Anthony

Moje příspěvky

7.5.2015 13:28

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No, nejen tím dávají popud jiným psům skákat, ale svého vlastního psa tak dostávají do zcela bezbranné situace a tím vytváří, respektive prohlubují jeho strach (samozřejmě při jasném a jednoznačném útoku je to o něčem jiném).

"A co když majitel toho jiného psa absolutně nemá zájem, aby jeho psa ten Váš očuchával? Co když má psa bojácného, po úraze, nepřátelského, či cokoliv jiného?"
Mnoho majitelů nemá zájem o kontakt svého psa s cizím "bo se bojím bojím a svého psa neovládám"...bohužel, když psům přirozená komunikace nebude umožněna, tak se komunikovat nenaučí a jenom bude narůstat množství psích "sociopatů". A to píšu jako čerstvá držitelka krvavých kolen a lokte, neb můj vlastní reaktivní pes poněkud bouřlivě reagoval na volně se pohybujícího zvědavého nekonfliktního pejska, který se přišel očuchat (můj druhý pes se seznamuje v klidu a míru)...a upřímně mi je až líto, že takových psů nepotkávám víc, aby se ten můj mohl učit a učit a učit!

Jasně, učit se je super, ale po DOMLUVĚ... Víte, například můj pes byl několikrát napaden těmi, hodnými psy, co si jdou jen čuchnout" a prostě já už na to zvědavá například nejsem. Po domluvě ano, zvlášť tam, kde se psi můžou v klidu proběhnout a pohrát si. Ale čím dál častěji se setkávám, že i přes mou žádost o odvolání psa se doslechnu pouze to, že nic neudělá a chce si čuchnout... Prostě slušnost mizí a když není ani mezi pejskaři, tak se člověk nemůže divit, že nepejskaři už jsou kolikrát fakt zlí, protože tihle psi si jdou často, čuchnout" i k dítěti, starému člověku, atd. a lidi prostě o cizýho psa nestojí, kolikrát...

A pro PEPAN - máte pravdu, že chytáním psa nad hlavu to člověk kolikrát zhorší, stejně jako, když jím začnou točit na flexině. Ale zase - kdyby se jich ten druhý člověk třeba zeptal, psa zbytečně nepouštěl k nim, nemuselo by se to dít a ty lidi by zjistili, že se třeba bát nemusí. Dnes má psa každá, kačena" a bohužel na volno nechodí jen ti milí a nekonfliktní a s nabývajícími zkušenostmi jsou lidi už vyděšení z toho, co, zase bude"...

Prostě, lidi, buďte ohleduplní a uvidíte, že to pak jde i s úsměvem aa ke spokojenosti všech.;).

6.5.2015 21:36

Pepan. napsal(a):
Můj pes se volně nevenčí, jen se mnou. Když vidí jiného psa, má radost že potkal kamaráda, běží k němu a už z dálky přátelsky mává ocasem. Chce se jenom očichat. Když ale paninka zvedne psa nad hlavu, je malér, bude skákat aby si čuchnout mohl.
Nechápu vás lidi, snad byste měli poznat který pes běží s naježenou srstí a který přátelsky hejbasí.

A co když majitel toho jiného psa absolutně nemá zájem, aby jeho psa ten Váš očuchával? Co když má psa bojácného, po úraze, nepřátelského, či cokoliv jiného? Paninka si se psem může dělat suchý vrby, ale Vy, pokud máte psa na volno, jej máte mít natolik ovladatelného, že na nikoho skákat nebude... Ohleduplnost by neškodila, každej prostě na Vašeho psa (i když s přátelskými úmysly) zvědavý není a to je třeba vzít na vědomí... Ale dnes se ohleduplnost nenosí, každý má dojem, že on a jeho pes je střed vesmíru.:(.

28.4.2015 10:32

rapotacka11 napsal(a):
A k čemu je takový SH ?

