Jak poznat přibližnou velikost psa v dospělosti

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Neregistrovaný uživatel

28.9.2013 13:18
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.216.111

Zajímalo by mě zda se dá u 2 měsíčního štěněte poznat jeho výsledná velikost a váha samozřejmě s určitou odchylkou. A jestli ano tak podle čeho (váha, kohoutková výška, velikost tlapek apod.)- neznám rodiče-, v těch dvou měsícíh váží 3,5 kg.
Díky Magda

Neregistrovaný uživatel

28.9.2013 14:36
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.10.6

Odhadnout se to dá jen zhruba, podle konstituce štěněte. I velikost pacek může svědčit o budoucí mohutnosti. Některé 4kg štěně ve dvou měsících může mít na roce 30 kg nebo i víc, jiné 20 kg. Nemáte foto?

Neregistrovaný uživatel

28.9.2013 17:15
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.216.111

má celkem mohutnou kostru a trochu podelnou. Tady dávám foto

Neregistrovaný uživatel

28.9.2013 17:30
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.243.245

Já si myslím že více než 15 kg mít nebude. A nebude vysoký, je tam asi jezevčík někde nebo tak po rodičích.

Neregistrovaný uživatel

28.9.2013 18:01
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.66.43

Taky bych řekla, že to bude pejsek max do 15 či 20 kg, možná ani ne.

Neregistrovaný uživatel

28.9.2013 18:15
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.216.111

já jsem nakonec zjistila, že maminka je kříženec jezevčíka a jack russel teriera ale je celá bílá a mému štěnátku se vubec nepodobá. Jen ten táta po kterém asi bude je neznámý. Oni všude píšou jak jí tedka mám krmit podle toho jak bude velká v dospělosti, ale u těch křížencu je to celkem problém.

Neregistrovaný uživatel

28.9.2013 21:08
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.36.98

Naši známí mají pejska, když mu byly 2měsíce, říkala kamarádka, že měl 2kg, nyní je mu rok a má 11kg. Je to kříženec středního špice.

katusak

13.11.2015 18:48
katusak

XXX.XXX.152.87

Ahoj. Ozivuji diskuzi. Poridila jsem si stene, krizenec, puvod neznamy... je dost vysoka a vazi ve 3 mesicich necele 4 kila... Posilam i fotku. Dekuji za reakci.

Asae

13.11.2015 22:29
Asae

XXX.XXX.48.54

Ahoj, taky mám na vás prosbu, vzal jsem si z útulku fenku Německého O. x Belgickým O. x Bíglem, má pět měsíců a vypadá takhle. Myslíte si, že bude v dospělosti velká jako normální NO?

14.11.2015 10:26
lev

XXX.XXX.253.186

Asae napsal(a):
Ahoj, taky mám na vás prosbu, vzal jsem si z útulku fenku Německého O. x Belgickým O. x Bíglem, má pět měsíců a vypadá takhle. Myslíte si, že bude v dospělosti velká jako normální NO?

Můžete mi vysvětlit, jak něco může být mixem tří plemen ? Když má rodiče dva? Tak buď je to neidentifikovatelný kříženec kříženců, nebo kříženec dvou plemen. Nejspíš bude vysoká jako NO, fena NO má v kohoutku asi 56 cm dolní hranici. Máte křížence a s tím musíte počítat, že je to vždy sázka do loterie, jak ve velikosti, tak v povaze. To je právě to překvapení.

14.11.2015 10:28
lev

XXX.XXX.253.186

katusak napsal(a):
Ahoj. Ozivuji diskuzi. Poridila jsem si stene, krizenec, puvod neznamy... je dost vysoka a vazi ve 3 mesicich necele 4 kila... Posilam i fotku. Dekuji za reakci.

Nepíšete jak je vysoká, můj odhad v dospělosti 10-12kg.Nevíte jak byla dosud živená, co má za sebou. Klidně může začít sílit a růst. Ale - u křížence, je to právě to překvapení.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.11.2015 11:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

lev napsal(a):
Můžete mi vysvětlit, jak něco může být mixem tří plemen ? Když má rodiče dva? Tak buď je to neidentifikovatelný kříženec kříženců, nebo kříženec dvou plemen. Nejspíš bude vysoká jako NO, fena NO má v kohoutku asi 56 cm dolní hranici. Máte křížence a s tím musíte počítat, že je to vždy sázka do loterie, jak ve velikosti, tak v povaze. To je právě to překvapení.

Tak že jeden z rodičů je kříženec dvou plemen.

2.1.2018 19:03
Uživatel123

XXX.XXX.227.212

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak bude stendo velké v dospělosti :) maminka je markiesje nebo-li holandský tulipanovy pes, tatínek neznámý, v sedmi týdnech měla něco přes 2 kg, teď má tak dva až tři měsíce, ale už jsme ji dlouho nevazili :) má krátké nožky, ale packy má celkem velké :).

2.1.2018 19:50
rapotacka11

XXX.XXX.32.5

Je to celej tulipán.
Buď klidná.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2018 19:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel123 napsal(a):
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jak bude stendo velké v dospělosti :) maminka je markiesje nebo-li holandský tulipanovy pes, tatínek neznámý, v sedmi týdnech měla něco přes 2 kg, teď má tak dva až tři měsíce, ale už jsme ji dlouho nevazili :) má krátké nožky, ale packy má celkem velké :).

Podle mého odhadu to bude hezký střapatý voříšek ( cca 15 kg ).
I když podle výrazu očí a tmavé masky může být přikřížený i BOM (?)
Ale na ty tu jsou jiní odborníci smajlík

2.1.2018 19:56
Uživatel123

XXX.XXX.227.212

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Podle mého odhadu to bude hezký střapatý voříšek ( cca 15 kg ).
I když podle výrazu očí a tmavé masky může být přikřížený i BOM (?)
Ale na ty tu jsou jiní odborníci smajlík

Dobře, děkuju. :).

2.1.2018 20:06
Uživatel123

XXX.XXX.227.212

rapotacka11 napsal(a):
Je to celej tulipán.
Buď klidná.

No, ale má to celkem velké packy..

31.10.2018 22:43
valacek

XXX.XXX.206.125

ahoj, mohl by mi někdo poradit, jak cca velká bude fenečka? Jsou jí asi 3 měsíce a má necelé 4 kg, maminka je kříženec maltezáčka, otec neznámý. Je z útulku, víc o ní nevím.
Předem díky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.10.2018 23:54
Uživatel s deaktivovaným účtem

Okolo 10kg a max ke kolenům.

12.11.2018 08:56
Niki24

XXX.XXX.20.120

Dobry den, chtela bych se zeptat jestli nevite jak by mohlo byt nase stendo velke, mamka je krizenec ridgebackx stafford a nasemu jsou 2 mesice a vazi 3,5 kg, tlapky ma strasne velke ale jinak vypada jako jezevcik,prikaladam fotku stenda i mamky

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.11.2018 09:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Evidentně otců bude víc, takže zrovna u toho vašeho se tam ten jezevčík klidně mohl odrazit.

12.11.2018 12:21
Ruzena_Ruzova

XXX.XXX.13.98

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Evidentně otců bude víc, takže zrovna u toho vašeho se tam ten jezevčík klidně mohl odrazit.

To ani nemusí, stačí když jsou matka i otec kříženci. Nebo jeden z nich ultramix. Takhle jsem viděla třeba po zlaté retrívřici s PP a šikovném vestajovi, co prokousal bok kotce, když zazněl lásky hlas .... štěňata každé jiné, co do typu a barvy srsti, tak i co do figury. Bylo tam žíhané s kratší srstí, světle hnědé s melírem a dlouhou srstí, vlkošedé dlouhosrsté atd. ..... a několik štěňat mělo figuru spíš k mamince a další byla spíš připrcatělá po tatínkovi. Příroda je mocná čarodějka! :D

12.11.2018 12:28
Ruzena_Ruzova

XXX.XXX.13.98

Ten můj ultravořech je sice nalezenec, ale pak se dohledal i chovatel (IQ tykve), co odstavená štěňata vypustil u vesnice - aby si je někdo vzal. Měl čuvačku v typu .... obskočil jí jediný vestaj, kterého zahnal (ale pozdě) a pak už jí měl prý stále zavřenou a pod kontrolou.

Narozená tři štěňata ..... můj je polodlouhosrstý vlkošedý a na nohách má žíhání, brácha byl dlouhosrstý a plavý a ségra je krátkosrstá (takový ten typ akita) a světle žíhaná. Velikostně jsou víceméně stejní.

13.8.2019 11:38
Malej Tyson

XXX.XXX.251.117

Zdravím odhadne prosím někdo váhu mého pejska v dospělosti? Je to stafordšírský bulteriér 1srpna mu byly 3 měsíce a teď má 5,2 kg krmim značkou carnilove dávám 75-80g granulí na den ve 4 porcich

13.8.2019 11:41
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Malej Tyson napsal(a):
Zdravím odhadne prosím někdo váhu mého pejska v dospělosti? Je to stafordšírský bulteriér 1srpna mu byly 3 měsíce a teď má 5,2 kg krmim značkou carnilove dávám 75-80g granulí na den ve 4 porcich

Pokud máte čistokrevného psa, proč se ptáte na to, jak bude velký? U kříženců to chápu, ale u plemene přece víte, jak velký cca bude.

Hmotnost:

psi 12,71 – 17,25 kg
feny 10,89 – 15,43 kg
- zkopírováno ze standardu https://staffbullclub.cz/plemeno/standard.html

13.8.2019 11:55
Malej Tyson

XXX.XXX.251.117

Ptám se z toho důvodu jelikož majitele otce mého psa prý měl ve 4 mesicich 7 kilo a přišlo jim to málo to kolik má teď a ikdyz si myslím že dělám vše správně klidně se optam a výslechu názor víc lidí od toho tahle stránka je

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.8.2019 12:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Už jste se ptal ve třech tématech a překvapivě nikdo moc neodpovídá, kromě trpělivé Marcely. Víte proč? Protože štěně nenacpete do tabulek, ani ho nemůžete srovnávat s rodiči. Vy budete tabulkář, že? Žrádlo přesně na gramy, zvážen na desetiny kila...

Otec mého psa je drobnější, nižší a rozhodně lehčí, než můj. O matce ani nemluvím. Nejsem genetický inženýr, ale i tak vím, že všechny údaje (váha, výška) štěňat jsou orientační, nicneříkající a co pes, to originál. Predispozice po rodičích jsou jedna věc, realita věc jiná. Neřešte to a pokud myslíte, že všechno děláte správně, štěně nestrádá, tak není o čem.

13.8.2019 12:57
Malej Tyson

XXX.XXX.254.37

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Už jste se ptal ve třech tématech a překvapivě nikdo moc neodpovídá, kromě trpělivé Marcely. Víte proč? Protože štěně nenacpete do tabulek, ani ho nemůžete srovnávat s rodiči. Vy budete tabulkář, že? Žrádlo přesně na gramy, zvážen na desetiny kila...

Otec mého psa je drobnější, nižší a rozhodně lehčí, než můj. O matce ani nemluvím. Nejsem genetický inženýr, ale i tak vím, že všechny údaje (váha, výška) štěňat jsou orientační, nicneříkající a co pes, to originál. Predispozice po rodičích jsou jedna věc, realita věc jiná. Neřešte to a pokud myslíte, že všechno děláte správně, štěně nestrádá, tak není o čem.

