Dobrý den,
chci se zeptat, jestli má někdo s tím, že je/byl na intru a má koníky. Studuji SOŠ a dojíždět by se dalo, ale bylo by to nákladné, vyčerpávající... Vždy, už od mala jsem snila o tom, že budu mít vlastního koníka. Teď se mi ta možnost naskytla, ale jsem postižená tím, že jsem na intru. Máme velké pozemky, Takže koník/ci (poník, nebo koník od kamarádky) by byl na vlastním. Vše by měl. Jen se bojím, že by trpěl tím, že bych se mu dostatečně nevěnovala. Mohu dojíždět jednou v týdnu. A pak bych se mu věnovala přes celý víkend. Na druhou stranu, prázdniny a různá volna jsou přece dost často... Nejdřív jsem byla nadšená... vše už je naplánované, ale čím víc se to blíží, tím víc mě to hlodá... Jsem člověk, který vše hodně řeší a má ze všeho nervy... nechci koníkovi ublížit...
Velký pozemek je sice dobrý základ, ale co ten zbytek? Kdo někdy vlastního koně měl, nebo má, dá mi za pravdu, že vypustit koně ven a nechat ho celý týden svému osudu, není ta nejvhodnější cesta. Je potřeba pravidelný monitoring a v případě potřeby i včasný zásah. Pozemek nikam neuteče, počkala bych, až doděláš školu a budeš se moci s čistým svědomím věnovat péči o koně. Všechno se stihnout najednou nedá.
Já být tebou tak bych taky počkala až po škole. Já bych neměla klidné spaní ... kolikrát jdu kontrolovat koně i pomalu v noci jestli je všechno v pořádku. A když jsme byli týden na dovolené? I přesto že jsem věděla, že se tam pořád někdo pohybuje a kdyby se něco dělo tak mi dají hned vedět tak jsem se o koňoucha bála.
Ale záleží pokud se ti má o něho kdo postara během týdne ... ale není taková sranda no ...