jari

Moje příspěvky

27.11.2007 17:33

eavy napsal(a):
Jari a ještě otázečka, evidentně máte odpověď na všechno...

Modelová situace...
Důchodce
- důchod 5000,-
- nájem 3500,- (garsonka někde na vesnici, protože ve městě by to bylo podstatně víc)

Zbyde na jídlo a na léky - 1500,-

Jasně, můžete namítnout, že takový důchodce moc nesní, ale vy by jste dokázal vyžít s 15 stovkama? Já se přiznám, já NE!

Já také ne. Má snad děti, které mají povinnost přispívat,pokud ne tak jsou zde soc. dávky. Jari

27.11.2007 15:42

cheyenne napsal(a):
Těhotné ženy návštěvy u gynekologa budou mít zdarma....
Systém zdravotního pojištění nefunguje tak - já si platím zdravotní, tak si z toho "čerpám" peníze na doplatky u léků a podobně, funguje na systému solidarity, takže prakticky my relativně zdraví přispíváme nemocným a zraněným na ty nákladnější operace a ošetření.
Byrokracie tady určitě je a určitě ještě dlouho bude, ale od komunismu uplynulo ještě málo času a pár let potrvá, než tady začne aspoň něco fungovat tak, jak má.
Já to sama za sebe řeším pojištění - úraz, pobyt v nemocnici apod., prostě se spolehnu sama na sebe a jedinej, kdo by měl nejvíc remcat, jsou doktoři a sestřičky, ty v nemocnici jsou v pohodě, koupěj automaty, ale co malá střediska a obvoďáci? Nemaj na to, koupit za půl milionu automat, tak budou do alelujá vypisovat lístečky a nejvíc dostanou vynadáno od pacošů....

Pěkně mne vytočil přípěvek, "jak k tomu přijdou chudáci důchodci, kteří tvrdě pracovali..."
Kdyby tvrdě pracovali, tak by tato republika nebyla na tom tak mizerně jak je . Za komamčů se práce spíše předstírala než vykonávala, každý dělal že dělá. Jak k tomu pišli mí prarodiče, kterým komanči ukradli veškeré majetky, chtěli je vystěhovat do pohraničí, syna (mého otce) poslali na mimořádné vojenské cvičení bez omezení déky trvání a tam jim bylo řečeno, že dělnická třída si je nepřeje mít mezi sebou (PTP.černí baroni) Má babička měla za komoušů důchod 70 Kč. potom byl zvednut až na 400 Kč. Jak k tomu tito lidé přišli? Jari

27.11.2007 15:17

moninka napsal(a):
Poplatek za pobyt v nemocnici - jasně za mě beru (jídlo a tak) ale proč bych měla platit za miminko, který si budu sama kojit a bude maximálně zabírat prostor v postýlce??? Asi za to budu chtít 2 obědy

Jakmile se začnou dělat vyjímky ze sestému, tak aby se systém nerozpadnul tak se rozšíří jeho správa (administrativa) a veškerý přínos systému je pryč. To je systém socanů- administrativa,přerozdělování, korupce, kamarádičkování. Pokud se vám to nelíbí, nic vám nebrání rodit doma. Uvědomte si, že poplatek není za jídlo, ale jen symbolický poplatek za pobyt v nemocnici. Poukázání na to, že když jste v nemocnici, tak nemáte doma výdaje na jídlo, bylo jen upozornění na úsporu osobních nákladů pacienta v domácnosti. Jari

27.11.2007 13:33

jury napsal(a):
bodový systém nemohl fungovat. Staré vyhlášky nebyly špatné, jen nebyli policajti, aby si vynutili jejich dodržování. Pořád jsem nechápala proč to chtějí zachraňovat bodama, když to co chybí, jsou dopraváci na silnicích a je to přesně tak , jak jsem myslela.

