anonym132465798

XXX.XXX.89.130
Krásný den všem,
obracím se na Vás s jednoduchým dotazem. Věc se má tak, že moje andulka měla být samec. Je jí zhruba půl roku, ozobí bylo bělavé a teď mi v posledních třech dnech přijde, že jí hnědne.
A jelikož jsem laik, andulku jsem měla pouze v dětství a teď mám dvě, tak dokud se ozobí nezbarví, nepoznám to.
Tak bych Vás ráda požádala o názor.
První fotografie je dva měsíce stará, dvě poslední jsou dnešní.
anonym132465798
napsal(a):
Krásný den všem,
obracím se na Vás s jednoduchým dotazem. Věc se má tak, že moje andulka měla být samec. Je jí zhruba půl roku, ozobí bylo bělavé a teď mi v posledních třech dnech přijde, že jí hnědne.
A jelikož jsem laik, andulku jsem měla pouze v dětství a teď mám dvě, tak dokud se ozobí nezbarví, nepoznám to.
Myslím že samec.
anonym132465798
napsal(a):
Krásný den všem,
U téhle mutace jasnej samec!Dave.
anonym132465798
napsal(a):
Krásný den všem,
Krásná samice - 0.1.
tramtada

XXX.XXX.195.189
Máte jasnou samici na 100%, čekám kdy se tu bude někdo ptát na pohlaví eklektů a další 6 se tu bude u toho hádat jestli samec nebo samice.
Uživatel s deaktivovaným účtem

geldek
napsal(a):
Samička bez jakýchkoli pochyb.
Ano samička.
Zborak

XXX.XXX.181.79
Je to samec, uvidíte, že se z toho za pár týdnů vyklube samec.30 let tuto mutaci chovám, matou vás nekvalitní fotky. Z.
Zborak
napsal(a):
Je to samec, uvidíte, že se z toho za pár týdnů vyklube samec.30 let tuto mutaci chovám, matou vás nekvalitní fotky. Z.
Dobrý den mohu se zeptat co je to podle vás za mutaci? Děkuji. Pro zadavatele -máte sv.zelenou samičku zda je v opalinové kresbě, nelze podle fota určit (bez fota zad andulky),.
ne

XXX.XXX.195.189
hersyko
napsal(a):
Dobrý den mohu se zeptat co je to podle vás za mutaci? Děkuji. Pro zadavatele -máte sv.zelenou samičku zda je v opalinové kresbě, nelze podle fota určit (bez fota zad andulky),.
Opalin to určitě není, to je dle fotek jasně vidět.
vabl
napsal(a):