.a.potonn.
na.pole.zalít.aspoň.papriky.rajčata.okurky.a.celer, že.už.potonn.večer.
jenonn.vlezu.pod.sprchu.a.plácnu.sebou.na.postel.a.hotovo .
O.víkendu.šly.do.nnražáku.další.kačky.a.dvě.staré.slepice.
sannozdřejnně.nni.z.toho.vedra.opět.trefilo.dvě.kuřata
by.se.na.to.jeden.nnohl.vyprdnout., a.navíc.jsenn.taky.zaznannenala.
čnnelíky.jelikož.bez.optiky.nnoc.na.blízko.nevidínn.jenonn.podle.pocitu, .že.po.nnně.pořád.něco.leze., jsenn.zahájila.útok.ala.cobra.
a.se.uvidí.zopakuji.aspoň.třikrát.a.poslední.letošní.kačata.(senn.ji.
přece.jenonn.nechala.sedět).se.budou.klubat.tento.týden.
Nenná.někdo.recept.na.něco.z.kačeních.vajec?dochází.nni.
nápady.a.už.jich.nnánn.zas.asi.šedesát .nná.někdo.zkušenosti.
s.naloženínn.kachních.vajec, do.vápna?Už.nni.nnalinko.lezou.
i.nosenn. .Pokud.se.nni.podaří.podánn.i.obrazovou.
dokunnentaci.kuřata.jsou.už,.velká.a.první.kohoutci,.už.kokrhají.
v.nnražáku.
Jo.a.seno.nni.ještě.stojí.na.louce,.jelikož.v.tonn.vedru.nějak.špatně.
funguju.a.o.sečení.nennůže.být.ani.řeč

7.8.2017 10:26
horal

XXX.XXX.202.176

Tak, tak, jsem to já ten blbec. A už jsem se jednou přiznal zrovna ve vlákně o něm. Ale co zkusit se má fšecko. Nejsem všeználek a usuzuji podle toho co je na fotkách a tak naletět je snadné. Neříkejte že jste nikdy nenaletěl. A naletí další a další tak jako kavapu a slepičáři. Když ono je to těžké, kluboví chovatelé si to prodávají jenom mezi sebou a jakmile se ozve cizí zájemce, tak mají už obsazeno na celou sezónu. Zkoušel jsem to i po sezóně a to jsem už většinou nedostal ani odpověď. Bohužel zbláznil jsem se do jednobarevných vlašek a velice těžko se shání. Momentálě nemám nic nafoceno, je jim 14 týdnů, ale pokusím se co nejdřív.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.8.2017 10:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

horal napsal(a):
Tak, tak, jsem to já ten blbec. A už jsem se jednou přiznal zrovna ve vlákně o něm. Ale co zkusit se má fšecko. Nejsem všeználek a usuzuji podle toho co je na fotkách a tak naletět je snadné. Neříkejte že jste nikdy nenaletěl. A naletí další a další tak jako kavapu a slepičáři. Když ono je to těžké, kluboví chovatelé si to prodávají jenom mezi sebou a jakmile se ozve cizí zájemce, tak mají už obsazeno na celou sezónu. Zkoušel jsem to i po sezóně a to jsem už většinou nedostal ani odpověď. Bohužel zbláznil jsem se do jednobarevných vlašek a velice těžko se shání. Momentálě nemám nic nafoceno, je jim 14 týdnů, ale pokusím se co nejdřív.

Jo jo, není to jednoduché, sehnat drůbež.

já jsem si s němci ohledně paduánek dopisovala od ledna, ani nevím, na kolik inzerátů jsem odpovídala, ale opravdu na hodně. seznamka má větší poměr odpověď:rande, možná i odpověď:svatba, než u té drůbeže.

7.8.2017 10:41
javorka

XXX.XXX.98.207

Přeji pěkné dopoledne.
Kačí, to si to zalévání letos užijete. Já si v tomto směru nemůžu stěžovat. Téměř nezalévám, jen květináče. U nás je pořád namočeno, když jeden den neprší, je to svátek. Plevel bují, do záhonů se nedá vlézt jak je to namočené. Podařilo se mi zrýt kus záhonu, kam bych ráda zasadila nějaké kytky, co už tu asi 14 dní trápím v igelitových pytlíkách. Čekám, že to trochu vyschne, do toho bláta se mi to nechce strkat. Je to ovšem místo provizorní. Proč si to trochu nezkomplikovat, že?

Kvočna už je pěkně oprsklá. Nestačí, že mi neustále chodí do kuchyně a hledá pro kuřata nějakou pochoutku (zrovna Kačence vyzobaly zbytek žrádla). Ale už mi na kuchyňské lince kontrolovala jak kyne těsto na další (letos asi poslední) borůvkové knedlíky.
Teď se uvelebily na rohožce a vyhřívají se.
Kafe jsem si uvařila do slepičího hrnku, tak si k nim půjdu na chvíli sednout, ať si trochu pokecáme a užijeme si pohodu a klid na sluníčku (je to zázrak, ale žádný soused ještě nevytáhl sekačku).

7.8.2017 10:53
začátek

XXX.XXX.4.22

honzapm napsal(a):
Věrko, na mě teď na odpočívku vyjuklo tohle.
No to je ale geniální vynález, když Seto uzavře, tak to je mobilní
výběžík pro oumladinu, a ještě je při tom venčení může páníček
kontrolovat my víme odkud.

A tenhle podsedák si k drůbeži vůbec nemohu dát,
poněvadž by mi ho hnedle rozklovali.

https://www.asko-nabytek.cz/400027.1-zahradni-stan-s-lehatkem-fr3821?utm_source=biano.cz&utm_medium=cpc&utm_content=32478389&utm_campaign=biano%2Bdum-a-zahrada&utm_term=641abf6f-442a-43c0-b5db-8501e26a944a

https://www.4home.cz/sedak-meloun, -40-cm/?utm_source=biano.cz&utm_medium=cpc&utm_content=5786661&utm_campaign=biano%2Bdum-a-zahrada&utm_term=c46b2d12-2b6d-4d0a-afda-54655dfd42a0

A ještě poslední, opět pro Začátka modrokulku.
A to je konec.

Krásné dopoledne, Honzíkupm já to tušil, že klokani neumí lhát .Inu co se dá dělat, nějak to snad unesu.

7.8.2017 11:34
honzapm

XXX.XXX.182.25

Z toho si nic nedělejte, Horalku. Sice tu padlo už před dvěma roky,
že RosyVlasik používá kradené fotky k jeho inzerátům, už i ten styl
psaní inzerátu o tom, že vlašky jsou výborné kvočny, byl podezřelý,
ale holt ta vaše touha byla silnější, než varování nás ostatních.
A tak RosyVlasik může vesele inzerovat dál a dál.

Já jsem letos taky naletěl, nemyslete si - byl mi doporučen Jörg M.
jako nejlepší chovatel oranžovokrkých vlašek v Evropě, i utratil
jsem u něj 500, - EUR za 2,9, a co myslíte? Ano, vylíhly se mi vlašky
koroptví, zlatě zbarvené, černavé, šedavé, bělavé, oranžově zbarvené,
ale pravá oranžovokrká slepička ani jedna jediná. To potěší, že?
A to nemluvím o klopených hřebíncích u kohoutků, o křivých pařátcích
u obou pohlaví, o šílených a křivých nohách, o hnědovaječné skořápce,
obřích ostruhách a zvýšené kvokavosti a brojlerovitosti matek.

Pro mě to budiž mementem a velkým proškolením - Věř jenom sám sobě.


Má úcta.