Poplatky u lékaře? Ano. Je to nutnost za účelem snížení počtu zbytečných návštěv u lékaře s banálním onemocněním (nachlazení a pod).Lidé by se měli naučit starat se o své zdraví, chodit na preventivní prohlídky, dodržovat životosprávu atd. Pokud se bude muset zaplatit každá návštěva u lékaře + 30 kč za položku na recepisu, tak se lidé naučí koupit si paralen v lékárně sami. Prostředky takto ušetřené se mohou použít na dražší ošetření a drahé léky. Je to blbost aby ZP proplácela deseti až stokorunové léky, které si nemocní mohou koupit sami a pak nebyly prostředky na nákladné léčby. Nebo by bylo výhodné mít v zákld. poj. jen nutnou lék. péči plně hrazenou včetně acylpirinu a např. operace si plně hradit nebo mít na ně uzavřené připojištění. (V okamžiku potřeby operace s vámi pojišťovna neuzavře připojištění a buď si to hradíte sami, nebo není operace). Nelze poskytovat veškerou nejmodernější lékařskou péči za peníze které se platí v současnosti -pojištění. Zjistěte si kolik se odvádí na zdrav. poj. a to jak zaměstnanec tak zaměstnavatel. Poplatek za pobyt v nemocnici je symbolický. Uvědomte si jen cenu jídla, které pacient sní za jeden den v nemocnici. Kolik stojí jídlo na jeden den doma? Přijde to pořád levněji než nemocného živit doma, tyto prostředky za jídlo jsou ušetřené, tak nevidím nic špatného, když se bude platit symbolický poplatek za pobyt v nemocnici. Jari

2.11.2007 15:11

jenysimons napsal(a):
jak může bejt někdo takovej debil a tohle dovolit?? ještě to dá k inzerátu, to je asi někdo fakt hrozně chytrej.. chudáček

Není tento přísup z neznalosti, větší prasárnou pro koně, viz. poník a na něm 4 holky, než utacení koně po úraze z dostihu? Kůň nemá lidské myšlení, nežije minulostí ani budoucností ale jen přítomností. Dostihový, nebo sportovní kůň na úrovni má zajištěnou max. péči, trénik dle jeho možností a schopností (přetažení není přínosem). Koník chovaný amatéry bez znalostí, nebo dostatečných fin prostředků, které zajistí výživu a vet. péči, je na tom hůře. U těchto koní dochází ke každodenímu trápení. Co myslíte,že čeká uvedeného poníka,problémy s páteří, prošlápnuté spěnky, artroza-bolestivý pohyb a to každodení. Jari

31.10.2007 21:30

thesis napsal(a):
Takže pokud chápu správně je toto určita metoda, nepoužívá se na kdejakého koně ale pouze na zlé a zkažené koně.Pak to tedy chápu.Video je jen výstřižek z většího celku.Tím pádem vůbec nešlo o to jej položit ale prostě zlomit, což se mě sice nelíbí ale jelikož uvažuju i reálně musím uznat že občas je to poslední šance.Ono se na to nekouká hezky ale stačí zauvažovat a i já dělám něco násilím.Uvedu příklad, mám kousavého koně, když mě kousne tak si jej taky nevezmu na ohlávku a nepůjdu s ním pracovat na vylepšení vztahu ale jednoduše mu fláknu.Razím střední cestu, tudíž cestu s medem a bičem.Uznávám sama že se tohle dá pochopit, jen prostě by to člověk musel vidět celé a vidět jaké chování měl ten kůn před tím.

Toť ono. Při prvním pohledu jsem byl také naježen. Jak vidím western. sedlo a klobouk na hlavě, tak jsem coby "angličan" odchovaný býv.absolventem pardubické voj. jezd. školy na kovboje trošku přísnější než by si možná zasloužili. Zdravím Jari

31.10.2007 21:04

jari napsal(a):
Odkaz na equichanell http://www.equichannel.cz/ diskuze/ukaz1203299?1190477405
před diskuze odstraňte mezeru. Jari

První příspěvky jsou stejné reakce jako zde, ale po podrobnějším opakovaném prohlédnutí snímku a oproštění od emocí, dojdete zřejmě minimálně k trošku jinému názoru než na první pohled.

Jari

31.10.2007 20:57

chema napsal(a):
a jak to najdu?

Odkaz na equichanell http://www.equichannel.cz/ diskuze/ukaz1203299?1190477405
před diskuze odstraňte mezeru. Jari

31.10.2007 20:44

thesis napsal(a):
Dík někdo tam byl až moc slušný, umět pořádně anglicky tak mu tam písnu pěknou průpravu mým slovníkem. Proč v lidském těle vznikl mozek když některým chybí?

