cibulka78

Moje příspěvky

28.5.2022 07:55

jste pitomec, ktery toho o psech moc nevi, ale o to arogantneji se vyjadruje o lidech, kteri maji vetsi znalosti i zkusenosti

16.11.2021 10:29

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
a toto konstatování je argument pro co?

ještě jednou. vakcinace nebrání infekci a vakcinovaný nakažený je z hlediska přenosu na jiné stejně rizikový jako nevakcinovaný.

takže ano, očkujme tatínky

snažit se naočkovat 100% populace včetně malých dětí a tvářit se, že to pomůže... ne.

Toto konstatování není argument, jen skutečnost, že covid můžete chytiti, kdekoliv. Přeju Vám, ať se Vám zdaleka vyhne a doufám, že Vás tatínek už naočkovaný je.
PA

16.11.2021 10:27

Tak hezký den, chovatelská komunito!

16.11.2021 10:24

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Čtěte!
Jinak budete fakt za kravku.

Vždyť to tady je o zvířatech, ne? Nečekám, že se tu budete vyjadřovat jako na akademické půdě Navíc, jak vidím většina z vás moc rozumu nepobrala (výjimkám se omlouvám)

16.11.2021 10:21

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Cibulko, chováte se jako kráva.

Áááá další konstruktivní diskutující. Kolik se vás sem ještě navalí s pěknými empatickými příspěvky?

16.11.2021 10:19

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Srovnáváme podle data v kalendáři vlny, které začaly s cca měsíčním odstupem?

Jak vědecké...

Ano, očkování částečně brzdí nárůst hospitalizovaných, ale totéž dělají minimálně stejně efektivně i protilátky po prodělané nemoci. Vlastně o dost líp, podle statistik.

Myslíte, že byste si mohla dohledat, kdo to srovnání napsal? Já jsem ho jen okopčila, ale nedivím se, že jste to nepoznala. A proč jste se vlastně nechala naočkovat, když jste si mohla pohodlně počkat, až covid chytnete a budeme mít ty "o dost líp" (podle statistik) efektivní protilátky?

16.11.2021 10:15

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Upřímně se domnívám, že si Sarah jako svéprávná osoba dovede nového PL najít sama.😉

A víte vy vůbec, proč odchází od toho starého?

Zřejmě kvůli té "stupidní diskuzi", ne? Mám zdravotníků na různých pozicích plnou rodinu a podobní pacienti jsou pro ně postrachem.

16.11.2021 10:13

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nejste náhodou z vlády? Máte podobně hloupé jednání, jako je ta jejich nedávná stupidní kampaň.
Jedna věc je mít názor a propagovat ho, druhá věc je chovat se jak hovado :)

P.S.: Jsem plně očkovaná.
P.S2: Jsou tady i veterináři, kteří toho o medicíně vědí trochu víc. Tak bacha, ať se neztrapníte ještě víc.

Veterináři? Tak ti toho o medicíně určitě vědí o hodně víc než já. Doporučuji, aby alespoň jeden z nich vzal do své péče tu ufňukanou paní a Vás by mohl přihodit také. A pokud Vám vadí rozhodnutí vlády, podejte žalobu, když ji podepíšou všichni, co tu konstruktivně diskutují, tak vám dá soud určitě za pravdu.

16.11.2021 10:07

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jo, v tomhle máte pravdu. 😁

Minimálně se o to snažím. A nejenom já.

Možná by bylo lepší konstruktivně Vaší kámošce sehnat "normálního" praktického lékaře, protože toho bude se svými názory hledat jen těžko.

16.11.2021 10:06

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ano, kdybych zhodnotila riziko vs přínos vakcinace tak, že vakcinace je fakt užitečná, což platí při cestě do endemických zemí, naočkovat proti žluté zimnici bych se nechala. stejně tak je určitě super vakcinace proti vzteklině při cestě do transylvánských hor, ale ne v čr, což je země oficiálně vztekliny prostá.

no a takhle to je i s koronavirem. kouknu do zrcadla, nejsem ani stará, ani tlustá, nemocná jsem naposledy byla tuším v druháku na vysoký škole (angína) a slizniční imunitu musím mít z drůbežárny nasranou permanentně, celý jaro mě zjevně nenakazil ani jeden z pozitivně otestovaných, takže prostě přínosy vakcíny pro mě celkem nula.

přínosy mé vakcinace pro společnost rovněž nula, ještě větší, protože vakcinovaný není neinfekční.

televizi nemám, takže divný kampaně mě míjí, do kina na filmy o teplých černoškách, nebo co je současný povolený hrdina nechodím a místo do hospody piju v práci nebo u někoho doma, takže ani tímto směrem žádná potenciální motivace nehrozí.

ne fakt, kdybyste měla vakcínu proti zdražování, asi bych hodně přemýšlela, to mě trápí mnohem víc.

V práci nebo u někoho doma se nakazila už velká spousta lidí, napadá mě celá rodina mojí kamarádky (16 lidí) minulý rok o Vánocích. Nákazu tam zanesl jeden ze synů, který byl pár dní předtím na nějakém mejdanu. Příznaky neměl žádné. Jeho tatínek v důsledku tohoto nakažení zemřel.

16.11.2021 09:37

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak teď už vás mám plné zuby i já, a to jsem sama dávno očkovaná.

Myslíte si snad, že tu těmi výpady děláte osvětu?

Jestli vám jde natolik o blaho zdejšího osazenstva, přelouskejte aspoň posledních 30 stran, ať jste v obraze, co a proč se tu aktuálně řeší.
Zatím jste nepřispěla ničím konstruktivním.😖

Vy jste tu dobrá parta nerváčků. O blaho zdejšího osazenstva mi opravdu nejde, už poněkolikáté tu píšu, že jsem reagovala na hloupé a ničím nepodložené názory jedné diskutnice. Na konstruktivní příspěvky jste tu přece vy, ne?

