Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
19.7.2017 10:56
Shagyas

XXX.XXX.177.194

Asi před hodinou jsme na silnici našli ptáče. Je už docela velké, hodně opeřené, ale očividně létat ještě nemůže.Zatím je v propíchané krabici od bot ve stínu doma, má tam víčko s vodou a trochu hoblin. Snažili jsme se ho nakrmit pinzetou(moucha, půlka žížaly) skoro bez úspěchu. Vypadá to jako drozd...?Docela to, řve, a piští, odpoledne ho odvezeme ho na záchranou stanici v Jaroměři.
Moje otázka zní, jestli je to zatím vše co můžu udělat, nebo ještě něco potřebuje?

19.7.2017 11:02
kareta

XXX.XXX.84.6

Nejlépe uděláte když to ptáče dáte nato místo kousek od silnice do trávy kde bylo nalezeno.Rodiče si ho najdou. Nevím co je to za nápady odnášet nalezená ptačí mláďata domu ? Už to tu bylo mockrát. V záchranné stanici Vás nepochválí.

19.7.2017 11:11
Shagyas

XXX.XXX.177.194

Jo...a sežere ho kočka, která od něj byla 10 metrů.Výborný nápad, rodiče si ho odnesou zpět do hnízda. To asi ne.

19.7.2017 11:16
atobajus

XXX.XXX.195.189

Shagyas napsal(a):
Jo...a sežere ho kočka, která od něj byla 10 metrů.Výborný nápad, rodiče si ho odnesou zpět do hnízda. To asi ne.

Opravdu ho vraťte tam kde bylo, rodiče jsou poblíž. Pokud je to drozd nebo kos tak ti vyskakují ještě ne na 100% letuschopni, zdržují se na zemi nebo v keřích a rodiče si je hlídají.

19.7.2017 11:17
kareta

XXX.XXX.84.6

Tak si s ním dělejte i h..no. Nashle.

19.7.2017 11:19
pecko

XXX.XXX.81.5

Shagyas napsal(a):
Jo...a sežere ho kočka, která od něj byla 10 metrů.Výborný nápad, rodiče si ho odnesou zpět do hnízda. To asi ne.

Je vidět, že o mladých zpěvných ptácích nic nevíte. Mláďata vylétají z hnízda, aniž by uměla stejně dobře létat, jako jejich rodiče. Pokud nevrátíte ptáče nazpátek, kde jste ho našla, tak bude do konce života zavřené v kleci kvůli Vám. Bohužel je hodně lidí jako Vy, že si myslíte, že uděláte dobrý skutek, ale není tomu tak...

19.7.2017 11:22
Shagyas

XXX.XXX.177.194

Jo, o zpěvných ptácích nevím nic moc, ale co rodiče udělají s kočkou ? Ataknou ji?

19.7.2017 11:31
pecko

XXX.XXX.81.5

Shagyas napsal(a):
Jo, o zpěvných ptácích nevím nic moc, ale co rodiče udělají s kočkou ? Ataknou ji?

Rodiče ptáčete budou jen vydávat alarmující pískot pokud uvidí tu kočku, aby si všichni ptáci na ní dáli pozor. Určitě tam nebude čekat ta kočka, než to ptáče vrátíte nazpátek. Nemusí ho zabít jen kočka ale i auto nebo jiný predátor. Pokud by to udělali úplně všichni lidé jako Vy, tak by v přírodě nebylo žádné zvíře...

19.7.2017 11:37
farmarb

XXX.XXX.209.57

Shagyas napsal(a):
Jo, o zpěvných ptácích nevím nic moc, ale co rodiče udělají s kočkou ? Ataknou ji?

Pokud je v blízkosti mláďat predátor, rodiče předstírají zranění a snaží se odlákat pozornost predátora od mláděte. Většinou se jim to úspěšně podaří. Opravdu je lepší nechat nalezená ptáčata tam, kde jsou.

lumpicek

19.7.2017 12:59
lumpicek

XXX.XXX.0.243

farmarb napsal(a):
Pokud je v blízkosti mláďat predátor, rodiče předstírají zranění a snaží se odlákat pozornost predátora od mláděte. Většinou se jim to úspěšně podaří. Opravdu je lepší nechat nalezená ptáčata tam, kde jsou.

Dobrý den, přesně tak, je vidět, že o přírodě něco víte, budou okolo kočky poletovat hodně blízko, ona bude myslet, že uloví je, a postupně kočku odlákají do bezpečné vzdálenosti od mláďěte, kočka není pes, zpět se většinou nevrátí a putuje dál.
To co jsem napsal však není pravidlem, ale funguje to perfekt, jinak už by predátoři vše ostatní vyhubili.Příroda je podstatně chytřejší než my lidé.