Thesis, přečti si co k tomuto snímku napsal Karol Holý na Equichanellu. Jari

31.10.2007 20:35

thesis napsal(a):
No já teda nevím co to vlastně chtěl udělat, zřejmě skolit koně.Bylo to zralé na facku ale to že na něj ještě vysedl se mi zdá přehnané, ještě ho tam proháněl a ani neumí nasednout.Chudák Haflošek - další z přeštastných koníčků, které velmi baví učit se zajímavé věci a jsou vždy vstřícní!! Co to bylo za chlapa nevím ale vypadal jak podomní prodavač co koukal na nějaký dojemný film o koních tak to šel zkusit.Odporné takhle sešerovat koni nohu, dyt se mohl přizabít ještě s ním na hřbetě.

Tato ukázka byla předmětem diskuse na Equichanellu z 16.9. 2007. Když si tu diskusi přečtete, a v klidu pouvažujete, tak získáte na ukázku nový pohled. Velmi si vážím pana Karola Holého a jeho názorů a přístupů ke koním. Jeho příspěvek k danému tématu je velmi kvalifikovaný a stojí na znalostech. Tento koník byl nejezditelný, výcvik trval jen krátce, byl bez hrubosti. Koník měl poslední šanci, buď bude jezditelný nebo jatka. Doporučuji před reakcí přečíst diskusi na Equichanellu. Jari

2.9.2007 15:22

thesis napsal(a):
No 250 behvávalo, nejvíc co jsem kdy jela (pouze jako spolujezdec) bylo 280 v kámošově M5ce,měla jsem smíšené pocity ale zvykla jsem si a hlavně proto že to auto bylo velmi stabilní.Ale je to pár let zpět.Nyní když mám dítě už tolik nejezdím ani jako spolujezdec, mám šoufla aby se něco nestalo.Můj letošní max bylo 160 se Seatem do Ostravy po rychlostkách,víc to ani nechtělo s těma dvěma tlouštíkama vzadu a navíc Ibiza je malý zmetek a vůbec nedrží v zatáčkách,ale teda měla jsem na té cestě jednu nepěknou událost aděkuju řidiči dodávky že jsme to spolu zvládli.Jedu si 160 v levém pruhu,zhruba 300m předemnou byl v pravém nějaký opel combi a zamnou dodávka nový Fiat a docela mě naháněl tak že se mu uhnu a za ním se vrátím zpět tak jsem spomalila a odbočila do pravého a dodávka se začala přibližovat, jenže jsem dojela pomalejšího Opela a ten zmrd začal brzdit jak hovado, nic před ním prostě pustina ani zvíře a ten šel s brzadama snad po podlaze, v tu chvíli mi bylo jasné že nemám šanci to dobrzdit tak jsem koukla kde je dodávka a ta jen pár metrů ode mě,rychle jsem hodila směrovku a jen na milimetry objela toho Opela(ještěže nejsem jedna z těch co pustí volant a zavře oči), dodávka to hezky vybrzdila,tak jsem mu hodně poděkovala a jelo se dál,stále nechápu proč ten vůl tak najednou začal brzdit,nic před ním nebylo a navíc jsem dál pokračovala 130kou a ten zmrd mě dojel a už že by předjížděl,tak mu spolujezdec ukázal fakáče a ujeli jsme mu.Hovado jsem byla i já že jsem tam tolik jela ale zřejmě jsem tam nebyla to největší hovado.S Lančkou tolik nejezdím, s ní jsem jela max 140,ale mám u ní radši pomalejší max 100 a o to delší cestu.Pustím si oblíbenou hudbu a užívám si ten skvělý pocit v ní semtam když jsou u cesty lidi šlápnu podlahu(sání pak vydává velmi pěkný zvuk a lidi se otočí).Nejsem z těch kteří dodržují přesná pravidla, jezdím si jak chci nebo jak situace dovolí a hlavně chovám se velmi ohleduplně ke VŠEM účastníkům provozu ikdyž to je třeba slepice na krajnici,což je tady normální,radši se vyhnu než si něco urazit.Sem tam mě to chytne tak trošku autu proháním šunky,jako včera se seatem 120 přes obec a 80 bočními k domovu.Bohužel nejhorší na cestách je to že člověk může jezdit sebevíc opatrně ale natrefí na vola a je to v řiti.Doposud jezdím bez nehod, teda těch co bych zavinila já.

