ClitoLynx

Moje příspěvky

7.5.2023 21:42

alpha03 napsal(a):
Záleží na tom, zda-li chcete investovat na její záchranu (veterinár), nebo Vám to je proste jedno a utratíte ji. Já bych vybrala léčbu

jestli myslíte léčbu sekerou, jsem na Vaší straně...

16.3.2023 21:52

tom.50: pokud by to bylo možné, rád bych si početl v tom separátním fóru...

15.3.2023 21:18

kdybyste si pečlivě přečetl, co sem Tom.50 napsal, tak byste to našel.
citace:
"Poslední od česna je SR s trubčinou. Je načerno obsednutý, tak, že na straně "od zdi" skoro není pro "kožich" včel vidět plást. Tehdy A NE DŘÍV se přidává první medníkový NN"

22.2.2023 21:21

vegh napsal(a):
Prečo nie dobré chovať pečivo,cestovini?Ja chovám kuchynsky odpad ako doplnkové krmivo a nič som nezisťil že by mal daaké násletky.

a to se směju manželce, když tvrdí, že někdy nerozumí svejm slovenskejm studentům...jestli je vaše řeč slovenština, tak kurňa skoro nerozumím taky:( nicméně, jestli se ptáte, proč nekrmit těstoviny a pečivo, tak se na to lze dívat z vice úhlů. Jestli chcete slepice kvůli likvidování zbytků jídla a občasné vejce je pro vás jen příjemné překvápko a bonus, tak tím klidně krmte. Jestli ale máte slepice kvůli vejcím, tak byste měl krmit kvalitním krmivem a to ani jedna z těchto věcí není, že se tím běžně cpou lidi na tom nic nemění...

5.2.2023 20:29

raspic napsal(a):
a to byste se divil, právě pro absolutní neználky je směs něco ...... TO ALE NEZNAMENÁ, ŽE NEUMÍ NASYPAT SMĚS DO KRMÍTKA

nasypat směs do krmítka samozřejmě umí, ale zaprvé sypkou směs nejde jen tak nasypat do krmítka, hodně jí pak vyhodíte a zadruhé a to hlavně, on prostě nepobere, proč by jí tam měl sypat a proč by k ní neměl nic přidávat a když, tak hodně s rozmyslem...

5.2.2023 18:58

DavidKřiž: ten druhej obrázek mě zaujal, kupujte směs pro nosnice 17,5N...teď ještě takovou sehnat, u nás dělaj jen asi 15,6...
Každopádně je na vás vidět to nadšení, to chválím, jen si myslím, že vám dlouho nevydrží, ono míchat směs z tolika komponent bude vopruz, já prostě koupim pytel pro nosnice, pytel KR1, nasypu, přihodím skořápky nebo vápenec, zvlhčím kefírem, nechám trošku prokvasit a šmytec...i to je víc, než je běžné, ale holt taky pro ně chci něco lepšího:)

5.2.2023 18:52

raspic napsal(a):
Zdravím... Rozumím vám a také vám fandím. Krmit průmyslové směsky umí opravdu každý i apsolutní neználek. Ale trochu se snažit, hledat, číst, zkoušet, už každý neumí.

a to byste se divil, právě pro absolutní neználky je směs něco "předraženýho, nahovno, samej hormon a léčivo, to už si ty vejce můžu rovnou koupit"

5.2.2023 12:29

málo informací, cítíte pravou, levou, foto by nebylo?
a rovnou se omlouvám, nemohl sem si pomoct, no