19.7.2017 14:34
Téra18

XXX.XXX.230.171

Dobrý den, opravdu se s ním vraťte. Ptáče u Vás nepřežije do zítřka, bude mít šok a stejně umře. Kočka už je pryč, vrátit co nejdříve na stejné místo doporučuji i já...

Myššš

19.7.2017 19:16
Myššš

XXX.XXX.11.210

Jak psali ostatní, vraťte ptáče na místo. Pokud máte strach, že ho uloví kočka, vysaďte ho na nějakou tenčí větev. V záchranné stanici by vám poradili totéž. Ptáče není ani nemocné, ani zraněné, ani opuštěné a je už téměř samostatné. Snahou o záchranu mu jenom uškodíte.

20.7.2017 22:10
Kalous

XXX.XXX.236.10

Ja nevim co na ty ptaci mladata mate potrebu porad hrabat. Vzdyt je to tady vysvetleno uz tisickrat proboha.

Neregistrovaný uživatel

22.7.2017 16:21
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.6

Dokrmte ho a pusťte, my takto skoro každý rok dokrmujem jiřičky co spadnou i s hnízdem tento rok je to zatím ok, a doufám že bude, dokrmovali jsme Cvrčky ze zwerimexu a málem mě vždy trefil šlak

22.7.2017 18:43
bartrand

XXX.XXX.54.252

Kalous napsal(a):
Ja nevim co na ty ptaci mladata mate potrebu porad hrabat. Vzdyt je to tady vysvetleno uz tisickrat proboha.

Kdyby jen tady, ale taky i ve skolach, na kazdym ekoteroristickym webu apod.. Lidi jsou proste blbi a nepoucitelni..

22.7.2017 18:56
Skyrra

XXX.XXX.234.125

Určite vrátiť, mláďatá vtákov dlho neprežijú v zajatí. Ako to tu už bolo mnohokrát písané :).

22.7.2017 18:56
Skyrra

XXX.XXX.234.125

Divožijúcich, pravdaže...

22.7.2017 19:48
Shagyas

XXX.XXX.177.194

Díky za rýpaly všeho druhu, a též děkuji za ponaučení.

22.7.2017 20:57
atobajus

XXX.XXX.195.189

Shagyas napsal(a):
Díky za rýpaly všeho druhu, a též děkuji za ponaučení.

Když Vám někdo popravdě napíše, že se mají divoká ptáčata nechat na pokoji a nemají se sbírat tak to není rýpání.

22.7.2017 20:59
atobajus

XXX.XXX.195.189

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Dokrmte ho a pusťte, my takto skoro každý rok dokrmujem jiřičky co spadnou i s hnízdem tento rok je to zatím ok, a doufám že bude, dokrmovali jsme Cvrčky ze zwerimexu a málem mě vždy trefil šlak

Jak poznáte, že ty dokrmované jiřičky jsou plně samostatné a že se po vypuštění uživí, začnou lovit a nepojdou hlady?

Neregistrovaný uživatel

23.7.2017 11:52
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.6

atobajus napsal(a):
Jak poznáte, že ty dokrmované jiřičky jsou plně samostatné a že se po vypuštění uživí, začnou lovit a nepojdou hlady?

Doufám že se uživý, protože když už začali pomalu lítat, tak nám stejně zůstali sedět na šňůře na prádlo mezi stromy a pokaždé když slyšeli můj hlas, tak vřeštěly s otevřenými zobany, tak cvrčka vždy dostaly a když letěla kolem mucha, tak se ji snažili honit no a pak některý den lítaly víc a víc až uletěly. takže doufám že to s nima dobře dopadlo, každopádně si svůj počin nijak nezazlívám, to že jsem je párkrát dokrmila bylo jen to, že živý tvor dostal podruhé šanci na život. kdybych je odvezla tak bůh ví co by s nimi udělali, jestli by neskončily jako potrava pro dravé ptáky na stanici... tak jsem prostě viděla že uletěly a děj se vůle boží...

23.7.2017 13:55
kareta

XXX.XXX.84.6

To že když kolem nich letěla moucha tak se ji snažili chytit jste si určitě vymyslela že ?

Neregistrovaný uživatel

23.7.2017 15:22
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.6

kareta napsal(a):
To že když kolem nich letěla moucha tak se ji snažili chytit jste si určitě vymyslela že ?

Ne, nevymyslela, když seděli na šňůře a letěla kolem nich mucha, tak zbystřili a chňapali po ní zobáčky, ale víte vy co, ma světě jsou zkrátka lidé, citliví, mají rádi zvířata a udělají pro zvířata mnoho, i to, že si třeba jako já vezmou v práci dovolenou a věnují jim 24 hodin denně péče, tohle obětuje málo kdo. no a pak jsou tu tací co zvíře radši zabijou, nebo nechají na pospas, jen aby si ušetřili starosti, nebo ho mrsknou na krk někomu jinými jako je třeba ornitologická stanice. kdyby všichni viděli tal černě jako většina lidí tady, to by byl na světě dobrej hnus!

