Pro pobavení - inzeráty posté

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.3.2016 12:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

Chudák chovatel, až mu budeme trhat ruce kvůli té raritě - bílému jehněti plemene Zwartbles!

https://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2707025/zwartbles-cistokrevny-beranek/

On i ten druhý inzerát od tohoto chovatele - jehně ze spojení texel x zw - na fotce však s ovcí (nejspíš) romanovkou...

11.3.2016 14:04
tom.tady

XXX.XXX.182.202

Vždyt taky píšou:
zabyvame se pouze CISTOKREVNOU DRUBEZI...

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.3.2016 19:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

A jo vlastně

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.3.2016 19:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nebudte zli... mozna majitel netusi ze ma krizenku, mozna mu ji nekdo prodal jako cistou zwartblesku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.3.2016 14:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dalsi typickej zwarbles beran co dava i trojcata :)
http://zvirata.bazos.cz/inzerat/58948116/zwartbles.php.

21.3.2016 15:10
sisi58

XXX.XXX.191.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dalsi typickej zwarbles beran co dava i trojcata :)
http://zvirata.bazos.cz/inzerat/58948116/zwartbles.php.

No u koní se píše o koni, že je Z MATKY té a té..., PO OTCI tom a tom...
Takže mě to nijak nerozesmálo.
Nehledě na to, že v inzerátu je napsané... jsou po něm... a ne, že dává

21.3.2016 15:20
profesor1

XXX.XXX.192.98

To tam teda u koní píšete pěkné koniny!

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.3.2016 15:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

sisi58 napsal(a):
No u koní se píše o koni, že je Z MATKY té a té..., PO OTCI tom a tom...
Takže mě to nijak nerozesmálo.
Nehledě na to, že v inzerátu je napsané... jsou po něm... a ne, že dává

Myslite nejak takhle? Otec - Ferda, Matka - Bláža?
Tohle vlakno je ironie, srandovni to neni ani trochu nebo jak se to vezme.
Vy nejak vidite ve vysledku rozdil v tom jestli jsou po nem nebo ze dava? Smysl toho sdeleni je, ze beran je supr plemenik a je vhodny do chovu... mel by nejspis dostat POP, otec Karel, matka Terka :).

Tady http://zvirata.bazos.cz/inzerat/58939768/Prodam-stado-ovci-11-ks.php
je ovecka s podobnou sisinkou jako ma ten beran.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.3.2016 16:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Počet mláďat záleží na tom kolik bahnice připraví vajíček, proto se jim dělá flushing... Tak jak někdo může psát, že jsou po něm dvojčata i trojčata, když o něj vůbec nejde.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.3.2016 16:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak s tou plodnosti budiz, kdo to "nezere" tak do hloubky, tak na to sam neprijde. me vadi ta jistota prodavajiciho ze je to zwartbles, kdyz je to jasnej krizenec. tipuju ze i tri ruznych plemen.

21.3.2016 17:37
lilo

XXX.XXX.201.210

Nevim takove inzeraty by se asi mely hlasit jako pokus o podvod...

21.3.2016 18:03
podkloboukem

XXX.XXX.188.6

no já myslela, že v tomto případě jde spíš o to co má na hlavě...
zábavné vlákno díky

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.3.2016 18:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

podkloboukem napsal(a):
no já myslela, že v tomto případě jde spíš o to co má na hlavě...
zábavné vlákno díky

No vsak, krasnej zwarbl :) jako malovanej

21.3.2016 19:13
podkloboukem

XXX.XXX.188.6

Jojo malovanej a nakašírovanej nejspíš

21.3.2016 19:16
reznade

XXX.XXX.216.16

To není přece nic zvláštního takový inzerát. Vždyť každou chvíli tu někdo nabízí suffolka a přitom na fotce má ovce s bílou hlavou.

21.3.2016 19:29
podkloboukem

XXX.XXX.188.6

Tak leda, že by to bylo jen jako ilustrační foto

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.3.2016 21:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jako aby kupující věděl, že jde o ovci, jo?

Jinak - Sisi, obávám se, že tady je trochu jiný typ konverzace, než "na koních", tedy zkuste vstupovat do diskusí "napojeněji". Jinak si to tu moc neužijete

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.3.2016 21:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mastňáčku, zajímavý, že jste mě nejdřív okřiknul, abych se neposmívala a sám pak "vytáhnete eso z rukávu" - protože rohatý zw, to je vážně exotika

23.3.2016 11:51
Massaro

XXX.XXX.103.6

Http://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2715084/chovni-berani/
Přemýšlím, co asi znamená to "hlídač stáda"...

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.3.2016 11:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ale ten suffolk nevypada vubec zle :).

23.3.2016 12:46
mexin

XXX.XXX.11.230

Já spíš nějak nechápu, jak u křížence může napsat plemeník.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.3.2016 14:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ovce jako věc, nebo spíš jak kus nářadí...
http://zvirata.bazos.cz/inzerat/58906438/ovce.php.

23.3.2016 14:14
Massaro

XXX.XXX.39.100

Do sady tam chybí fotka toho pletiva

23.3.2016 14:22
lilo

XXX.XXX.201.210

Uz ma asi posekano... vybornej inzerat...

23.3.2016 15:10
moonika

XXX.XXX.162.84

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.3.2016 16:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Massaro napsal(a):
Do sady tam chybí fotka toho pletiva

A návod k použití

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.3.2016 20:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Teda, že někdo prodává sekačku před sezónou růstu trávy... aby pak nebyli překvapení, že musej shánět nějakou jinou...

23.3.2016 23:47
Massaro

XXX.XXX.158.34

Možná má sady dvě a prodává jen jednu

24.3.2016 06:50
lilo

XXX.XXX.201.210

Ma predsezoni vyprodej za vyhodnou cenu

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.3.2016 08:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Předsezónní výprodej mě nenapad zřejmě potřebuje vyprázdnit sklady, aby mohl nakoupit nový modely pro letošní sezonu ... a byl IN!

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.3.2016 08:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hele, když už jsme tu řešili ty "křížence vhodné do chovu" - nebyl na iFauně náhodou před pár měsíci zhroucený pán, co mu přišla kontrola na základě inzerátu, že prodával kozla bez papírů jako chovného? To by bylo prima, kdyby se nějak dozvěděli ti prodávající, aby přestali mást jiné amatéry zavádějícími informacemi ze svých nabídek...

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.3.2016 14:59
24.3.2016 15:11
lilo

XXX.XXX.201.210

Tak to je teda vychytavka a kdyz tam nacpe tech 20 ovci tak to bude mit i vykon

GHubák

24.3.2016 15:23
GHubák

XXX.XXX.89.231

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.3.2016 15:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Lilo, a neříkalo se dřív, že je to "koňská síla"?

24.3.2016 18:15
lilo

XXX.XXX.201.210

Urcite by se to dalo prepocitat i na velke dobytci jednotky kolik je kun?

24.3.2016 18:34
lilo

XXX.XXX.201.210

Http://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2715026/vysoce-kvalitni-plemenny-beran-linie-romi/
hele rozhodne nezpochybnuju kvality toho berana ale vubec nechapu jak nekdo dokaze odhadnout vahu rok dopredu... ze by mala chybka?

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.3.2016 19:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nojo, to je překlep..
Mě zaujala ta cena - je to normální cena romaňáků? Nemám přehled, jen se ptám bez psaní mezi řádky..

24.3.2016 21:39
profesor1

XXX.XXX.192.98

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ja bych radsi traktor :(
https://www.youtube.com/watch?v=tSEMlyNmLL4.

Http://www.ifauna.cz/ruzne/inzerce/r/detail/2711887/pojizdna-ohradka/.

25.3.2016 07:21
lilo

XXX.XXX.201.210

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nojo, to je překlep..
Mě zaujala ta cena - je to normální cena romaňáků? Nemám přehled, jen se ptám bez psaní mezi řádky..

Dulezite je se podivat na prodavajiciho... asi to bude kvalita proto ta cena... sufolci jsou v ER z overenych chovu take za tuhle cenu..

25.3.2016 07:44
tom.tady

XXX.XXX.182.202

Já jsem od nich kupoval z šestku, do toho mýho panku bylo těch top-krasavců škoda.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.3.2016 11:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

tom.tady napsal(a):
Já jsem od nich kupoval z šestku, do toho mýho panku bylo těch top-krasavců škoda.

Ale tak ty si ted muzes vychodit dotaci na nakup jak beranu tak jehnic, bahnic.
Ja uz ne, jelikoz jsem si ovce prehodil z mamy na sebe a ja nejsem zem. podnikatel. A nijak me to nemrzi.

25.3.2016 13:27
přezdívka

XXX.XXX.105.195

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nojo, to je překlep..
Mě zaujala ta cena - je to normální cena romaňáků? Nemám přehled, jen se ptám bez psaní mezi řádky..

