Měl bych dotaz na chovatele senegalců, stačí na úspěšný chov těchto papoušeků velikost klece výška 140cm, délka 100cm, hloubka 50cm, nejsem úplný začátečník ale tyto papoušky jsem nikdy nechoval, mám toho dost načtené a názory jsou různé, děkuji za názory chovatelů těchto papoušeků.
PT.
Uživatel s deaktivovaným účtem

Mám jeden pár v kleci o rozměrech d 120 š 60 v 90 a odchovávaji každoročně Když byli ve volieře tak zahnízdit nechtěli Budka je umistěna z venku.
Zdravím, plně souhlasím s předešlou odpovědí... Zappe
PS: http://zjarda-papousci.webnode.cz/.
Diviš

XXX.XXX.137.124
Pro z jarda: Našel jsem na vašich stránkách, že lze přikrmovat tvrdým rohlíkem. Opravdu nevím, kde jsem původně dostal informaci, že papoušci by neměli jíst pečivo, hlavně bílé, a proto se znovu ptám: Lze senegalci podávat občas tvrdý rohlík ? Předem děkuji za odpověď.
korelka

XXX.XXX.195.189
kubanec
napsal(a):
Už za gustava husaka se do michanice dávala striuhanka z rohliku.
To ale neznamená, že je to vhodné krmivo pro papoušky.
ikor

XXX.XXX.195.209
Diviš
napsal(a):
Pro z jarda: Našel jsem na vašich stránkách, že lze přikrmovat tvrdým rohlíkem. Opravdu nevím, kde jsem původně dostal informaci, že papoušci by neměli jíst pečivo, hlavně bílé, a proto se znovu ptám: Lze senegalci podávat občas tvrdý rohlík ? Předem děkuji za odpověď.
Moje patagonce máju teraz 5-mlada vniezde a piškotku ani nevšimnu ale tvrdy rohlík 2 kusy za den je preč.a jedna velká mrkva aj zlistami.
Diviš
napsal(a):