Štěně staforda a jeho výchova

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Madonna

22.5.2016 00:23
Madonna

XXX.XXX.52.7

tapina napsal(a):
Tak ne každý je chodící encyklopedie. A ani encyklopedie není studnicí moudra. Na to jsou jiné knížky, no ne?

Ne, ale pokud chci někde veřejně psát a dělat chytrolína, je pravopis vizitkou dotyčné osoby, nebo ne?

22.5.2016 00:23
tapina

XXX.XXX.211.46

Aliens_II napsal(a):
Takže a jelikož mě ta dámička neskutečně nasírá, dovolím si ji trošku upozornit, že.
Ta její úžasná krasavice je potomkem přímého křížení anglického BULdoka a teriérů. Tedy už z tohoto lze tedy jasně odvodit, slovo populární a to bull. A dálé modla všech pépé bohů, ogranizace FCI má tu její krasavici zařazenu kam? He? No jak jnak, skupina teriéři a sekce bull typ.

Takže dámo. Nezmáme Vás. Ale jsme si téměř jisti, že máte ve své hlavě brouka mozkožrouta, ale on tam už dost dlouhou dobu trpí hlady, neb už nemá co žrát. Bohužel. Chudák.
Asi byste měla ten svůj nevymáchaný reprák zavřít, protože to tady hodně nepěkně zavání.
A spadáte přesně do skupiny homo stupidos, která si pořizuje přesně tento druh psů, pro zvýšení svého ega a zvýšení svého inteligenčního kvocientu o řády desitky na hodnoty blížící se 80, což je definováno jako nižší stupeň mentální retardace. S problémy zvládne základní školu, úspěšný v zvláštní škole.

Díky a dobrou.

Hele ale lidi s mentálním hendikepem do toho netahejte. Sice je pravda, že ve vzdělávacím procesu mají jisté potíže, taky třeba někdy se začleněním do společnosti, ale leckdy to je problém i té společnosti.

Ovšem jsou lidi, kteří by měli být někde kolem toho průměru, nějakou tu základku, učňák, střední, možná i vysokou dokončili. Mohli by přemýšlet, mohli by vzít v potaz názor druhého. Ale jsou to namachrovanci a sráči. Prostě jsou takoví a nemají zábrany. To je vše.

22.5.2016 00:25
tapina

XXX.XXX.211.46

Madonna napsal(a):
Ne, ale pokud chci někde veřejně psát a dělat chytrolína, je pravopis vizitkou dotyčné osoby, nebo ne?

Ty brďo a já nedávno četla hrubici od doc. CSc. Asi mu tohle moudro napíšu.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.5.2016 00:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Madonna napsal(a):
Hloupost, co píšeš.Ano, dělej si gramatické chyby, ale to nemá s rebelstvím co dělat.To je o Českém jazyce, no jo no...Když budu chtít, opravovat ti je budu, aby jsi se dozvěděla víc-chybami se člověk učí, ne?

Ty vizitko, to radši budu dělat chyby, než se vyjadřovat jako dlaždička...koukám že perfektní pravopis nemá nic společného s tvým vychováním a nevím, jak co píšete vy...já užila slovní spojení "my lůza" jako my všichni...nevím jak se to píše dnes, ale za mých mladých let to bylo s tvrdym y...takže buď se to od té doby změnilo a nebo jste vy trdlo makový

22.5.2016 00:30
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

tapina napsal(a):
Hele ale lidi s mentálním hendikepem do toho netahejte. Sice je pravda, že ve vzdělávacím procesu mají jisté potíže, taky třeba někdy se začleněním do společnosti, ale leckdy to je problém i té společnosti.

Ovšem jsou lidi, kteří by měli být někde kolem toho průměru, nějakou tu základku, učňák, střední, možná i vysokou dokončili. Mohli by přemýšlet, mohli by vzít v potaz názor druhého. Ale jsou to namachrovanci a sráči. Prostě jsou takoví a nemají zábrany. To je vše.

Ale dyť jo. Vím no. Nechtěl jsem se dotknout těch, co si to nezaslouží a nemohou za to, jací jsou. Ale toto není ten připad.

Omlouvám se tedy.

22.5.2016 00:31
tapina

XXX.XXX.211.46

Aliens_II napsal(a):
Ale dyť jo. Vím no. Nechtěl jsem se dotknout těch, co si to nezaslouží a nemohou za to, jací jsou. Ale toto není ten připad.

Omlouvám se tedy.

No tak si slibme, že budeme nazývat věci pravými jmény

22.5.2016 00:32
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

tapina napsal(a):
No tak si slibme, že budeme nazývat věci pravými jmény

Ano. Slibuji.

22.5.2016 00:35
tapina

XXX.XXX.211.46

Takže ještě jednou. Nejedná se patrně o vrozený mentální hendikep. Ale o nedostatek znalostí, nadhledu a taktu, prostě hezky česky, je to zabedněnec. Takový člověk.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.5.2016 00:35
Uživatel s deaktivovaným účtem

Aliens_II napsal(a):
Ano. Slibuji.

Co to je za slib...snad na mou duši, na psí uši, na kočičí svědomí (bože doufám, že jsem neudělala hrubku

Madonna

22.5.2016 00:35
Madonna

XXX.XXX.52.7

Aliens_II napsal(a):
Takže a jelikož mě ta dámička neskutečně nasírá, dovolím si ji trošku upozornit, že.
Ta její úžasná krasavice je potomkem přímého křížení anglického BULdoka a teriérů. Tedy už z tohoto lze tedy jasně odvodit, slovo populární a to bull. A dálé modla všech pépé bohů, ogranizace FCI má tu její krasavici zařazenu kam? He? No jak jnak, skupina teriéři a sekce bull typ.

Takže dámo. Nezmáme Vás. Ale jsme si téměř jisti, že máte ve své hlavě brouka mozkožrouta, ale on tam už dost dlouhou dobu trpí hlady, neb už nemá co žrát. Bohužel. Chudák.
Asi byste měla ten svůj nevymáchaný reprák zavřít, protože to tady hodně nepěkně zavání.
A spadáte přesně do skupiny homo stupidos, která si pořizuje přesně tento druh psů, pro zvýšení svého ega a zvýšení svého inteligenčního kvocientu o řády desitky na hodnoty blížící se 80, což je definováno jako nižší stupeň mentální retardace. S problémy zvládne základní školu, úspěšný v zvláštní škole.