Je to beran ve špičkové kvalitě. Kdo dělá kontrolu užitkovosti a má ambice odchovávat plemenné berany, tak do takového chovu to je to nej co může být. Do užitkových je to zbytečné. Já sama dělám taky KU u romanovek a berana v 1% nejlepších jsem koupila za podstatně menší peníz. Je pravda, že nemá genotyp R1 ale R2. V kombinaci s matkami jsem měla většinu potomků R1. Záleží jak zrovna se geny nakombinují. Ceny za berany jsou ceny smluvní. To mluví za všechno. Chtít můžu třeba 20 000, jde jen o to jestli se najde někdo, kdo je ochoten tu cenu dát. Potom se taky najde takový chovatel, který potřebuje prodat za každou cenu a tam se právě dá sehnat kvalitní zvíře. Příklad: beran suffolk, R1, ER a protože začal trkat, tak ho pán prodal za jatečnou cenu a u mě v chovu byl 5 let. Udělala jsem opatření a u nás si netrknul ani jednou. Leda tak do ohrady.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.3.2016 15:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já za 10tis bez DPH kupoval berana Texel od Vávry. To jsou tak normální ceny. Ti co prodávaj za míň šidí sami sebe.

25.3.2016 20:26
profesor1

XXX.XXX.192.98

Co je na ceně 10tis.+DPH pro malochovatele normálního? A ti co prodávají za míň nešídí sebe, ale vědí že za víc neprodají.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.3.2016 20:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já teda nemam přehled, prostě mě to zaujalo. ZW berany ve výborné kvalitě od velmi dobrých chovatelů lze sehnat kolem 6 tisíc. Ale co plemeno, to jiná situace, to je jasný.

Pořád mi těkaj oči po těch walliserských černonosých ovcích - jenže tam bych se právě předpokládám nedoplatila :( ale jsou vážně nepřekonatelné (vzhledově - ještě nemám načtenou charakteristiku, tak povahu nevím..).

25.3.2016 20:49
profesor1

XXX.XXX.192.98

V podstatě je to stejné jako když jedete škodovkou kolem autosalónu Mercedes-benz

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.3.2016 20:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jako co? Jakože když chovám ZW, tak že bych se měla stydět, protože romaňáci jsou daleko větší žihadla, jo?

25.3.2016 20:59
tom.tady

XXX.XXX.182.202

Možná myslel ty waliserky . Anine tak meďar jako sezame street. A teď mi došlo, že ses ptala na ovce a ne na koze.

25.3.2016 21:03
profesor1

XXX.XXX.192.98

To není o tom se za něco stydět. Ale o tom, že by jste chtěla mít mercedes, přesto že vám skoro stejně poslouží škodovka

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.3.2016 21:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

To máte pravdu. To já to spíš myslela, že bych pořídila ke školce do menšího stádečka zvířat pro radost a zajímavost, ne jako užitkové do užitkového stáda... víme?
Jinak totiž pasu v místech, kde si to nejde stoprocentně ohlídat a přijít o pár desítek tisíc jen proto, že někomu přišli taky pěkné a sáhnout přes ohradu je snazší než si je kdesi za draho sehnat... mno, to bych zkrátka nerada, tak dobře se fakt nemáme

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.3.2016 21:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tome, jo, na ovce. Ty w-kozy jsou taky nádherné - ty se sehnat už docela daj, jenže tam vidím problém v těch rohách - mám krmítka, ze kterých by se nenažraly a předělávat to na jiné jen kvůli jedné koze, když jsem konečně vychytala nějaký způsob nakrmení všeho zvířectva tak, aby malí měli dostatek a koně nebyly obézní, mi trvalo skoro 4 roky...

25.3.2016 21:47
profesor1

XXX.XXX.192.98

No já bych si taky rád koupil nějaké fáro jen tak pro zajimavost (aby sousedi zajíííímavě koukali ) No a taky by byla větší pravděpodobnost že si někdo pro to fáro šáhne přes plot

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.3.2016 21:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Profesore, walliserky - oboje - jsou zájmové plemeno. V Čechách ještě nerozšířené, zajímavé. Věřím, že si najde své zájemce nejdřív hlavně kvůli originálnímu vzezření. Ona jsou primárně vhodná do takových podmínek, co tu ani skoro nemáme... ale když se tu tak rozšířily nubije, proč by nemohly walliserky? Nubije jsou taky drahé a unikátní - a jakej se v posledních letech s nima roztrhl pytel (jasně, mají hlavně ten kredit kvalitního mléka, ale co si budem povídat - je to i hodně o vzhledu...).

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.3.2016 21:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Proč by se vlastně kozy/ovce nemohly chovat jen pro to, že jsou jsou pěkné, zajímavé? Musí být všechno, co se do kategorie "malé hospodářské zvíře" řadí, primárně určeno na sežrání?
Zakrslice jsou taky "k ničemu" a chovaj se všude... walliserky jsou nejen pěkné, ale i užitečné.
Kolik psů ze všech psů v Čechách se využívá ke účelu, ke kterému byli původně vyšlechtěni? Taky se chovaj "jen pro potěšení"

25.3.2016 22:04
profesor1

XXX.XXX.192.98

Jo já to chápu, ale je to děsně drahý špás. Taky jsem kdysi měli doma jako jedni z prvních krávu jerseyku iport export přímo z Holandska, ale následně jsme nepotřebovali samce, množil jí inseminátor a v telatech se investice trošku vrátila.
Mít doma hezkou zajimavost je pěkná věc, ale... Držím se hesla - co nejde sežrat, nemá u baráku co dělat

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.3.2016 22:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

To je pěkný heslo. Taky jsem na to přišla (dokonce jsem dostala pochvalu, že ruším králíky zakrslé - málo masa - za masňáky :)...ale zas jsem ženská a občas si musím udělat radost něčím pěkným. Na kabelky mě neužije, ale pořídit pěknou ovečku na ňuchňání (a nesežrání)...to by se mi líbilo

25.3.2016 22:22
pajca

XXX.XXX.73.177

profesor1 napsal(a):
Jo já to chápu, ale je to děsně drahý špás. Taky jsem kdysi měli doma jako jedni z prvních krávu jerseyku iport export přímo z Holandska, ale následně jsme nepotřebovali samce, množil jí inseminátor a v telatech se investice trošku vrátila.
Mít doma hezkou zajimavost je pěkná věc, ale... Držím se hesla - co nejde sežrat, nemá u baráku co dělat

To už nedokážete mít radost z ničeho jiného, než z plného břicha?

26.3.2016 06:43
lilo

XXX.XXX.201.210

profesor1 napsal(a):
Jo já to chápu, ale je to děsně drahý špás. Taky jsem kdysi měli doma jako jedni z prvních krávu jerseyku iport export přímo z Holandska, ale následně jsme nepotřebovali samce, množil jí inseminátor a v telatech se investice trošku vrátila.
Mít doma hezkou zajimavost je pěkná věc, ale... Držím se hesla - co nejde sežrat, nemá u baráku co dělat

Hele profo ja to take tak vidim... primarne pestuju plodiny a chovam drobot ze kterych se najim... treba kytky jsou krasne ale je tam desna investice prace jen pro tu krasu... a povrchnost nasi doby hold spjeje k tomu povznest ducha jen tim krasnem.. to delala cirkev kdyz mrhala desatky, delaj to modeliny kdyz hladovej ale pripadaji si krasne nejen v ocich obdivovatelu ale i svych...protoze jak pravil Rilke v jedne sve basni...kdyz dal ruzi zebracce a na otazku sve pruvodkyne...z ceho ta zebracka zila kdyz tam tyden nezebrala... ji odpovedel ze "zila z ruze" da se pochopit ze dusi lze nakrmit i jinak nez chlebem a masem... jenze to je romantika... a pak je realita naseho sveta kde lide zapominaji na plny pupek a pritom jsou to ty zakladni biologicke potreby ktere nejde prehodit... kde biologicke potreby hold jsou zakladnim pilirem zivota at chcem, ac nam to nuti doba jinak... meli by jsme lepe myslet na zabezpeceni svych biologickych potreb...

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.3.2016 07:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Téda, lilo, Vy jste se vyspala do nějaké filosoficko-romantické nálady... tak ať Vám vydrží, až půjdete ukojit biologické potřeby svých steaků v chlívku

26.3.2016 08:36
lilo

XXX.XXX.201.210

Jj obcas vstanu blbou nohou

26.3.2016 09:30
profesor1

XXX.XXX.192.98

pajca napsal(a):
To už nedokážete mít radost z ničeho jiného, než z plného břicha?

