Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
14.2.2016 16:31
lavacca

XXX.XXX.164.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Půjčila jsem si obrázek, snad to nevadí...

Jj, taky jsem na ni koukala. Je naprosto k "sežrání"! :).

14.2.2016 18:02
Loule

XXX.XXX.34.1

"Fikovnice"

A můžu se ptat, jaký to pet center byl? Píšete, že jste z Brna, tak by mě to zajímalo

14.2.2016 23:13
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Loule napsal(a):
"Fikovnice"

A můžu se ptat, jaký to pet center byl? Píšete, že jste z Brna, tak by mě to zajímalo

Když já teď nevím, na co reagujete. To vlákno je tak dlouhé, že se mi to nechce celé procházet. Tak sem prosím vložte moji citaci, oč šlo.

17.2.2016 13:15
Loule

XXX.XXX.34.1

fikovnice napsal(a):
Tak já mám zážitek: přestože jsem nemocná, vydala jsem se do OC, koukám - tam PET Centrum - nemusím je, no, ale když už jsem byla tam... Tak říkám, že sháním nějakou interaktivní hračku pro kočky. Slečna evidentně ani nevěděla, co znamená "interaktivní". Tak jsem si tam sama cosi vybrala. A teď pozor! Měli 3 kusy, tak říkám, ať mi to předvedou - jak to funguje. A co myslíte?! Všechny 3 nefunkční! A to mi ze začátku už ten jeden se chystala zabalit, že jej jako koupím bez vyzkoušení...

Toto

19.2.2016 08:05
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Jejda, já už se do té inzerce nemůžu dívat! https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2692568/daruji-sibirske-kocky/.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.2.2016 09:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

joanne.s napsal(a):
Jejda, já už se do té inzerce nemůžu dívat! https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2692568/daruji-sibirske-kocky/.

Munínka smajlík

19.2.2016 10:42
Janaaa

XXX.XXX.226.2

Tohle je můj sen...zatím je hodně drahá cca 12000Kč a nevím, jak by jí přijali dvě mé kočky ale stejně si jí jednou pořídímsmajlíkOrientální havana - krásná "ušatka"smajlík
http://www.ramongo.websnadno.cz/ORIENTALNI-KOCKA.html.

19.2.2016 13:06
lavacca

XXX.XXX.141.155

Janaaa napsal(a):
Tohle je můj sen...zatím je hodně drahá cca 12000Kč a nevím, jak by jí přijali dvě mé kočky ale stejně si jí jednou pořídímsmajlíkOrientální havana - krásná "ušatka"smajlík
http://www.ramongo.websnadno.cz/ORIENTALNI-KOCKA.html.

Á, "plachtička". Já se přiznám na tyhle moc nejsem, já radši britky, apod. s kulatou hlavičkou. :) Ale vždy mě ty ušiska orientálek, apod. rozesmějou.

Jinak k tomu zatím je hodně drahá. ta cena se takto drží už dlouho, silně pochybuji, že by nějak výrazněji během nadcházejících let klesla...

19.2.2016 13:07
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Mně ta cena připadá úplně běžná, u spousty plemen koček s PP.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.2.2016 15:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Janaaa napsal(a):
Tohle je můj sen...zatím je hodně drahá cca 12000Kč a nevím, jak by jí přijali dvě mé kočky ale stejně si jí jednou pořídímsmajlíkOrientální havana - krásná "ušatka"smajlík
http://www.ramongo.websnadno.cz/ORIENTALNI-KOCKA.html.

Také vám připadá, že má tohle plemeno "lidský obličej"? smajlík

21.2.2016 19:21
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Loule napsal(a):
Toto

Aha, díky, že jste to našla za mě. Nejsem si stopro jistá, ale tak na 90% se domnívám, že to bylo v Avion Shopping Parku. Obecně se PET Centrům spíš vyhýbám a mám pocit, že tady ta návštěva v Avionu byla moje snad jediná tam. Šla jsem tam za úplně jinými nákupy, a když už jsem tam byla a narazila na PET Center, tak jsem si řekla, že tam mrknu. No a zkušenost hodně nedobrá, jak jsem psala...

22.2.2016 07:26
Janaaa

XXX.XXX.226.2

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Také vám připadá, že má tohle plemeno "lidský obličej"? smajlík

No je nááádnerná, má velikej "frňák" jako mý kočky, je to orientálka, tak se jednou budu muset smířit s tím, že mi budou doma budou mňoukat mňoukat tři kočkysmajlík/rptpže tahle plemena jsou "ukecaná"smajlíkNo, má troch lidský obličejsmajlík

22.2.2016 07:31
Janaaa

XXX.XXX.226.2

joanne.s napsal(a):
Mně ta cena připadá úplně běžná, u spousty plemen koček s PP.

Mě by klidně stačila bez PP.v té hnědé barvě...
Samíček je taky bez PP, (sejšelský kocour) a zaplať pan bůh za to, že byl bez PP, protože jinak bych na něj neměla... jeho táta byl dovezený z ruska a stál skoro 40 tisíc...

Mončiči

22.2.2016 10:36
Mončiči

XXX.XXX.34.1

fikovnice napsal(a):
Aha, díky, že jste to našla za mě. Nejsem si stopro jistá, ale tak na 90% se domnívám, že to bylo v Avion Shopping Parku. Obecně se PET Centrům spíš vyhýbám a mám pocit, že tady ta návštěva v Avionu byla moje snad jediná tam. Šla jsem tam za úplně jinými nákupy, a když už jsem tam byla a narazila na PET Center, tak jsem si řekla, že tam mrknu. No a zkušenost hodně nedobrá, jak jsem psala...

Děkuji za odpověď. Njn, pet centra. I když já teda má takové zkušenosti snad úplně všude. Ale díky moc za odpověď.

23.2.2016 15:08
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Mončiči napsal(a):
Děkuji za odpověď. Njn, pet centra. I když já teda má takové zkušenosti snad úplně všude. Ale díky moc za odpověď.

3.3.2016 08:35
manbea

XXX.XXX.70.116

Nevím, jestli si ještě někdy pořídím kočičku, ale tohle je můj sen, o kterém vím, že se nikdy nesplní
https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2701395/habesska-divoce-zbarvena-kocicka-s-pp/.

3.3.2016 08:50
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Na kočičí výstavě mě habeška také zaujala. Takový odrzlý divočák to byl, miniverze lvíčka! Ani se vůbec nebál toho šumu, cizích lidí kolem..

3.3.2016 09:36
rapotacka11

XXX.XXX.32.43

manbea napsal(a):
Nevím, jestli si ještě někdy pořídím kočičku, ale tohle je můj sen, o kterém vím, že se nikdy nesplní
https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2701395/habesska-divoce-zbarvena-kocicka-s-pp/.

Snad každý z nás má marný sen... musí to stačit...snění...

3.3.2016 10:00
Pavluše

XXX.XXX.237.244

manbea napsal(a):
Nevím, jestli si ještě někdy pořídím kočičku, ale tohle je můj sen, o kterém vím, že se nikdy nesplní
https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2701395/habesska-divoce-zbarvena-kocicka-s-pp/.

Nezoufejte, já si svůj sen splnila

3.3.2016 20:17
Mončiči

XXX.XXX.34.1

Pavluše napsal(a):
Nezoufejte, já si svůj sen splnila

Tiše závidím...

3.3.2016 20:57
manbea

XXX.XXX.18.54

Pavluše napsal(a):
Nezoufejte, já si svůj sen splnila

Je nádherný (á). Moc vám ji přeji

3.3.2016 21:21
Pavluše

XXX.XXX.230.205

Děkuji jsem na něj moc pišná, ale nechtěla jsem se vytahovat, jen Vás povzbudit smajlík hlavně to nevzdávejte, asi rok jsem projížděla internet a poštěstilo se mi. Za zlomek ceny jsem ho pořídila ve věku 16ti týdnů.

3.3.2016 21:22
Pavluše

XXX.XXX.230.205

Ježiš taková hrubka smajlíkno pyšná jsem

4.3.2016 00:24
fikovnice

XXX.XXX.99.69

joanne.s napsal(a):
Na kočičí výstavě mě habeška také zaujala. Takový odrzlý divočák to byl, miniverze lvíčka! Ani se vůbec nebál toho šumu, cizích lidí kolem..

Já jsem vysazená na egyptskou mau, event. ocicatku... Takové levhartice...

4.3.2016 00:26
fikovnice

XXX.XXX.99.69

Pavluše napsal(a):
Nezoufejte, já si svůj sen splnila

Krásná! Mainka?

4.3.2016 07:36
manbea

XXX.XXX.70.116

Pavluše napsal(a):
Děkuji jsem na něj moc pišná, ale nechtěla jsem se vytahovat, jen Vás povzbudit smajlík hlavně to nevzdávejte, asi rok jsem projížděla internet a poštěstilo se mi. Za zlomek ceny jsem ho pořídila ve věku 16ti týdnů.

Děkuji , u nás to není až tak o penězích (mám mj. psy s PP, tak vím co takové zvíře stojí a hlavně vím o sobě, že za něj ty peníze dokážu vydat ), ale spíše o podmínkách. Bydlíme v RD se zahradou a měli jsme už 3 kočičky. První nám přejelo auto v roce, druhé dvě se dožily 13 a 14 let. Žily s námi doma, ovšem kdykoliv mohly ven. Máme velkou zahradu, pod ní sad a pak louka, kočičáci toto všechno měli k dispozici a využívali toho na 100%. Myslím, že měli hezký život, volno v přírodě a zároveň trvalý přístup do postele . Bohužel můj milovaný rezavobílý Leo se (ve 14 letech) jednoho dne ztratil a ač jsme prohledali úplně všechno, slehla se po něm zem. Dodnes mám slzy v očích, když si představím, že se stal třeba živým terčem pro někoho, chytil se do želez (která tady lidé líčí na kuny) apod. Ještě rok po jeho zmizení jsem chodila nakukovat do stodoly, na půdu a všechna jeho další oblíbená místa, jestli se neobjeví. . Druhá naše kočička utrpěla vážný úraz, našla jsem ji na cestě domů ze zahrady uprostřed dvora s useklými zadními nohami. V ráně byla dle vet. smotaná tráva, Lucka se zřejmě na louce dostala pod žací stroj a nestihla včas utéct. S posledních sil se doplazila domů, kde hledala pomoc. Ihned jsme ji odvezli na veterinu, kde se ji podařilo v následujícím půlroce a pomocí 5 operací znovu postavit na nohy. Posledních 2 a půl roku již dožila doma, nemohla běhat rychle a tak se chodila jen slunit do otevřeného okna. Nakonec ji ve 13 letech zradily ledviny.
Kočičky nám chybí, ale zjistili jsme, že ty jejich konce nějak špatně zvládáme, u psů člověk tak nějak může ovlivnit jeho bezpečnost, ale u kočiček v našich podmínkách to nejde.
A tak jak se mi po nich stýská, chodím si sem občas číst o radostech a starostech s čičinami místních diskutujících a hned mi ten kočičí svět nepřijde až tak vzdálený.
Díky všem, kdo to přečetli až sem a ať Vám (i ostatním) vaše kočičky dělají jen samou radost !

