
bohemica
Informace o uživateli:
-
Moje zvířata
Nenalezeny žádné fotografie zvířat
Naposledy přihlášen: 3. 4. 2016 19:43:40
- Témata ve kterých diskutuji
- Mnou založená témata
- Moje příspěvky
Moje příspěvky
kateausten
napsal(a):
Na mne z tohoto dokumentu vyskakuje hlavně to, že ty desítky psů, tehdy roztomilých štěňat, teď těch několik měsíců trčí v norimberku v útulku, místo aby vrtěli ocasama někde na zahradě u svých majitelů v Belgii
Správně jste napsala " z dokumentu", protože podložené, ověřené informace a dokumenty, to je to co tomu vašemu spolektivu chybí.
Budu komentovat pouze takovou nehoráznost, jaká vám vyhřezla z klávesnice o těch roztomilých štěňatech, která mohla už dávno skotačit u majitelů v Belgii. Já tedy viděla štěňata, jak jim roztomile stříká z konečníku parvoprůjem a následně nato hynou.
Každá hold vidíme co se nám hodí, ale o psy tedy vám asi skutečně nejde.
Ano, ta štěňata, co přežila nebo přežijí množárenský odchov a "péči", následnou "starostlivost" pana obchodníka, potom transport, vystavení v kleci ZOO obchodu atd., ta se mohou
mít dobře, pokud po tom všem si je koupí nějaký slušný člověk.
Pravdou ale je, že takových štěňat je zlomek. Vzhledem ke kampani, která masivně probíhá
v zahraničních médiích, klesá prudce zájem o "anonymní" štěňata pocházející z východu. Takže slušní lidé si v ZOO kšeftě štěně z transportu nekoupí.
Další pravdou je, že dokud budou vykupovat obchodníci, tak jim je budou producenti vyrábět
a dodávat, takže ochranáři budou postupovat všemi legálními prostředky proti výkupům a proti producentům bezpapírových štěňat.
Další pravdou je, že když někdo podniká v tak citlivém oboru, měl by mít perfektní znalosti veškeré legislativy (nebo si odborníka zaplatit) aby ho nikdo nenachytal v nedbalkách.
Zvláště ne zahraniční policie, veterinář a televizní štáb...
Monika333
napsal(a):
Takze vlasne veterinari porusuji zakon. . . pokud je tedy, chovatele, nechavaji kupirovat u nas. .
Z předchozích příspěvků je dostatečně srozumitelně napsáno, že SAO se nekupírují veterinářem, ale uši se štěňatům ufiknou při plném vědomí i s ocasem v prvních pěti dnech po narození. Neprovádí to většinou veterinář, ale sám chovatel nebo někdo, koho si chovatel přizve (čímž nevylučuji, že to vet může mnohdy být).
Je pravdou, že se dá v některých chs, které stále amputují, domluvit předem štěně s přirozenýma ušima (příp. i ocasem), což ovšem znamená, že by si zájemce musel vybrat svoje" štěně hned
v prvních dnech po narození. To ne každý chovatel připustí (aby mu cizí lidé chodili k novorozeným štěňatům) a hlavně, těžko vybírat v tak útlém věku...
Reportáž:
https://www. youtube. com/watch?v=LWH2fZMGyWs
Die Kontrovers-Story: Der Handel mit Hundebabys aus Osteuropa | Kontrovers | BR
www. youtube. com.
Já tedy nevím pane Skládal, zda jste dnes (jak píšete) poprvé vstoupil do diskuze (pokud jste to vůbec Vy nebo se za Vás někdo vydává) nebo zda jste to byl Vy tehdy 6.6.2014 nebo se za Vás někdo vydával už tehdy, ostatně je to celkem jedno, ono to už nikoho moc nebaví ani číst.
Zdá se, že Vy ta vlákna ale sledujete bedlivě, tak jen pro připomenutí údajně Váš tehdejší příspěvek:
Dovolujeme si vstpupit do této diskuze.
My, Libor Skládal a Jana Skládalová, jsme majiteli štěňat a koťat, která nám byla zadržena-ukradena v Německu. Jen krátce se chceme vyjádřit k udání paní Danuše Herpe Jungmannové http://www. isabelle911. com/
(jsme přetřásání, tak myslím, je čas jmenovat i tu druhou stranu, která za vším stojí)
Napsalo se toho mnoho, mnoho lživého, tak pro upřesnění:
- 00.06 zastavena naše vozidlo, začíná kontrola (jsme zvyklí, běžná záležitost)
- vše v pořádku, ve 3 hod ráno oznámeno, že se musí čekat na vet. lékaře do 8.00hod.
urgence z naší strany, že se jená o živá zvířata, ať se dostaví lékař neprodlenně- odmítnuto
ráno v 9.00hod zahájena kontrola třemi vet. lékaři
kolem 10.00hod sděleno, že je vše v naprostém pořádku, štěňata jsou v kondici, zdravá,
dokumentace v pořádku, welfer neporušen
žádost z naší strany o protokol z kontroly, potvrzeno a oznámeno, že do 20 min. zásilka může pokračovat v cestě
nic se neděje, urgujeme o propuštění a nastává zvrat přestává komunikace mezi námi a německou stranou
kolem 14.00 hodiny oznámeno, že štěňata jsou zadržena a putují do útulku.
snažíme se zvrátit toto rozhodnutí vzhledem ke zvířatům, odmítnuto
po celou dobu po „ochráncích“ ani vidu ani slechu, až u útulku v 16:00 h za přítomnosti dávno čekajících novinářů a tel. štábů, se se štěňaty fotografují také aktivisté jako např.
