Co vám dnes udělalo radost? VI.

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
10.9.2018 10:27
igor

XXX.XXX.159.37

Výborně, oreb!

10.9.2018 10:39
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Oreb máme v Brně bratrance, brzy za ním pojedeme. Musím váš psychologicky působící chov navštívit. Trocha terapie se vždycky hodí. Kde tam sídlíte?

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2018 10:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Janinko, než pojedete, napište do SZ. I když Vy máte léčiva doma dost .

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2018 10:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Oreb, dnes mi dcera odjíždí do Brna na studie. Nastupuje do prvního ročníku a má z toho bobky, protože neví, do čeho jde. Když bude nejhůř, pošlu ji na terapii k vašim kozám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2018 10:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

arus, a nemohla by se odreagovat prací? Té mám až nad hlavu a pomáhá nemyslet na blbosti .

10.9.2018 10:53
lupus4

XXX.XXX.7.249

profesor1 napsal(a):
Nitraner díky za info. Vlčáka nechci, nic proti, ale tomu se člověk musí věnovat. Že je retrívr zákeřná ludra ?! tak asi pokazit jde všechno. Tady je retrívrů a labradorů spoustu, za plotem štěká skoro každy, ale jinak jsou to psi spíše Vítací, než Hlídací a o to mě celkem jde, abych nemuseel mít strach že koho rafne.
Na toho chodského se ptám, protože údajně má podobnou povahu jako ti retrívři.

choďák je dobrá volba
Klub přátel chodského psa vás srdečně zve na akci, která se koná dne 15.9.2018
v Mostkovicích-autokemp Přehrada, Prostějovská 197/79,798 02 Mostkovice

více
http://www.kpchp.org/chov_sten.php.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2018 11:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
arus, a nemohla by se odreagovat prací? Té mám až nad hlavu a pomáhá nemyslet na blbosti .

Myslíte prací u vašich koz? Určitě ráda vypomůže. Už odjela, tak se ji nemůžu zeptat, ale jak se trochu ve škole a v Brně rozkouká a pokud studium nebude problém, tak ji k vám nasměřuji.

10.9.2018 12:38
Bekkky

XXX.XXX.188.196

Já jsem dnes nějaká líná, tedy ne že y mi to dělalo nějako extrémní radost, ale dnes jen tak čučím na ovce a peču na nějaké větší úkoly... Občas je potřeba vyřadit, bych nedopadla, jak ta paní co jí Oreb pomohla .

Hippie: Šumavky jsou trochu zmasilejší než Valašky, mají kratší nohy a nemají tak robustní kostru. Shodou okolností nedávno si zde ve vsi jeden pán pořídil Waliserky. Ale asi nejsou čistokrevné, protože nemají tu kudrlinkovou srst.

Mastňáček:
pokud nechcete papírové ovce tak ceny nejsou nijak fatální, jen pochopitelně ta cesta, za pěkná letošní nepapírová jehňata dáte 60-80 eur, na rase moc nezáleží.

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/coburger-fuchsschafe-laemmer/942468279-131-4624

Nitraner:
Chodský pes bude mít určitě geneticky dané to pendlování po linii. Možná by se mohla naučit běhat po nějaké cestě, nebo kraji pastviny, jak to bylo v tom videu o tom pejskovi jménem Frodo.
To se dá trénovat i na sucho, bez ovcí.

10.9.2018 14:45
profesor1

XXX.XXX.192.98

Všem děkuji za info o chodském hafíkovi

Taky mě dneska udělali radost příslušníci dopravní policie tím, že mě podali NEPLACENOU! informaci o ročním propadnutí (přesně rok ) platnosti mého řidičského průkazu. Tak že na to že je dneska pondělí, tak (u mne) stoprocentně POMÁHALI.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2018 16:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Udělalo mi radost, že jsem nemusel stříhat všech 300 dojnic a dělat jim i paznehty, ale že mi jich 40 vyřadili kvůli věku a já jim dalších 20 vyřadil kvůli nohám, takže jsem jich ostříhal jen 240

Teď budu chvíli stříhat zas malý stáda a po neděli se sem zas vrátím, abych ostříhal 80 loňskejch jehnic. Jo a pak koncem měsíce mi stáhnou z pastviny 150 jehňat které chtějí na půl roce taky střihnout. A to bude pakárna, já ty jehňata moc nemám rád

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2018 16:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo a zapomněl jsem připojit nic moc neříkající obrázek

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2018 16:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

No, nevím, jestli by se mi líbil takový ovčín. Vy\padá to tam jak v garáži .

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2018 16:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

kostey: zavist, posledni dobou tady akonrad zavidim. Jehnata bych bral, by sly jak vino :/.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2018 16:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Oreb:
1) nojo velkochov
2) skrz pastevní sezonu jsou na louce a tady se jen přikrmí při čekaní na dojení, takže to zas takový koncentrák není.
3) kvůli stříhání tam jsou tak natěsno, jinak maj prostoru víc a maj i venkovní výběh s krmelcema na seno
4) koho chleba jíš, toho píseň zpívej.

10.9.2018 16:30
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Jsou tam pěkně napáskované jedna vedle druhé holky. Vypadaj dobře, oplácaně. Určitě chodí i ven.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2018 16:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pravda, jen to na mě v první chvíli udělalo dojem uzavřeného kravína.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2018 16:53

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2018 17:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Janinka: Pokud potřebují aby něco nadojily tak je holt musí pořádně nakrmit.Takže senáže smíchané s jádrem před a po dojení a na dojírně k tomu ještě granule + pastva ve dne v noci. Na krmení se tam určitě nešetří. Kondičně jsou na tom hůř údernice které všechno dávaj do mlíka. Mnohdy maj vemena za která by se nemusely stydět ani krávy. Po s umenšující se laktací kondici zas doženou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2018 18:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

mine:Magnolie? Teď?
arus: Nemyslela jsem to vážně s tím, aby mi Vaše dcera šla pomoct. To bych si nedovolila. To by ona sama musela mít nějaký takový zájem, ale nejspíš už jí to stačí doma .

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2018 20:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
mine:Magnolie? Teď?
arus: Nemyslela jsem to vážně s tím, aby mi Vaše dcera šla pomoct. To bych si nedovolila. To by ona sama musela mít nějaký takový zájem, ale nejspíš už jí to stačí doma .

Oreb, uvidíme. První semestr to určitě nebude a pak se uvidí...

10.9.2018 20:27
Bekkky

XXX.XXX.188.196

Kostey, to je na Broumovsku nebo Liberecku?

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.9.2018 21:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Oreb...přesně. Taky jsem zírala, mám ji bokem, tak jsem si ani dřív nevšimla, že jde do květu. Schválně jsem dala na fotku datum, aby jste viděli, že si nevymýšlím

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.9.2018 10:16
11.9.2018 10:30
igor

XXX.XXX.159.37

Kostěji, dráždíš

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.9.2018 10:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jsem zvědavej kolik si za to řeknou, nemaj nikde psané ceny

11.9.2018 10:46
igor

XXX.XXX.159.37

Ale vrátím se k včerejšku - kdyby se měly opakovat letošní sucha častěji, doporučil bych ovčákům přejít na pomořanskou ovci. Já vím, je to vzhledově nic moc hrubovlnná ovce, ani nijak výrazně zmasilá, typické extenzivní staré selské plemeno.

Ale viděl jsem jejich stáda u moře, a řeknu vám, že zdárně prospívají na ničem. Nekecám, pilně se pasou na zaschlým plevelu, na vyschlých a totálně neúrodných písčitých půdách. Z ničeho udělají na pastvě pěkný přírůstek - proti suffolkům teda poloviční, ale zato bez jádra a bez jakéhokoliv sena. Suffolk by tam zašel hlady.

Já už zůstanu u koz, ale kdybych měl přejít k ovcím, tak půjdu do pomořanek.

11.9.2018 10:48
honzapm

XXX.XXX.182.25

Jakube, vida. A já vás spíš tipoval na nějakou tu "snídani v trávě".

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.9.2018 11:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

igor: s tou vlnou je to skoro sumak. Ovecka je to i docela hezka. Hlavne aby to nebyl nejakej kamzik divokej.

Me prijde ze i kenti nijak neztracej a berou vsecko. Mam uz jen berana suffolka a ani ten nevypada zle a to je jeste ve vyvynu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.9.2018 11:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kostey...nechybí Vám tam zelenina

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.9.2018 11:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

mine: kostey ma nejspis krevni skupinu 0. Nejstarsi skupina cloveka pracloveka, nejlip prosperuje pri masite strave

11.9.2018 11:30
profesor1

XXX.XXX.192.98

Taky jsem si všiml, že mu tam chybí něco greenového

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.9.2018 11:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo, zelenina tam byla a i nějaké sýry ale to jsem snědl než donesli zbytek. Přítelkyně si tu teď asistuje u operace svého psa a tak chodím po Hradci Králové a přemýšlím co bych kde dalšího snědl.

11.9.2018 11:49
Bekkky

XXX.XXX.188.196

Kamzík to nebude, většina plemen chovaných v Německu je klidná. Ale spíše bych měla obavy z toho, že to je přímořské plemeno. Většina plemen, která pochází od moře, nebo z ostrovů má občas dýchací problémy, protože jim chybí slaný vzduch a když jsou v suchém, nebo prašném prostředí nedělá jim to dobře. Ale o tom tu bylo jiné vlákno, které se nakonec zvrhlo... .
Některá z těchto plemen. když na jaře přijdou na pastvu, dostanou regulérní rýmu. Lítají jim nudle z nosu, protože se potřebujou vyčistit a nepodceňovala bych to. To jiné klima může dlouhodobě způsobit, že se ovcím nedaří a užitkovost je pak špatná. To je podle mne i problém VF a tyhle podmínky se nijak nasimulovat nedají. Zvířata se přizpůsobí, ale potenciální problém tu je.

Takže z mého pohledu se oklikou vracíme k těm Šumavkám, protože zrovna na plíce netrpí téměř vůbec a vykrmí se pomalu i na padaném listí.