Co třeba na sport?:) Běžky, kolo, koleběžka, běh... Jinak, zadavatelko, zkuste si najít CHS, která bude splňovat Vaše nároky (představy), kontaktujte je a počkejte si a vysněné štěně.:).

23.4.2015 13:08

Jimmy77, můžu se zeptat na Váš věk a co jste si zjistil, před pořízením psíka? A proč zrovna NO? Opravdu to vypadá, že jste si toho moc nezjistil, tak se nedivte těm reakcím. Každopádně k oběma Vašim dotazům zde v diskusi:
1) štěně vylévá vodu z misky - baví se tím, zkouší co to udělá, líbí se mu to
2) pokud štěně nežere, je třeba zvážit, jestli mu toho nedáváte moc, čím krmíte (zkusit kvalitněji, to Brit moc není), dát psovi ráno, nechat pár minut nevezme si, tak odebrat a dát později a situaci opakovat. Lze i přidat pangamin na podpoření chutě k jídlu. Pokud by nežral vůbec a nic, ztrácel energii, je nasnadě navšívit veterináře (je odčervený?)
3) štěně určitě neštěká agresivně. Zkuste najít ve svém okolí cvičák, kde mají i školku pro štěňata a zajdětet tam. Určitě vám vysvětlí, co který projev znamená a jak reagovat.

Žádný učený z nebe nespadl, ale zkuste místo dotčených reakcí zapřemýšlet, jestli jste třeba nkde neudělal chybu a něco si z toho odnést.;).

20.4.2015 15:47

Iliena napsal(a):
Díky za příspěveksmajlík dřív jsem měla Hovawarta, tam nebyl s vycesavanim jakýmkoliv kartáčem problém, za pár týdnu si přivezu stěně krizence Staforda(oba rodiče jsou kratkosrsti), tak si nejsem moc jistá co zvolit na tenhle typ srsti. Nebude na něj ten hrebinek moc ridky?

Dobrý den, mám CC a nejlepší na vyčesávání je, pilka", nic lepšího jsem ještě nenašla a vyzkoušeli jsme toho dost. Takže doporučuji;) http://petshop.jkvet.cz/trimovaci-noze-hrabla-pilky-nuzky/360-trimovaci-pilka-karlie-velka-32cm-4016598565322.html.

18.4.2015 23:18

koňadra napsal(a):
Krmení můžete vybírat jak chcete - podle doporučení, složení, co si přečtete o daném výrobku, podle ceny atd. atd. Ale kritériem pravdy je praxe, takže v konečném výsledku bude záležet jen na tom, co daný pes snese, co mu bude vyhovovat. Zkoušela jsem řadu značek - např. všemi vychvalovaný Orijen mým psům prostě vůbec nevyhovoval. Ale paní, co se snaží ve svém věku chodit i na cvičák a shání informace o krmení svého psa, má můj obdiv.

Právě, přijde mi, že se fakt snaží, podle toho, co říká babička, tak bych jí ráda pomohla, v rámci možností. Jinak určitě souhlasím, že každému sedne něco jiného. Proto jí dělám takový přehled, kde má vždycky cenu, obrázek těch granulí, dávkování, atd., atd. Aby mohla případně změnit, něbo najít, co jim bude sedět.

18.4.2015 16:58

Díky za reakce. Vařit nebo barfovat určitě nebude.;) Co se týče toho, na jak dlouho vydrží pytel, tak je jasné, že v dospělosti bude cca na měsíc, proto to finanční omezení.

Jinak pro Garmia - paní už chodí s fenkou i na cvičák, procházky, myslím, že se velmi snaží, na své možnosti. Já bych pro ni zvolila psa jiného, ale ona si jej nevybrala a dělá, co může. Bohužel z důchodu dražší granule nezvládne a na barf nemá odvahu. Zabezpečení dvoru i zahrady má pro seveřana dostačující, nehledě na to, že to prý zatím vypadá, že více má z BSP.

