Zdravim chci se zeptat za jak dlouho dostavate výsledku vzorku. Jedna se mi o to, že 10.9 jsem odeslal trust na rozbor vysledek mi přišel 30.10 sms zpravou. Za mě dost dlouha doba. Jinak výsledek na mail přišel 5.12 s fakturou. Nevim mám se na ně chuť vybodnout potřeboval jsem výsledek dřiv v chovu bylo pár úhynu chtě l jsem znát příčinu. Za mě exomed nespolehlivy. Několirat jsem se jim snažil dovolat vyloženě na to s.r.u!
alfonzo

XXX.XXX.0.243
Mara92
slušný člověk řeší problém s konkrétní osobou,nebo firmou,vy jste však na druhém břehu
alfonzo
napsal(a):
Mara92
slušný člověk řeší problém s konkrétní osobou,nebo firmou,vy jste však na druhém břehu
Váženy pane alfonzo dovolat se tam je nemožné telefon prostě neberou několikrát za den a několik dni jsem volal psal email a psal sms prostě bez odpovědi. Tak nechť se na mě nikdo nezlobi, ale každa normalni firma by, alespoň nejakou formou odpověděla
Zemjanek
napsal(a):
Je pravda že čekací doba je delší, ale rozhodně jestli potřebuji rychle rozbor kvůli úhynům, tak to zavezu veterináři...
Vzorek trusu zaslat do laboratoře umím odeslat i sam neni ktomu potřeba veterinař, který by udělal to same. Boužel jen jsem to odeslal do nespolehlive firmy.
alfonzo

XXX.XXX.0.243
jahodapavel
uveďte prosím kontakt na vetrináře,který to prohlédne sám a zná diagnozu.
jahodapavel
napsal(a):
veterinář to prohlídne sám a výsledek znáte za půl hodiny.
Pane, máte zde přes 1000 ohodnocení vaší diskuze, takže by se zdálo. že vaše odpovědi jsou kvalifikované a i to, co o sobě uvádíte ukazuje, že určitou zkušenost máte, ale nemohu souhlasit s vaším tvrzením : " Veterinář to prohlídne a výsledek znáte za půl hodiny." To by musel být kouzelník. On pozná střěvní parazity,jejich vajíčka. To dokážete s mikroskopem i sám. Nepozná bakterie, viry. Na to potřebuje laboratoř. A i výsledek z laboratoře je mnohdy nic neříkající, ale to není jejich vina.
Kamilptaci

XXX.XXX.15.8
Zdravím
Zkušenosti jednoznačně špatné nekolikrat sem tam posílal vzorky krve na zjištění DNA o době trvání se radši zmiňovat nebudu . Jde o to ze samce byla samice na vejcích a takhle u několika ptaku po sobě . Teď posilam do slovgenu nejlepší za mě 👌.
Vážený pane Horváth,
nebylo by špatné uvádět celou pravdu, než začnete očerňovat mě a moje kolegy. Fakta jsou tato: vy jste nám poslal SMS ve stylu, cituji: POSLAL JSEM VAM VZORKY PRED TYDNEM A PORAD NIC, TO JE MI K HOVNU ještě než k nám do laboratoře vaše vzorky dorazily! O tom, že jste nepsal o jaké vzorky se jedná a nepodepsal jste se asi darmo mluvit, ale takto a přesně takto to bylo. Na to konto, poté co k nám vzorky TRUSU! vašich ptáků dorazily jsem vám posílal SMS s výsledkem místo standardního emailu jen z toho důvodu, aby jste měl výsledky co nejdříve a váš buranismus jsem přešel. Telefonátem předevčírem jsem měl pocit, že tento váš trapný výlev skončil a čekal jsem spíš omluvu, ok. Chcete to co píšu řešit i jinak než zde, kde vystupujete jako anonym? Na mou žádost abyste mi dodal data KDY dorazily vaše vzorky a kdy přesně jste dostal výsledek jste nereagoval, čili jestli tomu dobře rozumím, to co tady předvádíte je z právního hlediska pomluva. Tolik k vám, pane Horváth.
Co se ostatních hrdinných anonymů týče, nikdy jsem netvrdil a tvrdit nebudu, že neexistuje riziko chyby, bezchybné není nic a to je ostatně i důvod, proč každý víkend trávím já a mí kolegové na nějaké ptačí burze - aby servis pro vás byl co nejlepší a abyste vy si mohli případně stěžovat narovinu a férově přímo mě nebo komukoliv z naší firmy.
S pozdravem,
Michal Sloboda, Exomed.cz
alfonzo

XXX.XXX.0.243
Dobrý den,
pane Slobodo,jsem rád,že jste se k dané věci vyjádřil,známe se osobně,několikráte jsme spolu diskutovali v Týništi a také jsem vás upozornil v minulosti na pomluvy vaší firmy zde na Ifauně,vše jste ve vší slušnosti vysvětlil.
Jsem rád,že se moje pprvotní prognoza o pomlouvajících vyplnila pomlouvači jsou opravdu na druhém břehu než slušní lidé.
Omlouvám se,ale nepodepíší se,děkuji za pochopení.
