Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
19.10.2016 16:48
22verunka

XXX.XXX.140.192

Kam nahlasit kdyz veterinari najdou vzdy seno i vodu.? Kobyli ve strasnem a zubozenem stavu pod sebou hribata
3 letel vypada jako pul rocni hribe. Zejtra dodam foto

Jak jim pomoci? Vzivote jsem nevidela takto zubozrna zvirrata.

Peruan7

19.10.2016 17:20
Peruan7

XXX.XXX.2.216

Joo tak tohle presne resime s nasimi sousedy maji tam valacha v hroznem stavu ale vzdy kdyz prijde kontrola maji seno a vodu a vse je o.k.

pak zase uz seno ani voda neni - valasek tuhle zimu neprezijou maji ho 6mesicu a kun je jak z koncentraku - foto radsi davat nebudu je to hruza.

19.10.2016 17:52
22verunka

XXX.XXX.140.192

Bohuzel tyto taky vypadaji ze nedozijou je tam tak 2 mesicni hribek. Taha za sebou nohy mama kost a kuze stoji jen v blate a zerou listi co nafouka. No vhrkli mi slzi kdyz jsem to videla a tech ribat je tam vic.
lide co bydli vedle uz hlasili 5 krat. Dokonce mistni vet ale stale nic. A chteji za ty kone majlant 30000 tis za hribe ktere vypada ze tyden nedozije.
Takto tam zivori kolem 30 koni.

19.10.2016 17:56
22verunka

XXX.XXX.140.192

Chtela jsem vykoupit ty nejhure vypadajici a pomoci jim
Na 30 koni nemam prostor ale pri tech cenach ktere nahodili si mohu dovolit tak tri. Ikdyz zase si rikam koupim tri a narodi se jich tam dalsich deset
Kdyby s nima byla domluva a dali je za rozumne penize. Vykoupila bych je.

ne

19.10.2016 19:04
ne

XXX.XXX.23.84

Jako proč se podobná zvířata odkupují? To je na pár facek a pokutu majiteli a ne že mu ještě někdo bude za týraná zvířata platit...!? Nazvala bych to spíš trestnou podporou majitele, množiče.

19.10.2016 19:06
polárka.15

XXX.XXX.208.141

Koupíte a za obdržené peníze "vytvoří" nové, takže jen paní majitelku v tom podporujete...

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.10.2016 19:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nojo, jenže chodit kolem a dělat, že nic nevidíte?
A zárovenˇ víte, že když to nahlásíte, tak že se s tím stejně nic dít nebude?
Leda media - ale ty mají těchhle podnětů asi moře, takže už není moc zajímavé...ale asi bych šla touto cestou po podání podnětu na příslušné orgány.

Ale zdá se, že dokud se nezmění legislativa ohledně tohoto tématu, tak budeme dál moci jen nečinně přihlížet

19.10.2016 19:37
koně

XXX.XXX.205.252

22verunka napsal(a):
Kam nahlasit kdyz veterinari najdou vzdy seno i vodu.? Kobyli ve strasnem a zubozenem stavu pod sebou hribata
3 letel vypada jako pul rocni hribe. Zejtra dodam foto

Jak jim pomoci? Vzivote jsem nevidela takto zubozrna zvirrata.

Asi bych se přiklonila k Hhippie.Když selhaly úřady, poslala bych média.Po masáži od jakékoli televize se zvířaty něco udělají.Přinejmenším aby zmizela z místa, kde budou sledována.

19.10.2016 19:55
lenacia

XXX.XXX.211.199

22verunka napsal(a):
Kam nahlasit kdyz veterinari najdou vzdy seno i vodu.? Kobyli ve strasnem a zubozenem stavu pod sebou hribata
3 letel vypada jako pul rocni hribe. Zejtra dodam foto

Jak jim pomoci? Vzivote jsem nevidela takto zubozrna zvirrata.

Přesně jak řekli, zavolejte Novu, ti maj ryhle témata rádi.
Lenochodi z KVS nic neřešej, sou líní něco řešit.

19.10.2016 20:18
22verunka

XXX.XXX.159.174

Asi mate pravdu zavolam na novu a uvidime. Ale tech hribat proste je lito i totalnimu zvirecimu neznalovi. Kdyz vidim ty svoje nazrany bricha po kolena ve slame a pak hribatko tredouci se zimou od mamy toho moc nedostane vlece nohy a je rado ze zije boli me srdce.

19.10.2016 20:27
vet.

XXX.XXX.61.54

Bohužel v tomto náš rávní systém nahrává těm "zlým". Pokud kontrola najde seno, vodu, přístřech, tak majiteli nikdo nic nezmůže, maximálně uloží aby nechal zkontrolovat zdravotní stav, ale to je prakticky nevymahatelné. Jediné, co občas pomůže, je zavolat televizi. Bohužel :(.

19.10.2016 20:28
lenacia

XXX.XXX.211.199

22verunka napsal(a):
Asi mate pravdu zavolam na novu a uvidime. Ale tech hribat proste je lito i totalnimu zvirecimu neznalovi. Kdyz vidim ty svoje nazrany bricha po kolena ve slame a pak hribatko tredouci se zimou od mamy toho moc nedostane vlece nohy a je rado ze zije boli me srdce.

