Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků

Naty23

5.6.2016 19:46
Naty23

XXX.XXX.126.142

Dobrý den, prosila bych o radu, mám žaka, ručně dokrmen, stáří 5 měsíců.Zhruba 3 týdny začal neskutečně řvát a pištět stejným tonem, trvá to někdy i 3 hodiny vkuse, není to takové to papouščí zakřičení, je to jasný jízlivý pískot, který opravdu je někdy nesnesitelný.Nejsem začátečník, podotýkám, ale s tím jsem se setkala poprvé, má veškerý komfort, je několikrát deně vypuštěn z klece, přísun zeleniny a ovoce je denně, touto cestou se ptám, jestli je to nějaká chvilková záležitost, či se něčeho vyvarovat?Možná mě napadlo přehnaná péče a on si vyžaduje trvalý pobyt venku, což není možné.Větve má denně na okus, už začal mluvit opakovat, ale najednou jako by mu střelilo, je to sameček, děkuji za každou radu, či výtku co je špatně

leari

5.6.2016 21:47
leari

XXX.XXX.0.84

Dobrý večer! Žako sa dožaduje spoločnosti, potrebuje ju. Doprajte mu ju v adekvátnej miere, alebo mu zožeňte spoločníka rovnakého druhu. Žako je veľmi inteligentný, ale zároveň veľmi neurotický. Stačí málo a cíti nepohodu. Tomu treba predchádzať.

5.6.2016 22:53
Moudivláček

XXX.XXX.37.245

Naty23 napsal(a):
Dobrý den, prosila bych o radu, mám žaka, ručně dokrmen, stáří 5 měsíců.Zhruba 3 týdny začal neskutečně řvát a pištět stejným tonem, trvá to někdy i 3 hodiny vkuse, není to takové to papouščí zakřičení, je to jasný jízlivý pískot, který opravdu je někdy nesnesitelný.Nejsem začátečník, podotýkám, ale s tím jsem se setkala poprvé, má veškerý komfort, je několikrát deně vypuštěn z klece, přísun zeleniny a ovoce je denně, touto cestou se ptám, jestli je to nějaká chvilková záležitost, či se něčeho vyvarovat?Možná mě napadlo přehnaná péče a on si vyžaduje trvalý pobyt venku, což není možné.Větve má denně na okus, už začal mluvit opakovat, ale najednou jako by mu střelilo, je to sameček, děkuji za každou radu, či výtku co je špatně