Co se týče střídání granulí, je to věc názoru, můj pes například při změně průjmuje, takže se držíme kvalitní značky (Wolfsblut), která má na výběr z několika příchutí a ty může střídat. To už je ale její věc, já jí jen dělám přehled toho, co není úplný shit a přitom je to cenově dostupné. Doporučila jsem tedy Fitmin a Brit, Happy dog jsem zvažovala, ale složení mě odradilo více, než dva jmenované. Ale i tak děkuji všem.. Mě třeba potěšilo, že se paní snaží a nešoupne mu jen zbytky od večeře.;).

17.4.2015 11:38

Mamutka napsal(a):
Jsem sklerotik, tak nechci kecat, ale když byla štěně, tak jsme kupovali Brit Care Junior 12 kilový pytle. A mám schovaný poslední účtenky, kdy jsme kupovali dva pytle začátkem srpna a pak další až koncem prosince. V tý době už byla dorostenec a ještě jsme z toho krmili jednoho malýho psa (kavalíra) a občas dalmatina. A taky ne všechny krmný dávky byly granule.

Oki, díky.. Takže na dva měsíce pytel, počítat. Tak to je fajn. Díky moc.;).

17.4.2015 11:07

Mamutka napsal(a):
Malamuta mám doma a 13kg pytel granulí za měsíc nesežere, proto mi ta cena za 13 kilo nepřišla moc od limitu. Ale tak třeba je to kříženec ještě s něčím větším a sežere víc. Nevím, krmím jinou značkou, tak mám možná i zkreslený pohled, kvůli jinému dávkování. Omlouvám se.

Ještě se Vás zeptám, jak dlouho asi vydrží 15kg pytel, štěněti velikosti Malamut, cca 4měsíce starému a víc, třeba do roka, než vyroste. Je myslím s BSP, ale nechci kecat... (chápu, že dávkování je u různých granulí různé, jde mi o představu). Děkuji moc.:).

17.4.2015 11:05

Mamutka - určitě se neomlouvejte, vím, jak to myslíte a i tak děkuji za příspěvek.:) Ono jde o to, že ta paní je prostě staršího věku a vysvětlení, že pytel stojí např.1500, ale vydrží jí dýl je pro ni, složité na chápání".. Prostě, ona bere pytel - cena... Asi nedá 1500 naráz do kupy, nebo nechce, to nevím.:( Já si původně říkala Fitmin, což je 15kg za 900, pro štěně, ale ona pořád chce něco za 800 max...:( Tak zkuísm mrknout na ten Brit a kdyby ještě něco někoho napadlo, budu ráda.;)

PS: Jak jí to vysvětluju přes babičku, tak složitost se stává ještě složitější.:DDD Proto jí chci vytisknout název granulí, obrázek s pytlem, ať ví, jak vypadá a cenu. S objednáním jí pak pomůžou dcery.

17.4.2015 10:25

Mamutka napsal(a):
Co třeba Taste of the Wild? To je složením a cenou celkem dobrý.

Asi jsem se nevyjádřila přesně.. Paní má na granule cca 800měsíčně, což na TOTW určitě nestačí... A do budoucna by bylo dobré, aby i v pro dospělého psa kupovala stejnou značku, tedy aby pytel vyšel na cca 800/měsíc...

17.4.2015 09:16

Dobrý den, babička mě požádala o radu.. Její sousedka (věk cca 70let) má na dvorku štěně křížence malamuta, takže v dospělosti větší pes. Paní by mu chtěla, dopřát lepší" krmivo, dokud je ve vývinu, ale je schopná/ochotná dát za měsíc tak 800, -... Já krmím poněkud dražšími značkami (Wolfsblut), takže uvítám radu, co není až tak shit a mohla bych jí poradit, aby nekupovala marketovky...
PS: to proč má takového psa, jeho vyžití a jiné, není třeba komentovat, protože to nevím, psa jjsem neviděla a paní taky ne.