Birgitt Theismann, ostatní aktérky něměly čas, poplácávaly se, jak se jim podařila supr akce, jak budou štěňata umístěna do německých rodin a jak nás to bude stát statisíce
v německých plátcích a televizi zveřejněno, že se jedná o ilegální obchod, hororový transport, a spousta dalších lživých informací
kolem 17.00hood nám pouze veterinářka oznámila, že zvířata jsou v pořádku a v útulku
Od této chvíle přestávají komunikovat jak útulek, tak veter. lékařka, tak orgány.
Ignorují nás, naše právníky, naše státní úřady!
Hledá se důvod zadržení- štěňata byla vakcinována dříve, něž by podle německých nevím koho,
měla být. Dle vyjádření ÚSKVBL- ústav kontroly veterinárních biopreparátů a léčiv toto proběhlo v souladu s vakcinačním schématem dané vakcíny.
Jediná komunikace o nás probíhá mezi aktivistkami, které jsou pravděpodobně o našich štěňataech a koťatech oproti nám informovány. Samozřejmě v souvislosti s jejich jedovatými výroky jsme atakování anonymními „ochránci“ vulgárními urážkami dalšími hnusnými výhružkami.
Podotýkáme, že nikdo z těchto „ochránců“ nás před touto událostí nekontaktoval se zájmem o to, aby se dozvěděl, jak pracujeme, v jakých podmínkách atd. Je zde pokus o spojení kauzy jistého Kurtina, pouze na základě toho, že dříve bydlel ve stejném městě jako my. Opět bez toho, aniž by si to velmi jednoduše předem prověřili.
Závěrem dodáváme, že jsme se podobných diskuzí nikdy neúčastnili, ale na tuto jsme byli upozorněni a děkujeme lidem, které možná známe a možná ne, protože je toto anonymní debata, ale jsou schopni přemýšlet nad vším rozumem a ne pod vlivem jakési vyvolané hysterie, že každý kdo obchoduje se zvířaty je. . . Rovněž chci říct, že se další takové diskuze nebudeme účastnit a na anonymy nebudeme reagovat. Kdo má zájem o skutečné a seriozní řešení této problematiky, může se s námi sejít. Je, ale pravda, že v těchto dnech děláme maximum proto, aby nám naše štěňata a koťata byla německými úřady vrácena a mohla být doručena tam, kde na ně čekají a jsou připraveni se o ně starat tak jak si zaslouží.
Vše co jsme výše popsali můžeme samozřejmě dokladovat.
Diskuse - obrázek
06.06.2014 14:00 0 0 Nahlásit
Doplním jen reportáží z německé TV
Nemusí všichni rozumět němčině, protože Vám tam docela rozumět je (i českému veterináři). Reportáž je o firmě Skládal, který byl 29.5.2014 zadržen
v Německu, protože jel v rozporu s německými předpisy a kterého se někteří ochránci zastávají.
Pět štěňat labradorů, u kterých vypuknul parvovirus, na následky tohoto onemocnění dvě ze štěňat uhynula. V reportáži říká ošetřovatelka, že ze štěňat lezou dlouzí červi, že tohle ještě neviděla!
Tak si dovedete představit, z jakých asi chovů Vaše firma Skládal vykupuje a jaký servis vykoupeným štěňatům poskytuje. .
Pokud jste byl pane Skládal v době zadržení transportu štěňat jejich majitelem, měl byste v případě, že soud uzná Vaše pochybení, uhradit veškeré náklady s umístěním a léčbou transportu.
Tak si to užijte. . .
https://www. youtube. com/watch?v=LWH2fZMGyWs
Die Kontrovers-Story: Der Handel mit Hundebabys aus Osteuropa | Kontrovers | BR
www. youtube. com.
Animal policajt
napsal(a):
A víte, že máte pravdu založili jsme vlastní policii jmenuje se STOP PODIVNÝM PRAKTIKÁM Sos for Pets
Vy jste ještě v říji?
Víte co? Založte si třeba milici! Že Vás to baví! Vlastní policie pod Ministerstvem zemětřesení?
To budete v takové obskurní policejní partičce mít hodnost nejméně podmajor, což?
Napřed tady urážíte ochranářky, že jsou policajtky a potom se je snažíte kopírovat?
Už mě nebavíte, až budete mít nějaké konkrétní výsledky, dejte vědět!
Vor
napsal(a):
Tady nejsme ve sporu. ŽL mít nemusí, musí být registrována u SVS a nahlašovat transporty do systému TRACES, kvůli kontrole pohybů psů po EU.
To jsou dvě rozdílné věci, které SOS neustále směšuje a odkazuje na soudy v německu. Pokutu dostaly za porušení Nařízení rady Evropy a zákona 166/1999Sb. ne za porušení Živnostenského zákona.
Další narychlo (3.2.2015) registrovaný "advokát" do partičky!
Vy jste měli před tím kobercovým náletem nějaké soustředění záložáků, že se vás tolik zaregistrovalo
na povolávací rozkaz "ketyausten" ?