Lili to trošičku vysvětlila za mne, ale nebojte, už dávno jsem se naučil radovat se z maličkostí a hlavně z toho moci někoho obdarovat To jídlo = plný břich, dávám do souvislosti se společenskou událostí. To znamená, že nejsem z těch co si na jídle pochutnávají sami v rožku u televize, ale jídlo mě dělá opravdovou radost, když kolem stolu vidím co nejvíc přátel, kterým chutná. Je to takové ocenění mé práce, protože na stole je domácí pečínka, často domácí chléb, domácí sýr, pro ženské domácí likér (jeřebinový, ořechový, medový...), pro chlapy "domácí" slivovice a co já vím co ještě. Není umění zajet do marketu, nakoupit suroviny a udělat žranici. Je umění a hlavně potěšením, udělat plnohodnotnou žranici z vlastních zdrojů Snažím se trošku bojovat proti amerikanizaci sousedských vztahů, tzn. když už se teda musíme potkat, tak se s nuceným úsměvem pozdravit, na otázku jak se mám odpovědět - špatně(tohle je česká rarita ) a zase zavřít bránu, abych nikoho neviděl a nikdo neviděl mne. Taky bojuji proti tomu, aby se rodina setkávala jen na pohřbech... Věřte nebo ne, ale umět se radovat...z něčeho, hodně lidí zapomnělo a musí se to znovu učit!
Jsem se nějak rozkecal , to je tím, že jsou Velikonoce a tím pro mne končí zima a začíná venkovní grilovací sezóna (nebojte, vím že grilování nikomu na zdraví moc nepřidá, ale když se chce, jde to dělat i zdravěji)
Tož tag

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.3.2016 10:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

:) jak dlouho jste v americe zil? a aby to bylo just objektivni, tak jak dlouho ve meste a jak dlouho na vesnici? tyhle pausalni blaboly o jakymkoli narode jsou dost nefer. at je to american, rus nebo eskymak.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.3.2016 11:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já třeba na Ameriku nenadávám veřejně, protože jsem tam nebyl, ale nadávám třeba na Británii. Žil jsem tam 7 let a to ve Skotsku. Začal jsem v Edinburku a postupně se stěhoval do menších a menších měst až jsem skončil na skoro nejsevernějším Orkneyskym ostrůvku Westray ve vesnici znané Pierowall. A řeknu vám, že až ta dnešní náctiletá omladina se dostane do produktivního věku tak je s tou zemí konec.

26.3.2016 12:34
profesor1

XXX.XXX.192.98

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
:) jak dlouho jste v americe zil? a aby to bylo just objektivni, tak jak dlouho ve meste a jak dlouho na vesnici? tyhle pausalni blaboly o jakymkoli narode jsou dost nefer. at je to american, rus nebo eskymak.

Že vy taky z kde jaké kraviny dokážete udělat vědu.
Dobře nooo, speciálně pro vás opravuji slovo amerikanizace na západní modernizace. Tímto se omlouvám všem američanům, kterých jsem se dotkl!
(Bože, bože proč mě ten chlap tak se.r.e?! ).

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.3.2016 12:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

To je vuuul :).

kovář J

26.3.2016 14:10
kovář J

XXX.XXX.26.1

Z toho si nic profesore nedělejte.Určitě tu je víc lidí, který vás chápou a které mastnákovo "rozumy" také se.ou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.3.2016 16:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

MastnakOVO? co je to za sklonovani kriste pane? ze by dalsi adept na zilkace roku? :).

27.3.2016 10:34
profesor1

XXX.XXX.192.98

Ano, hrozné skloňování.
Skloňování - to je oč tu běží!
(tak nevím jestli se mám smát, nebo brečet?! ).

27.3.2016 13:35
moonika

XXX.XXX.225.51

Ako dvaja kohúti na jednom smetisku :D.

27.3.2016 16:47
lilo

XXX.XXX.201.210

Tak ten je teda take dobrej...

27.3.2016 18:40
tom.tady

XXX.XXX.128.154

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já třeba na Ameriku nenadávám veřejně, protože jsem tam nebyl, ale nadávám třeba na Británii. Žil jsem tam 7 let a to ve Skotsku. Začal jsem v Edinburku a postupně se stěhoval do menších a menších měst až jsem skončil na skoro nejsevernějším Orkneyskym ostrůvku Westray ve vesnici znané Pierowall. A řeknu vám, že až ta dnešní náctiletá omladina se dostane do produktivního věku tak je s tou zemí konec.

No jo, "nácci" byli v Británii na odstřel, ale mezi odrostlejma bylo mezilidské slušnosti víc než u nás. Rok a půl V Dundee, Blairgovrie a Spittalfield v Prtshire. .
Různí kidé to maj holt různě a je na tobě, co si ze setkání s nimi odneseš. Amíků máme mezi přáteli taky dost a jsou daleko upřímnější a vlídnější než naši nejbližší soukmenovci

27.3.2016 18:48
profesor1

XXX.XXX.192.98

Měl jsem tu vedle dva roky amíckou rodinu. Nechápali ty neformální, přátelské vzrtahy mezi sousedy, tak jako nechápali stálou nutnost podvádět, hlavně úřady!

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.3.2016 20:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

A podle jedny rodiny... Kolo je kolo?

27.3.2016 21:18
profesor1

XXX.XXX.192.98

Opět k popukání!

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.4.2016 22:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Už dlouho se neobjevil žádný vtipálek, tak tady vkládám jednoho borce na apríla (předpokládám ale, že od zadavatele asi nebyl text záměrně aprílově vymyšlený):
http://zvirata.bazos.cz/inzerat/59297969/Prodam-mlade-beranky.php

Prodám mladé beránky
Jednotlivě prodám beránky, mladé, krotké, klidné, netrkají, křížené suffolk-merino, pravidelně krmené senem, obilovinami, brambory, spadaným ovocem, pastvené, volně chované ve stádě, vhodné do chovu.Nákladný odchov jehňat, krmná směs, mléko a dlouhodobá 19 hodinová asistence.Náklady na krmivo, stelivo, manipulaci s hnojem a veterinární služby. Cena od 3.500 Kč Chov u Benešova.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.4.2016 14:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Http://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2728415/prodam-berana-s-pop-a-vysokou-plemennou-hodnotou/

Milion kecu o CPH ale ze by napsal plemeno :) Podle fotek ja teda fakt nevim co je to zac.

13.4.2016 14:21
tom.tady

XXX.XXX.182.202

Takové to napsané zeleným pod inzerátem?
Hned za slovem Plemeno a dvojtečkou ?

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.4.2016 14:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Njooo tam necumim :) tak nic :).

13.4.2016 14:40
tom.tady

XXX.XXX.182.202

Ale pobavilo, tak to do vlákna ladí...

13.4.2016 14:55
profesor1

XXX.XXX.192.98

Být prodávajícím, tak asi zvolím lepší foto. Jestli je tahle fotka aktuální, tak bych chovateli doporučil odčervení a zvýšení jádra v krmné dávce o 1Kg/ den místo toho pečiva na podestýlce.
Možná tu kvalitu v půl roce měl, ale teď nevím. Naštěstí nejsem odborník, tak se asi mýlím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.4.2016 14:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Možná by byl pan majitel překvapený, kdyby mu někdo nabídl cenu, kterou má teď, kdyby to někdo měl posuzovat jen z té mizerné fotky... ono jen parametry na papíře zvíře nedělaj...
Tome, pobavilo, ale kdyby nezaperlil Mastňáček, tak je to suchý...

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.4.2016 15:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Asi tak nejak :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 21:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Myslel jsem že rekord jsou sedmerčata, ale koukám, že v Čechách máme rovnou desaterčata a rovnou všechno holky! https://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2730605/bila-kuzlata/.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.4.2016 22:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

to by si měla paní nechat zapsat do knihy rekordů, ne? A možná by byla i v hlavní relaci na Nově!

19.4.2016 00:23
profesor1

XXX.XXX.192.98

Tak to je dííílo, to je teda PODAREK

Nubiru

20.4.2016 14:00
Nubiru

XXX.XXX.61.22

Http://zvierata.bazos.sk/inzerat/60367747/Predam-capka-a-kozicku.php

Mam 2tyzdnoveho capka tak do hneda sfarbený bezrohy a kozicku bielu bezrohu tak do predu pisem chcel by som predat jedno snych a druhe vimenit za capka mladeho tak pol roka abi mal aj maly môže bit inzerat platny do zmazania. Odber či výmena len ak osobne nemam auto.cenu si myslím tak ako pýtajú za polročné kozicky.ak len sms alebo imelom aja ak by som potom zavolal. ved myslím že je cas aj 3mes ak nechcete male kupit. Dik Jozef.

20.4.2016 16:24
lilo

XXX.XXX.201.210

No to je masakr... pisu uz dopredu...

20.4.2016 16:31
profesor1

XXX.XXX.192.98

Kuwa mě tu ssssssjebou za kdejakého hafana a že vy si tu děláte srandu z "pomalších" lidí nikomu nevadí! To jsou dneska lidi.

20.4.2016 20:31
Ludmilk

XXX.XXX.78.82

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Myslel jsem že rekord jsou sedmerčata, ale koukám, že v Čechách máme rovnou desaterčata a rovnou všechno holky! https://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2730605/bila-kuzlata/.

