Nové zařízení pro papoušíčky

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
6.1.2015 18:15
papoušíček

XXX.XXX.205.209

Zdravím všechny chovatelé, v letošním roce jsem konečně dokončil své nové zařízení
pro papoušíčci šedokřídlé, aymary pruhované a aymary citronové, co na to říkáte?

6.1.2015 19:27
filardi

XXX.XXX.245.68

papoušíček napsal(a):
Zdravím všechny chovatelé, v letošním roce jsem konečně dokončil své nové zařízení
pro papoušíčci šedokřídlé, aymary pruhované a aymary citronové, co na to říkáte?

To je hnus velebnosti-kralikarna.

6.1.2015 19:58
henrich

XXX.XXX.34.144

Dobry den mě se to líbí pěkna sestava klecí pěkny prostředi super ať se daří.

Neregistrovaný uživatel

6.1.2015 20:31
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.155.84

Jde vidět, že i přes registraci, zde máme lidi, co jen kritizují. Sice Váš názor, ale jde vidět, že asi závidíte. Je to nádherná práce a jde vidět, že pán si s tím opravdu vyhrál. Výborné zázemí pro chov a přehlednost jednotlivých párů je velmi dobrá, za sebe říkám kloubouk dolů a hodně úspěchů v novém.

Neregistrovaný uživatel

6.1.2015 20:32
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.155.84

filardi napsal(a):
To je hnus velebnosti-kralikarna.

Jde vidět, že i přes registraci, zde máme lidi, co jen kritizují. Sice Váš názor, ale jde vidět, že asi závidíte. Je to nádherná práce a jde vidět, že pán si s tím opravdu vyhrál. Výborné zázemí pro chov a přehlednost jednotlivých párů je velmi dobrá, za sebe říkám kloubouk dolů a hodně úspěchů v novém.

6.1.2015 20:36
martinc

XXX.XXX.68.219

papoušíček napsal(a):
Detail klece.

Mas to super . Nenechaj sa nikym znechutit.
Mozes napisat aky maju rozmer tie chovne? Staviam si nieco podobne ale z al profilu.

6.1.2015 21:13
stewe5

XXX.XXX.158.122

filardi napsal(a):
To je hnus velebnosti-kralikarna.

Prosim vas ukazte nam svoje chovne zarizeni, diky

6.1.2015 21:17
stewe5

XXX.XXX.158.122

Pane papoušíček-je to super, v dobrem zavidim

6.1.2015 22:09
papoušíček

XXX.XXX.205.209

Dobrý večer mam klece 50/50/65 viska/hloubka/delka pro aymarky mám 50/50/80.

6.1.2015 22:16
V.N.

XXX.XXX.2.242

papoušíček napsal(a):
Zdravím všechny chovatelé, v letošním roce jsem konečně dokončil své nové zařízení
pro papoušíčci šedokřídlé, aymary pruhované a aymary citronové, co na to říkáte?

Vážený příteli kde je slunce, déšt, čerstvé větve, rosení, tráva, zemina, prolet...smutné...vhodné snad jen na terajní zvířata...jsem podepsan v.novotný Olomouc.

6.1.2015 22:25
V.N.

XXX.XXX.2.242

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jde vidět, že i přes registraci, zde máme lidi, co jen kritizují. Sice Váš názor, ale jde vidět, že asi závidíte. Je to nádherná práce a jde vidět, že pán si s tím opravdu vyhrál. Výborné zázemí pro chov a přehlednost jednotlivých párů je velmi dobrá, za sebe říkám kloubouk dolů a hodně úspěchů v novém.

Vám příteli..., vždyt nejde o krikitu ani o závist, ale prosim Vás to je zařízení pro co?Přehlednost snad ano a co dál...umělé světlo, vlhkost, voliéry z usb desek, nevyhovující snad kdyby se materiál použil na venkovní volíeru, ale takto...to je jak terárium...s úctou v. Novotný.

6.1.2015 22:27
V.N.

XXX.XXX.2.242

filardi napsal(a):
To je hnus velebnosti-kralikarna.

De facto s Vámi souhlasím...s uctou Viktor Novotný.

6.1.2015 22:37
V.N.