PS: Začátku, tak tak, lhát se nemá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.8.2017 11:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
Z toho si nic nedělejte, Horalku. Sice tu padlo už před dvěma roky,
že RosyVlasik používá kradené fotky k jeho inzerátům, už i ten styl
psaní inzerátu o tom, že vlašky jsou výborné kvočny, byl podezřelý,
ale holt ta vaše touha byla silnější, než varování nás ostatních.
A tak RosyVlasik může vesele inzerovat dál a dál.

Já jsem letos taky naletěl, nemyslete si - byl mi doporučen Jörg M.
jako nejlepší chovatel oranžovokrkých vlašek v Evropě, i utratil
jsem u něj 500, - EUR za 2,9, a co myslíte? Ano, vylíhly se mi vlašky
koroptví, zlatě zbarvené, černavé, šedavé, bělavé, oranžově zbarvené,
ale pravá oranžovokrká slepička ani jedna jediná. To potěší, že?
A to nemluvím o klopených hřebíncích u kohoutků, o křivých pařátcích
u obou pohlaví, o šílených a křivých nohách, o hnědovaječné skořápce,
obřích ostruhách a zvýšené kvokavosti a brojlerovitosti matek.

Pro mě to budiž mementem a velkým proškolením - Věř jenom sám sobě.


Má úcta.

PS: Začátku, tak tak, lhát se nemá.

Jenže někde je potřeba nakoupit ta první zvířata

7.8.2017 15:51
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Tak já si pamatuju před pár lety, když jsem sháněla nového kohouta. Dostali jsme pár kontaktů na chovatele ze spolku. Tak to manžel obvolával. První co bylo se ptali na druhé straně, kdo mu dal číslo, až teprve když manžel řekl, že zná dědu, tak se s ním někdo vůbec bavil. Nákup byl pak jak společenská návštěva.
Běžně tu ale funguje, že když něco kupujete, tak vás nikdo nepozve dál, když vás nezná. Lidi se bojí, že jim pak někdo vykrade zahradu nebo mají jiné důvody. Takže např. když jsme kupovali kachnu pro babičku, tak už byla "zabalená" v krabici a paní s ní čekala před barákem.
Ale na jiné téma. Už rostou. Hádejte co.

7.8.2017 16:09
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

Teď.se.kochánn.fotkanna.na.burze.v.NNonoru.v.NNaďarsku.
Tann.by.se.nnožná.dalo.něco.sehnat,.jenonn.je.to.trochu.z.ruky.
Bude.tann.teď.druhou.neděli.a.ještě.v.září.a.říjnu.
toto.nnně.inspirovalo.k.holubůnn.strašně.se.nni.zalíbili.kudrnáči.
Ale.vidínn.to.na.návštěvu.až.tak.příští.rok.Nic.se.nesnní.
uspěchat,.zvláště.takto.zásadní.roznnnožení.hospodářství.by.nnohlo.
nnoji.drahou.polovičku.poněkud.zdravotně.rozhodit.
Takže,.nejdřív.plot., potonn.bouda., následuje.zastřešení.a.výbava.
holubníku.zatínn.jsenn.u.plotu. , protože.vedro.nni.
nedělá.dobře.

7.8.2017 17:53
horal

XXX.XXX.202.176

Ale na jiné téma. Už rostou. Hádejte co.
U nás také, lesy jsou plné túristů a tak je všude plno podpapíráků a dokonce i ve městě pod keři.

7.8.2017 18:13
skodovak

XXX.XXX.241.253

veraboskova napsal(a):
Tak já si pamatuju před pár lety, když jsem sháněla nového kohouta. Dostali jsme pár kontaktů na chovatele ze spolku. Tak to manžel obvolával. První co bylo se ptali na druhé straně, kdo mu dal číslo, až teprve když manžel řekl, že zná dědu, tak se s ním někdo vůbec bavil. Nákup byl pak jak společenská návštěva.
Běžně tu ale funguje, že když něco kupujete, tak vás nikdo nepozve dál, když vás nezná. Lidi se bojí, že jim pak někdo vykrade zahradu nebo mají jiné důvody. Takže např. když jsme kupovali kachnu pro babičku, tak už byla "zabalená" v krabici a paní s ní čekala před barákem.
Ale na jiné téma. Už rostou. Hádejte co.

Doba je nevděčná, nicméně jsem to zatím nepoznal a snažím se to takhle nedělat.. Mně by to možná odradilo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.8.2017 18:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kuřata z Lipska, tři týdny stará. Měly to být stříbrné paduánky, což teda nějak nevyšlo. Čerňák ale překvapením nebyl, ten se vezl jen pár kilometrů z vedlejší vsi.

7.8.2017 21:01
veraboskova

XXX.XXX.0.235

horal napsal(a):
Ale na jiné téma. Už rostou. Hádejte co.
U nás také, lesy jsou plné túristů a tak je všude plno podpapíráků a dokonce i ve městě pod keři.

No tak to bych tam nešla. Za tři hodiny v lese jsme potkali jedny houbaře. Ikdyž to vypadalo spíš na randící dvojici, která si aby se neřeklo vzala do lesa košík
Ale fakt je, že jsem koukala i po jiných zvířatech cestou. Na dvou místech husy, ty druhé na rybníce se nebály jezevčíků a šly si nás i omrknout.

7.8.2017 21:54
začátek

XXX.XXX.4.22

Dobrý večer.Horale u nás po houbách ani stopy a zatím nerostou ani podpapíráky, že u vás moudré zastupitelstvo z ekonomických důvodů zrušilo veřejné WC.To budou mít sekáči trávy pomocí křovinořezů radost.Jinak jsem akorát dokrmil včelky třetí várkou cukru 3x5kg.Tak je už jen v září prohlídnu a sundám krmící nástavky s kýblem.Pak ještě podle počasí udělat fumigaci, aerosol a bude ze včelami snad letos klid.Tak ještě něco ze života a prosím Jendopm co si vezmeš na sebe, ať je zas nemáme stejný.Věrko krásná voda, ale po té ptačí chřipce, tam moc husiček nemají, ale ty co tam jsou, si tedy žijou.Jinak jsem sklidil česnek, který jsem po loňském krupobití nenašel v zemi a letos si klidně vylezl, ale nic moc.Pro dnešní úplněk se zatměním, se jistě jako ochrana před upíry hodí.Zítra si zas na pár dní z chalupy odskočím, zkontrolovat paneláček s gaučíkem, který jak doufám nebude již obsazen někým jiným..Sousedku se mi podařilo ukecat, tak to tu všechno zaopatří, jo to se hold někdo má.

7.8.2017 22:29
honzapm

XXX.XXX.182.25

Začátku, zítra mám druhé osmnáctiny, tak to na plínky už vopravdu nevidím.
Navléknu si slavnostní červené tepláčky s bílým nápisem Njů Jork Hýrou.
Ale jestli bude hic, tak za sebe neručím.
Posílám taky jednu úplňkovou. Konec reklamy. Má úcta.

lol-lol

8.8.2017 00:38
lol-lol

XXX.XXX.4.22

Tak jako první, hodně zdraví, hodně štěstí milý Honzopm hlavně to zdraví.Neříkej dvakrát, že to na plínky nevidíš, zrovna dnes by se ti mohli hodit, ale jinak jsem znal spoustu lidí a bylo jim již hodně moc přes 36 a jak pak si je pochvalovali.

8.8.2017 05:21
horal

XXX.XXX.202.176

Také bych si dovolil připojit se ke gratulaci a popřát hodně zdravíčka a chovatelských úspěchů, Honzíkovi z gaučíku.

8.8.2017 08:39
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Dobré ráno, Honzíku všechno nejlepší k narozeninám

8.8.2017 08:44
javorka

XXX.XXX.98.207

Já se připojuji!
Posílám taky jednu noční (domácí od sklepmistra).

8.8.2017 09:21
slovensko

XXX.XXX.178.6

Honziku gratulujem, tak to si moj rovesnik. Ja budem mat 36 v marci (breznu).