11.9.2018 11:58
Bekkky

XXX.XXX.188.196

Kostey:
To je provokace...

11.9.2018 12:04
Bekkky

XXX.XXX.188.196

A ještě poznámka k té pastvě na skoro ničem. Pokud mají ovce možnost denně projít několik hektarů, nahledají si vždycky, ale na malé neodpovídající výměře, zavřené stále v jedné ohradě budou mít problémy všechna plemena.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.9.2018 12:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bekky: jak jsou na tom sumavanky s lojem u jehnat? Tady se kazdy tema zvrhne, jelikoz je to tady samej zvrhlik

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.9.2018 12:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bekky, tohle poslední by se mělo zarámovat. Máte určitě a stoprocentně pravdu.

11.9.2018 12:34
Bekkky

XXX.XXX.188.196

Žádná hrůza s lojem, nesmí se krmit moc jádra, to pak tak ve 4 měsících začnou tučnět, radši s nimy pak na pastvu... Ve stáji je trošku nastartovat s menším příkrmem a pak pást, pokud chcete držet jehňata déle. Nemá cenu to s příkrmem v začátku přehánět, leda když si chcete udělat Velikonoční jehňata, líp je dát trochu ovcím, aby měly co nejdýl mlíko. Jinak jsou to vyhozený peníze, na pastvě ze začátku trošku zhubnou. To raději jim později dát trošku večer na pastvě.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.9.2018 12:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bekkky: neprikrmuju vubec. Spis me zajima tak celkove kdyz je to chovany extenzivne. Letos jsem prodal dva krizeny beranky na maso sf x zwartbles. ja je nezabijel, ani jsem to maso nevidel, ale reznik co me to delal rikal jak to bylo krasny masicko bez loje ( proto taky jsem se na tohle krizeni dal ). Mam jeste jednu jehnici kterou asi rohnu pro nas. Kdybych sel do sumavanek, tak bych nerad mel "usmoleny" maso od loje. Sam jsem zvedavej na 50 krizence sf x romney, je pekne udelanej.

11.9.2018 12:45
Bekkky

XXX.XXX.188.196

Oreb:
Díky, nezaložíme klub pasáčků? Už bychom byli 3-4...

11.9.2018 12:54
Bekkky

XXX.XXX.188.196

S Romny nemám osobní zkušenost, ale tak jak jsem je někde viděla, bude to se Šumavkou podobné. U Šumavek ani8-10 měsíců beránek z pasvy není lojovitý. Asi by nedělalo dobrotu, mít je dlouho ve stáji na jádru a senu... Co se týká malého přikrmení, tak to s vámi úplně nesouhlasím, protože pokud ovce v druhé půli zimy ubydou, jsou to vyhozený peníze i za to seno, co už sežraly a ničí si játra. Ale to je pochopitelně diskutabilní a u každého plemene trochu jinak nastavené.

11.9.2018 13:51
igor

XXX.XXX.159.37

bekky: já se přiznám, že Pomořanku mám spojenou jen s Polskem? Já jich stáda viděl u Baltu pod Swinousciem - oni jsou i v Německu? Ale asi jo, ony budou mít asi něco společnýho i s trakénama - tím myslím původně pruská plemena - , nejsem zatím tak senilní abych si plet koně s ovcema...

11.9.2018 14:29
Bekkky

XXX.XXX.188.196

igor:
www.rauhwoller.de/index.html
vždyť ty hranice se neustále měnily...

11.9.2018 14:56
Bekkky

XXX.XXX.188.196

Ono se stačí kouknou na Šumavku a Waldschaf, jestli někdo vidí moc velký rozdíl, já teda ne. Jen žijou každé na jiné straně Česko-Rakousko-Německých hranic, stejně jako ty Pomořanský u Baltu...

11.9.2018 16:25
nitraner

XXX.XXX.208.204

Bekkky napsal(a):
Oreb:
Díky, nezaložíme klub pasáčků? Už bychom byli 3-4...

A mohl bych se hlasit jak čekatel začátečník?

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.9.2018 20:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dnes mi udělalo radost, že jsem dozaplnila poslední místečka v seníku 6 nádhernými balíky sena. Ne, že bych je až tak potřebovala, ale byla možnost za luxusní cenu (stejnou jako minulý rok), tak jsem neváhala... teď bych uživila i jednoho koně navíc
A když už jsem měla zapojený ten vlek, otočila jsem se ještě na pile, abych přivezla nějaký materiál - mám rozpracovanou králíkárnu a hlavně už nemám z čeho opravovat ohrady...

...co mě vůbec ze dneška nejvíc potěšilo, jedna krásná milá story... když jsem se vracela s tím dřevem, zrovna si do telefonu stěžuji manželovi, že bych potřebovala nějaký "vazačský kurz", že jsem marná na připevňování materiálu na vlek. Ne, že bych neuměla s kurtou, ale když vezu dlouhá prkna, nejsem schopná je prostě pořádně připevnit. Nepřišla jsem na to jak, už jsem vyzkoušela spoustu modelů... jsem holt marná, fakt A tak jsem musela přibrzdit u krajnice, protože při jízdě zkopce jsem měla prkna málem v kufru... a za mnou zastavil nějaký náklaďáček. Já stála blbě, v odbočce k jednomu opuštěnému domku, tak si říkám, že asi potřebuje odbočit, ale tak stejně si telefonuje, tak si to připevním a uvolním mu místo.. on dovolal a vystoupil, se zeptat, že vidí, že mám problém s fixací materiálu, jestli s tím chci pomoci... Říkám: "Tedy, to se mi snad nikdy nestalo, že by mi takhle někdo nabídl pomoc..." a on na to: "Mě taky ne" :) Tak jsme se oba zasmáli, pokecali, on skonstatoval, že to mám dobře, že se tohle fakt blbě upevňuje, že to vyskáče postupně... moc jsem mu poděkovala i s podáním tlapy a jeli jsme dál... prej: a jeďte z těch kopců opatrně...
Upřímně.. to neznám, že by se chlapi hrnuli do pomáhání. Když se zeptám, tak to hned jezděj, ale takhle samovolně... to bylo vážně hodně nečekané a milé. Většinou je to tak, že třeba když přijedu někam pro materiál s velkým vlekem, významně mi oznáměj, že se tam ALE MUSÍ COUVAT!... a zavolaj Frantu a Karla, aby se na to šli taky podívat... jak VONA bude couvat... mno... když už ženská připojí velký vlek za auto a někam s tím sama dojede, lze předpokládat, že umí jezdit i dozadu, ne?... já nevím, pánové...
Ale bavím se pokaždé, když takhle někam přijedu...

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.9.2018 21:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Prkna se převážej blbě, to jo. Mám přívěs s ložnou plochou 3m a když vezu 4m prkna, tak je přívěs zatíženej víc vzadu než vepředu a to se to pak umí hezky rozhoupat. Navíc když jich je málo tak se opravdu blbě fixují. Když jich je plnej přívěs tak to takový problém není.
Couvat s ním jsem si myslím fakt docela vychytal, dlouhej jsem celkově přes 9m a protože k baráku to mám z parkoviště kde se otáčím asi 400m, tak jsem si kdysi spočítal, že ročně s přívěsem nacouvám 120km Ale ono právě čím je přívěs delší, tak tím to jde s ním snáz. Mám tu pak ještě o 2/3 menší přívěs, který je i užší a tak ho nevidím v zrcátkách a s ním couvat je prostě peklo, protože ho zahlídnu vždy až když je už moc zlomenej. Jo a pak tu mám ještě jeden "přívěs", ale to jsou jen vidle s navijákem na napíchnutí a převezení balíků sena a s ním to je občas taky boj
Jo a pak couvání ve tmě je kapitola sama pro sebe. Obrysovky přívěsu mě oslňujou, takže na ně navlíkám ponožky které proto vozím v autě a protože přívěsy nemaj couvací světla, tak si za přívěs přisvicuju brzdovejma světlama, ale ono na to by člověk občas potřeboval mít 3 nohy na pedály
Moc se mi líbí když to holky s auty umí. Když to umí i s přívěsy tak to je hned o řád výš a když jsem dneska obdivoval, jak v Ostroměři řidička velkýho náklaďáku couvala do uzoučkýho místa k bagru tak jsem si od přítelkyně vysloužil trochu blbý pohledy, jako kdybych jí nikdy za řízení nepochválil
Takže pro Hhippie:

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.9.2018 21:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

hippie...pro mě jste borec. Já jsem zrovna ten případ, že popředu ano, po zadu...no...no ani náhodou

11.9.2018 21:50
Janinka Bosorka

XXX.XXX.82.209

Couvat umím jen bez přívěsu. HHippie

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.9.2018 22:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

tak děkuji... Ale proto jsem to nepsala.

Kubo, jo, s malými vleky je peklo. Jak jsi popsal. Ponožky na světýlka jsou boží! Mám takový akorát. Myslím, že má na délku 2,5 m. Ale právě když vezu 5m prkna, je to fakt s pro mě nepříjemným přesahem. Ono už se dostat z areálu pily, kde moc místa není...takže pozádu a za roh... a tam jsem zjistila, že stojí vlek s loďkou...ale prkna se zastavila těsně před tím...jinak by už nepoplula

Já tedy nejvíc obdivuju ženské, co umějí řídit buď kamion s návěsem nebo traktor s valníkem. To bych si netroufla. Můj strop je dodávka (ta se řídí super) nebo velké auto s přívěsem na koně a to ještě prázdným. Živé koně bych převážet nechěla. To není jako s ovcemi. Je to velké, má to vysoko těžiště, děsně houpou, nervozní kopou a člověk neví, kdy "vystoupí"... taky už jsem zažila úrazy, kdy kůň vykopl zadní rampu a pod ní skončil člověk. Tehdá šéfa přirazila rampa a měl "jen" zlomenou pánev a něco dalšího. Když jsem byla v Německu, byl tam stejným způsobem smrťák.