Vemte si kauzu s Lenkou Marečkovou.
Věřte mi, KVS se volala TISÍCKRÁT! Museli zavolat na útulek, od kterého měla dvě kobyly, ti si kobylky odvezli a AŽ POTOM! se KVS začala zajímat.
A kvůli tomu tam umřel valach.
Ne kvůli té krávě, která je týrala, ale kvůli KVS to oni maj toho mrtvého koně na svědomí! protože ONI NA TO SRALI.

19.10.2016 20:55
gitule vrtule

XXX.XXX.148.31

Natočit na kameru, mobil apod. podat trestní oznámení na policii pro podezření z týrání a zanedbávání koní-včera bylo pozdě !

19.10.2016 20:58
peggi16

XXX.XXX.61.147

gitule vrtule napsal(a):
Natočit na kameru, mobil apod. podat trestní oznámení na policii pro podezření z týrání a zanedbávání koní-včera bylo pozdě !

Počítám, že kvůli tomuto se policajti nepřetrhnou. Bohužel.

19.10.2016 21:03
gitule vrtule

XXX.XXX.148.31

No upřímně- přetrhnou, protože většinou jsem se setkala s tím, že se těmto lidem v uniformě tohle fakt nelíbí, postoupí to dál a když to řeší policie, tak KVS musí jednat jinak, nebo na ně pošlete televizi-napište jim, že tam a tam jsou koně týraní, oni budou mít senzaci, KVS bude muset jednat.Když to nejde jinak, použila bych i televizi, to je neskutečný médium, které zachránilo už hodně zvířat, když na ně KVS se.e!

simian

19.10.2016 22:34
simian

XXX.XXX.191.254

Bohužel, je to tak. KVS se zasekla hluboko v komunismu, tam mají starosti akorát aby se jim dobře pilo kafíčko, aby nemuseli něco dělat a aby v pátek mohli zmizet po obědě. Tato organizace nefunguje.

20.10.2016 09:00
22verunka

XXX.XXX.159.174

Zkusim teda dnes tu televizi. Ale co kdyz to bro ne nebude dost velka senzace? To je opravdu republika slepa a lhostejna?

20.10.2016 09:18
Oťásek

XXX.XXX.241.210

Verunko, z jakého jste kraje, případně pod jakou KVS to spadá? Něco bych zkusila...

20.10.2016 09:29
22verunka

XXX.XXX.159.174

Jizni cechy toto budou prachatice myslim.

20.10.2016 09:31
22verunka

XXX.XXX.159.174

Respekrive ty kone jsou v tomto kraji ja tam jezdim ted obden za znamou. Ja plzensky kraj.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2016 09:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

22verunka napsal(a):
Zkusim teda dnes tu televizi. Ale co kdyz to bro ne nebude dost velka senzace? To je opravdu republika slepa a lhostejna?

Nemusí to byť zrovna celoštátna televízia, skúste osloviť regionálne médiá.

20.10.2016 09:52
Oťásek

XXX.XXX.241.210

Super, šlo mi o to, kde jsou ty koně. Foto už máte?

20.10.2016 10:27
22verunka

XXX.XXX.159.174

Az pojedu odpo dodam.

20.10.2016 10:29
gitule vrtule

XXX.XXX.148.31

22verunka napsal(a):
Zkusim teda dnes tu televizi. Ale co kdyz to bro ne nebude dost velka senzace? To je opravdu republika slepa a lhostejna?

Republika lhostejná není, lhostejní jsou šmejdi, co si hrají v KVS na lidi, které potřebujeme.Za ty prachy, co berou dělají hov.o.Vyházela bych je všechny!

Peruan7

20.10.2016 10:40
Peruan7

XXX.XXX.2.216

No nevim zda to pomuze mi uz psali na Novu a na regionalni televizi a nikdo zajem nema, pry az se nekde narodi dvojcata hribata at dame vedet

20.10.2016 10:42
canka

XXX.XXX.33.9

Verunko bohužel, z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že KVS je úplně jedno, jak ty zvířata vypadají..výživný stav koní je jim ukradený, prvotně řeší, v čem žijí, a až pak dostatek žrádla a výživný stav je jim úplně někde..viz vlastní zkušenost, když jsem nahlásila týrané koně..ve, Vašem, případě je to ještě o to horší, že zde figurují chudáci hříbata, to je strašný start do života..taky jsem se domáhala toho, aby se přeci řešilo to, jak jsou ti koně hubení, ale jak tu všichni píší, pokud KVS viděla, že mají seno, vodu a nějaký přístřešek, zbytek neřeší...řešila jsem to i s vetama v okolí, co se pro to dá udělat, ale škoda mluvit. Bylo mi řečeno, že aby došlo třeba na odebrání koní a umístění jinam(což je prý také těžké, protože nikdo už si zvířata k sobě nechce brát, protože po zažádání původního majitele-tyrana, je téměř v 95% dostane zpět), musí to být zmedializované, protože veškeré náklady spojené s převozem, léky, vyšetření a žrádlo hradí magistrát, pod který příslušní koně v okrese spadají..pouze televize donutí KVS hledat řešení. Jenže jak už jste psala, už ani televize není ochotna se na tomto podílet...ale určitě to ZKUSTE. Kamarádka od policie mi jasně řekla, že nejlépe podat trestní oznámení, a to nejlépe s dodanými důkazy, tedy foto, kde koně žijí a jak hlavně vypadají. Může být i natočeno, jak jsou koně bez krmení, či jestli jim někdo ubližuje. každý důkaz je prý jen plus. Pokud v tom trestním oznámení bude figurovat více lidí, jen dobře, pokud se k Vám připojí...držím pěsti

20.10.2016 11:02
22verunka

XXX.XXX.159.174

To je prave to. Kone maji pristresky, respektive venkovni boxy ktere jsou ale zavrene a evidentne tam ani nechodi. Rozdelene to maji na nekolik vybehu. Nekde je i drobet trava ale nejvetsi stado a klisny s hribaty jsou jen ns blate. Hladovy a vyhubli. Mistni uz s tim nechteji mit nic spolecneho protoze po podani hlaseni na kvs meli treba propichane pneumatiky nebo otravene kocky a psy.