8.8.2017 09:52
dadu

XXX.XXX.61.94

Honzíku z gaučíku přeji hodně zdraví a chovatelských úspěchů k narozeninám

8.8.2017 10:01
ovecka

XXX.XXX.203.146

Posílám velkou gratulaci Ať se daří život, chov i gaučink Dana.

8.8.2017 12:33
skodovak

XXX.XXX.241.253

Jendo, Všechno nejlepší hodně zdraví a chovatelských úspěchů.
J.J.T.

8.8.2017 16:36
mysak

XXX.XXX.51.10

Přeju hlavně dobré zdraví, Jene.

8.8.2017 21:49
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

Než jsem se dostala k počítači, tak už gratulovali snad všichni, tak se taky přidám, s přáním pevného zdraví a veselé mysli Honzo a neproležený gaučík

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.8.2017 22:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Krásné narozeniny v teplácích!

https://www.youtube.com/watch?v=ZWjxRwHTZiw.

8.8.2017 22:04
honzapm

XXX.XXX.182.25

Čau gratulanti a dobrý večír. No né, vás se ale sešlo.
To si ani nezasloužím. Tak Vám fšem teda pěkně děkuju.

Ale i vy ostatní jste určitě měli a máte a budete mít nějaké ty
narozeniny a svátky, tak Vám fšem taky dodatečně nebo dopředu
vše nejlepší, že? Páč jak já k tomu přijdu, že se přeje jenom mně.
A naše Věrka, to je taky lvice, tak ta je taky někdy v Srpenci, že?

Teda, ta Bára Špotáková, to ale byly nervy, co?
Je to ZLATOOOOOOOOOO.

No já padám.

Hop hop.

8.8.2017 22:14
veraboskova

XXX.XXX.0.235

A taky je dneska mezinárodní den koček.

8.8.2017 22:18
honzapm

XXX.XXX.182.25

veraboskova napsal(a):
A taky je dneska mezinárodní den koček.

I den lvic Věrek? Tak teda fšechno nejlepší naší sexy blondýnce.

Bodlinko, no tedy, tak takovéhle kazišuk tepláky jsou taky príma a nóbl.

8.8.2017 22:19
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Ale ne Honzíku, já až zítra. Ale už jsem ve věku, kdy si nesmím hrát na schovávanou, protože by mě nikdo nehledal

8.8.2017 22:34
honzapm

XXX.XXX.182.25

Věrko, já myslím, že vás náhodou budou hledat.
A navíc - zítra je středa, a to vás budou i potřebovat.
M.ú.

8.8.2017 22:58
Olánek

XXX.XXX.146.114

Honzo vše nej a trochu odvahy na vytvoření prostoru pro ty nejkrásnější slepičky.Čím Vás obdařila královská rodina a princezna Alvína též modré krve?
Ovečko, welfar platí jenom pro slepice nebo i pro homo sapiens, např.vězně ?

8.8.2017 23:01
javorka

XXX.XXX.98.207

Jedna zásilka pro Věru, když je ten den koček. A všechno nejlepší!
Foceno přesně před rokem.

8.8.2017 23:47
Gamas

XXX.XXX.199.247

Také se připojujeme ke gratulaci, vše nej Honzíku i od kluků Vlašáků (jejich pohledy mluví za vše - cože cože náš chovatel má narozeniny? ), hop hop na gaučík.

9.8.2017 00:03
ovecka

XXX.XXX.203.146

Věrko všechno nejlepší, hodně zdraví a lásky a vůbec, ať se vám plní všechna vaše přání.
Dana.

9.8.2017 00:44
dadu

XXX.XXX.61.94

Ovečko Věro, všechno nej nej nej, hodně zdraví a ať se vám splní všechna vaše přání

9.8.2017 00:47
dadu

XXX.XXX.61.94

Oprava - ta ovečka se tam vloudila omylem, mrška

9.8.2017 08:37
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Dobré ráno, tak jako myslíte, že se mi splní ten nový kačer ruánský? A to sám, nebo tomu mám nějak napomoct?

9.8.2017 09:35
javorka

XXX.XXX.98.207

Třeba vyskočí z dortu!

Já jsem si přála, když jsme měli výročí (v červnu), nový kurníček. A on už se rýsuje! To se mám.
Ale kdyby se nevylíhly kuřata, tak nevím, jestli by k tomu zázraku došlo. Je to na dobré cestě, rám je postavený a včera jsme tahali desky. Záda podle toho vypadají, ale to se snad spraví.
Moc velký nebude, ale pořád větší, než ten co mám. Ale budu mít dva a už to bude něco.
Hezký den.

Nás za chvíli čeká cesta do Prahy. Jedeme na nějaké promítání a pak ještě IMAX na Floře, samá kultura.

9.8.2017 09:42
1978milan

XXX.XXX.241.21

Dobry den všem,
Tak u nas houby sice nerostou, zato je plny les ostružin. Posilam fotku. Ve trech lidech jsme to meli za dve hodinky natrhany. A jak se to plazi po stromech, tak se to trha jako třešně . Co s tim budu dělat? Poraďte někdo. Určitě udelam marmeladu.Ale co dal?

9.8.2017 09:59
javorka

XXX.XXX.98.207

To už je vrchol, otočím se a kvočna mi chodí po počítači.

Milane, já jsem dělala z ostružin jen marmeládu, zmrzlinu a přidávala je do nějakých koktejlů. Ale máte jich požehnaně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.8.2017 10:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tož kompoty, zamrazit (na buchty a mls), upéct mňam linecký koláč se sněhem...
(u nás teprve začínají a na každou černou ostružinu už číhá 10 tůristů ).

9.8.2017 12:43
honzapm

XXX.XXX.182.25

Katko, no teda. Ti jsou už krásní.
A jak se hoši drží při sobě i při chřestu, že?

Milane, no to musí být vůně. Za mě je marmeláda jasná volba.
Té není na mřížkový koláč nikdy dost. Hop hop.

9.8.2017 17:25
.tumash1983.

XXX.XXX.226.2

honzapm napsal(a):
Vony jsou i ty ostatní škubačky učitelky? Můj ty bože, chudák pan manžel.
Ale je krásné, Dano, jak držíte na fsi tradici.
Babička chodívala taky drát, ale v lednu, vzpomínám, jak jsme na ní s dědou
čekávali doma a ona nešla a nešla, a děda - Jeníčku, tak se podívej z okna
- a všude bylo ticho, tma, mrzlo až praštělo a na tom zmrzlém sněhu se od měsíce
leskla zrcadýlka a vzduch řezal a kouřilo se od pusy a z komínů.
Nakonec přišla až v jednu hodinu. Děda o ní říkával, že je "nočoun".

Věrko, no krásný recept, jen jsem si ho přečetl, tak už si připadám,
jako bych snědl tři ty perníky. A s tím máslem je to smutné.

Jeníku, to víš, jak to nemá 60 a víc gr. vejce, tak bych tomu minorka neříkal.

Tumáši, v tom jezírku se vám nic neutopí?

Zdravím a pozdravuji a všem oslavencům také gratuluji! V jezírku nebo spíš nádrži se ještě nic neutopilo. Jednou se tam jeden kohout koupal (bylo fakt vedro), ale než jsem se dostal k záchraně byl venku. Kvůli mrazu jsou v nádrži navařené trubky kousek pod hladinou, aby jí v zimě neroztrhal mráz. No a když tam náhodou něco padne zatím vždycky to s pomocí těch trubek vylezlo. Já tam viděl jen jednou toho kohouta. Ale na horní zahradě jsem si zasadil pár ovocných stromů a na kurníky dal okapy aby bylo čím zalívat tam se mi jedno kuře utopilo ale už je to zakryté drátěnkou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.8.2017 17:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kohouti chocholky jsou nakroužkovaní, ještě že jsem ještě nečekala.chvíli jsem přemýšlela co mi připomínají, a už vím! Chodce s reflexní páskou, přeci.