4.3.2016 11:24
lavacca

XXX.XXX.141.145

manbea napsal(a):
Děkuji , u nás to není až tak o penězích (mám mj. psy s PP, tak vím co takové zvíře stojí a hlavně vím o sobě, že za něj ty peníze dokážu vydat ), ale spíše o podmínkách. Bydlíme v RD se zahradou a měli jsme už 3 kočičky. První nám přejelo auto v roce, druhé dvě se dožily 13 a 14 let. Žily s námi doma, ovšem kdykoliv mohly ven. Máme velkou zahradu, pod ní sad a pak louka, kočičáci toto všechno měli k dispozici a využívali toho na 100%. Myslím, že měli hezký život, volno v přírodě a zároveň trvalý přístup do postele . Bohužel můj milovaný rezavobílý Leo se (ve 14 letech) jednoho dne ztratil a ač jsme prohledali úplně všechno, slehla se po něm zem. Dodnes mám slzy v očích, když si představím, že se stal třeba živým terčem pro někoho, chytil se do želez (která tady lidé líčí na kuny) apod. Ještě rok po jeho zmizení jsem chodila nakukovat do stodoly, na půdu a všechna jeho další oblíbená místa, jestli se neobjeví. . Druhá naše kočička utrpěla vážný úraz, našla jsem ji na cestě domů ze zahrady uprostřed dvora s useklými zadními nohami. V ráně byla dle vet. smotaná tráva, Lucka se zřejmě na louce dostala pod žací stroj a nestihla včas utéct. S posledních sil se doplazila domů, kde hledala pomoc. Ihned jsme ji odvezli na veterinu, kde se ji podařilo v následujícím půlroce a pomocí 5 operací znovu postavit na nohy. Posledních 2 a půl roku již dožila doma, nemohla běhat rychle a tak se chodila jen slunit do otevřeného okna. Nakonec ji ve 13 letech zradily ledviny.
Kočičky nám chybí, ale zjistili jsme, že ty jejich konce nějak špatně zvládáme, u psů člověk tak nějak může ovlivnit jeho bezpečnost, ale u kočiček v našich podmínkách to nejde.
A tak jak se mi po nich stýská, chodím si sem občas číst o radostech a starostech s čičinami místních diskutujících a hned mi ten kočičí svět nepřijde až tak vzdálený.
Díky všem, kdo to přečetli až sem a ať Vám (i ostatním) vaše kočičky dělají jen samou radost !

Taky nám takto zmizela před 2 lety zmizela číča a kdoví, kde je jí konec... bohužel mít kočky venkovní vždy nese to riziko, na druhou stranu zas si užijí ten život více, řekla bych...

Ale chápu to, je to děs takto nevědět, co se jí stalo, atd...

6.3.2016 01:05
fikovnice

XXX.XXX.99.69

manbea napsal(a):
Děkuji , u nás to není až tak o penězích (mám mj. psy s PP, tak vím co takové zvíře stojí a hlavně vím o sobě, že za něj ty peníze dokážu vydat ), ale spíše o podmínkách. Bydlíme v RD se zahradou a měli jsme už 3 kočičky. První nám přejelo auto v roce, druhé dvě se dožily 13 a 14 let. Žily s námi doma, ovšem kdykoliv mohly ven. Máme velkou zahradu, pod ní sad a pak louka, kočičáci toto všechno měli k dispozici a využívali toho na 100%. Myslím, že měli hezký život, volno v přírodě a zároveň trvalý přístup do postele . Bohužel můj milovaný rezavobílý Leo se (ve 14 letech) jednoho dne ztratil a ač jsme prohledali úplně všechno, slehla se po něm zem. Dodnes mám slzy v očích, když si představím, že se stal třeba živým terčem pro někoho, chytil se do želez (která tady lidé líčí na kuny) apod. Ještě rok po jeho zmizení jsem chodila nakukovat do stodoly, na půdu a všechna jeho další oblíbená místa, jestli se neobjeví. . Druhá naše kočička utrpěla vážný úraz, našla jsem ji na cestě domů ze zahrady uprostřed dvora s useklými zadními nohami. V ráně byla dle vet. smotaná tráva, Lucka se zřejmě na louce dostala pod žací stroj a nestihla včas utéct. S posledních sil se doplazila domů, kde hledala pomoc. Ihned jsme ji odvezli na veterinu, kde se ji podařilo v následujícím půlroce a pomocí 5 operací znovu postavit na nohy. Posledních 2 a půl roku již dožila doma, nemohla běhat rychle a tak se chodila jen slunit do otevřeného okna. Nakonec ji ve 13 letech zradily ledviny.
Kočičky nám chybí, ale zjistili jsme, že ty jejich konce nějak špatně zvládáme, u psů člověk tak nějak může ovlivnit jeho bezpečnost, ale u kočiček v našich podmínkách to nejde.
A tak jak se mi po nich stýská, chodím si sem občas číst o radostech a starostech s čičinami místních diskutujících a hned mi ten kočičí svět nepřijde až tak vzdálený.
Díky všem, kdo to přečetli až sem a ať Vám (i ostatním) vaše kočičky dělají jen samou radost !


Úplně mám slzy v očích při čtení Vašeho příspěvku.
A hlavně strašně obdivuji, že jste zachránili tu čičinu po tak strašlivém úrazu a že ještě nějakou dobu žila a zřejmě byla i šťastná - měla Vás - své milující páníčky, měla rozhled z okna, zkrátka klobouk dolů za záchranu takto vážně zraněné čičiny!

6.3.2016 01:10
fikovnice

XXX.XXX.99.69

manbea napsal(a):
Děkuji , u nás to není až tak o penězích (mám mj. psy s PP, tak vím co takové zvíře stojí a hlavně vím o sobě, že za něj ty peníze dokážu vydat ), ale spíše o podmínkách. Bydlíme v RD se zahradou a měli jsme už 3 kočičky. První nám přejelo auto v roce, druhé dvě se dožily 13 a 14 let. Žily s námi doma, ovšem kdykoliv mohly ven. Máme velkou zahradu, pod ní sad a pak louka, kočičáci toto všechno měli k dispozici a využívali toho na 100%. Myslím, že měli hezký život, volno v přírodě a zároveň trvalý přístup do postele . Bohužel můj milovaný rezavobílý Leo se (ve 14 letech) jednoho dne ztratil a ač jsme prohledali úplně všechno, slehla se po něm zem. Dodnes mám slzy v očích, když si představím, že se stal třeba živým terčem pro někoho, chytil se do želez (která tady lidé líčí na kuny) apod. Ještě rok po jeho zmizení jsem chodila nakukovat do stodoly, na půdu a všechna jeho další oblíbená místa, jestli se neobjeví. . Druhá naše kočička utrpěla vážný úraz, našla jsem ji na cestě domů ze zahrady uprostřed dvora s useklými zadními nohami. V ráně byla dle vet. smotaná tráva, Lucka se zřejmě na louce dostala pod žací stroj a nestihla včas utéct. S posledních sil se doplazila domů, kde hledala pomoc. Ihned jsme ji odvezli na veterinu, kde se ji podařilo v následujícím půlroce a pomocí 5 operací znovu postavit na nohy. Posledních 2 a půl roku již dožila doma, nemohla běhat rychle a tak se chodila jen slunit do otevřeného okna. Nakonec ji ve 13 letech zradily ledviny.
Kočičky nám chybí, ale zjistili jsme, že ty jejich konce nějak špatně zvládáme, u psů člověk tak nějak může ovlivnit jeho bezpečnost, ale u kočiček v našich podmínkách to nejde.
A tak jak se mi po nich stýská, chodím si sem občas číst o radostech a starostech s čičinami místních diskutujících a hned mi ten kočičí svět nepřijde až tak vzdálený.
Díky všem, kdo to přečetli až sem a ať Vám (i ostatním) vaše kočičky dělají jen samou radost !

Akorát teď nevím, jestli jsem četla pozorně...Vy tedy teď žádnou kočku nemáte, že? Fakt nechcete zase nějakou pořídit - třeba z útulku? Já myslím, že kdyby si kočka mohla vybrat, zda bude žít mnoho let, ale zavřená v útulku s ostatními x kočkami, anebo bude u milujících lidí, i když jí bude hrozit, že ji třeba přejede auto, tak by si vybrala tu druhou variantu. Vím, že ten, kdo miluje zvířata, pak těžce nese jejich odchod. Ale je to takto holt na světě zařízené. Já na Vašem místě bych ještě o kočičandě popřemýšlela.

6.3.2016 09:21
joanne.s

XXX.XXX.43.97

Já taky. Ale asi už bych si ji nechala jen jako domácí, bez přístupu ven. Co jsem koukala na nabídku útulků i zde na fauně, u některých je dokonce umístění doma podmínkou z důvodu zdravotního stavu apod.

6.3.2016 18:56
manbea

XXX.XXX.18.54

fikovnice napsal(a):
Akorát teď nevím, jestli jsem četla pozorně...Vy tedy teď žádnou kočku nemáte, že? Fakt nechcete zase nějakou pořídit - třeba z útulku? Já myslím, že kdyby si kočka mohla vybrat, zda bude žít mnoho let, ale zavřená v útulku s ostatními x kočkami, anebo bude u milujících lidí, i když jí bude hrozit, že ji třeba přejede auto, tak by si vybrala tu druhou variantu. Vím, že ten, kdo miluje zvířata, pak těžce nese jejich odchod. Ale je to takto holt na světě zařízené. Já na Vašem místě bych ještě o kočičandě popřemýšlela.