XXX.XXX.2.242

stewe5 napsal(a):
Pane papoušíček-je to super, v dobrem zavidim

Vy příteli možná závidíte...vlastně co závidíte ty sestavy klecí...nebo pohled na "hopsající " papoušky..s uctou Viktor Novotný Olomouc.P.S. Někteří tak zvaní "chovatelé" by měli byt přezkoušeni, aby mohli vůbec chovat ptactvo... Chovu zdar...

Neregistrovaný uživatel

6.1.2015 22:54
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.155.84

V.N. napsal(a):
Vám příteli..., vždyt nejde o krikitu ani o závist, ale prosim Vás to je zařízení pro co?Přehlednost snad ano a co dál...umělé světlo, vlhkost, voliéry z usb desek, nevyhovující snad kdyby se materiál použil na venkovní volíeru, ale takto...to je jak terárium...s úctou v. Novotný.

A zamyslel jste se nad tim zda ma vubec dotycny pan moznost vubec chovat papousky venku asi ne. Treba je z mesta a nebo nema moznost vystavby volier tak jako vy nebo ja. Jen rikam zkuste to vzit z jineho pohledu a pokud vite jak vypadaji chovane druhy velikostne tak to staci. Ja osobne mam zkusenosti s chovem zpevaku takove ze az jsem je dal do boxu o velikosti 100×50×60 (d×v×s)tak az prave v techto boxech jsem odchoval poradne a nejen chovu ale i vyborne prodejne ptaky. Ja za sebe povidam ze je to hezky zpracovane. Hezky den vsem

6.1.2015 23:21
V.N.

XXX.XXX.2.242

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
A zamyslel jste se nad tim zda ma vubec dotycny pan moznost vubec chovat papousky venku asi ne. Treba je z mesta a nebo nema moznost vystavby volier tak jako vy nebo ja. Jen rikam zkuste to vzit z jineho pohledu a pokud vite jak vypadaji chovane druhy velikostne tak to staci. Ja osobne mam zkusenosti s chovem zpevaku takove ze az jsem je dal do boxu o velikosti 100×50×60 (d×v×s)tak az prave v techto boxech jsem odchoval poradne a nejen chovu ale i vyborne prodejne ptaky. Ja za sebe povidam ze je to hezky zpracovane. Hezky den vsem

Předně dobrý večer..Vážený příteli...to je voda na můj mlýn...vůbec mě nezajímá zda dot
yčný pán mo možnost chovat papoušky venku nebo ne, ale má postavit, takové zařízení aby ti ptaci létali, ne skákali, aby byli na pokud možno na dešti, slunci, (vš jde nahradit)aby mohli slétnout na zem kde je trava, -drny...pařezy, ztrouhnivělé dřevo...(Vaše zkušenosti s chovem Papoušků zpěvavych jsou nedostatučující)viz. Ja osobne mam zkusenosti s chovem zpevaku takove ze az jsem je dal do boxu o velikosti 100×50×60 (d×v×s)tak az prave v techto boxech jsem odchoval poradne a nejen chovu ale i vyborne prodejne ptaky no te tak jediné o co Vám jde...i Vám hezký den s uctou Viktor Novotný..Olomouc.

6.1.2015 23:40
papoušíček

XXX.XXX.205.209

Já ale chovam v tom papousicci šedokřídlý a to mám jen na přezimování jinak přes léto jsou ve volierach

6.1.2015 23:52
kubrt11

XXX.XXX.53.50

V.N. napsal(a):
Předně dobrý večer..Vážený příteli...to je voda na můj mlýn...vůbec mě nezajímá zda dot
yčný pán mo možnost chovat papoušky venku nebo ne, ale má postavit, takové zařízení aby ti ptaci létali, ne skákali, aby byli na pokud možno na dešti, slunci, (vš jde nahradit)aby mohli slétnout na zem kde je trava, -drny...pařezy, ztrouhnivělé dřevo...(Vaše zkušenosti s chovem Papoušků zpěvavych jsou nedostatučující)viz. Ja osobne mam zkusenosti s chovem zpevaku takove ze az jsem je dal do boxu o velikosti 100×50×60 (d×v×s)tak az prave v techto boxech jsem odchoval poradne a nejen chovu ale i vyborne prodejne ptaky no te tak jediné o co Vám jde...i Vám hezký den s uctou Viktor Novotný..Olomouc.