Neregistrovaný uživatel

23.7.2017 15:43
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.6

Tuhle jiřičku jsem našla před dvěma roky pod svým autem, když jsem vylezla z obchodňáku, myslela jsem, že je mrtvá, tak jsem do ní rýpla a ona pohla hlavou, vzala jsem ji dom, první den byla chudina na piškotu s vodou ale pak už jsem ji ládovala cvrčkama, měla jsem ji na nočním stolku u postele, každé ráno jakmile se rozednilo, už pípala a dožadovala se krmení, jaždý den máchala křidýlkama a "cvičila" občas jsem ji našla na koberci, nebo na židli, další fotky jsou u nás na terase, fotky z toho jak seděla na šňůře už nemám. Zajímavé ovšem bylo, že neuletěla idyž poletovat už uměla, i venku mávala křidýlky a občas si popoletěla, ale pokaždé když jsem šla kolem, spustila na mě křik, já ji vrátila zpět do košíku nebo na šňůru a nakrmila. byla u nás tři týdny, pak frnkla, nebyla nijak moc malinká a myslím že krmný základ měla hodně dobrý, a jak říkám po muchách se oháněla jak šílená. takže možná to tady pro nějaký skeptiky je pohádka, pro mě je to ale realita, postarat se a udělat pro zvířátko maximum.

23.7.2017 15:45
york

XXX.XXX.89.198

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Ne, nevymyslela, když seděli na šňůře a letěla kolem nich mucha, tak zbystřili a chňapali po ní zobáčky, ale víte vy co, ma světě jsou zkrátka lidé, citliví, mají rádi zvířata a udělají pro zvířata mnoho, i to, že si třeba jako já vezmou v práci dovolenou a věnují jim 24 hodin denně péče, tohle obětuje málo kdo. no a pak jsou tu tací co zvíře radši zabijou, nebo nechají na pospas, jen aby si ušetřili starosti, nebo ho mrsknou na krk někomu jinými jako je třeba ornitologická stanice. kdyby všichni viděli tal černě jako většina lidí tady, to by byl na světě dobrej hnus!

Já vám fandím a obzvlášť za ty jiřičky, jak to popisujete, měli šanci a pokud se chytli ostatních, tak lecos okoukají. Nemá smysl si kazit náladu rýpalama co nic nedokázali.

Myššš

23.7.2017 16:21
Myššš

XXX.XXX.11.210

york napsal(a):
Já vám fandím a obzvlášť za ty jiřičky, jak to popisujete, měli šanci a pokud se chytli ostatních, tak lecos okoukají. Nemá smysl si kazit náladu rýpalama co nic nedokázali.

Jo, ono je totiž určitě lepší dokazovat si jaká jsem frajerka nevhodnou péčí o ptáčata, která vůbec nepotřebují pomoc, nebo si myslet, že jsem větší profík než pracovníci záchranné stanice, že? (sarkasmus) Ony ty jiřičky nějak po haluzi přežily "odbornou" péči jako krmení cvrčky (což rozhodně není jejich běžná strava a např. mouční červi můžou ptáčeti roztrhat střeva svým tuhým krunýřem) i samy dokázaly něco chytit a MOŽNÁ i přežily v přírodě, ale větší pravděpodobnost u takhle laicky zachraňovaných ptáčat je, že v přírodě umřou, protože nebudou mít dokonalou kondici a imunitu kvůli nevhodné stravě a odchovu v bytě, nebo se vypuštění do přírody ani nedožijí.
Atilla8, to tvoje chlubení je tak ubohé, že jde vidět, jak se potřebuješ povyšovat a dělat ze sebe hrdinuku, samaritánku a svatou mučednici, která zachraňovala ptáčky, i když jsi je taky mohla i zabít. No hlavně, že se můžeš vychloubat. Zodpovědný člověk by to řešil přes profíky. A nabádat k sbírání ptačích mláďat, to snad nemyslíš vážně? Každý rok se o tom všude píše a mluví - nesbírat, když nepotřebují pomoc, pokud už ji potebují, obrátit se na záchranné stanice...a furt se najdou blbci, co si musí něco dokazovat a "zachraňovat". A ty tvoje "argumenty" o tom, že by je zkrmili v záchranné stanici... Radši no comment. Bych blila z některých lidí!

