Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
24.2.2020 20:24
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

domi.t napsal(a):
Mockrat dakujeme! :)

Psincak je co? Psinka? Alebo som uplne mimo?😆 To viete,zasa ta slovencina

Nee, je to psincový kašel.

24.2.2020 20:28
domi.t

XXX.XXX.168.141

marcelaamax napsal(a):
Nee, je to psincový kašel.

To som tomu zasa dala! Prepacte.

Moja predosla retrieverka bola proti nemu ockovana a teda odvtedy ho nemala ani raz. Dovtedy bohuzial kazdu zimu.

24.2.2020 20:46
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

domi.t napsal(a):
To som tomu zasa dala! Prepacte.

Moja predosla retrieverka bola proti nemu ockovana a teda odvtedy ho nemala ani raz. Dovtedy bohuzial kazdu zimu.

V pohodě, nic se neděje .

No u nás ho doteď právě žádný pes nikdy neměl, ale očkovat asi dám. Protože představa, že teď budu léčit jednoho psa, za chvilku druhého, tak se to dost protáhne. Ona čubina navíc hárá, takže to možná souvisí s tím, že je háráním "oslabená".

A to očkování je jak často - jednou za rok?

Mě jde o to, jestli to není třeba podobné, jako s očkováním proti chřipce u lidí - kdy to někdy dopadá tak, že člověk má po očkování chřipku ještě častěji než před, nebo horší průběh.

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.2.2020 21:23
Uživatel s deaktivovaným účtem

domi.t napsal(a):
Mockrat dakujeme! :)

Psincak je co? Psinka? Alebo som uplne mimo?😆 To viete,zasa ta slovencina

:-) kašel kašel´ :-) dobrý?

Uživatel s deaktivovaným účtem

24.2.2020 21:27
Uživatel s deaktivovaným účtem

očkování jo, ale není to bůhvíjaká ochrana a na všechny příčiny - asi jako se občas obmění očkování na chřipku.... zmírnění ale určitě...... nemáte to náhodou už psané v očkováku jako součást nějaké vakcíny?
https://zverolekarka.com/psincovy-kasel/#Ockovani_proti_psincovemu_kasli

Vidíte, Bello, jsem říkala, že tam je horko :-)

24.2.2020 21:31
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
očkování jo, ale není to bůhvíjaká ochrana a na všechny příčiny - asi jako se občas obmění očkování na chřipku.... zmírnění ale určitě...... nemáte to náhodou už psané v očkováku jako součást nějaké vakcíny?
https://zverolekarka.com/psincovy-kasel/#Ockovani_proti_psincovemu_kasli

Vidíte, Bello, jsem říkala, že tam je horko :-)

Nene součástí vakcíny to nemáme, dneska jsem se na to právě i ptala veta.

Ono to teda zatím není tak hrozné, nekašle nějak pravidelně a často, ale když začne, tak kašle dost. A měla i trochu zvýšenou teplotu, takže dostala nějaké léky a k tomu jitrocelový sirup, který teda preventivně dávám i druhému psovi.

24.2.2020 22:33
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

domi.t napsal(a):
To som tomu zasa dala! Prepacte.

Moja predosla retrieverka bola proti nemu ockovana a teda odvtedy ho nemala ani raz. Dovtedy bohuzial kazdu zimu.

Čtu to tu po dloooouhé době až dnes, tak feňule je zdravá, schopná...super

25.2.2020 07:04
domi.t

XXX.XXX.131.130

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
:-) kašel kašel´ :-) dobrý?

Dobrýýý

25.2.2020 07:05
domi.t

XXX.XXX.131.130

marcelaamax napsal(a):
V pohodě, nic se neděje .

No u nás ho doteď právě žádný pes nikdy neměl, ale očkovat asi dám. Protože představa, že teď budu léčit jednoho psa, za chvilku druhého, tak se to dost protáhne. Ona čubina navíc hárá, takže to možná souvisí s tím, že je háráním "oslabená".

A to očkování je jak často - jednou za rok?

Mě jde o to, jestli to není třeba podobné, jako s očkováním proti chřipce u lidí - kdy to někdy dopadá tak, že člověk má po očkování chřipku ještě častěji než před, nebo horší průběh.

Čo si ja pamätám, tak sú dva typy vakcín-bud do nosa alebo klasicky ihlou pod kožu. Jednorazovo, každý rok preočkovať. Najlepšie začiatkom jesene

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.2.2020 08:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

kotcový kašel

cstmr, tibeťák ve stáří jeden rok je štěně, není až tak neobvyklé, že kolem druhého, ba i třetího roku se ze sluníčkového pejska jako otočením vypínače stane nevrlec.
A něco jiného je druhý pes venku a druhý pes doma.
I tím se dostáváme k tomu druhému psu - i kdyby ten první byl ten nejúžasnější bezkonflikťák - bude takový i druhý pes?!
A tím se dostáváme k následujícímu - u tohoto plemene se nedomnívám, že by se při řešení případných konfliktů dala spolehlivě a dostatečně a jednoduše využít poslušnost/ovladatelnost + velikost, hmotnost psů.....(i na vycházkách....)

i to je třeba zvážit

(edit: jsem nějak skončila na první stránce )

25.2.2020 08:40
Dája6

XXX.XXX.97.195

bella.pokorna

Dobre ranko,
baby no teda vy jste šikulky . Jsem si na Vás myslela jestli vše vyšlo na 100% OK a vyšlo hurááááá. i já bych měla radost protože takhle super výsledek je pomalu už vzácnost. Tak držíme lapky, aby to i nadále tak krásně pokračovalo

marcelaamax

Nikdy jsem neměla u psů psincový kašel a to jsme měly i v kotcích psy, jezdily na svody, výstavy a taková ta slezina pejskařu. Jednou se mi zdálo, že asi pes kašle tak šup a koupila jsem sirup Jitrocelový a pak jsme se dělily .
No a to bylo tak vše.
Dája

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.2.2020 08:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
kotcový kašel

cstmr, tibeťák ve stáří jeden rok je štěně, není až tak neobvyklé, že kolem druhého, ba i třetího roku se ze sluníčkového pejska jako otočením vypínače stane nevrlec.
A něco jiného je druhý pes venku a druhý pes doma.
I tím se dostáváme k tomu druhému psu - i kdyby ten první byl ten nejúžasnější bezkonflikťák - bude takový i druhý pes?!
A tím se dostáváme k následujícímu - u tohoto plemene se nedomnívám, že by se při řešení případných konfliktů dala spolehlivě a dostatečně a jednoduše využít poslušnost/ovladatelnost + velikost, hmotnost psů.....(i na vycházkách....)

i to je třeba zvážit

(edit: jsem nějak skončila na první stránce )

O tom ze roční tibet je štěně, vím 🙂 pořád má projevy děcka a ještě dlouho bude mít. A taky vím, že všechno může být špatně, nicméně mám prostory na to psy v případě nutnosti oddělit. I trvale.

Všechno probírám s chovatelkou, pro i proti, nějak to dopadne 🙂

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.2.2020 08:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
O tom ze roční tibet je štěně, vím 🙂 pořád má projevy děcka a ještě dlouho bude mít. A taky vím, že všechno může být špatně, nicméně mám prostory na to psy v případě nutnosti oddělit. I trvale.

Všechno probírám s chovatelkou, pro i proti, nějak to dopadne 🙂

A procházky? Trvale s každým zvlášť? A myslíte, že psi budou v pohodě, když za "plotem, dveřmi" bude trvale potenciální nepřítel?

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.2.2020 08:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A procházky? Trvale s každým zvlášť? A myslíte, že psi budou v pohodě, když za "plotem, dveřmi" bude trvale potenciální nepřítel?

I prochazky se dají trvale s každým zvlášť. A psi mohou být oddělení hospodářskou budovou, takže žádný plot, dveře. Máme pozemky kolem domu trochu jinak uspořádané.
Nikde ale neříkám, že druhý pes klepe na dveře. Pořád je to ve formě zvažovani.

25.2.2020 10:49
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Jedna sousedka si vzaly bandogy, na samotu na Slovensku, kde mají Pilu. Sourozence, štěnda. Jak psi začali dospívat, tak by se zabili. Takže jednoho zavezla sem na dům, kde původně žila a druhý zůstal tam. Tento doma, žije v míru a pohodě se starou kastrovanou bullkou, je rád, že tam má alespoň ji, jezdí jim tam nasypat granule jeden ze synů. Oni se na Pile prý oddělit nedali. Ale nedovedu si představit, že bych měla svého psa trvale někde za hospodářskou budovou a chodila ho tam,,navštěvovat" a vyzvedávat na prochajdy. Třeba by to bylo x krát denně, ale jde mi o to, že prostě jeden pes, toho nechám u domu, jdu dozadu něco pracovat za druhým, toho tam pak nechám, jdu k baráku za prvním, totéž prochajdy...nějak mi uniká, proč bych v tomto režimu chtěla vůbec mít dva psy. Mí psi byli mí parťáci, celý den jsme spolu byli v zahradě(i s kočkama) a k večeru jsme šli na prochajdu. A ono nejde jen o to oddělit, ale taky pak dávat pozor, aby se k sobě nějakým omylem nedostali, protože trvale oddělení psi, už budou nepřátelé se vším všudy. Někdo zapomene zavřít vrata a průšvih. Mě by tento režim šel neskutečně na nervy. Ale možná proto, že jsem měla mírumilovné psy a nemusela hlídat skoro nic. Když náhodou někdo zapomene za tenistou zavřít bránu, nanejvíš bych psa našla u JRT sousedek ob barák.

25.2.2020 12:36
domi.t

XXX.XXX.131.130

A nezáleží aj na tom, či sú psi rovnakého alebo opačného pohlavia? Ja som teda dvoch psov naraz nemala,ale to sa zachvílku zmení a stále váham, či k Nefret ďalšiu slečinku alebo radšej psa. Môj otec mal na firme dvoch vlčiakov-sestry a tie sa bili do krvi, hlava nehlava Museli byť každá v inom koterci, len strážiť mali spolu, čo nebolo možné,lebo miesto zlodeja by zlikvidovali jedna druhú. Nakoniec išla každá do normálnej rodiny,nie na stráženie a sú ok

Tak len či sa skúsenejší vedia vyjadriť, či dvaja psi opačného pohlavia nefungujú spolu lepšie

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.2.2020 12:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

"A nezáleží aj na tom, či sú psi rovnakého alebo opačného pohlavia?"
ano, velmi

neboli:
"či dvaja psi opačného pohlavia nefungujú spolu lepšie"
fungujú

a gratuluji ke krásným výsledkům mladé pastevkyně

25.2.2020 14:16
domi.t

XXX.XXX.131.130

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
"A nezáleží aj na tom, či sú psi rovnakého alebo opačného pohlavia?"
ano, velmi

neboli:
"či dvaja psi opačného pohlavia nefungujú spolu lepšie"
fungujú

a gratuluji ke krásným výsledkům mladé pastevkyně

Ďakujeme krásne Nemusím písať, akí sme doma z nej nadšení...pre mňa boli tie rontgeny strašiak, ale ukázalo sa, že úplne zbytočný. Takže klop klop, nech je malá poloaziatka stále taká zdravá a šťastná

25.2.2020 14:47
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Cstmr - pokud druhého psa, proč ne fenu?

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.2.2020 15:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Cstmr - pokud druhého psa, proč ne fenu?

Pohlaví jsem myslím nespecifikovala, brala jsem druhého psa všeobecně jako psa, ne nutně samce 🙂

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.2.2020 15:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

domi.t napsal(a):
Ďakujeme krásne Nemusím písať, akí sme doma z nej nadšení...pre mňa boli tie rontgeny strašiak, ale ukázalo sa, že úplne zbytočný. Takže klop klop, nech je malá poloaziatka stále taká zdravá a šťastná

....velká gratulace k výborným RTG.....psice je skvělá po všech stránkách ale je za tím i spousta práce její paničky.....

25.2.2020 15:55
GAELLE

XXX.XXX.55.67

domi.t napsal(a):
A nezáleží aj na tom, či sú psi rovnakého alebo opačného pohlavia? Ja som teda dvoch psov naraz nemala,ale to sa zachvílku zmení a stále váham, či k Nefret ďalšiu slečinku alebo radšej psa. Môj otec mal na firme dvoch vlčiakov-sestry a tie sa bili do krvi, hlava nehlava Museli byť každá v inom koterci, len strážiť mali spolu, čo nebolo možné,lebo miesto zlodeja by zlikvidovali jedna druhú. Nakoniec išla každá do normálnej rodiny,nie na stráženie a sú ok

Tak len či sa skúsenejší vedia vyjadriť, či dvaja psi opačného pohlavia nefungujú spolu lepšie

když už dva psy tak určitě fenu a psa

25.2.2020 16:05
Dája6

XXX.XXX.97.195

Aha, tady se píše, že když dva psy tak kluka a holku hmmmmm..... Já mám vždy psy a asi tím, že jsou to pidi psy tak nemám problém i když jsou to kulíšci. Možná u větších plemen by byl problém, ale u nás zatím není a to jsem měla i tři kulíšky😜
Dája

25.2.2020 16:15
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Dája6 napsal(a):
Aha, tady se píše, že když dva psy tak kluka a holku hmmmmm..... Já mám vždy psy a asi tím, že jsou to pidi psy tak nemám problém i když jsou to kulíšci. Možná u větších plemen by byl problém, ale u nás zatím není a to jsem měla i tři kulíšky😜
Dája

Já nějak na ty fenky nejsem, tak taky jedině dva psí kluky A dobré řešení je pes a fena...myslím, i když ne pro mne Sousedi ale mají kavkazáky, sourozence, psa a fenu a od puberty se k sobě nesmí dostat Já si tedy myslím, že je to i o vedení, ale jsou plemena, kde to prostě nejde...nijak

Uživatel s deaktivovaným účtem

25.2.2020 16:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Já nějak na ty fenky nejsem, tak taky jedině dva psí kluky A dobré řešení je pes a fena...myslím, i když ne pro mne Sousedi ale mají kavkazáky, sourozence, psa a fenu a od puberty se k sobě nesmí dostat Já si tedy myslím, že je to i o vedení, ale jsou plemena, kde to prostě nejde...nijak

Sourozenci nejsou dobrý nápad. Ale proč, co já vím.

