Dobrý den,
jsou dva poddruhy těchto papoušků.
Žlutoramenný západní (Psephotus dissimilis) ten do cites nespadá, jsou poměrně dostupní a cena je cca 5 tisíc za pár, objevují se i zde na inzerci (v neděli jsem dokonce jednoho samce zahlédl na burze v Přerově)
Žlutoramenný východní (Psephotus chrysopterygius) podléhá registraci cites ( podle registru bylo v ČR koncem roku 2016 registrováno jen 10 kusů). U těchto je cena výrazně vyšší cca 40 000 pár. Kolega ze znojemska je pravidelně jako jeden z mála v EU odchovává a při hnízdění používá v budkách elektrické podložky které zvyšují teplotu.
anuš
napsal(a):
Dobrý den, dissimilis nepodléhá registraci pouze je nutná evidence chovu, jinak moji jsou klidní s melodickým projevem. Náročnost na odchov nemohu říct, mám je necelý rok. Moc pěkní ptáci, můžu jen doporučit.
Můžu se prosím vás zeptat co znamená evidence chovu. Já jsem začátečník a ještě v tom nejsem moc zkušený. Jinak papoušci se mi moc líbí. Tak o nich uvažuji.
Pro mě je to srdeční záležitost jsou první které jsem měl ve voliéře a první od kterých jsem měl mládata..jinak jsou to krásný papoušci, prý k sobě bývají agresivní ale u mě se to nepotvrdilo..ale musíte je chovat samostatně, nic jiného ve voliéře nesnesou..zimu je mam venku ale se záletem..už mam v budce 5 dní stará mládata
stewe5
napsal(a):
Pro mě je to srdeční záležitost jsou první které jsem měl ve voliéře a první od kterých jsem měl mládata..jinak jsou to krásný papoušci, prý k sobě bývají agresivní ale u mě se to nepotvrdilo..ale musíte je chovat samostatně, nic jiného ve voliéře nesnesou..zimu je mam venku ale se záletem..už mam v budce 5 dní stará mládata
Tak jestli je to srdcovka, tak to je jiná Myslíte že potřebují zálet? Jinak papoušci to jsou opravdu krasavci.
Martin-rosely
napsal(a):
Tak jestli je to srdcovka, tak to je jiná Myslíte že potřebují zálet? Jinak papoušci to jsou opravdu krasavci.