Neregistrovaný uživatel

23.7.2017 16:32
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.6

Myššš proč neregistrovaný? že by jedna a ta samá osoba? nevím kdo je víc ubohej není to chlubení, je to jen ukázka toho, že když člověk chce, zjistí si od ornitologa, zda takto dokrmit ptáče může a udělá to, je to jen dobrý skutek, nic víc. Já se chlubit nepotřebuji :) napsala jsem zde jen svou zkušenost s dokrmováním jiřiček. Nebo tady teda když už někdo napíše nějakou zkušenost s něčím tak už se teda chlubí jooo? vy jste tady někteří vážně banda...

23.7.2017 16:38
kareta

XXX.XXX.84.6

Atila ty se vrat do rubriky PSI. Uděláš dobře Nic ve zlém Dík.

23.7.2017 17:39
kareta

XXX.XXX.84.6

Attilko víš co bych ti ještě doporučil ? Spojit se se zakladatelem tohoto vlákna a založit klub záchrany ptačích mládát. Kterým z lásky budete ubližovat. Ahoj a přejdi na rubriku pejsku prosím.

Neregistrovaný uživatel

23.7.2017 18:31
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.6

Nhgg, tohle je veřejná diskuse a Vy nemáte žádné oprávnění lidem jakkoliv nakazovat, kde diskutovat mají tam běžte radši řešit, jak jsou dle Vás ornitologové neschopní že zabili mladého čápa, jistě jste tam byl a viděl to na vlastní oči, očemž pochybuji, řekla bych, že Váš okruh pohybu je z gauče od TV ke stolku s PC... nejste nějak nemocný, že jste tak protivný?

23.7.2017 18:40
kareta

XXX.XXX.84.6

Atillko ty za to nemůžeš Já to tak beru.Jestli ti chybí sex za to taky nemužu.

Neregistrovaný uživatel

23.7.2017 18:51
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.6

kareta napsal(a):
Atillko ty za to nemůžeš Já to tak beru.Jestli ti chybí sex za to taky nemužu.

vy jste vážně postižený.

23.7.2017 18:56
kareta

XXX.XXX.84.6

Máte pravdu ve všem. Takovým lidem jak jste Vy se nemá odporovat.Naschle a najedte na rubriku pejku tam nebudete psát kraviny dík.

Neregistrovaný uživatel

23.7.2017 18:57
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.6

kareta napsal(a):
Máte pravdu ve všem. Takovým lidem jak jste Vy se nemá odporovat.Naschle a najedte na rubriku pejku tam nebudete psát kraviny dík.

Naschle

23.7.2017 19:51
Shagyas

XXX.XXX.177.194

kareta napsal(a):
Attilko víš co bych ti ještě doporučil ? Spojit se se zakladatelem tohoto vlákna a založit klub záchrany ptačích mládát. Kterým z lásky budete ubližovat. Ahoj a přejdi na rubriku pejsku prosím.

Nikdy jsem se nanasmála víc
Kam toto vlákno bude směřovat...1 otázka a je tu počítačová válka.

Myššš

23.7.2017 23:02
Myššš

XXX.XXX.11.210

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Myššš proč neregistrovaný? že by jedna a ta samá osoba? nevím kdo je víc ubohej není to chlubení, je to jen ukázka toho, že když člověk chce, zjistí si od ornitologa, zda takto dokrmit ptáče může a udělá to, je to jen dobrý skutek, nic víc. Já se chlubit nepotřebuji :) napsala jsem zde jen svou zkušenost s dokrmováním jiřiček. Nebo tady teda když už někdo napíše nějakou zkušenost s něčím tak už se teda chlubí jooo? vy jste tady někteří vážně banda...

Ono je povinné se registrovat? Nevím k čemu, když se dá psát i bez toho. A nevím která jedna a ta samá osoba bych měla být.
Ubohá jsi, namyšlená, urýpaná a otravná k tomu. Tobě nepatří do rukou ani plyšák, no hlavně že se umíš vychválit až do nebe a napadat každého, kdo tvoje bludy o "záchraně" vyvrací.

Neregistrovaný uživatel

24.7.2017 09:52
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.6

Myššš, hezky jste se popsala. Perfektně to na Vás sedí.

Myššš

24.7.2017 13:58
Myššš

XXX.XXX.11.210

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Myššš, hezky jste se popsala. Perfektně to na Vás sedí.

Už se nad sebou ale fakt zamysli. Hlavně si přečti po sobě ty tvoje příspěvky, kde napadáš každého, kdo by vzal ptáče na záchrannou stanici nebo ho ani nesbíral, když pomoc nepotřebuje, jak jsou necitliví a nechali by ho napospas nebo ho někomu házeli na krk (stanici, která od toho přesně je!).
Když ti onemocní zvíře, tak ho taky léčíš doma nějakýma matérskýma pokusama, místo abys ho vzala na veterinu, protože ho přece nebudeš někomu házet na krk?
Jenom se vychvaluješ, ostatní urážíš, i když mají mnohem rozumnější názory než ty. Jestli ti je víc než 12 let, tak potěš koště.
A jediný komu reálně pomáháš tím tvým blbnutím nejsou ptáčci, ale tvoje ego.