Však prodávající je taky Marťan

20.4.2016 21:00
moonika

XXX.XXX.243.97

Ludmilk napsal(a):
Však prodávající je taky Marťan

Nubiru

20.4.2016 22:26
Nubiru

XXX.XXX.61.22

Http://zvierata.bazos.sk/inzerat/60176032/PREDAM.php

PREDAM - Ponuka - [6.4.2016]
CHCEM POPROSOIT CHOVATELOV koz NECH NEPISU HLUPOSTI O DOJKACH, ZE DAVA NA PODOJ kozA 2L MLIEKA TAKA kozA A VEMENO NIET ODKIAL TO MLIEKO NADOJI ? KLAMU AZ SA ZELENA, KET RAZ PREDAVAM TAK UKAZTE AJ VEMENA kozOU A NIE LEN SRST, OK,.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.4.2016 22:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ti chovatelé koz, to je ale banda lhářů a podvodníků, co?
...
mám pocit, že tohle psal taky Marťan

Nubiru

20.4.2016 22:35
Nubiru

XXX.XXX.61.22

Sorry, ale nemožem odolať


http://zvierata.bazos.sk/inzerat/60081585/predamjahniatki3mesacsneakozikotneajcap.php


predam, jahniatki,3, mesacsne, a, kozi, kotne, aj, cap, - 1
predam, jahniatki, masoveho, tip, aj, kozi, predam, aj, cap, velmi, dobre, skocsi,2, rocsni, jahniatki, za,1kus,30eu, a, kozi, za,40eu, kus,.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.4.2016 16:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vy na tom Bazosi.sk máte ale Tatary. Zlatí čeští Marťani

21.4.2016 20:13
PRAKTIK

XXX.XXX.125.150

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vy na tom Bazosi.sk máte ale Tatary. Zlatí čeští Marťani

Nem Tatary meke monďom MAďary

22.4.2016 21:04
PetraWhitee

XXX.XXX.0.214

Já teda nemám link na super inzerát ale za to skvostnou odpověď na můj inzerát.Mám ho v rubrice, králíci: Prodám samce a samice francouzských beranů v těchto barvách... (moc barev, nebudu vypisovat) netetované, stáří deset týdnů, očkovaní mor-mixa atd. Cena 300 kč A týpek mi odepsal, '"Paní, tak za ty tři stovky ty ovce koupím všechny, pošlete adresu."

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.4.2016 21:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

No, tak to se vlastně do této sekce báječně hodí!
Jen by se Pán chovatel asi divil, kdyby mu to jeho stádo berany od Vás krapítek pohamtalo...

27.4.2016 10:16
berrynator

XXX.XXX.224.181

Další čistokrevný plemeník, no nekupte to, zvláště když dává tolik jehňat.
https://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2737052/beran-suffolk/.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2016 10:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Snad to tak nepujde geometrickou radou dal :) treti skok tri, ctvrty skok 4...

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2016 10:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Náhodou. Vypadá dobře a alespoň je tam evidnetní, že se jedná fakt o suffolka (což se u spousty inzerátů říce nedá...)
V inzerátu jsem narazila na nabídku kozičky, s podílem AN krve 33,5 %... to je taky lukrativní nabídka, že? Skoro čistokrevná...

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2016 10:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

To jo ale ta ohanka je fakt epesni. nasteti tam nema moc zelenyho takze ji ma cistou :).

27.4.2016 12:16
krasny

XXX.XXX.240.135

Dobrý den, Jsem soukromý věřitel, ve spolupráci s několika bankami všechny druhy úvěrů a bezpečně zaručit. S více než 6 let zážitek bez poruchy. Mým zhlavním cílem při všem lidem, kteří potřebují pomoci mu e pomoct. V současné době existuje mnoho podvodů a více lidí se obětí Každý den po celém světě. Vyhněte se zabývá konkrétně Afriky (Nigérie, Benin) Pro všechny žádosti o úvěr, moje úroková sazba je 2%. Máte-li zájem, neváhejte a kontaktujte mě e-mailem: krasnylubomir.eu@email.cz.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2016 13:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Chci zažít 6 LET ZÁŽITKŮ BEZ PORUCHY!

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.4.2016 14:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

krasny napsal(a):
Dobrý den, Jsem soukromý věřitel, ve spolupráci s několika bankami všechny druhy úvěrů a bezpečně zaručit. S více než 6 let zážitek bez poruchy. Mým zhlavním cílem při všem lidem, kteří potřebují pomoci mu e pomoct. V současné době existuje mnoho podvodů a více lidí se obětí Každý den po celém světě. Vyhněte se zabývá konkrétně Afriky (Nigérie, Benin) Pro všechny žádosti o úvěr, moje úroková sazba je 2%. Máte-li zájem, neváhejte a kontaktujte mě e-mailem: krasnylubomir.eu@email.cz.

:).

Admaz

1.5.2016 15:47
1.5.2016 15:58
přezdívka

XXX.XXX.105.195

Admaz napsal(a):
Není tohle spíš burák?

http://zvirata.bazos.cz/inzerat/60530753/Pripousteni-100-AN-kozlem-s-POP.php.

Kozel je vybarvený jako burák, ale když se podíváte do registru kozlů na stránkách SCHOK, tak tam na tomto telefonním čísle je skutečně vedený AN kozel linie MAURO.

Admaz

1.5.2016 16:10
Admaz

XXX.XXX.199.251

Mně právě přišel i takový menší a osvalenější než anglonubijec. Ale když je to opravdu AN, tak ok.

Lesni

4.5.2016 06:38
4.5.2016 07:25
tom.tady

XXX.XXX.182.202

Že by od Mastňáčka?

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.5.2016 07:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ne e ja mam hezci...

4.5.2016 10:32
přezdívka

XXX.XXX.105.195

Lesni napsal(a):
Http://zvirata.bazos.cz/inzerat/60663714/Beranek-mastny.php

Vypadá masTně.

Prodávající počítá s tím, že každý den se vyskytne nějaký blbec.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.5.2016 11:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Myslíte cenu nebo ten nadpis?

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.5.2016 12:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vcera jeste byl tady inzerat ze pani koupi jehnicky do chovu, masne ale za rozumnou cenu, zneni inzeratu nemam. Tak jsem ji odepsal co ze je rozumna cena za jehnici, ovci do chovu...no sjela me ze co si dovoluju reagovat na jeji inzerat :) Fakt nektery lidi kopat do zadnich casti...

4.5.2016 12:31
přezdívka

XXX.XXX.105.195

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Myslíte cenu nebo ten nadpis?

Myslím tu cenu za dvouměsíční jehně. Takové jehně potom bude hodně podtržené až už nebude mít mléko. Prodávám nejdříve 3 měsíční. Jasně, najdou se tací, kteří chtějí jehně co nejmenší, aby bylo levnější - to když prodáváte na kila. Když prodáváte na kusy, tak každý si vybere to největší.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.5.2016 17:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já teda nevím, jak kde, ale u mě zatím zjištění, že je přeovcováno a zas taková poptávka po křížencích tedy není... pravda, prodávám jehničky (beránky si porážíme sami) a spíš chtěj lidi beránky na podzim do mrazáku..

4.5.2016 18:40
tom.tady

XXX.XXX.182.202

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vcera jeste byl tady inzerat ze pani koupi jehnicky do chovu, masne ale za rozumnou cenu, zneni inzeratu nemam. Tak jsem ji odepsal co ze je rozumna cena za jehnici, ovci do chovu...no sjela me ze co si dovoluju reagovat na jeji inzerat :) Fakt nektery lidi kopat do zadnich casti...

Nekterým pomůže akorát zakopat

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.5.2016 19:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jak si to mam vylojzit? :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.5.2016 19:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jakože ikdybys jim nakopal, nemělo by to valného výsledku

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.5.2016 19:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ahaaaa :) podle reekce v mejlu asi tak nejak.

gigiolko

6.5.2016 21:55
gigiolko

XXX.XXX.89.231

HUSTÝÝÝÝÝÝÝÝÝ! Koza co má jehňata.

Hodná koza Amálka

Prodám 6ti letou kozu. Je moc hodná, zvyklá na děti, na ohradník i řetěz. Přijde na zavolání, bezproblémová. Rodí dvojčata, loni trojčata, letos bez jehňat ( promeškali jsme prskání). Mléko dobré, při dobré pastvě až 5 litrů.



https://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2742739/hodna-koza-amalka/

6.5.2016 22:09
honzapm

XXX.XXX.182.25

HUSTÝÝÝÝÝÝÝÝÝ! Koza co má jehňata.

No... právě, že nemá...

gigiolko

6.5.2016 22:21
gigiolko

XXX.XXX.89.231

Bylo to myšleno jakože když březí A PORODÍ tak jehňata.

6.5.2016 22:25
honzapm

XXX.XXX.182.25

Né, fakt mi to vůbec nedošlo, Gigiolko.
Dobrý den.


Mě zase baví tahle cena, za ovci starou jak metuzalém, letitého berana,
prakticky bezcenná zvířata, s potomkem max. tak za litr.
A hopla, ono je to za pětku...
https://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2741395/prodam-rodinku-quessantskych-ovci-cena-5000/

.

6.5.2016 23:10
přezdívka

XXX.XXX.105.195

honzapm napsal(a):
Né, fakt mi to vůbec nedošlo, Gigiolko.
Dobrý den.


Mě zase baví tahle cena, za ovci starou jak metuzalém, letitého berana,
prakticky bezcenná zvířata, s potomkem max. tak za litr.
A hopla, ono je to za pětku...
https://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2741395/prodam-rodinku-quessantskych-ovci-cena-5000/

.