Ne všechno mi přišlo ok než sem měl debatu s paní které patří otec mého psa a ne nejsem žádny tabulkař nebo něco takového samozřejmě že mu nedávám od oka 4x dene velkou hrst granulí aby byl obézní a zničil si třeba klouby protože by byl moc tezky ale pořídil jsem si člena rodiny a chci tomu dát ve všem maximum každý má na to nějaký názor proto mě to zajímá ano standart 12-17 kilo a víceméně máj kolikrát odost víc prostě jako ty psi jsou zvyklí fungovat a pracovat na 120% v dospělosti tak se chci přizpůsobit a ve všem do toho dát maximum ale děkuji aspoň mi ty poslední věty trošku zvedly náladu

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.8.2019 13:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Malej Tyson napsal(a):
Ne všechno mi přišlo ok než sem měl debatu s paní které patří otec mého psa a ne nejsem žádny tabulkař nebo něco takového samozřejmě že mu nedávám od oka 4x dene velkou hrst granulí aby byl obézní a zničil si třeba klouby protože by byl moc tezky ale pořídil jsem si člena rodiny a chci tomu dát ve všem maximum každý má na to nějaký názor proto mě to zajímá ano standart 12-17 kilo a víceméně máj kolikrát odost víc prostě jako ty psi jsou zvyklí fungovat a pracovat na 120% v dospělosti tak se chci přizpůsobit a ve všem do toho dát maximum ale děkuji aspoň mi ty poslední věty trošku zvedly náladu

Tak vidíte, sám píšete, jak mívají psi o dost víc, než říká standard Tak neřešte, že tatík toho vašeho byl větší.
Vidíte, a já zrovna krmila od oka. Tím samým okem jsem jen kontrolovala, jestli není tlustější, nebo moc hubený a šlo to.

Tipnu si - vaše první vlastní štěně, že? Pokud ano, pak se mi váš (byť zbytečně až moc řešící) přístup líbí víc, než ignorantský.

Uživatel s deaktivovaným účtem

13.8.2019 13:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já taky nekrmím štěně podle tabulek, řídím se podle nich se jen přibližně, důležitá je pro mě individuální kondice štěněte. Pokud vím, že to vyběhá, je dost akční, tak dávám trošinku víc. A pokud se mně zdá, že tloustne, tak zase uberu.

13.8.2019 13:50
Malej Tyson

XXX.XXX.254.37

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak vidíte, sám píšete, jak mívají psi o dost víc, než říká standard Tak neřešte, že tatík toho vašeho byl větší.
Vidíte, a já zrovna krmila od oka. Tím samým okem jsem jen kontrolovala, jestli není tlustější, nebo moc hubený a šlo to.

Tipnu si - vaše první vlastní štěně, že? Pokud ano, pak se mi váš (byť zbytečně až moc řešící) přístup líbí víc, než ignorantský.

Ano 3 roky jsem si četl a vybíral ze psů typu bull právě chtěl jsem kamaráda na sport od mala sem jezdil s otcem na cvičáky a hrozně se mi líbila práce se psem mám tedy s přítelkyní este 2 čivavy ale ty jsme rozmazlily na plné misky a oni ji jak chtějí ale váhu mají přesně tak jak by měly mít nepreziraji se. Právě jak říkám beru to hodně zodpovědne a asi máte pravdu možná i přehnaně ale chci pro něj to nejlepší je to jak moje dítě

Lenicka1234

28.3.2020 22:00
Lenicka1234

XXX.XXX.166.220

Dobrý večer, potřebovala bych poradit od znalců, proto se na Vás obracím s prosbou. Zkusil by mi někdo poradit, jak by mohla fenka nalezence vypadat v dospělosti? 😉 Rodiče zcela neznámí ... děkuji vám moc za odpověď

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2020 09:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tipuju, že bude v dospělosti černá s bílou náprsenkou a flíčkem na čumáku a tlapce...
Přidejte aktuální věk a váhu, z toho už se dá maličko odhadnout.

Lenicka1234

29.3.2020 12:04
Lenicka1234

XXX.XXX.162.14

Vůbec nevím nic ... ani nevím dle čeho to poznat když byl včera nalezen. Takže asi počkám až vyroste 😂 děkuji

29.3.2020 12:13
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Lenicka1234 napsal(a):
Vůbec nevím nic ... ani nevím dle čeho to poznat když byl včera nalezen. Takže asi počkám až vyroste 😂 děkuji

Když byl včera nalezen, tak bude potřeba zajít na veterinu, kde ho prohlédnou, odčerví, musí být očipovaný(vlastně nemáte ani zjištěno, jestli náhodou není?) a řeknou vám přibližný věk. A víte jistě, že ho někdo nehledá? Štěndo mohlo někomu zdrhnout z prochajdy...nebo kde byl nalezený?

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.3.2020 12:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Přesně tak, na veterině určí přibližný věk (čím mladší pejsek, tím přesnější bude odhad věku), zváží ho, zkontrolují, atd. A třeba i veterinář odhadne, jak to asi bude velký v dospělosti.

Glum

7.6.2020 11:13
Glum

XXX.XXX.206.29

Dobrý den, ráda bych věděla jak náše fenečka bude velká, má skoro 3 měsíce váží 5,5,kg,mamina je křížená bordel kolie,otec neznámí, pošlu foto naší princezny, předem děkuji za odpověď

25.7.2020 10:12
Bublina1234

XXX.XXX.202.3

Dobrý den , chtěla bych se zeptat pořídili jsme si štěně a bylo nám řečeno že to je francouzský buldoček , ale nějak se mi to nezdá tělíčko vypadá jako on ale tlamička mi přijde jinačí nevíte někdo s čím by mohla být křížená popřípadě jak by mohla mi být velká . Tlamičky nemá nějak velké na její tělíčko jsou normální jsou ji dva měsíce a váží 2,3kila . Předem děkuji

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2020 10:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bublina1234 napsal(a):
Dobrý den , chtěla bych se zeptat pořídili jsme si štěně a bylo nám řečeno že to je francouzský buldoček , ale nějak se mi to nezdá tělíčko vypadá jako on ale tlamička mi přijde jinačí nevíte někdo s čím by mohla být křížená popřípadě jak by mohla mi být velká . Tlamičky nemá nějak velké na její tělíčko jsou normální jsou ji dva měsíce a váží 2,3kila . Předem děkuji

Kříženec buldočka, hezký.

25.7.2020 11:00
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Bublina1234 napsal(a):
Dobrý den , chtěla bych se zeptat pořídili jsme si štěně a bylo nám řečeno že to je francouzský buldoček , ale nějak se mi to nezdá tělíčko vypadá jako on ale tlamička mi přijde jinačí nevíte někdo s čím by mohla být křížená popřípadě jak by mohla mi být velká . Tlamičky nemá nějak velké na její tělíčko jsou normální jsou ji dva měsíce a váží 2,3kila . Předem děkuji

"bylo nám řečeno" ..............ach jo. Lidi jsou prostě nenapravitelný.
Je to marný je to marný je to marný.
Ano máte vořecha.

25.7.2020 11:00
Bublina1234

XXX.XXX.202.3

Děkuji doufám že nám tolik nevyroste byla by zajímavá 😂

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2020 11:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bublina1234 napsal(a):
Děkuji doufám že nám tolik nevyroste byla by zajímavá 😂

Možná lepší, když je to kříženeček

25.7.2020 11:14
Bublina1234

XXX.XXX.202.3

Hloupé komentáře si nechte děkuji!! viděli jsme i maminku tedy jestli to vůbec ona byla, ale jak vidíte i tohle se stává, také z toho nejsem nadšená , že jsem zaplatila bůhví komu , ale zase jsem zachránila jednu fenecku ,Tera by dopadla nejspíše podobně !!

_Fifinka

25.7.2020 11:18
_Fifinka

XXX.XXX.110.35

Bublina1234 napsal(a):
Hloupé komentáře si nechte děkuji!! viděli jsme i maminku tedy jestli to vůbec ona byla, ale jak vidíte i tohle se stává, také z toho nejsem nadšená , že jsem zaplatila bůhví komu , ale zase jsem zachránila jednu fenecku ,Tera by dopadla nejspíše podobně !!

Nikoho jste nezachránila, ale odebrala jste zboží množákovi, který má teď místo na produkování dalšího vrhu a díky Vám vidí, že si může hezky vydělat.

25.7.2020 11:19
Bublina1234

XXX.XXX.202.3

Bude originální 😊 a krásná

25.7.2020 11:30
Bublina1234

XXX.XXX.202.3

No vidíte to , já to třeba nepoznala . Jelikož to tak nevypadalo

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2020 11:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bublina1234 napsal(a):
Hloupé komentáře si nechte děkuji!! viděli jsme i maminku tedy jestli to vůbec ona byla, ale jak vidíte i tohle se stává, také z toho nejsem nadšená , že jsem zaplatila bůhví komu , ale zase jsem zachránila jednu fenecku ,Tera by dopadla nejspíše podobně !!

Jasné. Jste úžasní. Ano, kříženec je ale většinou lepší, protože nemá takovou spotřebu invalidních vozíčků.......
(v tomto případě ne, protože je to komplet podvod, porušení hned dvaceti paragrafů zákona na ochranu proti týrání zvířat, dvanácti veterinárního zákona a osmi ze zákonů daňových),
nemívá tolik dědičných vad, jenže tento pokus ze sklepa je jasný adept - vydávání za plemeno je skrývání vad rodičů a prarodičů - atopie, dysplazie kyčlí, luxace pately -
právě kvůli problémům s nohami nejsou potomci papíroví - šmatlaví rodiče s nutností třech operací do roka věku psa.
Blahopřeji, uvolnili jste místo dalším fenečkám.
Vy jste je netýrali, ano, já vím, jste hrdina - spolupachatel.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2020 11:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bublina1234 napsal(a):
Hloupé komentáře si nechte děkuji!! viděli jsme i maminku tedy jestli to vůbec ona byla, ale jak vidíte i tohle se stává, také z toho nejsem nadšená , že jsem zaplatila bůhví komu , ale zase jsem zachránila jednu fenecku ,Tera by dopadla nejspíše podobně !!

Nemám nic proti křížencům, vím, že lidi prostě nalítnou, ale prosím....

ale zase jsem zachránila jednu fenecku ,Tera by dopadla nejspíše podobně

S tím běžte do zadele....ano zachránila jste jedno štěňátko a jeho máma bude vesele produkovat dál další štěňata a právě kvůli lidem jako jste vy množitelé pokračují v množení často v těch příšerných množírnách, které ukazují v televizi, kdy si vy pak říkáte "chudinky pejskové" a pak jdete a nacpete tomu tyranovi, co by měl dle vás sedět za takový týrání doživotně v base, prachy.......

Tak výborně paní samaritánko.....teď se poplácejte po ramenou a až příště budou vysílat nějakou reportáž o množírně, tak se zkuste zamyslet, proč to množitelé dělají. KVŮLI LIDEM JAKO JSTE VY.....

25.7.2020 11:36
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Bublina1234 napsal(a):
Hloupé komentáře si nechte děkuji!! viděli jsme i maminku tedy jestli to vůbec ona byla, ale jak vidíte i tohle se stává, také z toho nejsem nadšená , že jsem zaplatila bůhví komu , ale zase jsem zachránila jednu fenecku ,Tera by dopadla nejspíše podobně !!

viděli jsme maminku
ano jedno štěně jste možná rádoby "zachránila" a její maminka může dál ve stodole rodit další bezpapíráky a pak ji vyhodí někde u silnice.
Bravo. Gratuluji vám že jste zaplatila bůhvíkomu.
škoda že jste se tady nezeptala PŘED nákupem - asi jako 90% dalších podobných dotazů kdy všichni doma až zpětně zjistí že vůbec nekoupili plemeno ale vořecha.

25.7.2020 11:38
Bublina1234

XXX.XXX.202.3

A vy jste blázen . !! A nevím jak mám tento komentář chápat ! Koukám , že se už nikdo nikde na nic nemůže zeptat bez toho aniž by jste ho neukamenovali , že si koupili stěně od někoho kdo mu přišel normální i co se týče prostředí a návyků štěněte .

25.7.2020 11:40
GAELLE

XXX.XXX.55.67

blázen je prosím kdo? já nebo sardullah?
Pokud my jsme pro vás blázni vy jste blb*ka na entou !
proč jste se nezeptala před nákupem štěněte vy chytrolínko?
a ano - podpořila jste množitele tak si to přeberte z p*dele do hlavy vy zachránkyně štěnátek

25.7.2020 11:42
Bublina1234

XXX.XXX.202.3

Jak vám mám vysvětlit , že jsem o tom nevěděla že je to mnozka teda jak vy říkáte si si to o ní nemyslím jelikož žádný jiný inzerát potom nevzniknil a štěňátko je normálně socializované a čisté a i bylo v čistém .