25.2.2020 17:07
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Pohlaví jsem myslím nespecifikovala, brala jsem druhého psa všeobecně jako psa, ne nutně samce 🙂

Aha, já to brala tak, jakože psa samce. Tak v tom případě když už bych ve Vaší situaci (v mladém věku jednoho psa) chtěla psa druhého, tak bych šla do feny :-)

Dejte pak vědět, jak jste se rozhodla.

25.2.2020 18:29
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Sourozenci nejsou dobrý nápad. Ale proč, co já vím.

No, proč?

25.2.2020 19:26
domi.t

XXX.XXX.168.141

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
....velká gratulace k výborným RTG.....psice je skvělá po všech stránkách ale je za tím i spousta práce její paničky.....

Mockrat dakujem za krasne slova,velmi potesili

25.2.2020 20:09
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

domi.t napsal(a):
Mockrat dakujem za krasne slova,velmi potesili

Teď jsem si vzpomněla, že jsme před pár lety byli u vás v parku nad Hradem, udělali jsme si tam výlet a okruh. Líbilo se nám tam. Ještě je to i venčící park? Bylo tam moře psů, cyklistů, běžců, rodin s dětma taky, ale tehdy nebylo úplně hezké počasí, takže se to dalo Fotili jsme se u kráv

26.2.2020 07:07
domi.t

XXX.XXX.131.130

lesnížínka napsal(a):
Teď jsem si vzpomněla, že jsme před pár lety byli u vás v parku nad Hradem, udělali jsme si tam výlet a okruh. Líbilo se nám tam. Ještě je to i venčící park? Bylo tam moře psů, cyklistů, běžců, rodin s dětma taky, ale tehdy nebylo úplně hezké počasí, takže se to dalo Fotili jsme se u kráv

Teraz som zmätená, či to patrilo mne a ktorý Hrad myslíte?

26.2.2020 07:10
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

domi.t napsal(a):
Teraz som zmätená, či to patrilo mne a ktorý Hrad myslíte?

Trenčianský...nebo jsem mimo já?

26.2.2020 10:17
domi.t

XXX.XXX.131.130

lesnížínka napsal(a):
Trenčianský...nebo jsem mimo já?

Trošičku My bývame v Malackách(Záhorie) cca. 30 km od hraníc s Českom Trenčín je od nás dve-tri hodky cesty

Uživatel s deaktivovaným účtem

26.2.2020 10:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

domi.t napsal(a):
Mockrat dakujem za krasne slova,velmi potesili

..není vůbec zač....

26.2.2020 10:33
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

domi.t napsal(a):
Trošičku My bývame v Malackách(Záhorie) cca. 30 km od hraníc s Českom Trenčín je od nás dve-tri hodky cesty

Á se omlouvám, asi jsem si vás spletla s někým jiným, kdo někdy psal, že je od Trenčína Jo, jo, vím, kde jsou Malacky Chodí tam Macek

29.2.2020 09:19
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Zdravím, tak holky, jaké máte plány na víkend? :-)

My jsme měli jet k paní Levíčkové na zkoušení postrojů - takovou dobu na to čekám a těším se, ale kvůli tomu kašli jsem to musela odpískat. No tak jsem si říkala, že aspoň se psem potrénuji a dáme nějakou prochajdu, nooo jenže v noci mě pes vzbudil a už se dáví taky, takže klidový režim a v teple oba a vymyslíme něco na zabavení hlaviček.

Ještě mám dotaz k tomu psincáku - docela se rozchází názory na jeho léčbu, co jsem tak četla. Někdo píše, že ATB na to nejsou vůbec potřeba, že stačí sirup, někdo zase že pro jistotu hned na začátku nasadit ATB. Co si o tom myslíte?

My jsme tedy pro fenu dostali ATB hned. Teď počkáme do pondělí - zatím dávám jitrocelový sirup a čaj, v pondělí máme jet pro ATB i psovi a rovnou prodlouží ATB feně, aby to nechytla od psa znovu. Prosím co dalšího, co běžně seženu, by mohlo pomoci? Děkuji.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.2.2020 09:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Zdravím, tak holky, jaké máte plány na víkend? :-)

My jsme měli jet k paní Levíčkové na zkoušení postrojů - takovou dobu na to čekám a těším se, ale kvůli tomu kašli jsem to musela odpískat. No tak jsem si říkala, že aspoň se psem potrénuji a dáme nějakou prochajdu, nooo jenže v noci mě pes vzbudil a už se dáví taky, takže klidový režim a v teple oba a vymyslíme něco na zabavení hlaviček.

Ještě mám dotaz k tomu psincáku - docela se rozchází názory na jeho léčbu, co jsem tak četla. Někdo píše, že ATB na to nejsou vůbec potřeba, že stačí sirup, někdo zase že pro jistotu hned na začátku nasadit ATB. Co si o tom myslíte?

My jsme tedy pro fenu dostali ATB hned. Teď počkáme do pondělí - zatím dávám jitrocelový sirup a čaj, v pondělí máme jet pro ATB i psovi a rovnou prodlouží ATB feně, aby to nechytla od psa znovu. Prosím co dalšího, co běžně seženu, by mohlo pomoci? Děkuji.

Proč hned? ATB se dají při nějakém vážnějším stavu, možno už u horečky.
Ten sirup je na vykašlávání a víc nic....možná upravit jídlo na mokré a dostatek tekutin. Vývar dělá zázraky u lidí, třeba i u psů. Když je jen kašel bez horečky a nějakého ošklivého hlenu, tak prostě sirup, klid a za týden dva je to pryč.
Ale nemůžete brát něčí názor na netu jako ten správný, když ten, kdo psa vyšetřil, je veterinář. Když dal ATB, asi k tomu měl důvod. Ale určitě by psa měl nejdřív vidět.

29.2.2020 09:36
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Proč hned? ATB se dají při nějakém vážnějším stavu, možno už u horečky.
Ten sirup je na vykašlávání a víc nic....možná upravit jídlo na mokré a dostatek tekutin. Vývar dělá zázraky u lidí, třeba i u psů. Když je jen kašel bez horečky a nějakého ošklivého hlenu, tak prostě sirup, klid a za týden dva je to pryč.
Ale nemůžete brát něčí názor na netu jako ten správný, když ten, kdo psa vyšetřil, je veterinář. Když dal ATB, asi k tomu měl důvod. Ale určitě by psa měl nejdřív vidět.

Proč hned? ATB se dají při nějakém vážnějším stavu

Právě, že jsem někde četla názory, že ATB se dávají proto, aby se to do nějakého vážnějšího stavu nedostalo.

Fena měla zvýšenou teplotu, teklo ji z očí. Hárá, takže je oslabená.

Mokré jídlo dávám, vývar dávám. Nedávám suché granule.

Jinak právě u psa mi ten průběh už teď připadá horší, než u feny. Fena se "dávila" a kašlala jen při pohybu, rozrušení. Pes se dáví a kašle i v klidu, když leží a tak nějak celkově kašle víc a častěji.

Ale nemůžete brát něčí názor na netu jako ten správný, když ten, kdo psa vyšetřil, je veterinář. Když dal ATB, asi k tomu měl důvod. Ale určitě by psa měl nejdřív vidět.

Jo, to je jasné. Jen mě zajímají názory. Léčbu stejně nechám na našem vetovi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.2.2020 09:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Psincakem a prujmy je ted zamorena cela republika snad. Je toho strasne moc.

Moje stene ho melo je to cca mesic? Rukavy z obran jsou zdroj, bohuzel...
ATB nedavam, dostal vysoke davky C-cka a nesteroidy ( aby mu splaskly sliznice).
Antibiotika nebyli zatim potreba nikdy.
A vetsinou si to ti psi takhle odmarodi jednou poradne a pak uz neonemocni.
Aspon u tech starsich to tak bylo.

29.2.2020 10:04
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Psincakem a prujmy je ted zamorena cela republika snad. Je toho strasne moc.

Moje stene ho melo je to cca mesic? Rukavy z obran jsou zdroj, bohuzel...
ATB nedavam, dostal vysoke davky C-cka a nesteroidy ( aby mu splaskly sliznice).
Antibiotika nebyli zatim potreba nikdy.
A vetsinou si to ti psi takhle odmarodi jednou poradne a pak uz neonemocni.
Aspon u tech starsich to tak bylo.

No ony ty ATB byly asi hlavně kvůli té teplotě a tomu, jak ji teklo z očí.

Na obranách jsme byli naposledy cca 14 dní před tím, než je kašel projevil, takže z toho to asi nebude. Nicméně byli jsme na výstavě - takže předpokládám, že to chytla tam.

Jo tak ještě céčko dám...


Edit.: ještě prosím - za jak dlouho bylo štěndo OK? Já teďka zrušila to zkoušení postrojů, příští sobotu máme téměř celodenní trénink - taky ruším, a pak nějak nevím, jak plánovat dál. Asi zatím nic

29.2.2020 15:55
Dája6

XXX.XXX.97.195

marcelaamax

Dobrý den,
ohledně psincáku, já u mých psů ho snad ani nikdy pořádně neměla, snad jen jednou, ale to bylo jen, že jsem si myslela, že pokašlává. Jen tak pro jistotu jsem koupila sirup a dávala jen preventivně. Zbytek jsem dojela já protože mi chutnal
Za mě teda pokud je forma lehčí a pes není nijak viditelně na tom špatně tak určitě bez ATB. Jen ten sirup a na týden klid. Pokud bych viděla zhoršení určitě vet.
Jinak nic jiného s tím nenaděláte. Jen je podle mě blbost cpát hned ATB. U mě co mám psy už 50let tak nikdy ATB nebylo a to jsme měly i kotcové NO i cvičáky. Nevím nějak mi připadá, že dnešní doba i vůči zvířatům je jiná a já jsem spíš stará škola, veta fakt jen v krajním případě a to i u ladí, lékaře jen v krajním případě
Dája

29.2.2020 18:01
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Dája6 napsal(a):
marcelaamax

Dobrý den,
ohledně psincáku, já u mých psů ho snad ani nikdy pořádně neměla, snad jen jednou, ale to bylo jen, že jsem si myslela, že pokašlává. Jen tak pro jistotu jsem koupila sirup a dávala jen preventivně. Zbytek jsem dojela já protože mi chutnal
Za mě teda pokud je forma lehčí a pes není nijak viditelně na tom špatně tak určitě bez ATB. Jen ten sirup a na týden klid. Pokud bych viděla zhoršení určitě vet.
Jinak nic jiného s tím nenaděláte. Jen je podle mě blbost cpát hned ATB. U mě co mám psy už 50let tak nikdy ATB nebylo a to jsme měly i kotcové NO i cvičáky. Nevím nějak mi připadá, že dnešní doba i vůči zvířatům je jiná a já jsem spíš stará škola, veta fakt jen v krajním případě a to i u ladí, lékaře jen v krajním případě
Dája

Já rozhodnutí, zda ATB ano či ne, nechávám čistě na našem vetovi, věřím mu.

Vy píšete, že vaši psi trošku pokašlávali, že jste si skoro nevšimla. U nás byl ten průběh ale jiný - fena kašlala dost, dávila se a dávila bílý hlen, teklo ji z očí. Prostě třeba pár minut jen stála a dávila se. Nechtěla jsem ji původně tahat na vet - aby nenakazila ostatní psy. Mám u nás na vet kamarádku sestřičku a ta když fenu viděla, tak mi říkala, ať prostě jedu, že si myslí, že tohle na ATB je. No tak jsme teda nakonec po konzultaci s vetem jeli a měla horečku a vet říkal, že to na ATB opravdu je. Já mu věřím.

Jinak taky s každou blbostí nelítám k vetovi.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.2.2020 19:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

za jak dlouho bylo štěndo OK?

cca tyden jsem ho nechala v klidu. ale jemu po 4-5ti dnech uplne ustoupili příznaky.
po 14 dnech zacal zase trénovat.

jestli mají ATB a horecku - min. tyden po dobrani leku bych netrénovala.

Uživatel s deaktivovaným účtem

29.2.2020 19:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

pes uz nekdy psincak mel? nebo je to taky poprvé?

1.3.2020 06:14
Dája6

XXX.XXX.97.195

marcelaamax

Dobré ránko,
a tak to je jiná věc, tenhle popis je fakt na veta😢.
Tak ať se broučkům daří a rychle nachlazení zvládnou, píšu oba protože ten druhý chytne psincák taky, tomu nezabrání te😷.
Dája

1.3.2020 09:10
marcelaamax

XXX.XXX.140.187

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
pes uz nekdy psincak mel? nebo je to taky poprvé?

Je to poprvé, nikdy to nemel.

Uz ma i pes ATB, celou noc se davil a vykaslaval bílou penu. Je úplně hotovej, je vidět, že mu fakt neni dobře. Fena to ma tyden, cely týden ji drzim v naprostém klidu a i pres ATB obcas ještě zakasle.

