jarouš

Moje příspěvky

3.6.2015 20:12

Nepovezete někdo samici p. královského rok 12,13? Děkuji.

11.3.2013 16:42

kizik napsal(a):
Pane Jarouši,jestli Vás múžu tak oslovovat na rozdíl od Vás a andyho1000 mám vyplnený profil,kde je jméno věk atd.,nazývat blbcem a schovávat se za anonymitu svědčí o Vašich mentálních schopnostech,já se slušne zeptal na foto,každý má foto a vymlouvat se že ne je detinské,kdyby jste měli vyplneny profili nikdo tu nebude pochybovat,ale nakonec s toho vyjde že andy 1000 je 15-letý kluk který má volieru v hlavě,takto o rok se k příspěvku vrátíme a uvidíme jak to je s volierou a či už jste byl na prohlídce.Jestli se mýlím a tu volieru nakonec uvidím aspoň na fotce tak s údivem smeknu .S pozdravem Pekar.

Dobrý den,
to je Váš názor. Můj názor je ten,že když chce někdo poradit a je-li to v mých silách tak poradím a nezačnu se hned navážet tak jako jste to udělal Vy. Druhá věc je ta,že každý mít foto opravdu nemusí,to že Vy si myslíte že ano je Vaše věc. Jo a většinou 15-letí kluci kupují statek. A nakonec jen dodám že jsem Vás necitoval, ani jsem nikde nezmínil Vaše uživatelské jméno,tudíž nemůžete vědět o kom jsem ve svém příspěvku mluvil. Jen tím potvrzujete rčení že "trefená husa nejvíc kejhá". Tudíž o tom, kdo má jaké mentální schopnosti bysme mohli vést dlouhé diskuze. smajlíksmajlík

10.3.2013 21:53

Příteli, z některých blbých reakcí a dotazů si nic nedělejte,blbci se najdou všude. A ohledně Vašeho dotazu: co se Vám bude víc líbit,to udělejte,popř. můžete na zkoužku polovinu rozdělit na boxy a polovinu nechat jako jednu velkou,i tak tam bude dost místa a časem uvidíte co se Vám více osvědčí.

24.10.2012 20:24

corvuscorax napsal(a):
já bych to tipoval na pár, zrcátko je dosti výrazné a druhý nemá žádné.I podle hlavy, která se mi zdá kulatější by to měla být samička..V jednom hnízdě nebývají samečci se zrcátky a bez.Nic ale není 100%. Chce to pozorovat i jak se chovají. Samičky podle mne žadoní delší dobu o nakrmení než samečci.

Zdravím,
souhlasím s Vámi,ale tipoval jsem 2 samce,protože se mi zdá,že mláďe bez zrcátek má prozměnu tmavější kostřec než mládě se zrcátky,takže to změnilo můj pohled na věc. Nicméně jak píšete,nic není 100% a uvidí se na jaře. :-)

14.10.2012 20:47

Já bych to viděl na 2 samečky,ale víte jak,člověk nikdy u mláďat neví. Na jaře se ukáže.

13.10.2012 19:30

Zdravím,
jestli se ještě nelíhnou mladé,tak ty vejce vyhoďte,leda byste je dal někam do tepla,teploty venku by se postaraly o to,že by ze snůšky byly drobná a zdravotně špatná mláďata.

13.10.2012 19:19

Zdravím,
ty pásky na křídlech jsou tzv. zrcátka,ve většině prípadů je mají samci. U tak mladých ptáků bych to viděl na samce s těmi zrcátky. I když ten druhý je nemá,tak to neznamená že je to samice. Kostřece vypadají u obou tmavě což ukazuje na samce,ale je to špatně vidět,chtělo by to foto obou ptáků společně zezadu,ať se to dá porovnat.

28.8.2012 20:09

corvuscorax napsal(a):
na podzim budete řešit jak odstranit opadané listí z přísavníku na voliéře. Neradil bych vám co sám nedělám. Břečťanu se bát opravdu nemusíte.

Děkuji,já sem jen chtěl vzít v potaz všechny možnosti,břečťan jsem samozřejmě nezavrhnul,to opadávání toho vína není asi v blízkosti voliéry moc dobré. A v některém dalším článku tu někdo dokonce psal,že je to při květu samá včela,tak to ten břečťan asi nakonec stejně vyhraje.

26.8.2012 16:01

rubi napsal(a):
No nevím jak reagovat. Na jednu stranu mě docela mrzí,že mě tu podezříváte z toho,že chci fotky na vlastní knihu. Nějaké knihy o papoušcích samozřejmě mám. Jen jsem chtěla,aby bylo opravdu z čeho vybírat. Na druhou stranu mi docela lichotí,že mě máte za člověka,který je schopen vydat knihu. Upřímě,tohle mě nikdy nenapadlo. Mám uměleckou školu a i když se malováním neživím,maluji často. Nejvíce psi,koně,teď i papoušky a zvířata vůbec.Ale občas třeba pro známé jejich děti atd. Maluji temperami,ale nejradši tužkou. K tomu abych nakreslila dobrý obrázek,potřebuji samozřejmě kvalitní předlohu. (Proto potřebuji kvalitní fotografie,podle rozmazaných toho moc nenamaluju.)

Dobrý den,
já Vám asi nepomohu,jen chci říct, že jste je pěkně natřela :-):-):-)
Obrazy máte pěkné,ať se daří.

