Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
13.6.2010 12:54
jwinnie

XXX.XXX.251.62

Ach jo.smajlík Jsem sice začátečník, ale řekla bych, že máme doma hermafrodita. Je to pro mě o to horší, že jsem si toho všimla až dnes. Za týden se má stěhovat, ovšem jako kozel - což zřejmě nenísmajlík. Je z mých prvních kůzlat a je to mazlík umazlený, tak jsem byla šťastná, že nepůjde do klobás, ale bude si někde hezky žít a užívat. Dám sem fotky, ať mám jistotu, tak mi prosím nepište, co si myslíte (Má normálně všechno, jak má mít, ale kolem kulek má ještě něco jako cecíky z vemínka. Chová se jako kozlík, skáče na sestřičku snad od doby, kdy jim byl týden). No a ještě jedna taková, asi hodně najivní, otázka - je naděje, že by takový jedinec mohl normálně fungovat jako kozel nebo to prostě už nefunguje?

13.6.2010 14:01
kozozrout

XXX.XXX.152.44

Každý kozlík má vedle varlátek také struky. Podle fotky to vypadá, že je kozlík v pořádku. Jarmila - kozí farma ROZINKA

13.6.2010 14:26
jwinnie

XXX.XXX.251.62

Opravdu?smajlíksmajlík:-))Ani nevíte, jakou jste mi udělala radost! To jsem opravdu nevěděla. Díky!

13.6.2010 14:59
agentka

XXX.XXX.24.188

chlapi přece také mají prsa nebo snad ne:-)

13.6.2010 20:23
jwinnie

XXX.XXX.251.62