Balik sena v nedohlednu voda nikde. Pry vzdy kdyz prijela kontrola kone meli seno a kybl vody a kontrola uznala ze koni maji vse.
Televize nema zajem pry to resi denodenne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2016 11:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

Keď ono sa na to treba pozrieť aj z druhej strany. Kone môžu byť chudé z akéhokoľvek dôvodu- choroba, infekcia, kone môžu byť premiestnené z iných nevhodných podmienok, atď.
Preto sa prvotne musí riešiť, či akutálne majú kone doststok krmiva, vodu a strechu nad hlavou. Keby sme to hnali do extrému, tak predstava, že kvs odoberie(mimochodom, viete kam? Kto by to všetko živil?) každého koňa, na ktorého ich niekto zavolá, tak nerobia nič iné, len ráno začnú zbierať kone a poobede skončia.
Nemyslím si, že zákony sú v poriadku tak, ako sú, už len fakt, že sa vopred musia ohlásiť je kolosálna blbosť, ale čo iné môžu pri prvej návšteve urobiť, ako skontrolovať stav koní a udeliť prípadné pokuty(aspoň napríklad za nedostatky v papierovaní..) a dať majiteľovi priestor na zlepšenie?

PS, nielen televízia je médium, skúste osloviť regionálne týždenníky, tie nebývajú zavalené všelijakými kauzami.

20.10.2016 11:45
22verunka

XXX.XXX.159.174

Diky zkusim jeste to ale zde jsou kone jiz nekolik let. Ve stejnem stavu. Zacinaji se mi hlasit lide kteri jim uz pred dvema lety dovezli zdarma seno. Atd... bohuzel zadna zmena co se tyce koni neni jasne kdo je otcem hribat zrejme synove skacou na matky a sestry. Ano kone jsou evidentne nemocni a zacerveni ale v prvni rade hladoveji. A do takoveho stavu se zvire nedostane ze dne na den ani se to za jedno nakrmeni nespravi. U nekterych jedincu mam obavu ze jsou i deformace zad a panvi a proste nikdy nebudou ok.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.10.2016 14:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tady a teď můžete postupovat podle kroků doporučených v článku z linku, máte tam jasně, který krok má jaké možnosti a úskalí.Pokud chcete a máte sílu a čas.
http://www.equichannel.cz/tyrani-kone-z-pohledu-prava

Z praktického hlediska na 90% ti koně/část z nich/ chcípnou a budou živořit dál, nebo se po nějakém odběru a zotavení vrátí na původní místo a viz bod 1, nebo si majitel koupí a bude týrat další

Stejný systém nedá jiné výsledky. Příslušná obec a lajky v jejím vedení potažmo všichni další obyvatelé nekoňáci, co chtěji vodu a chodníky, nebudou chtít platit pobyty v útulcích, na bezbolestné a rychlé utracení se vždy strne přežalostný pokřik "holšišek", causa se nedotáhne iniciátorem žalob na zákaz chovu a pokud ano, majitel ho bude porušovat. Zákon není jednoznačný a jasný, rychle proveditelný, rychle vymahatelný a důsledně vymáhaný a kontrolovaný. Nemůže fungovat.Je třeba změnit zákony.
Na to je třeba vytvořit tým. Ten tým musí mít krom dalšího tvrdá fakta. Posílejte všechny tyhle odkazy kerrimu, dokud neřekne nechci-jeden čas ho téma zajímalo.
http://www.equichannel.cz/uzivatele/kerri.

20.10.2016 15:48
lenacia

XXX.XXX.205.245

Navrhuju udělat vlastní televizi, a dělat domácí reportáže... Youtube je kouzelné místečko, které láká stovky i tisíce lidí, a velký dav už změnu udělá.

20.10.2016 19:12
canka

XXX.XXX.33.9

Máte již foto těch koníků?

20.10.2016 20:02
gitule vrtule

XXX.XXX.148.31

Taky čekám na fotku těch koní, jak se zde přislíbilo

21.10.2016 10:57
22verunka

XXX.XXX.159.174

Omlouvam se vsem.foto mam ve fotaku. Vcera sem prijela skorem o pulnoci. Dnes v 1 koncim v praci kolem druhe foto bude sem vlozeno.

21.10.2016 14:26
22verunka

XXX.XXX.137.176

Tak zatim jen toto. Kobylu s hribetem jsme nenasli. Mistni tvrdi ze uz ji odtahli mrtvou.
Nejhure je na tom rezave hribe. Na fotu bohuzel kone byli dost daleko a pan na nas zavolal policii.