Zdravím, plně s Vámi souhlasím, v těchto"králíkárnách"si hezkého života papoušci asi neužijí:Nechápu, proč se někteří lidé vůbec do chovu exotů pouští.když nemohou ptákům zajistit optimální podmínky k životu v zajetí, tedy prostor, čerstvý vzduch!?!Rovněž nechápu měření úspěšnosti chovu v počtu odchovaných, a hlavně dobře prodaných mláďat?!?!No lidé jsou různé, ale určitě to není nic ke chlubení!K.

6.1.2015 23:52
ivanhoe

XXX.XXX.8.1

Je to pěkné a muselo to dát práce hodně...jste opravdu šikovný.Každý kdo chová v klecích ví že k tomu patří i ostatní zařízení pro odchovy podobně. A je mi jasné že to máte...

7.1.2015 00:06
papoušíček

XXX.XXX.205.209

Je asi vidět že jste nikdy papoušci nechoval

7.1.2015 00:13
ayman

XXX.XXX.163.87

Nechci být za chytráka, ale chováte papoušíčky, ne papoušíčci. Trhá to uši, hrůza. Jinak králíkárny máte hezké, upřímně, ale ptáci si v tom život asi moc neužijí..alespoň to denní světlo..

7.1.2015 00:16
martinc

XXX.XXX.68.219

V.N. napsal(a):
Předně dobrý večer..Vážený příteli...to je voda na můj mlýn...vůbec mě nezajímá zda dot
yčný pán mo možnost chovat papoušky venku nebo ne, ale má postavit, takové zařízení aby ti ptaci létali, ne skákali, aby byli na pokud možno na dešti, slunci, (vš jde nahradit)aby mohli slétnout na zem kde je trava, -drny...pařezy, ztrouhnivělé dřevo...(Vaše zkušenosti s chovem Papoušků zpěvavych jsou nedostatučující)viz. Ja osobne mam zkusenosti s chovem zpevaku takove ze az jsem je dal do boxu o velikosti 100×50×60 (d×v×s)tak az prave v techto boxech jsem odchoval poradne a nejen chovu ale i vyborne prodejne ptaky no te tak jediné o co Vám jde...i Vám hezký den s uctou Viktor Novotný..Olomouc.

Pane. To nieje voda na vas mlyn. Pisete tu uplne od veci.
Bavime sa tu o chove forpusov a tie sa bezne chovaju v klietkach ake ma pan papoušíček. Pozrite si stranky forpus klubu. Su tam uvedene chovne 70-100cm ako idealne. Aj oni maju mylnu predstavu o chove?
Alebo sa mrknite sem https://www.youtube.com/watch?v=sQLXI0RPxHY. Ani tento pan nevie ako sa forpusy chovaju?
Nemusi sa vam to pacit. Ale ak sa to nepaci Vam, neznamena to ze je to zle.
... Aj Vam prajem pekny den, s uctou Martin... Kosice.

7.1.2015 00:22
papoušíček

XXX.XXX.205.209

Říkám že přes léto to je venku, a mam v místnosti 2 plastové okna 120/80 tak ze přes den tam mají dost světla, světla rozsvicím jen když přijdu z práce a jdu krmit

7.1.2015 11:05
ayman

XXX.XXX.163.87

Tak to potom jo, máte to super.

7.1.2015 15:15
forpus

XXX.XXX.89.198

martinc napsal(a):
Pane. To nieje voda na vas mlyn. Pisete tu uplne od veci.
Bavime sa tu o chove forpusov a tie sa bezne chovaju v klietkach ake ma pan papoušíček. Pozrite si stranky forpus klubu. Su tam uvedene chovne 70-100cm ako idealne. Aj oni maju mylnu predstavu o chove?
Alebo sa mrknite sem https://www.youtube.com/watch?v=sQLXI0RPxHY. Ani tento pan nevie ako sa forpusy chovaju?
Nemusi sa vam to pacit. Ale ak sa to nepaci Vam, neznamena to ze je to zle.
... Aj Vam prajem pekny den, s uctou Martin... Kosice.

Dobrý den, klece by skutečně mohly být delší, 65 cm je málo, i když se v tom papoušíčci odchovávat dají. Malé je to rozhodně na aymary citronové a šedoprsé - ty bych tam nedával. Ani na zimu Ale jinak je to velmi pěkně udělané. Bál bych se osobně nejvíce úzké uličky, hlavně při čištění. Člověk bude pořád do něčeho narážet. V každém případě velmi nadprůměrné!