Díky a dobrou.

Někdo je PP Bůh a někdo PP BLB, že Aliens? Kdybych chtěla, rozeberu tě tak, že bys šla spinkat s pláčem dámičko.Zvyšovat sebevědomí psem?-co je to za stupiditu?-no, jasně, že tvoje.Tohle nepotřebuji, věř mi.Možná ty máš 90kilo a IQ mrkve, že si tohle myslíš-nooo, myslíš- u tebe špatně zvolené slovo.Krásné sny nasran á karotko.

22.5.2016 00:37
tapina

XXX.XXX.211.46

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Co to je za slib...snad na mou duši, na psí uši, na kočičí svědomí (bože doufám, že jsem neudělala hrubku

Andělíčku můj strážníčku, opatruj mě ne dne v noci, od hrubek a od tuposti.

22.5.2016 00:37
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

Madonna napsal(a):
Někdo je PP Bůh a někdo PP BLB, že Aliens? Kdybych chtěla, rozeberu tě tak, že bys šla spinkat s pláčem dámičko.Zvyšovat sebevědomí psem?-co je to za stupiditu?-no, jasně, že tvoje.Tohle nepotřebuji, věř mi.Možná ty máš 90kilo a IQ mrkve, že si tohle myslíš-nooo, myslíš- u tebe špatně zvolené slovo.Krásné sny nasran á karotko.

Střílíte dosti vedle.
Ale budiž. Beru si to vše k srdci.

22.5.2016 00:40
tapina

XXX.XXX.211.46

Madonna napsal(a):
Někdo je PP Bůh a někdo PP BLB, že Aliens? Kdybych chtěla, rozeberu tě tak, že bys šla spinkat s pláčem dámičko.Zvyšovat sebevědomí psem?-co je to za stupiditu?-no, jasně, že tvoje.Tohle nepotřebuji, věř mi.Možná ty máš 90kilo a IQ mrkve, že si tohle myslíš-nooo, myslíš- u tebe špatně zvolené slovo.Krásné sny nasran á karotko.

No jen tak mimochodem, kdyby Aliens chtěl, zašlape tě do země. Ne jen argumentama. Radši bych moc neprovokovala, PiPinko.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.5.2016 00:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

Madonna napsal(a):
Někdo je PP Bůh a někdo PP BLB, že Aliens? Kdybych chtěla, rozeberu tě tak, že bys šla spinkat s pláčem dámičko.Zvyšovat sebevědomí psem?-co je to za stupiditu?-no, jasně, že tvoje.Tohle nepotřebuji, věř mi.Možná ty máš 90kilo a IQ mrkve, že si tohle myslíš-nooo, myslíš- u tebe špatně zvolené slovo.Krásné sny nasran á karotko.

No to je ale ukázkové agresivní chování...myslela jsem, že člově, co si pořídí amsf, tak by měl být klidný a vyrovnaný...teď už je mi ta výchova jasná...já jsem king na mě nikdo nemá...všem to nandám, to je správný majitel pro takového tvorečka...

22.5.2016 00:45
Šarina

XXX.XXX.231.146

Madonna napsal(a):
Hloupost, co píšeš.Ano, dělej si gramatické chyby, ale to nemá s rebelstvím co dělat.To je o Českém jazyce, no jo no...Když budu chtít, opravovat ti je budu, aby jsi se dozvěděla víc-chybami se člověk učí, ne?

Co se týče hrubek, tak si zameťte sama: píše se "o českém jazyce", tedy s malým písmenem, nepíše se "aby jsi se" ale kupodivu "aby ses"...

a v dřívějším příspěvku máte taky jednu b-e-e-e-e-zva perlu:
"A mimochodem máte tam hrubku-my lůza?-píšeme mi lůza-jako mi všichni a ne my dva".
To je unikátní poučka!

Že vy si tady z nás děláte permanentní srandu?

22.5.2016 00:48
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No to je ale ukázkové agresivní chování...myslela jsem, že člově, co si pořídí amsf, tak by měl být klidný a vyrovnaný...teď už je mi ta výchova jasná...já jsem king na mě nikdo nemá...všem to nandám, to je správný majitel pro takového tvorečka...

A průser je, že takovych je mezi námi více.
Osobní zkušenost a i jiných lidí. A pak se diví ostatní, proč mají lidé takové předsudky o bullech všeobecně. Přechází na druhou stranu, utíkají ze hřisť a podobně.
Dnes jsme ale na promenádě předvedli jiný obrázek. Klidná a pohodová bull kříženka a nervní ustěkaná chrtice. Panečku to byla změna. Jak lidé koukali.

No aby se to paničce nelíbilo, šla si hrdě se svou bullicí dlouhatánskou ulicí.

Madonna

22.5.2016 00:50
Madonna

XXX.XXX.52.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ty vizitko, to radši budu dělat chyby, než se vyjadřovat jako dlaždička...koukám že perfektní pravopis nemá nic společného s tvým vychováním a nevím, jak co píšete vy...já užila slovní spojení "my lůza" jako my všichni...nevím jak se to píše dnes, ale za mých mladých let to bylo s tvrdym y...takže buď se to od té doby změnilo a nebo jste vy trdlo makový

Miluju makový buchty Moje vychování je v naprostým pořádku dlaždičko.Už mi dávno není, náct'', abych se zde nemohla obhájit proti útokům na moji osobu a osobnost, kterou lidi jako jsou zde-takže chovatelé a rozmnožovatelé kříženců staford a dál nevím s čim, jestli jezevčík, nebo labrador, nebo vlčák apod.prostě nemůžou unést, tak rejou, ale mě to nevadí, protože když s... rejou, tak zítra bude hezky, ne?

Madonna

22.5.2016 01:03
Madonna

XXX.XXX.52.7

Aliens_II napsal(a):
A průser je, že takovych je mezi námi více.
Osobní zkušenost a i jiných lidí. A pak se diví ostatní, proč mají lidé takové předsudky o bullech všeobecně. Přechází na druhou stranu, utíkají ze hřisť a podobně.
Dnes jsme ale na promenádě předvedli jiný obrázek. Klidná a pohodová bull kříženka a nervní ustěkaná chrtice. Panečku to byla změna. Jak lidé koukali.

No aby se to paničce nelíbilo, šla si hrdě se svou bullicí dlouhatánskou ulicí.