1.3.2020 17:08
domi.t

XXX.XXX.168.141

marcelaamax napsal(a):
Je to poprvé, nikdy to nemel.

Uz ma i pes ATB, celou noc se davil a vykaslaval bílou penu. Je úplně hotovej, je vidět, že mu fakt neni dobře. Fena to ma tyden, cely týden ji drzim v naprostém klidu a i pres ATB obcas ještě zakasle.

Držíme palce aj labky,nech sú chlapci čím skôr fit 🙂

1.3.2020 17:10
fikovnice

XXX.XXX.134.107

domi.t napsal(a):
Držíme palce aj labky,nech sú chlapci čím skôr fit 🙂

Taky tak, jen je to jeden kluk a jedna holka.

1.3.2020 17:19
GAELLE

XXX.XXX.55.67

marcelaamax napsal(a):
Je to poprvé, nikdy to nemel.

Uz ma i pes ATB, celou noc se davil a vykaslaval bílou penu. Je úplně hotovej, je vidět, že mu fakt neni dobře. Fena to ma tyden, cely týden ji drzim v naprostém klidu a i pres ATB obcas ještě zakasle.

tak snad jim to zabere a bude brzy líp. držím oběma pěsti

1.3.2020 18:31
janajana65

XXX.XXX.13.254

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Sourozenci nejsou dobrý nápad. Ale proč, co já vím.

Ono je to docela logické. :) Sourozenci přijdou do puberty současně, oba se najednou snaží dostat na co nejvyšší pozici a ta hierarchie se vytváří hůř, protože jsou si "rovni". Pokud je jeden starší, většinou má přirozenou alfa pozici a když puberťák začne něco zkoušet, jen si ty pozice utvrdí. Samozřejmě to není pravidlo, občas mlaďoch staršího převálcuje, ale obecně si to lépe ujasní různě staří psi, než ti stejně staří. :)

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.3.2020 18:49
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Je to poprvé, nikdy to nemel.

Uz ma i pes ATB, celou noc se davil a vykaslaval bílou penu. Je úplně hotovej, je vidět, že mu fakt neni dobře. Fena to ma tyden, cely týden ji drzim v naprostém klidu a i pres ATB obcas ještě zakasle.

Jestli se s timhle pes nikdy nesetkal, opravdu to muze mit blby prubeh.
Tak snad jim bude brzy lepe

1.3.2020 19:29
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jestli se s timhle pes nikdy nesetkal, opravdu to muze mit blby prubeh.
Tak snad jim bude brzy lepe

Jak fena, tak pes to maji poprvé. A můžu teda říct, ze je fakt lituju, momentálně hlavně psa - chodí, natahuje, dáví se a ja mu nemůžu pomoct.

Vždycky jsem si myslela, že pri psincaku psi jen kaslaji, psikaji a ne ze by to mohlo mít takový průběh.

1.3.2020 21:34
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

marcelaamax napsal(a):
Jak fena, tak pes to maji poprvé. A můžu teda říct, ze je fakt lituju, momentálně hlavně psa - chodí, natahuje, dáví se a ja mu nemůžu pomoct.

Vždycky jsem si myslela, že pri psincaku psi jen kaslaji, psikaji a ne ze by to mohlo mít takový průběh.

U některých to má takový průběh, prý. Mí..skoro jsem ani nepoznala že ho mají. Berňák zakašlal možná 5 krát, samík ani to ne. Nikdo se nedávil. Jitrocelák jsem měla zrovna vyrobený svůj, nic jiného jsem nemusela, ani nedávala. Mamky Mandy ho měla tuším vloni, ta se jí trochu dávila, první den, to mi volala, že Mandy má asi něco v krku, hned mi bylo jasné, protože to pár dní před tím, někdo vzpomenul, že jeho pes to má. Ale hned jak dala jitrocelák(z lékárny) tak už jen trochu kašlala, ještě cca tři dny.

1.3.2020 21:38
fikovnice

XXX.XXX.134.203

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jestli se s timhle pes nikdy nesetkal, opravdu to muze mit blby prubeh.
Tak snad jim bude brzy lepe

"Petrahei" - prosím, jak dlouho může psincák cca trvat? Mohou to být týdny nebo i měsíce?
Někde jsem psala o kašli našeho psa. A dozvěděla jsem se tu, že to sedí právě na psincák. Tak jsem příbuzné donutila, aby s pesanem zajeli k vet. Od dr. dostal jitrocelový sirup. Teta tvrdí, že mu to pomáhá. Ale když za ním přijedu a vítá mě, spustí mu to dost často zase tady ten kašel - záchvat, na jehož konci se začne dávit na zvracení.

2.3.2020 07:09
domi.t

XXX.XXX.131.130

fikovnice napsal(a):
Taky tak, jen je to jeden kluk a jedna holka.

Preklep-mali to byť chlpáči

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.3.2020 11:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Jak fena, tak pes to maji poprvé. A můžu teda říct, ze je fakt lituju, momentálně hlavně psa - chodí, natahuje, dáví se a ja mu nemůžu pomoct.

Vždycky jsem si myslela, že pri psincaku psi jen kaslaji, psikaji a ne ze by to mohlo mít takový průběh.

ne, opravdu rozjety psincak není nic hezkého.
a vydesi často -akorát vet rikal, ze fakt jezdi lidi na pohotovost, ze pes ma urcite něco zaseklého v krku, ze to nemůže byt "jen" psincak.

2.3.2020 11:58
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
ne, opravdu rozjety psincak není nic hezkého.
a vydesi často -akorát vet rikal, ze fakt jezdi lidi na pohotovost, ze pes ma urcite něco zaseklého v krku, ze to nemůže byt "jen" psincak.

Jo, to věřím, ono to fakt hezké neni. Me teda napadnul psincak jako první hlavně z toho důvodu, ze jsem byla s fenou na výstavě. No a pak už jsem jen četla clanky, kde uváděli, ze to vypadá jakoby mel pes neco v krku, mrkla jsem na nejaka videa a bylo to jasné.

Jinak teda na dnešek uz konečně klidna noc, kdy se pes davil jen jednou, jinak celkem klidně spal. Po ranu zase začínal a ted je to zase lepší, tak snad uz to začne ustupovat.

Ale ještě k tomu rozjetý - od té doby co mela první příznaky fena, tak dostává sirup i pes, oba dostávají caj, vývar. A u psa to bylo takhle nehezke opravdu z hodiny na hodinu, predtim ani naznak kaslani. Az se v noci prostě vzbudil a davil se s pauzama az do rana.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.3.2020 13:37
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Jo, to věřím, ono to fakt hezké neni. Me teda napadnul psincak jako první hlavně z toho důvodu, ze jsem byla s fenou na výstavě. No a pak už jsem jen četla clanky, kde uváděli, ze to vypadá jakoby mel pes neco v krku, mrkla jsem na nejaka videa a bylo to jasné.

Jinak teda na dnešek uz konečně klidna noc, kdy se pes davil jen jednou, jinak celkem klidně spal. Po ranu zase začínal a ted je to zase lepší, tak snad uz to začne ustupovat.

Ale ještě k tomu rozjetý - od té doby co mela první příznaky fena, tak dostává sirup i pes, oba dostávají caj, vývar. A u psa to bylo takhle nehezke opravdu z hodiny na hodinu, predtim ani naznak kaslani. Az se v noci prostě vzbudil a davil se s pauzama az do rana.

Ještě nějakou dobu bude vyvolávat kašlání jakkoliv tlak na hrtan, hlavně obojek. Tak by bylo lepší vodit dobu na kšandách ( pardon - postroji ), ale to vy asi máte.

2.3.2020 13:52
lupus4

XXX.XXX.205.61

To nebyli na psincák očkovaní ? Já to dávám v multivakcině od nepaměti (už dlouho...) přesto se to na závodech (přes 600 psů) občas u někoho vyskytlo...

2.3.2020 13:59
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

lupus4 napsal(a):
To nebyli na psincák očkovaní ? Já to dávám v multivakcině od nepaměti (už dlouho...) přesto se to na závodech (přes 600 psů) občas u někoho vyskytlo...

Právě, ze nebyli :-/. Chovatelka mi to radila, právě kvůli závodům a akcím, kde je hodně psů. Ja to měla v plánu, ale nějak jsem na to úplně zapomněla. Každopádně az budou zdraví, tak je očkovat dám.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.3.2020 14:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Právě, ze nebyli :-/. Chovatelka mi to radila, právě kvůli závodům a akcím, kde je hodně psů. Ja to měla v plánu, ale nějak jsem na to úplně zapomněla. Každopádně az budou zdraví, tak je očkovat dám.

a jakou kombinovanou vakcinu mají vasi psi?

ale jinak -i přes ockovani se psi nakazi.
zkousela jsme ockovat i neockovat - a na tom malem vzorku psu, co mam k dispozici -proste to bylo jedno.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.3.2020 14:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
"Petrahei" - prosím, jak dlouho může psincák cca trvat? Mohou to být týdny nebo i měsíce?
Někde jsem psala o kašli našeho psa. A dozvěděla jsem se tu, že to sedí právě na psincák. Tak jsem příbuzné donutila, aby s pesanem zajeli k vet. Od dr. dostal jitrocelový sirup. Teta tvrdí, že mu to pomáhá. Ale když za ním přijedu a vítá mě, spustí mu to dost často zase tady ten kašel - záchvat, na jehož konci se začne dávit na zvracení.

psincak je vir. infekce, zdravy pes s tim dele nez tyden nebojuje.
pokud se nepridaji další komplikace - pak to muze trvat dele ( bakterialni infekce, srdce atd. atd)

podle me to, co ma vas pes urcite není psincak, ale bud důsledek psincaku,
nebo něco uplne jiného.
jitrocelovy sirup je placebo pro tetu

2.3.2020 14:23
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

Očkování máme tohle, nebo to v te vakcíně je zahrnuto? 🤔

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.3.2020 14:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

No nevim nevim očkování. Kašel je z mnoha příčin, bakterie, viry, když to není psinka a tak, tak je to psincový kašel...odkaz.. Těžko se naočkuje všechno...odkaz..
Asi tak jako očkovat na lidský kašel, který je při kolika nemocích. Je to kašel, který způsobila nákaza něčím.
Očkování je proti .. odkaz.. a jen zmírňuje, nebo taky ne, průběh.. odkaz..
https://zverolekarka.com/psincovy-kasel/

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.3.2020 15:34
Uživatel s deaktivovaným účtem

marcelaamax napsal(a):
Očkování máme tohle, nebo to v te vakcíně je zahrnuto? 🤔

jo, proti tomu virovemu je ockovaní a je to v této kombinaci

a da se ještě ockovat solo, proti bakteriálnímu puvodci.

to je to, co jsem psala -ze jsem to zkousela - ale ze i presto nemoc probehla
ano, pise se, ze ma pak mirnejsi prubeh, kdyz je pes ockovan.
no -nemyslim si to, ale prokazene to nemam

mirnejsi to je, když se psi nakazi podruhe i bez ockovani


takze vydrzet a hlavne doléčit.

2.3.2020 19:34
conie

XXX.XXX.206.202

domi.t napsal(a):
Mockrat dakujeme! :)

Psincak je co? Psinka? Alebo som uplne mimo?😆 To viete,zasa ta slovencina

Psincový kašel - infekce horních cest dýchacích, přenosná mezi psy, kterou si právě často pořídíte na výstavě, na cvičáku, závodech apod.

2.3.2020 20:02
lupus4

XXX.XXX.205.61

Máte někdo zkušenost s očkováním?

mám, a chytli to jen jednou (od sousedů na stake outu), neprojevil se ani u všech a během cca týdne byl pryč (měli to asi jen 3 z 10)

2.3.2020 20:23
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

lupus4 napsal(a):
Máte někdo zkušenost s očkováním?

mám, a chytli to jen jednou (od sousedů na stake outu), neprojevil se ani u všech a během cca týdne byl pryč (měli to asi jen 3 z 10)

Me právě chovatelka, co ma smecku psu, říkala, ze kdyz nebyli očkování, tak si fo z výstavy (jezdi fakt hooodne) vždy jeden pes dotahnul a nakazil pak vsechny ostatní a celkově se ta léčba protáhla. Od te doby, co jsou očkování, tak prý maji klid.

Je to teda něco, udržet psy v klidovém režimu, zaměstnávám hlavu o sto šest, ale i tak, ten pohyb jim chybi. Dneska uz jsem teda fenu na kratší prochazku bez lítání vzala, psa zatím jen na kratoucke vencici procházky.

A snad uz to bude dobrý, fena uz skoro nekasle. Pes dneska jeste párkrát zakaslal, ale uz se nedavi a nezvraci.