Souhlasím s tebou. Snažím se číst situaci, nezavazet na cestě těm co jedou rychleji, umožnit plynulé najetí z připojovacího pruhu přejetím do levého-samozřejmě pokud je to možné, sledovat provoz za sebou a pod. Jezdím rád rychle, nehodu jsem z vlastní viny neměl a max. rychlost používám tam kde je to únosné, přehledné úseky a pod., dále na dálnici v SRN. Myslím, že se mohu počítat k ohleduplným řidičům. Kromě rychlé jízdy (docílit 200 lze ze 130 během pár vteřin je tam schováno 240 koníků) nejsem na silnici agresivní, nevytvářím kolizní situace, pokud mi tam někdo vlítne např. situace jak píše Thesis, zbrzdím,počkám a pak jedu. Zjistil jsem,že nemá cenu se rozčilovat nad chybami jiných. Tím si jen snížíte koncentrovanost. Jari

1.9.2007 23:17

thesis napsal(a):
Přesně tak to si u svého říkám i já,ale nejen proto ale hlavně pro jejich ducha(což radši blíž nerozeberu abych zas nebyla za vola)Naše potvůrka porazila i bavora 2.5 6ti válec a to měl o mnoho víc kw, my byli v autě dva a v bavoru jeden a pak jen supěl že ne a ne nás dojet a to je za volantem pěkné prasetakže počítám že šlapal málem po zemi.Italové hold mají něco do sebe.

Rychlost je relativní. Já mám problém s tím, že jsem každou chvíli na omezovači a nepustí mne nad 250 ať dělám co dělám. Věřím, že takovému fandovi Lancií, jako je Thesis, se velmi líbilo pobít bavoráka. On ten 2.5 6ti válec stříkačka, měl cca 150 koníků, ale hodně je to také o podvozku, hlavně o aktuálním stavu a trase co se vybere. Thesis a co takhle Lancia Stratos , jak se na ni díváš. To byl jednu dobu pojem. Jari

1.9.2007 14:51

scratchie napsal(a):
Hele, když už tady řešíš jak seš chytrý a jak hloupý, tak to aspon napiš dobře ty hloupEJ a ne chytrEJ. Když si hraješ na chytráka, tak aspoň pořádně. Nazdar

Chytrej,hloupej, jsem měl zřejmě napsát kurzívou. A tím zvýraznit a oddělit použití slengu, které mělo navazovat na : "hele ty jseš nějakej chytrej".

1.9.2007 09:34

woldemortík napsal(a):
nebud chytrej jo

Nemůžu za to, že jsem chytrej a ne hloupej, na rozdíl od některých a vůbec mi to nevadí. Má poznámka k používání pravopisu neurážela. Jari

1.9.2007 08:42

woldemortik napsal(a):
tak tolik mi není ,ale víc rozumu než ty) píšeš udájně 30letá( mám

Nebylo by lepší, než se tady hádat a sprostě nadávat, jít se doučit pravopis a sloh. To co někteří tady předvádějí je na úrovni ukončení vzdělání 5 pomocnou. Je mi jasné, že sem tam něco může ulítnout ale pokud chyby vedou nad správným textem tak je to na pováženou. Jari

28.8.2007 22:54

thesis napsal(a):
To máš pravdu.Ono je to tak že nemůžeme všichni mít stejný názor.Tady pán má dvě novější auta a uznává originály každopádně legální a bez problémů a drastických oprav a já to naprosto chápu takových je velká spousta a je to logické.Ale já především svou Themu mám velice ráda a už jsem ji několikrát říkala že ji nenechám umřít.Je mi celkem jedno že za peníze co jsem do ní už dala a ještě dám bych mohla mít daleko novější auto.Pokud zase mě někdo nechce nebo prostě nemůže pochopit je mi líto,mé pocity a názory to nijak neovlivní ani nezmění.Je to pro mě jako s koňmi, když budu mít starého koně a budu do něj jen cpát přeci ho nevyměním za hodně mladšího když zrovna jeho mám ráda a vložené finance neberu jako zbytečnost.Jednou mi trpělivost dojde a nebudu dál reagovat ale zatím to jde.A pokud je pán povoláním to co tvrdí tak aspoň mám tu čest s profíkem.Ovšem své auto znám zas dokonale já a nejen záhyby plechoviny ale i oblast motoru a podvozku.