Kočičku nemáme, a trvale zavřenou doma ji mít ani nemůžeme - máme malé (3kg) psy a ti mají taková ta prolézací dvířka ven, která hojně používají. Tím by se určitě kočička naučila prolézat také. A ruku na srdce - velký tichý uzavřený dvůr se stodolami, které nabízejí spoustu prolézaček, schovek a dobrodružství, pod ním velká zahrada a dále sad a louky - ani bych neměla srdce mít kočičku zavřenou navždy doma nebo v nějaké voliéře. Proto je ta habešanka sen, který se mi asi opravdu nesplní

6.3.2016 19:06
manbea

XXX.XXX.18.54

fikovnice napsal(a):

Úplně mám slzy v očích při čtení Vašeho příspěvku.
A hlavně strašně obdivuji, že jste zachránili tu čičinu po tak strašlivém úrazu a že ještě nějakou dobu žila a zřejmě byla i šťastná - měla Vás - své milující páníčky, měla rozhled z okna, zkrátka klobouk dolů za záchranu takto vážně zraněné čičiny!

Děkuji, no popravdě, hned jak jsme ji v tomto stavu uviděli, naložili jsme ji a fičeli na veterinu s tím, že je to její cesta poslední... "Naštěstí" máme veterinární kliniku 40 km daleko a cestou jsme se shodli, že když se Lucka tak strašně snažila dostat domů, hlasitě mňoukala, volala nás a věřila nám, že ji nemůžeme zklamat a když veterinář shledá její stav operovatelný, že jí tu šanci dáme.
Spíše nás zklamaly názory lidí okolo nás - zjistili jsme, že tuto šanci by od 95% lidí okolo nás nedostala. A to ani netušili, kolik to celé stálo... . Prostě kočičí život na venkově je stále bezcenný.

6.3.2016 19:08
Pavluše

XXX.XXX.138.151

No vidíte, já asi nebudu mít ten domek

11.3.2016 09:58
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Http://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2707043/daruji-5ti-leteho-kocourka/

Co asi "kocoušek" provedl, že musí z domu pryč..

11.3.2016 12:50
RomčaJelča

XXX.XXX.206.103

Pavluše napsal(a):
No vidíte, já asi nebudu mít ten domek

Hmm, s tou představou už jsem se taky rozloučila smajlík

11.3.2016 12:52
RomčaJelča

XXX.XXX.206.103

Kočičky nám chybí, ale zjistili jsme, že ty jejich konce nějak špatně zvládáme,

Když nám zemřel náš kavalír, bylo mi hrozně, tehdy jsem si řekla, že už žádné psa. A máme ho, koupily si děti. Ale já sama už bych si ho nepořídila. Taky to těžko zvládám.

11.3.2016 13:37
Janaaa

XXX.XXX.226.2

joanne.s napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2707043/daruji-5ti-leteho-kocourka/

Co asi "kocoušek" provedl, že musí z domu pryč..

Možná je nemocný, už se párkrát stalo, že když majitelé zjistili, že by do zvířete museli investovat peníze na léčbu, tak ho raději "darovali".Hnusný.
Moje kočka má nemocné tlusté střevo, může jen některé druhy granulí a syrové maso, ryby...když jsem byla nešťastná a nevěděla co jí je a přímo jí tekly stále hovínka ze zadku a já jí pomalu nestačila otírat zadeček, říkal mi známý: "tak jí prodej za ty peníze" (stála 10 000Kč).
Nedokázal pochopit, že je to moje zlatíčko a že bych jí nedala ani proto že je nemocná.Léčba mě vyšla asi na 8 tisíc ale vím, jak je na mě závislá a já na ní, nedala bych jí za nic na světě...

11.3.2016 14:26
lusice

XXX.XXX.27.162

joanne.s napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2707043/daruji-5ti-leteho-kocourka/

Co asi "kocoušek" provedl, že musí z domu pryč..

Majitel se třeba stěhuje. Známá se musela odstěhovat z pronájmu. Našla nový pronájem, ale nemohla tam mít domácí zvíře - majitel si to nepřál. Vzhledem k tomu, že nové bydlení potřebovala v určité lokalitě kvůli školy dětí a měla omezený rozpočet, našla kočce nový domov u matky kolegyně z práce. Děcka to obrečely. Pak si našla chlapa, nastěhovala se k němu do domku a pořídila si dvě koťata.

11.3.2016 14:31
mesič

XXX.XXX.129.58

Janaaa napsal(a):
Možná je nemocný, už se párkrát stalo, že když majitelé zjistili, že by do zvířete museli investovat peníze na léčbu, tak ho raději "darovali".Hnusný.
Moje kočka má nemocné tlusté střevo, může jen některé druhy granulí a syrové maso, ryby...když jsem byla nešťastná a nevěděla co jí je a přímo jí tekly stále hovínka ze zadku a já jí pomalu nestačila otírat zadeček, říkal mi známý: "tak jí prodej za ty peníze" (stála 10 000Kč).
Nedokázal pochopit, že je to moje zlatíčko a že bych jí nedala ani proto že je nemocná.Léčba mě vyšla asi na 8 tisíc ale vím, jak je na mě závislá a já na ní, nedala bych jí za nic na světě...

To je hrozný, když pominu to, že se je to prasárna vůči potencionálnímu novému majiteli, tak k tomu zvířeti je to hrozný. Jsou situace, kdy to jinak nejde, ale příjde mi, že i spoustu lidí dává zvíře pryč, protože ho už omrzelo... Navíc by se měla asi povolat armáda, když čte člověk inzerce, tak zjišťuje, že rapidně stoupla za poslední dobu alergie na kočky

11.3.2016 14:42
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Ono mezi chovateli koček i psů je spousta alergiků. Takže skutečná přičina vzdání se chlupatého mazlíčka, v dnešní době, to jistě nebude..

Co se nájmu týče. Také v něm žiji, chovám jednu kočku. Řekla jsem to majiteli bytu předem, než jsme uzavřeli smlouvu, problém s tím neměl.

Nicméně z právního hlediska - majitel bytu nemá právo vám domácího mazlíčka zakázat. Jiná věc je, pokud kočka či pes něco v pronajatém bytě zničí, majitel má samozřejmě právo na náhradu způsobené škody.

11.3.2016 21:22
RomčaJelča

XXX.XXX.17.37

My jsme tak v podnájmu naštěstí neměli se zvířetem potíž, majiteli to bylo jedno - stejně nás škubal na energiích a vodě, rozhodně na nás neprodělal a když jsme se loučili, divil se, že byt po 3 letech našeho užívání vypadá pořád jako nový...
S alergiemi je to asi problém, protože já mám astma a můžu vám říct, že objednání k lékaři běžně trvá 3 - 5 měsíců, kolik lidí je nemocných...
A ohledně financí na operace zvířat, já bych dřív taky řekla, že je to nelidské, atd., sama jsem se kocoura nedokázala vzdát, ani když mi nabízeli tolik, co za papírového. Ale čistě teoreticky, bydlení stojí spoustu peněz, člověk může být každou chvíli bez práce, přednější jsou samozřejmě děcka, docela i chápu, že někdo prostě ty tisíce nemá...

12.3.2016 04:40
fikovnice

XXX.XXX.99.69

joanne.s napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2707043/daruji-5ti-leteho-kocourka/

Co asi "kocoušek" provedl, že musí z domu pryč..

Hmm, nu co, prostě je omrzel... V dnešní době normálka!

12.3.2016 04:46
fikovnice

XXX.XXX.99.69

RomčaJelča napsal(a):
My jsme tak v podnájmu naštěstí neměli se zvířetem potíž, majiteli to bylo jedno - stejně nás škubal na energiích a vodě, rozhodně na nás neprodělal a když jsme se loučili, divil se, že byt po 3 letech našeho užívání vypadá pořád jako nový...
S alergiemi je to asi problém, protože já mám astma a můžu vám říct, že objednání k lékaři běžně trvá 3 - 5 měsíců, kolik lidí je nemocných...
A ohledně financí na operace zvířat, já bych dřív taky řekla, že je to nelidské, atd., sama jsem se kocoura nedokázala vzdát, ani když mi nabízeli tolik, co za papírového. Ale čistě teoreticky, bydlení stojí spoustu peněz, člověk může být každou chvíli bez práce, přednější jsou samozřejmě děcka, docela i chápu, že někdo prostě ty tisíce nemá...

Já to moc nechápu a hlavně to nikdy nepochopí to zvíře - že má jít najednou třeba ve věku 5 let k někomucizímu, do nového prostředí. Už se to stává celkem obehranou frází, ale přece jen:"Jsi navždy zodpovědný za to, co jsi k sobě připoutal...".

12.3.2016 08:27
RomčaJelča

XXX.XXX.17.37

fikovnice napsal(a):
Já to moc nechápu a hlavně to nikdy nepochopí to zvíře - že má jít najednou třeba ve věku 5 let k někomucizímu, do nového prostředí. Už se to stává celkem obehranou frází, ale přece jen:"Jsi navždy zodpovědný za to, co jsi k sobě připoutal...".

Tak někdy se naštěstí stane, že jde zvíře do lepšího smajlík. Protože zrovna náš kocour pobýval asi 2 roky u první majitelky, pak asi 4 roky u někoho dalšího, který ho krmil klobásami, párky, čipsy, pak měsíc u mladých lidí, kteří vůbec netušili, že kočka asi nežere zeleninu smajlík smajlík, a vzhledem k tomu, že já už nevím, co bych kočkám podstrojila, zlepšila se mu srst o 100 %, spává se mnou zásadně v posteli a je to mazel nad mazly, se snad má lépe... smajlík

12.3.2016 09:42
joanne.s

XXX.XXX.40.45

fikovnice napsal(a):
Já to moc nechápu a hlavně to nikdy nepochopí to zvíře - že má jít najednou třeba ve věku 5 let k někomucizímu, do nového prostředí. Už se to stává celkem obehranou frází, ale přece jen:"Jsi navždy zodpovědný za to, co jsi k sobě připoutal...".

Přesně tak.

I kdyby šel do lepšího. Pět let je dlouhá doba, a kočce je jedno, jestli žere granule luxusní nebo z Lidlu. Ani lepší byt. Dokonce nemusí ocenit ani přístup ven, pokud byla celých pět let striktně bytová.

12.3.2016 09:42
joanne.s

XXX.XXX.40.45

Kočky jsou silně vázané na své prostředí, na domov kde jsou léta zvyklé.