Myššš

24.7.2017 14:19
Myššš

XXX.XXX.11.210

BTW do postižených, nemocných atd. tady taky nadáváš jenom ty, Atillo. Tak se už konečně vzpamatuj a běž radit někam, kde aspoň o daném problému něco víš. Nebo radši neraď nikde, pokud tvoje znalosti o jiných druzích zvířat jsou takové, jako znalosti ptactva a pokud neumíš reagovat bez hnusného urážení a nadávání lidem, kteří na rozdíl od tebe mají nějaké znalosti a snaží se radit v zájmu zvířat a ne v zájmu svého ega.

24.7.2017 14:22
janogl1

XXX.XXX.96.134

Bolo tu už od začiatku povedané všetko, čo malo pomôcť. Ale...
Tak ešte na záver v obrázkoch. Snáď to niekomu podobnému ako Shagyas pomôže v budúcnosti spraviť lepšie rozhodnutie.

Neregistrovaný uživatel

24.7.2017 16:35
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.6

Myššš, nevím kde jsi přišla na to, že jsem někomu nadávala, přečti si, co píšeš a zamysli se ty. já jsem zde nikoho nenapadala, jen jsem byla nucena odrážet útoky a urážky, některých zde narušených lidí, co kopou kolem sebe a jsou jak k uvytržení, že zde napíše někdo, že se mu povedlo něco dokrmit a nechat uletět zpět do volné přírody. vypadáš na malé děcko, co se o prázdninách těžce nudí... tak dělá siláka za monitorem, takových je tady bohužel víc...

Neregistrovaný uživatel

24.7.2017 17:00
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.6

Jinak, samozřejmě, ano, pokud člověk, co je nezkušený s odchovem jakýchkoli zvířat najde jakékoliv opuštěné mládě, měl by vyhledat odbornou pomoc, nebo v dnešní době vymoženosti internetových dat v mobilu, vyhledat informaci jak se v takovém případě zachovat. Neměl by zpanikařit. Pokud jsem, zde někoho pohoršila svým příběhem o dokrmení jiřičky, tak se omlouvám. Jen by někteří uživatelé webu, měli ubrat nohu z plynu, zamyslet se nad tím co komu píšou, jestli to není urážlivé, hanlivé a nezdvořilé. I lajk dokáže vyhledat IP adresu neslušně se chovajícího člověka a zjistit si o něm informací víc než dost
Hezký den a chovu zdar.

24.7.2017 17:31
Tomáš Jedno

XXX.XXX.28.229

.

Pbfaktor

24.7.2017 18:18
Pbfaktor

XXX.XXX.44.103

Holky je hezké že si hrajete z ptákama ale zbytečně se u toho nerozptylujte.

24.7.2017 18:34
rapotacka11

XXX.XXX.32.153

Shagyas napsal(a):
Jo, o zpěvných ptácích nevím nic moc, ale co rodiče udělají s kočkou ? Ataknou ji?

Http://www.ifauna.cz/kralici/clanky/r/detail/6640/neberte-mladata-rodicum/.

24.7.2017 22:45
Moudivláček

XXX.XXX.37.245

Shagyas napsal(a):
Asi před hodinou jsme na silnici našli ptáče. Je už docela velké, hodně opeřené, ale očividně létat ještě nemůže.Zatím je v propíchané krabici od bot ve stínu doma, má tam víčko s vodou a trochu hoblin. Snažili jsme se ho nakrmit pinzetou(moucha, půlka žížaly) skoro bez úspěchu. Vypadá to jako drozd...?Docela to, řve, a piští, odpoledne ho odvezeme ho na záchranou stanici v Jaroměři.
Moje otázka zní, jestli je to zatím vše co můžu udělat, nebo ještě něco potřebuje?

Na dotaz se rozpoutala dost rozporuplná didkuze.
Najít ptáče, nevědět jakého je druhu je fakt nejlepší ho nechat být. Lidé mně často nosili kosy a jiné drozdovité, kteří ještě nevzletní hopsají v trávě, ale to je normální i u některých dutinových ptáků, třeba i sýkor. Rozptýlení mláďat v prostoru je větší naděje na přežití před predátory.
Nálezce si myslí, že je to opuštěné ptáče. Něco jiného je holátko ležící na zemi.
Neznám li druh, nechat to být a neřešít to.

Myššš

25.7.2017 08:03
Myššš

XXX.XXX.11.210

Attila: Na ty tvoje výpady, urážky a hnusé rýpání, které sama u sebe nejsi schopná vidět, reagovat nebudu. Očividně jsi trollící spratek, co se nudí. S tebou končím, každý tady vidí, co jsi zač, jen ty ne.