16.11.2021 09:34

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
je to prevence.

v tomto případě je to prevence pro mě asi tak užitečná jako vakcinace proti žlutý zimnici

A kdybyste jela do oblastí, kde se žlutá zimnice vyskytuje a umírají na ni lidí (některé oblasti Afriky a Ameriky), taky byste se očkovat nenechala?

16.11.2021 09:32

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
no, to se nevylučuje.

obecně platí, že protilátková odpověď proti infekcím nitrobunečnými parazity, což jsou viry, není ta nejlepší, základem je buněčná imunita a imunita s převahou th1 odpovědi.

problém je v tom, že o to samé se pokouší ta vakcinace.

víte, když to začalo, to jásání, že je vakcína, byla jsem jako: tak se ukažte, co udělá humán a velké financování, co máte za převratnou věc, protože ve veterinární medicíně je nejčastěji používanou vakcinací proti koronavirové infekci vakcína, co se dává pořád dokola jak jantar každých šest týdnů a fakt jen snižuje symptomy spojené s, občas a ne vždy se to podaří. a používá se protože fakt nic lepšího není.

no a zatím odpověď zní: sice máme kampaně, ale lepší to není, akorát to nechcem zatím říct moc nahlas.

Situace není lepší?

Srovnání: Pacientů s covidem je v nemocnicích proti loňsku jen čtvrtina
3. 11. 2021, 19:30
Kristýna Šopfová, Právo
I když počty koronavirem nově nakažených lidí stále strmě rostou, situace v nemocnicích zatím tak dramatická není. Ze 9902 nakažených bylo k úterku hospitalizováno 2058 pacientů s covidem, z toho 288 v těžkém stavu, přičemž loni touto dobou leželo v nemocnicích kolem osmi tisíc lidí, z toho v těžkém stavu 1200.

16.11.2021 09:24

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jo, ale prostě jsou nějaký tabulky, za ty dva roky už docela kompletní, o rizikových faktorech

a tam si prostě podle sebe moc nezaškrkám, takže to s dovolením risknu

prostě ne, kdyby to byla ebola, tak neřeknu, ale tohle, se smrtností nula nula prd ve věkové kategorii, ke které mám ještě hodně daleko, to mě prostě nepřesvědčí, že vakcinace "ke snížení rizik" je to pravé pro mou osobu

Riskovat je Vaše právo, a to dokonce i v případě, že covid dostanete a nakazíte jím někoho dalšího, kdo už z té nemoci lehce nevyvázne.

16.11.2021 09:21

super, že 70% našich spoluobčanů má jiný názor

16.11.2021 09:20

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Chtělo by to trochu se zamyslet, chytit se za nos a nevstupovat do něčeho, o čem ho*no víte. Tahle diskuze je sice anonymní, ale ne tak docela. Mnozí sem chodí pravidelně, funguje tady určitá skupina lidí a ledacos o sobě navzájem víme. Vy sem vstupujete jako náhodný anonym a poněkud buransky útočíte na náhodnou osobu.

čtu teď a vidím hloupé a ničím nepodložené názory jedné osoby, a které reaguji...a i kdyby se vás sem sletělo celé hejno, tak budu psát, co chci...pro mě jste i Vy náhodný anonym a navíc hulvát

16.11.2021 09:16

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
jasný, tohle platí obecně o patogenech, že využívají situace.

když ho maďar označil za oportunní, dal ho na stejnou úroveň jako e.coli nebo klostridie:D prostě proč děláme takovýhle věci kvůli oportunní infekci?

co když můj organismus oslabený ničím není? pořád mě nutíte do vakcíny? k čemu? v podstatě toto sdělení je důkaz toho, že vakcinace má cenu pro jasně vybrané skupiny obyvatelstva a ten zbytek si s nějakým oportunním šušlem fakt poradí.

protože očkování není léčba, je to prevence proti infekčním nemocem

16.11.2021 09:13

Ale vy nemůžete v okamžiku, kdy se nakazíte nemusíte vědět, zda Váš organismus je nebo není oslabený.

16.11.2021 09:03

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ano, může, ale ta pravděpodobnost je velice, velice malá.

rizikovým faktorem u mladých je především obezita a cukrovka.

bohužel nejen obezita a cukrovka:

"Koronavirus je takzvaný oportunní patogen. To znamená, že když napadne organismus, který má dobře fungující imunitní systém, tak mu ve většině případů není schopen ublížit," uvedl pro server Aktuálně.cz epidemiolog Rastislav Maďar. "Když ale narazí na organismus, jehož imunita je oslabená dlouhodobou nemocí, věkem nebo nějakými akutními okolnostmi - to může být teoreticky i jiná akutní viróza -, dokáže lépe proniknout do dýchacích cest."

16.11.2021 08:57

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Teď právě svého lékaře nemám, hledám nějakého normálního praktika, který se nebude bát běžně ordinovat, ne jen po telefonu. Získat názor více lékařů je tady sci-fi. Mám zatím jen názor odborného lékaře, který mi očkování nedoporučil.
Bohužel ta kampaň s tím úzce souvisí, do očkování jsou teď tlačeni všichni, i ti s kontraindikacemi.

A mám jasno. Praktického lékaře nemáte, očkování nevěříte, vládní nařízení zřejmě ignorujete. Spoléháte na protilátky, které máte po prodělaném covidu. Znám lékaře (ortopeda), který měl covid 3x (do té doby, než se mohl nechat naočkovat).