Jsou ženské, které jsou obzvlášť šikovné na řízení, ale v tomhle souhlasím, co se říká, že prostě chlapi jsou určitě obecně lepší řidiči. Většina ženských nějak prostě nemá ten odhad, tech. myšlení, aby dokázala dovymyslet některé potřebné manévry...
Věřím, že kdybych měla chuť se s tím naučit, tak jako bagrista bych měla super výdělek. Tady je pořád bagrů nedostatek. A pořád se staví a opravují staré rozvody vody a odpadů... ale nést zodpovědnost za překopnuté sítě, které vedou jinde, než jsou zakreslené...bych nechtěla

12.9.2018 10:25
Bekkky

XXX.XXX.188.196

Přívěsy a couvání... Jezdím taky s velkým dvouosákem na 12 ovcí, couvám s ním, ale pokud couvám někam poprvé, dávám to většinou až na podruhé i víc. Muž to dává hned... Už se z toho nijak nehroutím, protože chlapů, kteří při couvání něco zdevastovali, nebo se i po předu někam nevytočili jsem viděla taky dost...
Asi nejhorší zážitek jsem měla, když mě vlek plný ovcí začal s autem stahovat po mokré namrzlé trávě pozadu z prudkého kopce. Ten moment, kdy je třeba uvolnit brzdu a naopak přidat, aby se to stalo ovladatelným je strašnej. Odneslo to jedno měkké plotové pole v zahradě pod kopcem a světlo na vleku. Ovce byly trochu vyděšený a já se málem poblinkala... to už fakt zažít nechci.
Takže všem co s tím jezdí ...

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.9.2018 10:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Stane se, ja jsem nedavno zapomnel pri otaceni ze mam za sebou karu, promacklej naraznik a mirne blatnik...

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.9.2018 12:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já jak většinou couvám s přívěsem, tak když pak couvám bez něj, tak se mi normálně občas stalo, že otočím volantem naopak než bych měl a vypadá to že neumím vůbec couvat

Ale dnes mi udělalo moc velkou radost, že jsem zatahal za nitky a podařilo se mi o 4 měsíce uspíšit jednu operaci

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.9.2018 13:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Donutili jste mě k tomu abych si teď jedno couvání natočil
Ne že by to bylo kdoví jak povedené, štvaly mě ostré stíny a přechody ze světla do stínu kdy toho v zrcátkách moc nevidím a navíc s lehkym, nenaloženym přívěsem se vždycky kvůli odskakování jede hůř, ale tady to máte: https://www.facebook.com/jakub.toms/videos/10210653391005672/?permPage=1.

12.9.2018 14:38
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Já bych věřila, že máš kouli ve předu

12.9.2018 20:09
marion108

XXX.XXX.72.163

Tak dnesni svatecni den byl uzasny, udelala mi radost knizka Domaci pekar, kterou mi predala primo autorka. A nyni se tesim na cerveny burcak, snad je poctivy...

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.9.2018 21:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kubo, Ty seš fakt borec! Klobouk dolů!

Mě by tedy ani nehlo bydlet v místě, kam se nedá zajet pohodlně autem s technikou... jsem lenoch na tyhle věci... už tak v místě, kde plánujeme stavit, nejvíc řeším, jak tam budu moct manipulovat s auty a vlekem, tříkolkou... (protože je tam před domem opravdu málo místa a kolem domu žádné a za domem je zahrada "o patro níž", na kterou se prozatím nedostanem (přístupová cesta přes potok bez lávky )... mno, jsem zvědavá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.9.2018 21:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

hhippie...tak s traktorem a s vlekem zase umím já, mám na to i papíry. Ale teda s vlekem jsme couvat nemuseli, takže jen popředu.

kostey...no teda si to frčíte jako kdyby to bylo poředu

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.9.2018 22:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Marion: a vrchni prejicnici nepoprali! Tak ja jako neprejici preju

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.9.2018 22:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hhippie: já tady vyrůstal a nikdy mi to nevadilo, ale barák co s přítelkyní kupujem je situovaný tak, že by se tam dalo parkovat i otáčet 10 traktorů a to mě moc láká. Protože sem teď ke mě, když má někdo zacouvat s 9t na hnůj tak to je na půl hodiny

12.9.2018 22:21
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Kubo vyměníš idylu samoty za rušnou civilizaci? A kadibudka už nebude? To je fakt škoda.

12.9.2018 23:02
marion108

XXX.XXX.72.163

Mastnacku, diky... Myslim, ze bydlite na Broumovsku, ze? Dnes jsme tam byli... Mate to tam hezky.

12.9.2018 23:06
marion108

XXX.XXX.72.163

Kostey, hezky... by sis mohl dat zavody s moji polovickou...

12.9.2018 23:07
marion108

XXX.XXX.72.163

Nebo, by jste si... Nejde edit a ja uz man bordel v tom komu tykat a komu vykat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 06:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Janinko: budem ještě na větší samotě a já bych proti kadibudce nic neměl, ale přítelkyně chce prej normální splachovací záchod a chce aby tam v zimě bylo prej nad nulou!

Marion: jasný že si tu můžeme tykat A jasný, že si můžem dát závody

13.9.2018 06:58
PavelIV

XXX.XXX.132.149

kostey Borec největší, tak ucouval bych to taky, ale tak 1/3 rychlostí a určitě ne na poprvé.
Kdo neumí na zrcátka, tak bych mohl po jedný cestě rovnou k ortopedovi

13.9.2018 07:37
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Kubo tu kadibudku tam můžeš mít taky, doporučuji nasměrovat na pěkný výhled tak, aby se nemuseli zavírat dveře... K tomu přidej na čtení horské noviny Veselý výlet a uvidíš, že návštěvy i ty sám to oceniš. My to tak máme a jak se tam všichni rádi chodí ztrácet a kochat a vracet se do minulosti

Já chtěla splachovací taky, když děti začaly přimrzat.

13.9.2018 07:56
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

marion108 napsal(a):
Tak dnesni svatecni den byl uzasny, udelala mi radost knizka Domaci pekar, kterou mi predala primo autorka. A nyni se tesim na cerveny burcak, snad je poctivy...

Milá Marion krásně jsi to napsala paní conovehonakopci. Přeji ti nůši zdraví, pytel lásky a žij život podle sebe i dál.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 08:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jamarov: nesmej ch...t na prkynku :) Ja jsem se vzdycky bal ze me ukousne...krysa a nebo pavouk!

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 08:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

marion108: jojo :).

13.9.2018 08:31
Jamarov

XXX.XXX.88.248

tak mastnacku já mám jiný problém, máme ji v ohradě, lezou mi po zádech kůzlata, a kozy se přestrkujou a chtěj drbat. Já jediná klid nemám
Pavouk a krysa by mě nanapadli?

13.9.2018 08:32
profesor1

XXX.XXX.192.98

Kousnout můžou, horší kdyby ukously

13.9.2018 08:32
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Marion též dodatečně vše nejlepší všem Maruškám tady, já mám Marianku ta už slavila osmého

13.9.2018 08:33
Jamarov

XXX.XXX.88.248

To bych chtěla vidět toho pavouka profesore

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 08:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Pavel ono naučit se couvat na zrcátka je docela nutnost, protože když se člověk otáčí, tak je pak trochu v háji, když má přívěs naložen tak, že přes něj nevidí A já mám tuhle trasu fakt x set krát najetou, jinde si tak rychlou jízdu pozpátku netroufnu. Jedu většinou podle pravého zrcátka, ale ve 2 místech musím kouknout i do levého abych zkontroloval jestli tam nejde nějaký chodec kor pokud mám pod cestou nataženy lanka od ohradnííku.

Jamarov: to je dobrý nápad pořídit si ještě kadibudku k tomu, to mě ani nenapadlo

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 08:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

jamarov: nas suchej je ve vyklenku v podstate ve chlive, nad dlahama, vstup ze dvora. Ty verbeze jsem se bal jako kluk, nebyl to prijemnej pocit kdyz se tam neco pode mnou mrcasilo! Krysy pod dlahama mely preee a pavouci zase v prostoru pod prkynkem pavuciny. Ten zachod se pouzival za myho zivota uz jen jako nouzovka venku. Ale teda jako prkynko ( dira v prknech ) vzdycky hralo. Ted tam mam povesenou elektrobednu s relatkama a merakama pro kureci odchovnu.

profesor: co je to za dobovou reklamu ? malej profesor se starym profesorem?

13.9.2018 08:42
profesor1

XXX.XXX.192.98

Pavouci by ukousli! Já psal o krysách - ty by ukously!

13.9.2018 08:48
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Mrcasilo? Fuj to bych šla raději dělat někam jamku.
U prababičky bylo něco podobného, tam jsme se ale jen s bráchou při šarvátkách pokoušeli jeden druhého nastrkat

Mít výběr je dobré, zvlášť když se pořádají nějaké akce a je hodně lidí, navíc pro městský to je dokonce atrakce, chybí mi tam už jen kašička
Nebo začnou vzpomínat právě na dětství.

13.9.2018 08:48
profesor1

XXX.XXX.192.98

Jo, je to taková menší propagace chovu ovcí. Ale sám v tom nejedu. Stádo ovcí je moje a před stádem jste nepoznali Bekky s Oreb? Měli zrovna ustavující schůzi při zakládání spolku pasaček, tak mě zapózovaly

13.9.2018 08:50
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Už vidím to tvrdý y

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 08:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jamarov: jasne, bud litali pavouci v hustejch zaprasenejch pavucinach nebo obcas neco zapistelo uplne zdola. Pro decko idelani misto na vyprazdnovani :)

profesor: nevim jestli uz jsem tak slepej, ale stezi tam rozpoznam ze se jedna o ovce a ze tam nekdo sedi.).

13.9.2018 08:57
marion108

XXX.XXX.72.163

Jance i Jamarov, diky..