Animal policajt
napsal(a):
Na Barzojích se to pěkně, mele další kšeftík sos for pets co nevyšel. Být vámi Geltrudo/Bohemica raději se nevyjadřuji ty vaše praktiky, které v té vaší samozvané policii praktikujete jsou k popukání a možná z toho brzy pukne smíchy i PČR
A to je veškerá Vaše věcná připomínka do diskuze? Já žádnou samozvanou policii nevlastním, takže ani nemohu nic praktikovat. . .
To Vy máte dokonce policajta ve svém narychlo registrovaném nicku!
Pokud PČR (nebo jakýkoliv oprávněný orgán) bude konat na základě dodaných
pravdivých podkladů, tak to by mělo být snad jen dobře a mělo by to být v zájmu všech zúčastněných, ne? Především pro potřebné psy!
To vaše Bratrstvo psí pracky stále předkládá porůznu na jiných webech posháněné informace
a odkazy a celé je to už prostě jen bulvár.
A tomu slušní lidé nepřikládají žádnou váhu.
Doctor
napsal(a):
Jasan. Ani kdyz s coklikama kseftuje
Srdečně zdravím!
Další z toho kmene účelově nově registrovaných?
Vaše příspěvky jsou skutečně velmi přínosné a věcné, navíc nechápete ani psaný text!
Doctor
Profilová fotka
Hodnocení příspěvků uživatele:
6 4
registrace od 02.02.2015 | naposledy přihlášen 11.02.2015 15:22.
kateausten
napsal(a):
Komické, fakt, v úvodu příspěvku se bohemica dovolává slušné diskuze, slušného vychování a slušných vláken a v závěru příspěvku vytáhne exkrementy. . .
No nic, já jen chtěla podotknout, že více lidí se tady zaregistrovalo jen pro to, aby se mohli vyjádřit v tomto tématu, nevidím na tom nic divného. . . nakonec i paní Danuše se tady registrovala až koncem ledna pod nickem SOS for pets. . . mno a pak za pár dnů ještě pod nickem SLaměný vdovec, aby mohla manipulovat diskuzí, tož na tom už něco divného je, ale i tak budiž
Je skutečně znát, že Vám dochází dech (podložené aktuální informace a fakta jsem u Vás nezaznamenala nikdy)!
To, co Vy nazýváte exkrementy je všem volně přístupný profil nicku TOHOTO webu, který nikoho nediskredituje a sám ten, kdo si jej zaregistroval ho nechal fauňácké veřejnosti k nahlédnutí.
Rozhodně tedy v místních diskuzích nezveřejňuji soukromé dokumenty, maily, kontakty, jména a adres
i vlákna
z různých Facebookových skupin nebo profilů atd. jak to děláte Vy !
Já tedy rozhodně nepoužívám špinavé praktiky Vašeho kmene!
Že se více lidí zaregistrovalo narychlo aby se mohli vyjádřit a diskutovat k tématům, které jste Vy založila nebo na iFauně rozpoutala, jak o tom sama píšete? Nevím jak vám, ale mnohým to jistě připadá přinejmenším podivuhodné, ale valné většině už je to spíše k pobavení.
Jestliže jsem původně začala sledovat Vaše témata a vlákna jako naprosto nestranná osoba a svoje příspěvky jsem i tímto směrem formulovala, tak věřte, že nyní už nestranná nejsem!
O psy ve skutečnosti jde až nakonec, protože trh s dobrovolnickými organizacemi je nasycen a zdroje sponzorů a dárců nejsou bezedné. Vy tady prostě porcujete medvěda a štvavou kampaní potřebujete získat nejenom sympatizanty, ale především jejich vliv nebo prostředky.
Způsob, jakým tady argumentujete, vystupujete a manipulujete s fakty a laickou veřejností, to vskutku vyvolává právě opačný efekt, než jakého jste asi původně chtěla dosáhnout.
Někdy je přehnaná snaha kontraproduktivní, zvláště když jsou ve hře hlavně emoce a žádné důkazy
a hlavním Vaším cílem je mít za každou cenu alespoň poslední slovo
Vy jste taková naše Jelena Vičanová z iFauny !
Animal policajt
napsal(a):
Zdravím, Geltrudo Dagmar a v čem je problém. Asi vím, Váš pokus svést diskuzi jiným směrem nevyšel
Na někoho, kdo si zaregistroval tento nick letos 23. Ledna (proč asi a za jakým účelem vznikl?) máte prazvláštní informace a zdroje. A také máte podivuhodné metody, jak vést konstruktivní slušnou diskuzi.
Proč bych měla svádět diskuzi jiným směrem? Já psala panu Milošovi a ozvala se potrefená husa
Naopak, tento směr, kterým vaše partička vedete tyto diskuze je velmi vypovídající pro ty, kdo si umí udělat vlastní názor... Modří vědí
K posouzení Vaší úrovně by bylo zapotřebí služeb studnaře (spíš žumpaře).
Mám otázku: Bude tento Váš nick aktivní v budoucnu i v jiných tématech nebo byl vytvořen pouze
pro potřeby kydání Vaší špíny po jiných? Jiné (např.odborné) znalosti nemáte?
Doplňující otázka: Slušné vychování jste ztratila až zde, cestou sem nebo jste ho nikdy neměla?
V zásadě se řídím úslovím, které v praxi bezesporu platí: "Čím víc se s hov..m mažeš, tím víc smrdí".
Tuto hromadu tedy opouštím, s Vámi se už zřejmě v jiných slušných, užitečných
a konstruktivních vláknech nepotkám.