Jeden blud za druhým milé zamindákované dámy.Agresivní a nevyrovnané jste vy-jestlipak nejste křížené? Já mám život spokojený a vy?Nejsem, ani namachrovaná, ani agresivní, ale jak se říká-JAK SE DO LESA VOLÁ, TAK SE TAKY OZÝVÁ.Můj pes dostává veškerou lásko a péči a co ti vaši?

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.5.2016 01:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Madonna napsal(a):
Miluju makový buchty Moje vychování je v naprostým pořádku dlaždičko.Už mi dávno není, náct'', abych se zde nemohla obhájit proti útokům na moji osobu a osobnost, kterou lidi jako jsou zde-takže chovatelé a rozmnožovatelé kříženců staford a dál nevím s čim, jestli jezevčík, nebo labrador, nebo vlčák apod.prostě nemůžou unést, tak rejou, ale mě to nevadí, protože když s... rejou, tak zítra bude hezky, ne?

Kdo tě tady napadá blábolo jedna, už jsem tě v timto vlákně popsala jaký je v těch výchovách rozdlí, mě to beze srandy zajimá i vlákno je k tomuto založeno, vy podle příspěvků nej odbornice, ta se o ty postupy podělte, pejskaři si předce rádi informace předávaj...tak nám sem zkuste napsat nějaký slušný infio, co k něšenu bude.

Madonna

22.5.2016 01:28
Madonna

XXX.XXX.52.7

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kdo tě tady napadá blábolo jedna, už jsem tě v timto vlákně popsala jaký je v těch výchovách rozdlí, mě to beze srandy zajimá i vlákno je k tomuto založeno, vy podle příspěvků nej odbornice, ta se o ty postupy podělte, pejskaři si předce rádi informace předávaj...tak nám sem zkuste napsat nějaký slušný infio, co k něšenu bude.

Prý kdo, no to je otázka.Já jsem tady nepsala?že jsem odbornice, ale o psech něco vím, nemám prvního.Ale tady, ať se napíše cokoliv, je to hned napadeno, takže pro mě ztráta času-ten čas radši dám navíc svému štěňátku a ne tady reagovat na útočný lidi, co vůbec nemají plemeno, o kterém je zde řeč.Pak tady dělají chytrolíny z informací, které načerpají na netu-viz.-původ šlechtění staforda a k jakým účelům byl šlechtěn.To, už je ovšem dávná minulost.Dnes je radši zkříží s pitem, nebo s labradorem, dokonce i s jezevčíkem-co je tohle za zhovadilost?!Kde je nějaká důstojnost tohoto plemene?-proč se předkové snažili?-určitě ne, pro tohle, že?Za chvíli budou uměle křížit dogu s čivavou a lidi to budou kupovat, protože vznikne další boom paskvil?Ne, tady to fakt nemá význam.Mějte se fajn s pozdravem M.

22.5.2016 02:49
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Madonna napsal(a):
Prý kdo, no to je otázka.Já jsem tady nepsala?že jsem odbornice, ale o psech něco vím, nemám prvního.Ale tady, ať se napíše cokoliv, je to hned napadeno, takže pro mě ztráta času-ten čas radši dám navíc svému štěňátku a ne tady reagovat na útočný lidi, co vůbec nemají plemeno, o kterém je zde řeč.Pak tady dělají chytrolíny z informací, které načerpají na netu-viz.-původ šlechtění staforda a k jakým účelům byl šlechtěn.To, už je ovšem dávná minulost.Dnes je radši zkříží s pitem, nebo s labradorem, dokonce i s jezevčíkem-co je tohle za zhovadilost?!Kde je nějaká důstojnost tohoto plemene?-proč se předkové snažili?-určitě ne, pro tohle, že?Za chvíli budou uměle křížit dogu s čivavou a lidi to budou kupovat, protože vznikne další boom paskvil?Ne, tady to fakt nemá význam.Mějte se fajn s pozdravem M.

Jak to tady tak čtu, tak ty musíš být madonno vylízaná víc než psí miska.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.5.2016 09:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nezávid...vemeno zavistivi...co by jsi...když, ani jeden...mi lůza...nebyl zas, až...chovatelé, ani neví...aby jsi se...čim...mě to nevadí...zamindákované...dostává veškerou lásko...než kde jaký...byli myšleny...ke mně...stafordum...granulema...Datumu...

Když už si chci hrát na znalce a kritizovat, naučím se jak je to správně. Alespoň tedy za interpunkčními znaménky dělat mezery. Aby se text, který nás má vzdělat, dal číst. Čárky jsou všude...jen ne tam..kde být mají.
Chyb je tam více. Vlastně skoro v každé větě. Takové domácí úlohy trhám na kousíčky, jsem slabých nervů.

Tak. Z čeho že je AST vyšlechtěn ? Jak se označuje skupina pitů, ast, sbt, ab ? Nejsou to pit bulls ?
Zajímavé. Něco bych si zjistila, pak to šířila.

22.5.2016 10:06
anonymx

XXX.XXX.228.42

Uz toho nechte chcete nemozne od znalce, který ma vycvicene 2 mes. stene (umi privolani) a NO nazyva vlcak.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.5.2016 10:32
Uživatel s deaktivovaným účtem

"A mimochodem máte tam hrubku-my lůza?-píšeme mi lůza-jako mi všichni a ne my dva.-ale to by nebyl zas, až takový průšvih"
tak ale lidi uznejte, že tohle není jenom perla, tohle je přímo vybroušený diamant...
Jenom škoda, že perlami týkajícími se tématu tady madonna hooodně šetří, na rozdíl od všeobjímajících invektiv

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.5.2016 10:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

Náhrdelník, celý náhrdelník. no jo, není všechno zlato...

22.5.2016 11:25
tapina

XXX.XXX.11.89

Andrýsek3 napsal(a):
Jak to tady tak čtu, tak ty musíš být madonno vylízaná víc než psí miska.

Ovšem tohle je příspěvek hodný pravého pejskaře, to se ujme! Ode dneška zařazuji do slovníku. Vylízaná víc než psí miska

22.5.2016 11:54
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

tapina napsal(a):
Ovšem tohle je příspěvek hodný pravého pejskaře, to se ujme! Ode dneška zařazuji do slovníku. Vylízaná víc než psí miska

Že jo. To se u nás řiká o jedné rozdavačné a hloupé slečně "Dočista vylízaná jak psí miska". A jelikož jsem ve tři ráno měla trochu upito, tak jsem se to nebála použít.