13.9.2018 09:05
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Jo ideální místo, úplně to vidím.
Hlavně jestli na dveřích bylo vyřízlé srdíčko

13.9.2018 09:27
profesor1

XXX.XXX.192.98

Jarouš- kvůli GDPR jsem nemohl dát ostřejší foto.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 09:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

profesor: do pr...le s GDPR me to akorat pridelao pul roku prace...

bosorka: to je nejaky pokriveny? :) vyhled peknej, snad mate chlapy nauceny zvedat.).

13.9.2018 09:48
marion108

XXX.XXX.72.163

Kdyz jste u tech kadibudek, tak ja se doma snazim prosadit separacni wc, ale moc se mi to nedari... Pritel ok, tomu se to libi, ale jeho syn 16 let, je zasadne proti... Dost me stve, hlavne, ze je desnej ekolog... Je presne toho nazoru, ze je to krok zpet...

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 09:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Profesore, ale přiznal jste to, že tam s Bekky jsme, souhlas se zveřejněním nemáte. Budu zvažovat další kroky . Možná bych mohla napsat nějaké udání na policii nebo na úřad. Nemůžete mi, profesore, poradit, kam Vás mám udat ?
Vážně: Moc není ta fotka vidět, ale mastnacek se ptá dobře.

13.9.2018 09:56
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Takový pěkný ranní téma
Separační má kamarádka, takových peněz co do toho dala... Radši bych kamna v jejím případě, ale fandím tomu.
Děsnej ekolog? A ještě 16?nezávidím Marion., ale pokud se mu to nelíbí může taky prasknout... Však ono by ho to donutilo

13.9.2018 10:10
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

Separační wc v domě se nám neosvědčilo, tak teď je přímo v kadibudce, máme tam i infrazářič na zimu a spokojenost veliká. Výhled v zimě v létě luxus.

13.9.2018 10:14
profesor1

XXX.XXX.192.98

Oreb klidně mě udejte na prvním oddělení PČR na které narazíte. Ale aby jste uspěla, tak se musíte prokázat OP, kde máte napsáno, že jste Oreb
A jestli myslíte otázku - co je to za novodobou reklamu.. tak je to plakát, který jsem uzmul cca tak v roce 1984 na veletrhu v Brně. Od té doby mě visí v garáži na zdi
Jen tak pro zajimavost - pochválení se, tak taky jsem si tam tehdy ukradl velký plakát traktoru Zetor 6245 a tenhle traktor mě teď stojí tady na dvoře Ale toho jsem si všiml až nedávno, že mám na plakátě vlastně stejný typ traktoru jako na dvoře

13.9.2018 10:18
profesor1

XXX.XXX.192.98

Krásný příklad střetu ekologie a neekologie - separační kadibudka a infrazářič! (pokud teda ten infrazářič není na bioplyn ).

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 10:18

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 10:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Profesore, tak za porušení GDPR Vás neudám, ale s udavači mám značné zkušenosti, tudíž se poučím a udám Vás za cokoliv jiného, třeba i za slušné chování, někdo se tím zabývat musí. A budu anonym. (Nemyslím to vážně.)
Využití bioplynu z kadibudky - to by bylo téma pro nějakou odbornou práci .

13.9.2018 10:31
profesor1

XXX.XXX.192.98


tak teď jsem si skoro zvlhčil spodní prádlo jak jste mě rozesmála
A víte čím? Tím že se tou věcí někdo zabývat musí, ale taky tím, jak jste do závorky pro jistotu napsala, že to nemyslíte vážně
Jen doufám, že jste to tam nedopsala kvůli mě

13.9.2018 10:36
profesor1

XXX.XXX.192.98

Jo, jo Jarouši, příjde čas a podobné turbo bude stát vedle. Krásný zvuk

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 10:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Profesore, co jsem napsala, je z běžného života, tak to je. Ale je to pod mou úroveň, takové hříchy si dělat nebudu.
Dnes jste mi všichni tady udělali radost tím, že jste tady, každý jiný, málo hádaví, hodně kamarádští, je s vámi legrace, prostě jste prima. Díky.

13.9.2018 11:01
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Tak mám opravdu radost, po 2hodinách čekání a lákání do pastí jsem dokončila králičí agility a svůj parkur mezi ploty, králíkarnou, okolo míchačky rybízu a strojů a stromů a spoustu jiných věcí, které člověk ani nevidí dokud přes ně nelita. Tak králík je už zase tam kde měl být.

13.9.2018 11:04
marion108

XXX.XXX.72.163

Jamarov, ted ma obdobi hippies, bo jak se to pise... A tak je to vubec na zabiti... Zacal skladat basnicky a malovat, do toho ma el. kytaru, takze me v posledni dobe dost boli hlava, z toho "metalu" co hraje... Ale prace okolo farmy, toho se stiti. Ale musi se mu nechat, ze moc hezky prijal me deti a opravdu se jim venuje...

13.9.2018 11:05
profesor1

XXX.XXX.192.98

Mě ani ve snu nenapadlo, že by jste chtěla někoho udávat. Že máte různé zkušenosti to vím. Jen jsem se smál, že pro jistotu jste napsala že to nemyslíte vážně, aby to náhodou někdo vážně nevzal Ale je pravda, že já tu kdysi do někoho rýpnul že má na fotkách neoznámkované ovce a on mě hned vynadal do udavačů a že to mám klidně nahlásit

13.9.2018 11:07
marion108

XXX.XXX.72.163

Mastnacek, dcera k videu vzkazuje:" tator, jivej, tator...".

13.9.2018 11:10
profesor1

XXX.XXX.192.98

Jamarov - gratulace. To mě připomnělo: Zájic - vlk, zájic - vlk.......Nu pagadííííí

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 11:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

marion: tak co potom bude rikat na tohle :)
https://www.youtube.com/watch?v=EDFiUCI_BJI.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 11:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

profesor1: ja si na ten zvuk ctyrvalce jeste nezvyknul, furt me to prijde jako kdyz sednu do formule :) a to nemam ani turbo a odstredivkou aby to svistelo k tomu. Za to zvazuju nabidku vymenit 40ku za 25ku s motorem po kompletni GO. Uz si pripadam jak traktorovej handlir.

13.9.2018 11:22
PavelIV

XXX.XXX.132.149

A nebude to málo? (Antone Pavloviči).

13.9.2018 11:28
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

profesor1 napsal(a):
Oreb klidně mě udejte na prvním oddělení PČR na které narazíte. Ale aby jste uspěla, tak se musíte prokázat OP, kde máte napsáno, že jste Oreb
A jestli myslíte otázku - co je to za novodobou reklamu.. tak je to plakát, který jsem uzmul cca tak v roce 1984 na veletrhu v Brně. Od té doby mě visí v garáži na zdi
Jen tak pro zajimavost - pochválení se, tak taky jsem si tam tehdy ukradl velký plakát traktoru Zetor 6245 a tenhle traktor mě teď stojí tady na dvoře Ale toho jsem si všiml až nedávno, že mám na plakátě vlastně stejný typ traktoru jako na dvoře

Ukradl? No toto.

13.9.2018 11:31
marion108

XXX.XXX.72.163

Mastnacek, hezkyyy... Jo jako strasne se ji to libilo, ale musela jsem se koukat taky...

13.9.2018 11:50
nitraner

XXX.XXX.2.30

Mě dnes děla radost mirabelková, teče a teče...
A já poteaču za chvíli na odpolední-to už taková radost není.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 11:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

PavelIV: pro me ne, pri vybirani brambor certem a 40kou jsem si pripadal jak trapak :).

13.9.2018 12:07
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Marion a na tu elektriku hraje holkám v parku?
To bude dobrý- Hippies je základ. Že si sedl s dětmi je to nejvíc, ostatní se nějak vyvine

Mastnacku můžeš udělat vlákno pro děti jako podporu pro správný vývoj malých zemědělců

A profesore -dcera je až překvapivě z ruštiny nadšená Teď měla mít do školy časopisy, noviny... Nekupujem, tak jsem zašla na půdu a dala ji květy z roku 1956 a rudé právo z 61. a říkám ji třeba dostaneš i pochvalu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 12:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ja nevim co proti rusakum mate vy omladino! Jasne, zasedli si tady na nas...ale co me zarazi ze proti nemcum ba dokonce rakusakum odkad prisel tamten onen jehoz jmeno se nesmi vyslovovat tak tam uz takova averze neni. Pro me nepochopitelny. Ale to by zase byla ta neoblibena politika...

Me teda prez hubu leze spis ta ukrajinskorustina nez unmoglich madchen :).

13.9.2018 12:19
marion108

XXX.XXX.72.163

Jamarov, ma dve akustiky, elektriku na metal a basu... A holkam nehraje... Hraje cele vesnici, kdyz to ohuli na plno, ale to je fakt o sluch... Jako taky jsem to v jeho veku poslouchala a neni to tak davno, ale tohle je des... s tema lenonkama je fakt vtipnej...

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 12:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

marion108: na to bacha, me od toho sumi v uchu dodneska a jakmile v blizkosti nekdo vyda pronikavej zvuk, nebo bouchnu kladivem do zeleza atd tak zacne piskat.

13.9.2018 12:25
marion108

XXX.XXX.72.163

Mastnacek, to je blby... No, ja ho vzdycky vykazu na pudu at si hraje tam, ale nejhorsi je, kdyz ma v pokoji deti a zacne, to mam strach a uz mnohokrat jsme ho hubovali vysvetlovalia stejne... Problem je, ze si to nenecha vysvetlit. Pry to primerene nahlas nevyzni...

13.9.2018 12:29
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Taky to u mě není dávno snad a asi jsem z toho nevyrostla, ale... Časy se mění. Hlavně aby mi děti domů jednou nepřišli s technem, teknem... Nebo co já vím co bude

Proti Rusku? Ale nic...

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 12:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

marion108: to jsou keci v kleci, leda by mel lampovy kombo tam se to musi nastavit, tipuju ze ma lacnen tranzistorak, mozna s elektronickou simulacej aparatu a to pak muze hazet riffy i do sluchatek a zvuk bude peknej :) Bych to zkusil na vasem miste nastudovat a uzemnit argumentama :).