5.2.2023 12:11

a jestlipak víte, Davide, co je na tom nejvtipnější? že chcete mít zdravější křepelky a lepší vejce, než se dají koupit z průmyslového chovu a neuvědomujete si základní věc: pokud budete krmit sice krásné, zdravé a čerstvé suroviny, nejlíp z vlastní zahrádky, ale nebudou stoprocentně vyladěné dohromady, budete mít ta vejce ve výsledku nevyhnutelně horší, protože když to není v krmivu, jak by to mohlo být ve vejci, není-liž pravda? rozumím vám, nechcete směs, protože buhvíco do ní sypou, každej se dneska každýho snaží jen vojebat, ale na vás si nepřijdou...jenže pokud si nevypěstujete svojí vlastní pšenku a sóju, bráněnky a kdovíco ještě, stejně budete odkázanej na koupi surovin a tam platí to o tom, jak kdovíco vám prodaj, pacholci...prostě teď kupte směs a studujte si, třeba se nakonec dozvíte dost na to, abyste si mohl krmení míchat sám...zatím na to ale nemáte...zatím...
mmch, už jste se začetl do toho, co sem vám doporučoval? ke cvičebnici jste se dostal? zajímavé, že?

3.2.2023 17:41

osobně bych se do míchání vlastní směsi nepouštěl, pokud nemáte přehled o tom, co se dá kde výhodně sehnat a jak to smíchat tak, aby to spolu hrálo. jestli ale rád čtete, vyhledejte si tady všechny příspěvky od uživatele "laying hen" a dejte se do toho, je tam spousta zajímavejch postřehů. dozvíte se, čím dohnat bílkoviny, co kromě nich je ještě potřeba a z jakejch surovin to složit...a třeba nakonec dojdete k tomu, že směs od solidního výrobce je pro křepelky a vlastně i pro vás ta nejlepší volba. a pokud jim chcete ještě přilepšit, třeba klíčenou pšenicí, tak se třeba i zamyslíte nad tím, jestli do tý pšenice není potřeba taky něco dosypat, abyste si v dobrý víře zbytečně nekazil /neředil/ krmnou dávku...

1.2.2023 17:16

sou to kohouti...

28.1.2023 09:04

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ne, to si nemyslím, ale vím, prostě takové jsou "zprávy z terénu", že hromada chovatelů se na vakcinaci proti salmonelám, pokud by to měli všechno platit, vykašlou, prostě to "risknou". se všemi možnými negativními následky do budoucna. ono když takové pozitivní hejno vyrábí jen vejce třídy B...

tak pokud je nebudou prodávat jako vejce třídy A, tak ať se zařídí, jak je jim libo, ne?:)

27.1.2023 12:19

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
myslíte?

asi je rozdíl mezi dotací na cyklostezku odnikud nikam nebo na rozhlednu v dolíku a podporou prevence nákaz v chovech.

a vy myslíte, že kdyby nebyly dotace, tak by nebylo co žrát, lidi by přestali chovat a pěstovat? nebo jak mám rozumět tomu, že na výrobu jídla, jedné z mála věcí, kterou nutně potřebujeme k životu, jsou potřeba státní dotace? jen mi prosím neříkejte, že z důvodu státní podpory máme to jídlo ve finále lepší a/nebo levnější, možná nejsem nejbystřejší, ale úplně vylízanej snad taky ne...

26.1.2023 20:18

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
to je bohužel asi hlavní problém. už se zrušilo hromadu dotací, třeba na vakcinaci produkčních hejn proti salmonelóze, prostě peníze nebudou.

na zrušení dotací se snad říká "zaplaťpánbu", ne?

23.1.2023 14:54

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Není nakonec nejjednodušší tam šplíchnout trochu octa? Nebo citronky.
To by nakonec ani těm semenům nemuselo moc vadit, pokud to vyloženě nebude kyselinová lázeň.

co jsem viděl, používá se chlornan sodný (čistý, nebo jako Savo) nebo peroxid vodíku, všechno chce vychytat dávkováni i dobu expozice, aby to fungovalo a nezůstalo ve zkrmovaném produktu, ale co si budem povídat, základ je kvalitní, dobře vyčištěný a propraný zrní, to pak funguje i bez jakékoliv chemie, mám dokonce pocit, že klíčící semínka se do jisté míry i plísním samy umí bránit

5.1.2023 21:40

bodlinka: ok, dík za vysvětlení

5.1.2023 20:43

Štefan1 napsal(a):
Ano, a to jsem měl na mysli, když jsem pochyboval. o pružnosti rozhodování ... v rámci byrokratic kého aparátu EU by skutečně "muselo jít o život", aby rozhodli v reálném čase ... ale úředníci se mají dobře ... naše veterinární správa, potažmo vláda nemají kompetence ... taykže si počkáme .... a zaplatíme .

o život jo, ale jen o jejich...

