akrobat

Moje příspěvky

21.3.2017 09:51

Neregistrovaný uživatel napsal(a):
Samozřejmě to nemám nijak promyšlené, napadlo mě to teď jak jsem četla inzerát o pitbull/staford prej teda za 3000, mají jich 10 to máte pěkný výdělek 30000...
úmyslné množení, jsem tím myslela, právě tento případ, kdy si trubka s fenou řekne, jé vy troubo máte podobně hezkého psa jako je moje fenka, co kdybychom z nich měli štěňata a výdělek si šábneme na půl? nemyslím, tím, že máte na dvoře fenku která hárá a sousedovic Alík se k vám dostane a za pár týdnů si říkáte proč je fena tak nafouklá a za dalších x týdnů to kňučí v boudě...
Takové ty nechtěné a neúmyslné štěňata by na trhu byla vždy to je jasné, ale např. maximálně za 500-1000Kč zkrátka max za veterinu (odčervení+vakcína) aby prostě byl zákon že za křížence nemůže být požadována částka vyšší než třeba 1000 Kč. Byla by tam samozřejmě hromada vyjímek, jak jste zde někdo zmínili, křížení psů kvůli novému plemeni, to vše by samozřejmě bylo a stejně je pod kontrolou, kde se pak žádá uznání nového plemene, to je úplně něco jiného než úmyslné množení a prodej psů bez PP. Jinak pochybuji, že si někdo jen tak může udělat papíry doma, vytisknout na tiskárně a zdar, to je asi pěkná blbost ne? Já vím, že hromadě z vás to příjde jako blbý nápad, nebo neproveditelný, ale já si myslím, že by to šlo, neudělat úplný zákaz ale těm množitelům to tak znepříjmenit a mít takový tvrdý pravidla že by ti lidi křížit přestaly, vemte si, jak by krásně vypadala inzerce, kde by bylo jen :
daruji štěňátka křížence nebo
prodám za symbolickou cenu 500 Kč štěňátka křížence no a pak už jen:
Prodám štěňátka s PP.

Asi vám někdo leze do kšeftu. Někdo prodává bez papírů za 5000, - a vy s papírama za 20000, - nemůžete prodat. A to vás bolí. Posadím vedle sebe dva čistokrevné psi jeden bude s papírama a druhý bez. Jaký bude mezi nima rozdíl? Asi 15000, -. Tak děte někam s vaše ma názorama.

6.1.2017 20:24

kokík napsal(a):
Vážený, moc mě mrzí, že zrovna Vy čtete můj příspěvek, hloupost nezná mézí, tudíž sorry, ale nic jste nepochopil, tudíž vaše připomínku přehlížím, nic nemám proti holubům, ale naprostá většina volně letajících holubů je krmena s drůbeží na dvorcích apd. Já posrané přepravky též nemám, tak neházejte všechny do jednoho pytle.Jak jsem již napsal v německu je patrně ministr nebo hygienik na správném místě, tudíž dovede komunikovat s pořadateli burz exotického ptactva, kteří se mu zaručí, že se na burzách objeví jen to co je povolené.Už je to pro Vás srozumitelné ?

Měl by jste vědět že holubi se ptačí chřipkou nakazit nemohou. Již na to byla udělána studie. Holubi dokázali, že na tento virus nejsou vnímaví.

4.1.2017 19:11

kokík napsal(a):
Pokud na ministerstvu neztratí rozum, tak by trh mohl být s vyloučením veškeré drůbeže, holubů, kachen, hus, zkrátka hrabavé a vodní drůbeže, též křepelek.
V německu jsou trochu moudřejší a burzy exotického ptactva jsou povoleny, ale nejsem si jist, zda po celém německu.

Od kdy je holub hrabavá drůbež? Pokud se zakážou burzy tak pro všechno peří. Nevidím v tom rozdíl. Když vidím ty vaše posrané přenosky na exoty tak mi z toho není dobře. Ti chovatelé těch holubů mají kolikrát více čisto...

12.3.2016 19:31

ptáčkař napsal(a):
Prosím může mi někdo odpovědět jak často se má podávat v tomto období AD3 ptákům chovaným celoročně ve sklepě.

Pokud je chováte celoročně ve sklepě, tak jim nalejte radši sklenku červeného..

Diskusní téma - AD3
29.2.2016 14:38

Někdo shání kontakt a vy z toho vydedukujete krádež. Kdepak má pán tu přenosku s těmi vzácnými exoty?

28.2.2016 13:23

bodlo napsal(a):
Dobry den, u vykupu-agose nebrali, prisel mladsi pan mel dva agose-žlute-cervena hlava, rikam za kolik je mate-200kc, jednoho jsem vzal pri samec..Dojedu domu, nachyztam klec, otevru prepravku, agos malatny, netrvalo ani 15 minut, ptak na zemy...Kaput. je pravda vystoupla hrudni kost-vyzabli.dekuji priteli, pokut pokud ti tak mužu rikat.