No tak ovce by mohla ještě tak 2 -3 mít jehňata a 4letý beran je v nejlepších letech. Já bohužel všechno přepočítávám na maso a toho je na nich jak na větším králíkovi. Teď šla cena za tyhle ovečky dost dolů, ale před 5ti lety se prodávala jenom jehnička za 4 000 Kč.

7.5.2016 11:40
honzapm

XXX.XXX.182.25

Tak max.3.000, - by byla relativně úměrná cena. A to jsem opravdu velkorysý.
Pětka je sranda.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.5.2016 16:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Krásnej inzerát, majiteli tleskám za prezentaci

http://zvirata.bazos.cz/inzerat/60733185/fakt-osklivej-beran.php

Fakt ošklivej beran

Dobrý den,
dlouhou jsem přemýšlel jak naložit s naším ošklivým beranem...a myslím, že než ho sníme, by si zasloužil ještě poslední šanci..takže zkusím vystihnout jeho přednosti..
má vocas.. jako myš, hlava flekatá, koule malý.. jeho hlavní kamarádka je koza, hubenej je, jako by mu nikdo nedal rok nažrat, ale..pozor! skáče jako divej.. necám za symbolických 500. k odběru ve vsi Milá mezi Louny a Mostem.

12.5.2016 18:34
tom.tady

XXX.XXX.182.202

Z klamavé reklamy ho asi nenařknou

12.5.2016 22:12
profesor1

XXX.XXX.192.98

Rozklikněte si všechny jeho inzeráty
Jeho vepřové prý chutná tak, že je snědli i vegetariáni...

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.5.2016 22:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

To je super. Díky za tip. Zase nějaký bavič... jdu si počíst :).

17.5.2016 10:06
profesor1

XXX.XXX.192.98

Každý máme své sny jiné Otázka je, jak dlouho se dá provozovat to mazlení

https://www.ifauna.cz/ruzne/inzerce/r/detail/2748717/tygre/

..."Tygře

pro svého švagra ke kulatinám sháním tygře k pomazlení, je to jeho velký sen"...

17.5.2016 10:55
moonika

XXX.XXX.242.218

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Krásnej inzerát, majiteli tleskám za prezentaci

http://zvirata.bazos.cz/inzerat/60733185/fakt-osklivej-beran.php

Fakt ošklivej beran

Dobrý den,
dlouhou jsem přemýšlel jak naložit s naším ošklivým beranem...a myslím, že než ho sníme, by si zasloužil ještě poslední šanci..takže zkusím vystihnout jeho přednosti..
má vocas.. jako myš, hlava flekatá, koule malý.. jeho hlavní kamarádka je koza, hubenej je, jako by mu nikdo nedal rok nažrat, ale..pozor! skáče jako divej.. necám za symbolických 500. k odběru ve vsi Milá mezi Louny a Mostem.

27.5.2016 01:57
honzapm

XXX.XXX.182.25

Státní hrad a zámek Bečov vypisuje výběrové řízení na obsazení dvou volných pracovních pozic - ovce na spásání trávy.
Náplň práce:
- spásání trávy v blízkém okolí hradu
- maskot státního hradu a zámku Bečov
Požadujeme:
- samostatnost
- chuť k jídlu
- pevné zdraví
- trestní bezúhonost
- smysl pro týmovou práci a loajalitu
Výhodou:
- předchozí praxe
- znalost systému státní památkové péče a zákona č.20/1987 Sb., o státní památkové péči
Nabízíme:
- služební ubytování
- stravování zdarma
- práci v příjemném a klidném prostřední kulturní památky
- stabilitu státní příspěvkové organizace
- možnost využívání pružné pracovní doby
- volné vstupy na památky ve správě NPÚ po celé České republice zdarma
Předpokládaný nástup: dohodou
Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru :)
Svůj strukturovaný životopis s průvodním dopisem zasílejte na becov zavináč npu.cz.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.5.2016 07:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hodně nápaditý. Díky za zpříjemnění rána

28.5.2016 09:07
profesor1

XXX.XXX.192.98

Pusťte si teď hned ČT2, je tam určitě jedna z přispěvatelek.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.5.2016 12:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vcera jsem mel krasnou vymenu nazoru se zakaznikem, kterej chtel cokoli, co mu bude likvidovat travu na 2000m2. vecer to rozepisu, este jsem takovyho cloveka nezazil.

31.5.2016 22:59
tom.tady

XXX.XXX.182.202

Doporučil bych mu Roundup, než ho típnou

1.6.2016 18:46
honzapm

XXX.XXX.182.25

Takže máte smolíka, vážení.
Obě volné pracovní pozice jsou již plně obsazeny.
Tak zase za rok...

Volné pracovní pozice jsou již obsazené! Dnes nám pan Veselý z biofarmy ve Valči (www.biostatek.cz) přivezl dvě tyto krásky. Jmenují se Jelito a Kopyto, Platíto nakonec zůstala doma. Zatím se s námi nechtějí moc kamarádit. Zítra zkusíme jiná jména, třeba to zabere. Pomůžete nám s výběrem?

6.6.2016 11:30
canka

XXX.XXX.33.9

KOZEL KAMEDUNSKÝ . Výborné foto a rovněž výborné nové plemeno zřejmě

http://zvirata.bazos.cz/inzerat/61889514/PRODAM-KOZEL-KAMEDUNSKY.php.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.6.2016 15:41
22.6.2016 12:37
lilo

XXX.XXX.201.210

Tak tady mame zase nejakou 100% anglonubijskou kozu... typla bych kuzlata tak 75% kdo da vic? https://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2771835/kuzlata/.

22.6.2016 15:21
profesor1

XXX.XXX.192.98

V Rájecké dolině je tak dobrá voda, že Česká bílá se změní po jejím napití ve stoproAN.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.6.2016 19:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

To jo - ta koza za nima (že by matka?) je taky čistokrevná afričanka

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.6.2016 14:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jehňata na rožeň

Nabízíme krásně zmasilá jehňata, vhodná na rožeň. Porážka samozřejmostí, možná doprava - Brno, Praha a okolí, Jižní Čechy, Vysočina. Více na tel: xxx.
Cena: 2990 Kč

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/62475596/Jehnata-na-rozen.php


Komentář:...předpokládám, že cena zahrnuje dopravu a denní pronájem grilu i s obsluhou... ?

jolyha

23.6.2016 17:17
jolyha

XXX.XXX.229.101

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jehňata na rožeň

Nabízíme krásně zmasilá jehňata, vhodná na rožeň. Porážka samozřejmostí, možná doprava - Brno, Praha a okolí, Jižní Čechy, Vysočina. Více na tel: xxx.
Cena: 2990 Kč

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/62475596/Jehnata-na-rozen.php


Komentář:...předpokládám, že cena zahrnuje dopravu a denní pronájem grilu i s obsluhou... ?

Když to za tu cenu dokáží prodat, budiž jim to přáno.

topol1

7.7.2016 09:04
topol1

XXX.XXX.89.231

7.7.2016 09:44
přezdívka

XXX.XXX.105.195

No a co je na tom divného. Zabřezne i mladší, měla jsem jehňátko od ovečky staré 10 měsíců. Neříkám, že je to dobře, ale stane se.

7.7.2016 11:05
lilo

XXX.XXX.201.210

Divneho je na tom jen skladba vety nebo mozna jen chybejici interpunkce.. nekdo jako topol to pochopil tak ze to je krizenec ovecky s jehnickou... a to je tak trochu nemozne... ale ne kazdy ten vyznam vet vidi tak striknte tak se nadou i taci kterym to prijde divne nebo take ne...

19.8.2016 13:37
lilo

XXX.XXX.201.210

Http://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2811221/burska-kosicka/


hele tady se prodava mala kosa asi jak si to lidi pletou s tema sekackama :).

19.8.2016 17:20
lilo

XXX.XXX.201.210

Tak profo ty beres ty dotace tak by se mohl postoupit i trochu bokem... :) cha... to je opravdu dobre... ve 24 psat jak jsem cely zivot cekal az si budu moci poridit tu vysnenou peci o zvirata...

19.8.2016 18:18
kastef

XXX.XXX.138.131

Pane jo, to je nějaká trubka , a co takhle trochu máknout při té práci, co nebaví, něco vydělat, trošku se uskromnit a pořídit si zvířátka domů ne?Nějaká ta kozička, ovečka, slípka tolik nestojí a ještě má člověk nějaké to vejce, maso, mlíčko nebo sýr.A což teprv máknout na zahrádce a taky se ušetří za zeleninku.My ted v létě minimálně nakupujem, ovoce zeleninka domácí, plno vajec na různé způsoby, i na prodej zbyde, v mražáku nějaký ten kohoutek, ušák i na prodej či výměnu za něco co nepěstujem ...

