Začátečníkpapoušku

XXX.XXX.91.10
Zdravím chovatelé, potřeboval bych radu, mám možnost začít s papoušky a otec mi dal chlív že si můžu tam dát papoušky, tak se chci zeptat jestli kdyz tam budou dvere s pletiva, tak jestli si tam neco mám dát a nebo jestli jim ta vlhkost bude vadit ? je to nevytapene po dobytku je ten chlív. Moc dekuji vsem za rady, je to pro mě důležité, protože nerad bych uškodil papouškum ktere bych si do toho prostoru chtel pořídit.Jinak chlív vetrá celý rok dveřmi.
Jirka99

XXX.XXX.7.154
Zdravím nejsem velký odborník, ale známý chovatel má taky ptactvo ve chlévě a nedělá mu to dobrotu.Problém je jak ve vlhkosti, ale hlavně jde o to aby papoušci měli dostatek slunce.Přeji chovatelské úspěchy.
breta

XXX.XXX.91.10
mwazowski
napsal(a):
Korela, andulka, kakariky, zpěváci, mniši naprosto bez problémů mám to tak taky.
A sla by ukazat nejaka fotka prosim? Dekuji moc.
Už jsem viděl chovat papoušky také ve vlhké suterénní místnosti Pan chovatel navíc pravidelně prováděl úklid podlahy splachováním vodou, takže vlhkost obrovská. Nestačil jsem se divit a ptáky litoval - vlhko, bez denního světla, špatně větrané. Děs a hrůza!
Není nad venkovní voliéru a přímé slunce.
breta

XXX.XXX.91.10
Svetla tam je dost a dvere tam nebudou, bude to vetrat.
Začátečníkpapoušku
napsal(a):
Zdravím chovatelé, potřeboval bych radu, mám možnost začít s papoušky a otec mi dal chlív že si můžu tam dát papoušky, tak se chci zeptat jestli kdyz tam budou dvere s pletiva, tak jestli si tam neco mám dát a nebo jestli jim ta vlhkost bude vadit ? je to nevytapene po dobytku je ten chlív. Moc dekuji vsem za rady, je to pro mě důležité, protože nerad bych uškodil papouškum ktere bych si do toho prostoru chtel pořídit.Jinak chlív vetrá celý rok dveřmi.
Pane začátečníku. Nejen Váš dotaz, ale i rady měj mě zaujaly, protože radí a o prostředí z Vašeho dotazu nic neví. Protože nejen z mého ranného mládí mám zkušenost co je to chlév, tak odpovídám. Různé exoty chovám 45 let.