7.1.2015 17:15
filardi

XXX.XXX.245.68

Ano je to udělane pěkně, to všechna chvála.
Ale nedovedu si představit, ten život ptáčka, Jak pořad přeskakuje zjedne strany na druhou.To je na zblbnuti.Si to představte, jak by se vam libil takovy životní prostor.

7.1.2015 18:34
V.N.

XXX.XXX.2.242

martinc napsal(a):
Pane. To nieje voda na vas mlyn. Pisete tu uplne od veci.
Bavime sa tu o chove forpusov a tie sa bezne chovaju v klietkach ake ma pan papoušíček. Pozrite si stranky forpus klubu. Su tam uvedene chovne 70-100cm ako idealne. Aj oni maju mylnu predstavu o chove?
Alebo sa mrknite sem https://www.youtube.com/watch?v=sQLXI0RPxHY. Ani tento pan nevie ako sa forpusy chovaju?
Nemusi sa vam to pacit. Ale ak sa to nepaci Vam, neznamena to ze je to zle.
... Aj Vam prajem pekny den, s uctou Martin... Kosice.

Vážený příteli předně dobrý večer, znám pány s Forpus klubu, netvrdím, že mají mylné představy o chově to jsem ani netvrdil...pouze poukazuji na nedostatečné sluneční osvětlení, přírodní bidla, a o délce klece se nebudu rozepisovat i tak na "vrabčáky" jsou krátké...vono když pták chce tak zahnízdí de-facto i v "přenosce", ale to přece není našim učelem, nebo ano?Viděl jsem farmy v Thajsku na odchovy Agapornisů tam jsou haly s pletivovými klecami střecha je prosvětlená tudíž ti ptáci mají přirozené-tedy sluneční světlo, mají nainstalovány trysky na vytváření mlhy pro "sprchování", je možné, že někdo bude tvrdit..vždyt stačí miska s vodou na koupání, no je sice také jedna z možností, ale sprcha je přirozená.Dále myslíte, že v takto sestavených klecí má chovatel přehled o dění v dané kleci?Ještě k hnízdění...znám chovatel, který chová a odchovává Amazonky v klecích o délce 1 metr myslíte, že je to vhodné já říkám ne.Dáte bidla cca 20cm-25cm od konce klece a zkrátí se Vám "prolet " o 50 cm v 50 cm kleci se Amazonek proletí?Přeji pěkný večer s uctou v.n.

7.1.2015 18:58
tilia

XXX.XXX.82.57

Toto chovatelské zařízení je podle mě super, ale. Na odchov dobré, ale po hnízdění by se chovné páry měli vylétat v alespoň 2m voliéře. Podle mě mají po 4-5 měsících v proletovačce chuť znovu hnízdit a naberou kondici. Ale je to můj názor a zkušenost.

7.1.2015 19:09
papoušíček

XXX.XXX.47.76

Dobrý večer je hezke co stavy za zařízení v Thajsku, ale mě je 20 let tak jsem rád že mám aspoň tohle

7.1.2015 19:21
raduz

XXX.XXX.117.39

Ruku na srdce, každý jsme nějak začínali, a málokdo měl ve 20ti letech takhle pěkné zaříźení. Pokud mají ptáci možnost po chovné sezoně nabrat sílu ve venkovních volierách jak píše zadavatel. Tak nevidím důvod, proč ho tady linčujete...pro někoho králíkárna, ale podle všeho čistá a a je vidět, že k tomu přistupuje se zapálením, jestli se věnuje mutacím tak to jinak ani zodpovědně dělat nejde..Po pravdě co je horší? Čistá králíkarna kde je o ptáky postaráno nebo luxusní venkovní voliera zabalená v zimě igelitem v ní dvě bidla a na zemi halda hnoje a v misce slunečnice? Zadavateli přeji hodně chovatelských úspěchů..