19.8.2016 18:49
Massaro

XXX.XXX.117.9

Nejspíš je z Prahy, tak jsou třeba možnosti omezené. Za mě to zabila věta: "Možná si z Vás teď mnozí myslí, že za finanční podporu nabídnu sebe, ale bohužel taková já nejsem." Takže nic

19.8.2016 19:31
kastef

XXX.XXX.138.131

No já šla také z města na vesnici, šetřila několik let i muž, abysme mohli koupit starý levný domeček/na jiný peníze nebyly/, který dodnes má daleko k dnes propagovanému modernímu bydlení, ale máme tu vše co je třeba, teplá voda teče, koupelna je, vařit a spát kde máme a nic nám nechybí.Pro zvířata sme museli bydlení postavit.Taky sme mohli poplakávat ve městě.Bydlíme v malé osadě, kde žije pár rodin, obchod, v podstatě nic tu není...jak se ostatní děsili, kam sme to šli.Když marodím a chci k doktorovi, tak mi jedou dva autobusy denně, jinak musím pěšky do vedlejší vesnice.Takže možnost má každý, ale ne každý je ochotný něco obětovat, hlavně pohodlí.Z inzerátu čiší naivita po všech stránkách.

19.8.2016 21:12
profesor1

XXX.XXX.192.98

Massaro napsal(a):
Nejspíš je z Prahy, tak jsou třeba možnosti omezené. Za mě to zabila věta: "Možná si z Vás teď mnozí myslí, že za finanční podporu nabídnu sebe, ale bohužel taková já nejsem." Takže nic

Jak nic? Což pak nevíte že ženská když říká NE tak myslí ANO! ? ! ? Budete se muset ještě hoooodně učit!
Lilo, já bych rád postoupil bokem, ale zas tak tolerantní manželku nemám!

20.8.2016 07:04
lilo

XXX.XXX.201.210

No fuj... profesore... takze je to vslastne vsechno jen v tolerantni manzelce... ale fakt by me zajimalo vo co ty holce jde... nechcete ji nekdo napsat a pak se nam tu sverit?

20.8.2016 08:18
ovcezkopce

XXX.XXX.211.195

Vy si fakt myslíte, že je to holka v nouzi s láskou ke zvířatům?
Prostě další vych-coš, který se hraním na city snaží vytáhnout z důvěřivců (za které chovatele pokládá) prachy. A kdo naletí, jeho blbost.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.8.2016 22:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Http://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2815589/beran-suffolk-safolk/

Mastňáčku, myslíš, že cena 67575 Kč za "pekáčníka" je v pořádku?

25.8.2016 22:49
tom.tady

XXX.XXX.83.88

No TVL, dělá tu drobnochovatele a prodává to za 70 hadrů skoro. Jak říká klasik: "To je nečestné a neportovní!"

25.8.2016 23:04
honzapm

XXX.XXX.182.25

Mě by zase zajímalo, proč chce M. nejlépe otavu? Je lepší? Jsem mimo, njn.

25.8.2016 23:12
tom.tady

XXX.XXX.83.88

No jo vlastně. A není třeba těžší než seno? Jako že by mu až to pojede vyměnit zabrala míň místa než to seno za 67 tis.

26.8.2016 06:51
lilo

XXX.XXX.201.210

honzapm napsal(a):
Mě by zase zajímalo, proč chce M. nejlépe otavu? Je lepší? Jsem mimo, njn.

U koz bych tomu rozumela... se divim mastnacku ze ho nepicnes... je na nem vic masa nez za benzin na petikilo.

26.8.2016 09:13
přezdívka

XXX.XXX.105.195

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2815589/beran-suffolk-safolk/

Mastňáčku, myslíš, že cena 67575 Kč za "pekáčníka" je v pořádku?

Mastňáček je zbrklý a pořádně se nepodíval, do které kolonky zadal cenu. To je asi tak všechno. Že z toho je potom nesmysl už je věc jiná. I když s některými jeho příspěvky nesouhlasím, tak v tomhle se ho musím zastat. Klidně se to mohlo stát i někomu z vás. Ne nadarmo se říká, že na posměváčky jsou háčky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.8.2016 09:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

V pohode :) daval jsem to prez telefen opera mini ifaunu trosku rozhazuje.
Picnout ho nechci nemam to uz kam dat a na picnuti ceka jeste krocan, prasik a mozna jeste tele + dve az tri ovce jestli se neprodaj. masa mame moooc.
votavu proto, ze tady nikdo v okoli pekny prvni seno nenadelal, nedalo se. Ovce metrovy klacky nezerou, ta proc davat nekrestasky prachy za balik aby pod sebe pulku nastlali? otavu sezerou i s krmelcem.
a taky potrebuju penize dnes jedu okoooknot dolu pod brno eresa s vercajkem.

26.8.2016 10:39
honzapm

XXX.XXX.182.25

Jé, tak to jsem rád, s tou otavou. Já ji mám pro letošek pro ofce taky, a taky mi připadá lepší, než první seno - né kvalitou, ale tím, že je prostě víc "zelená" a přesně, že ty můry ty "klacky" nebudou tahat a dělat bordel. Letos je poprvé chci krmit pod střechou - ve stodole, kde je betonová podlaha, takže to tam pak jednou týdně shrábnu a dám na káru, která se potom na jaře jednorázově vyveze. Teda taková je teorie, praxi uvidíme za pár měsíců.

Jinak toho krocana mi kolego klidně dovezte, toho si klidně sním.

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.8.2016 11:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jedina nevyhoda toho ze vsechno pozerou je, ze je potreba stlat slamu. kdyz jsm vloni ztlouk setrivej krmelec, tak to bylo hned znat.
nene, krocan bude veeelkej a dobrej :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.8.2016 21:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Po naplneni seniku konim jsem se taky shanela po otavach - ale v nasem kraji se bezne nedelaji. A seno po dlouhem destivem jaru je prave vykvetle, klackate.. Tak jsem rada, ze znama zahlasila, ze otavy prave delaj. Tak snad budou dobre. Taky se prave tesim, ze nebude tolik odpadu. Letos budu prvne krmit venku samostatne ovci stadecko, tak taky zkousim, co to udela ;) kazdopadne model Honzy by se mi samozrejme libil daleko vic - mit to na pevne podlaze pod strechou..ale kazdy pracujem s tim, co mame

26.8.2016 22:22
profesor1

XXX.XXX.192.98

No betonovou podlahu jedenkrát týdně čistit a pak znovu stlát ? ? ? Nevím jestli je to pravé ořechové?! To musí mít nachystáno hóóódně móóóc steliva.

27.8.2016 14:24
honzapm

XXX.XXX.182.25

Beton budu čistit od toho, co vytahají a ušlapou - aby to nebyla umatlaná
načvachtaná spojená močka, do který zapíchnete vidle a můžete se na nich
pohoupat, a se kterou pak na jaře nehnu - rozumíme si.
Nic na ten beton nastýlat nebudu. To náš M. myslel, že jakmile by se venku
ve výběhu (okolo krmelce přirozeně rozbahněném) pravidelně odebíralo vytahané
na zem spadlé, tak že by tam bylo moc mokro/moc bahno.
Tj. že to vytahané je v podstatě dobré - jako podestlání, že jsou v relativním suchu
a bahno se zase tolik nerozšiřuje. Akorát to pak likvidovat vše najednou na jaře
je očistec - pokud tedy člověk nemá tu správnou těžkou techniku.

Tak jsem to alespoň pochopil já.

A taky je rozdíl sedm miniovcí a velké masTné ofce, že.

27.8.2016 14:26
honzapm

XXX.XXX.182.25

Jinak teda aby moje plány byly realizovány, tak musím svařit ten plánovaný krmelec,
k tomu odstranit čtyři velké kulaté balíky předloňského sena, které je tam ale bohužel
tak zabarikádované, že vůbec netuším, jak se k tomu dostanu, vykulit to nejde a rozebírat
to nehodlám. No a hlavní úkol je vyzmizíkovat bratránkovu nepojízdnou ještěrku,
ta tam tomu všemu brání a zabírá nejvíc místa, nesmyslně pod střechou. Takže tam si pak maluju mít ty oveny. No, snad SETO do zimy stihne.

28.8.2016 12:32
profesor1

XXX.XXX.192.98

Tak stále nevím jestli si rozumíme? To je jako chcete mít na holém betonu? Jestli to bude jenom betonové příkrmiště tak to ju, ale betonové ustájení doufám NEEEEE!

28.8.2016 16:02
honzapm

XXX.XXX.182.25

Šmarjá, budou pod širou oblohou, jako dycky.
Do stodoly (otevřená celá jižní stěna nonstop)
budou zacházet dle libosti na občerstvení.
Teoreticky by tam tou dobou už mohla být i elektřina,
tudíž by měly vyhřívané bumbání
a krása by zase jednou střídala nádheru.

Má úcta.

28.8.2016 16:54
profesor1

XXX.XXX.192.98

Šmarjá, jsem to ale Honza, vždycky všechno popletu
Teď už si snad rozumíme. Jen jsem se bál že někdo zase chce prosazovat betonový odchov.

28.8.2016 22:00
honzapm

XXX.XXX.182.25

To já se nebojím. Já mám totiž pro strach uděláno, soudruhu učiteli.
(jako - mezi námi - při mým IQ 147 jste si vážně tohle myslel? no to teda Má úcta!)

No ale proč sem jdu - hehe, sranda inzerátek.