25.7.2017 22:54
Moudivláček

XXX.XXX.37.245

Myššš napsal(a):
Attila: Na ty tvoje výpady, urážky a hnusé rýpání, které sama u sebe nejsi schopná vidět, reagovat nebudu. Očividně jsi trollící spratek, co se nudí. S tebou končím, každý tady vidí, co jsi zač, jen ty ne.

Vážený nebo vážená Myššš,
po přečtení diskuze a Vašich nic neříkajícich reakcí k diskuzním tématu NALEZENÉ PTÁČE bych Vám rád položil otázku, protože mě překvapilo těch 5 hlasů za kvalitu Vášeho výše uvedeného příspěvku.
Kdybyste měl - a profil, použil bych ho, nepsal veřejně, protože takováto diskuze nikomu nic nepřinese..

Domnívám se, že se mýlíte, reagujete agresivně, nebo máte nějaký osobní problém.
Když už jste toho tolik napsal - a, sdělte mně, kde Attila někoho napadá, uráží a do někoho rýpe.
A pokud to nedokážete napsat, napište mně to ti, kteří jste tam dali těch 5 hlasů za kvalitní příspěvek.
V čem je kvalita těch dvou řádků.?

26.7.2017 11:27
pecko

XXX.XXX.76.87

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Jinak, samozřejmě, ano, pokud člověk, co je nezkušený s odchovem jakýchkoli zvířat najde jakékoliv opuštěné mládě, měl by vyhledat odbornou pomoc, nebo v dnešní době vymoženosti internetových dat v mobilu, vyhledat informaci jak se v takovém případě zachovat. Neměl by zpanikařit. Pokud jsem, zde někoho pohoršila svým příběhem o dokrmení jiřičky, tak se omlouvám. Jen by někteří uživatelé webu, měli ubrat nohu z plynu, zamyslet se nad tím co komu píšou, jestli to není urážlivé, hanlivé a nezdvořilé. I lajk dokáže vyhledat IP adresu neslušně se chovajícího člověka a zjistit si o něm informací víc než dost
Hezký den a chovu zdar.

Napsala jste to hezky, ale osoba Shagyas, která si vzala to ptáče domu je absolutně nezodpovědná. Nedbá rad od lidí, kteří o ptácích ví určitě víc než ona. Pokud dokrmí toto ptáče doma a pustí ho zpět do přírody, tak určitě zahyne hlady nebo se stane kořistí predátora. Nebude mít šanci se naučit samo shánět potravu, protože ho to nikdo nenaučil a to samé je to i s predátorem. Myslím si to i o vás. Jiřička nejí cvrčky, ale létající hmyz a to, že uletěla až když uměla létat, neznamená, že nezahynula. Měla jste se snažit najít jiné hnízdo jiřičky a dát ji do toho hnízda. Nastudujte si, jak je obtížné vrátit zpět do přírody zvíře, které odchová člověk. Potom nebudete dělat to, co jste udělala a nebudete obhajovat lidi jako je Shagyas,.

Myššš

26.7.2017 13:28
Myššš

XXX.XXX.11.210

Moudivláček napsal(a):
Vážený nebo vážená Myššš,
po přečtení diskuze a Vašich nic neříkajícich reakcí k diskuzním tématu NALEZENÉ PTÁČE bych Vám rád položil otázku, protože mě překvapilo těch 5 hlasů za kvalitu Vášeho výše uvedeného příspěvku.
Kdybyste měl - a profil, použil bych ho, nepsal veřejně, protože takováto diskuze nikomu nic nepřinese..

Domnívám se, že se mýlíte, reagujete agresivně, nebo máte nějaký osobní problém.
Když už jste toho tolik napsal - a, sdělte mně, kde Attila někoho napadá, uráží a do někoho rýpe.
A pokud to nedokážete napsat, napište mně to ti, kteří jste tam dali těch 5 hlasů za kvalitní příspěvek.
V čem je kvalita těch dvou řádků.?

Přečtěte si CELOU diskuzi a ne posledních 5 příspěvků. Nadává do postižených lidem, co jí nic nedělali (jeden její příspěvek je jenom věta: "Vy jste fakt postižený" a dál nic), uráží všechny, kdo napsali, že sbírat mláďata je nesmysl a napadá je, že nechávají mláďata napospas nebo je hážou na krk stanici (její vlastní výrazy). Nabádá lidi ke sbírání mláďat. Ta osoba je nemocná a musí si dokazovat, jak všechny chudáky ptáčky spasí, a přitom je akorát tak zabije svou nevědomostí a neschopností pobrat, že dělá chybu. A hlasy jsem nejspíš logicky dostala proto, že na rozdíl od ní neradím hovadiny. Naštvaná na ni jsem, protože takové lidi, co se jen vychloubají a napadají každého, kdo jejich bludy vyvrací, fakt tolerovat nemusím.