21.10.2016 14:50
Oťásek

XXX.XXX.241.210

Jsou hodně podvyživení, většina z nich zimu /pokud nějaká bude/ nepřežije. Je pravdou, že majitel může být blázen nebo nesvéprávný člověk, pak je tedy druhým a možná opravdu tím větším viníkem KVS potažmo stát, že za tohle platí své zaměstnance. Myslím, že by měli nést odpovědnost za svá rozhodnutí, dále by měli sedět na těch židlích lidé znalí, měli by mít nějaký morální kodex a vztah ke zvířatům. Fujtajbl občas je mi hamba, že jsem taky člověk

21.10.2016 15:00
Oťásek

XXX.XXX.241.210

Zkopírováno z firmy CZ...

Krajská veterinární správa pro Jihočeský kraj - Oddělení veterinární hygieny Prachatice

Mlýnská 66
,
38301

Prachatice II

Instituce dbá na zdraví zvířat, na zdravotní nezávadnost potravin a na ochranu státu před možným zavlečením nebezpečných nákaz nebo jejich nositelů. Zaměřujeme se na přímou a nepřímou ochranu zvířat proti týrání.

Tož napsaný to maj hezky...

oluve

21.10.2016 17:29
oluve

XXX.XXX.93.33

Znám číslo na koňskou záchranku.Zde je:778 011 112.Ti zachraňují vše.I týraná zvířata.Nonstop.

21.10.2016 17:53
22verunka

XXX.XXX.137.176

Jeste jsem tam objevila to druhe stado ale to vypadalo podstatne lepe byt by take mohli byti lepsi ale neni to tak hrozne.
Tyhle jsou ukryty vzadu za stodolou. Majitele jsou velmi neochotni. Kvs nic nedela uz tam byla nekolikrat.
Dnes jsem mluvila s nekym kdo tam okolo chodi a pan tvrdil ze to tam hyne denno denne.

21.10.2016 17:55
22verunka

XXX.XXX.137.176

21.10.2016 18:02
gitule vrtule

XXX.XXX.148.31

No ty kráááávo, chudáci koně :-O

21.10.2016 18:12
22verunka

XXX.XXX.137.176

Je to opravdu k breku. Nazivo je pohled horsi verte mi.

21.10.2016 20:52
22verunka

XXX.XXX.137.176

Ted mi jeste psala znama a pry jim kreje zada nejaky vet z ceskych budejovic
Proto se nic nedeje.

21.10.2016 22:00
22verunka

XXX.XXX.137.176

Jinak kvs jsem obeznamila i ja, poslala jsem foto. Tak uvidime zda se to nekam pohne. Zitra znovu zkusim novu protoze dnes v rannich hodinach utekli dva kone a srazilo je auto. Bylo to v novinach v pul 8. Shodou okolnosti to bylo na strjnej miste kde jsou tyto kone tyrani a policije po nich patra. Mozna je to ted bude zajimat. Mozna je to jen shoda udalosti ale vsadim krk ze to byli ty kone protoze ohrady co tam jsou jsou velmi mizerne a vedou kolem hlavni silnice.

21.10.2016 22:36
lenacia

XXX.XXX.205.245

22verunka napsal(a):
Jinak kvs jsem obeznamila i ja, poslala jsem foto. Tak uvidime zda se to nekam pohne. Zitra znovu zkusim novu protoze dnes v rannich hodinach utekli dva kone a srazilo je auto. Bylo to v novinach v pul 8. Shodou okolnosti to bylo na strjnej miste kde jsou tyto kone tyrani a policije po nich patra. Mozna je to ted bude zajimat. Mozna je to jen shoda udalosti ale vsadim krk ze to byli ty kone protoze ohrady co tam jsou jsou velmi mizerne a vedou kolem hlavni silnice.

Řekněte že ti lidé navíc vesničanům tráví psy pokud si stěžují.

21.10.2016 22:43
22verunka

XXX.XXX.137.176

Rici to muzu otazkou je zda si to nekdo troufne potvrdit kdyz maji strach.

22.10.2016 17:00
22verunka

XXX.XXX.128.217

Tak mam potvrzeno ze kone kteri vcera zpusobili doprav. Nehodu byli ty tyrany z obory u netolic.

22.10.2016 18:14
gitule vrtule

XXX.XXX.148.31

22verunka napsal(a):
Tak mam potvrzeno ze kone kteri vcera zpusobili doprav. Nehodu byli ty tyrany z obory u netolic.

22.10.2016 21:46
canka

XXX.XXX.33.9

Ti koně jsou v hrozném stavu, to je neskutečné..to to ta KVS do prd.le nevidí?!Jen se zeptám, na fotkách nikde seno není, když jste tam byla a zvířata fotila, měli tam někde seno? Když měli seno, když tam byla KVS, tak přece někde to seno musí mít ten zmetek, který koníky vlastní. Hlavně to prosím nevzdejte, dokud půjde něco dělat, snažte se...bohužel v tomhle stavu, v jakým ti koně jsou nemají šanci přežít zimu..
Jinak koukla jsem na včerejší zprávy na nově přes net, a o těch koních jsem nic neviděla?

22.10.2016 21:53
canka

XXX.XXX.33.9

Tak už jsem to našla...říkají, že koně doposud nenašli a že pátrají po majiteli koní, že mu hrozí pokuta ve správním řízení..a když je nenašli, tak ani neví, jaká zranění má sražený kůň...s tím přeci někdo musí něco dělat..