25.7.2020 11:45
Bublina1234

XXX.XXX.202.3

Ty si ale de... Vid
A radit se zrovna tady no to asi těžko to by to dopadlo !! Psala jsem sem ohledně něčeho jiného a to že je tady polovina vorisku to je v pořádku !

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2020 11:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

GAELLE napsal(a):
viděli jsme maminku
ano jedno štěně jste možná rádoby "zachránila" a její maminka může dál ve stodole rodit další bezpapíráky a pak ji vyhodí někde u silnice.
Bravo. Gratuluji vám že jste zaplatila bůhvíkomu.
škoda že jste se tady nezeptala PŘED nákupem - asi jako 90% dalších podobných dotazů kdy všichni doma až zpětně zjistí že vůbec nekoupili plemeno ale vořecha.

Jenže paní zajímá jen jestli to je fr. buldoček...nic víc kolem...a ještě se bude plácat po rameni, jak ho zachránila a udělala vlastně dobře. Všude je milion článků, videí a podobně o množírnách a na co si dát pozor, jenže to by to muselo nejdříve toho člověka zajímat...většinu lidí zajímá hlavně to, jak koupí které plemeno levně. Proto mají množiči pré...
Kdyby tihle lidi štěňata neudali, rozmysleli by si hned jestli fenu každé hárání nakrývat...místo toho prodávají poslední dobou štěňata za kolikrát horentní sumy, kde by si člověk trochu připlatil a měl by pomalu štěně s PP...Matka takových štěňat je bohužel odsouzena urodit se někde ve sklepě/stodole/kleci k smrti, další věc je ta, že kolikrát kříží příbuzné, nemocné psy, protože je zajímá jen výdělek...načančat štěně před prodejem, aby vypadalo zdravě a dát ho do čistého prostředí už není taková práce...většinou mají hezkého psa, kterého předvádí jako matku štěněte...achjo...
pes s PP je moc drahý, psa z útulku nechtějí, protože chtějí štěně plemene, ale levně!...jo, občas se stane nehoda, ale tam vám dají psa za pár šupů(nebo za lahev), protože jsou rádi, že se štěňat zbaví a nehrají na žádné "čistokrevné bez PP"...už jen tahle fráze je podvod...

25.7.2020 11:48
Bublina1234

XXX.XXX.202.3

Teda pardon vy jste ale de... Koukám že je tady každý chytrý a dokonalý raději sem už nic nepsat .

25.7.2020 11:49
GAELLE

XXX.XXX.55.67

Bublina1234 napsal(a):
Ty si ale de... Vid
A radit se zrovna tady no to asi těžko to by to dopadlo !! Psala jsem sem ohledně něčeho jiného a to že je tady polovina vorisku to je v pořádku !

debilka jsi akorát ty. nikomu netykej.
a ano měli jsme taky vořecha - ale zadarmo z útulku.
moje kamarádka koupila taky buldočka jako ty. bez pp za něj dala desítku. maminku narozdíl od tebe neviděla
Máš vořecha a podpořila jsi množitele. Tečka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2020 11:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bublina1234 napsal(a):
Jak vám mám vysvětlit , že jsem o tom nevěděla že je to mnozka teda jak vy říkáte si si to o ní nemyslím jelikož žádný jiný inzerát potom nevzniknil a štěňátko je normálně socializované a čisté a i bylo v čistém .

A jak jste si ty "chovatele" prověřila? Když se tedy bránite tím, že jste nevěděla. Kupní smlouvu máte? Můžete se tady teď rozčilovat, jak chcete, fakt zůstane faktem. Než si něco koupím, tak si nejdřív zjišťuji, pes není rohlík za dvě koruny.

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2020 12:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jinak pejsek je hezký, bude mít tak 8 - 12 kg, hned bych si jich vzala pět, ale ne odsud.. kolemjdoucím můžete říkat, že je to voříšek za flašku a aby si nekupovali z klecových chovů..

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.7.2020 12:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

No tak holky.....jsme přeci dámy, tak se podle toho chovejme...

přeci se snažíme aby lidi pochopili, že by nám bylo naprosto šuma fuk, že si koupili křížence za "statisíce", ale že to "zachraňování těch chudinek štěňátek" je příčinou toho, že ty hnusný množky existujou.

Každý by chtěl, aby je vláda zakázala zákonem, každý se rozčiluje, proč s tím nikdo nic nedělá....tak s tím něco dělejme MY VŠICHNI a začněme před tím, než si pořídíme štěňátko, trochu přemýšlet.

25.7.2020 12:54
Bublina1234

XXX.XXX.202.3

Také je nemám ráda opravdu ne vím že jsem udělala chybu , teď už to nevrátím , ale opravdu kdybych to věděla , tak se to nestane a nepodporuji je . Ale opravdu už je to nenávratně a má chyba všem se omlouvám za sem vloženy příspěvek . Hezký den

D.

12.12.2020 19:30
D.

XXX.XXX.203.66

Dobrý den , chtěla jsem se zeptata zda někdo nepoznáte co je to za psa ma 2 měsíce a 3,1 kg děkuju

Uživatel s deaktivovaným účtem

12.12.2020 19:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

D. napsal(a):
Dobrý den , chtěla jsem se zeptata zda někdo nepoznáte co je to za psa ma 2 měsíce a 3,1 kg děkuju

Nepoznám, ale je k sežrání

Váni.

14.12.2020 18:04
Váni.

XXX.XXX.26.75

Dobrý den , chtěla bych se zeptat zda nikdo netušíte co by to mohlo být za rasu, kolik by mohla v dospělosti vážit je to nalezenec je ji zhruba okolo 2 měsíců a váží 1150g

14.12.2020 18:18
Atheira

XXX.XXX.209.8

Váni. napsal(a):
Dobrý den , chtěla bych se zeptat zda nikdo netušíte co by to mohlo být za rasu, kolik by mohla v dospělosti vážit je to nalezenec je ji zhruba okolo 2 měsíců a váží 1150g

Tipla bych v dospělosti malinká, do deseti kil. Konkrétní podobu netipnu, nic, co by mě prásklo do očí a já bych si řekla - to vypadá na tohle - tam nevidím.

Uživatel s deaktivovaným účtem

14.12.2020 18:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

Váni. napsal(a):
Dobrý den , chtěla bych se zeptat zda nikdo netušíte co by to mohlo být za rasu, kolik by mohla v dospělosti vážit je to nalezenec je ji zhruba okolo 2 měsíců a váží 1150g

Taky bych to viděla do 10 kg.

14.12.2020 19:16
aluska

XXX.XXX.168.76

Moje dvouměsíční trpasličí jezevčice vážila 1,2 kg a v dospělosti má 5 kg

15.12.2020 08:40
Fiona.Praha

XXX.XXX.237.161

D. napsal(a):
Dobrý den , chtěla jsem se zeptata zda někdo nepoznáte co je to za psa ma 2 měsíce a 3,1 kg děkuju

Nepoznám, ale naše útulková wořešice měla ve 3 měsících cca 3 kg a v dospělosti má 10-12 kg, podle kondice a velikostně cca 40 cm v kohoutku, což je střední pes po kolena.

15.12.2020 08:44
Fiona.Praha

XXX.XXX.237.161

Váni. napsal(a):
Dobrý den , chtěla bych se zeptat zda nikdo netušíte co by to mohlo být za rasu, kolik by mohla v dospělosti vážit je to nalezenec je ji zhruba okolo 2 měsíců a váží 1150g

Takové váhy mají ve 2 měsících čivavy a yorkové. Když započítám to, že je to nalezenec, takže by v domácí péči vážila třeba 2 kg, mohla by mít v dospělosti cca 5-6 kg.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.12.2020 11:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fiona.Praha napsal(a):
Takové váhy mají ve 2 měsících čivavy a yorkové. Když započítám to, že je to nalezenec, takže by v domácí péči vážila třeba 2 kg, mohla by mít v dospělosti cca 5-6 kg.

To víc. Nové štěně v rodině vážilo ve 2 měsících 2kg, teď ve 4 měsících má 5kg a předpoklad v dospělosti je cca 10kg.

15.12.2020 15:59
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Budu se opakovat, ale myslím si, že u křížence se to nedá úplně odhadnout ani podle váhy v určitém měsíci...

Můj pes měl ve 2 měsících 4 kg, teď v dospělosti má 30 kg.
Moje fena měla ve 2 měsících úplně stejně, taky 4 kg, v dospělosti má 14 kg...
Kamarádky pes měl ve 2 měsících cca 5 kg a v dospělosti má přes 40 kg

Ani jeden z nich nebyl podvyživený ani s nadváhou.

A minimálně u obou svých psů vím datum narození přesně, tudíž ten věk seděl. U toho třetího psa nevím, ale myslím si, že taky. I podle očkováku (byl to pes za bonboniéru, takže si nemyslím, že by si někdo vymýšlel falešné datum).

Takové váhy mají ve 2 měsících čivavy a yorkové.

A ještě k tomuhle, nemyslím to zle, ale opravdu mají jorci a čivavy ve dvou měsících přes kilo? . Pamatuji si na rodičů jorka (je bez PP, ale velikost teda odpovídá) a ten určitě přes kilo v době odběru neměl. Byl do dlaně, troufám si tvrdit, že měl snad maximálně půl kila. V dospělosti cca 2,5 - 3 kg...

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.12.2020 16:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

@marcelaamax Yorci nevím, ale tady je tabulka pro čívy.

https://www.klubcivav.cz/i/vahove-prirustky-stenat/

15.12.2020 16:30
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
@marcelaamax Yorci nevím, ale tady je tabulka pro čívy.

https://www.klubcivav.cz/i/vahove-prirustky-stenat/

tak to docela koukám .


Fakt jsem si myslela, že váží míň. Schválně se pak zeptám našich, oni to určitě mají někde poznamenané, kolik čuba vážila, když si ji dovezli. . Ale když si představím pytlík mouky, tak tolik určitě neměla

Pokud tu tabulku dobře chápu, tak třeba jedna čívá má 300 gramů a další má 900? Ve stejném věku? To je hrozný nepoměr ne? To je jak když si vezmu že by nějací psi většího plemene měli jeden 4 kg a druhý 12 kg

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.12.2020 17:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

Je to vztaženo k porodní hmotnosti. Je rozdíl, jestli se narodí se 70 nebo 150 g. :)

15.12.2020 17:15
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je to vztaženo k porodní hmotnosti. Je rozdíl, jestli se narodí se 70 nebo 150 g. :)

To samozřejmě chápu :-) . Spíš to bylo myšleno tak ,jestli se v jednom vrhu může narodit jedno 70 g, druhý 150 g (nebo i v různých vrzích... A jestli pak obě dorostou normální standardní velikosti? .

Protože třeba u velkých psů se vám asi nestane, ani v rámci jiného vrhu, že by jedno štěně mělo 5 kg a jiné 10 kg, ne (pokud je vše bez komplikací) ? Tak mě to zarazilo, že až takový rozdíl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.12.2020 17:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

To nám asi řekne nějaká čivavářka. :-) Ale myslím si, že mají něco jako velikostní rázy? Tak nějak je to i u papillonů, myslím? Že je jedna linie trochu větší než druhá.

Ale třeba můj pes byl největší z vrhu, a oproti nejmenšímu štěněti to byl dost markantní rozdíl, tak je možné asi všechno. Nevím, kolik to nejmenší “štěně” dnes váží, ale reálně to může být rozdíl 10 kg.

15.12.2020 20:11
Varaxi

XXX.XXX.129.250

Znám štěně nejmenší z vrhu, za totáče jasný přespočetný pes na utracení. Když vyrostl, byl nejhezčí z vrhu a myslivec si na jeho práci nestěžoval. Přerostl čtyři bratry.

15.12.2020 20:20
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To nám asi řekne nějaká čivavářka. :-) Ale myslím si, že mají něco jako velikostní rázy? Tak nějak je to i u papillonů, myslím? Že je jedna linie trochu větší než druhá.

Ale třeba můj pes byl největší z vrhu, a oproti nejmenšímu štěněti to byl dost markantní rozdíl, tak je možné asi všechno. Nevím, kolik to nejmenší “štěně” dnes váží, ale reálně to může být rozdíl 10 kg.