Animal policajt
Profilová fotka
Hodnocení příspěvků uživatele:
193 79
registrace od 23. 01. 2015 | naposledy přihlášen 10. 02. 2015 23:08.
prostě-miloš
napsal(a):
Koukám na to...v této chvíli už 518 příspěvků a co jsem si všiml, tak minimálně dvě souběžná vlákna k tomu.
To je minimálně pětinásobek (při delším vedení) potřebný na nějakou shodu, konkrétní závěr a konkrétní návrh řešení (pokud tu jde SKUTEČNĚ o ten avizovaný problém a ne něco jiného).
Dle všeho tu tomu rozumí skoro všichni (přiznám se, že já ani jednu ze stran moc neznám, takže se do toho raději nemíchám).
Dle všeho jde všem hlavně o zvířata.
Tudíž je shoda a překlenování rozdílů logickým cílem (protože jde hlavně o zvířata).
Mohu se tedy optat na výsledek... ...? Miloš.
Tak jsme v tomto vlákně už na 450 příspěvcích, pane Miloši , k tomu běží ještě v posledních dnech asi dalších pět vláken se stejnou tématikou a sama "kateausten" Vás odkázala na dalších pět vláken
z minulých let.
Nevím pod jakým nickem zde účinkovala "kateausten" dříve nebo zda se jedná o nick vytvořený nedávno pro tyto účely (ani mě to nezajímá), ale momentálně rozdmýchává toto téma seč jí síly stačí. Jak jste správně poznamenal, pane Miloši naskýtá se otázka, zda se jedná SKUTEČNĚ o tyto problémy, které nám tu stále dokola servíruje nebo zda se jedná o zástupný problém.
Místní vřava kupodivu vypukla poté, kdy byl zastaven další transport štěňat v zahraničí...
Stále dokola se vytahují staré případy, které se tu už probíraly, předkládají se záležitosti, u kterých už proběhlo řízení úřední cestou atd. Této aktivistce a jejím sympatizantům není zatěžko používat i soukromé materiály s odkazy na soukromé maily a vůbec používá/používají praktiky, kterých se v solidních diskuzích solidní uživatelé štítí a jsou proti všem pravidlům konstruktivní a věcné diskuze.
Slušné uživatele to jenom odradí a mnohým už došlo, že reagovat na tyto příspěvky nemá cenu.
Naskýtá se otázka, zda "kateausten" neplní roli "užitečného idiota".
Pro koho asi kope a čí zájmy má tato činnost podpořit?
Někdy v užitečnější, slušnější a přínosnější diskuzi nashledanou!
Monika333
napsal(a):
Tak jsem se proklikala až do Ruska Od roku 2011 nabyl nový standard, nebo spíše
malá úprava ve standardu. Kopíruji ač s horším překladem:
Uši: středně velké, trojúhelníkový tvar, silný, nízko nasazené a svěšené. Spodní část ucha základny je v úrovni nebo mírně pod očima. Tradiční ucha oříznutí, v módě je znázorněno na krytu, je stále praktikována v zemi původu a v zemích, kde to není zákonem zakázáno.
Což tedy ale velký mínus klubum ČR, že mají stále psaný starý standard, kdy nekupírované ucho je vada a zcela jistě nekontrolují vrhy. Vypadá to, že z tohoto zákona si Češi vůbec nic nedělají a fungují jako kdyby nebyl..
Moniko, to jste ani nemusela (až do Ruska)
Psala jsem v jednom ze svých předešlých příspěvků v tomto vlákně, že země původu (Rusko) standard změnilo. Na ČMKU je originál i s překladem ve formátu pdf. Není bez zajímavosti, že i u klubů, kde se uši řežou celkem běžně (KRAOP, Moloss...) mají hned na první stránce upozornění,
že je zákonem zakázáno kupírování uší. Např.http://kraop.cz/03zpravodaj/zpravodaj_2011_1.pdf
http://kraop.cz/04standardy/sao_2012_03_08_cz.pdf
Cituji část, která se týká uší(změna standardu 13.10.2010):
Uši: Střední velikost, trojúhelníkový tvar, silné, nízko nasazené a svěšené. Dolní část báze ucha je
v rovině
nebo mírně pod rovinou oka. Tradiční kupírování uší je stále praktikováno v zemi původu a v zemích, kde to
není zákonem zakázáno.
Ostatně i na Slovensku je už několik let zakázáno kupírování !
Navíc u SAO nejde o zákonem zakázané kupírování, které provádí veterinář v celkové narkóze
u několikaměsíčního štěněte!
U SAO dochází ke skutečnému týrání, což mnohým zastáncům amputovaných SAO nedochází.
Jak se vám líbí např. Tento příspěvek ze staršího vlákna na toto téma zde, na iFauně?
"moll napsal(a):
kupírování uší jak u kterého plemene - třeba SAO se uši kupírují téměř na nulu v několika dnech po narození, právě kvůli pozdějšímu nebezpečí bolestivého poranění, které by mohlo zabránit psovi v plnění jeho úkolu = boje s nepřáteli lidskými i zvířecími při obraně majetku pána. V zemi původu se to dělalo nahřátýma nůžkama na drůbež, nikoliv ostrý řez, ale kompresní, zároveň to zastavovalo krvácení a maminka dopečovala zbytek. Něco jiného je kupírování ovčounů nebo dobrmanů v pokročilém štěněčím věku.
