Zdravím, potřebovala bych poradit. Přibližně půl roku mám nového koně, dostala jsem ho od přítelovy mamky. Obě jsme do koní nadšené, ona je chová celý život a já se teď od ní učím. Jezdit umím, jde mi spíše o získání důvěry koně. Jelikož jsem student VŠ, tak ke koni jezdim na prodloužené víkendy, nejčastěji od čtvrtka do neděle s tím, že každý den jezdíme na vyjizdky, pucujeme, občas hrajeme Parelliho hry, krmime, kydame, vše společně. Problém je v tom, že cítím, že kůň bere přítelovu mamku jako svého pána. Když přijdeme do ohrady obě, tak jde k ní, nechá se od ní pohladit (když ho hladím já občas se snaží mě štípnout). Vídá ji i přes tyden, kdy já jsem ve škole. Ráda bych, aby mě bral jako svého páníčka, ale nevím co pro to mám udělat. Věnuji se mu, chodívam jen tak do ohrady si s nim popovídat, v sedle s nim nemám problém, to poslouchá jako hodinky :) Prosím o rady jak si k němu najít cestičku.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247
Já bych poradil, ale né každý chce koně závisláka.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.252.37
Mě pomohla PK.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.118.20
Já s koněma nedělám nic, jen jim skáču kolem zadku a mám je za krkem věčně, co dělám špatně?
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.231.71
Neregistrovaný uživatel
napsal(a):
Já s koněma nedělám nic, jen jim skáču kolem zadku a mám je za krkem věčně, co dělám špatně?
Kobče jde fantasticky drezůra.Co všechno už mě naučila holka.
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.213.247
To chce čas.Přítelovu mamku taky zná mnohem déle asi.Mohu ovšem potvrdit, že trvá než Vám začne věřit, ale stojí to za to.Dokážou přesně odhalit vaši náladu, strach..Taky moc dobře poznají, jestli tu lásku jenom hrajete a nebo to myslíte vážně.