Určitě nemají velikostní rázy, ani papilloni ne - tam je jenom typ motýl a můra, pokud se nepletu.
To o těch velikostních rázech je profláknutej mýtus hlavně u jorků , tady, na ifauně, hodně oblíbenej
Mini york a maxi york...je to způsobené tím, že ti psi jsou bez pp, tudíž všechno je možné.

Uživatel s deaktivovaným účtem

15.12.2020 20:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Určitě nemají velikostní rázy, ani papilloni ne - tam je jenom typ motýl a můra, pokud se nepletu.
To o těch velikostních rázech je profláknutej mýtus hlavně u jorků , tady, na ifauně, hodně oblíbenej
Mini york a maxi york...je to způsobené tím, že ti psi jsou bez pp, tudíž všechno je možné.

Mini a maxi yorky bez PP jsem nemyslela. Zde citace ze standardu papillona - to jsem měla na mysli (i když jsem to asi nepřesně napsala).

VÝŠKA A HMOTNOST:
Výška v kohoutku: okolo 28 cm
Hmotnost: dvě kategorie
1) méně než 2,5 kg pro psy i feny.
2) 2,5 kg až 4,5 kg pro psy, 2,5 kg až 5 kg pro feny.
Minimální hmotnost je 1,5 kg.

Zdroj: https://www.cmku.cz/data/plemena_popisy/077.doc

U čivav to není, tam jsem se mýlila. Ve standardu píší, že ideální hmotnost je mezi 1,5 – 2,5 kg. Jedinci vážící méně než 1 kg a přesahující 3 kg musí být diskvalifikováni.

15.12.2020 20:32
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mini a maxi yorky bez PP jsem nemyslela. Zde citace ze standardu papillona - to jsem měla na mysli (i když jsem to asi nepřesně napsala).

VÝŠKA A HMOTNOST:
Výška v kohoutku: okolo 28 cm
Hmotnost: dvě kategorie
1) méně než 2,5 kg pro psy i feny.
2) 2,5 kg až 4,5 kg pro psy, 2,5 kg až 5 kg pro feny.
Minimální hmotnost je 1,5 kg.

Zdroj: https://www.cmku.cz/data/plemena_popisy/077.doc

U čivav to není, tam jsem se mýlila. Ve standardu píší, že ideální hmotnost je mezi 1,5 – 2,5 kg. Jedinci vážící méně než 1 kg a přesahující 3 kg musí být diskvalifikováni.

Jo, pardon, u papillonů to tak je. Myslela jsem, že se rozlišuje jem motýl a můra.
Každopádně čivavy velikostní rázy nemají, stejně jako yorci.

Hanka373

2.1.2021 18:15
Hanka373

XXX.XXX.248.49

Dobrý den, dostala jsem fenečku křížence yorka. Otec neznámý.. V 7týdnech měla 1,7kg..zajímá mě s čím by mohla být křížená a přibližná váha v dospělosti. Osobně si myslím že to moc nebude ale nejsem odborník 😉
Dík za každý postřeh

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 18:44
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mně to připadá jako hrubosrstý jezevčík. :-)

2.1.2021 18:47
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mně to připadá jako hrubosrstý jezevčík. :-)

To mě napadlo taky, jen mi nelezlo do hlavy, kde by se vzala ta bílá?

2.1.2021 19:34
Fiona.Praha

XXX.XXX.237.240

Hanka373 napsal(a):
Dobrý den, dostala jsem fenečku křížence yorka. Otec neznámý.. V 7týdnech měla 1,7kg..zajímá mě s čím by mohla být křížená a přibližná váha v dospělosti. Osobně si myslím že to moc nebude ale nejsem odborník 😉
Dík za každý postřeh

Maminku yorka jste viděla?

Já bych řekla ,že to není kříženec yorka, ale hrubosrstého jezevčíka.
A tu bílou, že tam přidala čivava nebo jiné malé plemeno.
V dospělosti by mohla mít cca 6-8 kg.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 20:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

Fiona.Praha napsal(a):
Maminku yorka jste viděla?

Já bych řekla ,že to není kříženec yorka, ale hrubosrstého jezevčíka.
A tu bílou, že tam přidala čivava nebo jiné malé plemeno.
V dospělosti by mohla mít cca 6-8 kg.

No a nemůže být varianta yorka biewer a nebo něco takovýho....hrubosrstý jezevčík je tam teda, alespoň na pohled, jasný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 20:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Mně to připadá jako hrubosrstý jezevčík. :-)

Jo, je to takové jezevčíkoidní.

2.1.2021 20:34
Terven

XXX.XXX.110.191

Moje fena měla v osmi týdnech cca 2 kg, pokud se dobře pamatuju. V dospělosti má téměř 10 kg a je to kříženec standardního jezevčíka.
Vypadala podobně jako ta vaše, jen celá černá.

Hanka373

2.1.2021 20:39
Hanka373

XXX.XXX.248.49

Ta je krásná a mohla bych poprosit o fotecku v dospělosti? Já nikdy jezevčíka nechtěla a jsem trochu zlekaná že ho mám nejspíš doma 😂😂 zas na druhou stranu si nás už omotala kolem pacek a úplně jsme si ji zamilovali

2.1.2021 21:12
Terven

XXX.XXX.110.191

Hanka373 napsal(a):
Ta je krásná a mohla bych poprosit o fotecku v dospělosti? Já nikdy jezevčíka nechtěla a jsem trochu zlekaná že ho mám nejspíš doma 😂😂 zas na druhou stranu si nás už omotala kolem pacek a úplně jsme si ji zamilovali

Po zkušenosti bych už taky nic, co šlo kolem jezevčíka nechtěla
Ale ona má matku shih tzu a tím je možná daná ta smrtící kombinace - občas jí přezdívám Její Ignorantstvo
Ta naše má srst typu shih tzu, takže ji nechávám stříhat, to u vás zřejmě tak nebude.

Hanka373

2.1.2021 21:32
Hanka373

XXX.XXX.248.49

Je nádherná, ta naše je prý, podle zverolekare, z větší části jor.. terierek. Tak jsem zvědavá co se z toho vyklube..
Mám ji týden doma a zatím úplně ignoruje volání na jméno.. Ale to se podda.. 😂

2.1.2021 21:44
Terven

XXX.XXX.110.191

Hanka373 napsal(a):
Je nádherná, ta naše je prý, podle zverolekare, z větší části jor.. terierek. Tak jsem zvědavá co se z toho vyklube..
Mám ji týden doma a zatím úplně ignoruje volání na jméno.. Ale to se podda.. 😂

Známí mají Biewer yorka a ten by v té vaší být mohl, barevně odpovídá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 21:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Po zkušenosti bych už taky nic, co šlo kolem jezevčíka nechtěla
Ale ona má matku shih tzu a tím je možná daná ta smrtící kombinace - občas jí přezdívám Její Ignorantstvo
Ta naše má srst typu shih tzu, takže ji nechávám stříhat, to u vás zřejmě tak nebude.

To je teda fakt letální kombinace! Tvrdohlavý jezevčík a šlechtična shi-tzu

2.1.2021 22:01
elisak

XXX.XXX.194.232

Na ten rozptyl u čivav taky celkem čumim. U nás když se narodilo menší štěně, tak do 3 týdnů ostatní dohnalo. Ale ten rozdíl tam nebyl tak markantní, nejmenší mělo tuším 210g a zbytek kolem 300g.
No a k velikostem yorků, moje máma má teď zájemce o štěně, který měl yorka bez pp, no malinko mu přerostl. V dospělosti měl něco málo přes 40cm v kohoutku...
Evidentně se poučil a kupuje psa s pp. Jen ta velikost mu nakonec vyhovovala, tak u ní už zůstane.

2.1.2021 22:02
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To je teda fakt letální kombinace! Tvrdohlavý jezevčík a šlechtična shi-tzu

Pokud se říká, že člověk má takového psa, jakého potřebuje, tak já jsem asi člověk se zvláštníma potřebama.
A žilka mi zatím nepraskla, ale brzy už to bude.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 22:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
Pokud se říká, že člověk má takového psa, jakého potřebuje, tak já jsem asi člověk se zvláštníma potřebama.
A žilka mi zatím nepraskla, ale brzy už to bude.

Vyděržaj, pianěr!

2.1.2021 22:08
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Vyděržaj, pianěr!

Kompenzuje mi to pinč

Hanka373

3.1.2021 08:23
Hanka373

XXX.XXX.248.49

Tak to je super,... Můžu fotku??
Jako ono je vlastně už jedno jaká bude, člověk si ji zamiloval.... Jen jsem zvědavá 😂😂😂

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2021 10:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hanka373 napsal(a):
Je nádherná, ta naše je prý, podle zverolekare, z větší části jor.. terierek. Tak jsem zvědavá co se z toho vyklube..
Mám ji týden doma a zatím úplně ignoruje volání na jméno.. Ale to se podda.. 😂

Tak mě by zase překvapilo, kdyby naše pyrenejská pastevecká kočka na jméno reagovala (teda reaguje, ale jenom když chce)....to bych asi řekla "kdo jsi a co jsi udělala naší Gině"

Manžel si minule taky stěžoval, že by na jméno měla slyšet, tak jsem mu řekla, že asi holt vymyslel b.lbý jméno .....

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2021 10:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nora taky ignoruje volání na jméno. Vždyť to nepřináší žádnou informaci. Když něco chci, tak musím k tomu jménu sdělit, co chci. Jakože Noro, ke mně. Pak se můžeme o něčem bavit.

3.1.2021 10:56
Amykk

XXX.XXX.234.96

Moja fenka je na meno až prehnane aktívna stačí ak sa s niekým o nej bavím, vyslovím jej meno a ona hneď pribehne aj keď je na opačnej strane lúky či v inej izbe (v byte)

Hanka373

3.1.2021 11:24
Hanka373

XXX.XXX.248.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nora taky ignoruje volání na jméno. Vždyť to nepřináší žádnou informaci. Když něco chci, tak musím k tomu jménu sdělit, co chci. Jakože Noro, ke mně. Pak se můžeme o něčem bavit.

Je pravda že s přídaným příkazem, je to lepší 😂😂. Chce to čas než se to vše naučí...

3.1.2021 11:41
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nora taky ignoruje volání na jméno. Vždyť to nepřináší žádnou informaci. Když něco chci, tak musím k tomu jménu sdělit, co chci. Jakože Noro, ke mně. Pak se můžeme o něčem bavit.

Horší, když ignoruje obojí, jak to někdy uměl Worka Klasika: vím o tobě, ale přijdu, až si to tu dořeším Léta jsem přemýšlala, jestli těma malýma ušénkama vůbec slyší....

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2021 11:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Horší, když ignoruje obojí, jak to někdy uměl Worka Klasika: vím o tobě, ale přijdu, až si to tu dořeším Léta jsem přemýšlala, jestli těma malýma ušénkama vůbec slyší....

Psi slyší (lépe než my), ale nedbají. Stejně jako děti. Tzv. selektivní hluchota.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2021 12:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Psi slyší (lépe než my), ale nedbají. Stejně jako děti. Tzv. selektivní hluchota.

Moji slyší velmi dobře, ale zastaví se a koukají kolem, o jakou to zábavu je chci připravit. A pak teprve poslechnou, hajzlíci jedni.

3.1.2021 12:14
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Tak u nás se na jméno slyší a je to vlastně první věc, kterou štěně "učím".

Používám to fakt často, protože právě tím oslovením určuji, ke kterému psovi budu mluvit . Jakože třeba když jdeme venku, tak nejdříve jednoho ze psů oslovím, ten se na mě podívá, a pak mu říkám, co po něm chci. To samé při hře, když se jeden třeba moc rozjede, tak zase oslovím jménem a koriguji. Nebo když chci aby jeden ze psů doma šel na místo a s druhým chci jít třeba cvičit.

