Australský papoušek pro začátečníka

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
24.11.2018 15:52
Lukáš V.

XXX.XXX.16.41

Zdravím všechny chovatele a měl bych takovou otázku.
Na jaře se chystám postavit první venkovní voliéru a nevím jaký druh papouška si mám pořídit aby nebyl příliš složitý na chov, krmení a aby třeba i odchovával. Líbí se mi tyto druhy: Korela, Pap. Nádherný, Pap. Horský, nějaký druh rosely nebo papoušek zpěvavý.
Byl bych rád kdyby mohly být třeba 2 druhy pohromadě. Jinak s chovem papoušků zkušenosti nemám takže jsem úplný začátečník. Budu rád za každý smysluplný příspěvek. Lukáš

24.11.2018 16:25
Kokr

XXX.XXX.85.112

S těchto druhů můžete dát k sobě korelu a papouška nádherného, nebo korelu a horského. S roselama nic, jsou agresivní, taktéž zpěváci, horský s nádherným se mohou křížit. Voliera musí být prostorná. Nejlépe když navštívíte chovatele a on Vám určitě poradí. Hlavně všechno uvidíte na vlastní oči.

24.11.2018 17:50
Robeto

XXX.XXX.11.38

Zavdravím taky mám Horské a neofemy společně a v poho

24.11.2018 19:07
Agrikola

XXX.XXX.50.252

Chovám pohromadě králováky, nádherné a korely. Zatím jsou v klidu. Žádná známka agresivity. Korely zahnízdily a vyvedly mladé. Rovněž nádherní. Královští jsou teprve roční, tak nevím, jaké to bude později. Přechodně byly mezi nimi i neofémy tyrkysové a také v pohodě. Důležitá je asi velikost voliéry. Ta moje měří cca 5x3 m (venkovní se záletem, měřeno vcelku).

24.11.2018 20:47
Jirka 001

XXX.XXX.96.166