26.8.2012 01:00

carmela3 napsal(a):
Ano samice si chtěla i pod samce vlézt, dělala takové podbízivé kreace:-)). Já je teda nechám ještě spolu i příští sezonu.

:-):-) pokud by se nic nedělo ani příští rok,tak bych to neřešil a nechal je spolu i ten další,u těchto ptáků opravdu není kam spěchat.

26.8.2012 00:40

To že někteří jedinci hnízdí v 1 roku nebo ve 2 letech je samozřejmě možné.Zkuste vydržet a třeba se vyplatí,zvlášť pokud jak píšete samice má hodně velký zájem,samec by se mohl příští rok chytit :-)

25.8.2012 21:59

Zdravím,
určitě počkejte,samci dospívají většinou až 3 rokem života,možná to bude tím.

25.8.2012 19:08

fylip napsal(a):
Dobrý večer,

také jsem někde četl, že je břečťan jedovatý a to i pro papoušky. Já bych doporučil psí víno, které roste rychleji než břečťan a ani není jedovaté.
Fylip

Zdravím,
s tím psím vínem máte nějaké zkušenosti osobně,nebo z doslechu? A to že není jedovaté je 100% ? A co plody,také nejsou jedovaté? Rostlinu neznám, děkuji za odpověď.

23.8.2012 16:27

corvuscorax napsal(a):
nebojte, co je jedovaté lidem ptákům není. Mám břečťan okolo mých voliér a prorůstá dovnitř. Ptáci ho neokusují a plody po dozrání jim chutnají.Zebry v tom hnízdí a papoušci ví, že to není jedlé. Měl jsem jeden rok ve volíéře i oleadry (ty jsou prudce jedovaté) a papoušci je okusovali a nic jim nebylo. Možná je používali na odčervení , nevím. Myslím, že to mají v genech co je pro ně dobré a co není. Pozoroval jsem chování zeber ve voliéře a při chovu na volno a přízpůsobily se okamžitě venkovním podmínkám. Jsou často chytřejší než my.

Tak to je super,něco jsem si o tom břečťanu četl na netu a píšou,že jedovaté by měly být pouze plody a to jen pro lidi,pro ptáky ne,ostatně sám píšete že jim chutnají. Tím pádem se stává břečťan hlavním favoritem. Moc díky za odpovědi.

22.8.2012 16:46

corvuscorax napsal(a):
můžete použít břečťan, přírůstky tak 150cm za rok, vistárii přírůstek až 2m ročně, nebo různé letničky jako popínavky. Chmel otáčivý 4m ročně, svlačce apod.

Zdravím,děkuji za odpověď,taky mě to napadlo,ale moc tyhle rostliny neznám. Břečťanu sice doma trochu máme,ale někde jsem,nevím to jistě,četl,že je na něm něco jedovatého. Tu stěnu bych dělal tak 1,5m od čela voliéry,tak mám strach aby se papouši neotrávili,když jim tam spadne třeba trochu lístků. A z těch dalších rostlin nevíte jestli některé nejsou jedovaté?smajlík

20.8.2012 16:56

Dobrý den,
poradí prosím někdo? Stavím na příští rok novou voliéru a mám ji na hodně slunečném místě,slunce tu svítí od poledne až do západu. Rád bych to zastínil nějakým živým plotem nebo thujemi apod.,aby se mi tam ptáci neupekli. Nemáte prosím nějaké zkušenosti s něčím co celkem rychle poroste a bude to dosahovat alespoň výšky 4m? smajlík

19.8.2012 10:56

Souhlasím,jednou se mi stalo že jsem to neuhlídal a mláďata která vyrůstala někdy v listopadu byla slabší a nebylo to ono.

7.8.2012 17:57

Hádat se nebudu :-),já jen píšu z mé vlastní zkušenosti,kdy jsem kupoval 4 kusy v loni na podzim a chtěl jsem samozřejmě 2 samce a 2 samice. Bral jsem od zkušených chovatelů. Jednu samici mi prodával starší pán který působil velmi zkušeně. Měl v přenosce 2 mladé. Jeden měl fialový kostřec a jeden modrý. Tvrdil mi že ten fialový je samec a ten modrý samice.Vzal jsem tedy tu samici. I s dalšími známými jsme se na samičce shodli a přes zimu pěkně chytil fialovou a je to samec,tak jen že vždy na to také není spolehnutí.

7.8.2012 17:25

aymara55 napsal(a):
Nie, nie je to pár. Na pletive je matka a na bidle dve samičky, hoci tá druhá má kostrč sýtejšie modrú ako druhá, ale nie je to fialová /aspoň podľa fotky / akú majú samci. Porovnajte si farbu so samcom.

S kostřecem je to docela těžké,pokud je modrý ale hodně světle,tak to většinou samička bude,ale jestli je tmavší jako u druhého mláďete,tak je to zrádné,může tak zůstat a bude to samice a může také přejít více do fialova což značí samce,osobně bych sledoval celkový projev a vizáž obou mláďat a náznak zrcátek.

6.8.2012 11:36

Jasně že i půl metru bude stačit. Když bude pršet a papouch bude mít náladu,tak nebude váhat a najde i nezastřešeného půl metru. Hlavně jim tam dejte bidlo,ať se nemusí plácat na pletivě :-):-)