Edit.: ale samozřejmě nemám dokonalé psy a taky se stane, že neposlechnou. Ale když tak přemýšlím, tak na to jméno reagují asi vždycky, to spíš případně až potom dělají, že neslyší . Řekla bych, že tu reakci na jméno už mají jako reflex.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2021 12:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nora taky ignoruje volání na jméno. Vždyť to nepřináší žádnou informaci. Když něco chci, tak musím k tomu jménu sdělit, co chci. Jakože Noro, ke mně. Pak se můžeme o něčem bavit.

Pak se můžeme o něčem bavit.

No bavit se můžeme v případě, že mám v ruce šunku a nebo párek...

Jinak to probíhá asi tak jako teď před chvílí, jdeme s Jackem ze zahrady domu a volám "Gino"...zvedla hlavu a koukla na mě, což už tedy pokládám za úspěch a já jí říkám "jdeš domů a nebo ne..." a ona že ne.

Snažím se držet hesla, že pokud si nejste jisti, že pes povel splní a ani si splnění povelu nemůžete vynutit, tak povel nedávejte...a když fena stojí 5 metrů ode mne a nemá vodítko, couračku a já nemám v ruce žádný poživatelný argument, tak není z kynologického a výchovného hlediska správné nějaký povel dávat..

3.1.2021 12:29
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

marcelaamax napsal(a):
Tak u nás se na jméno slyší a je to vlastně první věc, kterou štěně "učím".

Používám to fakt často, protože právě tím oslovením určuji, ke kterému psovi budu mluvit . Jakože třeba když jdeme venku, tak nejdříve jednoho ze psů oslovím, ten se na mě podívá, a pak mu říkám, co po něm chci. To samé při hře, když se jeden třeba moc rozjede, tak zase oslovím jménem a koriguji. Nebo když chci aby jeden ze psů doma šel na místo a s druhým chci jít třeba cvičit.

Edit.: ale samozřejmě nemám dokonalé psy a taky se stane, že neposlechnou. Ale když tak přemýšlím, tak na to jméno reagují asi vždycky, to spíš případně až potom dělají, že neslyší . Řekla bych, že tu reakci na jméno už mají jako reflex.

To nemáte ale Worku Já myslím, že normálně učí na jméno psa všichni. Je ovšem rozdíl, jak se k tomu ten onen pes postaví Já když zavolám Wori, přiběhne spíš sousedovic Zorka, Woruška dělá, že vůbec neslyší

3.1.2021 12:41
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

lesnížínka napsal(a):
To nemáte ale Worku Já myslím, že normálně učí na jméno psa všichni. Je ovšem rozdíl, jak se k tomu ten onen pes postaví Já když zavolám Wori, přiběhne spíš sousedovic Zorka, Woruška dělá, že vůbec neslyší

Jo, rozumím, že povaha každého psa je jiná a s tím souvisí i toto.

Jen pro mě je to jméno fakt důležitý, a u štěňat zkrmím klidně téměř celou dávku žrádla tak, že opakuji jméno a odměňuji reakci na to jméno. Nejdřív doma, pak na zahradě, pak na louce, pak ve městě. A myslím, že tím jsem docílila toho, že ti psi ani nevnímají, co vlastně dělají, proč to dělají, ale prostě reflexivně reagují a podívají se na mě. Mají to tak prostě zažitý. Ale já mám tu výhodu, že mám oba psy od štěňat extrémně pažravé no .

A zrovna jsme tohle řešili nedávno na cvičáku, kde si jeden pán stěžoval, že mu přijde, jakoby jeho pes nevěděl, jak se jmenuje, že na jméno nereaguje. No a když se ho lidi ptali (a potom i zkoušeli) jestli reaguje na "na", tak pes reagoval okamžitě. A čím to je? Když se naučí reagovat na "na", tak proč ne na jméno?

Hanka373

3.1.2021 14:49
Hanka373

XXX.XXX.248.49

Já tam toho jezevčíka pořád nevidím 😂😂😂

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2021 14:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hanka373 napsal(a):
Já tam toho jezevčíka pořád nevidím 😂😂😂

Ale fakt tam je, jak vyšitej.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2021 17:51
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pak se můžeme o něčem bavit.

No bavit se můžeme v případě, že mám v ruce šunku a nebo párek...

Jinak to probíhá asi tak jako teď před chvílí, jdeme s Jackem ze zahrady domu a volám "Gino"...zvedla hlavu a koukla na mě, což už tedy pokládám za úspěch a já jí říkám "jdeš domů a nebo ne..." a ona že ne.

Snažím se držet hesla, že pokud si nejste jisti, že pes povel splní a ani si splnění povelu nemůžete vynutit, tak povel nedávejte...a když fena stojí 5 metrů ode mne a nemá vodítko, couračku a já nemám v ruce žádný poživatelný argument, tak není z kynologického a výchovného hlediska správné nějaký povel dávat..

Poživatelný argument nemá chybu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2021 18:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

Taky vidím jezevčíka.

Někdy by mi bylo milejší, kdyby mi před procházkou pes předal lísteček se vzkazem "dnes mlha" a já bych rovnou věděla, že dnes nejen že není vidět na cestu (proto se jde jinudy a "nezná se trasa"), ale taky se špatně nese zvuk a náhodně zapomenuté pochutiny jsou na zemi daleko více cítit.
Aneb měli jsme dnes velmi romantickou a příjemnou procházku, když navíc cestou pro "a už si pro tebe fakt jdu" bylo nutno překonat silnou souvislou vrstvu ledu ....

Hanka373

3.1.2021 19:58
Hanka373

XXX.XXX.248.49

Bylo nám řečeno že v tom je bígl 😃😃no a tady každý tipuje jezevčíka.. Jsem hrozně zvědavá co za rošťandu z ní vyroste 🤔😃

S tím venčením je legrace, co jsem měla před tím yorka taky si vybírala podle počasí jak dlouhé venčení bude 😂

3.1.2021 20:00
aluska

XXX.XXX.168.76

Moje jezevčice když byla 2měsíční mimi

3.1.2021 20:05
Terven

XXX.XXX.110.191

Hanka373 napsal(a):
Já tam toho jezevčíka pořád nevidím 😂😂😂

Za mě taky jasnej jezevčík,takhle vypadají štěňata jezevčíka
https://www.google.com/search?q=%C5%A1t%C4%9Bn%C4%9B+jezev%C4%8D%C3%ADka&sxsrf=ALeKk00TiiaIPyRQwJSzUm3DOYLEfatlOQ:1609700456080&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiGgoS_uYDuAhWIzKQKHfB_BRIQ_AUoAXoECBIQAw&biw=1920&bih=969
Já v tom zase skoro vůbec nevidím yorka a bígla už vůbec

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2021 20:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hanka373 napsal(a):
Bylo nám řečeno že v tom je bígl 😃😃no a tady každý tipuje jezevčíka.. Jsem hrozně zvědavá co za rošťandu z ní vyroste 🤔😃

S tím venčením je legrace, co jsem měla před tím yorka taky si vybírala podle počasí jak dlouhé venčení bude 😂

No, tak bígl by tam možná taky mohl být, ale nožičky mi připadají nějaké krátké.

Hanka373

3.1.2021 20:17
Hanka373

XXX.XXX.248.49

aluska napsal(a):
Moje jezevčice když byla 2měsíční mimi

Ta je úžasná, Štěňátka jezevčík jsou nádherná, ale ten náš prcek má kraťučký čumáček oproti těm má fotkách..
V kolika měsících se mění zoubky. Je to už 12 let co jsme měli psí mimino a nějak si už nepamatuji..

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2021 20:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hanka373 napsal(a):
Ta je úžasná, Štěňátka jezevčík jsou nádherná, ale ten náš prcek má kraťučký čumáček oproti těm má fotkách..
V kolika měsících se mění zoubky. Je to už 12 let co jsme měli psí mimino a nějak si už nepamatuji..

4 - 6 měsíců. Čím menší plemeno, tím později.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2021 20:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Přidávám srovnání. Vaše feňule a náš polobígl v 7 týdnech.

Hanka373

3.1.2021 20:50
Hanka373

XXX.XXX.248.49

Děkuji.
No uvidíme.to bude krásné překvapení 😂😂 Těď je hrozně šikovná a učenlivá tak snad jí to i zůstane

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2021 21:01
Uživatel s deaktivovaným účtem

Sardulah : "a já jí říkám "jdeš domů a nebo ne..." "

Toto je základ nejdokonalejší psí poslušnosti ! Na tento povel poslechne vždy a každý pes ( když si může vybrat )

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2021 21:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Jo, rozumím, že povaha každého psa je jiná a s tím souvisí i toto.

Jen pro mě je to jméno fakt důležitý, a u štěňat zkrmím klidně téměř celou dávku žrádla tak, že opakuji jméno a odměňuji reakci na to jméno. Nejdřív doma, pak na zahradě, pak na louce, pak ve městě. A myslím, že tím jsem docílila toho, že ti psi ani nevnímají, co vlastně dělají, proč to dělají, ale prostě reflexivně reagují a podívají se na mě. Mají to tak prostě zažitý. Ale já mám tu výhodu, že mám oba psy od štěňat extrémně pažravé no .

A zrovna jsme tohle řešili nedávno na cvičáku, kde si jeden pán stěžoval, že mu přijde, jakoby jeho pes nevěděl, jak se jmenuje, že na jméno nereaguje. No a když se ho lidi ptali (a potom i zkoušeli) jestli reaguje na "na", tak pes reagoval okamžitě. A čím to je? Když se naučí reagovat na "na", tak proč ne na jméno?

Protože na něj stokrát zavolají jménem jen tak pro ni za nic. Stokrát opakují jméno a nic po psu nechtějí, nic mu nesdělí. Tak se pes naučí jejich pokřikování ignorovat.
Pak třeba ke jménu přidají i povel : ke mně, pocem. Ale nikdy nevyžadují to, co vyřkli.
A tak se pes naučí ignorovat i to.
A majitel na psí ploše klepe kosu a jektá zuby a pes přijde, až už poslední kámoš odejde domů a zbyde tam jen páník.

4.1.2021 08:40
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Protože na něj stokrát zavolají jménem jen tak pro ni za nic. Stokrát opakují jméno a nic po psu nechtějí, nic mu nesdělí. Tak se pes naučí jejich pokřikování ignorovat.
Pak třeba ke jménu přidají i povel : ke mně, pocem. Ale nikdy nevyžadují to, co vyřkli.
A tak se pes naučí ignorovat i to.
A majitel na psí ploše klepe kosu a jektá zuby a pes přijde, až už poslední kámoš odejde domů a zbyde tam jen páník.

Jo, já to chápu, to byla spíše recnika otázka.

Spousta psů na jméno, nebo přivolaní ne poslechne, ale jakmile řeknete "na" tak je máte hned u sebe. Protože to mají spojené s odměnou, mají to zažité. No a úplně stejně by to šlo i s tím jménem.

4.1.2021 09:51
Terven

XXX.XXX.110.191

marcelaamax napsal(a):
Jo, já to chápu, to byla spíše recnika otázka.

Spousta psů na jméno, nebo přivolaní ne poslechne, ale jakmile řeknete "na" tak je máte hned u sebe. Protože to mají spojené s odměnou, mají to zažité. No a úplně stejně by to šlo i s tím jménem.

Tak já třeba slovo "na" vůbec nepoužívám, mám je "naklikané" spíš na ruku v pamlskovníku, což je samozřejmě blbě.
Případně na slova pochvaly...pokud třeba jedna z nich slyší, že té druhé říkám "tááák jsi šikovná", okamžitě je u nás taky.

4.1.2021 09:57
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Terven napsal(a):
Tak já třeba slovo "na" vůbec nepoužívám, mám je "naklikané" spíš na ruku v pamlskovníku, což je samozřejmě blbě.
Případně na slova pochvaly...pokud třeba jedna z nich slyší, že té druhé říkám "tááák jsi šikovná", okamžitě je u nás taky.

Já taky "na" moc nepoužívám, protože zas místo toho používám oslovení jménem.

Ale přiznávám se, že jednu chvíli jsem fenu občas volala že zahrady povelem "papání", tam jsem si byla jistá, že na to uslyší 😄

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2021 09:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Slovy "koukej co mám, na" přivolávám nikoliv výjimečně... Problém je, když veličenstvo zrovna nemá chuť na pamlsky
Anebo slovem "na" zkouším, jestli to půjde dobrovolně anebo budu muset vydat povel povinný.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2021 10:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Já taky "na" moc nepoužívám, protože zas místo toho používám oslovení jménem.