10.8.2017 21:06
veraboskova

XXX.XXX.0.235

No je to děs ty kroužky. Shodou okolností jsme dneska kroužkovali se starším klukem hempšírky u babičky a dokroužkovávali orlovky. Je to masakr. Když je skoro tma a my máme na hnědo natřené voliéry i zevnitř, a tam hnědobílé orlovky, tak je vidět akorát ten žlutej kroužek.
Jinak bych potřebovala ještě tak 3 kroužky velikost 22, ale asi na to budu kašlat. Stejnak je to líhnuté pozdě, na výstavu to nestihne dorůst...
Taky u vás prší? U nás byla před hodinou i bouřka.

10.8.2017 21:32
skodovak

XXX.XXX.241.253

No černým slepicím to také velice sluší.. To vám povím.

10.8.2017 22:06
honzapm

XXX.XXX.182.25

Věrko, kroužkujte kdykoliv. Nikdy není pozdě.
V případě pt. chř. na kroužkovanou čistokr. drůbež bere SVS zvláštní ohledy.
A kdyby, nedejbože, došlo na úhradu škod, tak za kroužkovanou čistokr. dr.
je až 3,5x vyšší kompenzace. Což sice škody nenahradí, ale alespoň něco.
Tedy tak to bylo letos. Čili smysl to má vždy a nikdy není pozdě.

No a 22 kroužky tu nějaké mám na pižmáky, a zbydou mi.
Kdyžtak napište adresu do SZ a až se dostanu na poštu, pošlu.

11.8.2017 09:56
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Dobré ráno,
tak tenhle důvod mě teda fakt nenapadnul. S díky nabídku příjmám, a jdu psát adresu.
Jinak u nás aktuálně 17 stupňů. Přehnala se tu ráno fakt brutální bouřka.

11.8.2017 11:05
javorka

XXX.XXX.98.207


Tak u nás naštěstí jen malá bouřka, ale pořád prší. Kuřata s kvočnou sedí v kuchyni na rohožce, aspoň jsou v suchu. Broučci.

Včera jsem konečně sebrala semínka od jednoletých, převážně fialových máků. Je to plevel (samo se to vysemeňuje), ale moc pěkný. Mám i červené a ráda, když by měl někdo zájem, pošlu semínka. Moc to v zahrádkách nevidím, tak by třeba někomu udělaly radost.
Fotku jsem už vloni dávala, tak jen pro připomenutí, jsou krásné.

11.8.2017 11:33
honzapm

XXX.XXX.182.25

Tedy Javorko Pokušitelko, ooch, tyhle máky se mi už dlouho moc líbí.


Tady je 15 stupňů, fuj fuj, chci léto, takže to dneska na kolo ani moc nevidím.
Katce se líhnou pižmovečky, tak snad se brzo oteplí, aby pižmovátka mohla
brzy pěkně řádit venku a pak možná, ale fakt jenom možná, k. začne stř. n.

Věrko, tak já to snad zítra pošlu.
Naše pošta má 11-13.00 zavříno, to je vždy čas, kdy akorát fstávám
a jsem aktivní. Tak zas nic.

11.8.2017 11:45
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

Já.Vánn.tann.něco.pošlu., včera.ráno.v.šest.26°C,.
odpoledne.36°C., v, práci.asi.40°C.a.dnes.to.nebude.lepší.
to.co.senn.tann.sprchne.se.hned.odpaří., takže.do.
prasklin,.v.zenni.už.strčínn.ruku. JÁ.CHCU.DEŠTÍČEK
aspoň.týden.ve.studni.už.skoro.není.voda

11.8.2017 11:47
honzapm

XXX.XXX.182.25

Ano, chci léto, čekám. Děkuji.

11.8.2017 11:48
javorka

XXX.XXX.98.207

I u nás je takhle pošta zavřená. Jsme na tom podobně, můj muž tou dobou vstává a vyzvednout zásilku nebo něco poslat je trochu problém.

Honzíku, hlavně na vás jsem s máky myslela. Myslím, že vaše zahrada je pro ně ta pravá. Mám malinko i růžových. Rozdělím se.

11.8.2017 11:49
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Tak u nás taky pořád leje. Čekám kdy přestane, skorát že na "norech" to pořád posunujou pomalu až do večera. A zatím jsou tu docela slejváky. Pak beru děti, (jezevčíky dneska nevím) a razíme do lesa na houby.
Babičce se líhnou dneska kachňata od čínky (druhá várka letos), prý má podezření že se jí po dvorku promenáduje potkan a vytahal jí nějaká vejce zpod kachny. No nevím. Do králíkárny je přesunout nechce. Aby je dala do kuchyně jako javorka jí radit nebudu ;).

11.8.2017 11:56
javorka

XXX.XXX.98.207

Kuřata už odešla ven, ale náhodou to bylo s nimi prima. Kačenka měla zábavu. Venku je tma a bouří, trochu se bojím, co se sem žene.
Doufám, že kuřata zalezou. Kdyby zůstaly tady budu klidnější.

11.8.2017 20:38
ovecka

XXX.XXX.203.146

Tak letošní první výstava a hned dvě čestné ceny. Husenky české (95 a 94b.) a kohout hempšírák (93b.). Pro srandu jsem tam dala i araukany a ony jsou holky indiánský dobrý, měly 93,93 a 92 bodů. To jsem ani nedoufala.
Jinak tady dneska lilo jako z konve, mám konečně pěkně zalito.
Udělala jsem si výlet do Radnic a dovezla si benešovské holuby 1,2. Něco pro osvěžení krve. Celou cestu lilo jako z konve, ale dojela jsem bez nehody.
Ve středu jsme pařily 13 týdenní husy a vykuchané bez drobů měly 3-3,5kg. Byly kulaťoučké, lehce protučnělé, na to, že tu už přes měsíc nemáme trávu to byla paráda. Dana.

Herbst

11.8.2017 21:23
Herbst

XXX.XXX.149.19

ovecka napsal(a):
Tak letošní první výstava a hned dvě čestné ceny. Husenky české (95 a 94b.) a kohout hempšírák (93b.). Pro srandu jsem tam dala i araukany a ony jsou holky indiánský dobrý, měly 93,93 a 92 bodů. To jsem ani nedoufala.
Jinak tady dneska lilo jako z konve, mám konečně pěkně zalito.
Udělala jsem si výlet do Radnic a dovezla si benešovské holuby 1,2. Něco pro osvěžení krve. Celou cestu lilo jako z konve, ale dojela jsem bez nehody.
Ve středu jsme pařily 13 týdenní husy a vykuchané bez drobů měly 3-3,5kg. Byly kulaťoučké, lehce protučnělé, na to, že tu už přes měsíc nemáme trávu to byla paráda. Dana.

Gratuluji

11.8.2017 21:34
honzapm

XXX.XXX.182.25

Dano, tak to je paráda. Gratulujeme.
Zítra vás možná uvidím v Kladrubech? Nebo nějakou jinou husu?
Smích, smích, smích.

No a dnes mě hoši nakonec ukecali a dám teda 15 zvířat na Andělskou Horu,
příští sobotu. Majn got, a to oficiálně své lásky nevystavuji, žé. Hop hop.

11.8.2017 21:55
javorka

XXX.XXX.98.207

Dano taky gratuluju.

U nás se trochu topíme. Zalito bylo důkladně a zem tu vodu už prostě nebere. Běžci ze zahrady udělali rudé moře, teda spíš rudé bahno. Máme tu červenou zem.
Když pořádně zaprší, tak se v řece valí červená voda, jak se to splachuje z polí.