2.9.2020 13:44
domi.t

XXX.XXX.131.130

Ahojte! :)

Len tak na pobavenie :) Venčím si tak v metskom parku Nefret, "debatíme". V preklade ja žvaním samé bláboly a Nefret sa tvári,že ma nepozná Zrazu štekot,dychčanie a vidím,ako sa na nás valí fakt extrémne obézny fr. buldoček. Ledva ho tie tenké nohy niesli, dychčal ako po minimálne polmaratone a s revom skákal okolo Nefret. Tá sa samozrejme nenechá, postavila sa na zadné a celkom slušne po ňom zarevala. To už k nám doleteli dvaja chlapi(až neskôr mi doplo,že sú pár), že či si nemôžem toho agresívneho čuvača držať na uzde! Mne skoro oči vypadli-nie od toho,že nikoho ani nenapadne,že Nefret je GR,lebo to už dávno neriešim a bavím sa na tom...ale od toho,že ich pes po nás vyštartuje,ona sa len bráni a je vlastne agresívna. Pekne som im to vytmavila, prečo si nevedia udržať psa oni. Výhovorka,že sa im vyšmykol z obojku. Moja otázka-prečo teda nemá postroj a náhubok? Pozerali na mňa ako na blázna a že ved by ich Frenk zožral,ak by sa mu pokúsili dať náhubok! A ja že super,tak nech vonku radšej zožerie niekoho druhého. Ešte som im odporučila, nech mu upravia stravu a pridajú pohyb,lebo pes sa týmto spôsobom len ťažko dožije nejakého slušného veku. No tak nakoniec som bola ja drzá, Nefret agresívny čuvač,len oni sú tí najuvedomelejší

Kto to dočítal až sem, ďakujem Nás nezabiú vojny,náboženstvo,alkohol ani covid...nás zabije vlastná sprostosť A stále viac a viac sa mi potvrdzuje, že malí psi sú teda väčší agresovi než tí velkí Česť výnimkám!

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.9.2020 15:06
Uživatel s deaktivovaným účtem

domi.t napsal(a):
Ahojte! :)

Len tak na pobavenie :) Venčím si tak v metskom parku Nefret, "debatíme". V preklade ja žvaním samé bláboly a Nefret sa tvári,že ma nepozná Zrazu štekot,dychčanie a vidím,ako sa na nás valí fakt extrémne obézny fr. buldoček. Ledva ho tie tenké nohy niesli, dychčal ako po minimálne polmaratone a s revom skákal okolo Nefret. Tá sa samozrejme nenechá, postavila sa na zadné a celkom slušne po ňom zarevala. To už k nám doleteli dvaja chlapi(až neskôr mi doplo,že sú pár), že či si nemôžem toho agresívneho čuvača držať na uzde! Mne skoro oči vypadli-nie od toho,že nikoho ani nenapadne,že Nefret je GR,lebo to už dávno neriešim a bavím sa na tom...ale od toho,že ich pes po nás vyštartuje,ona sa len bráni a je vlastne agresívna. Pekne som im to vytmavila, prečo si nevedia udržať psa oni. Výhovorka,že sa im vyšmykol z obojku. Moja otázka-prečo teda nemá postroj a náhubok? Pozerali na mňa ako na blázna a že ved by ich Frenk zožral,ak by sa mu pokúsili dať náhubok! A ja že super,tak nech vonku radšej zožerie niekoho druhého. Ešte som im odporučila, nech mu upravia stravu a pridajú pohyb,lebo pes sa týmto spôsobom len ťažko dožije nejakého slušného veku. No tak nakoniec som bola ja drzá, Nefret agresívny čuvač,len oni sú tí najuvedomelejší

Kto to dočítal až sem, ďakujem Nás nezabiú vojny,náboženstvo,alkohol ani covid...nás zabije vlastná sprostosť A stále viac a viac sa mi potvrdzuje, že malí psi sú teda väčší agresovi než tí velkí Česť výnimkám!

Bohužel to co popisujete je něco, co už se mi stávalo za mých mladých let, když jsem měla ovčandu....přiběhne malý psík, který štěká na mojí velkou psí holku, skáče okolo, doráží (byl to pudlík), jeho panička se baví s jinou paní asi o deset metrů dál a vůbec si ho nevšímá, mojí feně která mi šlape způsobně u nohy na vodítku dojde trpělivost, otočí hlavu k psíkovi a vyjde z ní hluboké a hlasité "blaf blaf" a v klidu pokračuje dál...načež se pudlík z hysterickým štěkotem běží schovat za svojí paničku, načež je mi řečeno, ať si toho agresivního psa pořádně držím a proč nemá košík.....
Takže tohle je něco, co se v každé generaci opakuje.

Nicméně já musím říct, že jsem naopak příjemně překvapená, jak teď chodím kvůli Gině víc do civilizace, tak jsme ještě nenarazili na malého psího agresora a provokatéra a dokonce většina těch malých pejsků ani nemá problém se s Ginou normálně pozdravit, i když už je Ginuša veliká......teda čivavu jsme zatím potkali tváří v tvář jen jednu, ale jorků a skorojorků docela dost a musím teda pochválit všechny......

6.12.2020 14:54
fikovnice

XXX.XXX.55.20

Zdravím!
Nezobrazují se mi emotikony a tedy možnost vložit je. Ne, že by na tom stál svět, ale je problém na mé straně nebo na stránkách iFAUNY?

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.12.2020 15:10
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Zdravím!
Nezobrazují se mi emotikony a tedy možnost vložit je. Ne, že by na tom stál svět, ale je problém na mé straně nebo na stránkách iFAUNY?

Mě se zobrazují...píšu z počítače.

6.12.2020 15:12
Dája6

XXX.XXX.236.52

A co to je? Já jsem na PC blb, tak nevím 🤫
Dája

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.12.2020 15:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dája6 napsal(a):
A co to je? Já jsem na PC blb, tak nevím 🤫
Dája

emotikony= .....

6.12.2020 15:21
Dája6

XXX.XXX.236.52

Hmmm jako pěkní smajlíci, ale bohužel stále se nechytám😜

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.12.2020 16:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dája6 napsal(a):
Hmmm jako pěkní smajlíci, ale bohužel stále se nechytám😜

emotikon=smajlík

6.12.2020 16:31
Dája6

XXX.XXX.236.52

Ahaaaa, tak to jsem netušila, fakt ne🤣. Zase jsem v obraze.
Děkuji 👏

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.12.2020 16:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Zdravím!
Nezobrazují se mi emotikony a tedy možnost vložit je. Ne, že by na tom stál svět, ale je problém na mé straně nebo na stránkách iFAUNY?

Jste na mobilu nebo počítači? Smajlíci se nezobrazí, když máte neaktuální verzi operačního systému (to asi ne, ale vím, že to dělal chrome ve win7) nebo prohlížeče.
Zkuste jiný prohlížeč, nebo koukněte vpravo nahoře, jestli tam není vykřičník, který značí, že máte prohl. aktualizovat.. na to jen klik.. V telefonu kouknout na aktualizace a když tak restart.

6.12.2020 19:34
fikovnice

XXX.XXX.135.9

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Jste na mobilu nebo počítači? Smajlíci se nezobrazí, když máte neaktuální verzi operačního systému (to asi ne, ale vím, že to dělal chrome ve win7) nebo prohlížeče.
Zkuste jiný prohlížeč, nebo koukněte vpravo nahoře, jestli tam není vykřičník, který značí, že máte prohl. aktualizovat.. na to jen klik.. V telefonu kouknout na aktualizace a když tak restart.

Díky, "Megííí", V IT, počítačích, atd. jsem fakt tupec!
Na iFAUNU chodím zásadně z noťasu - nakonec pomohlo restartovat...a je pravda, že v nabídce bylo vlastně jen "aktualizovat a restartovat". Tak snad už to bude OK. Ale v té době, kdy jsem psala o pomoc , tak se mi i velmi divně řadila vlákna, teď už vše vypadá v pořádku!

A Vám samozřejmě moc děkuju za rady - vím, že právě Vy jste přes PC, IT, atd.

6.12.2020 19:36
fikovnice

XXX.XXX.135.9

Jinak odjakživa chodím na iFAUNU z Mozilly, a nikdy nějaké větší problémy nebyly, tak mě to celkem překvapilo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.12.2020 20:16
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Jinak odjakživa chodím na iFAUNU z Mozilly, a nikdy nějaké větší problémy nebyly, tak mě to celkem překvapilo.

Taky používám mozzilu...

Já jsem takový ten počítačový expert, co když něco nefunguje správně, tak udělá restartování a samozřejně při velkých problémech je tady zázračná kombinace tlačítek CTRL-ALT-DELETE

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.12.2020 20:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dája6 napsal(a):
Ahaaaa, tak to jsem netušila, fakt ne🤣. Zase jsem v obraze.
Děkuji 👏

Jo jo...za mých mladších let to prostě byly smajlíci :-))) ale asi se všichni nesmějou, tak už to označení není přesné a emotikon je výstižnější :-((

Ale stejně, když budu chtí vyjádřit, že je mi z něčeho blivno, tak sem napíšu, že mi chybí blicí smajlík a ne emotikon a myslém, že nejsem zdaleka jediná.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.12.2020 21:53
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Taky používám mozzilu...

Já jsem takový ten počítačový expert, co když něco nefunguje správně, tak udělá restartování a samozřejně při velkých problémech je tady zázračná kombinace tlačítek CTRL-ALT-DELETE

A to jste šikovná :-) mně když to nejde, tak mám na stole takové starobylé dřevěné kladívko.

7.12.2020 06:31
rapotacka11

XXX.XXX.224.174

Můj malý vnuk použije pěst.
(když je to moc pomalé-při hře)
Zeťák to po jeho zásahu sice zprovoznil,
ale tedy bez zvuku .
Potřebuji nový přístroj, ale až po vánocích.

7.12.2020 07:33
domi.t

XXX.XXX.18.34

Ja štandardne trocha odveci,ale dúfam,že ste mali pekný mikulášsky víkend😉My hej,tak prikladám fotky😉

Nefret tvrdila,že voda s teplotou 3 stupne je tak akurát😂

7.12.2020 09:19
Dája6

XXX.XXX.237.12

bella.pokorna

Dobrý den,
u nás celkově se svátky až tak nehrotí a proč? Protože už jsme fosil, dítě je na svojém, vnučky bydlí daleko, tak že u nás vždy pracovně a nebo gaučink s procházkou.
Jo a tady fakt nechodil Mikuláš, bylo naprosto ticho.
Dája

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.12.2020 11:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

rapotacka11 napsal(a):
Můj malý vnuk použije pěst.
(když je to moc pomalé-při hře)
Zeťák to po jeho zásahu sice zprovoznil,
ale tedy bez zvuku .
Potřebuji nový přístroj, ale až po vánocích.

Zkoušela jste sluchátka? Výstup na sluchátka? Tam se mohou dát i bedničky.. :-)

7.12.2020 13:33
GAELLE

XXX.XXX.66.235

domi.t napsal(a):
Ja štandardne trocha odveci,ale dúfam,že ste mali pekný mikulášsky víkend😉My hej,tak prikladám fotky😉

Nefret tvrdila,že voda s teplotou 3 stupne je tak akurát😂

Krásné fotky i příroda. Já s koupáním skončila letos po Dušičkách
Ale kdybych měla sebou Nefret nebo Arga možná by mne do vody zlákali
hezký advent Bello

7.12.2020 13:58
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

GAELLE napsal(a):
Krásné fotky i příroda. Já s koupáním skončila letos po Dušičkách
Ale kdybych měla sebou Nefret nebo Arga možná by mne do vody zlákali
hezký advent Bello

A já Belle chtěla napsat, že ty tam nejspíš vlezeš taky! Neteče mi teplá voda. Máme strašný problém s vápencem a ucpanýma veškerýma bateriema(vlastní studna) pořád se to čistí dokola, ale ten sprchový panel bych musela rozdělat a po tom, co jsem to udělala na umyvadle v koupelně a ventil se protáčí a nejde už pustit si fakt netroufám. Takže se sprchuju vlažnou vodou, která ještě teda zvládne téct Fuj, hrůza a hlavu si musím chodit mít jinam

7.12.2020 14:42
rapotacka11

XXX.XXX.224.174

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Zkoušela jste sluchátka? Výstup na sluchátka? Tam se mohou dát i bedničky.. :-)

Dík za radu.
Nezkoušela.
Zvuk to má, rozumět tomu nejde,
chrčí to, je to "nestravitelný", rve to uši.
Tenhle PC je už opravdu za zenitem,
je starý, i klávesnice není úplná ... nemá ani baterii.
Musí být v síti.
Mám ještě jeden, relativně nový - nesedly jsme si spolu.

Nerozumím tomu vůbec !
Ale myslím - vidím, že to má asi "přijímač" signálu
a ten je mizerný, slabý. S tím starým je neporovnatelný.
Nechci se ted před vánocemi s dětmi radit. To až po
a koupím si nový, snad budou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.12.2020 15:52
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A to jste šikovná :-) mně když to nejde, tak mám na stole takové starobylé dřevěné kladívko.

Poklepový systém mi na počítače nikdy nefungoval....ono tak nějak přístrojů na které to zabírá ubývá.......naštěstí moje pračka na tenhle systém stále slyší...horší je to s televizí, když to byly bedny, tak stačilo takovým speciálním grifem bouchnout a většinou dobrý....dneska je to placatý, není kam bouchnout a když to není s obrazem ok, tak člověk může čumět jak triubka...teda poté, co provede základní opravářské úkony...vypne, zapne a zkontroluje, že je dobře zastrčenej kabel.......a přitom já byla v opravách poklepem tááák dobrá

7.12.2020 15:56
Varaxi

XXX.XXX.1.226

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Poklepový systém mi na počítače nikdy nefungoval....ono tak nějak přístrojů na které to zabírá ubývá.......naštěstí moje pračka na tenhle systém stále slyší...horší je to s televizí, když to byly bedny, tak stačilo takovým speciálním grifem bouchnout a většinou dobrý....dneska je to placatý, není kam bouchnout a když to není s obrazem ok, tak člověk může čumět jak triubka...teda poté, co provede základní opravářské úkony...vypne, zapne a zkontroluje, že je dobře zastrčenej kabel.......a přitom já byla v opravách poklepem tááák dobrá

Já to vyřešila.
Nejede to, volám bratrovi, strejdovi, příteli, bratrancovi.
Jede to, tak na to nehrabu.
Systém zatím nezklamal. :)

7.12.2020 19:49
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A to jste šikovná :-) mně když to nejde, tak mám na stole takové starobylé dřevěné kladívko.