12.3.2016 11:19
lavacca

XXX.XXX.164.49

joanne.s napsal(a):
Přesně tak.

I kdyby šel do lepšího. Pět let je dlouhá doba, a kočce je jedno, jestli žere granule luxusní nebo z Lidlu. Ani lepší byt. Dokonce nemusí ocenit ani přístup ven, pokud byla celých pět let striktně bytová.

Myslim, že pokud jde do lepšího a podobného prostředí (např. zůstane jedináčkem, pokud byla dosud tak zvyklá), že si po prvních týdnech zvykání nakonec nový domov užívá víc než ten původní.

Aspoň třeba naše číča vzatá jako cca 7-8 letá vypadá o 100% spokojenější, než byla v původním domově. A přitom se tam nějak špatně neměla, ale tady má denně masíko, volnost pohybu na sluníčku (miluje vyvalování se na sluníčku, je pak úplně "vařená"- zvlášť na stole ve skleníku je to prej bájo). :) Ano, první cca měsíc se rozkoukávala, ale čím déle tu je, tím mi přijde spokojenější (už u nás bydlí 6.rokem).

21.3.2016 08:35
joanne.s

XXX.XXX.41.2

Já už do té inzerce nelezu. Parádní kluci https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2713399/daruji-dva-kocourky/.

21.3.2016 15:07
lavacca

XXX.XXX.164.49

joanne.s napsal(a):
Já už do té inzerce nelezu. Parádní kluci https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2713399/daruji-dva-kocourky/.

Jo, tihle jsou kouzelní. Jak červené kočky nemusím, tmavě červení britové obzvlášť s bílou se mi líbí.

24.3.2016 02:08
fikovnice

XXX.XXX.99.69

joanne.s napsal(a):
Já už do té inzerce nelezu. Parádní kluci https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2713399/daruji-dva-kocourky/.

Jéé, tak už jsou pryč! Mně už se žádný takovýto inzerát nezobrazuje...

24.3.2016 17:52
lavacca

XXX.XXX.164.49

fikovnice napsal(a):
Jéé, tak už jsou pryč! Mně už se žádný takovýto inzerát nezobrazuje...

To se nedivím, byli kouzelní. :).

24.3.2016 20:00
fikovnice

XXX.XXX.99.69

lavacca napsal(a):
Takhle dvojka je taky super. :) https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2715784/daruji-do-dobrych-rukou/.

Jo, srandovní dvojka! Doufám, že je neoddělí, když už je tedy musí v roce věku dávat pryč...

24.3.2016 21:01
lavacca

XXX.XXX.164.49

fikovnice napsal(a):
Jo, srandovní dvojka! Doufám, že je neoddělí, když už je tedy musí v roce věku dávat pryč...

Taky doufám, že je dají jen spolu no...

31.3.2016 15:52
lavacca

XXX.XXX.164.49

joanne.s napsal(a):
Moc krásná chlupatka!
https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2719645/kocicka/.

Tomu říkám ocas!

13.4.2016 20:20
kobylatko

XXX.XXX.45.44

Tak jsem včera objednala psiskům a kocourovi granule a k mému překvapení dnes dorazily , většinou totiž čekám na jakoukoli poštu tak 4dny.Tak má můj kočičák granulky Brit P. s lososem .

14.4.2016 01:06
fikovnice

XXX.XXX.30.49

lavacca napsal(a):
Tomu říkám ocas!

To tedy jo! Ta kdyby mi lehávala za krkem, tak ten ocas by byl jak boa!

14.4.2016 01:10
fikovnice

XXX.XXX.30.49

joanne.s napsal(a):
Moc krásná chlupatka!
https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2719645/kocicka/.

Jinak já jsem tedy vysazená mnohem víc na krátkosrsté. Ale ta z inzerátu je velmi zajímavá. Vo v ní vidíte za plemeno? Nějakou severskou (norská lesní...?), anebo třeba i něco z té Mainky...? Asi těžko říct. Jen je pro mě vždy záhadou tady to zbavování se kočen, chudák v roce věku už jistě přilnula k domácím. Notabene, když vypadá jak nějaký výstavní kus, např. já, která se v plemenech nějak extra nevyznám, bych ji klidně tipovala na nějakou čistokrevnou číču...

14.4.2016 01:11
fikovnice

XXX.XXX.30.49

fikovnice napsal(a):
Jinak já jsem tedy vysazená mnohem víc na krátkosrsté. Ale ta z inzerátu je velmi zajímavá. Vo v ní vidíte za plemeno? Nějakou severskou (norská lesní...?), anebo třeba i něco z té Mainky...? Asi těžko říct. Jen je pro mě vždy záhadou tady to zbavování se kočen, chudák v roce věku už jistě přilnula k domácím. Notabene, když vypadá jak nějaký výstavní kus, např. já, která se v plemenech nějak extra nevyznám, bych ji klidně tipovala na nějakou čistokrevnou číču...

"Vo v ní vidíte za plemeno?"

*Co v ní vidíte za plemeno? Ach, ty moje překlepy!

14.4.2016 01:14
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Http://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2721942/nabizim-k-rezervaci-kotatka/

To jedno koťátko je želvička? Jaká je vlastně přesná definice pro želvovinovou barvu?

14.4.2016 08:15
joanne.s

XXX.XXX.41.2

fikovnice napsal(a):
"Vo v ní vidíte za plemeno?"

*Co v ní vidíte za plemeno? Ach, ty moje překlepy!

Já se v plemenech moc nevyznám. Trochu mi připomíná norskou lesní.

14.4.2016 08:43
kobylatko

XXX.XXX.45.44

joanne.s napsal(a):
Moc krásná chlupatka!
https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2719645/kocicka/.

Je nádherná .

15.4.2016 13:08
fikovnice

XXX.XXX.30.49

joanne.s napsal(a):
Já se v plemenech moc nevyznám. Trochu mi připomíná norskou lesní.

Tak to máme úplně stejný tip!

26.4.2016 17:21
lavacca

XXX.XXX.164.49

joanne.s napsal(a):
Pěkná sibiřka https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2729794/sibirska-kocka-s-pp/.

Jo, tak ta je luxusní. :)

26.4.2016 19:27
fikovnice

XXX.XXX.30.49

lavacca napsal(a):
Jo, tak ta je luxusní. :)

Hmm, je, je krásná! Ale dle mého jaksi podezřele levná. Obávám se, aby ji nekoupil nějaký vykyk, který přislíbí kastraci a pak na ní ještě bude množit... Ale možná už je teď vykastrovaná a já to blbě pochopila...

26.4.2016 19:47
joanne.s

XXX.XXX.0.35

Jasně že vykastrovaná minimálně bude - přenechám za cenu kastrace!

29.4.2016 18:04
fikovnice

XXX.XXX.30.49

joanne.s napsal(a):
Jasně že vykastrovaná minimálně bude - přenechám za cenu kastrace!

No to jo, ale co když je to jako s útulky? já u obou kocourů podepsala, že je nechám vykastrovat a samozřejmě jsem to splnila. Ale mám pocit, že kdybych se na to vybodla, tak to bude těžko právně vymahatelné - nepsalo se zde na to téma již něco? Takže já to myslela tak, zda kastraci zajistí ještě původní majitel, anebo zda ji nechá až na kupci - kterej se na to může vybodnout a na kočce množit (třeba aspoň jeden vrh).

29.4.2016 18:06
joanne.s

XXX.XXX.25.212

Fikovnice: paní chce za kočku 1000 Kč a zároveň píše, přenechám za cenu kastrace. ¨

Tisícovka odpovídá ceně kastrace.

Pořád nic?

29.4.2016 19:42
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2738451/kocicky-mainske-myvali-s-pp-modre-zelvovinove/.

Nádherný - k pomuchlání!

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.4.2016 20:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Nádherný - k pomuchlání!

Všechna koťátka jsou kouzelná smajlík, ale velmi mě zaujalo tohle vybarvení.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.5.2016 11:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

joanne.s napsal(a):
Tento je jako plyšový: https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2741312/daruji-perskou-cincilu-s-pp/.

Máte pravdu! Plyšavec smajlík Být zrzavý, tak je jako z reklamy na GEmoney

6.5.2016 15:31
lavacca

XXX.XXX.164.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Máte pravdu! Plyšavec smajlík Být zrzavý, tak je jako z reklamy na GEmoney

Jj, tenhle vypadá zas jak ten z reklamy na Gourmet.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.7.2016 14:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pár foteček mých miláčků! Mourovatá - kočička - Amy, Rezatý - kocour - Max


Jestli se Vám, líbí moje kočičky, koukněte se i na videa z Diváckých zpráv na Primě. Posílám tam občas videa a tři z nich se už i odvysílala. Jedno i vyhrálo diváckou prémii
Tady jsou odkazy (mám dva účty, od do jednoho, kde mám 75 odběratelů se mi bohužel nejde přihlásit, ale koukněte na obě) :

http://youbo.iprima.cz/kanal/misa-pokorna-196077

http://youbo.iprima.cz/kanal/michaela-pokorna-128426

Děkuji každému, kdo se podívá

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.7.2016 14:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Amy povídá: Mám pustit ČT2? Max povídá: Nene, spíš Prima ZOOM!

7.7.2016 18:55
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pár foteček mých miláčků! Mourovatá - kočička - Amy, Rezatý - kocour - Max


Jestli se Vám, líbí moje kočičky, koukněte se i na videa z Diváckých zpráv na Primě. Posílám tam občas videa a tři z nich se už i odvysílala. Jedno i vyhrálo diváckou prémii
Tady jsou odkazy (mám dva účty, od do jednoho, kde mám 75 odběratelů se mi bohužel nejde přihlásit, ale koukněte na obě) :

http://youbo.iprima.cz/kanal/misa-pokorna-196077

http://youbo.iprima.cz/kanal/michaela-pokorna-128426

Děkuji každému, kdo se podívá

Miško, jsi/jste šikovná!

22.7.2016 20:30
lavacca

XXX.XXX.164.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nádherný!
https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2791979/sibirsky-kocourek-kote-s-pp/.

Je to pusinka.

