Uživatel s deaktivovaným účtem

neodporúčam, z niekoľkých dôvodov- odpáliš si auto a malé ľahké auto typu VW passat s vozíkom nie je stabilné ani v zákrutách, či silnom vetre ale ani pri brzdení. nielen, že ohrozíš vlastnú bezpečnosť, ale aj bezpečnosť ostatných účastníkov premávky.
a teraz sa na mňa zosype xy ľudí, kotrá už roky ťahajú aj so žigulákom a nikdy sa im nič nestalo. ale toto sú riziká, do ktorých by som vedome nešla.
myslím, že minimálne parametre na ťahanie sú motor aspoň 1.9 a váha na guli dve tony.
No upřímně... jednorázově se nic neděje pokud vás nechytí ale tahat s tím pravidelně je nesmysl. To auto s tak slabým motorem není absolutně do tahu, nemluvě, že konstitučně na tom taky není nejlépe. Ano jsou to pracanti ale dlouhodobě nezvládnou práci pro "velké kluky". Máme svou odtahovku, tedy podval a pro tah jsme zvolili Grand Voyagera 2.5 CRD. Auto samo má skoro 2T ale taky krouťák 320Nm. Už rok tahá velmi často + maká na jiných věcech a zatím super. Je to perfektní pracant a navíc velmi praktický, mám ho strašně ráda. Zeměkouli už objel nesčetněkrát, už má skoro 600tis. km. Pokud si potřebuješ převézt občas koníky a nehodláš si takto zřizovat přepravu na živnost, tak nechoď v naftě pod obsahy 2.0 a koukej na krouťák, protože to je to co tě v kopci vytáhne z průšvihu s těžkým vlekem. Dva koně v krizi passata rozhoupou a skončíš tak, že tě vlek vyhodí ze silnice. Pro bezpečnost posádky i koní je vhodné mít dobrého tahače. My jsme už koně vezli z ČR na Slovensko do Michalovce a jiného zpět ( až u Ukrajiny ) a s Vojákem to nijak extra nehýbalo ani když hřebec dělal binec. Je blbé kupovat jiné velké auto jen kvůli koním ale je to stále lepší než skončit i s vlekem ve škarpě. Na cestách často potkáváme různé idioty s koňovlekama a jeden by nevěřil jaké popelnice to tahají po dálnicích, lítá od středu ke kraji jak blb ale prostě musí jet 120 protože je to idiot. Další věc je, že ve velkých vedrech tímhle slabé auto usmažíš. Táhnout za sebou 2T není zrovna sranda pro osobáka.