No, soused na chatě v dobách hluboké totality míval televizi, kterou vždycky vzpamatovala jedna dobře mířená...ale můj komp na tělesný tresty není zvyklej, my spolu fungujeme spíš pozitivkou

7.12.2020 19:54
Terven

XXX.XXX.110.191

domi.t napsal(a):
Ja štandardne trocha odveci,ale dúfam,že ste mali pekný mikulášsky víkend😉My hej,tak prikladám fotky😉

Nefret tvrdila,že voda s teplotou 3 stupne je tak akurát😂

Mno, Vikinka taky nemá zábrany vykoupat se v zimě, blbý je, že chodí oblečená. Takže už se stalo, že jsme se vracely z vycházky a nesla jsem si mokrou softshelku v sáčku na bobky

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.12.2020 20:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
No, soused na chatě v dobách hluboké totality míval televizi, kterou vždycky vzpamatovala jedna dobře mířená...ale můj komp na tělesný tresty není zvyklej, my spolu fungujeme spíš pozitivkou

Tu jsme měli všichni :-) Zvrchu se plesklo do dřeva a přestal skákat obraz.
Mám to kladívko pozitivně - jen tam pozitivně leží, když se zařízení bude chovat pozitivně, tak bude vše pozitivní.
Ne, nebudu zlá, jenom bych s tím občas mrskla z okna, ale tak velkou zahradu nemám.
Hluboké.. takže jsem stará.

7.12.2020 20:22
Terven

XXX.XXX.110.191

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tu jsme měli všichni :-) Zvrchu se plesklo do dřeva a přestal skákat obraz.
Mám to kladívko pozitivně - jen tam pozitivně leží, když se zařízení bude chovat pozitivně, tak bude vše pozitivní.
Ne, nebudu zlá, jenom bych s tím občas mrskla z okna, ale tak velkou zahradu nemám.
Hluboké.. takže jsem stará.

Jsem starší...ale dělávaly to telky ještě i v totalitě mělčí

Uživatel s deaktivovaným účtem

8.12.2020 08:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

Terven napsal(a):
No, soused na chatě v dobách hluboké totality míval televizi, kterou vždycky vzpamatovala jedna dobře mířená...ale můj komp na tělesný tresty není zvyklej, my spolu fungujeme spíš pozitivkou

Já si vždycky vzpomenu na scénu z Armagedonu, jak letí tím vesmírem a vypadnou jim počítače. A jeden ze členů, původem Rus, popadne francozský klíč a se slovy " já pokažu, kak u nas v Rasii" a začne do přístrojové desky mlátit. A hle, všechny kontrolky se zase rozblikají a mise může úspěšně pokračovat.

8.12.2020 18:33
fikovnice

XXX.XXX.135.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Poklepový systém mi na počítače nikdy nefungoval....ono tak nějak přístrojů na které to zabírá ubývá.......naštěstí moje pračka na tenhle systém stále slyší...horší je to s televizí, když to byly bedny, tak stačilo takovým speciálním grifem bouchnout a většinou dobrý....dneska je to placatý, není kam bouchnout a když to není s obrazem ok, tak člověk může čumět jak triubka...teda poté, co provede základní opravářské úkony...vypne, zapne a zkontroluje, že je dobře zastrčenej kabel.......a přitom já byla v opravách poklepem tááák dobrá

Tak poklepový systém používám u auta. Zrovna dnes jsem bušila do palubní desky! Vypadá to, že se zasekla ručička ukazující teplotu vody v chladiči. Prostě to vypadalo, že je stále na nule, ba možná ještě níž!
Nooo, ale tentokrát tento poklepový systém nepomohl, tak nevím... Jindy jo, a dokonce se mi i stalo, že po důrazném poklepu zhasly kontrolky, které mě byly schopny i znervóznit!

17.12.2020 05:39
impact

XXX.XXX.24.217

Nemůžete mě někdo prosím popostrčit na to téma, jak tu psala paní za tátu, že chtěl adoptovat agresivního psa a nebylo mu to spolkem umožněno?

Mám vyjádření majitelky útulky a nemůžu to téma ani zaboha najít.

17.12.2020 08:30
fikovnice

XXX.XXX.55.29

impact napsal(a):
Nemůžete mě někdo prosím popostrčit na to téma, jak tu psala paní za tátu, že chtěl adoptovat agresivního psa a nebylo mu to spolkem umožněno?

Mám vyjádření majitelky útulky a nemůžu to téma ani zaboha najít.

Já Vám nepomůžu, jen sdělím, že už jsem mockrát pomocí zdejší lupy nemohla najít nějaké téma...nějak divně jim to tu funguje!

Uživatel s deaktivovaným účtem

17.12.2020 08:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Já Vám nepomůžu, jen sdělím, že už jsem mockrát pomocí zdejší lupy nemohla najít nějaké téma...nějak divně jim to tu funguje!

Taky s tím mám občas problém.

17.12.2020 09:08
Varaxi

XXX.XXX.1.226

A je to nové téma? Letošní?
Jinak jo, ta zdejší lupa je blbá, já hledám zásadně přes google.

17.12.2020 09:39
fikovnice

XXX.XXX.134.132

Varaxi napsal(a):
A je to nové téma? Letošní?
Jinak jo, ta zdejší lupa je blbá, já hledám zásadně přes google.

Jj, přesně! Pomocí lupy prd, a pak jsem to zadala do Googlu a vylezlo na mě téma, co jsem chtěla. Ostatně šlo o teď celkem aktuální téma "Daruji psa", kde je ta kopie našeho vestajíka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

19.12.2020 17:59
22.12.2020 19:30
Axyd

XXX.XXX.161.177

Niekdo chce byť zaujímavý.

22.12.2020 19:40
domi.t

XXX.XXX.67.254

Axyd napsal(a):
Niekdo chce byť zaujímavý.

Keď niekto hejtuje,mohol by aspoň vedieť,že sa píše NIEKTO a nie NIEKDO😉

A hlavne ten NIEKTO nepochopil podstatu tejto témy😊Ale ako vidím, ten NIEKTO má potrebu rozširovať zlo v každej téme tu,lebo ju považuje za zbytočnu. Mne len hlava neberie,prečo sa k tým zbytočným témam vôbec vyjadruje? Mlčať je niekedy zlato.

22.12.2020 19:43
Dája6

XXX.XXX.236.214

Axyd napsal(a):
Niekdo chce byť zaujímavý.

Hmmm a vyjste Dežo (de..l).
Pěkné vánoce i takové lidičky má Pánbůh rád👍.
Dája

Uživatel s deaktivovaným účtem

22.12.2020 22:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Axyd napsal(a):
Niekdo chce byť zaujímavý.

Axyde, bylo by fajn, kdybys vyoxydoval.

22.12.2020 23:08
Axyd

XXX.XXX.161.177

domi.t napsal(a):
Keď niekto hejtuje,mohol by aspoň vedieť,že sa píše NIEKTO a nie NIEKDO😉

A hlavne ten NIEKTO nepochopil podstatu tejto témy😊Ale ako vidím, ten NIEKTO má potrebu rozširovať zlo v každej téme tu,lebo ju považuje za zbytočnu. Mne len hlava neberie,prečo sa k tým zbytočným témam vôbec vyjadruje? Mlčať je niekedy zlato.

Prepáčte ale telefón niekedy blbne.

22.12.2020 23:10
Axyd

XXX.XXX.161.177

😂👏😂

22.12.2020 23:12
Axyd

XXX.XXX.161.177

LUDIA JA SOM LEN CHCEL POVEDAŤ ŽE ABY DALI MIESTO ĽUĎOM KTORÝM SKAPÍŇA ANDULKA NIE HENTO. A ZA CHIBU SA OSPRAVEDLŇUJEM BLBNE MY TELEFÓN.

22.12.2020 23:14
Axyd

XXX.XXX.161.177

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Axyde, bylo by fajn, kdybys vyoxydoval.

😠😡😠

22.12.2020 23:17
Axyd

XXX.XXX.161.177

Dája6 napsal(a):
Hmmm a vyjste Dežo (de..l).
Pěkné vánoce i takové lidičky má Pánbůh rád👍.
Dája

Aj vás má rád. Každý robíme omyli.

Axyd. (TS)

Uživatel s deaktivovaným účtem

23.12.2020 09:25
Uživatel s deaktivovaným účtem

Axyd napsal(a):
LUDIA JA SOM LEN CHCEL POVEDAŤ ŽE ABY DALI MIESTO ĽUĎOM KTORÝM SKAPÍŇA ANDULKA NIE HENTO. A ZA CHIBU SA OSPRAVEDLŇUJEM BLBNE MY TELEFÓN.

Telefon napíše CHIBA? To teda fakt blbne.

23.12.2020 11:18
Axyd

XXX.XXX.161.177

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Telefon napíše CHIBA? To teda fakt blbne.

Ale tento telefón mám už dlhšie a kedysi som na ňom písal s chybami. Tak teraz my to "opravuje" s chybami.

2.1.2021 07:20
fikovnice

XXX.XXX.134.230

Teda vůbec to sem nepatří, ale toto mnou celkem zamávalo!!! To je jako Silvestrovský vtípek či co?!? Okopírováno z Novinek:
"Středočeští záchranáři zasahovali ve čtvrtek odpoledne v Jenštejně u Prahy, kde na zahradě u domu uštkl dítě neznámý had. Podle odborníků se má jednat o zhruba dvoumetrového chřestýše, pátrají po něm lidé, kteří mají s chovem jedovatých hadů zkušenosti. Zatím není jasné, zda se někde v okolí opravdu nachází.

Podle odbornice, která viděla velikost toho uštknutí, by se mohlo jednat o dospělého jedince o délce zhruba dva metry a váze až osm kilogramů,” řekl na místě Novinkám odborník, který se chce pokusit hada najít a odchytit. Že jde o chřestýše, bylo údajně zjištěno z rozboru krve kousnuté dívky."

2.1.2021 07:23
fikovnice

XXX.XXX.134.230

Doplnění:
Případem už se zabývá policie. Po neznámém hadovi pátrají lidé, dobrovolní hasiči i místní chovatelé. Ti obešli domy, aby si lidé zavřeli okna i dveře a na zahrady nepouštěli psy. Nikdo v okolí podle místních chovatelů takového hada oficiálně nechová.

Jestli je to vtípek, tak fakt blbej!!!

2.1.2021 07:31
fikovnice

XXX.XXX.134.230

"Leithian", vyzývám Vás, abyste k tomu něco písla!
Je to ve více médiích. Já už se asi nedivím vůbec ničemu. Zítra bude zpráva, že ve Vltavě plave krokodýl...

2.1.2021 07:46
fikovnice

XXX.XXX.134.230

fikovnice napsal(a):
Teda vůbec to sem nepatří, ale toto mnou celkem zamávalo!!! To je jako Silvestrovský vtípek či co?!? Okopírováno z Novinek:
"Středočeští záchranáři zasahovali ve čtvrtek odpoledne v Jenštejně u Prahy, kde na zahradě u domu uštkl dítě neznámý had. Podle odborníků se má jednat o zhruba dvoumetrového chřestýše, pátrají po něm lidé, kteří mají s chovem jedovatých hadů zkušenosti. Zatím není jasné, zda se někde v okolí opravdu nachází.

Podle odbornice, která viděla velikost toho uštknutí, by se mohlo jednat o dospělého jedince o délce zhruba dva metry a váze až osm kilogramů,” řekl na místě Novinkám odborník, který se chce pokusit hada najít a odchytit. Že jde o chřestýše, bylo údajně zjištěno z rozboru krve kousnuté dívky."

....to je/musí být totální nesmysl! Jak by probůh mohli odhadnout hmotnost hada? A jak by had, notabene chřestýš fungoval v takovéto kose... A do třetice - chřestýší uštknutí - to už je mazec a fatální konec není výjimkou...

Asi mě nějak zarazily ty stovky lidí (blbejch stejně jako já ), co o tom čile diskutují!

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 08:28
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
....to je/musí být totální nesmysl! Jak by probůh mohli odhadnout hmotnost hada? A jak by had, notabene chřestýš fungoval v takovéto kose... A do třetice - chřestýší uštknutí - to už je mazec a fatální konec není výjimkou...

Asi mě nějak zarazily ty stovky lidí (blbejch stejně jako já ), co o tom čile diskutují!

Je to cele nejake podivne, had by musel prchnou z nektereho domu pobliz, urcite by dlouhodobe neaktivoval venku v techto teplotách. Plus 2m chrestys a 8 leta par kg holcicka? Asi nemusim pokracovat,ze? Pritom dle infa z medii je mimo ohrozeni?

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 09:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já mám info přímo od chovatelky, která v místě bydlí, že PČR k tomu ani nechtěla vyjet, volali se hasiči a prohledávají lokalitu. Jinak venčit psi se prostě musí, ale holt na vodítku. Jsem sama zvědavá, jestli ho najdou, nejspíš je už někde zalezlý a aby tam nebyl až do jara.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 09:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já mám info přímo od chovatelky, která v místě bydlí, že PČR k tomu ani nechtěla vyjet, volali se hasiči a prohledávají lokalitu. Jinak venčit psi se prostě musí, ale holt na vodítku. Jsem sama zvědavá, jestli ho najdou, nejspíš je už někde zalezlý a aby tam nebyl až do jara.