26.7.2017 23:30
marketag

XXX.XXX.21.208

Prosím vás, nechápu, co tu tak vyvádíte. Nic přeci nejde posuzovat paušálně, zvláště u mláďat. Je období, kdy má mládě na zemi smrt jistou, to je zhruba prvních 14 dní života. Když nejde vrátit do hnízda, je povinnost odevzdat ho záchranné stanici. Ovšem, pokud tam zavoláte, poptáte se, jak krmit, tak někdy uvítají, že ho vypipláte doma. Starší, plně opeřená mláďata, netřeba zachraňovat, rodiče se postarají. Případně ho můžete vysadit někam výš, aby se na něj kočka nedostala. Ale to je většinou marné. Buď je rozumné a zůstane potichu schované, nebo ho prostě kočka uloví. To je život. S rodiči má nesrovnatelně lepší start do života, naučí ho strašně moc. To mu nenahradíme sebelepší péčí.

26.7.2017 23:38
Moudivláček

XXX.XXX.37.245

Myššš napsal(a):
Přečtěte si CELOU diskuzi a ne posledních 5 příspěvků. Nadává do postižených lidem, co jí nic nedělali (jeden její příspěvek je jenom věta: "Vy jste fakt postižený" a dál nic), uráží všechny, kdo napsali, že sbírat mláďata je nesmysl a napadá je, že nechávají mláďata napospas nebo je hážou na krk stanici (její vlastní výrazy). Nabádá lidi ke sbírání mláďat. Ta osoba je nemocná a musí si dokazovat, jak všechny chudáky ptáčky spasí, a přitom je akorát tak zabije svou nevědomostí a neschopností pobrat, že dělá chybu. A hlasy jsem nejspíš logicky dostala proto, že na rozdíl od ní neradím hovadiny. Naštvaná na ni jsem, protože takové lidi, co se jen vychloubají a napadají každého, kdo jejich bludy vyvrací, fakt tolerovat nemusím.

1. Přečetl jsem vše, ne jen 5 posledních příspěvků. Mýlíte se. V žádném nikoho neuráží, nenapadala a ani se nevychloubala.
2. Naopak Vy nechápete její reakcii " Vy jste fakt postižený". Znovu se bez emocí zamyslete. Na co reagovala?
Ocituji to: " Atillko ty za to nemůžeš. Já to tak beru. Jestli ti chybí sex za to taky nemůžu."
Na takovou reakci se nedá jinak odpovědět.
Ale Vy to chápete, cituji Vás : " Nadává do postižených lidem, co jí nic nedělali".
Ten, co tam plete ten sex by se nad svou vtipností měl zamyslet. A Vy nad sebou taky, pakliže nejste lékařka a píšete, že ta osoba je nemocná.
3. S Vaším názorem na péči o mnohdy doměle opuštená mláďa naprosto souhlasím, jak jsem v dřívější mé reakci již uvedl.
Doporučení: ROZČÍLENÍ NENÍ DOBRÝ RÁDCE.
I já se snažím tím řídit, ikdyž se mně to mnohdy nedaří.

Přeji příjemné prožití dalšího chovatelského dne.

Ararák

27.7.2017 02:22
Ararák

XXX.XXX.44.4

Nejvíc ptáčat které jsou rádoby opuštěně zabije rychleji lidská blbost, než kočka, nebo hlad. Jak může pomoct ptáčeti někdo, kdo nerozezná ani o jaký druh jde? Natož jak krmit a podobně. Sám jsem odchoval nalezené čížky z pokáceného stromu od holat a to jen proto, že jsem je měl možnost dát pod kanáry, kteří je odkrmili na naklíčeném zobu pro čížky. Ptaci šli do voliery a poté dostali volnost. Ale cpát něčemu piškoty a podobně, miluji ty rádoby ochránkyně, kdy jejich příběh začíná vždy stejně, on tam byl chudáček ptáčátko opuštěný, chtěla jsem ho zachránit, ale on mi pak za pár dní stejně umřel, chodáček, asi byl už zesláblý, ne nebyl - jsi kráva a zabila si ho...ty rádoby zachráňkyně.