22.5.2016 11:58
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

Andrýsek3 napsal(a):
Že jo. To se u nás řiká o jedné rozdavačné a hloupé slečně "Dočista vylízaná jak psí miska". A jelikož jsem ve tři ráno měla trochu upito, tak jsem se to nebála použít.

Hlavně se nebát. To je základ.

22.5.2016 13:49
sufle

XXX.XXX.43.249

Většinou se diskuzí moc neúčastním, ale tady mi to opravdu nedá.
To Madonna:
Váš projev zde je opravdu velmi ubohý. Z vašeho prvního přízpěvku jsem si myslela, že jste v poho a chcete jen poradit, ovšem co předvádíte dále je fakt teda nářez.

Vulgárně každého napadáte viz. anonymx, která má zkušeností, že by jste mohla závidět.
Lidi a jejich křížence (spousta z nich má své psy z útulků, jen se tím stále nechlubí), tapinu za pravopis a přitom děláte hrubek až hrůza (viz. my/mi ), o vašem psaném projevu ani nemluvím. A pokud opravdu nejste náctiletá, jak píšete, je to o to smutnější.

Korunu jste ovšem nasadila tím křížením lidských ras. Tady je většina lidí, kteří mají rádi zvířata obecně a především psy bez výjimek, pomáhají jim, snaží se šířit osvětu.
Vy jste zlá a sebstředná, máte ráda jen sebe a svého psa.

A moc jsem nepochopila poznámku: mám modrobílého amstafa za 25tis. To je jako dobře nebo špatně? My máme koně za 1800 000, - a nemyslím si, že jsem lepší člověk a už vůbec si nemyslím, že to někoho zajímá.

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.5.2016 20:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

No nazdar, jeden víkend tady nejsem, a jak jste to tady všichni rozjeli Ни фига себе.

22.5.2016 20:37
koňadra

XXX.XXX.128.31

sufle napsal(a):
Většinou se diskuzí moc neúčastním, ale tady mi to opravdu nedá.
To Madonna:
Váš projev zde je opravdu velmi ubohý. Z vašeho prvního přízpěvku jsem si myslela, že jste v poho a chcete jen poradit, ovšem co předvádíte dále je fakt teda nářez.

Vulgárně každého napadáte viz. anonymx, která má zkušeností, že by jste mohla závidět.
Lidi a jejich křížence (spousta z nich má své psy z útulků, jen se tím stále nechlubí), tapinu za pravopis a přitom děláte hrubek až hrůza (viz. my/mi ), o vašem psaném projevu ani nemluvím. A pokud opravdu nejste náctiletá, jak píšete, je to o to smutnější.

Korunu jste ovšem nasadila tím křížením lidských ras. Tady je většina lidí, kteří mají rádi zvířata obecně a především psy bez výjimek, pomáhají jim, snaží se šířit osvětu.
Vy jste zlá a sebstředná, máte ráda jen sebe a svého psa.

A moc jsem nepochopila poznámku: mám modrobílého amstafa za 25tis. To je jako dobře nebo špatně? My máme koně za 1800 000, - a nemyslím si, že jsem lepší člověk a už vůbec si nemyslím, že to někoho zajímá.

Souhlas! Příspěvky Madonna - hrůza! Pravopis, nadávky pod úroveň. Pro mne ale není o moc lepší Megiíí, její zmatený projev jsem schopná málokdy pochopit.

Madonna: modrobílý staford? To si myslíte, že máte něco extra? Modrá barva u AST i SBT není zrovna žádaná, to je barva tak pro snoby, kteří chtějí mít něco extra. Z chovatelského hlediska nese s sebou problémy v podobě zdravotních rizik, takže chovatelé, kteří o tom něco vědí, ve svém chovu modrou barvu prostě nechtějí.
(Už se to tady řešilo - není ale modrá jako modrá, např. u modrých německých dog modrá barva zdravotní rizika nemá. Ale u psů typu bull - to neznamená jen stafbull, že madonno? to riziko je).

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.5.2016 21:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Má někdo link na odbornou studii o nemocích u modré barvy ? musí mít vůbec pes modrou srst ? co šedá, skoročerná, skorostříbrná, modrý čumák ?
jen uvažuji, doufám, že nikoho nematu.).

23.5.2016 11:26
NattyP

XXX.XXX.34.58

Tak nasemu Rastymu je uz 9 mesicu, je krasny, svalnaty, vychovany a stastny... na zadnem cvicaku jsme doposud nebyli, a itak jsme ho zvladli vychovat (zatim...nastupuje puberta takze to je neco) doovlim si rict mnohem lepe, nez nekteri jedinci, kteri i za dospelym psem volaji stokrat "ke me"...udelali jste tady z toho mega diskuzi, pritom ja jen pozadovala nejake zakladni rady zkusenych majitelu techto plemen, coz 99% z vas neni, tak nejak nechapu proc jste komentovali a rady typu, dejte ho pryc, jak si ebnkdo nezkusenej muze vzit ohle plemeno, to si enchte prosim na doma, me to nezajima, ja se zajimala jak na to, jestli nedelam neco spatne atd ale misto toho jsem se dozvedela, ze si mam poridit jineho psa, nejleúpe plysoveho ne? a ne dekuji, enchci zadny obojek na uklidneni ani nic jine, sveho psa UCIM co a jak...meli jsme problem se stekanim a vytim, i pres nekolika denni ucenni typu odejdu an minutu hend jsem tu s postupnym prodluzovanim nepomohlo a byli jsme nuceni se vystehovat, itak jsem se ho nevzdala...

Vsichni se tu zabyvali tim, ze na me hazel agresivni pohledy, a malem ste em z toho ukamenovali...byla jsem zvykla na mala chlupata stenatka, ktera me jen okusovali, smali se a byli roztomile zakerna, tenhle ale takovy nebyl..udelal vyraz, kterej udela i obcas doma, kdyz je unavenej nema naladu a nekdo do nej porad stoucha, tak se ozene s "agresivnim vyrazem" nechte me bejt! no nic, dekuji za rady, od tech, kteri poradili :).