Ale přiznávám se, že jednu chvíli jsem fenu občas volala že zahrady povelem "papání", tam jsem si byla jistá, že na to uslyší 😄

Tak to máte dobré, že nemáte nežravku. U nás je v jistých časech vyhlížení háravých fen za plotem cennější než šunka

4.1.2021 10:59
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

No tak vám chytrým přeju příštího psa nežravého, neaportujícího a nevím co ještě ne a pak budu zvědavá, jak se blýsknete Berte to jako humor, tentokrát ani ne jako ironii. Ale fakt by mě zajímalo, jak to perfektně naučíte takového psa a ráda se poučím, až si to vyzkoušíte. Někdy pro příští generace

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2021 11:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mě už je to jedno....já zkouším i "na.....papáníčko, hele co mám mňaminu...párek, šunku...střívko" aneb u Giny účel světí prostředky a na\ cokoliv je ochotná vůbec projevit snahu přijít, tak to vyzkouším.....jó, když už se zvedne a vypadá to, že se jde podívat (no jde, spíš se tak plouží), tak to už potom machruju "Gino , ke mně" a doufám, že na těch třech metrech, které jí zbývají, aby se ke mně doloudala, se nic zvláštního nestane, třeba že si nějakej pitomej pták nevzpomene a neproletí okolo....že nepojede sanita na houkačkách, že nám zrovna nikdo nebude házet něco do schránky, že nevyběhnou se štěkotem ze dveří čivavy odnaproti a že soused nevyleze se svým oblíbeným popěvkem "já s písničkou jdu jako ptáček tralala"

U toho skřípu zubama a zuby nehty se snažím udržet dekórum a nemít v hlase byť jen náznak nějaké netrpělivosti, neřku-li mluvit ostře "GINA KE MNĚ!!!"....musím vypadat v pohodě, jakože mám času dost a že ve své podstatě je mi jedno, jestli madam přijde a nebo ne

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2021 11:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
No tak vám chytrým přeju příštího psa nežravého, neaportujícího a nevím co ještě ne a pak budu zvědavá, jak se blýsknete Berte to jako humor, tentokrát ani ne jako ironii. Ale fakt by mě zajímalo, jak to perfektně naučíte takového psa a ráda se poučím, až si to vyzkoušíte. Někdy pro příští generace

Já nežravku neaportujícího mám
Nejčastější nežravé reakce na "na?"
- dnes ne / nejsem tu / nemám čas / nech mě
- ses pomátla
- neznáte někdo tuto paní?
- nemysli si, že nevím, že mě chceš otrávit
- ukaž, co to je? (přiblíží čumák na vzdálenost 10 cm) .... fuj, tak to ne
- jasně, dám si .... teda vlastně ne (vezme do huby a vyplivne)

Ale pak jsou momenty, kdy najednou ano, kdy si o pamlsky sám řekne a je schopnej zkrmit celou hrst během pár metrů. Nebo si vezme to, co před vteřinou vyplivnul (jé dobrůtka, ňam, díky).
Jde jen o to rozeznat, v jaké vesmírné dimenzi se právě nacházíme

4.1.2021 11:59
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já nežravku neaportujícího mám
Nejčastější nežravé reakce na "na?"
- dnes ne / nejsem tu / nemám čas / nech mě
- ses pomátla
- neznáte někdo tuto paní?
- nemysli si, že nevím, že mě chceš otrávit
- ukaž, co to je? (přiblíží čumák na vzdálenost 10 cm) .... fuj, tak to ne
- jasně, dám si .... teda vlastně ne (vezme do huby a vyplivne)

Ale pak jsou momenty, kdy najednou ano, kdy si o pamlsky sám řekne a je schopnej zkrmit celou hrst během pár metrů. Nebo si vezme to, co před vteřinou vyplivnul (jé dobrůtka, ňam, díky).
Jde jen o to rozeznat, v jaké vesmírné dimenzi se právě nacházíme

No právě...a jak takového psa naučit na jméno, když na: na, podívej co mám, kokčo, kokínko, mňam, mňam....ani brvou nehne, natož, aby se po vás otočil. Pohled zoči-voči...tak ten je až teď, protože jak blbě vidí, tak čumí jako mladej bych skoro řekla, že o nás pohledem nezavadil. Teď už se tomu směju, ale bývala to směs pocitů zabiju ho a naprostého zoufalství

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2021 12:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
No právě...a jak takového psa naučit na jméno, když na: na, podívej co mám, kokčo, kokínko, mňam, mňam....ani brvou nehne, natož, aby se po vás otočil. Pohled zoči-voči...tak ten je až teď, protože jak blbě vidí, tak čumí jako mladej bych skoro řekla, že o nás pohledem nezavadil. Teď už se tomu směju, ale bývala to směs pocitů zabiju ho a naprostého zoufalství

Také občas vzpomínám na naše začátky a nechápu, že jsem ho nezabila už tehdy....

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2021 12:05
Uživatel s deaktivovaným účtem

To nám ten nový rok pěkně začíná, naučit psa na jméno :-)
Měla jsem teď nedobrovolně hodinu češtiny s devátou třídou, najděte zájmeno.

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2021 12:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já nežravku neaportujícího mám
Nejčastější nežravé reakce na "na?"
- dnes ne / nejsem tu / nemám čas / nech mě
- ses pomátla
- neznáte někdo tuto paní?
- nemysli si, že nevím, že mě chceš otrávit
- ukaž, co to je? (přiblíží čumák na vzdálenost 10 cm) .... fuj, tak to ne
- jasně, dám si .... teda vlastně ne (vezme do huby a vyplivne)

Ale pak jsou momenty, kdy najednou ano, kdy si o pamlsky sám řekne a je schopnej zkrmit celou hrst během pár metrů. Nebo si vezme to, co před vteřinou vyplivnul (jé dobrůtka, ňam, díky).
Jde jen o to rozeznat, v jaké vesmírné dimenzi se právě nacházíme

Teď jsem se zrovna bavila se synem a říkala jsem mu, že na chodbě má sušený střívka, kdyby mu Gina nechtěla jí domů a on, že prej jemu chodí normálně na piškot...
Jo tak já jdu s piškotem, dám očuchat, ještě do něj kousnu a dělám "mńam, mňam, to je ale dobrej piškoteček" a pak pomalu abych to Gině nacpala násilím do tlamy a pochválila, že pamlsek nevyflusla.

Ale tak, vzhledem k tomu, že Gina si vybrala syna za hlavního boha, tak co bych po ní chtěla, můžu bejt ráda, že mě alespoň občas poslechne a že se mnou naštěstí docela obstojně funguje venku.

4.1.2021 12:21
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

lesnížínka napsal(a):
No tak vám chytrým přeju příštího psa nežravého, neaportujícího a nevím co ještě ne a pak budu zvědavá, jak se blýsknete Berte to jako humor, tentokrát ani ne jako ironii. Ale fakt by mě zajímalo, jak to perfektně naučíte takového psa a ráda se poučím, až si to vyzkoušíte. Někdy pro příští generace

Já jsem to ale nemyslela špatně, a už vůbec ne nijak proti vám 😉.

Já si psa typu samojeda nepořídím nikdy, takže tu zkušenost asi mít nebudu. A nějak jako nemám potřebu si to zkoušet 😀. Mě vyhovují psi, kteří spolupracují s člověkem a rádi, a tak si budu pořizovat takové psy 😉.

Nepsala jsem, že je to u všech psů stejné, snadné. Jen mě přijde trochu zvláštní, když pes neslyší a nereaguje na svoje jméno (ale pak okamžitě reaguje na "na" - což není vás případ).Používám to u psů během dne, během všech činnosti doma i venku prostě několikrát a mají to zažité. Ale jasné, nemám psy, kteří nemají zájem o nic

Ale jen pro zajímavost - znám dva samojeda, a oba dva na jméno normálně slyší a reagují, až budu mluvit s majitelkou, tak se zeptám, jak je to naučila 😉

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2021 12:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To nám ten nový rok pěkně začíná, naučit psa na jméno :-)
Měla jsem teď nedobrovolně hodinu češtiny s devátou třídou, najděte zájmeno.

Vidím 2, nám (osobní) a ten (ukazovací)

Co za to dostanu?

4.1.2021 12:49
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
To nám ten nový rok pěkně začíná, naučit psa na jméno :-)
Měla jsem teď nedobrovolně hodinu češtiny s devátou třídou, najděte zájmeno.

V první větě je zájmeno „ten“.
Ve druhé větě zájmeno není, ne?
Teď přemýšlím, co za slovní druh je „teď“. Větný člen by byl jasný, příslověčné určení času, ale druh? Už je to sakra dlouho, co jsem ze školy vylezla. Je to částice?
Zeptejte se dítka, to bude vědět. :)

Edit:
No vidíte, nám! A já to úplně přehlédla. Díky, ir.ma. A nevíte to „teď“?

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.1.2021 12:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
V první větě je zájmeno „ten“.
Ve druhé větě zájmeno není, ne?
Teď přemýšlím, co za slovní druh je „teď“. Větný člen by byl jasný, příslověčné určení času, ale druh? Už je to sakra dlouho, co jsem ze školy vylezla. Je to částice?
Zeptejte se dítka, to bude vědět. :)

Edit:
No vidíte, nám! A já to úplně přehlédla. Díky, ir.ma. A nevíte to „teď“?

Příslovce - říká kolegyně češtinářka.

4.1.2021 13:06
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Příslovce - říká kolegyně češtinářka.

No jasně, sama jsem to napsala, je to příslovečné určení, tak to přece logicky je příslovce.
Fakt mi to dnes nemyslí. :)

4.1.2021 14:02
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

marcelaamax napsal(a):
Já jsem to ale nemyslela špatně, a už vůbec ne nijak proti vám 😉.

Já si psa typu samojeda nepořídím nikdy, takže tu zkušenost asi mít nebudu. A nějak jako nemám potřebu si to zkoušet 😀. Mě vyhovují psi, kteří spolupracují s člověkem a rádi, a tak si budu pořizovat takové psy 😉.

Nepsala jsem, že je to u všech psů stejné, snadné. Jen mě přijde trochu zvláštní, když pes neslyší a nereaguje na svoje jméno (ale pak okamžitě reaguje na "na" - což není vás případ).Používám to u psů během dne, během všech činnosti doma i venku prostě několikrát a mají to zažité. Ale jasné, nemám psy, kteří nemají zájem o nic

Ale jen pro zajímavost - znám dva samojeda, a oba dva na jméno normálně slyší a reagují, až budu mluvit s majitelkou, tak se zeptám, jak je to naučila 😉

Ježíš však já si to nebrala osobně, jen mi to přišlo vzhledem k mému psu, který měl jídlo až někde na tom nejposlednějším místě a aport je pro něj sprosté slovo...úsměvné.
Nejsou možná všichni samojedi tak nežraví (mimochodem, ani můj už není, ale už ho nic učit nebudu ) já jsem jich víc osobně neznala, takže fakt nevím. Takže pokud se povede a funguje na jídlo...pak by mělo jít vlastně všechno, má motiv. Páníček jako motivace není, na prvním místě samojeda je on sám
Však já vím, že by jste si ho nepořídila, to byl vtip, Já bych si zase nepořídila jiné plemeno. Jestli dožiju nějakého dalšího, budu tu pak zase mlátit hlavou o zeď

Vlmvsk

8.2.2021 14:13
Vlmvsk

XXX.XXX.29.61

Zdravím,
vrátím tématu jeho původní účel - jak myslíte, že bude v dospělosti vypadat? Je to fenečka ze slovenské osady, takže ultra mix kdo ví čeho, ale prý má něco z jezevčíka? Úplně tam jezevce nevidím, jednoho máme doma a moc mi to nepřijde můj odhad je max po kolena, od útulku jsem se odzvěděla tak těch 12-15 kilo v dospělosti. Co myslíte?