Myššš

27.7.2017 10:06
Myššš

XXX.XXX.11.210

Moudivláček:
Troll č.2? Takže taky nabádáte, aby lidi sbírali ptáčata, co sbírat nepotřebují? Umíte číst a chápat psaný text? Vidíte první příspěvek tazatelky a vidíte jaké ptáče popisuje? Mládě drozda nebo kosa, které ještě nelétá, ale už opustilo hnízdo, je plně opeřené, za pár dní bude samostatné a rodiče ho dokrmují na zemi. I kdyby tazateka to mládě vzala na záchrannou stanici, stejně jí řeknou, že ho má vrátit tam, kde ho našla. Milionkrát to už bylo omílané v TV, na různých webech, ale ne, lidem je to málo, pořád budou radit hovadiny typu sebrat a dokrmovat cvrčkama - viz. první příspěvek Attily doplněný vytlemenýma smajlíkama, asi jako že to je strašná sranda radit lidem nesmysly.
A že se nevychloubá? Fakt neumíte číst? Ty její příspěvky jsou tak z 50% o jiřičkách a z 50% o tom, jak je skvělá, jak je piplala, protože jen ona dělá maximum pro zvířátka, a jak ostatní jsou hrozní, že ptáčata zabíjí, aby si ušetřili starosti, nechávají napospas nebo hážou na krk záchranným stanicím (opět její výrazivo) a nakonec ještě výkřiky "já se chlubit nepotřebuju" - to už je moc. Rýpat začala ona jako první, naváží se tu tak cca do 10 lidí, kteří radili mládě nesbírat a kteří mají na rozdíl od ní pravdu. Divíte se, že na ni pár lidí vyjelo? Já ne. To co by si zasloužila za ty žvásty je 1000X horší než jí tu lidi napsali a je to nepublikovatelné.
Na další vaše napadání ve stylu Attily (že by někdo z příbuzenstva) taktéž reagovat nebudu, nenamáhejte se.

Neregistrovaný uživatel

27.7.2017 12:30
Neregistrovaný uživatel

XXX.XXX.60.6

Myššš, já si myslím, že už trochu přeháníte. S panem Moudivláčkem nejsme rodina, neznáme se ani osobně. Známe se jen tady na fauně. Urážíte sama a to velmi zkušeného chovatele. Moudivláček je chovatelem papoušků a drobného ptactva mnoho let, možná chová déle než vy ťapete po světě, trochu úcty k druhým lidem by Vám neuškodilo. Je hezké, že se snažíte chránit zvířata, to Vás šlechtí, ale vše s mírou. Bylo by vhodné aby se toto téma již uzavřelo. Zakladatel se několika odpovědí dočkal a dál se domnívám, že už to k ničemu nevede.
Hezký den.

27.7.2017 22:54
Moudivláček

XXX.XXX.37.245

Myššš napsal(a):
Moudivláček:
Troll č.2? Takže taky nabádáte, aby lidi sbírali ptáčata, co sbírat nepotřebují? Umíte číst a chápat psaný text? Vidíte první příspěvek tazatelky a vidíte jaké ptáče popisuje? Mládě drozda nebo kosa, které ještě nelétá, ale už opustilo hnízdo, je plně opeřené, za pár dní bude samostatné a rodiče ho dokrmují na zemi. I kdyby tazateka to mládě vzala na záchrannou stanici, stejně jí řeknou, že ho má vrátit tam, kde ho našla. Milionkrát to už bylo omílané v TV, na různých webech, ale ne, lidem je to málo, pořád budou radit hovadiny typu sebrat a dokrmovat cvrčkama - viz. první příspěvek Attily doplněný vytlemenýma smajlíkama, asi jako že to je strašná sranda radit lidem nesmysly.
A že se nevychloubá? Fakt neumíte číst? Ty její příspěvky jsou tak z 50% o jiřičkách a z 50% o tom, jak je skvělá, jak je piplala, protože jen ona dělá maximum pro zvířátka, a jak ostatní jsou hrozní, že ptáčata zabíjí, aby si ušetřili starosti, nechávají napospas nebo hážou na krk záchranným stanicím (opět její výrazivo) a nakonec ještě výkřiky "já se chlubit nepotřebuju" - to už je moc. Rýpat začala ona jako první, naváží se tu tak cca do 10 lidí, kteří radili mládě nesbírat a kteří mají na rozdíl od ní pravdu. Divíte se, že na ni pár lidí vyjelo? Já ne. To co by si zasloužila za ty žvásty je 1000X horší než jí tu lidi napsali a je to nepublikovatelné.
Na další vaše napadání ve stylu Attily (že by někdo z příbuzenstva) taktéž reagovat nebudu, nenamáhejte se.

Nevím kdo jste, ale s Vámi se fakt nedá diskutovat.
Již 24.7. jsem se vyjádřil ve druhé větě, v souladu s Vámi, že nalezené ptáče nechat být.
Vy vůbec nechápete obsah přečteného textu.
Ani jste argumentačně nereagovala na moji odpověď č.1 a 2 a nepochopila, že č.3 s Vámi souhlasím a ještě píšete, že napadám. Melete to pořád dokola jako kafemlejnek.
Anonymní hrdino, je mně Vás lito.

Přidejte reakci

Přidat smajlík