Jari pokud se opravdu tak dobře vyznáte řekněte mi na jakém podvozku stojí Kappa.Díky

Zdravím vás Thesis.Teprv teď večer jsem si přecet vaše porejpnutí jak se vyznám v autech. Na vaši otázku odpovídán následně: vše nemám v hlavě a tak jsem se kouknul do katalogů. Kappa vychází a je nástupcem ne zrovna spolehlivé Themy a začala se vyrábět v roce 1994.Podvozek je shodné koncepce s předcházející Themou, ale je na rozdíl od ní zesílen a tím je zaručena spolehlivost podvozku a zvýšena životnost. Podvozková koncepce navržená lancií u Thémy byla zajímavá a proto se vývoje zůčastnily i další automobilky a na spol. základě vznikly podvozkově příbuzná vozidla: SAAB 9000,
ALFA ROMEO 164,FIAT CROMA. ( v roce cca 1986 jsem kamarádovi z Itálie měnil ložiska v zadním kole - náhrada ZKL do Žigulíku 1600).
Nejsem velkým příznivcem "italů" (vyjímky jsou FERR.LAMB.MASER. ale to je jiná káva, ikdyž jsem si Ferrari 550 Mar. projel.) mám oblibu funkčnost,spolehlivost a odolnost "němců". Jari

28.8.2007 09:33

thesis napsal(a):
No to je sice hezké že máte auta max 2 roky.Vaše první auto po řidičáku bylo hned Céčkový Mercedes, že?Taky vím co jezdí po cestách - auta s vyhnitými dírami větší než pěsti a na to sáček zapatlaný humusem na dutiny, některá auta mají 80% plechoviny z kitu, jiná mají nápravy držící už jen na vlásku a přesto s nimi jezdí lidi jak blázni a to nemluvím v jakých stavech bývají brzdy.My máme komplet brzdy nové - teda až na kopyta,veškeré těsnění motoru,olej, rozvoďák je letos měněné,filtry atd.A v říjnu budu zase dělat obnovu obou náprav - poloosy, akciální táhla,čepy náprav i řízení,manžety, nosná ramena, spojka,převodovka akorát nový olej a výměnou projde i komplet celý výfuk - jak svody tak tlumiče i koncovka - která bude tak jak ji stvořili a né žádný "tuning" .Tak nějak mě to baví a v tom období k ní příjde ještě jedna Lancie a to Dedra SW.Ta je také v pořádku jak po technické stránce tak po papírové.Moje Lancie jsou citové záležitosti, proto si je takto držím, navíc kdo trošku zná Deltu ví taky co v ní je a u zasvěcených vzbuze obdiv a u majitelů pýchu (ve mě to teda ještě nevzbuzuje tu pýchu, mám ji měsíc)Ale taktéž půjde na opravu - no ta potřebuje popravit kastli, novou barvu s lakem a nové gumy.U předchozího majitele rok jen jezdila s prasklými kotouči,sestřelili ji zadní sloupek bagrem,prostě bezohlednost a byla pro ně jen pouhý stroj k přepravě.Svá auta nepovažuju za hybridy.Naše Lančka po uvedení zpět do provozu pojezdila daleko víc než sousedův mercedes,nesnáším lidi kteří se ke svým autům chovají bezohledně,tak jak jsou podobní i u koní,pojezdit co to dá a beze všeho odstavit do další jízdy.Je fakt že pár mých známých staví auta na papíry z jiných ale to není můj problém,moje auta mají svoje původní a ani bych to nedělala už jen kvůli výřezu čísla.Ani Prisma kterou jsem kdysi koupila by nešla na papíry - popravdě zkoušeli jsme ji zprovoznit pouze proto aby sloužila tak trochu jako traktor na našich pozemcích,měla tažné tak by se na to hodila.Ale v SPI měla zřejmě skřítka který tam benzín kýbloval + pár dalších nehezkých problémů tak skončila tam kde měla - ve šrotu - taktéž si uvědomuji že by bylo nezákonné aby nepojištěné a bez papírové auto jezdilo leč jen na našich pozemcích,nicméně se to nestalo.

