Dobrý den, koupily jsme koníka i s výbavou, vše mu mělo sedět, bohužel se mi to nezdálo, jak se nasedlá, a takto sedlo měl napasovaný i minulý majitel viz obrázek, ve westernu jsem začátečník a tak jsem věřila, že mu sedlo opravdu sedí, co myslíte vy, sedí?Mě se nelíbí jak vzadu odstává...
lenacia
napsal(a):
Takhle vypadá že nesedí, ale já nevím, asi je to jen můj pohled, ale příjde mi, že je docela to sedlo vzadu, že kdyby se posadilo ještě otrochu víc na ten kohoutek, tak by neodstávalo, ale, asi se mi to jenom zdá.
Taky jsem si myslela ale odstává i tak, navíc vždy při jízdě zklouzne zpět takto
Tendenci k odstávání zadní části sedla mají ta se sedlovým závěsem v pozici full a umocňuje to navíc tendence některých jezdců k přílišnému dotažení sedla. Nebo taky širší gullet. Ale to se fakt takhle na dálku posoudit nedá. Něco by snad mohl napovědět hadrotisk sedla, který by přiblížil, jak a v kterých místech kostra sedla na koni leží.
hellen
napsal(a):
To je ten koník se špatnou nohou a alergií? Kolik jste za něj nakonec dali? (jen pro zajímavost, pokud to není tajné :) ).
Spíš nechápu k čemu vám taková informace je Tajné to není, věděli jsme že kupujeme nemocného, i když nám asi malinko zatajili vážnost problému, milujeme ho a je náš a cena v takovém případě není podstatná, bohužel jsme kdysi kupovali zcela zdravého koně za dosti peněz a nakonec byl mrzák na zadky, to si nevybere, drtinvá většina lidí kolem koní jsou lháři, bohužel.
makki
napsal(a):
Tendenci k odstávání zadní části sedla mají ta se sedlovým závěsem v pozici full a umocňuje to navíc tendence některých jezdců k přílišnému dotažení sedla. Nebo taky širší gullet. Ale to se fakt takhle na dálku posoudit nedá. Něco by snad mohl napovědět hadrotisk sedla, který by přiblížil, jak a v kterých místech kostra sedla na koni leží.