Westernové plemena a jezdci kochači 239

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
5.3.2013 07:25
jaruska

XXX.XXX.213.11

smajlíkPonyko,já Ti v tomhle neporadím,nejsem na sedla žádnej odborníksmajlík a už vůbec ne z fotky,smajlíkzkus sehnat někoho poblíž,kdo se tímto zabývá,aby to viděl na živo a poradil.smajlíksmajlík
smajlíksmajlíkJo,Werčo,ti dušní koně potřebujou chodit,je to pro ně lepší,když jim plíce pracujousmajlík,úměrně stavu samozřejmě,ale je pro ně fakt lepší,když aspoň choděj než když stojej.smajlíksmajlík
smajlíkKobču jsi vrátila?smajlík

5.3.2013 07:31
jaruska

XXX.XXX.213.11

smajlíksmajlíkNoo,přesně,Lucí,za mýho mládí koně viděti bylo fakt docela zázrak,smajlíka jezdecký koně bvyly jen v oddílech a soukromníci,kteří měli tehdá koně,na růžích ustláno neměli,smajlíksmajlíkto se režimu nelíbilo.smajlíksmajlíkAle pamatuju si,že jsem chodívala čistit koně soukromníkovi,kterej bydlel hned vedle zemědělskýho družstva,smajlíksmajlíkbyli to už starší lidi a nikoho nepotřebovali,měli svoje pozemky a všechno si udělali sami,ale stejně občas někomu vadili,smajlíkale oni si nikoho nevšímali a dělali si svoje,tak zbytečně neprovokovali.smajlíksmajlíkCo ti se na tom hospodářství nadřeli....smajlíksmajlík

5.3.2013 07:34
jaruska

XXX.XXX.213.11

smajlíksmajlíkNebo když mi babička(Oldova mamča)vypráví,jak tahali s krávama,volama,jalovice když poprvně zapřahali,co si s nima užili,smajlíksmajlíktak kolikrát nechápu...smajlíksmajlík
smajlíksmajlíkVčera bylo fakt nádherně a dneska to vypadá úplně stejně.smajlíksmajlík

5.3.2013 07:36
jaruska

XXX.XXX.213.11

smajlíksmajlíkJiank jsme měli včéra stříhací den,smajlíksmajlíkŠoník přišel o hřívu,Jára přišla o culík a já mám taky účes stylu-vstala a šla,smajlíksmajlíkzbývá ještě Olda,a ten přijde na řadu dneska.smajlíksmajlík
smajlíksmajlíkTakže tohle je poslední fotka Járy s culíkem.smajlíksmajlík

5.3.2013 07:59
lucky

XXX.XXX.27.76