7.1.2015 19:32
vydrička

XXX.XXX.215.22

V.N. napsal(a):
Předně dobrý večer..Vážený příteli...to je voda na můj mlýn...vůbec mě nezajímá zda dot
yčný pán mo možnost chovat papoušky venku nebo ne, ale má postavit, takové zařízení aby ti ptaci létali, ne skákali, aby byli na pokud možno na dešti, slunci, (vš jde nahradit)aby mohli slétnout na zem kde je trava, -drny...pařezy, ztrouhnivělé dřevo...(Vaše zkušenosti s chovem Papoušků zpěvavych jsou nedostatučující)viz. Ja osobne mam zkusenosti s chovem zpevaku takove ze az jsem je dal do boxu o velikosti 100×50×60 (d×v×s)tak az prave v techto boxech jsem odchoval poradne a nejen chovu ale i vyborne prodejne ptaky no te tak jediné o co Vám jde...i Vám hezký den s uctou Viktor Novotný..Olomouc.

Vas uz trochu ludia poznaju, a vasicgh vtakov som vydel vo vetsich kralikarniach, tak ze, sudim teba podla seba.

7.1.2015 19:46
boza

XXX.XXX.156.30

Pan radus to napsal pěkně a vistižně, panu papoušikovi přeji hodně chovatelských uspěchu.

7.1.2015 19:56
bubanek

XXX.XXX.191.18

Ano, pan to ma pekne udelane. Ale... Osobne bych udelal radsi mene kleci o vetsich rozmerech.

7.1.2015 19:56
rosela park

XXX.XXX.112.7

papoušíček napsal(a):
Zdravím všechny chovatelé, v letošním roce jsem konečně dokončil své nové zařízení
pro papoušíčci šedokřídlé, aymary pruhované a aymary citronové, co na to říkáte?

Pěkné.Dostanou se tam sluneční paprsky?

Uživatel s deaktivovaným účtem

7.1.2015 20:09
Uživatel s deaktivovaným účtem

Co se tady do něj všichni navážíte. Má luxusně vyrobené a zařízené chovatelské zařízení pro chov mutací papoušíčků šedokřídlých. Ptáky po vyhnízdění dává ven do voliér. Jsou to klece pouze na hnízdění a pro tento druh plně vyhovující.
V podobných klecích v ptačích místnostech chová výstavní ptáky spousta specialistů, jak kanárkáři tak třeba i chovatelé výstavních andulek nebo zebřiček. V bednovkách se odchovává i drobotina. Nebo žakové, ti se chovají běžně v době hnízdění v kubíkových klecích.
Divím se že většina z Vás o tom ani neslyšela.

No a pan Novotný z Baveka? Pane Novotný u Vás jsem byl před lety koupit nějaké ptáky a musím říct, že hlavně Vaše kritika tohoto mladého chovatele mě nemile překvapila. Vždyť Vy sám jste tam měl taky malé bednovky kde nešlo zrovna světlo. Tenkrát v tom byla myslím afrika. A o přecpaných klecích s dovezenými ptáky z venčí snad ani nebudeme mluvit.

7.1.2015 20:19
vydrička

XXX.XXX.215.22

rosela park napsal(a):
Pěkné.Dostanou se tam sluneční paprsky?

Co vas to zaujima ci sa tam dostanu paprsky, kazdy nech sa osvoje.

7.1.2015 20:25
papoušíček

XXX.XXX.42.185

Dobrý večer ano dostane se tam slunce a přes den tam mají veliký světlo, a ještě jsem si koupil okno bez rámu 70/30 a vložil jsem to do dveří aby tam bylo co nejvíce světla.

7.1.2015 20:26
papoušíček

XXX.XXX.42.185

Děkuji moc všem za povzbuzení do chovu Děkuji.

7.1.2015 20:36
vydrička

XXX.XXX.215.22

papoušíček napsal(a):
Zdravím všechny chovatelé, v letošním roce jsem konečně dokončil své nové zařízení
pro papoušíčci šedokřídlé, aymary pruhované a aymary citronové, co na to říkáte?

Rozmyslam ci sa sem nieco podobne oplatit dat, ale skor nie ako ano, lebo ludia su nevispitatelny, a zakladatela lutujem akej odozvi sa dockal, pritom to ma v pohode a ty co kritizuju to niektori nemaju ani natakej urovni, a neviem preco sa na bednove klece vyrabaju predne mriezky rozmerov 70 cm dlzka x 30 cm vyska jak sa mylim oprevte ma.