22.7.2016 20:40
Laila.aila

XXX.XXX.97.219

No my jsme poslední dobou ujetí na ragdolky co máme tu naši uličnici doma tak už asi nic jiného ani nechceme tito jsou užasní jen přítel tedy nechce kocourka ze špatné zkušenosti z minulosti
https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2791734/kotatka-ragdoll-s-pp/
https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2790812/ragdoll-kotata/
https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2789766/prodam-krasneho-kocourka-ragdoll-s-pp-specha/

to jsou moji favotiti hlavně ten druhý hned bych brala, ale raději počkam na vlastní kotátka kéžby jednou měli takové zbarvení Amálka už bude mít rok a nechci ji vystavovat stresu s cizího vetřelce v bytě na vlastního potomka nebude útočit a ani mít stres.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.7.2016 08:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Laila.aila: já "ujíždím" na birmách
Ten čokoládový vlevo a modrý vedle jsou naši miláčci coby miminka smajlík

23.7.2016 08:06
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Laila.aila: já "ujíždím" na birmách
Ten čokoládový vlevo a modrý vedle jsou naši miláčci coby miminka smajlík

23.7.2016 11:29
Laila.aila

XXX.XXX.97.219

Jojo taky když jsem se rozhodovala jaké plemeno svatá birma byla mezi nimi jsou si dost podobné
jak povahou tak srstí a modroučké očenka.
naše Amuša jak jí zkráceně říkáme je taky čokovádová.

23.7.2016 13:17
fikovnice

XXX.XXX.30.49

No tak toto je BOMBA! Já jsem právě našla na netu mého mlaďase - fotky ještě z útulku jako koťátko! Paní tam píše, kdo (jen jméno křestní) a kdy jej adoptoval (tedy já ) plus připojila i některé mé smsky, které jsem tehdy paní psala "z nového domova". Ten můj mlaďas byl roztomilej - musím se trochu pochlubit!

23.7.2016 13:20
fikovnice

XXX.XXX.30.49

fikovnice napsal(a):
No tak toto je BOMBA! Já jsem právě našla na netu mého mlaďase - fotky ještě z útulku jako koťátko! Paní tam píše, kdo (jen jméno křestní) a kdy jej adoptoval (tedy já ) plus připojila i některé mé smsky, které jsem tehdy paní psala "z nového domova". Ten můj mlaďas byl roztomilej - musím se trochu pochlubit!

"Hopík je krásný mourovatý kocourek s bílými znaky, který má za sebou špatnou zkušenost - paní viděla, jak dva romští kluci si házejí s koťaty a nakonec je obě hodili do popelnice. Obě koťata paní přinesla k nám, dostala jména Hup a Hop, ale Hup nepřežil. Zato Hopík se má k světu a je to čilý a hravý kocourek. Ke svým hrám potřebuje parťáka, proto by neměl být v novém domově sám."

Takto to s ním bylo než se dostal do útulku a následně ke mně...

23.7.2016 21:12
lavacca

XXX.XXX.164.49

Laila.aila napsal(a):
No my jsme poslední dobou ujetí na ragdolky co máme tu naši uličnici doma tak už asi nic jiného ani nechceme tito jsou užasní jen přítel tedy nechce kocourka ze špatné zkušenosti z minulosti
https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2791734/kotatka-ragdoll-s-pp/
https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2790812/ragdoll-kotata/
https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2789766/prodam-krasneho-kocourka-ragdoll-s-pp-specha/

to jsou moji favotiti hlavně ten druhý hned bych brala, ale raději počkam na vlastní kotátka kéžby jednou měli takové zbarvení Amálka už bude mít rok a nechci ji vystavovat stresu s cizího vetřelce v bytě na vlastního potomka nebude útočit a ani mít stres.

Mně se líbí nejvíc ten třetí.

No, že nikdy nebude útočit na svého potomka není 100%. Na to bacha. Plus ono cesta za ženichem taky bude stres, pak i porod, odchov koťátek... nevím, zda by neměla jednodušší přijít už k odrostlému kotěti.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.7.2016 09:10
28.7.2016 10:34
amiš

XXX.XXX.11.171

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Náádheernáá koťátka nově v inzerci!
https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2795823/daruji-krasna-kotatka/.

Tak a teď jsem kvůli Vám na mrtvici. Já už týden scháním bílé kotě, po tom, co jsem přišla o toho mojeho vypiplaného chudinku a te´d takové krásné koťátko až z Budějic . Že se vůbec na ty kočky koukám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.7.2016 10:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

amiš napsal(a):
Tak a teď jsem kvůli Vám na mrtvici. Já už týden scháním bílé kotě, po tom, co jsem přišla o toho mojeho vypiplaného chudinku a te´d takové krásné koťátko až z Budějic . Že se vůbec na ty kočky koukám.

Sestra má bílého kocourka a každý rok nějaká bílá koťata mají. Poptám se, podrobnosti Vám napíšu do zpráv smajlík

28.7.2016 11:18
lavacca

XXX.XXX.152.253

amiš napsal(a):
Tak a teď jsem kvůli Vám na mrtvici. Já už týden scháním bílé kotě, po tom, co jsem přišla o toho mojeho vypiplaného chudinku a te´d takové krásné koťátko až z Budějic . Že se vůbec na ty kočky koukám.

Tak to je mi líto. :( U bílých koček akorát pozor na hluchotu. Nej je, když mají nějaký tmavý flíček či jako to kotě z inzerátu jinak zbarvený ocas.

28.7.2016 11:19
lavacca

XXX.XXX.152.253

lavacca napsal(a):
Tak to je mi líto. :( U bílých koček akorát pozor na hluchotu. Nej je, když mají nějaký tmavý flíček či jako to kotě z inzerátu jinak zbarvený ocas.

Jéé, pardon, tam měl být ten palec nahoru... jsem na tabletu a blbě jsem ti zmáčkl. :/.

28.7.2016 11:41
amiš

XXX.XXX.11.171

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Sestra má bílého kocourka a každý rok nějaká bílá koťata mají. Poptám se, podrobnosti Vám napíšu do zpráv smajlík

Tak to moc děkuji . Měla bych zájem, kdyby se naskytla příležitost, dejte vědět. Jarka.

28.7.2016 11:44
amiš

XXX.XXX.11.171

lavacca napsal(a):
Tak to je mi líto. :( U bílých koček akorát pozor na hluchotu. Nej je, když mají nějaký tmavý flíček či jako to kotě z inzerátu jinak zbarvený ocas.

Jo jo, já vím. Ale bílá barva je z nějakého důvodu u mně velmi oblíbená. Můj předchozí kocourek měl právě šedou půlku ocásku. Ale to auto bohužel neslyšel .

2.8.2016 18:15
Laila.aila

XXX.XXX.97.219

Jo na to tmavší sem koukala taky má zvláštní zbarvení.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.8.2016 13:19
10.8.2016 17:34
joanne.s

XXX.XXX.12.42

Devonek mě moc zaujal na výstavě koček. Tento je opravdu kouzelný

13.8.2016 19:28
joanne.s

XXX.XXX.12.101

Krásné. Ale nosit v náručí bych to nechtěla, to musí mít aspoń deset kilo! :D.

13.8.2016 19:39
rapotacka11

XXX.XXX.32.208

Laila.aila napsal(a):
Jooo to jsou kočeny.

Mám ráda jemnější typy.

13.8.2016 19:58
Machyska

XXX.XXX.252.23

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Skřítek v kožíšku smajlík
https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2804986/devon-rex-s-pp/.

A co teprve tento Cornish Rex

https://www.sbazar.cz/Jirina.Choderova/detail/17920444-kotatka-cornish-rex

na toho rezavého se dívám od vložení inzerátu, je k sežrání

13.8.2016 20:12
Laila.aila

XXX.XXX.97.219

No mě se líbí víc chlupaté kuličky ty nahaté nebo téměř nahaté se mi nelíbí jak miluji kočeny, tak kdyby na mě v noci koukala taková sphynx, tak se leknu opravdu tyto kočky v dospělosti jsou škaredé aspon v mých očích jo. https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2771446/kocourek-sph-s-pp/ toto fakt doma bych nechtěla, ale chápu, že někomu se to líbí.

13.8.2016 21:43
joanne.s

XXX.XXX.12.101

Ani já nemusím nahaté. akorát čínský naháč - pejsek, ten mě jednou naživo fakt zaujal.

Ale sphynx - to je fakt kočka naruby /jak kdysi podotkl někdo z kluků v Přátelích/

Ten rexavý kornišonek se mi líbí, roztomilý. A odjakživa mám slabost pro zrzavé kočule.

14.8.2016 00:47
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Machyska napsal(a):
A co teprve tento Cornish Rex

https://www.sbazar.cz/Jirina.Choderova/detail/17920444-kotatka-cornish-rex

na toho rezavého se dívám od vložení inzerátu, je k sežrání

Jejda, mně se nelíbí . Ale jak se říká "Sto lidí - sto chutí".

14.8.2016 00:48
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Laila.aila napsal(a):
No mě se líbí víc chlupaté kuličky ty nahaté nebo téměř nahaté se mi nelíbí jak miluji kočeny, tak kdyby na mě v noci koukala taková sphynx, tak se leknu opravdu tyto kočky v dospělosti jsou škaredé aspon v mých očích jo. https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2771446/kocourek-sph-s-pp/ toto fakt doma bych nechtěla, ale chápu, že někomu se to líbí.

Jé, koukám, že nejsem sama, kdo má podobný vkus!

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.8.2016 00:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Laila.aila napsal(a):
Brrrr https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2809078/kanadsky-sphynx-s-pp/ fakt jsou škaredé.

Sphynx jsou takový příšerky. Ale zrovna ten devon rex se mi líbí hodně. Kdybych jednou měla mít jen bytovou kočku, tak je to u mě jasná volba.

(Foto vypůjčené z netu).

17.8.2016 11:30
TerezV

XXX.XXX.32.193

Pro mě jsou nejkrásnější ty "obyčejné" kočky. Na první fotce můj krasavec Píšťa a na druhé jedno ze tří totožných koťátek, které se nečekaně objevila u budoucího švagra na pile a úkol najít jim domov samozřejmě padl na mě ps:jsou všechna ještě volná

17.8.2016 14:58
Acamar

XXX.XXX.158.162

TerezV napsal(a):
Pro mě jsou nejkrásnější ty "obyčejné" kočky. Na první fotce můj krasavec Píšťa a na druhé jedno ze tří totožných koťátek, které se nečekaně objevila u budoucího švagra na pile a úkol najít jim domov samozřejmě padl na mě ps:jsou všechna ještě volná


Pro mne také jsou obyčejné kočenky nejkrásnější!