Hadi si zimoviste nenachazi snadno, u nas terénními vyzkumy potvrzeno, ze po generace vyuzivaji stejne misto a nechavaji pachove znacky i pro mladata, rozhodne kdyz uprostred zimy vyhodim hada ven, nebude vedet, kam ma zamirit / musi byt nekde prakticky na dosah

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 09:22
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Hadi si zimoviste nenachazi snadno, u nas terénními vyzkumy potvrzeno, ze po generace vyuzivaji stejne misto a nechavaji pachove znacky i pro mladata, rozhodne kdyz uprostred zimy vyhodim hada ven, nebude vedet, kam ma zamirit / musi byt nekde prakticky na dosah

Tak to by ho snad brzo měli odchytit.
Údajně prý snad může mít až 2,5 metru, je to možné?

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 10:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak to by ho snad brzo měli odchytit.
Údajně prý snad může mít až 2,5 metru, je to možné?

Diamantovy (C. adamanteus) i skalní (C. atrox) mohou teto delky dosahnout, ale spis to vidim na velke oci..

2.1.2021 12:09
fikovnice

XXX.XXX.135.72

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je to cele nejake podivne, had by musel prchnou z nektereho domu pobliz, urcite by dlouhodobe neaktivoval venku v techto teplotách. Plus 2m chrestys a 8 leta par kg holcicka? Asi nemusim pokracovat,ze? Pritom dle infa z medii je mimo ohrozeni?

Ano, souhlasím s Vámi, že to celé nějak nesedí. Já teď dopoledne neměla čas to dál sledovat, je nějaký vývoj? To zakejhala novinářská kachna???

2.1.2021 12:11
fikovnice

XXX.XXX.135.72

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já mám info přímo od chovatelky, která v místě bydlí, že PČR k tomu ani nechtěla vyjet, volali se hasiči a prohledávají lokalitu. Jinak venčit psi se prostě musí, ale holt na vodítku. Jsem sama zvědavá, jestli ho najdou, nejspíš je už někde zalezlý a aby tam nebyl až do jara.

Počkej, Ali, takže je to pravda??? A myslíš, že jde fakt o chřestýše??? Máš více infa? My jsme fakt národ k "popukání" - nejdřív mamba visící kdesi na zahradě na stromě a teď chřestýš!!!?

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 12:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nikdo to zvíře neviděl, myslí si, že je to chřestýš, nebo velká zmije,
podle velikosti rány - vzdálenost zubů - a že prokousl botu.

2.1.2021 12:14
fikovnice

XXX.XXX.135.72

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Diamantovy (C. adamanteus) i skalní (C. atrox) mohou teto delky dosahnout, ale spis to vidim na velke oci..

Já také... Mně se to prostě celé nezdá...
Asi jste terarista... Předpokládám, že chovatelů jedáků u nás moc není, a když, tak jsou to spíš různé druhy zmijí, ne? Kolik může být ofic. chovatelů chřestýšů...??? Samozřejmě ti, co chovají načerno, to je věc druhá...

2.1.2021 12:17
fikovnice

XXX.XXX.135.72

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nikdo to zvíře neviděl, myslí si, že je to chřestýš, nebo velká zmije,
podle velikosti rány - vzdálenost zubů - a že prokousl botu.

No právě. Celý je to divný. A neurotoxiny přece produkuje x druhů hadů, pochybuji, že by tak rychle určili, že jde o jed zrovna chřestýše. Ale co jsem ráno četla, tak varianta je, že se to stalo přímo u chovatele, a aby neměl průser, tak to reprodukovali jako že had na zahradě. Ale taky to vše může být JPP...

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 12:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
....to je/musí být totální nesmysl! Jak by probůh mohli odhadnout hmotnost hada? A jak by had, notabene chřestýš fungoval v takovéto kose... A do třetice - chřestýší uštknutí - to už je mazec a fatální konec není výjimkou...

Asi mě nějak zarazily ty stovky lidí (blbejch stejně jako já ), co o tom čile diskutují!

To bylo první, co mě napadlo. Při těchto teplotách že by byl nějaký had aktivní?

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 12:47
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Počkej, Ali, takže je to pravda??? A myslíš, že jde fakt o chřestýše??? Máš více infa? My jsme fakt národ k "popukání" - nejdřív mamba visící kdesi na zahradě na stromě a teď chřestýš!!!?

No, pravda je, že nějaký had to je, obyvatelé byli varováni a stále se hledá. Víc info nemám.

Přijde mně divný, že kousl osmiletou holku a nic jí není. Jsem si myslela, že chřestýš je echt jedovatá potvora...

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 12:48
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Je to cele nejake podivne, had by musel prchnou z nektereho domu pobliz, urcite by dlouhodobe neaktivoval venku v techto teplotách. Plus 2m chrestys a 8 leta par kg holcicka? Asi nemusim pokracovat,ze? Pritom dle infa z medii je mimo ohrozeni?

Ne, had 2 metry a 8 kilo. Bližší informace k holčičce tam nejsou.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 12:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne, had 2 metry a 8 kilo. Bližší informace k holčičce tam nejsou.

Na idnes je ale fakt psáno, že osmiletá holka.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 13:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

S tim jedem je to slozitejsi, je to složitá smes polypeptidu (bilkovin) a i v ramci druhu a populaci je to slozeni rozdilne. V Africe jsou zaznamenana i umrti deri na hady u nas povazovane za neskodne nebo velmi malo jedovate 🙄 jeste me napada dalsi vec - uzovky v pripade nejvetsi vytocenosti chresti ocaskem take - nehraji si na chrestyse, je to proste soucast jejich obranneho chovani - a deti ve veku par let, ktere tam byly s ni, nebudou prilis dobre v popisu 'zleho' hada, ktery zautocil na jedno z nich 🙂

2.1.2021 14:51
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Info z nemocnice + herpetologa bylo, že jí podali protichřestýší sérum a štěstí bylo, že ji kousnul do boty, takže většinu jedu zachytila bota. Jinak je to celé divné až divnější Nějak nevěřím ani polovině z toho. Chovatelé hadů z okolí - žádnému had neutekl. To je tam co: ráj chovatelů jedovatých hadů? Já nemám v okolí a nejsem si jistá, jestli vůbec ve vesnici jediného. Těžko se ten had plazil kilometry, takže kolik je tam v okolí probůh těch chovatelů??

2.1.2021 15:07
lupus4

XXX.XXX.205.61

Z jiného soudku. Dnes ráno pes podivně blbnul, když jsme přišli k autu. Nastartuju
- divné zvuky z motoru...zhasnu, zvednu kapotu...a tam zapasovanej...pěknej zrzavej kocour tož že ho vytáhnu za ocas ven, měl na to jiný názor - zapasoval se ještě hloub a na další "povytažení" to vzal až dolu a ven...snad se už bude vyhřívat jinde ...

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 15:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

My jsme si takhle ukoncili kote, nikoho z nas nenapadlo ho hledat v motoru, nevim, kde tam bylo ukryte, ale nezvladlo to 🙄

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 15:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
My jsme si takhle ukoncili kote, nikoho z nas nenapadlo ho hledat v motoru, nevim, kde tam bylo ukryte, ale nezvladlo to 🙄

I my jsme takhle přišli o koťátko. Když u pošty ve vsi vyskočilo kotě z motoru, bylo odchyceno, ale druhé bylo vypadlé na silnici a to bylo přejeté. To, které vyskočilo, bylo popálené a dlouho se léčilo, ale dožila se ( kočička ) cca 13 let a byla bezva myšilovka. A všetečka, která zalézala na nejnemožnější místa až do konce.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 15:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Někde jsem četla, že v zimě by řidič měl před nastartováním zabouchat na kapotu.

2.1.2021 16:04
lupus4

XXX.XXX.205.61

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Někde jsem četla, že v zimě by řidič měl před nastartováním zabouchat na kapotu.

aby se lépe černý pasažer přikrčil

tohle bylo na celkem rušné ulici, včera jsme přijeli tak v 16:30, čili ráno v 9.00, zahříval kocour motor - určitě už né motor kocoura
ale, jó, člověk by se tam měl mrknout...

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 16:11
Uživatel s deaktivovaným účtem

K hadovi :
Podle poslední (?) zprávy hasiči ukončili pátrání po zahradách s tím, že počkají do sv. Jiří. Když jsem viděla záběr na jednu garáž.....Asi nebude v zimě v zahradách, ale někde namotaný okolo trubky s teplou vodou, v garáži u topení, kde se jen temperuje....Co by dělal venku.

neverend

2.1.2021 16:16
neverend

XXX.XXX.213.247

To už mám skoro automatické tu kontrolu jestli něco nechrápe u motoru. 😀 Tak můžu si za to sám když všechno nakrmím. 😀 Pak tu máme kuny,ježky a nedávno tu byl k vidění i vlk. Soukromého daňka co na Vás čumí i s jablkem v hubě.😀 Ten už je tak drzej, že ani od vrat neuteče když vyjíždím autem.😀

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 16:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

neverend napsal(a):
To už mám skoro automatické tu kontrolu jestli něco nechrápe u motoru. 😀 Tak můžu si za to sám když všechno nakrmím. 😀 Pak tu máme kuny,ježky a nedávno tu byl k vidění i vlk. Soukromého daňka co na Vás čumí i s jablkem v hubě.😀 Ten už je tak drzej, že ani od vrat neuteče když vyjíždím autem.😀

Tak daňky nemáme, bohužel. Vlk už pod hřebenem viděn byl. A také nás navštívila losice :-)) Daněk by se mi líbil.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 17:18
Uživatel s deaktivovaným účtem

My nemáme po Silvestru nic.
Včera a dnes naše stádo nepřišlo, neviděla a neslyšela jsem ani dravce
a ani jedna myš se neukázala. Hledají se dva psi.
A aby se našli rychleji, včera i dnes rány pokračují, jen trochu, ale ..

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.1.2021 17:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

Nám při ohňostroji utekl zajíc. 🤨

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2021 16:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Nám při ohňostroji utekl zajíc. 🤨

A řekla jste psovi?

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2021 17:42
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A řekla jste psovi?

Když on spinkal... :-))

3.1.2021 17:45
fikovnice

XXX.XXX.134.178

neverend napsal(a):
To už mám skoro automatické tu kontrolu jestli něco nechrápe u motoru. 😀 Tak můžu si za to sám když všechno nakrmím. 😀 Pak tu máme kuny,ježky a nedávno tu byl k vidění i vlk. Soukromého daňka co na Vás čumí i s jablkem v hubě.😀 Ten už je tak drzej, že ani od vrat neuteče když vyjíždím autem.😀

Bratranec takto jezdil s mrtvou kočkou...no bůhví jak dlouho. Až po nějaké době mu byl divnej smrad - otevřel kapotu...a tam mrtvolka kočky.

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2021 17:46
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Když on spinkal... :-))

Tak kdo by nespinkal, po dobré večeři :-)
Já myslela "hele, náhodou neviděls zajíce?"
A Vy máte zajíce doma, jako doma, nebo v králíkárně? Teda měli jste :-) Nebo to je zajíc divoký, nalezený?

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.1.2021 18:03
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak kdo by nespinkal, po dobré večeři :-)
Já myslela "hele, náhodou neviděls zajíce?"
A Vy máte zajíce doma, jako doma, nebo v králíkárně? Teda měli jste :-) Nebo to je zajíc divoký, nalezený?

To víte, ohaře ohňostroje nevzrušují, tak si, potvůrka, spí jako by se nevybuchovalo. Zvedl hlavu až o půlnoci, když vyletěl špunt z bublinek - počastoval nás otráveným pohledem, kdo si to dovolil ho vzbudit, že, otočil se na druhý bok a spal až do rána.

Zajíc je divoký, a navíc není náš, ale jen “náš”. Ještě “máme” kosa a červenku a hrdličku. A ježka. Bydlí nám pod oknem, už roky. :-)) Já toho zajíce viděla utéct, akorát jsem šla vyvětrat, když zdrhal. Ještě jsem ho neviděla, ale snad se vrátí. Těm ostatním by bylo smutno, je jich tady celá rodina. ;-)

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 11:06

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 11:24
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
https://www.novinky.cz/krimi/clanek/dite-z-jenstejna-mozna-zadny-had-neustknul-40346939

Bych si i vsadila, že to byl jejich pes.

My jsme tipovali spis drat, z plotu nebo tak, kdo vi? Omluva vsem osocenym a vyslychanym chovatelum nejspis nehrozi 🙄

6.1.2021 11:27
Varaxi

XXX.XXX.1.226

U nás se tipuje jehla nějakého narkomana. Jsme tu holt konspirační teoretici. :)

6.1.2021 11:31
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Varaxi napsal(a):
U nás se tipuje jehla nějakého narkomana. Jsme tu holt konspirační teoretici. :)

Byl to dvojzub, jehla asi né. Té holce je 6? Snad není problém dostat pravdu z 6letého děcka... Takové manévry kvůli tomu, bych jí dala po hubě

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 12:15
Uživatel s deaktivovaným účtem

Hm, to je bezva, hlavně že obyvatelé obce byli pořádně vystrašení a báli se venčit psy. Bylo mně to podezřelý hned, když se žádnej had nenašel.