Vážený pane Svobodo nemam v úmyslu vás nějak pomlouvat nebo vám škodit, proto je mi to lito pokud jsem se vás dotkl. Dovolte jen abych se ktomu vyjadřil. Můj email, který jsem vám posilal byl ignorovan, pokus se s vami telefonicky spojit prostě nelze, moje sms zpráva byla vysledkem moji bezradnosti .Jak jsem uvaděl potřeboval akutně výsledky!!! Proč nenapišete, že jste měl denně x zmeškanych hovoru a ani jste na neposlal třeba blbou smsku nebo nezavolal zpět? Proč neuvedete, že na můj slušny email nikdo neodpověděl? Pišete jen to co se vám hodi. Pane 3dSvobodo existuje i možnost, že chyba nastala na straně česke pošty, v připadě kdyby semnou někdo komunikoval nemuselo k takovemu nedorozuměni dojit. Řešit a přikladat do ohně už dal nebudu diskusi nechám smazat tato diskuse neni přínosem.
Ale v emailu ma exomed... takze emailova adresa byla spravna.Asi by bylo lepsi se vyjadrit se k tomu mailu nez k opravam pana jak Vas oslovuje.Ve kterem nevidim ani urazky jen otazky.A o chybach Vasi firmy se mluvi ne jen tady na ifaune,ale i na burzach a celkove mezi chovateli,je to takove verejne tajemstvi.Jen mnoho chovatelu je pohodlnych zmenit firmu. Ale jinak preji hodne stesti,verim ze se zlepsite a treba se k Vam i jednou vratim.Bylo to velmi pohodlne Vam davat vzorky na burze a nechodit na postu.
Vážený anonyme, znovu se vracím k tomu co jsem psal, NEEXISTUJE bezchybná laboratoř, to je prostě fakt. Nikdo z nás nedělá svoji práci s tím, že ji chce dělat špatně, to nemá logiku. Nikdy jsme se neschovávali před chybama, které určitě vznikly, nicméně bavíme se o řádech promile z celkového počtu vyšetřených ptáků. Znova opakuju že naopak máte možnost nám naše KONKRÉTNÍ chyby předkládat osobně a přímo, toto opět ve vašem příspěvku postrádám. S termínama jako veřejné tajemství běžte s prominutím někam, od toho se nikdo nikam neposune a v této rovině je to obyčejná pomluva a nic jiného. Napište mi konkrtétní kódy vzorků které jsme udělali špatně a pak se můžeme bavit, cokoliv jiného nemá smysl.
Hezké svátky, Exomed.cz
Co se mi podle vas hodi? Psal jsem presne jak to bylo, panovi dosel vysledek SMS zpravou protoze na zaklade jeho prvni nepodepsane vulgarni zpravy jsme opravdu nevedeli o co se jedna a HLAVNE, tato jeho zprava prisla predtim, nez prisly vzorky. Druha vec je ta, ze nejsme firma o 50ti lidech abychom mohli a stihali komunikovat na 10ti platformach zaroven zejmena v dobe, kdy chodi do laboratore cca. 1000 vzorku tydne, coz zari je. Paklize je potreba, za to se omlouvam.
No pan poslal vzorky 10.9 .. sms prisla 30.10. To je zhruba 50 dnu. Ale je pravda ze ceska posta je jaka je.Ale verim ze odpoved na mail,zvednuty telefon by toho hodne vyresil.Ale co uz .
Nekdy mene je vice.Vice prace je i vice penez,ale i vice nespokojenych zakazniku pokud se nestiha.
Tak at se dari.
exomed.cz
napsal(a):
Co se mi podle vas hodi? Psal jsem presne jak to bylo, panovi dosel vysledek SMS zpravou protoze na zaklade jeho prvni nepodepsane vulgarni zpravy jsme opravdu nevedeli o co se jedna a HLAVNE, tato jeho zprava prisla predtim, nez prisly vzorky. Druha vec je ta, ze nejsme firma o 50ti lidech abychom mohli a stihali komunikovat na 10ti platformach zaroven zejmena v dobe, kdy chodi do laboratore cca. 1000 vzorku tydne, coz zari je. Paklize je potreba, za to se omlouvam.
Pane Slobodo, ať už je vás ve firmě kolik chce, bylo by dobré, kdyby se její obhajoby na veřejné diskuzi ujal někdo zdvořilejší, protože váš arogantní přístup k zákazníkovi nedělá firmě Exomed dobré jméno. Vaše reakce mi přijde vůči zákazníkovi ubohá, on si za službu zaplatil a nemusí ho nijak zajímat, jak to firmě stíháte. Leccos se dá vysvětlit, pokud je k tomu vůle, ale na vaší straně ji tedy nevidím. Jen tu aroganci.
V dobách větší zdvořilosti absolutně platilo "zákazník má vždycky pravdu", k tomu se dodávalo někdy v případě potřeby "i když ji nemá", ale výhradně velmi potichu, a platí to do dneška. Je opravdu vhodné dávat si pozor na to, co píšete jménem firmy.
Přatele rád bych tuto diskusi uzavřel! Na každe straně pravdy trochu. Přiznávám byl jsem podražděny a citíl jsem křivdu, abych uvedl věcy na pravou míru na výsledek sms zpravou jsem čekal 21 dní vyslek na mail přišel asi 5.12 včetně faktury. Celkem dlouha doba, ale co se dá dělat. Panu Svobodovy se omlouvam, jednal sem na zakladě jeho rozčilené reakce v telefonatu teď soudim, že jeho reakce byla opravněna jelikož si nebyl vědom pochybeni a stál si za svou pravdou/nepravdou a moje reakce také nebyla dvakrát nejlepši. Chtěl jsem po adminovy, aby mi tuto diskusi vymazal, boužel to neudělal. Každy člověk je nějaký podle někoho pan Svoboda je arogantni podle někoho fajn člověk ja jsem třeba podle něho blbec/ buran ale ve finale nebyt této neshody bylo by vše jinak. Ještě jednou prosím vyprdněte se na tuto diskusi a na moje hrubky a uživejte si vánočni pohody se svimy nejbližšimy přeji všem hodně zdravi a spokojenosti nechť se vám daři v chovu i v životě.