že jsou pořád vidět psi s okupírovanýma ušima je tím, že jsou to bu´d starší jedinci opracovaní ještě před vyhlášením zákazu, a nebo psi importovaní ze zemí, kde zákaz vyhlášen není."
Citace jen potvrzuje můj názor, že typický majitel ořezaného SAO bývá primitiv bez vlastního názoru, co jen něco/někoho papouškuje. A tomu krvavému zákroku se říká "opracování" SAO . Mimochodem, já v zemi původu žádné "opracování" nůžkami na drůbež neviděla, ale useknutí uší sekerou na špalku ano. A nejednalo se o několikadenní štěňata
K výmluvám a názoru, že uříznutí uší zaživa není kupírování uší veterinářem (je stále těžší nějakého k takovému nezákonnému zákroku přemluvit) a tudíž není zákonem zakázáno, podotýkám toto:
ČR má na kupírování ocasů (prozatím) dohodnutou vyjímku: k článku 10 odst. 1 písm. (a),
že v České republice je u selat, jehňat a štěňat mladších osmi dnů povoleno krácení ocasu bez použití znecitlivění, pokud je zákrok proveden v uvedeném termínu odborně způsobilou osobou."
Já tedy nevidím žádné povolení vyjímky k odstraňování uší u štěňat. O "odborné způsobilosti"
osob, které amputace u SAO provádějí ani nemluvím...
koňadra
napsal(a):
Z toho vyplývá, že štěňata s kupírovanýma ušima u střediasiatů si kupují lidé, kteří buď kašlou na výstavu, ale chtějí mít středoasiata takového, jaký má být. A pak si je kupují lidé, kteří jezdí vystavovat do zahraničí, kde zákaz kupírování neplatí. Kupírování ocasů je zatím u nás povoleno.
Štěňata s "kupírovanýma" ušima si kupují především lidé, kteří té problematice nerozumí a nebo se v ní neorientují (což nejsou zrovna ideální kandidáti na majitele SAO) anebo namachrovaní primitivové, kteří ani po téměř čtvrt století nechtějí akceptovat znění zákonu.
Se SAO jezdí lidé běžně vystavovat, pouze ti bezušáci mohou jen do několika málo zemí na východ. Možná byste se divila, kolik Rusů vystavuje na Západě nekupírované SAO (kompletní jedince s ušima i ocasem).
Takoví lidé, kteří vědomě nerespektují platné zákony a ještě to vystavují na odiv, navíc prostřednictvím bezbranného zvířete, ti jsou bohužel ještě méně vhodnými majiteli SAO, ale o co jsou takoví lidé nebezpečnější, o to častěji si SAO pořizují... Bohužel pro to plemeno
A mimochodem "koňadra", co tím myslíte? Tím "chtějí mít středoasiata (kupírovaného), jaký má být"?
SAO se narodí s ušima, takže takový asi má být, ne? Bez uší ho chce mít především kdosi, tak uši psovi uřeže. A sdělím vám sladké tajemství: SAO dělá především povaha a ne tvar uší. Pokud nějaký primitiv potřebuje mít na první pohled "ostrého" psa a myslí si, že zvýšení vlastního sebevědomí dosáhne kupírováním uší u psa, tak by se měl jít léčit.
Monika333
napsal(a):
To je ale z roku 2011. Aktuální je opravdu drtivá většina kupírovaní. Ale to je fuk, jen je to trochu k pláči
Zrovna uvedená CHS Barsuk patří k těm, kde není problém amputované štěně pořídit. Nevím, co na fotkách vidíte vy, ale já vidím vpravo štěně s přirozenýma ušima a vlevo je štěně s uřezanýma ušima.
http://www.stredoasijskypes.cz/stenata/
Zarážející (a smutný) je ten fakt, že chovatelka a majitelka této CHS Barsuk ing. Eva Mayerová, je také mezinárodní rozhodčí FCI a poradkyní chovu v jejich klubu.
ať žijou psi
napsal(a):
Asi by to bylo na nějaké kárné řízení u zastřešující organizace - porušování zákona není žádoucí, nakonec kluby i iní se zabývají často blbostma a tady se jedná o vážné porušení zákona, Myslím ale, že chovatelé psy kupírují jen pro zájemce ze zahraničí ze zemí, kde se stále ješt kupíruje, ne běžně. Ne že by to bylo omluvitelnější.
Zastřešující organizace pro Moloss clubu je ČMKU, tam doporučí podat na konkrétního chovatele trestní oznámení. Tím to pro ně hasne...
Chovatelé štěňatům amputují uši právě pro místní zájemce. V zemích, kde je kupírování dosud povoleno (nebo se nějak snadněji zákaz obchází atd.) není problém takové štěně sehnat. Odchov SAO není všeobecně nijak komplikovaný. Zato naši zájemci by museli vyjet do zahraničí a štěně si importovat, což ne každý je ochoten podstoupit. Právě pro takové lidi bude stále dost chovatelů SAO, kteří jim takové štěně rádi poskytnou.