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2021 14:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vlmvsk napsal(a):
Zdravím,
vrátím tématu jeho původní účel - jak myslíte, že bude v dospělosti vypadat? Je to fenečka ze slovenské osady, takže ultra mix kdo ví čeho, ale prý má něco z jezevčíka? Úplně tam jezevce nevidím, jednoho máme doma a moc mi to nepřijde můj odhad je max po kolena, od útulku jsem se odzvěděla tak těch 12-15 kilo v dospělosti. Co myslíte?

Ale ono moc tak dlouhých psíků není, jezevčík není zcela vedle. Jiný pes by končil tam, kde tento má kolena :-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2021 14:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
No tak vám chytrým přeju příštího psa nežravého, neaportujícího a nevím co ještě ne a pak budu zvědavá, jak se blýsknete Berte to jako humor, tentokrát ani ne jako ironii. Ale fakt by mě zajímalo, jak to perfektně naučíte takového psa a ráda se poučím, až si to vyzkoušíte. Někdy pro příští generace

Musíte být kreativní! Má rád myši? Hrabu usilovně v zemi za vítězných výkřiků "myšička". Vy byste to mohla operativně změnit na "slepička" a vrhnout se do křoví.
Párkrát jsem na svého knírače použila "pád a umírám". Jednou z čirého zoufalství, když se v květnu pokusil přeplavat přehradu ( velkou a studenou - na Černé Nise - to pro znalce ) a já věděla, že buď to otočí nebo se utopíme. Otočil, protože zachránit paničku, byla jeho povinnost největší.

8.2.2021 14:47
lupus4

XXX.XXX.205.61

Otočil, protože zachránit paničku, byla jeho povinnost největší.

to bych u Woriho viděl na samojedí úsměv s myšlenkou :...konečně budu mít od ní pokoj

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2021 14:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Musíte být kreativní! Má rád myši? Hrabu usilovně v zemi za vítězných výkřiků "myšička". Vy byste to mohla operativně změnit na "slepička" a vrhnout se do křoví.
Párkrát jsem na svého knírače použila "pád a umírám". Jednou z čirého zoufalství, když se v květnu pokusil přeplavat přehradu ( velkou a studenou - na Černé Nise - to pro znalce ) a já věděla, že buď to otočí nebo se utopíme. Otočil, protože zachránit paničku, byla jeho povinnost největší.

dodám ilustrační foto kdo nezná Černou Nisu - tak opravdu je to dost vody... a ledové. Night je naštěstí opatrný - sice plave rád, ale ještě raději brodí...

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2021 15:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dík, krásné fotky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2021 16:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
dodám ilustrační foto kdo nezná Černou Nisu - tak opravdu je to dost vody... a ledové. Night je naštěstí opatrný - sice plave rád, ale ještě raději brodí...

..nadherne fotky ...

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.2.2021 23:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nora taky ignoruje volání na jméno. Vždyť to nepřináší žádnou informaci. Když něco chci, tak musím k tomu jménu sdělit, co chci. Jakože Noro, ke mně. Pak se můžeme o něčem bavit.

Sorry, ale tohle me pobavilo...
pamatuju si vase prispevky o tom, jak je hlavne dulezite, aby jmeno psa obsahovalo zvucne "R"

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.2.2021 08:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Sorry, ale tohle me pobavilo...
pamatuju si vase prispevky o tom, jak je hlavne dulezite, aby jmeno psa obsahovalo zvucne "R"

No tak tím se u mě lecos vysvětluje...Gina R ve jméně žádné, ale jak řeknu "rohlík", tak na to slyší....aneb R je opravdu důležité a ještě to slovo rohlík je více než konkrétní....takže kdybych fenu pojmenovala Rohlík, tak mám vystaráno

9.2.2021 09:02
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No tak tím se u mě lecos vysvětluje...Gina R ve jméně žádné, ale jak řeknu "rohlík", tak na to slyší....aneb R je opravdu důležité a ještě to slovo rohlík je více než konkrétní....takže kdybych fenu pojmenovala Rohlík, tak mám vystaráno



Teď jsem zmatená, fena výborně slyší na "papání", tam žádné R není

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.2.2021 09:38
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):


Teď jsem zmatená, fena výborně slyší na "papání", tam žádné R není

Papání??....bejvávalo....teď když jí potřebuju dostat ze zahrady domů a jí se zrovna nechce, tak v 99% zabere volání "rohlínek" a ukázaná samozřejmě platí

Na Gině je kouzelný to, že když už si myslím, že jsme něco zvládly, resp. "juchůůů, tak tohle funguje", tak mi madam za pár dní ukáže, že to teda možná fungovalo včera a dneska už to neplatí.

Na druhou stranu jsem někde četla, že jako prevence proti demenci ve stáří, by lidi měli například luštit křížovky, aby prostě nutili mozek přemýšlet a cvičili ho....tak to mě teda v tom případě demence nehrozí, protože mi mozek v souvislosti s Ginou jede na plný obrátky furt.

A i už se bojím i něco říct....zrovna včera odpolko jsem říkala, jak teď dva dny byla úplně zlatá, no tak večer mi předvedla, že to teda ještě není trvalý stav a došlo to až tak daleko, že jsem jí mezi dveřma řekla "tak si tady zmrzni, mě je to jedno a jdu spát".....ale šla jsem domů pro škvarky, že třeba na ty by dom přijít mohla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.2.2021 10:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Papání??....bejvávalo....teď když jí potřebuju dostat ze zahrady domů a jí se zrovna nechce, tak v 99% zabere volání "rohlínek" a ukázaná samozřejmě platí

Na Gině je kouzelný to, že když už si myslím, že jsme něco zvládly, resp. "juchůůů, tak tohle funguje", tak mi madam za pár dní ukáže, že to teda možná fungovalo včera a dneska už to neplatí.

Na druhou stranu jsem někde četla, že jako prevence proti demenci ve stáří, by lidi měli například luštit křížovky, aby prostě nutili mozek přemýšlet a cvičili ho....tak to mě teda v tom případě demence nehrozí, protože mi mozek v souvislosti s Ginou jede na plný obrátky furt.

A i už se bojím i něco říct....zrovna včera odpolko jsem říkala, jak teď dva dny byla úplně zlatá, no tak večer mi předvedla, že to teda ještě není trvalý stav a došlo to až tak daleko, že jsem jí mezi dveřma řekla "tak si tady zmrzni, mě je to jedno a jdu spát".....ale šla jsem domů pro škvarky, že třeba na ty by dom přijít mohla.

Nám chodí večer pes ze zahrady na "kašlu na tebe"

Volám jménem, nejde. Volám "pojď domu", nejde. Volám "piškotek", nejde. Začíná mi být mezi dveřmi kosa, volám "kašlu na tebe", zavírám dveře na zahradu a zhasínám v chodbě. Do minuty kňučí za dveřmi, že jsem ho tam zapomněla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.2.2021 10:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

mladých hovík má perfektní přivolání na "spadlo mi" (= spadlo mi jídlo od pusy, přijď to uklidit)

9.2.2021 10:17
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

No tak my teď nemáme problém s tím, že by psi nechtěli domů - naopak, jak je kosa, tak se rychle vyvenčí a letí domů (když nepočítám procházky a nebo blbnutí na zahradě, dokud se něco děje, tak ok, ale jakmile tam mají být jen tak, tak sedí hned u dveří a když jim neotvírám, tak běhají od vchodových dveří k francouzským a dávají najevo, že tam fakt být nechtějí ).

Zato máme problém opačný - na večerní venčení je musím doslova tahat, už se jim vůbec nechce ven .

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.2.2021 10:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
No tak my teď nemáme problém s tím, že by psi nechtěli domů - naopak, jak je kosa, tak se rychle vyvenčí a letí domů (když nepočítám procházky a nebo blbnutí na zahradě, dokud se něco děje, tak ok, ale jakmile tam mají být jen tak, tak sedí hned u dveří a když jim neotvírám, tak běhají od vchodových dveří k francouzským a dávají najevo, že tam fakt být nechtějí ).

Zato máme problém opačný - na večerní venčení je musím doslova tahat, už se jim vůbec nechce ven .

Já ho taky někdy musím na zahradu vyšoupnout, ale když už tam je, začmuchá se a nechce domů. Předevčírem ani "kašlu na tebe" nepomohlo, musela jsem pro něj ven. Ukázalo se, že zahnal kočku do zahradního domečku a hlídal, aby mu neutekla.

9.2.2021 10:26
marushka

XXX.XXX.11.147

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Sorry, ale tohle me pobavilo...
pamatuju si vase prispevky o tom, jak je hlavne dulezite, aby jmeno psa obsahovalo zvucne "R"

R je skutečně důležité písmeno.. Jedním ze základních slovních povelu (nejen) pro psa je slovo ku.va.. tomu prostě rozumí každej.. ať štěká česky, polsky nebo třeba rumunsky 🙂

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.2.2021 10:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

ze života paničky pastevckého odrostlého mimina:
Gina teď kňourla za dveřma, že chce domů....já v obýváku na gauči vyskočím a volám "už běžím Ginuš", aby věděla, že takhle je to správně, že když si řekne, tak jí pustíme domů. Otevřu dveře, Gina tam stojí už na schůdečku a já jí říkám, tak pojď domů...stojí kouká, já stojím, začínají mi mrznout nohy.....tak když nechceš, tak si tady zůstaň, já zavírám a začnu zavírat dveře, Gina tam strčí hlavu, tak je zase otevřu..."tak pojď"...stojí, kouká na mě, nejde. No a co udělá panička, řekne si, že když začne utíkat, tak by to Ginu mohlo rozhýbat, aby běžela do baráku za ní (občas to funguje) a tak to vyzkouší a takovým tím vysokým hláskem, povzbuzuje Ginu, aby běžela za ní "Ginůůůš, honéém poběž....utíkáme honééém" a běžím do obýváku, kde ještě na místě dupu, aby Gina slyšela, že furt běžím, doběhnu a fena nikde.
Syn mi říká.."hele, nepřipadáš si jako blázen??"....no připadám.
Takže stojím a přemýšlím, jestli je teda čas zkusit rohlík a v tu chvíli přijde madam do obýváku s výrazem jakože se nic neděje.

No a co udělá panička..."no ty jsi hodná holčička a šikovná, pojď si pro piškotek"....a co udělá fena "ach jo, co mám s tebou dělat, tak si ho teda vezmu, když jinak nedáš"

Takže asi tak....

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.2.2021 14:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ze života paničky pastevckého odrostlého mimina:
Gina teď kňourla za dveřma, že chce domů....já v obýváku na gauči vyskočím a volám "už běžím Ginuš", aby věděla, že takhle je to správně, že když si řekne, tak jí pustíme domů. Otevřu dveře, Gina tam stojí už na schůdečku a já jí říkám, tak pojď domů...stojí kouká, já stojím, začínají mi mrznout nohy.....tak když nechceš, tak si tady zůstaň, já zavírám a začnu zavírat dveře, Gina tam strčí hlavu, tak je zase otevřu..."tak pojď"...stojí, kouká na mě, nejde. No a co udělá panička, řekne si, že když začne utíkat, tak by to Ginu mohlo rozhýbat, aby běžela do baráku za ní (občas to funguje) a tak to vyzkouší a takovým tím vysokým hláskem, povzbuzuje Ginu, aby běžela za ní "Ginůůůš, honéém poběž....utíkáme honééém" a běžím do obýváku, kde ještě na místě dupu, aby Gina slyšela, že furt běžím, doběhnu a fena nikde.
Syn mi říká.."hele, nepřipadáš si jako blázen??"....no připadám.
Takže stojím a přemýšlím, jestli je teda čas zkusit rohlík a v tu chvíli přijde madam do obýváku s výrazem jakože se nic neděje.

No a co udělá panička..."no ty jsi hodná holčička a šikovná, pojď si pro piškotek"....a co udělá fena "ach jo, co mám s tebou dělat, tak si ho teda vezmu, když jinak nedáš"

Takže asi tak....