Mara92
napsal(a):
Přatele rád bych tuto diskusi uzavřel! Na každe straně pravdy trochu. Přiznávám byl jsem podražděny a citíl jsem křivdu, abych uvedl věcy na pravou míru na výsledek sms zpravou jsem čekal 21 dní vyslek na mail přišel asi 5.12 včetně faktury. Celkem dlouha doba, ale co se dá dělat. Panu Svobodovy se omlouvam, jednal sem na zakladě jeho rozčilené reakce v telefonatu teď soudim, že jeho reakce byla opravněna jelikož si nebyl vědom pochybeni a stál si za svou pravdou/nepravdou a moje reakce také nebyla dvakrát nejlepši. Chtěl jsem po adminovy, aby mi tuto diskusi vymazal, boužel to neudělal. Každy člověk je nějaký podle někoho pan Svoboda je arogantni podle někoho fajn člověk ja jsem třeba podle něho blbec/ buran ale ve finale nebyt této neshody bylo by vše jinak. Ještě jednou prosím vyprdněte se na tuto diskusi a na moje hrubky a uživejte si vánočni pohody se svimy nejbližšimy přeji všem hodně zdravi a spokojenosti nechť se vám daři v chovu i v životě.
Hrubky neřešim dělam je taky ale je tak těžke si zapamatovat že je to pan Sloboda a ne Svoboda. Chovu zdar Plšek
alfonzo

XXX.XXX.0.243
Dobrý den,vážení každý hledá chybu na druhé straně,jsme lidé chybující,ale?
Nikdo z pomlouvačů neuvedl jak vzorky odebírá,napište prosím pravdu,jestli jste čestní.Popište celý postup.
Do exomedu jsem poslal možná již více než sto vzorků,které jsem odebral u sebe a kamarádů,vše vždy souhlasilo.Vím jedno,že základem odběru je nekontaminovat vzorek odjinud,dále nenapíšu,stěžovatelé si na to musejí přijít sami.Každý obor má svá pravidla,která se musejí dodržet,pochybuji,že by je nedodržovali vzdělaní lidé v laboratoři,které to živí.
alfonzo
napsal(a):
Dobrý den,vážení každý hledá chybu na druhé straně,jsme lidé chybující,ale?
Nikdo z pomlouvačů neuvedl jak vzorky odebírá,napište prosím pravdu,jestli jste čestní.Popište celý postup.
Do exomedu jsem poslal možná již více než sto vzorků,které jsem odebral u sebe a kamarádů,vše vždy souhlasilo.Vím jedno,že základem odběru je nekontaminovat vzorek odjinud,dále nenapíšu,stěžovatelé si na to musejí přijít sami.Každý obor má svá pravidla,která se musejí dodržet,pochybuji,že by je nedodržovali vzdělaní lidé v laboratoři,které to živí.
Dobrý den,
služeb Exomedu jsem nikdy nevyužil a ani to neplánuji, jsem absolutně spokojen s konkurencí (tímto zdravím do Olomouce).
Důvodem mého příspěvku je jediná věc - chtěl bych podpořit příspěvek Saoly. Naprosto souhlasím s tím, co napsal. Bohužel, tak to je..... Ať to bylo, jak chtělo.
alfonzo

XXX.XXX.0.243
jarri14
Dobrý den,možná jste se ukvapil,ale schvalovat příspěvek Saoly,ať to byl jak to bylo.
To je přece demagogie,zákazníka si má každý vážit,ale jestliže něco zákazník provede špatně,tak je problém na jeho straně a né na straně prodejce,výrobce či jiné služby.
Znám dobře lidskou mentalitu,začíná to u různého zboží,nač bych četl návod,vždyť jsem ješitný borec,který vše ví,tak to zprovozním podle své úvahy a ono ejhle,nejde to,nebo to zničí a nadávají na výrobce.Podle vaší úvahy jsou i tací lidé v právu.
No nic,každý máme jiný názor.Já byl vychován k férovosti,celý život s tím mám problémy mezi lidmi vám podobnými.Jediné co mě hřeje,nikdy jsem nebyl loutkou přihlouplého davu,protože používám svůj selský rozum a školu života.
alfonzo
napsal(a):
jarri14
Dobrý den,možná jste se ukvapil,ale schvalovat příspěvek Saoly,ať to byl jak to bylo.
To je přece demagogie,zákazníka si má každý vážit,ale jestliže něco zákazník provede špatně,tak je problém na jeho straně a né na straně prodejce,výrobce či jiné služby.
Znám dobře lidskou mentalitu,začíná to u různého zboží,nač bych četl návod,vždyť jsem ješitný borec,který vše ví,tak to zprovozním podle své úvahy a ono ejhle,nejde to,nebo to zničí a nadávají na výrobce.Podle vaší úvahy jsou i tací lidé v právu.