Není to tak dávno, kdy jsem zrovna tady v inzerci Fauny objevila fotky třídenních štěňat SAO s PP, která měla vyloženě krvavé pahýly a díry do hlavy. Nahlásila jsem závadný inzerát (porušování platných zákonů ČR) a dáma z redakce mi volala a v podstatě se vlastního reda Kčního postoje zastávala. Alibisticky poukazovala na jiné porušování zákonů a týrání např.hospodářských zvířat atd. To, že běžně zveřejňují fotky v inzerátech kde jsou nabízena štěňata SAO s prokazatelnými znaky týrání, to nebyl žádný argument. Též mi bylo doporučeno podat TO. Jediným výsledkem bylo to, že fotka zakrvavených třídenních štěňat zmizely, zůstaly "pouze" fotky s kupírovanými štěňaty ve věku od deseti dnů výše
Tento namátkou vyhledaný inzerát také nabízí štěňata s PP "kupírovanými" už u chovatele. Nebo to bude ten typ SAO, co se bez uší už rodí ?
http://www.inzerce-psu.com/inzerat/261889-stenatka-stredoasijsky-pastevecky-pes-alabai-sao/
Tady je uvedená CHS (má v záhlaví "s láskou ke zvířatům") kde jsou desetidenní štěňata s evidentně amputovanýma ušima.
http://adnevbohemia.com/stranky/adnev-bohemia-kennl/vrh-a/stenda-vrh-a-10-den/vrh-a-10-den-galerie.php
Tento příklad je jen náhodně vybraný, CHS kde nadále uřezávají při plném vědomí uši třídenním štěňatům je bohužel víc a stále dost.
Nechápu, proč např. Chovatelé Kavkazských pasteveckých psů (podobné "ruské" praktiky
s uřezáváním uší) se celkem bez problémů podřídili platné legislativě (kavkazci ale spadají pod jiný chovatelský klub). V současnosti na štěně kavkazáka s PP z tuzemského chovu s uřezanýma ušima nenarazíte.
Proč chovatelům SAO dělá dodržování platných zákonů i po uplynutí více než dvou desetiletí stále potíže?
Je to snad tím, že jsou chovatelé SAO nějak méně chápaví a více zabednění? Nebo jakýmsi způsobem "nepřizpůsobiví" ? Nebo je mezi nimi dost takových, co mají kořeny
na Východě a myslí si, že si mohou všechno dovolit? Nebo jde především o peníze ( snobi a pitomci, si rádi za amputace a změnu vzhledu připlatí)? Nebo na tom má svůj podíl i ten fakt, že nejvyšší funkcionáři Moloss Clubu chovají (nebo chovali) SAO a ti byli také bez uší?
Řekla bych, že platí od každého trochu...
piranha
napsal(a):
„Proti hlouposti a blbosti se bojovat musí, ale vyhrát se nedá! I bohové proti nim bojují marně.“
Tahle a tady odkazované diskuze - to je prostě dílo! Pročetla jsem se letmo až na konec jen proto, že mně zajímá kam až sahá práh lidské hlouposti! Někteří - a černá kočka je vedoucí ekipy - překonali rekord! I bohové popadali z Olympu
Já myslím, že úplně nejlíp uděláte, když se všichni poudáváte a nabonzujete úplně všem možným orgánům této země a celé EU, pro sichr bych hodila bonz i na OSN, EGAP a BRICS! Třeba nakonec kočkám zatnou úřady tipec. Nevím komu jsou tyhle hnoje ku prospěchu - psům určitě ne! Ti vám z vysoka kašlou na nějaké Traces či co to je, kašlou i na adopční poplatky a všechno ostatní tady do nekonečna propírané. Chtějí jen lásku, jídlo a hezký domov. Zatímco vy se tu topíte v kočičím marazmu stovky psů trpí v množkách a útulcích. A k těm inzerátů "daruji do dobrých rukou psa plemene..." - právě tihle nebožáci v těch množkách a na pekáči končí nejčastěji. Takže cokoli jiného je dobrá varianta. Traces netraces, poplatek nepoplatek.
Naprosto souhlasím s vaším příspěvkem!
Všechna vlákna, která byla založena za účelem kritiky různých ochranářských aktivistek jsou pouhým mrháním časem. Někomu prostě hlavně záleží na tom aby promarnil co nejvíc času u PC kydáním špíny.
Dejte už pokoj a jděte něco dělat! Třeba i pro psy, třeba to budete dělat lépe a levněji (třeba zcela zdarma) než ty, které tady usilovně haníte!
Přesně na to jsem chtěla upozornit ve svém příspěvku Dívčí válka aneb Babovřesky.
Když už je často zmiňován FCB, předpokládám, že vám neunikla nová aktivita komunity pod názvem: "Požadujeme plošné odstranění křížených psů bez PP"
https://www.facebook.com/pages/Po%C5%BEadujeme-plo%C5%A1n%C3%A9-odstran%C4%9Bn%C3%AD-k%C5%99%C3%AD%C5%BEen%C3%BDch-ps%C5%AF-bez-PP/499299550208698
Vřele doporučuji k nahlédnutí, protože kříženými psy se tam rozumí každý pes bez PP, tedy i tak často zmiňované imitace módních plemen od množitelů. Ten fcb profil je spíše k smíchu, ale ukazuje na stále se zvyšující nepřízeň veřejnosti proti psům všeobecně.
Mohou za to především množitelské aktivity, různí obchodníci se zvířaty a v neposlední řadě
i nezodpovědní majitelé psů.
Proto každý, kdo se snaží psům pomáhat (ano, i za jakoukoliv cenu) si zaslouží spíše úctu a ne štvanici.