11.8.2017 22:01
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Tak to je super, nějaká fotečka kohouta a bodovacího lístku by nebyla? Třeba do zpráv? Ať se přiučím jak má hempšírák vypadat? PS dneska jsem si konečně dočetla ten poslední Chovatel u babičkyjak jsou tam vady hempšírek nafocené.
Já jsem dneska kutala odvodňovací stružky na zahradě. Studna plná a vedle studny rybník. Tam by se kachnám líbilo.
A poustěla jsem ven na trávu poprvé kachňata. A ono je jich 11 kousků. Nějak jsem si myslela, že 10. Akorát jsem to pěkně posr. s tím líhnutím. Nepoznám co je čistý indický běžec. A co je ruánka křížená s běžcem kačerem. Teda já si myslím, že to možná poznám. Ale jistotu nemám
Jinak u babičky už jsou 4 kachňata od čínky venku a ještě zbývá 10 vajec. Je to drama.

11.8.2017 22:03
ovecka

XXX.XXX.203.146

honzapm napsal(a):
Dano, tak to je paráda. Gratulujeme.
Zítra vás možná uvidím v Kladrubech? Nebo nějakou jinou husu?
Smích, smích, smích.

No a dnes mě hoši nakonec ukecali a dám teda 15 zvířat na Andělskou Horu,
příští sobotu. Majn got, a to oficiálně své lásky nevystavuji, žé. Hop hop.

Honzo díky, ale já budu v Kladrubech až v neděli. Tak se budete muset spokojit s Jendou a Majdou (to jsou moji miláčkové), jména podle Perníkové chaloupky Dana.

11.8.2017 22:05
ovecka

XXX.XXX.203.146

veraboskova napsal(a):
Tak to je super, nějaká fotečka kohouta a bodovacího lístku by nebyla? Třeba do zpráv? Ať se přiučím jak má hempšírák vypadat? PS dneska jsem si konečně dočetla ten poslední Chovatel u babičkyjak jsou tam vady hempšírek nafocené.
Já jsem dneska kutala odvodňovací stružky na zahradě. Studna plná a vedle studny rybník. Tam by se kachnám líbilo.
A poustěla jsem ven na trávu poprvé kachňata. A ono je jich 11 kousků. Nějak jsem si myslela, že 10. Akorát jsem to pěkně posr. s tím líhnutím. Nepoznám co je čistý indický běžec. A co je ruánka křížená s běžcem kačerem. Teda já si myslím, že to možná poznám. Ale jistotu nemám
Jinak u babičky už jsou 4 kachňata od čínky venku a ještě zbývá 10 vajec. Je to drama.

Až pojedu v neděli pro drůbež, tak kohouta vyfotím i s bodovacím lístkem. A potom písnu SZ. Dana.

11.8.2017 22:07
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Paní Dano děkuji.

11.8.2017 22:11
javorka

XXX.XXX.98.207

Tak si říkám, jestli by se ta naše řeka Javorka neměla spíš jmenovat Hempšírka.

11.8.2017 22:14
ovecka

XXX.XXX.203.146

No základní barvu by měla dobrou Dana.
Děkuji za gratulaci.

11.8.2017 22:15
veraboskova

XXX.XXX.0.235

A po mě nepojmenovali zatím nic

11.8.2017 22:24
dadu

XXX.XXX.61.94

Velká gratulka pro Danu

11.8.2017 22:26
honzapm

XXX.XXX.182.25

Dano, a Jeník nebo Mařka na prodej nebudou?
Že bych kamarádovi udělal husičkou radost.
Když on mě perličky, tak já jemu husičky - dobře mu tak.

11.8.2017 22:29
ovecka

XXX.XXX.203.146

honzapm napsal(a):
Dano, a Jeník nebo Mařka na prodej nebudou?
Že bych kamarádovi udělal husičkou radost.
Když on mě perličky, tak já jemu husičky - dobře mu tak.

Honzíku nebudou, jsou to moje chovné kousky a mám k nim citový vztah
Jinak mám doma ještě letošní houstata, ale tam se teprve uvidí, jak dopadnou s křídly až dopeří. Pak by něco na prodej bylo. Dana.

11.8.2017 22:30
ovecka

XXX.XXX.203.146

dadu napsal(a):
Velká gratulka pro Danu

Děkuji. Dana.

11.8.2017 22:31
ovecka

XXX.XXX.203.146

Herbst napsal(a):
Gratuluji

Taktéž děkuji Dana.

11.8.2017 23:05
honzapm

XXX.XXX.182.25

Dano, tak jo.

Javorko od Javorky, tedy od Hempšírky,
no jsou to věci, někde voda dělá neplechu a jinde totéž páchá sucho.
No a ten máček by mi stačil ten švestkový, červenou rád nemám vůbec
a růžovou jen na růžích. Jsem to ale vybíravý. M.ú.

11.8.2017 23:06
honzapm

XXX.XXX.182.25

Pro zvídavé tu mám minianketu - co vás napadá, když se řekne číslo 51 ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.8.2017 23:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

honzapm napsal(a):
Pro zvídavé tu mám minianketu - co vás napadá, když se řekne číslo 51 ?

Https://cs.wikipedia.org/wiki/Oblast_51.

11.8.2017 23:35
honzapm

XXX.XXX.182.25

To je zajímavé. To si přečtu.
A ačkolif je to vyprahlé jezero, tak zatím samá voda.

12.8.2017 08:29
ovecka

XXX.XXX.203.146

51 vlaštiček na zeleném trávníku Dana.

12.8.2017 08:37
honzapm

XXX.XXX.182.25

Samá voda.

12.8.2017 10:18
1978milan

XXX.XXX.241.21

Honziku, ze je to pocet vajec, ktery snesla Vase udatná krůta.

12.8.2017 10:33
javorka

XXX.XXX.98.207

51 biografů.

12.8.2017 10:58
javorka

XXX.XXX.98.207

Ne, těch bylo 57.

Tak, co 51 sklenic naložených okurek?

12.8.2017 22:01
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Když se řekne 51, tak mě nenapadne nic.
Škoda, že jste všichni tak daleko, dnešní úlovek cuket. Už pár dní si říkám, že je musím osbírat, a nějak vyrostly dřív než jsem to stihla. Má někdo nějaký tip na zpracování?

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.8.2017 22:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

veraboskova napsal(a):
Když se řekne 51, tak mě nenapadne nic.
Škoda, že jste všichni tak daleko, dnešní úlovek cuket. Už pár dní si říkám, že je musím osbírat, a nějak vyrostly dřív než jsem to stihla. Má někdo nějaký tip na zpracování?

Krmím to morčatům

12.8.2017 22:22
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Tak morčata nemám, zato mám doma dva puberťáky a manžela. Což vydá za dost morčat

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.8.2017 22:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

veraboskova napsal(a):
Tak morčata nemám, zato mám doma dva puberťáky a manžela. Což vydá za dost morčat

Tak jestli jsou jak morčata, tak stačí nakrájet na kolečka a vhodit do placu.

12.8.2017 22:37
veraboskova

XXX.XXX.0.235

No nějaká práce s tím bude. Kolečka asi nezaberou

12.8.2017 22:46
ovecka

XXX.XXX.203.146

Věrko, z cuket dělám tzv. cukeťáky. Je to obdoba barmboráků. Nastrouhanou cuketu osolím, nechám chvilku odstát, sliju vytaženou vodu a zadělám těsto na bramborák. Velmi chutné je přidat dovnitř nakrájená rajčata (nejlépe třešňová na čtvrtky), pro masožrouty uzené. Dana.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.8.2017 22:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

ovecka napsal(a):
Věrko, z cuket dělám tzv. cukeťáky. Je to obdoba barmboráků. Nastrouhanou cuketu osolím, nechám chvilku odstát, sliju vytaženou vodu a zadělám těsto na bramborák. Velmi chutné je přidat dovnitř nakrájená rajčata (nejlépe třešňová na čtvrtky), pro masožrouty uzené. Dana.