6.1.2021 12:31
Varaxi

XXX.XXX.1.226

lesnížínka napsal(a):
Byl to dvojzub, jehla asi né. Té holce je 6? Snad není problém dostat pravdu z 6letého děcka... Takové manévry kvůli tomu, bych jí dala po hubě

Je poznat, že nejste máma. :)
Ono je to těžké, vyděšené plačící děcko Vám toho moc neřekne. Bez ohledu na to, že samo třeba neví, co to bylo. Mohlo jen ucítit bolest a utéct.

6.1.2021 12:38
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Varaxi napsal(a):
Je poznat, že nejste máma. :)
Ono je to těžké, vyděšené plačící děcko Vám toho moc neřekne. Bez ohledu na to, že samo třeba neví, co to bylo. Mohlo jen ucítit bolest a utéct.

Po minutě možná, ne po x hodinách. Nejsem máma, ale byla jsem děcko. Nejednou jsem měla hřebík v noze) i přes botu, desku s hřebíkem vytáhnula, sundala botu, vymáčkla ránu a šla to ukázat našim...a ti mi to prolili slivkou. Žádné drámo se nekonalo. Nebylo mi asi 6, protože to bych si nejspíš nepamatovala, ale třeba 8.
Vyděšené plačící děcko nic neřekne...ale vidělo hada Kdo tedy viděl toho hada?

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 12:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Po minutě možná, ne po x hodinách. Nejsem máma, ale byla jsem děcko. Nejednou jsem měla hřebík v noze) i přes botu, desku s hřebíkem vytáhnula, sundala botu, vymáčkla ránu a šla to ukázat našim...a ti mi to prolili slivkou. Žádné drámo se nekonalo. Nebylo mi asi 6, protože to bych si nejspíš nepamatovala, ale třeba 8.
Vyděšené plačící děcko nic neřekne...ale vidělo hada Kdo tedy viděl toho hada?

Jó, časy se mění. V roce 1914 mašírovali osmnáctiletí na bojiště, dnes jsou dvacetiletí
teenageři.

6.1.2021 12:49
Varaxi

XXX.XXX.1.226

lesnížínka napsal(a):
Po minutě možná, ne po x hodinách. Nejsem máma, ale byla jsem děcko. Nejednou jsem měla hřebík v noze) i přes botu, desku s hřebíkem vytáhnula, sundala botu, vymáčkla ránu a šla to ukázat našim...a ti mi to prolili slivkou. Žádné drámo se nekonalo. Nebylo mi asi 6, protože to bych si nejspíš nepamatovala, ale třeba 8.
Vyděšené plačící děcko nic neřekne...ale vidělo hada Kdo tedy viděl toho hada?

Prej nikdo neviděl hada. Prej to snad odhadl doktor, že by to mohlo být hadí uštknutí.
Ale kdo ví, co bylo a jak se to stalo.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 13:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Varaxi napsal(a):
Prej nikdo neviděl hada. Prej to snad odhadl doktor, že by to mohlo být hadí uštknutí.
Ale kdo ví, co bylo a jak se to stalo.

Cynicky vzato, kolik ustknuti hadem videl cesky lekar nebo clen zachranneho tymu? Statisticky umira 1 az 2 lide na zivocisne toxiny rocne a vetsinou jde o tezke alergiky a pobodani vcelami atd. Za smrtelnou davku pro cloveka se povazuje 20 mg jedu zmije a tolik ho bezne ani k dispozici nema (o pripadu, kdy odebrali jedine zmiji 39 mg, bych se zminovat nemel 🤨😁)

6.1.2021 13:56
fikovnice

XXX.XXX.135.187

Varaxi napsal(a):
Prej nikdo neviděl hada. Prej to snad odhadl doktor, že by to mohlo být hadí uštknutí.
Ale kdo ví, co bylo a jak se to stalo.

Vždyť mleli, že to byl chřestýš (!) a že zkoumali jed a bla bla bla. Od začátku to bylo podezřelé...

6.1.2021 13:56
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

To jsem zvědavá, jestli se to nějak dořeší.

Ale teda netroufla bych si takhle od oka z ničeho obviňovat 6ti leté dítě, nebo mu to mít za zlé. Vždyť ta holčička opravdu nic vidět nemusela, případně může být třeba ovlivněna rodičema..

6.1.2021 13:56
fikovnice

XXX.XXX.135.187

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Cynicky vzato, kolik ustknuti hadem videl cesky lekar nebo clen zachranneho tymu? Statisticky umira 1 az 2 lide na zivocisne toxiny rocne a vetsinou jde o tezke alergiky a pobodani vcelami atd. Za smrtelnou davku pro cloveka se povazuje 20 mg jedu zmije a tolik ho bezne ani k dispozici nema (o pripadu, kdy odebrali jedine zmiji 39 mg, bych se zminovat nemel 🤨😁)

Jaké zmiji? Berusce?

6.1.2021 13:58
fikovnice

XXX.XXX.135.187

marcelaamax napsal(a):
To jsem zvědavá, jestli se to nějak dořeší.

Ale teda netroufla bych si takhle od oka z ničeho obviňovat 6ti leté dítě, nebo mu to mít za zlé. Vždyť ta holčička opravdu nic vidět nemusela, případně může být třeba ovlivněna rodičema..

Těžko říct....ale ten chřestýš mi přišel jako šílená hovadina!!! Vždyť vůbec, kolik je v celé ČR chovatelů chřestýšů?? Můj odhad je, že tak do počtu 5 chovatelů.

6.1.2021 14:05
marcelaamax

XXX.XXX.189.249

fikovnice napsal(a):
Těžko říct....ale ten chřestýš mi přišel jako šílená hovadina!!! Vždyť vůbec, kolik je v celé ČR chovatelů chřestýšů?? Můj odhad je, že tak do počtu 5 chovatelů.

Taky mi to přišlo divné. Ale nikde se snad nepsalo, že toho hada to dítě vidělo, ne?

6.1.2021 14:10
fikovnice

XXX.XXX.135.187

marcelaamax napsal(a):
Taky mi to přišlo divné. Ale nikde se snad nepsalo, že toho hada to dítě vidělo, ne?

Myslím, že ne. O to víc bylo divné, že se psalo o chřestýši... To už, když už, bych brala, že děcko fakt kousla užovka, jak psal tuším "Skeeve". Ony kousnout můžou, nasírací je hlavně u. hladká. Ale i na ně už je/byla strašná kosa!

6.1.2021 14:12
fikovnice

XXX.XXX.135.187

fikovnice napsal(a):
Těžko říct....ale ten chřestýš mi přišel jako šílená hovadina!!! Vždyť vůbec, kolik je v celé ČR chovatelů chřestýšů?? Můj odhad je, že tak do počtu 5 chovatelů.

Edit: Teda mám na mysli legální chovatelé, kteří jsou zaregistrovaní, že mají jedáky. Kolik je nelegálních, netuším. Tu mambu ta divná osoba, co se jí nechala v sebevražedném úmyslu uštknout a pak z toho bylo fakt "Halóóó" ;-), taky koupila na černým trhu...

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 14:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Jaké zmiji? Berusce?

Ano. Druhy poddruh V. b. bosniensis je na tom s toxicitou dost jinak, ale u nas nezije, jak uz jeho oznaceni prozrazuje

6.1.2021 14:18
fikovnice

XXX.XXX.135.187

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ano. Druhy poddruh V. b. bosniensis je na tom s toxicitou dost jinak, ale u nas nezije, jak uz jeho oznaceni prozrazuje

Nooo, já mám z hadů fobii, možná mě znáte z terarijní diskuze, kde jsem dávala i nějaké foto "mojí" zahradní užovky. Ale ta fobie mě nějak donutila si ty hady sestudovat...
To Vy jste asi terarista; kolik myslíte, že obecně je chovatelů jedáků v ČR?

6.1.2021 14:23
Varaxi

XXX.XXX.1.226

fikovnice napsal(a):
Edit: Teda mám na mysli legální chovatelé, kteří jsou zaregistrovaní, že mají jedáky. Kolik je nelegálních, netuším. Tu mambu ta divná osoba, co se jí nechala v sebevražedném úmyslu uštknout a pak z toho bylo fakt "Halóóó" ;-), taky koupila na černým trhu...

To znám. To byla Kleopatra.

6.1.2021 14:36
fikovnice

XXX.XXX.135.187

Varaxi napsal(a):
To znám. To byla Kleopatra.

Ale Druhá...

6.1.2021 14:38
fikovnice

XXX.XXX.135.187

Varaxi napsal(a):
To znám. To byla Kleopatra.

Stejně, co se těm lidem honí (nebo naopak nehoní ) v hlavě, když zvolí takovýto způsob odchodu z tohoto světa! Třeba je to zas rychlé, i když u té Kleopatry II. to trvalo nejméně týden či dva...

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 15:39
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Stejně, co se těm lidem honí (nebo naopak nehoní ) v hlavě, když zvolí takovýto způsob odchodu z tohoto světa! Třeba je to zas rychlé, i když u té Kleopatry II. to trvalo nejméně týden či dva...

Já bych to rozšířila : Co se honí lidem v hlavě, když zvolí odchod......A je už jedno, jestli had. I když, když si chtějí zachovat jakýsi status, tak se nenechají rozčvrtit vlakem.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 15:41
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Vždyť mleli, že to byl chřestýš (!) a že zkoumali jed a bla bla bla. Od začátku to bylo podezřelé...

Já jsem četla, že rozbory z krve ani z prokousnuté boty ještě nejsou hotové. Holčina žádné hadí sérum nedostala, protože se nevědělo, jaký had. Na chřestýše to tipovali odborníci podle velikosti a razance "kousnutí" (přes botu).

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 15:56
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Nooo, já mám z hadů fobii, možná mě znáte z terarijní diskuze, kde jsem dávala i nějaké foto "mojí" zahradní užovky. Ale ta fobie mě nějak donutila si ty hady sestudovat...
To Vy jste asi terarista; kolik myslíte, že obecně je chovatelů jedáků v ČR?

No, neni jich malo a ne vsichni maji vyrizene povoleni, ale ti, ktere znam, kupoval jsem od nich odchovy nebo naopak, to berou vazne - mistnosti i teraria zabezpecena, určitá kontrola kupujiciho (chovatel neni uredni osoba a nesmi si ani rici o OP, nebo cokoliv jineho). Tak nejak o sobe vime, kdo co chova, zda ma odchovy apod. Samozrejme ne do posledního zvirete. Podobne pripady, jako ta nestastna mamba jsou opravdu vyjimecne a byvaji selhanim nahodnych vlastniku, nikoliv chovatelu

6.1.2021 16:43
fikovnice

XXX.XXX.135.187

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já bych to rozšířila : Co se honí lidem v hlavě, když zvolí odchod......A je už jedno, jestli had. I když, když si chtějí zachovat jakýsi status, tak se nenechají rozčvrtit vlakem.

Tak ono zase "Orionko" nepodceňujte depresi nebo i existenční stav, kdy dotyčný přijde úúúplně o vše - i takové případy se dějí - třeba mu rodina přide o život při autonehodě, dotyčný pak přijde o práci + ... Já vím, to už moc kombinuji. Ale třeba mému strýci se oběsila manželka a asi 8 let nato jeho syna (= můj bratranec) zabilo polské hovado v autě, které přejelo dvě silné čáry a vyrobilo čelní střet! Dodnes má můj strýc obrovský obdiv z mé strany, že to ustál - i bez jakékoli návštěvy třeba psychologa.
Osobně se mi už mockrát nechtělo žít, ale zároveň mám v sobě něco, o čem píšete Vy - něco, co mi ten "odchod" nedovolí. Ale evidentně to nemají všichni...
Ad rozčtvrcení vlakem - to je i kus sobectví - především vůči fírovi! Pravdou je, že dotyčný nad tímto asi vůbec nepřemýšlí.

6.1.2021 16:46
fikovnice

XXX.XXX.135.187

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já jsem četla, že rozbory z krve ani z prokousnuté boty ještě nejsou hotové. Holčina žádné hadí sérum nedostala, protože se nevědělo, jaký had. Na chřestýše to tipovali odborníci podle velikosti a razance "kousnutí" (přes botu).

Spíš "odborníci", ne? Mně přijde, že podobnou rozteč zubů musí mít značný počet hadů. I podobnou délku zubů - navíc si myslím, že ne vždy had zajede do těla celou délkou zubů. Zkušenější nechť mě event. opraví!

6.1.2021 16:59
lupus4

XXX.XXX.205.61

Škoda, že už není Petr Voženílek , který byl výborný herpetolog a hlavně i srandista.
Jsem moc rád, že jsem měl možnost se s ním osobně poznat.
Jani rozšiř si vzdělání a přečti si od něho Ty zmije nebo Můj život mezi hady a jinou havětí poučné i zábavné čtení ...
Bohužel sám na jeďáky "dojel" asi po 50 tým uštknutí...

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 17:31
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):
Škoda, že už není Petr Voženílek , který byl výborný herpetolog a hlavně i srandista.
Jsem moc rád, že jsem měl možnost se s ním osobně poznat.
Jani rozšiř si vzdělání a přečti si od něho Ty zmije nebo Můj život mezi hady a jinou havětí poučné i zábavné čtení ...
Bohužel sám na jeďáky "dojel" asi po 50 tým uštknutí...

54,Vipera latastei

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 18:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):
Škoda, že už není Petr Voženílek , který byl výborný herpetolog a hlavně i srandista.
Jsem moc rád, že jsem měl možnost se s ním osobně poznat.
Jani rozšiř si vzdělání a přečti si od něho Ty zmije nebo Můj život mezi hady a jinou havětí poučné i zábavné čtení ...
Bohužel sám na jeďáky "dojel" asi po 50 tým uštknutí...