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.5.2016 11:36
Uživatel s deaktivovaným účtem

NattyP napsal(a):
Tak nasemu Rastymu je uz 9 mesicu, je krasny, svalnaty, vychovany a stastny... na zadnem cvicaku jsme doposud nebyli, a itak jsme ho zvladli vychovat (zatim...nastupuje puberta takze to je neco) doovlim si rict mnohem lepe, nez nekteri jedinci, kteri i za dospelym psem volaji stokrat "ke me"...udelali jste tady z toho mega diskuzi, pritom ja jen pozadovala nejake zakladni rady zkusenych majitelu techto plemen, coz 99% z vas neni, tak nejak nechapu proc jste komentovali a rady typu, dejte ho pryc, jak si ebnkdo nezkusenej muze vzit ohle plemeno, to si enchte prosim na doma, me to nezajima, ja se zajimala jak na to, jestli nedelam neco spatne atd ale misto toho jsem se dozvedela, ze si mam poridit jineho psa, nejleúpe plysoveho ne? a ne dekuji, enchci zadny obojek na uklidneni ani nic jine, sveho psa UCIM co a jak...meli jsme problem se stekanim a vytim, i pres nekolika denni ucenni typu odejdu an minutu hend jsem tu s postupnym prodluzovanim nepomohlo a byli jsme nuceni se vystehovat, itak jsem se ho nevzdala...

Vsichni se tu zabyvali tim, ze na me hazel agresivni pohledy, a malem ste em z toho ukamenovali...byla jsem zvykla na mala chlupata stenatka, ktera me jen okusovali, smali se a byli roztomile zakerna, tenhle ale takovy nebyl..udelal vyraz, kterej udela i obcas doma, kdyz je unavenej nema naladu a nekdo do nej porad stoucha, tak se ozene s "agresivnim vyrazem" nechte me bejt! no nic, dekuji za rady, od tech, kteri poradili :).

No já asi nepatřím k těm, co by začátečníkovi psa vymlouval nebo dával rady typu dejte ho pryč...spíš aby si člověk uvědomil, že takové plemeno potřebuje vyžití, že mu nestačí ležet celý den na gauči a pak obejít na vodítku barák (když to peženu)...takže gratuluju, že jste to tak pěkně zvládli...a že si s pejskem sedíte...sama mám kamaráda, který si jako začátečník staffa pořídil a jsou taky prima dvojka...

23.5.2016 19:02
Aliens_II

XXX.XXX.194.35

NattyP napsal(a):
Tak nasemu Rastymu je uz 9 mesicu, je krasny, svalnaty, vychovany a stastny... na zadnem cvicaku jsme doposud nebyli, a itak jsme ho zvladli vychovat (zatim...nastupuje puberta takze to je neco) doovlim si rict mnohem lepe, nez nekteri jedinci, kteri i za dospelym psem volaji stokrat "ke me"...udelali jste tady z toho mega diskuzi, pritom ja jen pozadovala nejake zakladni rady zkusenych majitelu techto plemen, coz 99% z vas neni, tak nejak nechapu proc jste komentovali a rady typu, dejte ho pryc, jak si ebnkdo nezkusenej muze vzit ohle plemeno, to si enchte prosim na doma, me to nezajima, ja se zajimala jak na to, jestli nedelam neco spatne atd ale misto toho jsem se dozvedela, ze si mam poridit jineho psa, nejleúpe plysoveho ne? a ne dekuji, enchci zadny obojek na uklidneni ani nic jine, sveho psa UCIM co a jak...meli jsme problem se stekanim a vytim, i pres nekolika denni ucenni typu odejdu an minutu hend jsem tu s postupnym prodluzovanim nepomohlo a byli jsme nuceni se vystehovat, itak jsem se ho nevzdala...

Vsichni se tu zabyvali tim, ze na me hazel agresivni pohledy, a malem ste em z toho ukamenovali...byla jsem zvykla na mala chlupata stenatka, ktera me jen okusovali, smali se a byli roztomile zakerna, tenhle ale takovy nebyl..udelal vyraz, kterej udela i obcas doma, kdyz je unavenej nema naladu a nekdo do nej porad stoucha, tak se ozene s "agresivnim vyrazem" nechte me bejt! no nic, dekuji za rady, od tech, kteri poradili :).

Nesouhlasím s Vámi. Rady jste dostala na začátku. Pokud se Vám někdo, kdo Vám poradil, líbí a tedy sedí Vám to, tak mu napište soukromou zprávu. Pak ten dotyčný pochopí, že to myslíte vážně. A nebo jste se měla zapojit a to své téma si odřídit.

Chtěla jste pomoc a osobně bych tu pomoc hledal a staral se o to. Že se to zvrhlo? To se stává.
Není vůbec vidět, že máte zájem. Není vůbec vidět Vaše komunikace. Takže co jako čekáte?
Stejně to skončí a skončilo po Vašem. Tak si to tady ještě proberte, vemte si to, co si myslíte, že je pro Vás to dobré a už sem nelezte, když Vám to vadí. Neukočírujete šílené lidi a jejich příspěvky, jak chcete ukočírovat staforda? No hlavně ať se Rastymu daří. A Vám také.

Můj pohled na věc a na to, co jste poslala.
Hezký den a ať se Vám daří.

24.5.2016 03:32
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
No myslím že označení bull lidé používají obecně k tomuto typu psa...když i amst dělá "bull" sporty tak nechápu proč, když to není bull plemeno...ale prosím neurážejte mě, udělám to sama, abyste se nemusela namáhat...jasně že jsem játro, vylitá váza, vyzobaná slunečnice apod.
Na tomto vlákně jsem se o tomto tématu chtěla dozvědět víc...no z vás nic konstruktivního nevypadlo...
A chyby v textu si budu dělat jaký chci...protože jsem rebel
A nebude mi je opravovat nějaká inženýrka tříbarevná jedna...

24.5.2016 03:54
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Madonna napsal(a):
Někdo je PP Bůh a někdo PP BLB, že Aliens? Kdybych chtěla, rozeberu tě tak, že bys šla spinkat s pláčem dámičko.Zvyšovat sebevědomí psem?-co je to za stupiditu?-no, jasně, že tvoje.Tohle nepotřebuji, věř mi.Možná ty máš 90kilo a IQ mrkve, že si tohle myslíš-nooo, myslíš- u tebe špatně zvolené slovo.Krásné sny nasran á karotko.

"Aliens" a dámička! To se povedlo!

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.5.2016 06:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

Tak třeba by madonna Aliense na tu dámičku rozebrala, ona je machr a dá to...