Jj, to je moc dobré.

taky mám ráda grilovanou, třeba jako přílohu k morčeti.

12.8.2017 22:56
honzapm

XXX.XXX.182.25

1978milan napsal(a):
Honziku, ze je to pocet vajec, ktery snesla Vase udatná krůta.

Milane, BINGO. Že vy jste také Génius?
Hop hop. A dneska tedy už 52.

Děkuji fšem za účast f soutěži. Tipy byly velmi inspirativní a tklivé.

Synové ji hlídají, když diskrétně klade,
a pak si hned musí jít zchladit podvozek.

Palička

12.8.2017 23:19
Palička

XXX.XXX.7.57

Cuketové zelí: na osmahnutou cibulku dáme oloupanou, nahrubo nastrouhanou cuketu. přidáme kmín, sůl, ocet a cukr vše dle chuti, lehce podusíme a zahustíme. hotovo je dřív než klasické zelí. Dobrou chuť.

13.8.2017 00:11
honzapm

XXX.XXX.182.25

No a ten oštěp... Šmarjá, kluci oštěpařský mi udělali takovou radost,
že jsem možná, ale vopravdu jenom možná spadl vy víte odkud.

Dnes k o. bramboračka se zastřenými krůtími vejci, moc nóbl,
a halušky se zelím.

Věrko, u nás nejvíc letí cuketová rychlovka - nakrájet na kolečka,
lehce osolit, opepřit, pustí vodu, rychle obalit v hladké mouce
a orgilovat nebo opéct na pruhované pánvi.
Chutná to jako řízky z hub a dá se to jíst pořád.
Jinak na cuketový bramborák nedám dopustit, a tím to končí.
Cukety žerou hodně perličky, ostatní, vč. pižmovek, už jsou tím přejedeni.

Určitě by se cuketa dala propašovat i sem:

http://www.koreni.cz/recepty/kreolska-jambalaya

Konec reklamy.

13.8.2017 09:19
veraboskova

XXX.XXX.0.235

Dobré ráno,
no vypadá to, že dneska udělám dráteník a zbytek půjde jako polotovar do sklenic. Jinak po včerejším lovu hub dneska bude k obědu houbová omáčka a k večeři řízky z klobouků hříbků, zkusím tam propašovat nějakou tu cuketu na zkoušku.
Ale všechny tipy na recepty si ukládám, je třeba vyzkoušet nové recepty. Tímto za ně děkuji.

13.8.2017 10:46
javorka

XXX.XXX.98.207

Jé, hned bych přišla na večeři.
Mňam. Řízky z hub miluju. Budeme muset zase vyrazit o lesa. U nás bude k večeři kotlík z cukety a rajčat. Těch tu mám dvě krabice a budu je muset zpracovat. Proč to všechno musí uzrát najednou?

Dcera si přivezla psa, tak trochu trnu, aby to kuřata přežila. Ajša je sice vychovaná, ale člověk nikdy neví. Kvočna se s kuřaty courá po celé zahradě, kuřata probíhají plotem, ona přeletí a jdou dál na průzkum.
Hezký den.

13.8.2017 11:55
Nirrti

XXX.XXX.63.116

Hezkou neděli, přátelé. U nás ani prašivka... Mám dotaz - jakou velikost kroužků cemanek - kohout 18 a slepička 16? A malý wyandoťák 18?

13.8.2017 13:02
kačíkačka

XXX.XXX.10.91

Zdravím Teplákovce, trošku u nás popršelo, ale bylo to spíš víc randálu než deště. O houbičkách si tak můžu nechat jenom zdát .
Ale sesypala jsem dohromady všechna kuřata i ta co už byla venku, protože v tom clívku je přece jenom lepší chládek a jsou všichni spokojení, sem tam se sice ďobnou, ale jinak se snáší celkem v pohodě. . Taky bych je ráda nechala běhat po celé zahradě, ale moje číči by měly zábavu a asi i svačinku, (jsou to totiž ptačí lovci) což nemůžu dopustit, tak jenom ten chlívek.
A taky jsem dnes vystěhovala z boudičky nejmenší měsíční káčata ke kvákalenám. Nejstarší káčer si je adoptoval, sedí s ním, pijou s ním a přehrnujou seno jako on, , protože kačka co jsem jí nechala vajíčka už bude mít termín, nejpozději v úterý(světe div se, zas jsem si to poznačila blbě, no naštěstí letos naposled). Z těch mrňousů je zrovna kačenka taky po pradědečkovi barva jako izabela nebo jak se jmenuje. Pohrávám si s představou udělat z nich páreček, ale do budoucna bych jednoho z nich chtěla vyměnit, protože to jsou sourozenci, ale ta barva se mi líbí. Neměl by někdo stejnou barvu?
A nikdo neví jestli lze kačení vajíčka naložit do vápna jako slepičí?

13.8.2017 13:58
ovecka

XXX.XXX.203.146

Nirrti napsal(a):
Hezkou neděli, přátelé. U nás ani prašivka... Mám dotaz - jakou velikost kroužků cemanek - kohout 18 a slepička 16? A malý wyandoťák 18?

Http://www.cschdz.eu/odbornosti/drubez/velikost-krouzku.aspx
Zdr. wyandotka kohout určitě 15 (18 v žádném případě, to je o dvě velikosti, ještě tak 16).
Cemanky si vyhledejte na výše uvedené stránce. Dana.
Teď jsem koukla, že tam nejsou, tak jedině, že poradí Juraj, ten je chová.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.8.2017 14:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

ovecka napsal(a):
Http://www.cschdz.eu/odbornosti/drubez/velikost-krouzku.aspx
Zdr. wyandotka kohout určitě 15 (18 v žádném případě, to je o dvě velikosti, ještě tak 16).
Cemanky si vyhledejte na výše uvedené stránce. Dana.
Teď jsem koukla, že tam nejsou, tak jedině, že poradí Juraj, ten je chová.

Cemanky kohout 18 a slepička 16, onehda jsem se koukala, co dostane Čerňák.

13.8.2017 21:52
ovecka

XXX.XXX.203.146

Tak mám drůbež doma. Přikládám fotku oceněného kohouta NH a oceňovák. Z mého pohledu nemá správný trojtón, měl by mít tmavší sedlová závěs. Detail ocasu - tzv, čokoláda" - hnědé lemy u malých srpů, pohled zezazdu - nemá podušky. Dana.

14.8.2017 09:14
Nirrti

XXX.XXX.63.116

Děkuji všem

14.8.2017 10:09
olja

XXX.XXX.210.105

Ovečko, je to krásný kohoutek.A až dospěje, bude ještě krásnější

14.8.2017 10:31
honzapm

XXX.XXX.182.25

Naše svatá trojice vám fšem vinšuje krásný začátek slunečného týdne
a pevnou stolici. M.ú.

14.8.2017 12:15
olja

XXX.XXX.210.105

Honzo, úžasná fotka.Já pořád držím smutek za ztraceným kocourkem, na noc otvírám okno v předsíni, kudy chodil domů, protože co kdyby že?

14.8.2017 12:31
javorka

XXX.XXX.98.207

Honzíku, to jsou krásná koťátaka.
Tak tyhle zůstanou doma?

lol-lol

14.8.2017 13:05
lol-lol

XXX.XXX.4.22

honzapm napsal(a):
Naše svatá trojice vám fšem vinšuje krásný začátek slunečného týdne
a pevnou stolici. M.ú.

Ano ano, krása a nádhera, jako kocour Modroočko.BB.

14.8.2017 20:31
honzapm

XXX.XXX.182.25

Javorko, no nevím, jestli Vilík Javorka (zrzek)
a Honzík Javorka (zrzobílek) zůstanou doma.
Páč to už bych měl pět koček, a to je docela trošku hodně.
Nebo ne?