První auto byla 110 škodovka. Důraz u auta kladu především na bezpečnost, jízdní vlastnosti. Auto musí dle mého dostat kvalitní PHM, kvalitní olej, dobré brzdy, gumy, tlumiče, to jsou věci co si u vozidla především pohlídám. Tuning vozidel mne až tak nezajímá, nelíbí se mi nafoukaná auta která předvádějí něco na co nemají.Když tuning tak kompletní a to musí vycházet z motoru, podvozku, brzd, prostě zlepšit jízdní vlastnosti. Auta polepená plasty,chromovanou koncovkou výfuku, s narvanou hudbou a podsvícená to není mé gusto. Máte pravdu s tím co za vraky jezdí. Takové 15ti leté BMW o pořídíte za 30 - 40 tis. a pokud majitel nemá peníze, tak neinvestuje do oprav a gum. BMW 3,2 l 6 ti válec i kdy je 15ti letý má cca 150 koníků a jede i s odešlými tlumiči (o brzdách ani nemluvím) takové auto nesedí na vozovce, skáče jako koza a potkat ho v protisměru v zatáčce kde ho to vyneslo není zas tak nic neobvyklého. Vše je o přístupu. Já si cením svého majetku a tím mám také v úctě majetek cizí - nemám rád foto v rozkvetlé řepce a to z toho důvodu, že ta řepka je majetkem někoho jiného než toho jezdce. Cením si života a zdraví svého a také i cizího včetně zvířat, ale nejsem proti utracení starých a nemocných zvířat a proti chovu zvířat na maso.Upřednostňuji efektivitu před estetikou. Jari

27.8.2007 21:55

thesis napsal(a):
Bavíme se zde o autech na mých stránkách, tudíž Lancia Thema 2.0i.e a Fiat regata 1.9D. Pokud jste natolik inteligentní tak běžte si to zkusit,nejedná se teď o druh paliva.Už jen to že oba auta mají jinak stavěné motory je jasné že to není jen tak a navíc hrajou velkou roli všechny úchyty motoru jež mají obě auta jinde,což už poukazuje na to že dopasovávání sedících úchytů je sebevražda a příliš velký zásah do konstrukce vozu.Regata a Thema nejsou příbuzná auta,Regata je příbuzná s Prismou.Thema zase s Cromou.Ovšem ani Prisma by nepojala motor z regaty jakou jsem měla.Tudíž je opravdu naprostá hloupost takovýto pokus učinit.U auta - navařený předek - asi na nějaký postup zapoměli, jelikož všude kolem svárů byla nehezká koroze a to je teda velmi dobrý předpoklad bezpečnosti.Chtěla bych vidět člověka který kdyby toto u svého auta za nemalý peníz zjistil a i přesto by se cítil v klidu.Já ne, je to příliš velký zásah,odlitky a lisy už byly porušeny a nikdy tam nebude 100% jistota.Ze zahraničí se dovážejí vozy mnohdy bez papírů a tady se shání proto jsem své papíry z Cromy nabídla kdo by je chtěl, já na ně auto stavět nebudu jelikož Cromu už víckrát nechci teda né tu starou.Ještě takový detail jak bývá u mě zvykem - nemáme stodolu, pro své auta vlastníme dvě garáže ale to jen tak.Ještě k tomu předku,auto se nechávalo opravovat spíš měnit olej atd u dlouholetého odborníka, zde vyhlášeného, jeho rada zněla zbav se ho.A to zrovna tuto značku má rád a i tak to doporučil.A jak říkám nebudu jmenovat autobazar ze kterého auto přišlo ale každopádně toto bylo zatajeno a pokud by tohle nevěděli ani oni tudíž je klamavá jejich reklama i prověřených vozech.

Takže já si budu dál jezdit se svým "nelegálním" motorem Z CROMY (měla bych to zvýraznit i na stránkách aby si někdo nepopletl takto rozdílná auta jako jsou Cromy a Regaty) a budu mít jistotu že mé auto je jeden celek a né provrtaná plechovka svařená s jiným autem.Mimochodem vím co se na autě dá vyměnit taky proto jsou některé nenosné části jen nabodovány.

