Konkonik

XXX.XXX.240.187
Zdravim "koňomamky",
pred týždňom som zistila, že som tehotná a veľmi ma to potešilo, no zároveň prekvapilo, keďže som ešte študentkou na VŠ a do toho mám vysnívanú mladú talentovanú teplokrvnu kobylku s ktorou sme sa pripravovali na budúcu sezónu.
Chcela by som sa opýtať na vaše rady a skúsenosti. Jazdiť určite neplánujem, keďže je dosť temperamentná, tak rozmýšľam čo s ňou.. Je lepšie nechať ju stáť, dať napr. na pastviny ? Alebo mám nájsť niekoho kto ju bude jazdiť ? Je dosť špecifická a dosť citlivá, jazdcov, ktorých poznám sú všetci veľmi direktivny a bojím sa, že by to nedopadlo dobre..
A ako ste sa udržiavali vo forme aby ste sa čo najskôr vrátili do sedla?
Ďakujem :)
Uživatel s deaktivovaným účtem

Já bych specifického koně teda taky raději nechala ladem, ona dospěje, nic jí neuteče, třeba s ní pak bude i lepší řeč. Choďte s ní na procházky na ruce nebo jen posedět s knihou do výběhu.
S udržováním ve formě neporadím, nerodila jsem, ale mám za to, že existuje nějaká jóga pro těhotné i po porodu, a plavání by snad mělo být prospěšné v každém případě a hojně se doporučuje jako doplňkový sport k jezdectví.

Konkonik
napsal(a):
Zdravim "koňomamky",
pred týždňom som zistila, že som tehotná a veľmi ma to potešilo, no zároveň prekvapilo, keďže som ešte študentkou na VŠ a do toho mám vysnívanú mladú talentovanú teplokrvnu kobylku s ktorou sme sa pripravovali na budúcu sezónu.
Chcela by som sa opýtať na vaše rady a skúsenosti. Jazdiť určite neplánujem, keďže je dosť temperamentná, tak rozmýšľam čo s ňou.. Je lepšie nechať ju stáť, dať napr. na pastviny ? Alebo mám nájsť niekoho kto ju bude jazdiť ? Je dosť špecifická a dosť citlivá, jazdcov, ktorých poznám sú všetci veľmi direktivny a bojím sa, že by to nedopadlo dobre..
A ako ste sa udržiavali vo forme aby ste sa čo najskôr vrátili do sedla?
Ďakujem :)
Viz Buggyra. Dát na pastviny a chodit pomazlit.