Nebo je za vším nějaká závist či překažený byznys, jak bývá v našich končinách zvykem?
danis
napsal(a):
To má být vtip? Víte vůbec, co to je lobotomie? Ujišťuji Vás, že po tomto zákroku Vás už nebude zajímat vůbec nic. Něco si přečtěte, než napíšete takovou hloupost.
Proč mám pocit, že si opět někdo změnil nick...
Milý danis,
absence humoru a trochu těžkopádné IQ? Vás omlouvá jedině ten fakt, že jste mužského pohlaví a hlásíte se k rubrice "drůbež".
A pro Vaší informaci : Můj nick je cca 2 roky starý.
Uživatel s deaktivovaným účtem
napsal(a):
Hezké slohové cvičení, ale zbytečně dlouhé. Navíc stejné téma jako v předchozích ( kolika už ? ) diskuzích.
I pod jiným jménem bude růže vonět stejně.
( Rozuměj - i pod jiným nadpisem se strhne stejná hádka - kolikátá už ? ).
Právě proto, že jiná vlákna jsou natolik nepřehledná a zaspamovaná, že nikdo kdo není zrovna
po lobotomii se tím nebude probírat.
Chov SAO spadá pod Moloss club cz a ten má ve svém klubovém CHŘ podmínku kontroly vrhu klubovými poradci chovu. Je tedy s podivem, že si nikdo z nich při kontrole několikatýdenních štěňat
u chovatele nevšimne porušování nejen CHŘ, ale i platných zákonů ČR.
Pravdou ale je, že už ne všichni chovatelé svým štěňatům uši amputují. Znám dokonce nemálo těch, kteří neodstraňují ani ocas natož uši.
Nejsem členkou žádného ochranářského spolku ani množitelka, tedy ani producentka psů bez PP natož obchodnice se psy. Osobně se neznám se žádnými ochranářskými aktivistkami a ani jsem
s takovými aktivitami nikdy nespolupracovala. Poslední vrh jsem odchovala někdy před šesti lety. Pokládám se tedy za nezaujatou a nestrannou pozorovatelku a nezávislou divačku na této tragikomické scéně.
Kynologií se zabývám šesté desetiletí a vlastní CHS mám registrovanou téměř čtyřicet let, takže
za tu dobu jsem v chovatelských (nejen pejskařských) kruzích zažila už mnohé. Hodně pozitivního, ale bohužel i právě naopak. Poslední dobou na stránkách iFauny zuří lítý boj mezi různými stranami,
vláken a příspěvků je tolik, že se
v nich už nikdo nevyzná a neorientuje a i jen pročítat se tím, je prostě nechutná procházka bahnem.
Jediné, co však skutečně bezezbytku platí, je toto úsloví:
CESTA DO PEKEL JE DLÁŽDĚNA DOBRÝMI SKUTKY.
O psy tady ale rozhodně nejde především!
V české kotlině je nejsilnější hybnou silou závist
a anonymní udavačství a to místní debata na téma ochranářských spolků, jen dokazuje...
Není třeba nechávat zde vyhřezávat svoje pomluvy, protože je snad nad slunce jasné, že místní vřava je naprosto kontraproduktivní.
Zúčastnění jsou přesvědčeni o své pravdě, často jdou za hranici společenských pravidel slušného chování, o netiketě nemluvě. Zveřejňování a zneužívání osobních dokumentů, jmen, kontaktů atd.
je obzvlášť nechutné. Prostě se někdo nechává unést emocemi a vášeň cloumá jejich majestátem
Ale takové prostředí
a atmosféra jen odradí případné aktivisty a dobrovolníky, kteří se psy soucítí a chtěli by jim třeba nějak (možná i sponzorsky) pomoci.
Ale možná právě o to někomu jde!
Pamatuji na dobu, kdy v celé ČSSR byl v provozu jediný psí útulek (v Praze). Pravdou ale je, že psa tehdy nevlastnil kdekdo. Ve špatných časech, tehdy kdy počátkem 70.let byly výrazně zvýšeny poplatky z držení psů, se mnozí nezodpovědní majitelé zbavovali svých psů tak, že je prostě vypustili z auta někde venku nebo je přivázali v lese (bohužel nejen naše tradice). I takové situace se
v tehdejších podmínkách vzájemnou pejskařskou solidaritou podařilo zvládnout.
Po převratu nastal boom v mnoha chovatelských (nejen) oborech, ale také se v ČR konečně
přistoupilo k podepsání Washingtonské úmluvy (CITES), k přijetí prvního Zákonu na ochranu zvířat proti týrání, vzniklo mnoho různých sdružení, spolků a klubů, bylo zprovozněno mnoho psích útulků atd.
Z pejskaření se ale stal bohužel obrovský byznys a psi se stali módní záležitostí, v mnohých případech ke své újmě.
Můj názor je takový, že bez ohledu na to pod jakou hlavičkou či názvem a jaká konkrétní paní
se angažují
v umisťování psů, zaslouží si minimálně klid na svou činnost a ne házení klacků pod nohy. A to je ještě velmi kulatně napsáno. Pokud jim z této dobrovolné činnosti zbude ještě nějaký finanční obnos, budiž jim přáno. Nejdražší je totiž čas, který tomu věnují a ten se v takových činnostech a aktivitách nedá vždy "průhledně" prokázat.