Příteli vy jste měl zavřené oči při koupi? V první řadě jste si měl ptáka zkontrolovat sám. A v druhé radši na burze nenakupovat.

27.2.2016 20:16

Moudivláček napsal(a):
Že chová papoušky snad každý se může ve fronách u výkupu na burzách domnívat mnohý. Papoušci však nejsou jen andulky, korely a pod. Není papoušek jako papoušek a všichni se nelíhnou jako kuřata - drůbežáři snad prominou.
Počet chovatelů k počtu obyvatel může uvést nějaká solidní statistika, ne osobní úvaha.

U nás neexistuje centrální evidence chovaných nejen kusů, ale ani ne druhů. Nějaký zlomek počtu papoušků vede ČSCH v každoročně odevzdaných evidenčních listech. Je to jen část skutečného počtu a domnívám se, že nemá příliš velkou statistickou hodnotu.
Jediná skutečná čísla chovaných papoušků udává Registr CITES I, příloha A. Není jich mnoho.
Tyto druhy však nejsou námětem této diskuze.
Ale je dobře, že se zde objevují různé rýpavé příspěvky. Nebýt jich, tak by zde byla pouze suchá odborná diskuze a lidé se chtějí i pobavit.

Nevím jak dlouho jste chovatel. Chcete mě říct že odchov dnes třeba běžného Amazoňana modročelého nebo jiných podobných papopušků je stejný jako před dvaceti lety? Za kolik jste si musel tehdy pořídit pár, a to kdoví jestli, a dnes kdy jsou sotva prodejní za třetinovou cenu a odchov je podstatně jednoduší. Chov exotického ptactva se u nás stal byznys a ne chovatelství. Dnes na každé vesnici najdete minimálně jednoho chovatele velkých papoušků kteří zdárně odchovávají ale hůře již prodávají. Podívejte se na statistiky a uvidíte. Ani v Holandsku nepotřebují dělat burzy každý týden jako u nás.V česku je prostě přeexotováno. Jenom vy to nedokážete pochopit.

27.2.2016 14:07

jardda napsal(a):
Opravdu to nemá cenu nic psát kvůli takovým rýpalům jako jste Vy. Raději se zdržet komentáře pokud nemáte co říci a chcete jen urážet. Jinak na rozdíl od Vás mám profil vyplněn a nevykřikuji anonymě. JP.

Když někdo napíše jak to opravdu je tak je rýpal? V tom případě jste jaksi labilní. Teď jsem vás teprve urazil. Profil můžete mít jaký chcete. Jste pořád anonymní jako já.

27.2.2016 09:40

Ono je to o tom, kolik chovatelů exotů na počet obyvatel je v Rusku a kolik je u nás. U nás už chová papoušky snad každý. Proto budete brečet o cenách a prodeji ve frontách ve výkupu dále a bude jenom hůře.

22.2.2016 20:38

akrobat napsal(a):
Vy jezdíte na burzy asi málo. Přenoska podělaná ze všech stran, mimo té přední je několik burz nečištěná. Leda že by v chovatel převážel Rolie. Ti dokáží vymalovat i strop. Buď jste vyjevený z těch ptáků, že jste si to nevšiml nebo nevím.

Omlouvám se za překlep. Samozdřejmě jsem myslel Lorie.

22.2.2016 20:17

pvaclavikk napsal(a):
Každý nemá tu možnost pochytat ptáky a šupky dupky dvě zastávky městskou dopravou a jsem na burze. Mnoho zcela normálních a dobrých chovatelů dojíždí na burzu mnoho km, musí ptáky pochytat den předem ještě za světla a ráno kupříkladu ve 3 h už vyrážejí na burzu. A protože ptáci vykonávají potřebu pořád, určitě nepřestanou potřebu vykonávat tam kde zrovna jsou, protože jedou na burzu a přepravka by mohla být pos...! Tak asi tak to někteří mají s pokálenýma přepravkama. Ať mají všichni rýpalové přepravky takové, aby z nich mohli jíst klobásku z burzy.

Vy jezdíte na burzy asi málo. Přenoska podělaná ze všech stran, mimo té přední je několik burz nečištěná. Leda že by v chovatel převážel Rolie. Ti dokáží vymalovat i strop. Buď jste vyjevený z těch ptáků, že jste si to nevšiml nebo nevím.

20.2.2016 20:45

luki10000 napsal(a):
Kubanec je asi, blazen '' a poradnej ...

Pro Andulku Šafářovou pojedu klidně 250 km.