Problém je v tom, že jste špatně pochopila to první kňourání a ani pak vám nedošlo. To kňourání nebylo "já chci domů". To kňourání bylo"přestaň se válet a pojď ven, je tu spousta krásného sněhu, ale jinak nuda". A vy nejen že nepochopíte, ale ještě jí cpete piškotek.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.2.2021 15:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

marushka napsal(a):
R je skutečně důležité písmeno.. Jedním ze základních slovních povelu (nejen) pro psa je slovo ku.va.. tomu prostě rozumí každej.. ať štěká česky, polsky nebo třeba rumunsky 🙂

chudak lidi, co rackuji :-D :-D nemuzou mit psa

a ja teda pouzivam jine slovo na k - ale uznavam, r taky obsahuje.
nicmene -nefunguji na nej

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.2.2021 15:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
chudak lidi, co rackuji :-D :-D nemuzou mit psa

a ja teda pouzivam jine slovo na k - ale uznavam, r taky obsahuje.
nicmene -nefunguji na nej

Jo, viděla a slyšela jsem na vlastní oči, bohužel mně to nejde.

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.2.2021 16:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Problém je v tom, že jste špatně pochopila to první kňourání a ani pak vám nedošlo. To kňourání nebylo "já chci domů". To kňourání bylo"přestaň se válet a pojď ven, je tu spousta krásného sněhu, ale jinak nuda". A vy nejen že nepochopíte, ale ještě jí cpete piškotek.

No to věřím, ale fakt tam s ní nemůžu být a blbnout nonstop.....v těhle okamžicích by byl akční psí kámoš k nezaplacení, ale náš dědula leží pěkně v teple na gauči doma a člověk, aby to s tou dračicí odpracoval sám ....když jsem měla ber-beří dvojčata, tak tohle člověk neznal, blbnuli spolu.

9.2.2021 18:43
Kremenovateri

XXX.XXX.238.168

Dobrý večer chci se zeptat pokud se zdá zjistit váha štěňátka pokud ano poradili byste mi pořídili jsme si (čivavu) ale nejspíš je něčím smrcnuta ☹️ včera měl 3.mesice a váží 1000g možná za ty 2dny co je u nás 1.050g děkuji za radu

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.2.2021 18:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Kremenovateri napsal(a):
Dobrý večer chci se zeptat pokud se zdá zjistit váha štěňátka pokud ano poradili byste mi pořídili jsme si (čivavu) ale nejspíš je něčím smrcnuta ☹️ včera měl 3.mesice a váží 1000g možná za ty 2dny co je u nás 1.050g děkuji za radu

https://www.klubcivav.cz/i/vahove-prirustky-stenat/

https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/3784759/pricina-smrti#a3786203

Hanka.

11.7.2021 10:51
Hanka.

XXX.XXX.41.177

Hanka373 napsal(a):
Dobrý den, dostala jsem fenečku křížence yorka. Otec neznámý.. V 7týdnech měla 1,7kg..zajímá mě s čím by mohla být křížená a přibližná váha v dospělosti. Osobně si myslím že to moc nebude ale nejsem odborník 😉
Dík za každý postřeh

Tak jsem slíbila že se ukážem po roku. No je jí 8 měsíců a váží 7.5 kil. Srst má jemnou,. Někdy ještě koukám co vše v ní může být, miluje jízdu autem, procházky, divoceni a koupání v bazénu 😂😂
Je to taká naše malá střela 🥰😍

11.7.2021 13:26
fikovnice

XXX.XXX.134.161

Hanka. napsal(a):
Tak jsem slíbila že se ukážem po roku. No je jí 8 měsíců a váží 7.5 kil. Srst má jemnou,. Někdy ještě koukám co vše v ní může být, miluje jízdu autem, procházky, divoceni a koupání v bazénu 😂😂
Je to taká naše malá střela 🥰😍

Vypadá i trochu jezevcoidně...

3.8.2021 19:41
Tapik

XXX.XXX.21.17

Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda lze odhadnout váhu psa, nyní má 5 kg, 30 cm kohoutková výška. Stáří 3 měsíce. Údajně kříženec Mopse -matka a zlatého retrívra-otec.

3.8.2021 20:30
Fiona.Praha

XXX.XXX.68.218

Hanka. napsal(a):
Tak jsem slíbila že se ukážem po roku. No je jí 8 měsíců a váží 7.5 kil. Srst má jemnou,. Někdy ještě koukám co vše v ní může být, miluje jízdu autem, procházky, divoceni a koupání v bazénu 😂😂
Je to taká naše malá střela 🥰😍

Je to krasavice

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.8.2021 20:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tapik napsal(a):
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda lze odhadnout váhu psa, nyní má 5 kg, 30 cm kohoutková výška. Stáří 3 měsíce. Údajně kříženec Mopse -matka a zlatého retrívra-otec.

Já tam retrievra moc nevidím, ale ta fotka není zrovna vypovídající. Proti strakatému koberci to zkresluje. Vidím žíhání a černou masku nebo je to optický klam?

3.8.2021 20:37
Fiona.Praha

XXX.XXX.68.218

Tapik napsal(a):
Dobrý den, chtěla bych se zeptat zda lze odhadnout váhu psa, nyní má 5 kg, 30 cm kohoutková výška. Stáří 3 měsíce. Údajně kříženec Mopse -matka a zlatého retrívra-otec.

No to si netroufám odhadnout, jen je asi jasné, že velikost mopse mít nebude.
Matku jste viděla? Byl to fakt mopsík?
Jsem moc zvědavá, jak taková kombinace bude v dospělosti vypadat.

Vraťte se, prosím, za pár měsíců a pochlubte se svým štěňátkem. Aspoň budeme moci porovnat své tipy s realitou

4.8.2021 12:56
Tapik

XXX.XXX.192.41

Ano, vidíte správně, přikládám foto

4.8.2021 12:58
Tapik

XXX.XXX.192.41

Určitě se ozveme s naší hříčkou přírody. Matka byla skutečně Mops, viděli jsme ji.
Kamila

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.8.2021 12:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tapik napsal(a):
Ano, vidíte správně, přikládám foto

Takhle z anfasu bych tam toho mopse i viděla, ale to žíhání...má po kom? Retrívr to asi nebude.

4.8.2021 13:07
Tapik

XXX.XXX.193.107

Těžko říct, tvrzení o retrívrovi je od majitelky. Proste už je náš, at je to jak je to. Myslím, že malej nebude. To bude změna oproti našim zkušenostem s předchozími pejsky. Trovhu mi připomíná staforda
Kamila

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.8.2021 13:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tapik napsal(a):
Těžko říct, tvrzení o retrívrovi je od majitelky. Proste už je náš, at je to jak je to. Myslím, že malej nebude. To bude změna oproti našim zkušenostem s předchozími pejsky. Trovhu mi připomíná staforda
Kamila

To žíhání by tomu nasvědčovalo. Ale nebudeme předbíhat. Uvidíte, co se z něj vyloupne.

4.8.2021 14:26
Atheira

XXX.XXX.209.8

Tapik napsal(a):
Těžko říct, tvrzení o retrívrovi je od majitelky. Proste už je náš, at je to jak je to. Myslím, že malej nebude. To bude změna oproti našim zkušenostem s předchozími pejsky. Trovhu mi připomíná staforda
Kamila

Jestli má ve třech měsících pět kilo, tak velkej nebude.

4.8.2021 22:48
Terven

XXX.XXX.160.10

Atheira napsal(a):
Jestli má ve třech měsících pět kilo, tak velkej nebude.

Moje fena měla ve třech měsících cca 2,5kg a v dospělosti má 10...tak tenhle si myslím, že by na těch 15-20 kg mohl dosáhnout.
Čili velkej nebude, ale malej jako mops taky ne

Uživatel s deaktivovaným účtem

4.8.2021 22:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Váha v 3m krát 4. Ale funguje to asi jen u menších. A váha ve 4m x 3.
Měli mops a retrívr někdy něco kdysi s žíháním? Maska u mopa, maska u stafforda, žíhání u stafforda. Staffbull.. Boxer, chrti, Catahoula :-)
To je zajímavé, kolik psů je křížených s retrívrem :-)

11.10.2021 10:02
Tapik

XXX.XXX.21.17

Je nám skoro půl roku.

Uživatel s deaktivovaným účtem

11.10.2021 10:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tapik napsal(a):
Je nám skoro půl roku.

Boží!

11.10.2021 11:19
Zrzavci

XXX.XXX.226.6

Tapik napsal(a):
Je nám skoro půl roku.

To je božan :-)

Tonidlo

30.11.2021 16:32
Tonidlo

XXX.XXX.105.198

Dobrý den měla bych dotaz ohledně mého štěňátka. Jsou mu dva měsíce je to kříženec Jacka Russela a jezevčíka. Máma je Jack Russel a táta dlouhosrstý hnědý jezevčík. Tak bych chtěla vědět nebo aspoň trochu vědět jak bude vypadat v dospělosti. Děkuji za odpověď. S pozdravem Antonie Mužíková

Uživatel s deaktivovaným účtem

30.11.2021 16:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tonidlo napsal(a):
Dobrý den měla bych dotaz ohledně mého štěňátka. Jsou mu dva měsíce je to kříženec Jacka Russela a jezevčíka. Máma je Jack Russel a táta dlouhosrstý hnědý jezevčík. Tak bych chtěla vědět nebo aspoň trochu vědět jak bude vypadat v dospělosti. Děkuji za odpověď. S pozdravem Antonie Mužíková

Ten je k sežrání 😍

Krátkosrstý už zůstane, určitě bude mít dlouhý hřbet, už teď je obdélníkového rámce. Zbytek se uvidí 😉

Váhově podle rodičů kolem 10kg v dospělosti, pokud teda rodiče byli čistokrevní a v genech se neskrývá něco většího.

30.11.2021 18:11
fikovnice

XXX.XXX.135.183

Tonidlo napsal(a):
Dobrý den měla bych dotaz ohledně mého štěňátka. Jsou mu dva měsíce je to kříženec Jacka Russela a jezevčíka. Máma je Jack Russel a táta dlouhosrstý hnědý jezevčík. Tak bych chtěla vědět nebo aspoň trochu vědět jak bude vypadat v dospělosti. Děkuji za odpověď. S pozdravem Antonie Mužíková

Je nádhernej!!! Ostatní - viz "Ir.ma".

1.12.2021 12:58
aluska

XXX.XXX.197.205

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ten je k sežrání 😍

Krátkosrstý už zůstane, určitě bude mít dlouhý hřbet, už teď je obdélníkového rámce. Zbytek se uvidí 😉

Váhově podle rodičů kolem 10kg v dospělosti, pokud teda rodiče byli čistokrevní a v genech se neskrývá něco většího.

může mít i míň, pokud byl otec třeba trpasličí jezevec

Neregistrovaný uživatel

22.2.2022 11:10
Neregistrovaný uživatel

Jdete se poradit ohledně zdravotního problému, prevence nemoci nebo výživy vašeho zvířete? Nově se můžete obrátit rovnou na odborníky v sekci On-line veterinář. Kvalifikovanou odpověď tam dostanete nejpozději během několika hodin. Ať jsou vaši mazlíčci zdraví a spokojení!

Ivannitta

27.3.2022 14:52
Ivannitta

XXX.XXX.103.8

Dobrý den, prosím vás chtěla jsem se zeptat co je to za rasu. Děkuji mockrát.

Uživatel s deaktivovaným účtem

27.3.2022 15:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ivannitta napsal(a):
Dobrý den, prosím vás chtěla jsem se zeptat co je to za rasu. Děkuji mockrát.

Foto?

MartinGresoGregos

23.6.2022 08:03
MartinGresoGregos

XXX.XXX.10.52

Dostal sem fenku má 3,3 kila zajímalo by mě jak může vyrůst má hrubé packy dá se říct že je mohutné postavy

23.6.2022 08:08
Atheira

XXX.XXX.209.8

MartinGresoGregos napsal(a):
Dostal sem fenku má 3,3 kila zajímalo by mě jak může vyrůst má hrubé packy dá se říct že je mohutné postavy

Kdo ví... to zjistíte až vyroste. Jestli nevíte ani jediného rodiče, jak vypadal, tak se to fakt nedá říct. Jestli jí jsou dva měsíce a má tři kila, tak řekněme do těch dvaceti v dospělosti?

Přidejte reakci

Přidat smajlík