13.9.2018 14:38
marion108

XXX.XXX.72.163

Nevim, nerozumim... Kombo i s kytaarou nechal jen tak na pude... No radsi se nebudu vyjadrovat, ja to nekupovala... Viz foto.

13.9.2018 14:48
Janinka Bosorka

XXX.XXX.117.11

marion buď v klidu, on z toho zaručeně vyroste. Není to jednoduché, dobře to znám. Kluků bylo celkem pět. Ale všichni do jednoho z toho vyrostli a my to přežili. Voni to taky v pubertě nemaj jednoduchý.

13.9.2018 14:51
Bekkky

XXX.XXX.188.196

Jo, ale oni jí mají jen jednou...

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 14:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

marion108: znam, mel jsem 2x tak velky a vykonny aby to ZNELO. Ale je to vymluva. Tohle ma ten pravej zvuk i na minimalni hlasitost. Holt chce bejt kluk slyset...mozna ze nasloucha nejaka sousedka

13.9.2018 15:04
igor

XXX.XXX.159.37

Bekkky napsal(a):
Jo, ale oni jí mají jen jednou...

Než s ní vyrostou, budou ji mít jejich potomci...
Puberta je věčná.

13.9.2018 15:08
Bekkky

XXX.XXX.188.196

Jo, u mužů nepochybně, z puberty do urny.

13.9.2018 16:02
marion108

XXX.XXX.72.163

Jestli ti moji budou z poloviny jako ja, tak teda potes...
Janinko, klobouk dolu, pet kluku...

13.9.2018 16:08
nitraner

XXX.XXX.208.204

Bekkky napsal(a):
Jo, u mužů nepochybně, z puberty do urny.

A já mám radost, že v té urně ještě nejsem

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 20:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Koukám, chvíli tu nejsem, a už mě tu vzývají... to je samé hipí a Hipíííí... jasně, že Hhippie je základ! (jsem to ale egoista! )

Dneska mi udělalo radost, že jsem mohla dělat radost: Včera jsme oškubali kus zahrady jabloní a zavezli to ke kamarádovi na moštárnu. Takže jsme měli mošt přím z našich zdravých jablek, ne nějakou chemii míchanou ze sběrem od dálnice... ...no a dneska jsem mošt porozdávala mezi maminky ze školky, o kterých jsem tušila, že nemají vlastní zahrádky a že by se mohl hodit. Ještě tam asi 25l je, tak jistě ještě někoho šťastným uděláme..

A taky PRŠELO!

Add. separační WC - máme 4 ks ve školce. Fungují dobře, akorát tuhé nekompostujeme, protože ekologické rozložitelné pytle do separačních kompostovatelných toalet se mi v kompostu rozkládali asi 4 roky...možná dýl - už jsem tam nehrabala Takže za mě - nejsnazší použití je zasýpání pilinami... odtok na moč je super - tím se dá zředěným hnojit nebo přispívat k rozkladu na kompostu nebo hnojišti...

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 20:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mně udělalo radost že když jsem byl dneska na cestách, tak krásně pršelo a našel jsem v Mělníku "Kozí rokli" která byla plná akátu. Tam vám normálně super kůly rostou prostě ze země a nikdo to tam nekácí. Jo a teď po příjezdu domů jsem zjistil, že tady nespadlo ani 0,1mm prostě zas 3 kapky a dost.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 21:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kostey: akaty bych potreboval jako sul ale nejbliz jsem nasel inzerat z jizni moravy. Me by stacilo cca do 30ks jen na rohy, zbytek smrk. Ohrady po tyhle zime asi definitivne skoncej.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 21:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bekkky napsal(a):
Jo, u mužů nepochybně, z puberty do urny.

Tyhle reci nemam rad... jak byste si to teda jinak predstavovala? Zenska chce prece romantika, spolehlivyho, ale trochu rebela a drsnaka, co bude nosit dost penez, bude se hodne venovat rodine, bude mit svoje konicky, ale bude mit cas i pro zenu, vysokej, pohlednej, urostlej, ale aby nebyl dev kar, sikovnej, pracovitej, ruce jako dokturek, upovidanej, ale aby umel mlcet...fuj a ja ani nevim co bysme jeste meli bejt...a k tomu jeste aby puberta skoncila jak domutujem...

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.9.2018 21:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

To mi povídej, někde to roste jak plevel a preemejslim ze je začnu snad sazet. Siroko daleko zadný neroste. Mně by se jich libilo tak 500 ale jen malejch tenkejch kratkejch na rohy ohradníku.

13.9.2018 22:01
Jamarov

XXX.XXX.88.248

Mastnacku pěkné
Ne pubertu si nechte co nejdéle není nic horšího než nudnej, suchej a přechytračelej mladík nebo stařík.

14.9.2018 06:50
PavelIV

XXX.XXX.132.149

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kostey: akaty bych potreboval jako sul ale nejbliz jsem nasel inzerat z jizni moravy. Me by stacilo cca do 30ks jen na rohy, zbytek smrk. Ohrady po tyhle zime asi definitivne skoncej.

Asi to nebude o moc blíž, ale já kupuju u Lovosic 2m dlouhý se špičkou, štípaný. Ale min.15cm za 95/ks vč. DPH. Tedy to bylo vloni. Taky jsem tam kupoval 4m dubový kůly na přístřešek - kulatina, taky rozumná cena.
Na webu to nemají, ale je to ten poslední kontakt pí. Richterová:
http://www.hederaz.cz/kontakty

Jinak mi už v pondělí udělalo radost, že mám konečně zmulčováno, už tam byly i metrový šípky. Ale zas to odhalilo, že tam mezitím tráva skoro není. Tak můžeme hrát na louce fotbal, ale pást už skoro není kde. Roste hrozně pomalinku, za poslední měsíc spadlo asi 25 mm, nějak se nám to vyhýbá, dnes 2 mm a už přestalo a podle radaru už nebude

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.9.2018 07:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

kostey: jestli mas pozemek kterej muzes znicict tak tam dej akat :) a ted ti vubec nevim, jestli se ho pak jde nejak rozumne zbavit, jestli nevyhani omladinu korenama a k tomu se vysemenuje do dalky.

pavellv: Lovosice to je tak nastejno, ale zjara to budu muset vyresit. I kdyz kdyby nova smrkova vydrzela zase 8roku tak by to nebylo zase tak spatny. Bude krasny proschly drevo na zatop.

14.9.2018 07:21
marion108

XXX.XXX.72.163

Dobre rano vsem, tak u nas krasne prsi. Parada. Jsem zvedava kolik toho spadne. Melo by prset do odpoledne.

14.9.2018 07:52
dad

XXX.XXX.225.133

akát dobře žerou - ničí kozy, kdo chce kůly musí akáty oplotit kvůli okusu - holožeru, z kořenových výmladků se dělaj kolíky jak víno - jsou rovný, z pařezový výmladnosti to chce víc práce, je dobrý pařezové výmladky redukovat - nenechávat všechny
nebo do každého rohu vysadit akát a jak přeroste tak zkracovat a hned je čím krmit

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.9.2018 07:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

dad: a jak se to siri nesiri do okoli? Prej akat nadobro zahlusi vsecko pod sebou a v blizkym okoli protoze vylucuje do pudy nejaky ty jedovaty latky ( pro ostatni rostliny ).

14.9.2018 08:12
dad

XXX.XXX.225.133

akát se šíří semeny a kořenovými výmladky,
EU ho chce vymýtit na území Evropy zákonem jako nepůvodní - invazivní druh
znám podstatně horší druhy
akát si chrání svůj kořenový prostor stejně jako domácí ořešák, vylučuje do půdy látku inhibující růst jiných druhů (i svých semenáčků),
šíření není podle mne tak strašné, jinak by tu už nic jiného nerostlo, ta likvidace je problém - není to hned, je to dlouhodobá záležitost, PROTO KULY VYDRZI TAK DLOUHO,
kozy za lidské pomoci(mechanické) zlikvidují starší porost do sedmi let, akáty jsou i v některých parcích a s nekontrolovatelným rozšiřováním je problém jen tam, kde na údržbu s e r o u, to pak vyrůstají semenáče z každého záhonu, pařezová výmladnost se aktivuje při poškození kmene nebo redukcí koruny, v pokročilém věku stromu, degradací růstu, jinak NE,
i akát podléhá přírodním zákonům, ten kdo se jimi řídí zvládne vše i v této bláznivé době.

14.9.2018 08:16
dad

XXX.XXX.225.133

jinak mi přišel domů nový el.ohradník tak o víkendu půjdou holky na pašu, na oko je to zelené, ale moc hmoty tam není, srážky jsou v háji, v srpnu 4 mm, v září zatím 15 mm, dneska padá jako když se dešti nechce, tráva je mokrá, půda suchá

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.9.2018 08:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

dad: diky za info, ja mam alej jap topolu, tam je likvidace mozna vyfrezovanim parezu a korenu. Ale me se teprve na jare zacnou vysemenovat, bohuzel je k tomu nepustim..

S tim destem jsem si to rikal pred pul hodkou koukam ven je to takovej lehouckej destik sice od vcerejsiho podvecera jen co jsem dovlacel brambory. Jako by priroda nemela silu na poradnej slejvak.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.9.2018 09:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

dad: Souhlas s tím, co píšete o akátech. Dobré krmivo, dobré dřevo, dobrá obnova, těžší likvidace, ale když se provádí údržba (za pomoci koz ¨), jde to.
hhippie: Do separační toalety nepoužíváme žádné pytle, ale také ji zasypáváme pilinami. Pak jen vysypeme na kompost, zaházíme hlínou a hotovo. Podle počasí někdy už za dva měsíce je jen kompost.

14.9.2018 10:14
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Mně udělali včera radost v knihovně - byl mezinárodní den čokolády a rozdávali ji tam. :).

