Dobrý den všem,
za pár let půjdu na vysokou školu a tak se rozhlížím kam bych šla. Zaměření by byla veterina. Našla jsem v Česku jen veterinu v Brně a v Polsku ve Wrocławiu a Krakowie.
Studovali jste někdo na těchto školách? Případně studujete? Jaké máte recenze na danou školu, plusy a mínusy? Co se Vám líbí/líbilo na škole a naopak nelíbí/nelíbilo?
Děkuji moc všem za odpovědi.
P. S. Polsko připadá v úvahu protože studuji polský gympl.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Dogas
napsal(a):
Dobrý den všem,
za pár let půjdu na vysokou školu a tak se rozhlížím kam bych šla. Zaměření by byla veterina. Našla jsem v Česku jen veterinu v Brně a v Polsku ve Wrocławiu a Krakowie.
Studovali jste někdo na těchto školách? Případně studujete? Jaké máte recenze na danou školu, plusy a mínusy? Co se Vám líbí/líbilo na škole a naopak nelíbí/nelíbilo?
Děkuji moc všem za odpovědi.
P. S. Polsko připadá v úvahu protože studuji polský gympl.
Já studovala v Brně a byla jsem spokojená. Ale je to víc jak 30 let. Nicméně mám v práci své bývalé děti a nyní kolegy a jsou připraveni dobře. Mají i vlastní a úspěšné praxe.

Dogas
napsal(a):
Zapomněla jsem ještě, že zaměření by bylo velká (farmářská) zvířata. Tzn. koně, krávy atd.
Na tom v Brně nezáleží. Probírá se tam všechno od koní po papoušky.
napsal(a):
Já studovala v Brně a byla jsem spokojená. Ale je to víc jak 30 let. Nicméně mám v práci své bývalé děti a nyní kolegy a jsou připraveni dobře. Mají i vlastní a úspěšné praxe.
Jestli bych se mohla zeptat jak se pak, sháněla práce ve Vašem oboru? Byla potřeba veterinářů nebo spíše ne?

těžko najdete tady nějaký srovnání, protože ano, v čr je jen a pouze veterinární univerzita v Brně. takže všichni veterináři jsou vlastně spolužáci. pak jsou košice, ale brno je asi lepší, když tam studuje tolik slováků a naopak to neplatí.
ale žádný spolužáky nebo známé z krakova nebo vroclavi nějak nemáme, no.

Dogas
napsal(a):