No nic,každý máme jiný názor.Já byl vychován k férovosti,celý život s tím mám problémy mezi lidmi vám podobnými.Jediné co mě hřeje,nikdy jsem nebyl loutkou přihlouplého davu,protože používám svůj selský rozum a školu života.
Vážený přispěvateli alfonzo,
laskavě si odpusťte prohozy typu "lidmi vámi podobnými". Zejména jste-li vychován k té férovosti. Neznáme se, nemáte žádný důvod mne, ani ostatní, které neznáte, škatulkovat podle svých "rádoby férových" zásad.
A co se týká meho příspěvku - abyste jej tedy pochopil (a nemotal sem nesmysly typu čtení návodů, reklamací, a nesnažil se své myšlenky vydávat za mé úvahy), tak má podpora směřovala k tomu popisu reakcí zástupce firmy. Ať to bylo jak chtělo, mě se ten způsob obhajoby zde přes fórum moc nelíbil. To je vše. A o tom psal i Saola.
Chápu, že Vám, jako zdejšímu obhájci té firmy, to tak nepřijde. Mě, jako nezaujatému, ano.
To je vše, teď by měl každý pochopit, jak jsem co myslel. Více se k tomu nehodlám vracet.
Krásné Vánoce všem.
exomed.cz
napsal(a):
Vážený pane Horváth,
nebylo by špatné uvádět celou pravdu, než začnete očerňovat mě a moje kolegy. Fakta jsou tato: vy jste nám poslal SMS ve stylu, cituji: POSLAL JSEM VAM VZORKY PRED TYDNEM A PORAD NIC, TO JE MI K HOVNU ještě než k nám do laboratoře vaše vzorky dorazily! O tom, že jste nepsal o jaké vzorky se jedná a nepodepsal jste se asi darmo mluvit, ale takto a přesně takto to bylo. Na to konto, poté co k nám vzorky TRUSU! vašich ptáků dorazily jsem vám posílal SMS s výsledkem místo standardního emailu jen z toho důvodu, aby jste měl výsledky co nejdříve a váš buranismus jsem přešel. Telefonátem předevčírem jsem měl pocit, že tento váš trapný výlev skončil a čekal jsem spíš omluvu, ok. Chcete to co píšu řešit i jinak než zde, kde vystupujete jako anonym? Na mou žádost abyste mi dodal data KDY dorazily vaše vzorky a kdy přesně jste dostal výsledek jste nereagoval, čili jestli tomu dobře rozumím, to co tady předvádíte je z právního hlediska pomluva. Tolik k vám, pane Horváth.
Co se ostatních hrdinných anonymů týče, nikdy jsem netvrdil a tvrdit nebudu, že neexistuje riziko chyby, bezchybné není nic a to je ostatně i důvod, proč každý víkend trávím já a mí kolegové na nějaké ptačí burze - aby servis pro vás byl co nejlepší a abyste vy si mohli případně stěžovat narovinu a férově přímo mě nebo komukoliv z naší firmy.
S pozdravem,
Michal Sloboda, Exomed.cz
Tak tolik kaldných odpovědí jsem zde za roky nezaznamenal. Služby firmy EXOMED nepoužívám, ikdyž jsou finančně asi na špičce. I mně se stalo, nebudu jmenovat, že vzorky nedošly, trvalo to dlouho a nakonec vše po vzájemné komunikaci se vysvětlilo. Chyba byla v České Poště. Proč neberou dlouhodobě telefon? Šéfové Pošty by se měli zamyslet.
Já jsem s firmou EXOMED spokojená, využívám jejich služby nejen pro svůj chov, ale odebírám vzorky i pro okolní chovatele a nestalo se, že by dodání výsledků trvalo extrémně dlouho...chápu i chovnou sezónu, kdy tam vzorků mají jistě více než dost a nestíhají...jsou to taky jenom lidi. A pokud se jedná o českou poštu, tak vždy můžete na podací lístek zadat své číslo a zjistíte podle sms, kdy byl vzorek dodán doručovateli a podle toho si můžete udělat i obrázek jak to dlouho trvá zase poště. A co se týče toho, že pan Sloboda nezvedá telefon?..asi by nedělal nic jiného.
Ať si každý chovatel určí pro něj spolehlivou laboratoř a nepomlouvá.
Mara92
napsal(a):
Přatele rád bych tuto diskusi uzavřel! Na každe straně pravdy trochu. Přiznávám byl jsem podražděny a citíl jsem křivdu, abych uvedl věcy na pravou míru na výsledek sms zpravou jsem čekal 21 dní vyslek na mail přišel asi 5.12 včetně faktury. Celkem dlouha doba, ale co se dá dělat. Panu Svobodovy se omlouvam, jednal sem na zakladě jeho rozčilené reakce v telefonatu teď soudim, že jeho reakce byla opravněna jelikož si nebyl vědom pochybeni a stál si za svou pravdou/nepravdou a moje reakce také nebyla dvakrát nejlepši. Chtěl jsem po adminovy, aby mi tuto diskusi vymazal, boužel to neudělal. Každy člověk je nějaký podle někoho pan Svoboda je arogantni podle někoho fajn člověk ja jsem třeba podle něho blbec/ buran ale ve finale nebyt této neshody bylo by vše jinak. Ještě jednou prosím vyprdněte se na tuto diskusi a na moje hrubky a uživejte si vánočni pohody se svimy nejbližšimy přeji všem hodně zdravi a spokojenosti nechť se vám daři v chovu i v životě.
