Obchod se psy pod rouškou dobročinnosti

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
26.2.2015 17:55
Boticelli

XXX.XXX.214.80

David Hass napsal(a):
V celé této zavádějící diskusi, vystoupily z anonymity jen 4 lidé, a to:Gita, Danuše, Petra White a Skládal.Dle mého jsou snad jediní, s kým se tu dá diskutovat, ač má každý z nich svoji pravdu.
Šílená kočka, nedělá nic jiného, než na všechno a všechny kolem sebe, plive jedovaté sliny skrze svoje založené vlákno, no vlastně není jen jedno, zamořuje, půl, ifauny a já nechápu, že jí to admini trpí.Kočka sama sebe označuje za aktivistku a bojovníka za lidská a zvířecí práva, ovšem ve svých článcích se projevuje silně, rasisticky, konkrétně nenávidí každého, kdo s ní nesouhlasí.Pravděpodobně sama sebe považuje za příslušníka „vyšší rasy“ a tedy jakákoli kritika nebo jenom nesouhlas se jejími názory, automaticky označuje za lháře. Mistr kočka je typický tím, že každého svého odpůrce okamžitě také označí, za člena sos for pets (mistr kočka proto, že jsem přesvědčen, že se v žádném případě nejedná o slaboduchou ženu ale o zamindrákovaného chlapa)Nutno podotknouti, že ač se sám staví do role bojovníka za práva lidí a zvířat, drtivá většina, záchranářů, vnímá jeho veřejné „aktivity“ za trapné a odmítají s ním být spojováni Mistr kočka jakoukoliv kritiku ze strany ostatních lidí, tvrdě odráží ve statusech na své facebookové Zdi či jeho hic skupinách, ve snaze přesvědčit sám sebe, že tak jak to vidí on, musejí zákonitě vidět i ostatní Mistr kočka má problém sám ze sebou a svým životem, svou hořkost pak transformuje v nenávist vůči většinové společnosti.Pomlouvá každého kdo s ním nesouhlasí, hlásá svoji pravdu jak mistr Jan Hus, ale , NIKDY nevystoupil z anonymity, aby normální lidé, neviděli, toho křivého jedince bez kapky svědomí, jehož život se skládá z jednotvárných dní u PC, kde – obsluhován, manželkou, – chrlí do světa svá moudra. Dokladem jeho naprosté lenosti je fakt, že jediný mozol, který se mu vytvoří, je na lokti (z trvalého polehávání u notebooku).
Věřím, že tu má vícero profilů, jeden napíše a druhým, třetím si to pochválí a odsouhlasí aby se cítil ještě více důležitý, pozval sem své přicmrndávače z facebooku, asi se cítí málo doceněn celá tato diskuze a další Mistrem kočkou založená vlákna jsou jen drby, pomluvy, sprostota a neskutečná arogance ze strany Mistra kočky a jeho party hic.
Co jsem potřeboval jsem napsal, ale musím uznat, že sprostota některých, mě dnes donutila se zaregistrovat, inu to se jen tak nevidí.Nelze neokomentovat přehlídku demence v plné síle Červených tlapek mi sázejte co to dá, já už tu číst stejně nic nebudu

Přeji hezký den, kéž by jste si rozbili huby a přestali dělat ostudu

S pozdravem David Hass

26.2.2015 18:51
bilusik

XXX.XXX.168.4

David Hass napsal(a):
V celé této zavádějící diskusi, vystoupily z anonymity jen 4 lidé, a to:Gita, Danuše, Petra White a Skládal.Dle mého jsou snad jediní, s kým se tu dá diskutovat, ač má každý z nich svoji pravdu.
Šílená kočka, nedělá nic jiného, než na všechno a všechny kolem sebe, plive jedovaté sliny skrze svoje založené vlákno, no vlastně není jen jedno, zamořuje, půl, ifauny a já nechápu, že jí to admini trpí.Kočka sama sebe označuje za aktivistku a bojovníka za lidská a zvířecí práva, ovšem ve svých článcích se projevuje silně, rasisticky, konkrétně nenávidí každého, kdo s ní nesouhlasí.Pravděpodobně sama sebe považuje za příslušníka „vyšší rasy“ a tedy jakákoli kritika nebo jenom nesouhlas se jejími názory, automaticky označuje za lháře. Mistr kočka je typický tím, že každého svého odpůrce okamžitě také označí, za člena sos for pets (mistr kočka proto, že jsem přesvědčen, že se v žádném případě nejedná o slaboduchou ženu ale o zamindrákovaného chlapa)Nutno podotknouti, že ač se sám staví do role bojovníka za práva lidí a zvířat, drtivá většina, záchranářů, vnímá jeho veřejné „aktivity“ za trapné a odmítají s ním být spojováni Mistr kočka jakoukoliv kritiku ze strany ostatních lidí, tvrdě odráží ve statusech na své facebookové Zdi či jeho hic skupinách, ve snaze přesvědčit sám sebe, že tak jak to vidí on, musejí zákonitě vidět i ostatní Mistr kočka má problém sám ze sebou a svým životem, svou hořkost pak transformuje v nenávist vůči většinové společnosti.Pomlouvá každého kdo s ním nesouhlasí, hlásá svoji pravdu jak mistr Jan Hus, ale , NIKDY nevystoupil z anonymity, aby normální lidé, neviděli, toho křivého jedince bez kapky svědomí, jehož život se skládá z jednotvárných dní u PC, kde – obsluhován, manželkou, – chrlí do světa svá moudra. Dokladem jeho naprosté lenosti je fakt, že jediný mozol, který se mu vytvoří, je na lokti (z trvalého polehávání u notebooku).
Věřím, že tu má vícero profilů, jeden napíše a druhým, třetím si to pochválí a odsouhlasí aby se cítil ještě více důležitý, pozval sem své přicmrndávače z facebooku, asi se cítí málo doceněn celá tato diskuze a další Mistrem kočkou založená vlákna jsou jen drby, pomluvy, sprostota a neskutečná arogance ze strany Mistra kočky a jeho party hic.
Co jsem potřeboval jsem napsal, ale musím uznat, že sprostota některých, mě dnes donutila se zaregistrovat, inu to se jen tak nevidí.Nelze neokomentovat přehlídku demence v plné síle Červených tlapek mi sázejte co to dá, já už tu číst stejně nic nebudu