17.8.2016 15:02
lavacca

XXX.XXX.164.49

Laila.aila napsal(a):
No mě se líbí víc chlupaté kuličky ty nahaté nebo téměř nahaté se mi nelíbí jak miluji kočeny, tak kdyby na mě v noci koukala taková sphynx, tak se leknu opravdu tyto kočky v dospělosti jsou škaredé aspon v mých očích jo. https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2771446/kocourek-sph-s-pp/ toto fakt doma bych nechtěla, ale chápu, že někomu se to líbí.

To jsme na tom stejně. A to je ještě, co se týče zbarvení, ten sphynx z odkazu ještě dobře! To ti celorůžoví či růžovobílí...

Ten zrzeček je roztomilý, ale domů bych ho nechtěla...vypadá trochu jako "E.T. volat domů".

17.8.2016 15:04
lavacca

XXX.XXX.164.49

TerezV napsal(a):
Pro mě jsou nejkrásnější ty "obyčejné" kočky. Na první fotce můj krasavec Píšťa a na druhé jedno ze tří totožných koťátek, které se nečekaně objevila u budoucího švagra na pile a úkol najít jim domov samozřejmě padl na mě ps:jsou všechna ještě volná

Píšťa je krasavec!

Já "ujíždím" na kulaťounkých britkách, líbí se i ragdollky, apod. chlupaté kočičky bez přehnaných znaků (MOC jsou na mě třeba už moc "tlamkózní"). To samé exotky, ty vypadají jak když běžely a vrazily do dveří.. Plus klasické evropanky, ty jsou občas ještě lepší než nějaká šlechtěnka.

17.8.2016 19:43
Laila.aila

XXX.XXX.97.219

Zlatíčka mé mámy ( už jen mámy v neděli nám táta umřel v nemocnici) a ragdolka je moje zlatíčko byla to vysněná kočička, kterou jsem mohla si vzít až jsem se odstěhovala táta neuznával dát za kočku takové peníze.
1.Dinuška
2.Sunny
3. společná
4. Amálka.

17.8.2016 19:45
Laila.aila

XXX.XXX.97.219

A ještě přidám nebožku Bobinku a Lucinku(černá).

17.8.2016 20:42
Machyska

XXX.XXX.252.23

Laila.aila napsal(a):
Zlatíčka mé mámy ( už jen mámy v neděli nám táta umřel v nemocnici) a ragdolka je moje zlatíčko byla to vysněná kočička, kterou jsem mohla si vzít až jsem se odstěhovala táta neuznával dát za kočku takové peníze.
1.Dinuška
2.Sunny
3. společná
4. Amálka.

Kočenky jsou krásné a ty chlupaté ocásky jsou úžasné , to asi nebudou obyčejné kočičky, ale budou mít i trochu té modré krve.

Vašeho tatínka je mi líto. Přijměte mou upřímnou soustrast

18.8.2016 18:31
Laila.aila

XXX.XXX.97.219

Trošku jo Dinuška měla tatínka papíráka podle jejího vzhledu byl turecká angora a když na ní přišlo mrouskání našla si ženich černýho a hodně chlupatýho i ho přišla ukázat před barák a její dcerka Sunny má nepromokavou srst klidně spí když prší u prostřed trávníká a nevzrušuje jí to a když je víc mokrá tak do 10 minut není poznat že byla. Takže tam tipujeme sibiřku nebo norskou lesní, ale spíš to druhé a jsou to obě strašné zlatíčka největší co kdy jsme měli.

18.8.2016 22:28
Machyska

XXX.XXX.252.23

Laila.aila napsal(a):
Trošku jo Dinuška měla tatínka papíráka podle jejího vzhledu byl turecká angora a když na ní přišlo mrouskání našla si ženich černýho a hodně chlupatýho i ho přišla ukázat před barák a její dcerka Sunny má nepromokavou srst klidně spí když prší u prostřed trávníká a nevzrušuje jí to a když je víc mokrá tak do 10 minut není poznat že byla. Takže tam tipujeme sibiřku nebo norskou lesní, ale spíš to druhé a jsou to obě strašné zlatíčka největší co kdy jsme měli.

Šikovná kočička, ženich by se měl vždy představit

Je super, že člověk vidí další "blázny", kteří své kočičky milují a nemyslí si, že blbne sám. . Já ty naše chlupatinky taky zbožňuji, je to úžasná terapie a pohodička, když se tulí.

19.8.2016 08:54
Acamar

XXX.XXX.57.109

Laila.aila napsal(a):
Trošku jo Dinuška měla tatínka papíráka podle jejího vzhledu byl turecká angora a když na ní přišlo mrouskání našla si ženich černýho a hodně chlupatýho i ho přišla ukázat před barák a její dcerka Sunny má nepromokavou srst klidně spí když prší u prostřed trávníká a nevzrušuje jí to a když je víc mokrá tak do 10 minut není poznat že byla. Takže tam tipujeme sibiřku nebo norskou lesní, ale spíš to druhé a jsou to obě strašné zlatíčka největší co kdy jsme měli.

Krásné kočičky taky jsem typovala turecké, ty se mi hodně líbí. Ale až po těch "obyč".

19.8.2016 08:58
Acamar

XXX.XXX.57.109

Machyska napsal(a):
Šikovná kočička, ženich by se měl vždy představit

Je super, že člověk vidí další "blázny", kteří své kočičky milují a nemyslí si, že blbne sám. . Já ty naše chlupatinky taky zbožňuji, je to úžasná terapie a pohodička, když se tulí.


Bonton je bonton. Špaček by měl radost. Holt, "noblesse oblige"...

20.8.2016 09:01
Machyska

XXX.XXX.252.23

Acamar napsal(a):

Bonton je bonton. Špaček by měl radost. Holt, "noblesse oblige"...

20.8.2016 18:01
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Laila.aila napsal(a):
Zlatíčka mé mámy ( už jen mámy v neděli nám táta umřel v nemocnici) a ragdolka je moje zlatíčko byla to vysněná kočička, kterou jsem mohla si vzít až jsem se odstěhovala táta neuznával dát za kočku takové peníze.
1.Dinuška
2.Sunny
3. společná
4. Amálka.

Přidávám se s kondolencí. Přijměte, prosím, moji upřímnou účast a soustrast. Vím jaké to je...

20.8.2016 20:45
Laila.aila

XXX.XXX.97.219

Všem děkuji za kondolence už to zvládáme s mámou líp jen nesmím myslet na t že ho už nkdy neuvidím...byl nemocný a 5 měsíců v nemocnici kde prodělal 2 mrtvice a ta druhá ho dorazila a byla to otázka kdy odejde. Hlavně jsem ráda, že máma má ty dvě zlatíčka umazlený. Že není sama.

20.8.2016 21:53
Machyska

XXX.XXX.252.23

Laila.aila napsal(a):
Všem děkuji za kondolence už to zvládáme s mámou líp jen nesmím myslet na t že ho už nkdy neuvidím...byl nemocný a 5 měsíců v nemocnici kde prodělal 2 mrtvice a ta druhá ho dorazila a byla to otázka kdy odejde. Hlavně jsem ráda, že máma má ty dvě zlatíčka umazlený. Že není sama.

Našeho tatínka drží zase po smrti maminky (listopad 2015) pejsek, nedají bez sebe ani ránu. Naštěstí je to teprve dvouletý čoklík, tak snad spolu prožijí ještě spoustu času.

20.8.2016 22:15
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Laila.aila napsal(a):
Všem děkuji za kondolence už to zvládáme s mámou líp jen nesmím myslet na t že ho už nkdy neuvidím...byl nemocný a 5 měsíců v nemocnici kde prodělal 2 mrtvice a ta druhá ho dorazila a byla to otázka kdy odejde. Hlavně jsem ráda, že máma má ty dvě zlatíčka umazlený. Že není sama.

Moje maminka odešla po velmi statečném 14denním boji v nemocnici na tu stejnou nemoc - svini hnusnou! Jsem přesvědčená, že mě po celou dobu vnímala. Byla to ta nejtěžší mrtvice jaká může být, mně se podařilo zařídit převoz na snad nejvíc specializované centrum jaké může být, přesto jí nebylo pomoci. A kdyby snad přežila, utrápila bych se. Ochrnula, ihned ztratila řeč, byla inkontinentní, nemohla sama dýchat a polykat. Co by toto byl proboha za život?! Musela bych to ukončit já. Maminka byla uvedena do umělého spánku, mně byly povoleny návštěvy kdykoli - ve dne v noci. Snad kromě jediného dne jsem tam denně byla a s maminkou mluvila a hlavně jí děkovala za vše, co pro mě udělala. Věřím, že ví, že jsem tam s ní byla, a v té nemocnici byli tak dobří, že mi dovolili, aby mi maminka umřela v náruči. Také jsem to zde již dříve tak trochu psala, snad vyjma té dg. Ale když jste ji teď zmínila, tak jsem si řekla, že také napíšu, že nás postihlo to stejné. Odporná, zákeřná, šílená věc! Kdyby moje máma přežila, já si to neumím představit... Přesto si myslím, že těch 14dní bojovala kvůli mně. Byly jsme na sebe extrémně navázané. Je to rok a tři čtvrtě a já cítím tu bolest snad pořád víc a víc.
Promiňte, vím, že to sem nepatří.

28.8.2016 14:06
Machyska

XXX.XXX.252.23

rapotacka11 napsal(a):
Https://www.evropa2.cz/news/seznamte-se-s-thorem-kocourem-ktery-vsechny-ocaroval-svym-jedinecnym-vzhledem-1113382.

Nádherný kocour , vypadá, jako naprosté neviňátko, ale bengálky jsou dost aktivní

28.8.2016 16:04
Laila.aila

XXX.XXX.97.219

Ten je opravdu nádherný.

28.8.2016 16:25
fikovnice

XXX.XXX.30.49

rapotacka11 napsal(a):
Https://www.evropa2.cz/news/seznamte-se-s-thorem-kocourem-ktery-vsechny-ocaroval-svym-jedinecnym-vzhledem-1113382.

Moje úvahy do budoucna směřují k egyptské mau...
Znáte někdo tyto kočky? Myslíte, že k mé starší šelmě by se takový leopardík hodil?

28.8.2016 16:29
rapotacka11

XXX.XXX.32.118

Neznám, ale mám malou sošku z Egypta. Přivezla mi ji dcera.