Keď si to človek nakoniec zhrnie a zoberie,nakoniec každý má pravdu ale tú svoju.
alfonzo

XXX.XXX.0.243
Froli-1
Dobrý den,
naprosto souhlasím.nikdo z oponujících asi nepochopil výstižnou odpověď pana Slobody.který uvedl,že v sezone bývá i tisíc vzorkú,kdyby patřily dvěstě chovatelům,tak,kdyby každému dali minutu hovoru,provolají více než tři hodiny pracovní doby.
A ještě si uvědomte,kolik lidí volá jen tak,beze vzorků pro informace,mají to jasně dáno na stránkách exomedu,ale nikde se nedočítám,že jsou i online poradna 24 hodin pro nervozní zákazníky.
Všem zde přítomným přeji hezké vánoce a pevnější nervy nad prkotinami,život přináší horší úskalí,která musíme překousnout.
Ze se ukvapil? Nebo ze zakaznik udelal chybu? Si asi v exomedu delate p...l uz ne? A vy to vite jak,jo ja zapomel vy znate lidskou mentalitu.Temito prispevky jste exomedu akorat uskodil vy obhajce z exomedu.
A jeste jednou,vice prace,vice penez,tak je treba i vice lidi.Vymlouvat se ze je hodne prace ze nestihate zvednout telefon nebo odepsat na mail? To se mi ve slovgenu nikdy nestalo !!!! Takze za me asi tak. A to ze chodite po vsech burzach a to i na slovensko znamena ze honite zakazniky jak jen to jde,takze mate asi malo.Navice jsem se rozhodl ze kdyz tak nestihate tak se preci k vam jiz vracet nebudu at vam nepridelavam praci. A slovgen ma i stejne ceny a ceska posta asi funguje lepe tim smerem.Tak co se stresuji.Nekdy je lepsi mozna rici omlouvame se,pochybil jsem. A ne to vse hned hazet na zakaznika jak jste to odebral a hledat chyby u druhych jako bylo u vas v mem pripade zdar jak svina.
Mara92
napsal(a):
Zdravim chci se zeptat za jak dlouho dostavate výsledku vzorku. Jedna se mi o to, že 10.9 jsem odeslal trust na rozbor vysledek mi přišel 30.10 sms zpravou. Za mě dost dlouha doba. Jinak výsledek na mail přišel 5.12 s fakturou. Nevim mám se na ně chuť vybodnout potřeboval jsem výsledek dřiv v chovu bylo pár úhynu chtě l jsem znát příčinu. Za mě exomed nespolehlivy. Několirat jsem se jim snažil dovolat vyloženě na to s.r.u!
Tak to jste měl ještě "štěstí"., že Vám výsledek vůbec došel.Já jsem vzorek podávala osobně a po měsíci, když nic nedošlo jsem začala volat - snad padesátkrát a telefon nikdo nezvedal. Na maily nikdo nereagoval, Když jsem se nakonec dovolala, to už bylo téměř druhý měsíc, řekl mi pan Sloboda okamžitě, aniž by se někam podíval, že to bylo v pořádku. nevím jak si to mohl pamatovat. Požádala jsem ho, aby mi to dal písemně, mailem.Dodnes mi nic nepřišlo, jsou to již 4 měsíce. Samozřejmě již nic nepožaduji, jenom chci potvrdit, že pro mne je také Exomed také nespolehlivý.
Ok, tak znovu pro všechny co nás zde osočují z arogance: na ptačí burzy nejezdíme proto, abychom "honili" zákazníky, ale právě proto, aby byl kontakt se zákazníkem co nejosobnější, protože tak se spousta vzniklých problémů a nedorozumění vyřeší mnohem snáz. Ohledně zvedání telefonu: všem zde nás osočujícím anonymům nabízím svůj telefon na 24 hodin. Ono to totiž dost často vypadá jako zde na diskusi, zvednu telefon, ozve se člověk který se nepředstaví a řekl bych tak 60% telefonátů je ve znění MÁM DOTAZ, PŘIŠLY VÁM MOJE VZORKY? Na to byste reagovali jak, pánové anonymové? S každým takovýmto telefonátem byste se vraceli do všech obálek které ten týden dorazily poštou a zjišťovali odpověď? Kolik myslíte, že byste tímto způsobem udělali reálné práce? O opravdu nekecám, tento typ "dotazů" tvoří většinu. Dalším typem "dotazu" je PROSÍM VÁS, NEMOHLI BYTE MOJE VZORKY UDĚLAT RYCHLEJI NEŽ OSTATNÍ? Zkoušeli jste někdy třeba přijít na poštu a stoupnout si do řady před všechny co už tam čekají? Heleďte, vy co nám tady píšete jak jsme arogantní atd., já za sebe opravdu naprosto upřímně můžu říct, že svoji práci nedělám proto, aby nefungovala, to už jsem psal a budu se opakovat, to prostě nemá logiku. Je samozřejmě jasné, že ideální stav neexistuje a týká se to naprosto všech laboratoří, profesí, odvětví průmyslu, prostě všeho. Už jsem psal, že pokud se někdo nedovolal, nebo nedostal odpověď, není to z naší strany záměr ani úmysl a za vzniklé prodlení se omlouvám. Nicméně, jsem "bohužel" zároveň veterninární lékař a, poslední bod který se týká nezvedání telefonu, a dost často mám ruce v nějakém zvířeti, takže telefon prostě technicky zvedat nemůžu. Mějte všichni hezké svátky, stěžovatelům samozřejmě opět nabízím že se za mnou můžou kdykoliv zastavit a probrat to se mnou osobně, ostatně tak to funguje od začátku. Co se spokojených zákazníků týče, tam to funguje jinak, chválit něco není tak běžné jako si stěžovat. Každopádně svoji práci neděláme proto, že si potřebujeme leštit ega, ale proto, že nás to baví. :)
Tak já tedy ještě jednou chválím, z cca 60ti vzorků žádná chyba. Výsledky dorazily od 5 dnů do 14 dnů v létě o dovolených, a to mi ještě z dovolené volal pan Sloboda,nebo psal sms /už nevím/ výsledky s tím, že mailem mi to pošle, až se vrátí. Standardně 7 - 10 dní. Odebírám vzorky s tím, že budu čekat určitou dobu, takže pak kratší doba mě spíš potěší. Takže já skutečně nemám za ty roky žádný problém. Hezké svátky.