14.9.2018 10:20
dad

XXX.XXX.225.133

ještě k akátu - vyhovuje mu jižní strana svahu, bez zastínění, skalnaté podloží - snáší sucho.

14.9.2018 10:20
Janinka Bosorka

XXX.XXX.120.11

Sakra varaxi měla jsem tam včera namířeno, ale jsem nedošla. tak jsem si radost udělala sama. A taky deštík mne těší. Už krásných sedm mm. Je chladno, zataženo, mží nádherné počasí. Včera obalované bedly, dnes smetanová hříbková.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.9.2018 10:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

Našla jsem v jednom sadu krásný velký mladý sírovec. Připravuje ho někdo z vás a případně jak?

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.9.2018 13:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Udělalo mi radost, že mi spadly do klína nějaké hektary

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.9.2018 13:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Velka gratulace, Kubo
At se ti na nich dobre hospodari!

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.9.2018 15:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dík ale ono to taky není tak jednoduché, nějak si je chci rozdělit i s kamarádem se kterým spolupracuju a oba jsme uprostřed pětiletky a z těch hektarů se 30 let jen ždímalo, takže tam bude dost práce aby to za něco stálo. Takže nějaké obnovy TTP ale nemáme na to dost hnoje... no uvidíme

14.9.2018 16:44
nitraner

XXX.XXX.30.253

že jsem doma v teple a suchu

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.9.2018 17:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

nitraner: neříkej že vám tam prší, tady stále ani kapka.

14.9.2018 18:06
nitraner

XXX.XXX.30.253

V půl šesté jsem vstaval, v šest začlo lit, před sedmou jsem byl v Prostějově, tam sucho. Senice na Hané pršelo celé dopoledne. A když nepršelo, tak mrholilo. A pršelo i tady. Teď malou chvílí co přestalo, tak jsem v rychlosti posunul ohradu morčatům a dal holubům. A jestli nezačne pujdu ještě chvíli s ovečkami.

14.9.2018 18:18
nitraner

XXX.XXX.30.253

Začíná zas kapat. Beru bundu a dem se pást.
Vypadá to na zelený pdzim.
Večer to prohřeji mirabelkovou. Jenu na lepší spanek.

14.9.2018 19:31
mifoli

XXX.XXX.72.129

Máme tady opravdu skvělé a rychlé střihače. @Kostey, moc děkujeme!

14.9.2018 19:40
nitraner

XXX.XXX.30.253

Za dnešek 31mm

14.9.2018 20:07
Janinka Bosorka

XXX.XXX.120.11

nitraner pěkně! u nás 8,1 ale jsme spokojený. Tráva pěkně roste a našich pět kousků má k nyní k dispozici 4500 metrů, z toho část v sadu z ovocem. Tak flusing úspěšně probíhá.
mifoli krásné ovce máte! Pěkně zbarvené. Ta z hnědou hlavou jak má pěkně orámované oči a čumák.

14.9.2018 20:23
nitraner

XXX.XXX.30.253

Mifili:
Pěkne stádečko, i vřesovky, jestli se nepletu.

14.9.2018 20:25
tom.tady

XXX.XXX.83.88

Konečně nám dotunili prototyp našeho Velocipedického komunitního drtiče, co používáme na veřejný moštovačky.
Šlapostroj zase jede!

14.9.2018 21:07
marion108

XXX.XXX.72.163

Tom, luxus...
Mifoli, krasne ovecky...
Vubec vam vsem ovecky zavidim, my letos neuzivime ani krk navic, budem radi, kdyz nam to vyjde, vsichni zerou vic jak loni, nechapu...

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.9.2018 21:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

tom.tady: To by vyžaduje nákres, nešlo by to? Nebo aspoň popis pro lidi, kteří se nemohou rovnat mastnackovi v technické představivosti. Pro zatrvzelé cyklisty jako dělané.

14.9.2018 21:22
tom.tady

XXX.XXX.83.88

Oreb: no, on je vlastně skoro výonnější ten klasickej drtič na kliku .
Nám spíš šlo o to, zapojit do procesu co nejvice lidí a udělat to atraktivní i pro děcka ze škol a tak.

15.9.2018 00:43
marion108

XXX.XXX.72.163

Tak mam radost, vcera jsem sehnala marmite a konopny panensky olej. A dnes jsem udelala syr... Prvni varka stara ctyri dny dozrala a je vyborna...

15.9.2018 08:35
Bekkky

XXX.XXX.188.196

Mám radost, bo jsem na hromadě kompostu ze zahrad objevila hodně měsíčku a už ho maceruju v sádle na mast. Pro nás na ruce a pro holky na vemena.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.9.2018 17:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

...ze prestoze mi uz druhy den neni extra dobre, se mi rano podarilo uvarit skvely obed a odpoledne pomoci manzelovi se drevem a otrhat vsechny jablone Sice jsou jablka letos hodne cervava, takze na uskladneni jich je minimum, ale zas jsem ta sklizena nabidla kamaradkam, co nemaji vlastni, tak alespon z nich bude mit radpst nejedna rodina :) to jsou takove prijemne veci, kdyz ma clovek neceho nadbytek a nez se pachtit a stresovat s momentalnim zpracovanim, tak to radsi nabidnout, kde to udela sluzbu... :).

15.9.2018 20:36
nitraner

XXX.XXX.30.253

Tak jsem vyhrál v tombole pytlík ovse. Dlouho nic, tak jsem měl radost.

15.9.2018 20:38
nitraner

XXX.XXX.30.253

15.9.2018 20:56
Janinka Bosorka

XXX.XXX.120.11

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.9.2018 20:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mám radost skoro z celého dneška. Byl to zas povedený den.
nitraner:

15.9.2018 21:22
nitraner

XXX.XXX.30.253

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mám radost skoro z celého dneška. Byl to zas povedený den.
nitraner:

Kostejů
je tam jedno video, když hodíš e-mail tak Ti jej přeš uložnu pošlu. Nechci jej dávat na internet. ale do archívu se ti hodí.
Hele a něco na tebe prásknu.


Na netu mi tykal. pak jsem šel za ním v přestávce. než jsem jel dál. Koukl na kšiltovku a takové srdečné zdáááár. Pak se kouknul na mě a zrudl a nevěděl zda tykat nebo vykat.

Klidně Kubo zůstaň u toho TY
Orodoval jsem za tebe u pani porotkyně, koupil jsem od ní morče.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.9.2018 21:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jo já vím že tohle dělám, na netu častokrát tykám a pak když se s někým vidím, tak mi to tykání nějak nejde z pusy

15.9.2018 21:57
nitraner

XXX.XXX.30.253

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo já vím že tohle dělám, na netu častokrát tykám a pak když se s někým vidím, tak mi to tykání nějak nejde z pusy

to mluví za slušného člověka

a k tomu není co dodat.


A jak budeš příště soutěžit, nešetři ty ovce. Oni tě taky nešetřili.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.9.2018 22:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já mám ruční stříhání fakt jen tak pro srandu a abych se na akcích jakožto funkcionář asociace ukázal. Pro mě bude vždy mnohem důležitější to umět dobře s mašinkou a tam toho k naučení se mám ještě hodně co dohánět. Ještě asi tak 10tis ovcí a budu si říkat že už to docela jde, že už to docela umím.

15.9.2018 22:07
nitraner

XXX.XXX.30.253

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já mám ruční stříhání fakt jen tak pro srandu a abych se na akcích jakožto funkcionář asociace ukázal. Pro mě bude vždy mnohem důležitější to umět dobře s mašinkou a tam toho k naučení se mám ještě hodně co dohánět. Ještě asi tak 10tis ovcí a budu si říkat že už to docela jde, že už to docela umím.

A víš co mě naštvalo? nebyl stánek kde bych ty nůžky koupil

16.9.2018 11:26
profesor1

XXX.XXX.192.98

Výhledově mě dnes udělají radost švestičky z naší zahrádky, které se za cca 6hod přemění snad na povidla

16.9.2018 19:59
nitraner

XXX.XXX.30.253

tahle sekačka může vrčet celou neděli
nutno pustit zvuk
https://www.youtube.com/watch?v=fR-UMM_XUXM.

16.9.2018 20:31
berrynator

XXX.XXX.139.253

Tak dnes jsem se konečně dostal doma ke střihání, padlo 60 ks, zkrátka když člověk ovce sám chytá, střihá, dělá paznehty a ještě uklízí vlnu, tak se prostě na víc než 10-12 ovcí za hodinu nedostanu, ale i tak z toho mám radost, ještě jednu akci nějakých 35 ks a bude hotovo, nevím jak ostatní střihači, ale letos jde střihání dost špatně, jestli je to tím počasím, ale ovce s kratší vlnou mají tu vlnu na zádech tak nějak zpečenou, i mašinka s nově nabroušenými noži do toho nechce jít a občas se musí dost silou. Ještě mám radost, že zítra jdu dotáhnout poslední jednání skrze pozemky, takže na příští rok se rozrostu o 3,5 ha, takže snad už konečně bude dostatečná krmivová základna, i kdyby se opakovalo letošní počasí.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.9.2018 21:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dnes jsem si privez 7letou suffolku. Prodal jsem ji kdyz ji byly tri, sla kopat prvni ligu do zahranici ( za kopec ) a na stary kolena se vratila ozivit suffolky na kopci.
A taky jsem tesnul novy strihacsky tricko pri strizi berana. Je to vychytana vec!

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.9.2018 22:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dnes mi udělalo radost, že jsme si užili prima klidný den s rodinou. To se mi nestává moc často. Což není nic zvířecího, ale do tématu dle nadpisu to patří taky
Jo a když už jsem trochu narušitel, tak ještě přidám sice zvířecí, ale neovčí radost... urvala jsem se odpoledne a trochu pohonila koně po výběhu, abych udělala pár fotek ještě v lesklé letní srsti...mám z nich velkou radost...
(fotit ovce nebo kozy mě moc neba - jsou pořád stejné a pokud člověk nemá pěkné a různorodé prostředí - třeba jako Bekky - pak moc není co fotit... ).