O autech něco málo vím, je to hoby a současně profese. Mám i vzdělání v oboru. Ve svém životě jsem viděl co jsou schopni tak zvaní stodoloví mechanici spáchat za hybridy a následně prodat. V česku je mnoho dovezených a zprovozněných vraků a ojetin. Při podrobnější prohlídce se znalý člověk zhrozí z toho co může potkat na silnicích. Motor- blok motoru jako základní komponent pro různé provedení (viz jedno odlitkové číslo) na tento komponent se dle dalších požadavků strojí další příslušenství (držáky). Např. motory PSA jsou použity v různých značkách vozidel. Škoda, SEAT, VW a AUDI nejsou slátaniny, ale účelně a ekonomicky použity podvozkové skupiny a platformy. Já osoně jezdím v Audi A6 Q S line, a VW TUAREG vozidla mám max 2 roky. Jari

27.8.2007 18:04

thesis napsal(a):
No člověk který vyblije že jsem dala motor z regaty do Lancie pro mě není zrovna inteligent.To je tak jak bych dala motor z BMW do Fábie - asi tak je to možné.Hold se někdo asi nevyzná v Italech ale hubu si otvírá.

Thesis, já jsem si na vás hubu neotvíral, jen jsem konstatoval že jsem proti prodeji samotných dokladů (legalizování kradených vozů) a proti vytváření skládaček nékde ve stodole. Z vašich dalších příspěvků je zřejmé, že dnes již také vidíte problém v prodeji samotných dokladů. Skládačky - je zde uveden příklad navařeného předku. V autorizovaném servise lze provést i takto velkou výměnu na vozidle (celý předek-výměna předních podběhů +blatníky +čela+ kapoty+nápravvnice +příček pod motorem). U takto provedené opravy jsou dodržovány technologické postupy, místa a délka svárů, s proměřením kontrolních bodů.U takto provedené opravy, je předpoklad zajištění bezpečnosti vozidla při jízdě i při nehodě. Motor z Regaty- lze dát do Lancie, samozřejmě s původní spojkou a přev. O své inteligenci nepochybuji, nejsem schopen a ani nemám zájem hodnotit vaší inteligenci. Přeji hezký den .Jari

26.8.2007 13:14

thesis napsal(a):
To bylo Jari na mě?Motor z regaty do Lancie?To je snad hloupý vtip ne?Naše Lancie má motor z Cromy - což jsou příbuzná auta se stejnými typy motorů-rozdíl je v nápisu na víku.Doklady souhlasí s číslem karoserie a masku má z novější Themy takže o co jako jde?S tou regátou to byl ale dobrý úlet.A hlavně svou Themu neprodávám ani neprodám.Jediné auto které prodávám je Lancia Kappa, která má vše maximálně legální a to že má víko z fiata z ní zmrda nedělá tak pozor na slova.Nevím kde jste se dočetl že prodávám nějaké papíry?Žádné neprodávám,jedny mám z Cromy ale nikde jsem je nenabídla k PRODEJI.Pokud vím na prodej byla kdysi regata - ovšem kompletně legální, chyběla jen platná technická jinak vše v originále.A pokud se jedná o toho Voyagera tak tam není k prodeji vůbec nic.Má legální americké papíry,auto je dovezeno firmou řádně procleno od všeho jsou dokumenty a majitel ho nyní chce legálně přihlásit na české TP.Nic víc.Navíc já jsem na svou "slátaninu" náležitě hrdá.Mimochodem každý člověk aspoň trošku znalý aut ví že z regaty dát motor do lancie je téměř nemožná věc ale to jen tak mimo. Takže co si kdo o mě myslí je mi zcela fuk,každopádně nedělám nic nelegálního a už vůbec to neprodávám.Moji bývalou regatu si koupil jeden pán pouze na náhradní díly pro svou nabouranou jak jsem se byla osobně přesvědčit a kdysi dávno prodávanou Themu 2.0 16V V.I.S jsme prodali taktéž pouze na ND.Jedna za 1tis a druhá za 2tis.Takže to jsem teda opravdu velký zločinec a obcházím zákony.

Níže uvedený text byl prezentován. "Cromu a s tím, že její motor bude nadále žít v Lancii, jsme ji rozsekali do šrotu (nechcete někdo papíry?). Lancie tedy dostala opět 2.0 i.e.(V jejím původním byla šrotnutá vložka). S Cromáckým motorem a starým ksichtem něco málo pojezdila, ale většinou to byly naše risky bez papírů jen tak do obchodu, no až na pár mých nutných výletů do vzdálenějšího města. Takže maska, interiér, papíry a pár dalších blbostí šlo na naší Lančku".