28.5.2016 19:36
fikovnice

XXX.XXX.30.49

Šarina napsal(a):
Co se týče hrubek, tak si zameťte sama: píše se "o českém jazyce", tedy s malým písmenem, nepíše se "aby jsi se" ale kupodivu "aby ses"...

a v dřívějším příspěvku máte taky jednu b-e-e-e-e-zva perlu:
"A mimochodem máte tam hrubku-my lůza?-píšeme mi lůza-jako mi všichni a ne my dva".
To je unikátní poučka!

Že vy si tady z nás děláte permanentní srandu?

Ne ne, mi všichni s měkkým "i", jako že jsou tam i chlapi. Ale my všechny s "ypsilonem" jako že jsou tam ženský!

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.5.2016 19:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Ne ne, mi všichni s měkkým "i", jako že jsou tam i chlapi. Ale my všechny s "ypsilonem" jako že jsou tam ženský!

Beztak to mělo být "polibte mi všichni..."

Uživatel s deaktivovaným účtem

28.5.2016 20:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Beztak to mělo být "polibte mi všichni..."

Neregistrovaný uživatel

29.5.2016 10:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.58.109

NattyP napsal(a):
Já chápu, že štěňata koušou, snažim se, aby pochopil, že kousat může, ale s citem. A něco jiného je kousání a vyjíždění, dám příklad: kouše mě do ruky, tak říkám, nesmíííš, jemně (malinko výhružným hlasem), nepřestane, ale přitvrdí, tak ho pustim a řeknu nesmíš! (důrazněji) Za chvilku jdu za nim a on po mě vyjede, nahodí zlej obličej a vystartuje...nevím, co v takové situaci dělat ? jde teda opravdu jen o štěněcí hraní?

Máte psa nebo fenu? Já si počkám cca 6 měsíců a počkám co budete psát až bude v pubertě... Počítám že se svými zkušenostmi se psa do jeho jednoho roku budete zbavovat. Vím že jsem to napsala tvrdě, ale když vidím co se okolo děje, tak upřímně a to co jsem napsala je pravděpodobné. Ruku na srdce, když o dvou měsíčním psovi píšete že je agresivní, přijde Vám to normální? Zvolili jste pro začátek velmi tvrdý oříšek! Máte teriéra a pokud nebudete tvrdohlavější jako on, nikdy nedosáhnete svého, ale on ano.

Madonna

2.6.2016 12:53
Madonna

XXX.XXX.52.7

Milá koňadro, měla jsem i něm.dogu.Ano modrý gen, může přinést problémy s kůží a může způsobit i lysá místa v srsti-to víme, ale nemusí se projevit u všech jedinců-to taky víme.Ale to není jen u tkzv.modré barvy srsti.Jistě, že jsem chtěla něco extra, ale mezi snoby opravdu nepatřím a pokud si to někdo myslí, je mi to úplně jedno.Moje fenečka má nádhernou, hustou, lesklou srst, bez lysin, takže jsem asi měla štěstí, c o vy na to?

Madonna

2.6.2016 13:30
Madonna

XXX.XXX.52.7

Milá NattyP.tady rady radši nehledejte, tady žádný, zasloužilý''chovatel stafordů, opravdu není, jak vidíte.Tady jsou zkušení chovatelé lvů a čivav.

Madonna

2.6.2016 13:33
Madonna

XXX.XXX.52.7

!

2.6.2016 15:54
Dája6

XXX.XXX.40.42

Madonna

Dobrý den,
nezlobte se na mě, ale tak vypatlanou Madonnu jsem už opravdu dlouho nečetla. Jednou za čas se tady někdo, něco objeví, ale vy tomuhle klanu velíte.
Neshledanou Dája.

2.6.2016 18:42
koňadra

XXX.XXX.128.31

Madonna napsal(a):
Milá koňadro, měla jsem i něm.dogu.Ano modrý gen, může přinést problémy s kůží a může způsobit i lysá místa v srsti-to víme, ale nemusí se projevit u všech jedinců-to taky víme.Ale to není jen u tkzv.modré barvy srsti.Jistě, že jsem chtěla něco extra, ale mezi snoby opravdu nepatřím a pokud si to někdo myslí, je mi to úplně jedno.Moje fenečka má nádhernou, hustou, lesklou srst, bez lysin, takže jsem asi měla štěstí, c o vy na to?

Co já na to? NIC. Podle příspěvků, které zde píšete, nemám zájem s vámi dále diskutovat. Ale když jste mě oslovila, tak vám odpovídám. Pokud je vaše štěně zdravé, tak to přeji tomu štěněti a hlavně mu přeji, aby mu zdraví sloužilo i v dospělosti. Vám nepřeji nic.

4.6.2016 15:08
fikovnice

XXX.XXX.30.49

koňadra napsal(a):
Co já na to? NIC. Podle příspěvků, které zde píšete, nemám zájem s vámi dále diskutovat. Ale když jste mě oslovila, tak vám odpovídám. Pokud je vaše štěně zdravé, tak to přeji tomu štěněti a hlavně mu přeji, aby mu zdraví sloužilo i v dospělosti. Vám nepřeji nic.

Nádherně neagresívně a přitom asertivně napsáno! Tak, že "Madonna" se nezmohla ani na další svoje uplknutí nějaké nechutnosti!