Pane "Saola", můj názor ohledně významu slova "vymlouvat" se je zřejmě mírně odlišný od Vašeho, nicméně opět se vrátím k tomu, že zde všichni kromě mě vystupujete anonymně to se pak rovnocenná diskuse vede dost obtížně. Vám přijde arogantní fakticky popsat situaci, která vznikla? Co se placení týče, tam Vás mírně poopravím, zákazník si platí službu až poté, co ji dostane. Myslíte, že taková forma důvěry nás v zákazníky je také projev naší arogance? A poslední bod...opravdu byste nevěřil, jak odporným způsobem už párkrát došlo ke zfalšování našich výsledků některými chovateli. V tom případě byste nám radil co? Hezké svátky.
Já tedy zatím žádnou negativní zkušenost nemám - počty vzorků si za těch pár let přesně nepamatuji.
Vzorky odebíráme s manželkou (každý vzorek za pomoci jiné jehly - ostatně na to u každé žádanky je), posílám je doporučeně (je to sice dražší, ale jistější), na podací lístek vyplním své telefonní číslo - aby mi přišla SMS informace, kdy byla moje zásilka doručena (tuto službu poskytuje pošta prý zdarma - no, poštovné už tak není žádná láce).
Na průvodní žádanku se snažím údaje vyplňovat čitelně. Zatím vždy mi výsledky přišly do 14-ti dnů, někdy i dříve. Každopádně minimálně s těmi 14 dny počítám a podle toho plánuji, kdy odebrat vzorky - podle toho, jestli jsou výsledky pro mě nebo jestli je předávám kupujícímu.
Ale mluvím pouze o testech pohlaví - vzorky na test nemocí jsem zatím neposílal. V takovém případě, pokud by to bylo akutní, bych si raději zajel cca 50 km ke specializované veterinářce.
Rozumím tomu, že žádná firma pracující ve službách asi nikdy nebude mít jen spokojené zákazníky, ale u mě zatím všechny výsledky seděly (od kupujících doposud žádnou negativní reakci také nemám).
Ale také si myslím, že majitel i pracovníci každé takové firmy by měli počítat s tím, že mezi zákazníky budou i lidé nespokojení, a třeba někdy i neslušní - i kdfyž vím, že někdy je to těžké (vcelku bohaté osobní zkušenosti).
Přeji všem klidné a pohodové svátky a do nového roku jen to dobré.
Pro pana Slobodu (Exomed):
K oslovení pane Saola - i když se přírodovědci ještě úplně neshodli, zda je to ta saola nebo ten saola, v případě mého nicku je to ta saola, což byste nahlédnutím do profilu zjistil, nijak se tím netajím.
Znovu zdůrazňuji (a naposled), že mé výhrady k vašemu příspěvku neplynou vůbec k vaší odborné erudici, nejsem ani váš zákazník, takže nemohu hodnotit služby vámi poskytované. To, co mi vadí, je styl vaší odpovědi a jistá neurvalost vůči zákazníkovi. Ani oslovení - pane Horváth - není zdvořilé.
Je mi jasné,že svět se kvůli vašemu neotesanému projevu jistě nezboří a své zákazníky si najdete určitě i tak, spokojených jich tady přispělo dost. I to chápu, protože pokud analýzy děláte dobře, nehraje příliš roli, zda se občas na někoho usápnete. Jak se říká u koní - "barva neběhá".
Ve firmě, kde pracuji, platí, že jakmile je zákazník nespokojen, je na místě maximální vstřícnost a aktivní komunikace směrem k řešení (to nemá vůbec nic společného např. s oprávněností nebo neoprávněností reklamace apod., jak tady nikdo zmiňoval, ale ten zákazník musí vědět, že se jím zabýváte a aktivně to řešíte co nejrychleji).
Též přeji pěkné svátky všem chovatelům i majitelům, spokojené a nažrané ptactvo se zdravým a lesklým peřím, a hodně úspěchů, radosti a pohody v nadcházejícím roce.
timur

XXX.XXX.242.252
Za mně spokojenost, více jak 50 vzorků / odebírám si sám/, všechny vzorky bez chyby, výsledky do 7 -10 dní, slušné jednání. Myslím si, že jde spíše o konkurenční boj, i tím, že cenově jsou nejpřijatelnější. Hezké svátky a klid na duši, J.B.
saola
napsal(a):
Pro pana Slobodu (Exomed):
K oslovení pane Saola - i když se přírodovědci ještě úplně neshodli, zda je to ta saola nebo ten saola, v případě mého nicku je to ta saola, což byste nahlédnutím do profilu zjistil, nijak se tím netajím.