Nejen, že mají na dvoře mix (např. ten Ouessant beran zcela vzadu má bílej čumák,
tzn. kdysi dávno mixnutej s muflonem), ale chtít tisícovku za takové dva pasgřifce,
viz. ten černý "beránek" zcela vpředu - šílené toulce (K CHOVU ),
ten druhý je zase nějaký nový (dosud neuznaný) barevný ráz - a toulce do hlavy.
Za rok - dva - ho budou muset noví majitelé zabít, neb mu "rohy" vrostou do hlavy.
To vše k chovu a za litr. No nekup to.
A ten název plemene (nadpis inzerátu), to je taky raritka...

https://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2817524/quesanska-ovce/

.

2.10.2016 19:51
profesor1

XXX.XXX.192.98

Ale kolem suffolka se maminy určitě prošly A náhodou ten třetí za ty prachy do hobychovu dobrý.

2.10.2016 20:06
přezdívka

XXX.XXX.105.195

Jo, ten třetí už v sobě má toho suffolka víc, ale ti první dva - v tom bude podle mě vřesovka a šumavka a suffolka jen malý kousek.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.10.2016 08:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ja fakt nevim co bych tyhle pani nebo panoj odepsal :) Mozna: jsem uplne padlej na hlavu :)
https://www.ifauna.cz/skot-prasata/inzerce/r/detail/2846175/jalovice-krava/.

Admaz

7.10.2016 21:20
Admaz

XXX.XXX.199.251

Tento jestli má 80 % AN krve, tak tolik má i moje bílá/hnědá.

https://zvierata.bazos.sk/inzerat/65481502/Predam-anglonubijskeho-capka.php.

19.10.2016 19:43
PetraWhitee

XXX.XXX.140.106

Https://zvirata.bazos.cz/inzerat/66675398/Anglonubijskych-kozlik.php
Tak tohle je prej taky víc než 80%AN Jako já se vážně pobavila...tento je pro mě topovej ty lidi už nevědí co by... prej rodiče hnědí anglonubijci...tu paní bych nejradši pleskla, ať se probere...vrchol toto...

19.10.2016 19:45
PetraWhitee

XXX.XXX.140.106

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ja fakt nevim co bych tyhle pani nebo panoj odepsal :) Mozna: jsem uplne padlej na hlavu :)
https://www.ifauna.cz/skot-prasata/inzerce/r/detail/2846175/jalovice-krava/.

To mi připomíná inzeráty tipu...hledám hodného člověka, co by mi zaplatil nebo alespoň přispěl na plastiku prsou, nemohu si jí dovolit ale fakt bych jí chtěla :-D :-D.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.10.2016 21:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Prsa to je jina, tam se pocita s pujcovanim :).

21.10.2016 14:44
lilo

XXX.XXX.201.210

Http://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2857032/burska-kosicku/


tohle fakt neslo sem nedat... zase nekdo kdo si kozu plete s kosou...

21.10.2016 17:42
přezdívka

XXX.XXX.105.195

lilo napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2857032/burska-kosicku/


tohle fakt neslo sem nedat... zase nekdo kdo si kozu plete s kosou...

To taky může být cizinec a nezvládá psát správně česky.

29.10.2016 22:35
honzapm

XXX.XXX.182.25

Pro pobavení? Spíš k pláči.
Aneb Ouessant, které vlastně vůbec nejsou Ouessant. Ani beran.

https://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2862326/stadecko-quessantskych-ovci/

.

30.10.2016 06:53
lilo

XXX.XXX.201.210

Smutne.

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.11.2016 20:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kamarád, taky chovatel zwartbles, mi poslal tento odkaz na inzerát:

Prodám 1,5 letého berana zwartbles mohutný ale velice krotký vhodný do chovu.

https://zvirata.bazos.cz/inzerat/67912266/Beran-zwartbles.php

S komentářem : "i takováto zvěrstva se bohužel dějí"...

Matsik

21.11.2016 20:11
Matsik

XXX.XXX.84.21

Jo a hned nad tímto inzerátem stejný člověk prodává "kamerunského berana" jehož otec je křížený s muflonem a jeho matka ani kamerunka nebyla. Opravdu se divím, že ho hanba nefackuje.

Matsik

21.11.2016 20:11
Matsik

XXX.XXX.84.21

A samozřejmě ho prodává do chovu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.11.2016 20:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ty kráso. Tak ten je hodně kamerunskej...

Uživatel s deaktivovaným účtem

21.11.2016 20:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Prostě mi to nedalo a pánovi jsem napsala. Tak jsem zvědavá, jakým způsobem mě kam pošle

JendBrož

21.11.2016 20:37
JendBrož

XXX.XXX.89.231

Pak dejte vědět až Vám pán odepíše... také jsem chtěl pánovi napsat ale nakonec jsem se na to vyprd.

21.11.2016 21:05
přezdívka

XXX.XXX.105.195

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ty kráso. Tak ten je hodně kamerunskej...

Typuju to, že je to kamerunka s romanovkou. Po romanovce lysina a po kamerunce rohy.

Matsik

21.11.2016 21:33
Matsik

XXX.XXX.84.21

Taky by mě zajímalo co napíše. Já se taky rozhodovala, že mu napíšu ale řekla jsem si, že je to zbytečný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2016 08:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Prostě mi to nedalo a pánovi jsem napsala. Tak jsem zvědavá, jakým způsobem mě kam pošle

22.11.2016 09:37
honzapm

XXX.XXX.182.25

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Prostě mi to nedalo a pánovi jsem napsala. Tak jsem zvědavá, jakým způsobem mě kam pošle

Možná to pojme jako Vokjam, který byl už před lety upozorněn Zuzkou F.
a dalšími, že míchá Skudde a Ouessant.
Navíc uchovňuje berany s tragickými toulci.
Kritiky rozmázne.
Napíše, že podle jedné fotky se to nedá posoudit, že máte špatné oči
a ještě stočí hovor na to, že máte luční obracečku zarostlou v trávě.

Na cizí trávu on oči dobré má, na svůj chov nečistokrevných zvířat ne.
Pro jistotu zmíní svůj věk + budovatelské úspěchy (nesouvisející s chovem
čistokrevných miniovcí).

Já tu nikomu nevnucuji čistokrevné chovatelství.
Jenom - prosím - ty kříženečíčky nevydávat za plemeno a mást laiky.

Má úcta + Líbám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2016 19:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Neuvěřitelný na tom je, kolik si za ta zvířata ti lidé říkají. Ten černej rohatej paskvil byl za 3000 Kč! Za to mám pomalu čistokrevnou zwartblu s papírama!
Tyhle "kamerunky", který neviděli kamerunku ani z vlaku, za 2000, když na tom není žádný maso a k chovu se to použít nedá...to by snad musel být kupující padlej na hlavu, když si prohlédne ostatní inzeráty a za stejnou cenu má zmasilá narostlá letošní jehňata masňáků...

22.11.2016 19:58
ChoKoz

XXX.XXX.224.243

Hhippie jste televizní hvězda

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2016 20:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Sakra...jak to?

22.11.2016 20:50
honzapm

XXX.XXX.182.25

JendBrož napsal(a):
Další takovej...

https://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2879442/kamerunska-ovce/.

Ouessant x Ovce vřesová.
Milí kříženečkové - beran a ovce zcela vpravo.

Beran vřesovou ovci v sobě neschová, ani kdyby se přetrhnul.
Ty toulce, tak typické pro vřesové, ty prozradí vše na první pohled.
To vnitřní klenutí je uplně divné celkově.
Zbarvení vlny + bílý čumák budiž potvrzující nadstavbou.

Myslím, že Kamerunky v inzerátu zaklikli omylem.
Ovenda druhá zprava za tu cenu jakž takž ujde (jako Ouessant).

Za chvíli budou čistokrevné Ouessant naprostou raritou a vzácností.

22.11.2016 20:51
ChoKoz

XXX.XXX.224.243

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Sakra...jak to?

To jste nebyla vy v Divoškách na TV Prima?

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2016 21:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mám pocit, že si ze mě někdo dělá legrácky...
Podle názvu to dávají nejspíš někdy kolem jedné ráno a...v takových pořadech si nepřivydělávám. Pravda, zemědělství nenese, jak by si člověk představoval, ale zas až tak špatně na tom nejsme

22.11.2016 21:14
honzapm

XXX.XXX.182.25

Ne, Divošky jsou Divácké zprávy na TV Prima, někdy kolem 19:40 nebo 19:45.

Jó, já bejt ženská, tak si přivydělávám hned.
Až se stáří zeptá, co jsem vy-dělal za mlada, tak je dobrý bejt připravenej.
Na starý kolena se to člověku pak hodí, že jo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.11.2016 21:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak mi to nedalo a ty zpravy jsem si pustila.
Jedine, kde by nekdo (nekdo dost odvazny az drzy) mohl hledat podobnost, byla reportaz o slepicich... Ale vzhledem k tomu, ze se jednalo o Ustecky kraj, Vas zklamu...ne, to jsem nebyla ja, ta televizni hvezda

23.11.2016 07:11
lilo

XXX.XXX.201.210

honzapm napsal(a):
Ne, Divošky jsou Divácké zprávy na TV Prima, někdy kolem 19:40 nebo 19:45.