"sháním virus ptačí chřipky zn:potřebuju obnovit staré hejno a asanovat halu za peníze daňových nevolníků" mohlo by to takhle fungovat, nebo je to jen paranoidní idea? plus jako bonus tochu zvýšit cenu vajec, to nemůže škodit a popravdě, lidi tady teď kupujou vajíčka ze dvora za bůra kus a bez brblání, to nebejvalo...

5.1.2023 19:24

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Míval jsem právě kvůli aroganci Kršky stejný problém a několikrát to tady zabalil. Pak jsem pochopil, že když nenapadá mě, vysira zas do někoho jinýho. Furt dokola .. Stačí si to zde dohledat. Jenom chtít.
Pokud se někomu zdá, že to zde bez jednoho sebestředného psychopata nežije, má možnost to sám pozvednout a nebo místo neustálého kalení vod jít do p.. pryč. Mě osobně se po jeho urážkách a napadání rozhodně nestyska. Každý má svobodu a možnost sám se rozhodnout.

já to nepozvednu, včely ani nemám, jen bych chtěl, líbí se mi Dvorský a jeho volná stavba a vím, že Tom50 je striktně proti, přesto mám v počítači složku s jeho jménem a v ní spoustu jeho příspěvků, prostě proto, že nad nimi stojí zato uvažovat...imho

a jestli se vám zdá, že prudím a neustále kalím vodu, tak mám pro vás dobrou zprávu, zase se změním na pasívního čtenáře, vyjádřil sem se jen k tomuhle jednomu tématu, tohle je můj třetí a patrně poslední příspěvek, tak to snad vydržíte...

5.1.2023 19:14

irokez napsal(a):
Není zač. Máte zajímavý názor - hlavně ať se něco děje, jedno co. Tom50 tady pláče, že byl vyštván z VF, z Ifauny. Je pro něho problém dodržovat pravidla diskuze, se kterými sám souhlasil. Proč ty pravidla mají dodržovat jen někteří a jiní nemusí?

neřekl bych, že je jedno co, když si člověk odfiltroval balast, byly pro mě jeho příspěvky podnětné, že se choval čím dál hůř, to asi ano, ale...já bych to jeho nahlášením neřešil, pokud on práskal na vás, jak píšete níže...no, může být, ale jestli oplácení stejnou mincí je v tomto případě to pravé, to si srovnejte zas vy...
kdyby tady tak byla funkce "ignorovat uživatele", jeden klik a je po problému...

4.1.2023 20:50

irokez napsal(a):
Český Tom50 Krško - provozovatelé mají obavy z takových přispěvatelů, jako vy. Proto také mají nějaké pravidla, s kterými musíte souhlasit. Vy je ale zřejmě nedodržujete, jinak by moderátor nezasahoval. Tak jednoduché to je.

no, uprimne, Tom50 to obcas prehnal, obcas me politikou i nas*al /za tu hvezdicku se omlouvam, sam nesnasim, kdyz nekdo pouzije tvrdsi slovo a sam si ho zcenzuruje, ale bez ty hvezdicky to zdejsi automaticky cenzor nepusti/, ale se zajmem sem si jeho prispevky precetl, bylo v nich spousta podnetu k zamysleni a bylo videt, ze toho o vcelach hodne vi a ma je rad...od ty doby, co jste ho uvedomele nahlasil tady sice nikdo nikoho nedrazdi, ale taky se tu hovno deje a pro me nema moc smysl to cist, driv sem tu byl kazdy den...takze vam moc dekuju, ze ste tak svedomity strazce tradicnich hodnot...