Adriana.g

9.11.2016 10:53
Adriana.g

XXX.XXX.185.42

Dobrý den, mám 9 týdenní fenku...také si hraje tím způsobem že kouše její bráchové kousali mnohem více když sme si pro ni jeli chce to čas určitě to pejsek pochopí...kdyz takhle chce okusovat nebo i něco jiného mám po bytě rozházené kostičky na kousání a ihned ji to dám do pusy aby sei kousala kost a ne ostatní věci...důrazně se musí je učit už od mala nesmíte ustupovat oni si to moc dobře pamatuji a zkouší..moje fenka už chodí krásné na plenku ale někdy ji to ujede jelikož sou malinké a neudrží svěrače..už začíná poslouchat ijinym povelum jako je místo nesmíš atd.kluci jsou vždy drsnější musíte když na vás vyjede třeba vzít noviny a trošičku o placnout jen malinko aby věděl že to nesmí hlavně ne rukou jinak si bude myslet že mu ublizujete..porovnat! Když bude něco dělat ukážete mu noviny a ono prestane...co se týče dlouhých procházek opravdu nechápu rady ostatních každý veterinář vám řekne dokud ne!a odckovani nesmí ven teda pokud nemáte zahradu bydlím taky ve Strašnicích a nevíte nikdy co štěně olizne pokud tam de naky bezdomovec se psem který tam cura...pokud teda nechcete o psa přijít...má velice malou imunitu proto musí mít tři očkování a více takže je opravdu lehké aby neco chytlo...měli sme už dříve staforda a opravdu to není lehké by opravdu hodný a nikdy nikomu neublížil jen ta výchova co se tyce tahání venku proto se musi s nima na cvicak ať se děje co se děje jdeme s nás fenkou také.. jde jen o to jak se k němu budete chovat to štěně si to pamatuje..máte ho chvilku boji se je v jiném prostředí od mamky od všeho na co bylo zvyklé...dejte mu čas a uvidíte že to bude moc hodný pes...je to vše jen o člověku kdo ho vychovava...kdybyste potřebovala se na něco zeptat pište n email adriana.gaschlerova@seznam.cz.

Adriana.g

9.11.2016 11:00
Adriana.g

XXX.XXX.185.42

Adriana.g napsal(a):
Dobrý den, mám 9 týdenní fenku...také si hraje tím způsobem že kouše její bráchové kousali mnohem více když sme si pro ni jeli chce to čas určitě to pejsek pochopí...kdyz takhle chce okusovat nebo i něco jiného mám po bytě rozházené kostičky na kousání a ihned ji to dám do pusy aby sei kousala kost a ne ostatní věci...důrazně se musí je učit už od mala nesmíte ustupovat oni si to moc dobře pamatuji a zkouší..moje fenka už chodí krásné na plenku ale někdy ji to ujede jelikož sou malinké a neudrží svěrače..už začíná poslouchat ijinym povelum jako je místo nesmíš atd.kluci jsou vždy drsnější musíte když na vás vyjede třeba vzít noviny a trošičku o placnout jen malinko aby věděl že to nesmí hlavně ne rukou jinak si bude myslet že mu ublizujete..porovnat! Když bude něco dělat ukážete mu noviny a ono prestane...co se týče dlouhých procházek opravdu nechápu rady ostatních každý veterinář vám řekne dokud ne!a odckovani nesmí ven teda pokud nemáte zahradu bydlím taky ve Strašnicích a nevíte nikdy co štěně olizne pokud tam de naky bezdomovec se psem který tam cura...pokud teda nechcete o psa přijít...má velice malou imunitu proto musí mít tři očkování a více takže je opravdu lehké aby neco chytlo...měli sme už dříve staforda a opravdu to není lehké by opravdu hodný a nikdy nikomu neublížil jen ta výchova co se tyce tahání venku proto se musi s nima na cvicak ať se děje co se děje jdeme s nás fenkou také.. jde jen o to jak se k němu budete chovat to štěně si to pamatuje..máte ho chvilku boji se je v jiném prostředí od mamky od všeho na co bylo zvyklé...dejte mu čas a uvidíte že to bude moc hodný pes...je to vše jen o člověku kdo ho vychovava...kdybyste potřebovala se na něco zeptat pište n email adriana.gaschlerova@seznam.cz.

Omlouvám se už je to staré nevsimla jsem si ).

9.11.2016 11:52
Šarina

XXX.XXX.168.239

Adriana.g napsal(a):
Omlouvám se už je to staré nevsimla jsem si ).

To je jedno, nesmysly, které jste napsala, jsou (bohužel) nadčasové

9.11.2016 11:53
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

Šarina napsal(a):
To je jedno, nesmysly, které jste napsala, jsou (bohužel) nadčasové

Přesně tak, chtěla jsem napsat, že spíš možná dobře, že už je to staré.

9.11.2016 12:10
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

Trochu mě děsí stoupající počet hloupých dotazů a rad u novopečených majitelů stafordů. Dnes tři.

9.11.2016 12:21
marcelaamax

XXX.XXX.140.201

Andrýsek3 napsal(a):
Trochu mě děsí stoupající počet hloupých dotazů a rad u novopečených majitelů stafordů. Dnes tři.

Jo, také jsem si říkala . Poslední dobou i hodně štěňat stafordů potkávám. Nedávno si pořídila štěně spolužačka ze střední, modré štěně, pro které si jeli na Slovensko a dali za něho spoustu peněz bez PP samozřejmě.

Psala mi až po tom, co už měli štěně doma, že by potřebovali nějaké rady. Tak jsme si chvíli psali a z ní vylezlo, že si myslela, že mu bude stačit hodinová procházka denně. Ale snaží se, začali alespoň chodit do psí školičky...

9.11.2016 12:29
Andrýsek3

XXX.XXX.44.20

No to je hrozný u nas ve městě potkávám teď taky snad tři. Jedno má kluk, který má doma ještě starého staforda a tam to vypadá v pohodě. Pak taky modré štěně má asi 16ti letá holka a pořád ho nosí na ruce a dává mu růžový oblečky. No tu bych kopla. a pak ještě jedno jsem viděla z dalky. V létě jsme tu měli štěně haskouna už jsem o něm taky psala, nechávají ho celý den přivázaného na metrovem vodítku u jejich stanku se zmrzlinou Zmrzlina už není. Tak je asi doma, ale už jsem je od léta neviděla venku a to bydlí vedle nás a i když jako dvouměsíční štěně, tak jenom na pidi vodítku a nesměl do kontaktu se psy. No jsem na to zvědavá.

Brdlinka

15.2.2019 10:17
Brdlinka

XXX.XXX.144.62

V Pesoparku je školička přímo pro bull plemena. byli jsme se podívat a super :) Zkuste je kontaktovat :)

Luda.LH

9.3.2019 22:39
Luda.LH

XXX.XXX.213.166

NattyP napsal(a):
Rapotacka11

asi jste me spatne pochopila, myslim, ze spoluprace se stafordem je lepsi nez napriklad s pudlem nebo kokrspanelem

Jestli jste tohle myslela vážně, tak budete nemile překvapena a o psech toho víte pramálo... Mimochodem, pudl je druhý nejchytřejší pes, v porovnání se stafordem se vlastně cvičit ani nemzsí, s pudlem se jen domluvíte. Staford je tvrdý oříšek, nechápu, že je tak oblíbený...