22.10.2016 22:38
22verunka

XXX.XXX.128.217

Na fotkach je videt jak kone neco okusuji na zemi. Byla to slama ale stara a plesniva. Kone nenasli. Byly dokonce utech majitelu a ti rekli ze maji vsechny a v poradku. Sousedi tvrdi ze utekli do lesa hledali pastvu a doslo ke srazce s automobilem. Takze policie odesla. Kone nikdo nevidel zraneneho. Pravdepodobne uz domu nedosel a nekde uhynul. Nebo je tam u nich nekde schovany.
Nebojte nevzdam. Snazim se co to jde zatim bez vysledku. Kone maji vanu na vodu prazdnou a seno nikde problem je zese kvs vzdy predem nahlasi.
pry maji znameho veta ktery to vzdy nejak zaridi. Ma byt z ceskych budejovic ale blizsi info nevim.
Zitra tam opet pojedu ale nyni se ke konim vubec nelze dostat. Jsou mimo dosah. Respektive neda se k nim priblizit.

22.10.2016 22:41
22verunka

XXX.XXX.128.217

Jeste k tomu seno. Ano seno tam nejake v balikach jeale kone k nemu nemohou asnad jim neco malo denne hodi. Ikdyz na ten obrovky pocet koni tech pet baliku tak na dva dny. Takze netusim jak to majitele delaji.

23.10.2016 13:46
lunin

XXX.XXX.109.199

Zdravím, už jsem to tu psala k jinému tématu. Na mě poslala jedna paní z vesnice KVS kvůli sporům. Nejenže mi nedala KVS vědět, že má přijet, ale přišla za mnou paní domů až když mi vlezla ke koním na pozemek aniž bych o tom věděla. Až si vše okoukla a zapsala. Také šahala koním pod thermodeky, jestli jsou v teple .Samozřejmě vše bez problémů. Tak nepochopím, že dávají vědět dopředu lidem, kteří regulerně týrají zvířata a pak mají vše bez problémů. Asi záleží, kdo přijede z KVS. Jak smutné

23.10.2016 21:09
canka

XXX.XXX.33.9

Tak u případu, co jsme řešili my, tak dokonce kontrola z KVS poradila té dotyčné osobě, aby nejhůře vypadající koně schovala, aby nebyli vidět a byl klid, což je opravdu síla . Též jsme se dozvěděli, že veterinář, který k těmto koním jezdil, tak jeho žena sedí na KVS. Co více dodat...všude je koukám něco..můj vet mi řekl, když jsme to spolu probírali, že naše státní instituce se zabývají paradoxně nejvíce těmi, kteří mají vše v pořádku a po těch šlapou a musí být vše perfektní a přesně podle zákona a ti, kteří mají zvířata v nepořádku, v hnoji, vyzáblý atd., u těch jsou rádi, když prý dosáhnou aspoň nějakého zlepšení..a má pravdu, tak to prostě opravdu je..je smutný, že raději pokutují člověka, co má zvířata v pořádku, ale plácnu, třeba hnojiště nesplňuje všechny požadavky na 100%, a člověku, který utýrává hlady koně, nedají nic a ještě ho div né hezky nepoprosí, ať s tím něco udělá, aby byl klid...česká realita...

24.10.2016 10:19
Oťásek

XXX.XXX.241.210

A se starostou obce jste mluvila? Psala jsem Vám zprávu, ale odpovědi se mi nedostalo. Chtělo by to jméno té obce, případně příjmení majitele koní. Zavolat starostovi, jestli to nějak řeší, pokud ne, rozeslala bych ty fotky spolu se jménem obce a majitele na všechny organizace ochránců zvířat v blízkém i vzdálenějším okolí. KVS je k prdu, ale když je bude bombardovat více FO i PO budou muset alespoň nějak konat. A nevzdávat se, napište to jméno obce a majitele klidně do zprávy pokud nechcete veřejně a všichni, kdo to tu čtou se můžou dotazovat, zda KVS činí, proč nečiní...jaká vydali opatření, napsat na obec...prostě je obtěžovat, do toho zkusit tu televizi...čím víc lidí jim napíše a bude se ptát, tím horší bude nic nedělat a vše ututlat...

24.10.2016 10:55
22verunka

XXX.XXX.191.66

Mate tam zpravu
Mela jsem o vikendu dost prace takze jsem se k tomu nedostala. Dnes kontaktuji starostu.

24.10.2016 11:36
22verunka

XXX.XXX.191.66

Takze kone nejsou evidovani. Pan starosta 10 let resi tento pripad bezvysledne. Dochazi k uniku informaci primo z kvs a nelze to resit ani policie.
Bohuzel tam nemaji ani trvali pobyt a nemaji cislo hospodarstvi.

24.10.2016 11:38
22verunka

XXX.XXX.191.66

A kone jsou pry pod stalym vet dohledem a vse je v poradku

24.10.2016 11:39
22verunka

XXX.XXX.191.66

Vet je tam pry obdem. Jeste maji mnozirnu psu atd... boze tenhle stat je opravdu uplne mimo.

24.10.2016 11:57
22verunka

XXX.XXX.191.66

Holky volala mi nova. Jedou to tam natocit...

24.10.2016 12:21
lunin

XXX.XXX.109.199

Tak to je paráda třeba to pomůže v což doufám

24.10.2016 12:26
22verunka

XXX.XXX.191.66

No i ja. Pry na ne proste neni jak sahnout. Kdyz kun, neexistuje" je jedno ze je tyrany protoze papirovne nezije. A kdyz nejsou podnikatele ani nemaji zivnost tak pry nejde moc delat. Vzdy reknou ze tam nebydli ze jsou tam jen na vylete a je ende.