28.8.2016 16:46
fikovnice

XXX.XXX.30.49

rapotacka11 napsal(a):
Neznám, ale mám malou sošku z Egypta. Přivezla mi ji dcera.

Zkusím najít nějaká fota. Faktem je, že jsem hledala v inzerci a nenašla...
Já se totiž bojím jít znovu do útulkového zvířete. Těch ran už bylo...

28.8.2016 16:50
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Upřímně - vždy byla egyptská mau mým snem...
Má to ale několik ALE, proto by mě zajímaly názory zkušených.
Zaprvé - snášenlivost s druhou kočkou/kocourem.
Zadruhé - jezdila-li by na chalupu, tak bych měla strach z krádeže.
Zatřetí - toho se celkem dost bojím - o orientálkách se říká, že jsou strašně ukecané - nevím jak egyptská mau. Pak mám ještě v hledáčku ocicatku...

28.8.2016 16:51
fikovnice

XXX.XXX.30.49

fikovnice napsal(a):
Upřímně - vždy byla egyptská mau mým snem...
Má to ale několik ALE, proto by mě zajímaly názory zkušených.
Zaprvé - snášenlivost s druhou kočkou/kocourem.
Zadruhé - jezdila-li by na chalupu, tak bych měla strach z krádeže.
Zatřetí - toho se celkem dost bojím - o orientálkách se říká, že jsou strašně ukecané - nevím jak egyptská mau. Pak mám ještě v hledáčku ocicatku...

Ale krasavice/krasavec to je - to musíte uznat!
Moje milované zbarvení...

28.8.2016 17:00
Machyska

XXX.XXX.252.23

fikovnice napsal(a):
Upřímně - vždy byla egyptská mau mým snem...
Má to ale několik ALE, proto by mě zajímaly názory zkušených.
Zaprvé - snášenlivost s druhou kočkou/kocourem.
Zadruhé - jezdila-li by na chalupu, tak bych měla strach z krádeže.
Zatřetí - toho se celkem dost bojím - o orientálkách se říká, že jsou strašně ukecané - nevím jak egyptská mau. Pak mám ještě v hledáčku ocicatku...

Já odebírám dva časopisy a v jednom psali (nebude to doslova ):

pokud si chcete pořídit ocikátko (kotě ocikata), tak udělejte několik věcí,

1. odstraňte z dosahu kotěte vše co se dá sníst
2. odstraňte i vše co si jen vzdáleně myslíte, že se dá sníst
3. odstraňte vše co se dá shodit
4. pokud máte doma kočku, pořiďte ji hodně valia
5. trochu si nechte i pro sebe

jste připraveni .

Je to velice aktivní plemeno a potřebuje k sobě druhou kočku stejné nátury, obávám se, že Fido by docela trpěl.

Určitě je tam i něco o Egyptské mau, ale nepamatuji si všechna plemena z hlavy, musela bych to pohledat. Až budu mít chvilku, tak se mrknu a napíšu.

28.8.2016 17:10
joanne.s

XXX.XXX.17.137

Já našla o povaze egyptské mau - toto:

Egyptské mau jsou považovány za vysloveně sociální a kontaktní kočky. Díky své vrozené společenskosti žijí egyptské mau v domácnosti nejraději s další kočkou. V kočičí smečce se cítí jako ryba ve vodě, ovšem ráda se ujímá šéfovské pozice. Mazlení patří k oblíbeným činnostem těchto koček. Vyžaduje hlazení a pokud se jí ho nedostane, dokáže reagovat uraženě. Tyto kočky jsou temperamentní a velmi hravé. Jejich výrazná zvědavost, dojemná otevřenost a vitalita z nich činí oblíbeného člena rodiny. Když si egyptská mau oblíbí svého člověka, dokáže být v projevech lásky až přehnaná, ba přímo vlastnická.

http://www.srdcemprokocky.cz/?q=node/2233

Vypadá to, že jak ocicat, tak i egyptská mau budou plemena aktivní - tudíž bude třeba je denně vylítat s hračkama.

28.8.2016 17:14
joanne.s

XXX.XXX.17.137

Ocicat je zdravá, bystrá a hravá kočka s velmi citlivou povahou. Je velmi společenská a ráda svého pána pozoruje. Se psy vychází výborně, často se připojuje ke psím hrám i k aportování. Snadno se cvičí a dobře chodí na vodítku. Samotu snáší hůře, proto je dobré ji chovat v domácnosti, kde je někdo po celý den, alespoň pes nebo jiná kočka. Má ráda pohyb, zvláště venku na zahradě nebo procházky na vodítku. Ocicat je velmi přítulná a ráda se mazlí. S dětmi se snáší velmi dobře, ráda si s nimi hraje.

ajaj, to bude ale divočák! :D.

28.8.2016 17:38
Machyska

XXX.XXX.252.23

joanne.s napsal(a):
Ocicat je zdravá, bystrá a hravá kočka s velmi citlivou povahou. Je velmi společenská a ráda svého pána pozoruje. Se psy vychází výborně, často se připojuje ke psím hrám i k aportování. Snadno se cvičí a dobře chodí na vodítku. Samotu snáší hůře, proto je dobré ji chovat v domácnosti, kde je někdo po celý den, alespoň pes nebo jiná kočka. Má ráda pohyb, zvláště venku na zahradě nebo procházky na vodítku. Ocicat je velmi přítulná a ráda se mazlí. S dětmi se snáší velmi dobře, ráda si s nimi hraje.

ajaj, to bude ale divočák! :D.

Jo, jo, v tom časopise psali i něco takového, že potřebuje opravdu pořádně zabavit a pokud se bude nudit, určitě si zábavu najde sama, ale majiteli se to určitě líbit nebude .

Vytočená role toaletního papíru a záclony na cáry jsou jen takové zahřívací druhy zábavy, že dokážou být dost vynalézavé v likvidaci bytu .

Velká odvaha si takovou kočičku pořídit

28.8.2016 17:50
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Machyska napsal(a):
Já odebírám dva časopisy a v jednom psali (nebude to doslova ):

pokud si chcete pořídit ocikátko (kotě ocikata), tak udělejte několik věcí,

1. odstraňte z dosahu kotěte vše co se dá sníst
2. odstraňte i vše co si jen vzdáleně myslíte, že se dá sníst
3. odstraňte vše co se dá shodit
4. pokud máte doma kočku, pořiďte ji hodně valia
5. trochu si nechte i pro sebe

jste připraveni .

Je to velice aktivní plemeno a potřebuje k sobě druhou kočku stejné nátury, obávám se, že Fido by docela trpěl.

Určitě je tam i něco o Egyptské mau, ale nepamatuji si všechna plemena z hlavy, musela bych to pohledat. Až budu mít chvilku, tak se mrknu a napíšu.

Jéé, prosím, najdi i tu egypťanku...
Ocicatku má zde z diskuze "Janaaa" a nikdy o extra aktivitě nepsala. Fido je ale sám o sobě aktivní, resp. moc by chtěl být aktivní a nemá s kým . Váží kolem 7kg, nemám o něj strach, že by se jakkoli nechal převálcovávat...

28.8.2016 17:52
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Machyska napsal(a):
Jo, jo, v tom časopise psali i něco takového, že potřebuje opravdu pořádně zabavit a pokud se bude nudit, určitě si zábavu najde sama, ale majiteli se to určitě líbit nebude .

Vytočená role toaletního papíru a záclony na cáry jsou jen takové zahřívací druhy zábavy, že dokážou být dost vynalézavé v likvidaci bytu .

Velká odvaha si takovou kočičku pořídit

Fido po nocích mňaučí - teskně - volá malého ke hře. Ten už na jeho hry nemá sílu. Pravdou ale je, že zas demoliční četu bych doma mít nemusela...

28.8.2016 18:07
Machyska

XXX.XXX.252.23

fikovnice napsal(a):
Jéé, prosím, najdi i tu egypťanku...
Ocicatku má zde z diskuze "Janaaa" a nikdy o extra aktivitě nepsala. Fido je ale sám o sobě aktivní, resp. moc by chtěl být aktivní a nemá s kým . Váží kolem 7kg, nemám o něj strach, že by se jakkoli nechal převálcovávat...

Jdu hledat časopis.

Nedoporučují odborníci ke staršímu kocourkovi pořídit další kočičku v podobném věku, nebude pro něj kotě moc aktivní...

28.8.2016 18:44
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Machyska napsal(a):
Jdu hledat časopis.

Nedoporučují odborníci ke staršímu kocourkovi pořídit další kočičku v podobném věku, nebude pro něj kotě moc aktivní...

Já nevím...
Já už nevím nic, ani jestli je morální se TEĎ dívat po jiné kočce...i když mě to čeká...

28.8.2016 19:16
Laila.aila

XXX.XXX.97.219

No upřímě až přijde čas mladého a vy začnete přemyšlet o novém členovy je jedno jakýho, tak v první řadě by jste měla otestovat staršího na FeLV aby nový člen nedostal nemoc třeba od něj a otestovat i pak nového pokud si nebudete jistá je zdraví


No já s touto nemocí za celý život nesetlala a rychle zaklepávám na dřevo a to jsme měli už hodně kočiček nikdy nebyli čistě bytovky a nikdy nedostali žádné očkování a dožili se věků nad 10 let kastáty +/- 15 let nekastrované za totality tak do 10 let byli živené lidským jídlem nebyli granule a kočičí jídlo.

28.8.2016 20:04
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Laila.aila napsal(a):
No upřímě až přijde čas mladého a vy začnete přemyšlet o novém členovy je jedno jakýho, tak v první řadě by jste měla otestovat staršího na FeLV aby nový člen nedostal nemoc třeba od něj a otestovat i pak nového pokud si nebudete jistá je zdraví


No já s touto nemocí za celý život nesetlala a rychle zaklepávám na dřevo a to jsme měli už hodně kočiček nikdy nebyli čistě bytovky a nikdy nedostali žádné očkování a dožili se věků nad 10 let kastáty +/- 15 let nekastrované za totality tak do 10 let byli živené lidským jídlem nebyli granule a kočičí jídlo.

To já vím...
Na druhou stranu jsem dostala rozporuplné info o tom, kdo je vlastně nakažlivý. Jedna vetka mi totiž řekla, že jen můj mladý...
Jinak, ať už tak či onak, pokud bude nové zvíře, velmi pravděpodobně, je nechám proti této hnusotě očkovat...