Dneska kolem Vilíka prošly dvě slepičky, no a jak na ně prskal,
panečku, čipera.

A Škodovák je taky čipera. Koukal jsem, že si založil
Farmičku pod železnými horami.
Už jsem čekal něco o devatero horách, lukách, tůních či stráních,
tak jsem se o5 nemýlil.
Začátek (reklamy).
http://farmicka-pod-zeleznymi-horami.webnode.cz/
Konec.

Oljo, tak snad se vám čipera najde anebo do dvířek nenásilně
vklouzne jiný.

14.8.2017 21:26
olja

XXX.XXX.210.105

honzapm napsal(a):
Javorko, no nevím, jestli Vilík Javorka (zrzek)
a Honzík Javorka (zrzobílek) zůstanou doma.
Páč to už bych měl pět koček, a to je docela trošku hodně.
Nebo ne?

Dneska kolem Vilíka prošly dvě slepičky, no a jak na ně prskal,
panečku, čipera.

A Škodovák je taky čipera. Koukal jsem, že si založil
Farmičku pod železnými horami.
Už jsem čekal něco o devatero horách, lukách, tůních či stráních,
tak jsem se o5 nemýlil.
Začátek (reklamy).
http://farmicka-pod-zeleznymi-horami.webnode.cz/
Konec.

Oljo, tak snad se vám čipera najde anebo do dvířek nenásilně
vklouzne jiný.

Honzíku, už se nevrátí, já to rozumem dobře vím, ale srdíčko mi našeptává něco jiného.Zažila jsem i cizího kocourka u nás.Šla jsem jednou ráno otevírat dveře u kurníku a po chvilce co nevidím...
Vykukoval na mě mourek, byl to cizí kocourek, ale rychle si u nás zvykl.

14.8.2017 21:32
honzapm

XXX.XXX.182.25

Dano, ty vaše komtesy byly nádherné a fšem se líbily.
Jedna holčička povídala - ty bílý husy jsou uplně nádherný.
A to ještě nevěděla, že před malou chvílí tu nádheru střídala i krása.

14.8.2017 21:39
1978milan

XXX.XXX.241.21

Zdravim všechny,
Tak mame další přírůstek do rodinyf .
Kolik jich asi tak je? Zkuste hádat.

14.8.2017 21:57
javorka

XXX.XXX.98.207

Honzíku, kocourci mají pěkná jména. To vás musím pochválit.

Dívala jsem se, jak se Škodovák činí. Moc pěkné. Je to šikula a to my už dávno víme.

Oljo, je léto a kočičáci se toulají, třeba se přece jen ukáže. I naše Emilka domů moc nechodí a v noci někde trajdá. Docela mě to vadí, chci mít přehled, kde ty moje zvířátka jsou.

Kvočna se přestává starat o kuřata a chodí si sama na průzkumy. Už jim bude 5 týdnů, tak je to asi normální. Ani se jí moc nechtělo jít s nimi spát. Nebude jim bez ní v noci zima?

Nikdo další nechce semínka fialových nebo červených máků? Ani Čapice, Kačíkačka nebo Věra? Dadu, rostou i tam kde nechcete.
Nikdo další?
Honzíku, fialové tu pro vás mám, jen jste mi ještě nenapsal na který gaučík to mám poslat.

14.8.2017 21:58
honzapm

XXX.XXX.182.25

Oljo, nám se Cibule taky nevrátil. Už to bude rok.
Ale tak máme tu další nové udatníky, kteří se hlásí o svoje místo na slunci.

Na slunci se fšeobecně líbí i různé jiné havěti, nejen lvům.
Třeba pižmofkám, nebo krůtám, nebo perličkám, nebo tak...

Tumáši, byl jste dneska v lomu?
Nevím, jak kde, ale u nás bylo koupaliště Pekáček nacpané k prasknutí.
Katka si v pátek trpělivě vyseděla 19 pokladů.
Dneska jsem nakroužkoval krůťata, u některých už to bylo tak tak.

14.8.2017 21:58
honzapm

XXX.XXX.182.25

1978milan napsal(a):
Zdravim všechny,
Tak mame další přírůstek do rodinyf .
Kolik jich asi tak je? Zkuste hádat.

51

14.8.2017 22:14
skodovak

XXX.XXX.241.253

Tak jsem jednou v noci nemel co dělat chybí fotodokumentace, není čas, paní bc ještě neměla čas opravit moje chyby a znovu jsem tam už nebyl

Nicméně Děkuji Jeníkovi za reklamu a ostatním za pochvalu

Začíná druhá horší etapa stavby takže to bude hustý. Od dnes téměř nemam kde složit hlavu

Jinak se mi dnes líhnou krůty, zatím jsou tři
Wyandoty se mi nevedou, asi chyba v rodičích, ostatní funguje průměrem normálně.

Konec dialogu. I moje úcta, přátelé!

Krásného večera přeji.

14.8.2017 22:27
javorka

XXX.XXX.98.207

1978milan napsal(a):
Zdravim všechny,
Tak mame další přírůstek do rodinyf .
Kolik jich asi tak je? Zkuste hádat.

Milane, veliká krása!

14.8.2017 22:30
honzapm

XXX.XXX.182.25

Jeníku, máš-li Livacox, vřele ti doporučuju tím krůty postříkat nebo jim to dát pít.
Jinak gratuluju.
Hele, a ty sis Janu vzal? A žes nic neřekl? A svatební koláčky jsou jako kde?
Tak to je teda morálka, takhle by to ofšem nešlo. Nenene.

No a kdybys neměl kde spát, tak v kurníku to nezkoušej, tam by tě sežrali
čmel... Haha, jsem to ale ftipnej. Já vím.
Nejlepší je stan, spacák, a do spacáku příruční pes, jako ohřívadlo.
M.ú.

14.8.2017 22:41
skodovak

XXX.XXX.241.253

honzapm napsal(a):
Jeníku, máš-li Livacox, vřele ti doporučuju tím krůty postříkat nebo jim to dát pít.
Jinak gratuluju.
Hele, a ty sis Janu vzal? A žes nic neřekl? A svatební koláčky jsou jako kde?
Tak to je teda morálka, takhle by to ofšem nešlo. Nenene.

No a kdybys neměl kde spát, tak v kurníku to nezkoušej, tam by tě sežrali
čmel... Haha, jsem to ale ftipnej. Já vím.
Nejlepší je stan, spacák, a do spacáku příruční pes, jako ohřívadlo.
M.ú.

Musel jsem ti dát čmel příležitost, chtěl jsem to napsat taky.
Nevzal
A spát sám ano, Dítě je problém.
Vakcína už není, bohužel.

15.8.2017 11:47
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

javorka napsal(a):
Honzíku, kocourci mají pěkná jména. To vás musím pochválit.

Dívala jsem se, jak se Škodovák činí. Moc pěkné. Je to šikula a to my už dávno víme.

Oljo, je léto a kočičáci se toulají, třeba se přece jen ukáže. I naše Emilka domů moc nechodí a v noci někde trajdá. Docela mě to vadí, chci mít přehled, kde ty moje zvířátka jsou.

Kvočna se přestává starat o kuřata a chodí si sama na průzkumy. Už jim bude 5 týdnů, tak je to asi normální. Ani se jí moc nechtělo jít s nimi spát. Nebude jim bez ní v noci zima?

Nikdo další nechce semínka fialových nebo červených máků? Ani Čapice, Kačíkačka nebo Věra? Dadu, rostou i tam kde nechcete.
Nikdo další?
Honzíku, fialové tu pro vás mám, jen jste mi ještě nenapsal na který gaučík to mám poslat.