24.10.2016 12:35
lunin

XXX.XXX.109.199

Tohle opravdu nechápu, kde to žijeme? Nechají zvířata žít v tak otřesných podmínkách bez vody a krmení a nikdo s tím nic neudělá. Právě proto, že koně nejsou evidovaní, tak už by měli dostat tučnou pokutu. Také za to, že nemají registrované hospodářství to je také na pokutu, tak proč to nikomu nevadí? Je to celé divné. Doufám, že média pomůžou a začne se něco dít. Vůbec nechápu lidi, kteří nemají čím krmit nebo nechtějí a musí vlastnit tolik koní

24.10.2016 13:21
22verunka

XXX.XXX.191.66

Jeste volam plemenare at poradi ale tomu take moc neverim.

24.10.2016 13:34
lunin

XXX.XXX.109.199

No možná pomůže. Určitě by měli být nějaké sankce za nedodržení nějakých pravidel. To by potom každý nemusel hlásit na ÚEK změny a přepisy atd... A pokud koně nejsou evidovaní, tak určitě nemají ani průkazy a nebudou ani očkovaní... Tohle už by měl být přestupek za který by měli dostat pěknou pokutu.

24.10.2016 14:07
Oťásek

XXX.XXX.241.210

Tak to jste borec Úplně nejlepší by bylo, kdyby Nova navštívila i tamní KVS ať se ti borci, co tam kontrolu provedli vyjádří k tomu, že pod jejich taktovkou a dohledem chcípou zvířata hlady... Naopak by přeci měli řešit, že chov není registrovaný...a že není číslo hospodářství, ...a černou plemenitbu... kvůli případné nákaze...co to je za hovada? Za to by na KVS měli padat hlavy asi i na vyšších místech...
Ještě jednou smekám Verunko, víc takových lidí:)

24.10.2016 14:15
22verunka

XXX.XXX.191.66

Tak jsem jim tam poslala i plemenarskou inspekci. Tak snad se to hne. Pri nejmensim jim daji nazrat.

24.10.2016 14:17
lunin

XXX.XXX.109.199

Super Věřím, že se to konečně nějak hne a koníci budou mít větší naději na lepší život

24.10.2016 14:22
kapička

XXX.XXX.77.39

Smekám před Vámi, máte můj obdiv, že jste se do toho tak obula

24.10.2016 15:04
22verunka

XXX.XXX.191.66

Abych rekla pravdu. Moc jsem neverila ze neco zmuzu. Ale je pravda ze cim vice je clovek masiroval tim vic je to zajimalo. Clovek ma svych starosti dost ale kdyz vidim tohle musi se stim neco delat. Doufam a modlim se za ty zviraty aby jim nekdo pomohl. Ja to nedokazu ale stat by mel.

24.10.2016 15:53
canka

XXX.XXX.33.9

Verunko jste skvělá! Paráda, že konečně se snad bude něco dít..držím Vám hrozně palce..a hlavně držím pěsti těm nebohým koním, ať to pro ně dobře dopadne..kéž by je ten blbec majitel byl nucen prodat..kdyby dostal pokutu od plemenářů, i od KVS, donutilo by ho z finančních důvodů snad koně prodat...Nova Vám dala vědět, kdy zhruba?

24.10.2016 15:59
kapička

XXX.XXX.77.39

Žádný prodávání, napařit pokutu a koně odebrat. Je prodá, napakuje si kapsu, poplatí pokuty a začne znovu...
I když chápu, že je to nereálné, kdo by zdarma živil stádo koní, kteří budou potřebovat zvláštní péči, zvlášť teď před zimou.

24.10.2016 17:32
22verunka

XXX.XXX.191.66

Nova volala dnes kolem pul 12 takze treba tam jela ale treba taky ne. Zatim nic moc nevim.

25.10.2016 10:35
22verunka

XXX.XXX.115.197

Tak zatim tam asi jeste nikdo nebyl. Respektive nikdo televizi nevidel. Vcera jsem na zpravy nekoukala takze ani nevim ale dnes je budu znovu kontaktovat.

25.10.2016 17:57
lunin

XXX.XXX.109.199

Já včera sledovala zprávy a nic. Ozvali se Vám ještě?

25.10.2016 18:00
22verunka

XXX.XXX.158.62

Uz ne. Dnes jsem se zatim ani nedovolala. Jeste jsem posilala pani email chtels foto koni a take nic.

25.10.2016 18:18
lunin

XXX.XXX.109.199

Třeba překvapí a bude to v tv. Aspoň doufám teda

25.10.2016 20:22
22verunka

XXX.XXX.158.62

I ja.uz me nic jineho nenapada.

25.10.2016 20:33
lunin

XXX.XXX.109.199

Tak na Nově zase nic nebylo. Co zkusit třeba i Primu?

25.10.2016 21:16
22verunka

XXX.XXX.158.62

Klidne to muzu zitra zkusit. Nova mi prisla jako nejvice sledovana a ze je toto zajima.

25.10.2016 21:20
lunin

XXX.XXX.109.199

Prima je také dost sledovaná a třeba se i připojí Nova. Každopádně to za to stojí Snad se začne něco dít. Venku skoro celý den prší, tak koníci tam budou stát na dešti po kolena v bahně a bez krmení a vody

26.10.2016 05:42
neluše

XXX.XXX.146.210

Děvčata, včera na primě byla nějaká kauza o vychrtlých koních. Dva žebřiňáky brodící se bahnem. Reportáž jela večer před krimi zprávami, myslím. Nemám čas to hledat.
Nemyslím si, že je to tato kauza, ale prima by mohla mít větší zájem.