28.8.2016 20:07
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Laila.aila napsal(a):
No upřímě až přijde čas mladého a vy začnete přemyšlet o novém členovy je jedno jakýho, tak v první řadě by jste měla otestovat staršího na FeLV aby nový člen nedostal nemoc třeba od něj a otestovat i pak nového pokud si nebudete jistá je zdraví


No já s touto nemocí za celý život nesetlala a rychle zaklepávám na dřevo a to jsme měli už hodně kočiček nikdy nebyli čistě bytovky a nikdy nedostali žádné očkování a dožili se věků nad 10 let kastáty +/- 15 let nekastrované za totality tak do 10 let byli živené lidským jídlem nebyli granule a kočičí jídlo.

Jinak o novém členovi již přemýšlím, jak je patrné...ale byla u mě po asi třídenní pauze zase moje kámoška - poprosila jsem ji o aktuální fotky mladého - až mi je pošle, vložím je sem. No a ta kámoška mi tvrdí, že se jí mladej nezdá horší, že prý má jen smutné oči. No, ale žiju s ním já, a já to zhoršení pozoruji, těžko říct, kde je objektivita. Když jsme s kámoškou v obýváku kecaly, najednou se tam malý zjevil, vydrápal se na sedačku a ihned mně na ruku. Já z něj cítím strach a také prosbu na mě - abych byla s ním. Nemůžu se mu vzdálit ani pár metrů, aby tam za chvilku nepřišel...

28.8.2016 21:53
Machyska

XXX.XXX.252.23

fikovnice napsal(a):
Já nevím...
Já už nevím nic, ani jestli je morální se TEĎ dívat po jiné kočce...i když mě to čeká...

Dívat se a přemýšlet určitě můžeš, na tom nic nemorálního nevidím, naopak, konečně začínáš myslet i pozitivně , ale ty testy bych staršímu kocourkovi před příchodem další kočičky určitě udělala, jinak se může stát, že se z toho kruhu nedostaneš .

29.8.2016 02:02
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Machyska napsal(a):
Dívat se a přemýšlet určitě můžeš, na tom nic nemorálního nevidím, naopak, konečně začínáš myslet i pozitivně , ale ty testy bych staršímu kocourkovi před příchodem další kočičky určitě udělala, jinak se může stát, že se z toho kruhu nedostaneš .

Mám takový plán. Až přijde ta chvíle mého malého a já budu volat vetku domů, tak ji zároveň poprosím o odběr krve velkého a po návratu na veterinu, aby krev otestovala. Ono můj velký váží přes 7 kg (možná i víc!) a nesnáší jak veterinu, tak cestování autem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.9.2016 18:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

joanne.s napsal(a):
Malí drzounci

https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2828499/orientalni-kotata-s-pp/.

Tak na ty jsem se před chvíli také dívala

12.9.2016 19:07
Laila.aila

XXX.XXX.97.219

Taky jsem na ně koukala, ale za mě ne dlouhé čumáky a uši plachtáky to se my moc nelíbí i když jsou pěkní svým způsobem´, ale já mám prostě srdcovku ragdolky no aji pěkné obyčejné kočeny a ty naše kříženky co má máma už jsem tu někde dávala holky naše. Ale líbí se my i bengálky a ocikat, ale na ně nemám odvahu jsou to akční plemena a v nájemním městským bytě raději ne máme stěny ze sádrokartonu a ještě by se probourali k sousedům podobně jako je reklama na pochoutky dreames

13.9.2016 09:03
Acamar

XXX.XXX.57.109

joanne.s napsal(a):
Malí drzounci

https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2828499/orientalni-kotata-s-pp/.

Ti jsou krásní! A ten čokoládový...

13.9.2016 09:47
Janaaa

XXX.XXX.226.2

fikovnice napsal(a):
Jéé, prosím, najdi i tu egypťanku...
Ocicatku má zde z diskuze "Janaaa" a nikdy o extra aktivitě nepsala. Fido je ale sám o sobě aktivní, resp. moc by chtěl být aktivní a nemá s kým . Váží kolem 7kg, nemám o něj strach, že by se jakkoli nechal převálcovávat...

Já jsem Vám psala ohledně Ocicat kterou mám doma už ve vláknu"pomůže další kočička?"a vůbec jste na to nereagovala.Jinak co se týče toho, co jste tady psali, zase není až tak ukecaná, na vodítko jsem jí učila od mala ale nechtěla, bála se, je ale nesmírně chytrá, dobře rozumí co jí říkám a klidně může být s obyčejnými kočkami.
Za to můj sejšelák, ten je ukecanej, ten mňouká pořád a rádsmajlík

13.9.2016 09:53
Janaaa

XXX.XXX.226.2

Machyska napsal(a):
Já odebírám dva časopisy a v jednom psali (nebude to doslova ):

pokud si chcete pořídit ocikátko (kotě ocikata), tak udělejte několik věcí,

1. odstraňte z dosahu kotěte vše co se dá sníst
2. odstraňte i vše co si jen vzdáleně myslíte, že se dá sníst
3. odstraňte vše co se dá shodit
4. pokud máte doma kočku, pořiďte ji hodně valia
5. trochu si nechte i pro sebe

jste připraveni .

Je to velice aktivní plemeno a potřebuje k sobě druhou kočku stejné nátury, obávám se, že Fido by docela trpěl.

Určitě je tam i něco o Egyptské mau, ale nepamatuji si všechna plemena z hlavy, musela bych to pohledat. Až budu mít chvilku, tak se mrknu a napíšu.

No vidíte, já jí mám 7 let a nežere nic jen granule, kapsy odmítá, jí ještě syrové masíčko, nikdy mi nic nehodila, (to spíš Samík-sejšelák)Oni jsou aktivní oba ale Nelinka na Samíka nemá, to je šídlo který má spousty hraček a se všemi si vyhraje.On spíš nabádá Nelinku ke hře a pak spolu lítají po bytě a hrají sismajlíkFido určitě trpět nebude..Nelinka je hodně mazlivá kočička...

7.10.2016 08:21
joanne.s

XXX.XXX.41.2

22.10.2016 12:09
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Kdo jste na želvičky, tak se kochejte - v inzerci zdarma.

https://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2857596/daruji-krasne-a-hrave-kotatko/.

23.10.2016 13:42
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Janaaa napsal(a):
Já jsem Vám psala ohledně Ocicat kterou mám doma už ve vláknu"pomůže další kočička?"a vůbec jste na to nereagovala.Jinak co se týče toho, co jste tady psali, zase není až tak ukecaná, na vodítko jsem jí učila od mala ale nechtěla, bála se, je ale nesmírně chytrá, dobře rozumí co jí říkám a klidně může být s obyčejnými kočkami.
Za to můj sejšelák, ten je ukecanej, ten mňouká pořád a rádsmajlík

Tak to se omlouvám, to jsem stopro Váš příspěvek přehlídla...
No, jsou to má vysněná plemena...ale už je doma Kuky = obyčejňák od venkovské micky. Tak snad někdy příště...

24.10.2016 18:52
Maky77

XXX.XXX.147.248

Hezký večer všechny kočičky jsou moc krásné já na kočky moc nebyla mám jorkšírku a pes mi byl bližší v létě jsme si pořídili kočku na zahradu že bude venkovní měla to být Týna a vyklubal se z ní Buráček no přes léto lítal po zahradě a okolí ale přes noc spal doma no a když jsme se stěhovaly do bytu tak šel taky neměla jsem sílu ho tam nechat a chodit ho jen krmit je to mazlík ale i raubíř a hroznej nenasyta jakmile je jídlo jde něco ukořistit i když moc dobře ví že nesmí hlavně je rychlej jakmile něco ukradne nacpe se pod sedačku a vrčí jak pes minule mi ukradl mašlovačku je s ním legrace jen ráno mě budí a chce si hrát líbí se mi maiská tak bych chtěla ještě jednu tak uvidíme maiská asi neprojde ale mě by stačila i obyčejná smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.10.2016 13:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jenom obecný vzdych :
kočky jsou neuvěřitelně půvabná stvoření!
konec vzdychu...

25.10.2016 13:53
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Maky77 napsal(a):
Buráček.

Buráček je překrásný!
A v inzerci je teď mainka bez PP, dávala jsem odkaz ve vlákně Inzerce - neobvyklé příspěvky.

25.10.2016 13:54
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jenom obecný vzdych :
kočky jsou neuvěřitelně půvabná stvoření!
konec vzdychu...

Ano ano, tak jsem si povzdechla s Vámi...

25.10.2016 13:56
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Http://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2859921/nabizim-kotatka/

Tak toto jsou ovšem luxusně zbarvená kotiska - nádhera, a to moc na želvičky nejsem!

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.10.2016 16:56
25.10.2016 17:10
rapotacka11

XXX.XXX.32.24

Krásná koťata,
akorát s tím wc by mohl (i nemusel)
být problém.
A venkovní, v bytě ? Nevím, jak by si zvykla.

25.10.2016 18:28
Acamar

XXX.XXX.158.162

fikovnice napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2859921/nabizim-kotatka/

Tak toto jsou ovšem luxusně zbarvená kotiska - nádhera, a to moc na želvičky nejsem!

Nádherná a to já zas želvičky ráda.

31.10.2016 01:39
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Http://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2863688/bengalska-kotatka/

No a toto je můj dosud nesplněný sen - buď bengálka nebo egyptská mau. Mimo jiné, takto si představuji správně napsaný inzerát a hlavně péči o koťata (samozřejmě, pokud je vše, co je tam napsáno, pravda; ale necítím důvod tomu nevěřit)!

1.12.2016 01:32
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Http://www.ifauna.cz/kocky/inzerce/r/detail/2884860/mlada-kocicka-ana-hleda-nove-majitele/

Tak tato čičina je podobná mému zemřelému předchozímu kocourkovi .
Ale v textu inzerce je toto:
"Do depozita jsme si ji přivezli z Otěvěku společně s malou kočičí rodinkou žijící v tamním kravíně - maminku Queen a její dcerušky Anu a Elsu. Koťátka byla plašší, začervená a s ušním svrabem."


Myslím, že začervení a svrab se dal přeléčit a pokud koťata měla pečující mámu a navíc žila v kravíně, kde prostě odjakživa kočky žily, tak nevím nevím, zda umístění do depozita byl zrovna ten nejlepší čin...

Přidejte reakci

Přidat smajlík