Adopční poplatky jsou něco jako zdravotní pojištění.
Všichni si ho platíme, ale někdo má tu smůlu, že těžce onemocní a jeho léčbu by ani zdaleka zaplacené zdravotní pojištění neuhradilo. Proto mu prostě třeba i vy přispějete prostřednictvím pojišťovny na jeho léčení. Příště tomu může být naopak.Proto zdravotní pojišťovny "podnikají"
s našimi penězi, různě je přesouvají a jakékoliv pojištění je v podstatě o vzájemné solidaritě pojištěnců.
Ochranářské spolky ať si určí poplatky jaké považují za schůdné, aby mohly i nadále poskytovat potřebný servis. Jestli se to kritice nelíbí, nikdo je přeci nenutí přispívat na činnost takových organizací. Kritici si mohou zřídit vlastní ochranářský spolek, vždyť dobrovolnosti se meze nekladou
a opuštěných, týraných a jiných potřebných psů ubývat hned tak nebude!
A pokud má někdo z kritiků důkazy, že dochází k nějakým podvodům, ať se obrátí na patřičné orgány!
A osobní výpady, sympatie a antipatie nemají v konstruktivní věcné diskuzi co dělat!
Pokud mají některé organizace kontakty do zahraničí a vzájemně spolupracují se zahraničními organizacemi a daří se jim úspěšně umisťovat do rodin v zahraničí naše "české" nechtěné psy, je to jen dobře! Když se jim podaří zastavit nějaké transporty se štěňaty, když se jim daří odhalovat různé podvody a nekalé praktiky, je to také jen ku prospěchu psům. A pokud mají kontakty na média
a podobné kauzy zveřejňují, je to také jen dobře.
Je smutné, že ČR patří mezi nechvalně proslulé země, které vyvážejí ve velkém štěňata a psy
do Evropy za mnohdy velmi prapodivných a ostudných podmínek.
V samotném Česku je trh se psy už přesycen.
Ještě smutnější ale je, že byznys s bezpapírovými psy i nadále kvete a že není zatím žádný legální
a účinný prostředek a opora v legislativě k tomu, aby přestal být tento obchod natolik lukrativní, aby se mu nechtěl věnovat kdekdo. Jen nepatrný zlomek producentů nečistokrevných ( v zásadě tedy bez PP FCI) štěňat má totiž na svoje podnikání ŽL a drtivá většina těchto množitelů ze svých příjmů neodvádí daň.
A je veřejným tajemstvím, že případy velkomnožíren jsou jen pouhým vrcholem ledovce.
Je v podstatě jedno, zda je někdo megamnožitel z mediálně známých případů nebo si prostě jen nějaká ženská přivydělává k mateřské, podpoře, sociálním dávkám, mzdě nebo k důchodu. Rozdíl mezi nimi je asi takový, jako mezi vrahem a sériovým vrahem. Nejvíc množitelů je
v tzv. šedé zóně, protože kdejaká tetka si chce snadno přivydělat a tak produkuje třeba
i ve vyhovujících bytových podmínkách několik vrhů štěňat ročně. Potíž je v tom, že na svá štěňata ne vždy najdou odbyt
a tak mnohdy "nadprodukce" končí právě v různých výkupech nebo v útulcích. A v případě, že se jim podaří nečistokrevná štěňata prodat, nezákonně se obohacují na úkor slušných chovatelů čistokrevných psů.
Ani zdaleka se nekriticky nezastávám chovatelů psů s PP, dobře vím že i mezi námi se najde nemálo podnikavců, u kterých by bylo co kritizovat a co napravovat. Ovšem pravdou je to, že čistokrevný chov se řídí Chovatelským řádem a při prokázání nějakého přestupku je možnost udělení různých postihů. Navíc chovatelé čistokrevných psů nejsou nikdy anonymní a počet odchovaných (a tedy zdanitelných) "položek" je snadno dohledatelný a prokazatelný.
Někde jsem v těch kritických příspěvcích zachytila, že v zahraničí je o adopci našich týraných psů zájem, protože mají "příběh". Ano, to je právě to smutné, že o české týrané psy není takový zájem
u nás doma.
V zahraničí jsou zřejmě vyspělejší nejen ekonomicky. Zato u nás si zájemce o psa raději koupí štěně naopak "bez historie" a tedy i bez PP. Raději si koupí často za nemalý peníz štěně módního plemene a podpoří tím černý trh a množitelské hnutí než aby si za poplatek psa adoptoval.
O peníze jde totiž až v první řadě, proto je tady taková vřava!
Výsledkem bude to, že zájemci o psy a štěňata raději svými penězi podpoří množitele v jejich záslužné činnosti než by podpořili kdejaký ochranářský spolek, který by se mohl bůhvíjak obohatit!
Ne každý má totiž na to žaludek, čas i chuť probírat se místními příspěvky a ne každý je schopen vlastního úsudku. Pomluvy míří většinou na první signální a bohužel zpravidla zasáhnou cíl. Desítky nebo stovky umístěných či zachráněných psů je ale to, co by mělo mít skutečnou váhu.
A vy, vážené "záchranářky", nenechte se otrávit!
Je mi jasné, že především vaše neskonalá hamižnost vás
přivedla k páchání charitativní činnosti a že nemáte jinou možnost jak snadno přijít k vysokým ziskům, ale budete muset asi pustit ke korytu i další, co se tady hlásí ke slovu!