16.9.2018 22:21
kouták

XXX.XXX.168.33

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Dnes mi udělalo radost, že jsme si užili prima klidný den s rodinou. To se mi nestává moc často. Což není nic zvířecího, ale do tématu dle nadpisu to patří taky
Jo a když už jsem trochu narušitel, tak ještě přidám sice zvířecí, ale neovčí radost... urvala jsem se odpoledne a trochu pohonila koně po výběhu, abych udělala pár fotek ještě v lesklé letní srsti...mám z nich velkou radost...
(fotit ovce nebo kozy mě moc neba - jsou pořád stejné a pokud člověk nemá pěkné a různorodé prostředí - třeba jako Bekky - pak moc není co fotit... ).

Tak to je nádhera.Pohled na tak krásné koně musí udělat radost všem zde a hlavně mě.Mít koně jsem si v životě nesplnil, ale mezi koňákama jsem žil a žiji, tak jedna má poslední fotka u kamaráda.Dnes budu dobře usínat při vzpomínkách. Kouťák.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.9.2018 22:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Děkuji, Kouťáku, jsem moc ráda, že jsem mohla udělat radost svou radostí...
Dobrou noc.

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.9.2018 22:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hhippie: dcerka by rada konika...co ja budu delat :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

16.9.2018 22:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ukecáš to, ať radši někam chodí. Zatím můžete zprovoznit kravku...

16.9.2018 23:21
marion108

XXX.XXX.72.163

Hhippie, krasne zvire... Ja na takove fotky nemam techniku... Bohuzel...

16.9.2018 23:25
Janinka Bosorka

XXX.XXX.120.11

marion108 napsal(a):
Hhippie, krasne zvire... Ja na takove fotky nemam techniku... Bohuzel...

Kdysi byl mojí láskou
kůň bílý jak sníh
bílá hříva mu vlála
do všech dětských snů mých

16.9.2018 23:25
marion108

XXX.XXX.72.163

Mastnacku, ktera holka ho v urcitym veku nechce...

16.9.2018 23:26
marion108

XXX.XXX.72.163

Janinko, nadherne, normalne jste me rozplakala.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.9.2018 07:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Marion, díky. Kupovala jsem ho před 2,5 měsíci v dost zuboženém stavu. Lezla z něj žebra, kyčle, měl děsně opadlý hřbert a obrácený neosvalený krk. Pořádně ježral objem - moc se nepásl, seno přebíral jak koza a lovil jen jemné lístky...byla jsem trochu zoufalá. Komentáře "vedle na koních" byly převážně hodně nepříjemné, jak je to ošklivý kůň, výsměch, jak na to nemám, z něj udělat normálního koně...
Jo, stálo mě to a ještě bude stát spoustu peněz i času, ale nějak jsem měla pocit, že mám chuť to do něj investovat... začíná se v hlavě srovnávat a věřím, že z něj bude dobrý kůň...
Je relativně mladý, akorát toho už dost zažil...tak potřebuje čas, než zpracuje to, že se dá s lidmi pracovat i po dobrém a v mezích vlastních možností... však to znáte, sama jste koňařka Některá zvířata to s lidmi prostě nemají lehké...

17.9.2018 07:47
dad

XXX.XXX.225.133

hhippie - mně starý koňský handlíř radil přidání mleté síry pro koně co potřebovali nabrat.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.9.2018 08:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Berrynátor: Já včera střihnul 41 ovcí a přestože se stříhaly hezky, byly čistý, tak jsem na nich ztupil 1 spodní a 5 vrchních nožů. Vůbec jsem to nechápal. Trvalo mi stříhání o hodinu a půl déle déle než jsem předpokládal, ale teda po 15. ovci najednou řekli hele přestávka a jde se na oběd. Dostal jsem výbornou svíčkovou.

Pak jsem teda nestíhal a tak na domluvenej sraz s kamarádkou jsem jel hned ze stříhání a tak špinavej a smradlavej od oveček jsem vylezl na hrad Frýdštejn, kde na nejvyšší věži jsme zjistili, že malé holky se bojí jít ze schodů dolů, což bylo v ty chvíli docela zajímavé a tak když jsme je teda dostali dolů, tak jsme si šli za odměnu do nedaleké restaurace na výborný kafe, krém ze šlehaného mascarpone a bílé čokolády, paštiku z kachních jatýrek s jablečným pikantním chutney a carpaciio z cukety marinované v chilli. Výborný to bylo. Restauraci mohu vřele doporučit komukoliv kdo budete v okolí Českého ráje. http://www.restauracekovarna.cz/

Ten výlet mi včera udělal moc velkou radost.
A tak do té samé restaurace dneska vezmu přítelkyni, abych si gastro orgazmus zopakoval

17.9.2018 08:55
Janinka Bosorka

XXX.XXX.120.11

Na Frýdštejně jsme byli kdysi kolem roku 2000, krásné místo, za hradem poblíž v chaloupce káva borůvkový koláč. Také Sychrov. Romantika. Díky za typ. Ta restaurace hmm, vypadá výborně.

17.9.2018 09:04
marion108

XXX.XXX.72.163

Hhippie, sledovala jsem to... Vubec bych nerekla, ze je to stejny zvire... Ja si tohle vyslechla, kdyz mel bilej 2 roky, jak je to osklivej prerostlej "ponik"... Ted by taky potreboval nabrat, oblast kohoutku a zade je opadla, kazdopadne mel prijet vet, na krve a zuby a neprijel... Tak ho budu dnes urgovat.

17.9.2018 11:42
honzapm

XXX.XXX.182.25

Já už jsem se bál, Jakube, že jste, neumyt po ovcích, zasmradil tu restauraci,
jako na sobotní Zahradě Čech v Litoměřicích jeden pajdavý pán v kovbojském,
který podle kalhot neudržel to, co udržet měl, totálně zasmradil Pavilón jablek.

Ale podle fotky je jasné, že vaše posezení bylo venkovní, a mé obavy byly liché.
A tak do restaurace znovu můžete. A to mi vážně udělalo radost.

17.9.2018 13:40
marion108

XXX.XXX.72.163

Janinko, co pisou v blesku, na to se neda spolehnout, ale bylo by to uzasne.

17.9.2018 14:02
Varaxi

XXX.XXX.1.226

nitraner napsal(a):
Tak jsem vyhrál v tombole pytlík ovse. Dlouho nic, tak jsem měl radost.

To Vám závidím, ať už jste musel uklízet nebo ne.
Mně děcka z akce dotáhla papouška, že ho vyhráli v tombole. Který vůl dá do tomboly živé zvíře, to nechápu.
Nicméně radost mi udělalo, že ten víkend u nás přežil a dnes jsme ho udali známým, přijeli si i s klecí. :) Mně teď už jen zbývá uklidit zadělanou verandu, neboť toho ptáka děti přinesly uvázaného za nohu na bidýlko (!) a klec doma ani v okolí na půjčení nikdo nemá...

17.9.2018 14:07
Janinka Bosorka

XXX.XXX.120.11

Taky si říkám, zda to není jen předvolební žblebt. Jako ekologie, zdraví lidí a tak. Ale uvidíme, každopádně by to bylo skvělé.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.9.2018 14:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

hhipie...fotky jak z kalendáře

marion...sice se na blesk nedá spolehnout, ale něco pravdy na tom je. Už jsem o tom četla i jinde, ale je to už delší dobu - teda, že se o zrušení uvažuje. Takže se budeme radovat už tři

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.9.2018 14:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Evropská rada gyfosáty prodloužila snad až do roku 202x Vůbec tomu nevěřím a ani odkaz neotevírám. Nechci blesku podporovat příjem z reklam na jejich stránkách obsažených.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.9.2018 14:33
Uživatel s deaktivovaným účtem

Udělalo mi radost dnes to, že mi byl doručován balíček jednou přepravní společností. Ke mně vedou 2 cesty, jedna pro pěší a druhá pro auta. Asi už víte kam mířím Ano pan řidič slepě věřil GPSce a pokusil se ke mně dojet po pěšině pro pěší. To že to vede po cestě úzké že tam mám se 140cm lištou na MFce problém projet, ani to že to vede přes bažinu ho nezastavilo a tak utopil předek dodávky v bahně a zadní hnanou nápravou sjel do boku napůl z meze ještě tak nešikovně, že se nedalo ho traktorem tahat nazpět protože tam vadil vzrostlej strom. A on i traktorem byl hodně velkej problém se dostat před něj.
On byl vlastně i problém sehnat traktor. Začal jsem obvolávat družstevní traktoristy a buď mi to nebrali a nebo zkrátka nemohli. Nakonec jsem jednoho sehnal a zdárně se to podařilo vytáhnout i když s drobnějšíma oděrkama dodávky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.9.2018 14:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kostey: a jak daleko to k tobe da pesky? Jestli kousek, taks spis moh udelat zlyho chlapa a nechat ho v tom vymachat. Nekolikrat jsem ty pa ka tahal ze zasnezeny nebo jen mokry louky. Jsou liny jak vsi udelat i 15 kroku od brany ke dverim k baraku a vesej baliky na branu. Asi jako bys nedostrihal celou ovci, ze uz se ti nechtelo.

17.9.2018 15:14
igor

XXX.XXX.159.37

Kostěji, u nás máme malej můstek, spíš lávku přes řeku, mezi silnicema je cca půlmetru výškovýho rozdílu. Na jednom konci toho mostku jsou tak tři-čtyři schůdky. Mimo schůdků je tam udělanej malej sjezd pro vozíčkáře.
Ano, hádáte správně - mamlas s dodávkou a navigací to zkusil sjet. Prorazil si vanu, uvízl na vejfuku na tý hraně sjezdu pro vozejčkáře a schůdků a nemohl se hnout, takže zablokoval cestu i mostek a hasiči ten olej uklízeli snad tři hodiny. Do Bystřice to naštěstí nesteklo, mají na to takovej šikovnej nafukovací rukáv.
Nejvíc mne dojalo, jak se urážel a stěžoval si. Až když mu cajti ukázali, že měl navigaci zapnutou pro kolo, tak stichl

17.9.2018 15:22
Janinka Bosorka

XXX.XXX.120.11

Na reklamy mám ublock. Nezobrazují se mi. Skorem nikde a žádné.