Mischelli

10.2.2020 00:19
Mischelli

XXX.XXX.97.62

Zdravím taky sme si poridily staforda teď uz má 4mesice a už má 3 nové zuby. A ano kouše ale tím že si hraje nic víc a když ji Manžel provokuje tak vrčí jakoby agresivně ale jinak jak se řekne dost tak přestane.. Poslouchá doma ale venku moc zatím ne 😔 a kámen úrazu je kakani venku. My do toho máme ještě 4 letou dceru a zvyklí si na sebe úžasné... Taky chodíme na cvičák ale zatím jako nic moc tam nám neřeknou furt to samé.. Taky jak nevidím netrestam ale když vidím tak schytne většinou venku pac též opička všechno sežere. Ale je to naše šikovná princezna... Nejvíc má ráda gaucing 😂😂 má svoje místo na které umí samozřejmě má tam deku a do postele chodí jen když nás ráno slyší.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2020 07:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mischelli napsal(a):
Zdravím taky sme si poridily staforda teď uz má 4mesice a už má 3 nové zuby. A ano kouše ale tím že si hraje nic víc a když ji Manžel provokuje tak vrčí jakoby agresivně ale jinak jak se řekne dost tak přestane.. Poslouchá doma ale venku moc zatím ne 😔 a kámen úrazu je kakani venku. My do toho máme ještě 4 letou dceru a zvyklí si na sebe úžasné... Taky chodíme na cvičák ale zatím jako nic moc tam nám neřeknou furt to samé.. Taky jak nevidím netrestam ale když vidím tak schytne většinou venku pac též opička všechno sežere. Ale je to naše šikovná princezna... Nejvíc má ráda gaucing 😂😂 má svoje místo na které umí samozřejmě má tam deku a do postele chodí jen když nás ráno slyší.

...pro kristapána, kolik je vám prosím let.....

10.2.2020 10:34
eli22

XXX.XXX.58.41

Madonna napsal(a):
Hloupost, co píšeš.Ano, dělej si gramatické chyby, ale to nemá s rebelstvím co dělat.To je o Českém jazyce, no jo no...Když budu chtít, opravovat ti je budu, aby jsi se dozvěděla víc-chybami se člověk učí, ne?

Jsem se docela zasmála. Tedy co se týče hrubek a chyb, protože jste to právě Vy, který děláte nejvíce chyb. Mi lůza, jo? Ani náhodou. Aby jsi se dozvěděla - ani náhodou. atd.atd...

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2020 10:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

eli22 napsal(a):
Jsem se docela zasmála. Tedy co se týče hrubek a chyb, protože jste to právě Vy, který děláte nejvíce chyb. Mi lůza, jo? Ani náhodou. Aby jsi se dozvěděla - ani náhodou. atd.atd...

Tohle už fakt nevytahujte, hodně lidí z toho mělo smíchové křeče :-)
Mě teda spíše udivuje, že někdo říká "aby jsi se". Kdyby tak lidé blbě nemluvili, tak to ani nenapíší. Kde se to vzalo? Já dycky dostanu kopřivku, jak to slyším. Nebo okurek. Karbenátek s bramborem a okurkem. A je lepší míti staforda, to se píše lépe. Sice je to stafford, ale oproti Bradu Pittovi.. :-)

PS: máte to zvláštně vyskloňované :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2020 10:59
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
...pro kristapána, kolik je vám prosím let.....

Ale všimla jste si, že zná a umí používat cizí slova, že? :-) To musím ocenit.
Chtěla jsem poprosit o dešifrování, ale po slovu "schytne" a poslední větě jsem si to rozmyslela, nechci slyšet, co je tam dáno a ráno.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2020 11:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ale všimla jste si, že zná a umí používat cizí slova, že? :-) To musím ocenit.
Chtěla jsem poprosit o dešifrování, ale po slovu "schytne" a poslední větě jsem si to rozmyslela, nechci slyšet, co je tam dáno a ráno.

..to sice ano, ale celek působí jak od děcka no.....

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2020 11:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
..to sice ano, ale celek působí jak od děcka no.....

Tipuji mezi 30 a 40 lety.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2020 12:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tohle už fakt nevytahujte, hodně lidí z toho mělo smíchové křeče :-)
Mě teda spíše udivuje, že někdo říká "aby jsi se". Kdyby tak lidé blbě nemluvili, tak to ani nenapíší. Kde se to vzalo? Já dycky dostanu kopřivku, jak to slyším. Nebo okurek. Karbenátek s bramborem a okurkem. A je lepší míti staforda, to se píše lépe. Sice je to stafford, ale oproti Bradu Pittovi.. :-)

PS: máte to zvláštně vyskloňované :)

Tak pozor, megi, ten okurek, karbenátek, ta brambora,.. to se říká na Brněnsku. Já normálně řeknu "karbenátek s bramborama a okurkem". Nenapíšu to, zde je výjimka, protože to je hovorové.
Ale "aby jsi se" lidi píšou, protože si myslí, že je to spisovně. Stejně jako "aby jste". To není nářečně.

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2020 12:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

co, okurek
ale ogurek........

10.2.2020 12:21
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Karbenátek s erteplama a oharkem...aby bylo jasno Kurňa, teď sem na to dostala chuť

Uživatel s deaktivovaným účtem

10.2.2020 13:45
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tipuji mezi 30 a 40 lety.

..pak je to tragédie....

10.2.2020 13:49
Atheira

XXX.XXX.181.160

lesnížínka napsal(a):
Karbenátek s erteplama a oharkem...aby bylo jasno Kurňa, teď sem na to dostala chuť

Tak kdyby mi někdo nabídl erteple (nebo jak se to skloňuje), tak se leknu, že chce, abych jedla nějaký boty.

10.2.2020 16:15
Dája6

XXX.XXX.40.42

Atheira

Dobrý den,
tak to jsem se zasmála a co říkate na bandory? Taky jsou to brambory.
Dája

Neregistrovaný uživatel

22.2.2022 11:10
Neregistrovaný uživatel

Jdete se poradit ohledně zdravotního problému, prevence nemoci nebo výživy vašeho zvířete? Nově se můžete obrátit rovnou na odborníky v sekci On-line veterinář. Kvalifikovanou odpověď tam dostanete nejpozději během několika hodin. Ať jsou vaši mazlíčci zdraví a spokojení!

Přidejte reakci

Přidat smajlík