Co všechno je v ČR v pořádku?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
2.5.2016 07:59
canka

XXX.XXX.33.9

Zasílám fotografie koní, které jsme včera nafotili na místě, kde veterinář a kontrola z KVS prohlásili, že zvířata jsou naprosto v pořádku. Je toto normální?
Poslala jsem tedy fotografie přímo na ředitelství KVS pro Ústecký kraj a též na stránky televize Prima a doufám, že s tímto otřesným případem pohneme...doufám, že se opět nedozvíme, že koně jsou v pořádku...což už od jasného pohledu nejsou..jak jednat dále?

2.5.2016 08:04
polárka.15

XXX.XXX.224.232

Bože můj..

2.5.2016 09:43
Oťásek

XXX.XXX.241.210

Odkud koně jsou? Majiteli jejich stav připadá normální nebo ví, že koně nejsou OK? A na vině je nedostatek peněz, duševní stav majitele, ...? Asi bych zašla i za starostou obce, případně na místní policii. Pokud nepomůže KVS, což je tedy dost hrozné / je to jejich práce sakra/, někdy pomůže vytrvalý nátlak místních. Ještě by bylo dobré kontaktovat nějaký nejbližší koňský útulek nebo podobné zařízení, budou mít více zkušeností.

Pokud by byla s majitelem domluva / vypadá to, že se jedná o větší množství koní/ můžeme pár z nich nabídnout dočasnou péči.

2.5.2016 10:05
azo

XXX.XXX.125.186

Ježišmarjá...to jsou z KVS slepí, či co?

2.5.2016 10:13
ustulina

XXX.XXX.22.113

Chuděry :( kdo tam byl? (jako za kontrolora)
S KVS Ústeckého kraje mám dobrý zkušenosti - co jsem nahlásila, to řešili, ikdyž s jedním psem se to táhlo snad půl roku - to mi bylo vysvětleno, že oni po zjištění "závad" dávají podnět na město a už s tím moc nenadělaj... nevím...?
Jinak pozor na ty fotky, něco jsem zjišťovala, a fotit na cizím pozemku je snad trestné - jakože když vás soused vyfotí na zahradě, můžete ho žalovat, zda se to vztahuje i na zvíře? Jsme v Čechách, že... :( tak aby jsi nakonec nedostala pokutu ty :(.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2016 10:27