7.1.2015 23:35
martinc

XXX.XXX.31.102

vydrička napsal(a):
Rozmyslam ci sa sem nieco podobne oplatit dat, ale skor nie ako ano, lebo ludia su nevispitatelny, a zakladatela lutujem akej odozvi sa dockal, pritom to ma v pohode a ty co kritizuju to niektori nemaju ani natakej urovni, a neviem preco sa na bednove klece vyrabaju predne mriezky rozmerov 70 cm dlzka x 30 cm vyska jak sa mylim oprevte ma.

Presne na toto som myslel ja. Ako som pisal hore staviam si nieco podobne z hlinika, trocha dlhsie a budu tam otocne pultiky. Chcel som to sem dat ale kaslem nato.
Skoda ze neprajnost a zavist su v nasich krajinach take rozsirene.
Chcel by som vidiet kritikov co oni mali v 20rokoch ako pan papoušiček. Urcite mali pre kazdy par vytapanu volieru so ziarivkami Arcadia a niekolko metrovym vyletom.
Ale skor sa mi zda ze prave kritici sa k takemu standartu aky ma on v jeho veku ani nepriblizili.

8.1.2015 00:04
kubiva

XXX.XXX.204.38

papoušíček napsal(a):
Děkuji moc všem za povzbuzení do chovu Děkuji.

Ahoj nic si z toho nedělej, mě je 22 a mám pár bednovek + jednu volierku. Naopak ti závidím, že máš prostor, kde je mít, bydlím v 2+1. Na barák našetřit při výplaťě co dostávám já a moji přátelé ve stejném věku je jen sen. I přesto se snažím každou volnou korunu vrazit právě do papoušků. I když nemám 3 metrové voliery snažím se jim dát co mohu, argument ať radši nic nechováš bych hned vypustil. Říkejte to člověku který vyjde z garsonky s vlčákem, bude mu to také jedno. Přeju ti hodně chovatelských úspěchů.

8.1.2015 08:14
Ondra.b

XXX.XXX.8.88

Nenech se odradit zápornými reakcemi. Jak píšeš je to na zimu a v létě jsou venku. Nevidím jediný problém - pěkné, čisté, přehledné! Někteří co taky kritizují by si měli vzít příklad. Já mám amazonky taky v klecích 1, 35m dlouhých.

AŤ se daří.

16.2.2015 22:23
jako001

XXX.XXX.172.139

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Co se tady do něj všichni navážíte. Má luxusně vyrobené a zařízené chovatelské zařízení pro chov mutací papoušíčků šedokřídlých. Ptáky po vyhnízdění dává ven do voliér. Jsou to klece pouze na hnízdění a pro tento druh plně vyhovující.
V podobných klecích v ptačích místnostech chová výstavní ptáky spousta specialistů, jak kanárkáři tak třeba i chovatelé výstavních andulek nebo zebřiček. V bednovkách se odchovává i drobotina. Nebo žakové, ti se chovají běžně v době hnízdění v kubíkových klecích.
Divím se že většina z Vás o tom ani neslyšela.

No a pan Novotný z Baveka? Pane Novotný u Vás jsem byl před lety koupit nějaké ptáky a musím říct, že hlavně Vaše kritika tohoto mladého chovatele mě nemile překvapila. Vždyť Vy sám jste tam měl taky malé bednovky kde nešlo zrovna světlo. Tenkrát v tom byla myslím afrika. A o přecpaných klecích s dovezenými ptáky z venčí snad ani nebudeme mluvit.

Prajem príjemný dobrý večer nechcem tu nikoho poučovať ale na mladého chovatela super píše že vtáky premiestnuje do vonkajších voliér robí to vela ludí, Vážený Pán novotný pokial ma pameť neklame v čase dovozov ste mal žakov zhlúknutých v rohu voliéry ako hrozno dnes možno máte chovatelské zariadenie o inom nepopieram ale takto odpísať mladého chovatela mohli by ste sa hanbiť.Ja sa vám divím so všetkou úctou. A zadávatelovi vlákna máš to naozaj pekné aj ked by som bol ja sám urobil možno o box menej a tie zostávajúce zvačšil ono niekedy je menej viac na druhú stranu uvedené rozmery určite stačia a ešte ked ich neskôr dávaš von prečo nie.Prajem ti vela chovatelských úspechov.

Přidejte reakci

Přidat smajlík