Bylo.by.to.fajn., ale.schnou.nni.už.i.netřesky. Poslední.tři.roky.
je.u.nás.strašné.sucho., všude.prší.jenonn.nánn.se.to.pořád.
vyhýbá , takže.by.asi.ani.nevyrostly.Jako.letos.cibule., salát.,
hlávečkovou.a.zelí.jsenn.už.vyhodila., protože.to.sežrali.
dřepčíci.či.co., schnou.i.dýně.a.to.nnají.nad.sebou.zapíchnuté.
slunečníky.(děsná.sranda., chodí.se.na.to.dívat.sousedi)a.každý.den, dostanou.dva.kýble.vody. .Tráva.nná.nnonnentálně.barvu.
sahary., druhé.seno.tudíž.asi.nebude, tak.nnusínn.nechat.co.
nejnníň.přezinnujících.
A.taky.nnánn.přírůstek.do.kočičí.rodiny.černočernou.šnnudlu.
, foto.později., takže.už.nnánne.koček.šest .

15.8.2017 11:59
dadu

XXX.XXX.61.94

javorka napsal(a):
Honzíku, kocourci mají pěkná jména. To vás musím pochválit.

Dívala jsem se, jak se Škodovák činí. Moc pěkné. Je to šikula a to my už dávno víme.

Oljo, je léto a kočičáci se toulají, třeba se přece jen ukáže. I naše Emilka domů moc nechodí a v noci někde trajdá. Docela mě to vadí, chci mít přehled, kde ty moje zvířátka jsou.

Kvočna se přestává starat o kuřata a chodí si sama na průzkumy. Už jim bude 5 týdnů, tak je to asi normální. Ani se jí moc nechtělo jít s nimi spát. Nebude jim bez ní v noci zima?

Nikdo další nechce semínka fialových nebo červených máků? Ani Čapice, Kačíkačka nebo Věra? Dadu, rostou i tam kde nechcete.
Nikdo další?
Honzíku, fialové tu pro vás mám, jen jste mi ještě nenapsal na který gaučík to mám poslat.

Javorko "ukecala jste mě" Červený tu mám a kupodivu za 11 let "mé péče" nevyhynul

15.8.2017 12:08
javorka

XXX.XXX.98.207

Kačí, kvetou někdy v červnu. To už taky máte sucho? Pak stejně uschnou a vytrhnou se.
Stačí rozházet semínka a na jaře nechám jen silné rostliny. Přesazovat se moc nedají.
Mám je po celé zahradě, třeba i v česneku.

15.8.2017 12:15
javorka

XXX.XXX.98.207

dadu napsal(a):
Javorko "ukecala jste mě" Červený tu mám a kupodivu za 11 let "mé péče" nevyhynul

Dadu, pošlu fialový. Já ho rozhazuji na podzim, nebo i na jaře. Většinou ho nechám jen vysemenit, vždycky něco vyroste. Občas mě překvapí nová barva. Původně jsem měla jen červené.
Máte tenhle jednoletý, nebo vytrvalý?

15.8.2017 12:28
dadu

XXX.XXX.61.94

Mám asi ten vytrvalý - celé roky roste na stejném místě. Jeden na sluníčku na bývalé skalce a druhý ve stínu u branky. Ale ten na sluníčku je silnější.

15.8.2017 12:42
javorka

XXX.XXX.98.207

Tak já vám přihodím i červený, je jiný než ten vytrvalý. Jiná barva, velikost a kvete později.

15.8.2017 12:57
ovecka

XXX.XXX.203.146

honzapm napsal(a):
Oljo, nám se Cibule taky nevrátil. Už to bude rok.
Ale tak máme tu další nové udatníky, kteří se hlásí o svoje místo na slunci.

Na slunci se fšeobecně líbí i různé jiné havěti, nejen lvům.
Třeba pižmofkám, nebo krůtám, nebo perličkám, nebo tak...

Tumáši, byl jste dneska v lomu?
Nevím, jak kde, ale u nás bylo koupaliště Pekáček nacpané k prasknutí.
Katka si v pátek trpělivě vyseděla 19 pokladů.
Dneska jsem nakroužkoval krůťata, u některých už to bylo tak tak.

Tak koukám na ty nádherné fotky a teď mi došlo, že to všechno na dvorku ladíte do modra - pižmovky, krůty, perličky, teoreticky a s přimhouřeným okem i vlašky. Jen ty kočky, ty se trochu vymkly
A ještě vyšlechtit modrou (blankytně nebo šmolkově) růži a budete nesmrtelný. Pak ji po vás pojmenují - Blaue Johanescouch Dana.

15.8.2017 13:13
dadu

XXX.XXX.61.94

javorka napsal(a):
Tak já vám přihodím i červený, je jiný než ten vytrvalý. Jiná barva, velikost a kvete později.

Děkuji

15.8.2017 13:23
.tumash1983.

XXX.XXX.226.2

honzapm napsal(a):
Oljo, nám se Cibule taky nevrátil. Už to bude rok.
Ale tak máme tu další nové udatníky, kteří se hlásí o svoje místo na slunci.

Na slunci se fšeobecně líbí i různé jiné havěti, nejen lvům.
Třeba pižmofkám, nebo krůtám, nebo perličkám, nebo tak...

Tumáši, byl jste dneska v lomu?
Nevím, jak kde, ale u nás bylo koupaliště Pekáček nacpané k prasknutí.
Katka si v pátek trpělivě vyseděla 19 pokladů.
Dneska jsem nakroužkoval krůťata, u některých už to bylo tak tak.

Zdravím a pozdravuji,
devatenáct prcků to je parádní nadílka! Kolik měla vajíček? Přijde mi to jako 100% úspěšnost. Včera jsem se bohužel koupal jen ve vlastní šťávě. Mordoval sem zbytek prvních letošních kohoutů a čistil letní kurníky abych tam mohl dát poslední letošní omladinu. Ale dneska se do ňákýho lomu chystám. Bude to určitě hodně osvěžující přece jenom rána už jsou chladnější. No a večer razím k řece na ryby a bude to i s kotlíkovým gulášem. No jak to píšu trochu slintám...

15.8.2017 14:35
.tumash1983.

XXX.XXX.226.2

Ještě pár obrázků. Na prvním jsou pašáci co se včera stěhovali do mrazáku a na druhém obřík

15.8.2017 14:48
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

javorka napsal(a):
Kačí, kvetou někdy v červnu. To už taky máte sucho? Pak stejně uschnou a vytrhnou se.
Stačí rozházet semínka a na jaře nechám jen silné rostliny. Přesazovat se moc nedají.
Mám je po celé zahradě, třeba i v česneku.

NNonnentálně.už.asi.tři.nněsíce.pořádně.nepršelo.,
vždycky.to.jenonn.snnylo.prach. , každý, den.chodínn.
zalívat.na.pole.aspoň.rajčata, papriky.okurky.a.celer.jediné.co.
roste.jako.blázen.jsou.afikány., ty.už.nnánn.ponnalu.
větší,.než.ty.rajčata , asi.jsenn.je.dobře.pohnojila.
ostatnínn.nnusí.stačit.jenonn, špinavá.voda.od.kačen, králíků,
kuřat.a.slepic.co.vylívánn.večer., ale.to.je.nnálo.teď.to.
všechno.snněřuju.k.rododendronůnn.a.azalkánn, jelikož.
silně.klopí.listy.ostatní.nnají.snnůlu

15.8.2017 14:57
kačíkačka

XXX.XXX.58.76

Když.tak.o.tonn.teď.přennýšlínn,.prasata.nennánn.ani., foxteriéra.čínnpak.asi.vydoluju.zennáky? , nnotyka.nni.na.ten.
beton.bude.asi.prd.platná , a.nezaprší.a.nezaprší

Přidejte reakci

Přidat smajlík