Znovu zdůrazňuji (a naposled), že mé výhrady k vašemu příspěvku neplynou vůbec k vaší odborné erudici, nejsem ani váš zákazník, takže nemohu hodnotit služby vámi poskytované. To, co mi vadí, je styl vaší odpovědi a jistá neurvalost vůči zákazníkovi. Ani oslovení - pane Horváth - není zdvořilé.
Je mi jasné,že svět se kvůli vašemu neotesanému projevu jistě nezboří a své zákazníky si najdete určitě i tak, spokojených jich tady přispělo dost. I to chápu, protože pokud analýzy děláte dobře, nehraje příliš roli, zda se občas na někoho usápnete. Jak se říká u koní - "barva neběhá".
Ve firmě, kde pracuji, platí, že jakmile je zákazník nespokojen, je na místě maximální vstřícnost a aktivní komunikace směrem k řešení (to nemá vůbec nic společného např. s oprávněností nebo neoprávněností reklamace apod., jak tady nikdo zmiňoval, ale ten zákazník musí vědět, že se jím zabýváte a aktivně to řešíte co nejrychleji).
Též přeji pěkné svátky všem chovatelům i majitelům, spokojené a nažrané ptactvo se zdravým a lesklým peřím, a hodně úspěchů, radosti a pohody v nadcházejícím roce.
Kdybych mohl dát palec dolů, tak ho ode mě dostanete i dvakrát.
Přeji Všem chovatelům hodně úspěchů v Novém roce,
Franta
anuš
napsal(a):
Kdybych mohl dát palec dolů, tak ho ode mě dostanete i dvakrát.
Přeji Všem chovatelům hodně úspěchů v Novém roce,
Franta
Palec dolů patří samozřejmě příspěvku pana saola, asi nikdy nepoznal komunikaci s lidmi a snahu jim vyhovět, já jako příživník OSVČ mám uznání pro pana Slobodu a to co pro chovatele dělá.
Franta
alfonzo

XXX.XXX.0.243
exomed.cz
asi jí vadí pád ve kterém oslovujete,správně je pane Horváthe.Je to slovíčkaření,když se kácí les,musejí létat třísky.
saola
napsal(a):
Pro pana Slobodu (Exomed):
K oslovení pane Saola - i když se přírodovědci ještě úplně neshodli, zda je to ta saola nebo ten saola, v případě mého nicku je to ta saola, což byste nahlédnutím do profilu zjistil, nijak se tím netajím.
Znovu zdůrazňuji (a naposled), že mé výhrady k vašemu příspěvku neplynou vůbec k vaší odborné erudici, nejsem ani váš zákazník, takže nemohu hodnotit služby vámi poskytované. To, co mi vadí, je styl vaší odpovědi a jistá neurvalost vůči zákazníkovi. Ani oslovení - pane Horváth - není zdvořilé.
Je mi jasné,že svět se kvůli vašemu neotesanému projevu jistě nezboří a své zákazníky si najdete určitě i tak, spokojených jich tady přispělo dost. I to chápu, protože pokud analýzy děláte dobře, nehraje příliš roli, zda se občas na někoho usápnete. Jak se říká u koní - "barva neběhá".
Ve firmě, kde pracuji, platí, že jakmile je zákazník nespokojen, je na místě maximální vstřícnost a aktivní komunikace směrem k řešení (to nemá vůbec nic společného např. s oprávněností nebo neoprávněností reklamace apod., jak tady nikdo zmiňoval, ale ten zákazník musí vědět, že se jím zabýváte a aktivně to řešíte co nejrychleji).
Též přeji pěkné svátky všem chovatelům i majitelům, spokojené a nažrané ptactvo se zdravým a lesklým peřím, a hodně úspěchů, radosti a pohody v nadcházejícím roce.
