Střední škola chovu koní a jezdectví Kladruby nad Labem

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Marketa2007

10.2.2020 17:09
Marketa2007

XXX.XXX.211.12

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jaké to je na sšchkj.
Jestli jste tam byli nebo jste,
Jaký jsou učitele?A celkové pocity z tý školy a jestli je tam maturita.😁

Předem děkuji.

10.2.2020 20:10
Daniela Lipová

XXX.XXX.64.140

Mám kamarádku, která tam chodila. Maturita tam není. Z pohledu kamarádky to je skvělá škola pro někoho kdo u toho chce zůstat celý život. Teď pracuje jako jezdec - ošetřovatel koní. Jezdí, kydá, lonzuje, krmí. Prostě vše možné. Plat mizerný. Jelikož nechce děti a má byt, penezne vyjde v pohodě. Já jsem toho názoru, že ta škola je ti celkem k ničemu (ne získanými znalostmi, ale co se týče shánění dobré práce).

10.2.2020 20:13
Antisgarcia

XXX.XXX.189.112

Mám tenhle obor, akorát na jiné škole, přítel má přímo kladruby. Jako záleží co od toho čekáš. Pokud jsi nějak už vyježděná budeš mít možnost jezdit na závody, přítel to tak měl. Pokud to chceš dělat protože se tomuto chceš věnovat k v budoucnu tak může být, já bych si bez toho v UK třeba neškrtla. Maturita tam není. Je to učňak. Je třeba si uvědomit že plat této práce se pohybuje 15 000 a výš, záleží v jakem kraji a co přesně budeš dělat. 🙂

Kamča0101

19.2.2020 21:57
Kamča0101

XXX.XXX.168.34