Dobrý den přeji, mám začátečnický dotaz ohledně chování páru rosel. Před 14 dny jsem dal do voliéry budku. Cca týden je samice celý den v budce a samec jí tam chodí krmit. Ale večer jí před soumrakem začne vyvolávat, poté ona vyleze a noc tráví se samcem na obvyklém místě na bidle. Ráno opět zaleze do budky. Co vy na to? Děkuji za fundované odpovědi. PS: jestli jsem někoho urazil začátečnickým dotazem, předem se omlouvám.
jelen76
napsal(a):
Tak z šesti vajec se vylíhlo pouze jedno mládě. To dnes vylétlo z budky, pro začátečníka obrovská radost .Mám budku odstranit z voliéry? Samec toká a pokouší se o páření se samicí. Ta zalézá do budky a mám pocit, že jí upravuje na hnízdění. Jak postupovat? díky za odpovědi.
A co těch 5 vajec? Ty byly prázdné nebo se mláďata nevyklubala?
eli22
napsal(a):
A co těch 5 vajec? Ty byly prázdné nebo se mláďata nevyklubala?
Přiznám se netuším. Pořád jsou v budce, jak jsem z toho jako začátečník vyjukanej tak jsem to nechal na přírodě.Od dubna kdy zasedla do dnes bylo tak 5 kontrol. Je to první snůška mladého páru. Na začátku byla první vejce přes noc bez samice. Jak jsem psal celý den seděla, ale za soumraku jí samec vyvolal a noc trávila u něho na bidle.
jelen76
napsal(a):
Přiznám se netuším. Pořád jsou v budce, jak jsem z toho jako začátečník vyjukanej tak jsem to nechal na přírodě.Od dubna kdy zasedla do dnes bylo tak 5 kontrol. Je to první snůška mladého páru. Na začátku byla první vejce přes noc bez samice. Jak jsem psal celý den seděla, ale za soumraku jí samec vyvolal a noc trávila u něho na bidle.
Tak je vyndejte a koukněte do nich, jak to s nimi je.
jelen76
napsal(a):
Tak z šesti vajec se vylíhlo pouze jedno mládě. To dnes vylétlo z budky, pro začátečníka obrovská radost .Mám budku odstranit z voliéry? Samec toká a pokouší se o páření se samicí. Ta zalézá do budky a mám pocit, že jí upravuje na hnízdění. Jak postupovat? díky za odpovědi.