17.9.2018 17:36
nitraner

XXX.XXX.30.253

Konečně jsem našel cd ze starými fotkami

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.9.2018 19:58
Uživatel s deaktivovaným účtem

pí Bosorková: Taky mám unblock, tak by se mi reklamy nezobrazily, ale něco jsem na argument proč to neotevírat použít musel.

Mastňáček: Vzhledem k tomu, že mi to měli doručit už v pátek a ani se neozvali že nakonec nepřijedou, tak jsem měl chuť se na řidiče vykašlat a nechat ho zajet až ke mě k baráku. Myšleno normálně po cestě pro auta, po té jak jsem dával video jak couvám. Já jim jinak chodím naproti na to otáčecí parkoviště, kde jsem se i já s přívěsem otáčel. Když ale volal že je za 10minut u mě tak se mi to nějak rozleželo v hlavě a říkal jsem si, že se mi žíly nezkrátí když mu naproti půjdu a že bych pak stejně neměl dobrej pocit kdybych mu dělal zbytečný naschvály a prostě čekal u baráku.
To že jsem mu pak sháněl traktor a strávil tím hodinu a půl je moje blbost, potažmo můj dobrej skutek a mám z toho větší radost než z toho kdybych vám tu psal, že mám radost že kus ode mně je zapadlá dodávka a nemůže z bahna ven

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.9.2018 19:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bosorko teda mám AdBlock, furt to tu nejde editovat

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.9.2018 20:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kostey: ty jses proste dobrak od kosti :) Nam tady krome toho ze prijedou a zavolaj jsem pod kopcem pridte si...nekdy balik tezkej jak krava a necha to tahnout zenskou...delaj i tu vec, ze to proste hodej v meste vzdalenym 5km do zasilkovny a napisou adresat nezastizen ( zena je na matersky... ). A na vanoce uz se vubec neobtezujou sem jezdit a postavej se v Broumove na namesti a jen napisou smsku prijedte si v tolik a tolik. Pritom platime dopravu do baraku... ja jsem zase takovej ze na hrubej pytel jeste hrubsi zaplata a proc ja bych mel neco obetovat kdyz on je za to placenej. Tobe nekdo nejak vyznamne ulehcuje tvoji praci? Jakoukoli?

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.9.2018 20:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kostey: a taky nehlede na to, ze nekdy jsou ti ridici opravdu krome toho ze liny vylizt z auta taky opravdu poradny ucha. Jeden den jsem tahal jednoho u me a za pul hodiny na me pokrikuje soused, jestli ho neprijdu zbavit zahrabanyho pepeelaka. To cloveku rozum nebere ceho jsou schopny.

Z veselejsiho soudku. Striham si ovce, jde to pekne, nemam problem s tupenim hrebenu a nozu...ale teda za to jsou nektery ovce prekvapive v nekondici. Budu muset odvolat prodej berana. Vcera jsem mu znovu nahodil rousku a budu doufat ze ovce uz nezabrezly. Maj pod sebou jeste jehnata. A necham je minimalne do prosince a mozna i nejaky prilepseni budu muset nasadit. Pod cca dvoumesicni vlnou se zdaly OK.

17.9.2018 21:12
marion108

XXX.XXX.72.163

Dnes mi udelalo radost, ze nam pekne dorusta pastvina pro kone...

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.9.2018 21:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mastňáček: Dnes jsem převezla ovce k zimní pastvině - ještě chceme trochu obrat jednu bordelpastvinu a pak už přemísti na zimní, kde zůstanou. Taky jsem pořád špatná z toho, jak vypadají. A to bych řekla, že poslední 2 měsíce mají fakt dobrou pastvu. A stejně se nedaly dokupy. Teď už nejsou u zástavby, tak přenesu žlaby a začnu krmit asi taky. Ale štve mě to. Je to děsně neekonomický

Nitraner: Je skvělé, když má člověk ty koně vyklidněné, že?

Marion: dorůstá, ale žádná hitparáda s kvalitou (myšleno hustotou) to také není, co?

17.9.2018 21:20
marion108

XXX.XXX.72.163

Hhippie, neni, ale uz to aspon neni zluto-hnedy, budou to mit jako zpestreni k senu...

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.9.2018 21:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Marion: Bílej vypadá dobře. Mám ráda menší koníky. Je fakt, že většina z nich prostě nemá tu ladnou linii velkých koní, ale mají něco do sebe. Hlavně je mi prostě pohodlnější pracovat s koněm, na kterého dosáhnu, než se stodolou, která když nebude chtít, tak jí ani nenasadím ohlávku navíc toho sežere dvojnásobek a vykadí taky. Každé bobky musím sebrat, takže řeším i takový detail, jako velikost hromady

Dad: o síře jsem neslyšela a neměla bych ty koule to zkoušet. Koně nejsou ovce - tam se nemusí nic riskovat. Je nepřeberné množství preparátů na trhu - koně jsou podle mě možná lepší byznis než psy a kočky..lidi za ně dají nehorázné prachy!
Nám pomohl stolní olej a šikovná skladba žrádla. Není to taková věda, když o tom člověk něco ví Ale děkuji za nápad.

17.9.2018 21:24
marion108

XXX.XXX.72.163

Nitraner, hezky... Ja uz bych si nelajzla takhle dite posadit... Moje deti bud drzim, nebo maji prilbicku a paterak... Ale jsem paranoidni, vszde vidim ty prusvihy, co by se troreticky mohly stat.

17.9.2018 21:36
dad

XXX.XXX.225.133

hhippie - je to fígl starého koňského handláka, mletá síra z lékárny, poprášilo se s tím seno (jádro bylo drahé), tu starou hnědku to nakoplo a nabrala, a nejen ji, bylo u nás ustájeno i sedm koní, bylo mi třináct, jak to fungovalo nebo proč síra netuším.

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.9.2018 21:43
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mně právě teď udělalo radost studené pečené kůzlečí, které jsem si dala s chlebem. A nechala jsem si s masem upéct i lůj, ten mám moc ráda, hezky slaný. Vzpomněla jsem si na hhippie, který si vyčítala nějaká jehněčí žebírka večer. Tak já si nevyčítám ani ty tři krajíce, co jsem k tomu snědla, ani ten lůj. Vrátila jsem se před chvílí z pastvy a to mým vždycky zase hlad. A myslím na mastnacka, který píše vedle ve vlákně, že u nich nikdo ovce nejí. To má fakt blbé. Já zase nejím nic jiného než kozí .

17.9.2018 21:52
Bekkky

XXX.XXX.188.196

My jsme dostali před víkendem perličáka, tak jsem ho pekla s nádivkou a byl taky dobrý i studený. To je fakt dobrota. A minule jsme od toho známého dostali holuby, no a to byla mňamka. Jen tak obyč. pečený v remosce.

18.9.2018 14:19
marion108

XXX.XXX.72.163

Nova ifauna, ktera je konecne prizpusobena pro mobily...

18.9.2018 15:16
profesor1

XXX.XXX.192.98

Ještě že nemám mobil (chytrý). Vše je o zvyku, tak že dobře nooo, udělali mě radost. Jen mě poraďte co udělat, aby se mě to řadilo od posledního a ne od prvního příspěvku? Mačkám . . ."Otočit řazení příspěvků" . . . a nic

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.9.2018 15:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

profesor: me to funguje, mate to rozbity :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.9.2018 15:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mně to taky funguje

18.9.2018 15:48
Janinka Bosorka

XXX.XXX.120.11

Mno, taky se mi to zatím tedy nelíbí. Ale zvyknu si.

Jakube, co založit nové vlákno co nám udělalo radost. Je to dlouhé jak tejden před vejplatou. A smajlíky starý. Chybí mi např. obyčejný úsměv. Nebo srdíčko.

18.9.2018 16:04
marion108

XXX.XXX.72.163

Me to neskace na posledni precteny prispevek, jako u stare verze, nevite proc? Jinak dobry, zkusebni foto se ovsem nahravalo stejne pomalu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.9.2018 16:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

marion, napravo nahoře je takové tlačítko změnit pořadí příspěvků nebo jak to tam je. |Jenže to stejně není jako dřív, ten první tam zůstává pořád nahoře a klame to.

18.9.2018 16:17
marion108

XXX.XXX.72.163

Mne to zustava nahore at to mam serazeny jakkoli... Driv jsem to mela od shora dolu a vzdy to skocilo na posledni precteny, takze jsem nemusel rolovat... Taky mi blbnou ocicka... Misto aby byly tam, kde je novy prispevek jsou tam kde jsem to jednou otevrela, ale novy prispevek tam neni, mam v tom hokej...

18.9.2018 16:20
marion108

XXX.XXX.72.163

No asi to napisu primo provozovateli, tady to nevymyslime...

Uživatel s deaktivovaným účtem

18.9.2018 16:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A teď mi udělalo radost, že kozy mají podle vědců raději lidi, kteří se usmívají:
https://echo24.cz/a/SKJFZ/kozy-maji-podle-vedcu-radeji-lidi-kteri-se-usmivaji.

Kostey: Me zas dela radost kdyz vidim kozy :))

18.9.2018 17:05
igor

XXX.XXX.159.37

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kostey: Me zas dela radost kdyz vidim kozy :))

A usmíváš se, když je vidíš?

18.9.2018 19:43
marion108

XXX.XXX.72.163

https://m.youtube.com/watch?v=93AjoGLcYg8 Jeste pred tremi tydny by ho vlacela, dnes po dvou tydnech klikani... Mam z toho radost, i kdyz to patri na psi diskuzi...

Přidejte reakci

Přidat smajlík