Jeho přednášky byly úžasné....a hlavně se člověk fakt nenudil

Neregistrovaný uživatel

6.1.2021 18:51
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.27.123

Kdyby ji kousnul chrestys neodejde druhej nebo treti den domu ani nahodou a je fuk jestli by ji dal plnou nebo malou davku jedu. V techto teplotach co byli hadi nekteri prezijou ale rozhodne nelezou a nekousou. Serum se dava az ve chvili kdy clovek kolabuje nikoli preventivně protoze muze ublizit stejne jako jed samotny navic fakt ho nema kazda nemocnice neb velice kratka (nekdy i v radu dnu) trvanlivost. Pochybuju ze by to u nas nemocnice meli co vim vždycky skorem se to tahalo zpoza hranic.
Jsou jen dve možnosti. Bud holku kousnul nakej had nekde na navsteve a majitele hada laici totalni takze netusili co vubec maj doma (nejspis neco neskodnyho) nebo ye holka napichla na draty u plotu a buhviproc to hodili na hada.
Cela ta kauza je velky nesmyslny humbuk o hovinku

Neregistrovaný uživatel

6.1.2021 18:52
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.27.123

fikovnice napsal(a):
Spíš "odborníci", ne? Mně přijde, že podobnou rozteč zubů musí mít značný počet hadů. I podobnou délku zubů - navíc si myslím, že ne vždy had zajede do těla celou délkou zubů. Zkušenější nechť mě event. opraví!

Jedaci urco ne tem staci "liznout". Neco jinyho jsou skrtici. Tam kdyz se zakousnou je to nadoraz.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 20:00
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Stejně, co se těm lidem honí (nebo naopak nehoní ) v hlavě, když zvolí takovýto způsob odchodu z tohoto světa! Třeba je to zas rychlé, i když u té Kleopatry II. to trvalo nejméně týden či dva...

Se jenom ptám - neurotoxin bych čekala, že zabere rychle.? Nejsem zběhlá v hadích jedech.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 20:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Se jenom ptám - neurotoxin bych čekala, že zabere rychle.? Nejsem zběhlá v hadích jedech.

Kazde kousnuti je unikatni a i v ramci druhu ma kazde zvire ponekud odlišné slozeni jedu nebo % zastoupeni slozek, takze tezko rict, ale zastava dychacich svalu nebude uplne slucitelna se zachovanim zivotnich funkci, zejmena u par kg vaziciho ditete 🙄

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 21:08
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Kazde kousnuti je unikatni a i v ramci druhu ma kazde zvire ponekud odlišné slozeni jedu nebo % zastoupeni slozek, takze tezko rict, ale zastava dychacich svalu nebude uplne slucitelna se zachovanim zivotnich funkci, zejmena u par kg vaziciho ditete 🙄

Já reagovala na tu Kleopatru. Pokud se dle legendy nechala uštknout kobrou, tak by měla umřít rychle.

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 21:17
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já reagovala na tu Kleopatru. Pokud se dle legendy nechala uštknout kobrou, tak by měla umřít rychle.

Cytotoxiny rozkladaji tkan, a to chvili trva (dny), jeste se zminuje zmije rohata (Cerates cerastes), ale to neni tak sexy jako kobra

6.1.2021 21:50
lupus4

XXX.XXX.205.61

tak kobra má (jestli se nepletu) neurotoxin , který způsobuje nervovou paralýzu - čili se "obět" udusí, za pár minut
zmijka má hemotoxin a tam je to na "dlouho" - nekrózy atd...
ale už je to dávno, co sem to amatérsky studoval

Uživatel s deaktivovaným účtem

6.1.2021 21:57
Uživatel s deaktivovaným účtem

lupus4 napsal(a):
tak kobra má (jestli se nepletu) neurotoxin , který způsobuje nervovou paralýzu - čili se "obět" udusí, za pár minut
zmijka má hemotoxin a tam je to na "dlouho" - nekrózy atd...
ale už je to dávno, co sem to amatérsky studoval

Tak nějak to je. Ale už asi těžko zjistíme, kterým že to hadem se nechala Kleopatra uštknout.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.1.2021 00:02
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Tak nějak to je. Ale už asi těžko zjistíme, kterým že to hadem se nechala Kleopatra uštknout.

Kobrou egyptskou, jina tam snad nezije, a oskliva smrt zarucena 🙄 kobry mohou mit i cytotoxiny, jedy jsou dost rozsahle smesi peptidu a dalsich latek, treba prave u chrestysu i napomahaji traveni ustknute koristi

7.1.2021 13:12
fikovnice

XXX.XXX.135.189

lupus4 napsal(a):
Škoda, že už není Petr Voženílek , který byl výborný herpetolog a hlavně i srandista.
Jsem moc rád, že jsem měl možnost se s ním osobně poznat.
Jani rozšiř si vzdělání a přečti si od něho Ty zmije nebo Můj život mezi hady a jinou havětí poučné i zábavné čtení ...
Bohužel sám na jeďáky "dojel" asi po 50 tým uštknutí...

Děkuji moc za tip!
Já jsem toho pána znala, teda jen podle jména, i vím, že bohužel zemřel po uštknutí. Knížky ale neznám a ráda přečtu!

7.1.2021 13:16
fikovnice

XXX.XXX.135.189

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Já reagovala na tu Kleopatru. Pokud se dle legendy nechala uštknout kobrou, tak by měla umřít rychle.

Já ale psala o Kleopatře II. , tj. o té ženě, co se schválně nechala uštknout mambou. A ta dostala sérum, co si pamatuji. Jen měla nějak strašně moc komorbidit, byla tuším nějakou dobu v umělém spánku a po 2 týdnech (+-) umřela. Teda nějak takto si to pamatuji.

7.1.2021 13:17
fikovnice

XXX.XXX.135.189

lupus4 napsal(a):
tak kobra má (jestli se nepletu) neurotoxin , který způsobuje nervovou paralýzu - čili se "obět" udusí, za pár minut
zmijka má hemotoxin a tam je to na "dlouho" - nekrózy atd...
ale už je to dávno, co sem to amatérsky studoval

Já se domnívám, že máš pravdu... Jak jsem psala někde výše, taky jsem si hady sestudovávala.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.1.2021 13:19
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Já ale psala o Kleopatře II. , tj. o té ženě, co se schválně nechala uštknout mambou. A ta dostala sérum, co si pamatuji. Jen měla nějak strašně moc komorbidit, byla tuším nějakou dobu v umělém spánku a po 2 týdnech (+-) umřela. Teda nějak takto si to pamatuji.

A nejdriv tvrdili, ze nezemřela na nasledky kousnuti, pak zas, ze jo.. Cosi shnileho je v state danskem? A nejen tam

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.1.2021 13:21
Uživatel s deaktivovaným účtem

fikovnice napsal(a):
Já ale psala o Kleopatře II. , tj. o té ženě, co se schválně nechala uštknout mambou. A ta dostala sérum, co si pamatuji. Jen měla nějak strašně moc komorbidit, byla tuším nějakou dobu v umělém spánku a po 2 týdnech (+-) umřela. Teda nějak takto si to pamatuji.

A jó, pořadová číslovka mi ušla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.1.2021 16:30
Uživatel s deaktivovaným účtem

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
A nejdriv tvrdili, ze nezemřela na nasledky kousnuti, pak zas, ze jo.. Cosi shnileho je v state danskem? A nejen tam

Hlavně jsou média ( mluvená i tištěná ) absolutní žumpa, kde se předvádějí, kdo víc bulvár. V tištěných ( a internetových ) dělají běžně pravopisné chyby a v těch mluvených agresivně štěkají, sem tam to vylepší anglickým přízvukem - asi aby byli světoví.

9.1.2021 11:40
RozaTonda-mopsi

XXX.XXX.58.59

fikovnice napsal(a):
Těžko říct....ale ten chřestýš mi přišel jako šílená hovadina!!! Vždyť vůbec, kolik je v celé ČR chovatelů chřestýšů?? Můj odhad je, že tak do počtu 5 chovatelů.

Já viděla v televizi telefonni rozhovor s maminkou holčičky.
Nebyla to rozhodne Česka, tipla bych Ukrajinu... Byla rozlicena, ještě pry , že holka tady nepotkala krokodyla 😉

z tech původních zpráv bylo jisto jiste , ze se jedna o hada ;-) Mluvil tam i pan přes hady. Mluvili o davce jedu a protijedu???

A po pár dnech kolega v práci mi říka- on to had vůbec nebyl 🙈

Ale jako jo, holčička se urcite lekla, pak viděli 2 dirky a tak z toho vypadl had ... Podle mě sama neví, co to bylo , takže tady ani nejde o lhaní ... proste to v te panice z nich vylezlo ...

Zase si ale říkám, když se místo tak dokonale prohledávalo, že se nenašel Předmět doličny ? Prkno , hřebíky , nebo cokoliv na co tam šlápla?

Je zde krásné vidět co dokáže panika, média ... Z komara velbloud ... a tady došli zrovna na chřestýše
- ještě to mohl byt taky upír 😊

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2021 12:20
Uživatel s deaktivovaným účtem

RozaTonda-mopsi napsal(a):
Já viděla v televizi telefonni rozhovor s maminkou holčičky.
Nebyla to rozhodne Česka, tipla bych Ukrajinu... Byla rozlicena, ještě pry , že holka tady nepotkala krokodyla 😉

z tech původních zpráv bylo jisto jiste , ze se jedna o hada ;-) Mluvil tam i pan přes hady. Mluvili o davce jedu a protijedu???

A po pár dnech kolega v práci mi říka- on to had vůbec nebyl 🙈

Ale jako jo, holčička se urcite lekla, pak viděli 2 dirky a tak z toho vypadl had ... Podle mě sama neví, co to bylo , takže tady ani nejde o lhaní ... proste to v te panice z nich vylezlo ...

Zase si ale říkám, když se místo tak dokonale prohledávalo, že se nenašel Předmět doličny ? Prkno , hřebíky , nebo cokoliv na co tam šlápla?

Je zde krásné vidět co dokáže panika, média ... Z komara velbloud ... a tady došli zrovna na chřestýše
- ještě to mohl byt taky upír 😊

- ještě to mohl byt taky upír

Každé správné dítě má upíra v bytě.

Takže upír by byl asi v poho

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2021 14:07
Uživatel s deaktivovaným účtem

RozaTonda-mopsi napsal(a):
Já viděla v televizi telefonni rozhovor s maminkou holčičky.
Nebyla to rozhodne Česka, tipla bych Ukrajinu... Byla rozlicena, ještě pry , že holka tady nepotkala krokodyla 😉

z tech původních zpráv bylo jisto jiste , ze se jedna o hada ;-) Mluvil tam i pan přes hady. Mluvili o davce jedu a protijedu???

A po pár dnech kolega v práci mi říka- on to had vůbec nebyl 🙈

Ale jako jo, holčička se urcite lekla, pak viděli 2 dirky a tak z toho vypadl had ... Podle mě sama neví, co to bylo , takže tady ani nejde o lhaní ... proste to v te panice z nich vylezlo ...

Zase si ale říkám, když se místo tak dokonale prohledávalo, že se nenašel Předmět doličny ? Prkno , hřebíky , nebo cokoliv na co tam šlápla?

Je zde krásné vidět co dokáže panika, média ... Z komara velbloud ... a tady došli zrovna na chřestýše
- ještě to mohl byt taky upír 😊

Upír přece kouše do krku.

9.1.2021 14:14
lesnížínka

XXX.XXX.148.5

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Upír přece kouše do krku.

Tam se ta tepna líp hledá Ale nějakej ,,mladej, blbej, nezkušenej"....?

Uživatel s deaktivovaným účtem

9.1.2021 19:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

lesnížínka napsal(a):
Tam se ta tepna líp hledá Ale nějakej ,,mladej, blbej, nezkušenej"....?

Leda to.

15.1.2021 20:13
fikovnice

XXX.XXX.134.105

RozaTonda-mopsi napsal(a):
Já viděla v televizi telefonni rozhovor s maminkou holčičky.
Nebyla to rozhodne Česka, tipla bych Ukrajinu... Byla rozlicena, ještě pry , že holka tady nepotkala krokodyla 😉

z tech původních zpráv bylo jisto jiste , ze se jedna o hada ;-) Mluvil tam i pan přes hady. Mluvili o davce jedu a protijedu???

A po pár dnech kolega v práci mi říka- on to had vůbec nebyl 🙈

Ale jako jo, holčička se urcite lekla, pak viděli 2 dirky a tak z toho vypadl had ... Podle mě sama neví, co to bylo , takže tady ani nejde o lhaní ... proste to v te panice z nich vylezlo ...

Zase si ale říkám, když se místo tak dokonale prohledávalo, že se nenašel Předmět doličny ? Prkno , hřebíky , nebo cokoliv na co tam šlápla?

Je zde krásné vidět co dokáže panika, média ... Z komara velbloud ... a tady došli zrovna na chřestýše
- ještě to mohl byt taky upír 😊

Jakejsi "hadolog" pak dával rozhovor, četla jsem to. Že pozemek komplet prošel a že našel rozpletené pletivo někde u země a dva dráty, které přesně odpovídaly rozteči těch "zubů"!

Akorát nepochopím, že když už vznikla historka o hadovi, tak proč proboha zrovna chřestýš...?! Vždyť to bylo fakt šíleně nesmyslné... Kdyby si aspoň vybrali naši zmiji, i když i ona je samozřejmě teď hibernovaná.

Přidejte reakci

Přidat smajlík