Jó, já bejt ženská, tak si přivydělávám hned.
Až se stáří zeptá, co jsem vy-dělal za mlada, tak je dobrý bejt připravenej.
Na starý kolena se to člověku pak hodí, že jo.

Jj pak si muze rict... jj celej zivot jsem byl k.urva... a bude to uprimne tvrzeni

23.11.2016 08:25
ChoKoz

XXX.XXX.224.243

Bylo to v neděli a dotyčná se mazlila s kozou.Podoba neuvěřitelná a násobila to ta bílá čepička, kterou jste mívala na profilu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2016 08:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Joaha, tak to jste přecijen nemyslela "zle" :)
Tak mrknu i na nedělní pořad. Děkuji za upozornění.
Občas se mi stává, že se někde objevím, protože jsme v dostupné vzdálenosti u Prahy a využívají toho televizní stanice, když potřebují nějaký materiál o lesních mateřských školkách. Ale to nejspíš nebyl tento případ..
Pěkný den.

23.11.2016 10:02
profesor1

XXX.XXX.192.98

ChoKoz napsal(a):
Bylo to v neděli a dotyčná se mazlila s kozou.Podoba neuvěřitelná a násobila to ta bílá čepička, kterou jste mívala na profilu.

Můžu potvrdit. Taky mě hned podle čepice napadla tahle, co už je bez čepice

23.11.2016 11:40
honzapm

XXX.XXX.182.25

Kalimero už není kalimero. Prospělo mu to.

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.11.2016 11:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dik. Ale Vy si na me najdete neco jineho
Me zas mezi, ze uz nejste lama..

1.2.2017 08:40
profesor1

XXX.XXX.192.98

Http://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2918169/hledam-ustajeni-na-prazdniny-pro-3-dojne-kozy/

Kdo si chce přivydělat? Kdyby to nebyl takový blbý termín tak jdu do toho.

1.2.2017 08:51
profesor1

XXX.XXX.192.98

Ještě se mě líbí koza hnědá krátkosrstá - MELÍROVANÁ
https://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2916563/koza-hneda-kratkosrsta/

A do třetice dotaz. Uvedu příklad inzerát :
https://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2917445/prodam-berana-sf/

Co to je - 100% úspěšnost pokrytí? ? ?
To jako kdyby měl 50% úspěšnost, tak by obskočil jen každou druhou (dle sympatie), nebo by obskočil každou a jen každá druhá by zabřezla? ? ?

1.2.2017 09:30
lilo

XXX.XXX.201.210

Stoprocentni pokryti... ma nejspis dobry signal.

1.2.2017 09:51
moonika

XXX.XXX.204.147

1.2.2017 10:21
profesor1

XXX.XXX.192.98


Tomuhle říkám vysvětlení rocku!

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.2.2017 10:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

No co, sufolik peknej, porad lepsi 100% pokryti nez "dava dvojcata i trojcata".

1.2.2017 12:40
tom.tady

XXX.XXX.83.88

Nebo "Nádoj 2l/den."

7.2.2017 19:50
friska

XXX.XXX.104.142

V kozách se moc neorientuju, ale tyhle bílé kozy plemena Elita record mě pobavily

https://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2923007/elita-record/.

8.2.2017 14:22
lilo

XXX.XXX.201.210

Https://zvirata.bazos.cz/inzerat/70936647/omluva.php


dobrej inzerat... i kdyz nejde o ovce kozy...

8.2.2017 14:27
lilo

XXX.XXX.201.210

A jeste neco pro hhippie https://zvirata.bazos.cz/inzerat/71042484/jehne-prodam.php
jako mrnavy jsou teda dost roztomily...

8.2.2017 14:58
igor

XXX.XXX.96.23

lilo napsal(a):
Https://zvirata.bazos.cz/inzerat/70936647/omluva.php


dobrej inzerat... i kdyz nejde o ovce kozy...

Pán musí mít v "pr.eli" docela těsno

8.2.2017 15:22
lilo

XXX.XXX.201.210

tak to jste me rozesmal...

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2017 19:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Díky, Lilo. Sbírám informace českých držitelů walliserek, takže díky za kontakt :).

19.2.2017 17:08
igor

XXX.XXX.96.23

A kdyby si chladila nohy v lavoru, může napsat, že je celá vlhká...

Uživatel s deaktivovaným účtem

20.2.2017 21:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Chtěla jsem vložit video z fb ale nepodařilo se mi to. Omlouvám se smajlík

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2017 15:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Chtěla jsem vložit video z fb ale nepodařilo se mi to. Omlouvám se smajlík

Tak se mi to podařilo

https://www.facebook.com/OfficialAnimalsFreak/videos/1089510644509934/?pnref=story.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2017 15:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak se mi to podařilo

https://www.facebook.com/OfficialAnimalsFreak/videos/1089510644509934/?pnref=story.

No to je nádherné! A jsou na to tak hezky zvyklé, dokonce vypadají, že se jim to líbí .

22.2.2017 17:51
lilo

XXX.XXX.201.210

No mozna je to jeho veskerej majetek... :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2017 20:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No to je nádherné! A jsou na to tak hezky zvyklé, dokonce vypadají, že se jim to líbí .

Kdybych to neviděla, tak tomu neuvěřím ale možná mastňáček nebo profesor s tím mají taky své zkušenosti.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2017 21:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

No, já jsem měla asi před čtyřmi lety kůzle se zakrnělou přední nožkou. Byl to kozlík, skákal po třech a ničeho se nebál, všechno si mezi ostatními vybojoval. Ale jak skákal po třech, dokud byl malý, stádo na něj čekalo, až je dojde, když jsme šli na pastvu. Ale mě to nebavilo, tak jsem ho dávala do modré tašky z Ikey a nosila ji přes rameno. Byl na to zvyklý, jen mu rohy koukaly. Ale pak jak rostl a byl těžký, už jsem ho neutáhla, tak vždycky zůstal někde v půli cesty a my jsme ho pak vyzvedli při cestě zpět.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2017 21:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Arus, díky, to je fakt boží! Takhle jsem se už dlouho nenasmála!
Ta, co jí má na hlavě, vypadá jak papoušek na bidýlku...jen jí vlajou vlasy

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.2.2017 21:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Arus, díky, to je fakt boží! Takhle jsem se už dlouho nenasmála!
Ta, co jí má na hlavě, vypadá jak papoušek na bidýlku...jen jí vlajou vlasy

Hhippie, nevykoumala jsem, jak tam drží ta druhá ovce. Trochu ji přidržuje ta "ovce na bidýlku" a řidič jednou rukou ale jaktože tam tak drží, nevypadá, že by byla přivázaná?

22.2.2017 22:09
PRAKTIK

XXX.XXX.125.150

Tu na chrbte ma ako ruksak predná noha zviazaná so zadnou pravá s pravou ľavá s ľavou.

22.2.2017 23:40
profesor1

XXX.XXX.192.98

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kdybych to neviděla, tak tomu neuvěřím ale možná mastňáček nebo profesor s tím mají taky své zkušenosti.

No určitě, škoda že některým lidem zásadně vykám, jinak bych jim řekl - Vlez mě na záda....

1.3.2017 09:34
profesor1

XXX.XXX.192.98

Http://www.ifauna.cz/ruzne/inzerce/r/detail/2936953/1930-vyroba-syra-na-poloninach-quot-foto-tisk-quot/
To je nádhera, hlavně všechno okolo v nerezu, bezdotykové a bez přístupu hmyzu
(Majetek obchodního referátu civilní správy v Užhorodě - no krása).

1.3.2017 09:37
Jamarov

XXX.XXX.88.240

A věřím, že chutnali

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.3.2017 09:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

profesor1 napsal(a):
Http://www.ifauna.cz/ruzne/inzerce/r/detail/2936953/1930-vyroba-syra-na-poloninach-quot-foto-tisk-quot/
To je nádhera, hlavně všechno okolo v nerezu, bezdotykové a bez přístupu hmyzu
(Majetek obchodního referátu civilní správy v Užhorodě - no krása).

Copak copak, mate koreny na podk. rusi? :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.4.2017 08:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Zase jeden unikátní kousek... tentokrát texel! Neberte to za ty prachy! Kort, když dává dvojčata!

https://www.ifauna.cz/ovce-kozy/inzerce/r/detail/2968238/beran-registrovany/.

28.4.2017 08:33
Jamarov

XXX.XXX.88.248

A mě by se zrovna texlák hodil

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.4.2017 08:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Paradnik :).

28.4.2017 08:58
honzapm

XXX.XXX.182.25

Jsem ani nevěděl, že Texel má běžně toulce.
A ještě takové blbé, extrémně u hlavy.

28.4.2017 09:06
profesor1

XXX.XXX.192.98

Řešíte nepodstatné věci! Jde přeci o to, že DÁVÁ DVOJČATA! Podle toho je taky tak zmasilý.

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.4.2017 09:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Malichernosti..

28.4.2017 09:52
RETRO

XXX.XXX.201.210

Ty jo... tak ten ma z texela teda snad jen tu barvu kozichu

Přidejte reakci

Přidat smajlík