26.10.2016 14:35
22verunka

XXX.XXX.158.62

Holky tak nove se nezda ze by kone byli tyrani podle fotek ktere jsou zde vlozene. Takze tam musim znovu a nafotit opravdu datailne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.10.2016 20:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nojo, tak ony ty zimní chlupy taky ledaco skryjou, takže na některých fotkách opravdu není vidět, že by se mohlo jednat o nějaký reportážní trhák... což bez té jistoty zdvyžení emocí diváků, do toho nepůjdou, to je jasný. Bohužel.

29.10.2016 09:34
canka

XXX.XXX.33.9

Jak to vypadá? Nějaký nový pokrok či foto?

30.10.2016 18:35
lunin

XXX.XXX.109.199

Něco nového?

23.11.2016 17:05
22verunka

XXX.XXX.143.104

23.11.2016 17:29
sisi58

XXX.XXX.191.1

VELMI DOBŘE !

23.11.2016 17:43
mexin

XXX.XXX.11.207

skvělá zpráva.

23.11.2016 18:29
lunin

XXX.XXX.109.199

Skvělé

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2016 18:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dobrý začátek je, že shledali pochybení v několika bodech!
Tak uvidíme, zda s tím něco udělá ten další orgán...
A dál držíme koníkům palce... snad to překlepou, než se jim zas někdo bude věnovat...

Neregistrovaný uživatel

23.11.2016 19:42
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247

Už jsem docela podobnou věc zažil...Nic nepomohlo až pořáná "nakládačka" od neznámého pachatele.. To fungovalo hned.

23.11.2016 19:52
sisi58

XXX.XXX.191.1

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Už jsem docela podobnou věc zažil...Nic nepomohlo až pořáná "nakládačka" od neznámého pachatele.. To fungovalo hned.

Rychlé a účinné.

Inula

23.11.2016 20:46
Inula

XXX.XXX.126.9

22verunka napsal(a):
No i ja. Pry na ne proste neni jak sahnout. Kdyz kun, neexistuje" je jedno ze je tyrany protoze papirovne nezije. A kdyz nejsou podnikatele ani nemaji zivnost tak pry nejde moc delat. Vzdy reknou ze tam nebydli ze jsou tam jen na vylete a je ende.

Ahoj!

Já to tu nečetla celý, je to moc dlouhý... ale napadlo mě - jestliže nejsou registrovaný, nemůžete je potrochu ukrást? Tak nějak jako dneska dva, zítra jednoho... Doma odkrmit a pak "nějak" nahlásit?

Inula

23.11.2016 20:48
Inula

XXX.XXX.126.9

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Už jsem docela podobnou věc zažil...Nic nepomohlo až pořáná "nakládačka" od neznámého pachatele.. To fungovalo hned.

Nejlepší řešení! S některýma to jinak nejde!

23.11.2016 21:33
22verunka

XXX.XXX.143.104

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Už jsem docela podobnou věc zažil...Nic nepomohlo až pořáná "nakládačka" od neznámého pachatele.. To fungovalo hned.

Tak tam sjedte a jednu mu tam vytnete. Ja se s nim prat nebudu.

23.11.2016 21:48
sisi58

XXX.XXX.191.1

22verunka napsal(a):
Tak tam sjedte a jednu mu tam vytnete. Ja se s nim prat nebudu.

To nestačí jedna, to chce nepočítaně.
Tihle ignoranti a trapiči bývají velcí zbabělci, hrozně se bojí rány, to je ověřené.

Neregistrovaný uživatel

23.11.2016 21:55
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247

A kde to je?

23.11.2016 22:11
22verunka

XXX.XXX.143.104

Obora 35 u Hracholusk okres. Prachatice.

Neregistrovaný uživatel

23.11.2016 22:40
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247

Úřady máme na výkrm akorát...Všechno je to ostuda státu a systému, který si neumí a nechce zjednat pořádek.Toto je taky důsledek.

24.11.2016 08:21
22verunka

XXX.XXX.143.104

Presne. Je to ostuda statu a systemu.
Z
dnes nebo zitra se tam chci jet znovu podivat. Ted jsem byla bez auta tskze jsem tam 3 tydny nejela. At vidim jak to vypada primo na miste.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.11.2016 09:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nadávat na netových koníškových diskuzích na ouřad možná uleví, ale určitě šíří dál blbou náladu a je málo efektivní, někdy kontraproduktivní.Myslím si / a občas i prezentuji na netových diskuzích/ několik let to samé, dovolím si zkopírovat, na EQ jsem to psala před pár dny. Je třeba změnit zákon, ale i systém-musí být jasný a co nejstručnější/založen na kvantitativních, ne kvalitativních parametrech, to se dva v kotlince nedohodnou nikdy/, lehce kontrolovatelný a povinně dáno kým i jak často kontrolovaný, reálně a v co nejkratším čase vymahatelný a vymáhaný. Pro horlivé bouchače samozvaných strážců dobra určitě nejsem, nedělám si iluze o preciznosti práce s fakty a zvládání vlastních emocí u spoluobčanů ani u sebe, nechci žít v zemi, kde působí hlídky řádných muslimů, kukluxklan ani bdící domovní důvvěrnice a lidové milice..
Vysloveně okrajovou součástí jsem minimálně v jedné kause, kde se takový dost kvalitní tým udělal a vydržel táhnout cca dva roky, byla, o některých dalších mám myslím mírně nadstandardní informace:

Pro začátek je dobré pamatovat si a připomínat dřevní causy, podstatu, řešení, výsledek. Je zoufalé, jak e opakují naivní nápady, bez znalosti historie.Kdyby se jednou přece našel a vytvořil šikovný tým, který by se nepohádal během týdne, shodl na tom, jak deklaruje co je a není týrání a kudy do toho a jaké prostředky jsou akceptovatelné a jaké ne, byl různorodý a schopný koordinace a kooperace, byl diplomatický a pragmatický a vydržel těm změnám a té práci dávat energii pár let, mělo by to alespoň šanci, možná, protože zvěř není na pořadu dne, víc pálí volby, migrace, senioři a milion dalších témat..
Rolinka.miliony odkazů na diskuzích na EQ..+třebas http://www.equichannel.cz/rolinka-aneb-jak-to-vidi-kvs
Líbezná. http://www.utulek-tachov.wz.cz/kone.htm
Achalové.http://www.equichannel.cz/prilis-stihli-achaltekin ci
Chvojen. http://zpravy.idnes.cz/zanedbani-kone-na-statku-chvojen-na-benesovsku-flc-/domaci.aspx?c=A121105_1850123_praha-zpravy_sfo
Váňa/ neplést s rodinou vítěze z Pradubic..koně tam byli též: http://tyrana-zvirata.blogspot.cz/2012/11/adelka-z-kletecne-zookoutek-ladislava.html
.Fiala.http://praha.idnes.cz/nova-drazba-koni-z-rousinova-dg y-/praha-zpravy.aspx?c=A131015_160711_praha-zpravy_zuf
Miata: http://www.equichannel.cz/jsou-kone-na-ranci-miata-tyrani
Čiko a další a že se holky z ifauny snažily..Čiko dle neověřeného nalezen mrtvý ve výběhu, před pár týdny: https://www.ifauna.cz/kone/diskuse/detail/3112808/co-vsechno-je-v-cr-v-poradku
tažáci.http://olomouc.idnes.cz/tyrani-kone-chovatel-veteri narni-sprava-menik-radnice-litovel-p7q-/olomouc-zpravy.aspx? c=A160913_2272880_olomouc-zpravy_lds
a to jsou jen zlomečky a jen u koní..a co Pedex, třeba...
Hodně práce udělala za roky KatkaK-nedivím se, že už na to nemá kyslík..viz diskuze pod článkem
http://www.equichannel.cz/tyrani-prirozene … 17383
ani kerri už se neozývá, chápu, jeho den má též 24 hodin a priority má kousek jinde...
http://www.equichannel.cz/tyrani-co-s-tim.

24.11.2016 11:17
sisi58

XXX.XXX.191.1

Žofré, i když s vámi občas nesouhlasím, musím říci, že to máte zmapované dobře.
Už mě taky nepadlo, že pár facek je řešení, ale spíš v krátkodobém horizontu. Vcelku to ale moc nepomůže.
Internet je v tomto ideální, že může člověk najít skoro všechno, co potřebuje v boji za lepší zítřky týraných zvířat.
Už se pomalu chystám do důchodu a tak mě napadlo, že bych se do tohoto neustávajícího boje taky zapojila. Nejsem sice odborník přes zvířátka, ale co nevím, to bych si asi dokázala vyhledat.
Jde spíš o tu koordinaci všech, co se o to snaží, aby to mělo tu váhu vůči zodpovědným. Jeden hlas se ztratí, ale třeba 10 už pod koberec jen tak lehce nezametou.
Zatím se snažím, v rámci možností, pomáhat v okolí, jak zvířatům, tak i lidem. Někteří neškodí úmyslně, pak je na místě osvěta.
Obávám se, že těchto lidí je velmi mnoho.Mnohem a mnohem víc, než lidí krutých úmyslně.
Asi to chce se dívat kolem, nezavírat oči a sebrat i nějakou tu osobní statečnost, což je někdy velmi těžké.

Neregistrovaný uživatel

24.11.2016 14:48
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247

Jo já za tohle zřízení nemůžu...Já ho nechtěl.

24.11.2016 16:22
sisi58

XXX.XXX.191.1

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jo já za tohle zřízení nemůžu...Já ho nechtěl.

Jste dospělý?
Pokud ano, máte smůlu. Budete se s tím muset nějak rozumně popasovat. Jako většina.

Neregistrovaný uživatel

24.11.2016 16:59
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247

Už nějaký pátek jo.Já a jako většina? Tak to u mě nehrozí.

Neregistrovaný uživatel

25.11.2016 20:33
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247

Tak návštěva Hracholusk je za námi.Je tam krásně teda.Máte pravdu Verunko, že majitel je k nezastižení...Viděl jsem pouze dva koně.No týrání nevim, no...

27.11.2016 09:33
22verunka

XXX.XXX.155.140

Tak jste asi nevidelet ty co uz tam par tydnu nevidel nikdo. Kde jsou schovani ci zakopany asi ani jeden z majitelu nerekne. Ano je tam krasne to mate pravdu. Na parcele je celkem 35 a vice koni ze dva vypadaj dobre je hezky.

Přidejte reakci

Přidat smajlík