No idealni by bylo kdyby na těchto diskuzích byla povinnost vystupovat pod svim pravim jmenem . Myslim ze by najednou nebylo o cem diskutovat./ ono pod prezdivkama a v anonimite se to dobře keca/ Pak by se tady neresily nesmysly jako pane Saola nebo pani Saola. A k tem firmam a zakaznikum reknu jen tolik od revoluce sme z manželkou delali sami na sebe a cely život se drzim zasady/ Nad nikym se nepovisuj a před nikym se neponizuj/ Takze když uz to bylo moc tak sem kohokoli poslal do pr…. a vůbec me to nevadilo zakaznik nezakaznik z nekteryma lidma to proste jinak nejde. A jinak k firme Exomed. Která firma v tomto oboru vam dela takovej servis / odeberou vam vzorek primo na burze,muzete odevzdat vzorky primo na burze, daji vam odberne sady i z obálkou zdarma,cena vsem dostupna, můžete všechno resit osobne tak nevim proc tady to téma vůbec je. Hodne lidi co znam kdyby tento servis nemela tak dodnes ani nevi jak jinak DNA resit. Tak nereste ho....na a budte radi ze tady takova firma vůbec je. Chovu zdar Plšek
Já jako anonym nevystupuju, lidi co komentuji pod různymy nicky nejsou povinni uvadět celé jméno, protože o to prostě nestoji! Každy uvedl svou zkušenost je jedno jestli dobrou či špatnou tohle je diskuse, takže se diskutuje . Jinak jak tady uvadite služby exomedu jsou na vysoké úrovni, vše je přesně tak, jezdi za vámi na burzy odebírají vzorky, také je jim možné předat do ruky paráda!!! Za ty penize super musi každy uznat to samé i já. A co když nastané nějaky problém pozdni dodani výsledku a podobně nespokojenost (prostě cokoliv) ? Tak co prvni udělate? Zavolám si tam to je prvni co každeho napadne. Voláte nikdo to nebere 1.pokus 2.a 3. pokus řeknete si zavolám zitra pozitři a pak je ztoho týden a furt nic, napišete email taky nikdo neodpovida, řeknete si hlavně, že jsou na burze a na mě uplně serou ani blbej telefon nebo odpověd nedostanu! Na burze to řešit nemohu mám pracovní vikendy a jestě ktomu do Tyniště to mám 115 km teď by mě zajimalo co by mi v tohle připadě pánove doporučily .... ???JEDINĚ TAK VOLAT Z OKNA Tyniště mám od domu 115km. Sice za vámy jezdi na burzy, ale vy dělate jako kdyby to byla nezisková organizace , taky že neni nikdo by nevstaval o vikendech a neštradoval se po burzach, kdyby se to nevyplatilo! Jinak v hospodě, když dostanu jidlo, ktery neni v pořadku a reklamuji ho obsluha sjedna napravu i v připadě, zě jsem neměl pravdu. Až odejdu řeknou si, že sem d.bil, ale oni vědi, že kdyby mě poslaly do p.rdele ja už se nevratim a moji známi taky ne. Posledni věc zakaznik se do p. d. le posilat nemá tam si můžete poslat kamarada.
Mara92
napsal(a):
Já jako anonym nevystupuju, lidi co komentuji pod různymy nicky nejsou povinni uvadět celé jméno, protože o to prostě nestoji! Každy uvedl svou zkušenost je jedno jestli dobrou či špatnou tohle je diskuse, takže se diskutuje . Jinak jak tady uvadite služby exomedu jsou na vysoké úrovni, vše je přesně tak, jezdi za vámi na burzy odebírají vzorky, také je jim možné předat do ruky paráda!!! Za ty penize super musi každy uznat to samé i já. A co když nastané nějaky problém pozdni dodani výsledku a podobně nespokojenost (prostě cokoliv) ? Tak co prvni udělate? Zavolám si tam to je prvni co každeho napadne. Voláte nikdo to nebere 1.pokus 2.a 3. pokus řeknete si zavolám zitra pozitři a pak je ztoho týden a furt nic, napišete email taky nikdo neodpovida, řeknete si hlavně, že jsou na burze a na mě uplně serou ani blbej telefon nebo odpověd nedostanu! Na burze to řešit nemohu mám pracovní vikendy a jestě ktomu do Tyniště to mám 115 km teď by mě zajimalo co by mi v tohle připadě pánove doporučily .... ???JEDINĚ TAK VOLAT Z OKNA Tyniště mám od domu 115km. Sice za vámy jezdi na burzy, ale vy dělate jako kdyby to byla nezisková organizace , taky že neni nikdo by nevstaval o vikendech a neštradoval se po burzach, kdyby se to nevyplatilo! Jinak v hospodě, když dostanu jidlo, ktery neni v pořadku a reklamuji ho obsluha sjedna napravu i v připadě, zě jsem neměl pravdu. Až odejdu řeknou si, že sem d.bil, ale oni vědi, že kdyby mě poslaly do p.rdele ja už se nevratim a moji známi taky ne. Posledni věc zakaznik se do p. d. le posilat nemá tam si můžete poslat kamarada.
Já si myslím, že pan Sloboda by měl zaměstnat někoho, kdo se bude starat o korespondenci a zvedat telefony, když on má ruce v nějakém zvířeti. Jak napsal výše je veterinář a ne úředník. Potom by tato diskuse vůbec nevznikla!
Dobrý den, já bych Vaši situaci řešil jinak, když bych měl úhyn několika kusů jak píšete na začátku toho diskuzního fóra, volal bych mvdr.Nečasovou z Prahy, nebo mvrd.Vajdlovou z Kralup, nebo mvdr.Sochorcovou provdanou Trhoňovou od Hr.Králového a provedl s nimi konzultaci ohledně úhynu ptactva po telefonu, a postupoval bych dle jejich doporučení s prvními dvěma mám výborné zkušenosti a na mvdr.Sochorcovou provdanou Trhoňovou jsem dostal o známých výborné reference.
K všem výše uvedeným veterinářkám to mám od 120 - 150 km, třeba u mvdr.Nečasové jsem byl papouškem hnědohlavým v 19.30 hodin.S exomedem mám výborné zkušenosti odesláno několik desítek vzorků na DNA a měl jsem dva problémy a byla to moje vina, při vyplňování žádanky na DNA jsem napsal jiné číslo kroužku a při druhém jsem uvedl dvě stejná čísla kroužků.Vždy jsem s panem Slobodou mé výše uvedené problémy vyřešil během cca třech dnů SMS a E-mailem.