11.2.2016 20:51

Moudivláček napsal(a):
Naprosto s takto formulovaným názorem, který dostal dokonce 2 hlasy za kvalitní příspěvek nesouhlasím.
Na Kladně jsem nikdy nebyl, znám jen burzy od Týniště po Přerov od jejich počátku a v Čechách jen Kolín.
Na burzách je tlačenice chovatelů solidních i podvodníků, návštěvníků i zlodějů. Nezáleží na věku. Je to určitý vzorek složení části naší společnosti. Vyznat v tom se je pro nezkušeného někdy obtížné. Ke vstupu do prostředí, které ve mně vzbuzuje nelibé pocity mě nikdo nenutí. Příště jdu jinam. Též mně vadí špinavé, pokálené přepravky stejně tak, jako zde mnohé příspěky s pravopisnými chybami, které by nemělo dělat ani desetileté dítě.

U původního dotazu, ( Najdou se tady i mladí chovatele nebo mlade lidi tohle nebavi jako koniček?)
stačila malá změna, každý by to pochopil. Třeba takto: Najdou se tady i mladí chovatelé? Nebo mladé lidi tohle jako jako koníček nebaví?

Vy by jste měl opravdu napsat knihu.

12.1.2016 18:33

vesmil napsal(a):
Přeji hezký den,
loňské mláďata nádherných. Mohou to být kluk a holka? Přidám pár fotek.

Jo, ke všemu s rohlíkem a hořčicí.
Nebo jinak, kluci mají penis a holky zase vagin u.

9.1.2016 19:13

Pořád dokola,90% chovatelů si žádnou evidenci nevede. A můžete s se třeba stavět na hlavu a vyhrožovat zákony atd. Pokud se nedopouštíte žádného trestního činu, jako třeba pašování a obchodu s těmito zvířaty tak po vás nikdo nepůjde. Chovám velké papoušky CITES A, B dvacet let a žádnou kontrolu jsem doma neměl. Jako chovatel si vedu svoji evidenci která je mi k něčemu.

5.1.2016 17:48

loufan napsal(a):
No když jsem si pročetl tvoje příspěvky, tak asi chovatel nebudeš... spíš nějakej chudák.

Někdo blbě přispívá, a někdo si zase vymýšlí. A chovatel? Nejsem. Nemusím si aspoň vymýšlet. Ještě nedávno jsi choval andulky a dnes odchováváš Ary? Tím nechci říct že je nemáš.

4.1.2016 18:29

loufan napsal(a):
Kolik dáváte ořechů? Lowová i Silva se schodují v tom, že arové se rozmnožují jen v případě, že mají dostatek ořechů. Já například dávám 15 ořechů denně araraunám i zelenokřídlým. Oba páry se úspěšně rozmnožují.

Kdybych tě neznal, tak bych ti i věřil Fando...

2.1.2016 16:46

listr85 napsal(a):
To je rychlost fotka zmizela.

To je škoda, chtěl jsem vidět jak jste vypadal před sedmy lety.

2.1.2016 11:18

radek1025 napsal(a):
Mě teprve přinese dám až v tydnu sem.

Ježíšek v brzké době určitě nepřijde. Leda že by jste si něco koupil sám.
Příště musíte být hodnější...

1.1.2016 15:34

Moudivláček napsal(a):
Poslední téma.
Vážení diskutující.
Je Nový rok. Přeji všem hodně chovatelského štěstí a radost i z odchovaného hnízda obyčejných druhů.
Někdy ani znalosti a dlouholetá praxe nestačí.
Na Nový rok se zde boxují 3 diskutující, ostatní přidávají radu a k čemu to je ?
Třeba to míchání olejů do semem. Samozřejmě asi těch uváděných 60% jde vniveč, ale zbytek pták pozře. Jak jsem psal, na piškot papoušek pozře vše a a tak to platí u všech komponentů. Do vody odborníci nedoporučují, souhlasím, nebudu rozvádět, dřív jsem to dělal. Ve velkochovu to asi jinak nejde, ale kontrola množství příjmu důležitá zvlášť u odčervování je nulová.
Nezapomínejme na to, že co se osvědčilo jednomu, může zklamat druhého. Každý má jiné podmínky a ty nejdou vystihnout několika slovy, jak se zde mnozí domnívají.
Závěrem jeden citát mého kdysi na fakultě přednášejícího psychologa. Dodnes si jeho slova opakuji.
"Mám z toho doktorát, přednáším Vám to, vím, jak bych měl postupovat a nakonec to dělám jak ta obyčejná ženská bez vzdělání, která řekla. Tohle používám, protože to na toho toho kluka platí.".

Je vidět, že i v novém roce tady bude kvalitní počteníčko. Hlavně vaše příspěvky pane moudrý vláček.