Přeji hezký den, kéž by jste si rozbili huby a přestali dělat ostudu

S pozdravem David Hass

Z anonymity nevystoupili 4 lidé, to se pletete - totožnost některých byla k jejich nelibosti odhalena a pouze o svou anonymitu přišli. Drby a pomluvy to jsou, ale ne ze strany kočky, ta Skládala nepomluvila ani nezastavila bez důvodu jeho transport ani bez důvodu nezadržuje jeho štěňata v útulku. Váš úsudek a vaše informace jsou poněkud mimo, stejně jako místy shoda vašeho podmětu s přísudkem...

26.2.2015 19:53
zdravýrozum

XXX.XXX.89.112

krasnapepina napsal(a):
Co je to za bláboly? Kam nemohou po EU přímo? Jak víte, že jich dost nepřežije? On vám to někdo hlásí.
Vaše omezenost je neskutečná.

Také si myslím, že zde píší samé bláboly, výmysly a nepodložené informace a pravdu o této kauze místní rádoby ochránci slyšet nechtějí, mají svojí vlastní.

26.2.2015 20:07
eninka

XXX.XXX.212.77

tyrana.zvirata napsal(a):
Jak již píšu v jiném z milionu vašich pomlouvačných vláken, tak Kubíček je neztracen, je v pořádku a má se dobře.

Kampak vám zmizel ten účet z té vaší FB skupiny?

Aha tak Kubíček je neztracen a má se dobře a jak si tedy mám vysvětlit, že mi nikdo nechce říct co s ním je a kde skončil? To jsou někteří ochránci a záchranáři natolik emočně studení, že ani prosby od člověka, který Kubíčka svěřil a věřil, že bude vpořádku si nezaslouží ani po opakovaných prosbách vědět, co s ním je? Myslela jsem si, že sliby při předání psa budou dodrženy, ale stal se pravý opak, za zavřením dveří s odcházejícím Kubíčkem se uzavřel i kontakt vůči lidem, kterým jeho osud není lhostejný. Co to je za jednání? Doufám jen že se Kuba najde a vrátí se tam, odkud byl odvezen neznámo kam.

26.2.2015 20:28
Animal policajt

XXX.XXX.133.121

Skladal napsal(a):
Vážená paní „ať žijou psy“ a „týraná zvířata“ nevím co Vás opravňuje podávat informace, když jste zcela neinformována. Odpovím na vícero Vašich „zaručených“ informací a příspěvků:

a) jak víte, že jsme se štěňat a koťat již dávno, dávno nevzdali? můžete doložit potřebné doklady a korespondenci na základě kterých toto zveřejňujete?

b) jaké máte informace o stavu štěňat a koťat v době zadržení? Odpovím za Vás- žádné, oproti nám, kdy máme v ruce vyjádření jak policie, tak Dr. Schwabenbauer, kde obě instituce jednoznačně uvádějí - cituji " štěňata a koťata byla ve velmi dobrém zdravotním stavu, všechny dokumenty v pořádku, transportní boxy dostatečně velké a čisté, k dispozici čerstvá voda a krmení"- k ověření v dokumentu Federal Ministry of Food and Agriculture ze dne 17.6.2014 nebo Verkehrspolizeiinspektion Weiden ze dne 3.6.2014

c) někde jste uváděla, že proti nám je veden soud, tak Vám to upřesním- MY jsme podali žalobu proti Rozhodnutí o zadržení štěňat. Nic víc, nic míň. Pochybnosti mohla mít německá strana jakékoliv, ale dalo se to zcela jistě řešit jinak, než zabavit štěňata. Zákonné prostředky na to mají.A rozhodně se z toho nehroutíme a nikomu se nemstíme, na to jsou v životě úplně jiné situace... Vy to máte postavené asi jinak, že...

d) jak si dovolujete napsat, že štěńata při transporu umírají? doložte okamžitě důkaz. Důkazy nejsou články někde v nějakých časopisech. JEDINÉ štěňě nám NIKDY při transportu neuhynulo! My na rozdíl od Vás toto doložit můžeme. Ono totiž než štěňata odjedou jsou kontrolována a zadokumentována, a když přijedou taktéž.

Také v rámci transportu jsme kontrolováni v Německu, vždy bylo všechno v pořádku, až onoho dne, kdy zasáhl někdo jiný. Nevím kolik firem a v jakém oboru je tak často kontrolováno jako my. I toto se dá snadno ověřit.
Tento týden jsme měli kontrolu v Belgii z ministerstva, k Vaší nelibosti, byli velmi spokojeni. Taktéž klienti jsou velmi pravidelně kontrolováni. Asi jste ty naše navštívila, když si dovolíte psát o jejich podmínkách!

Zajímavé je, že se navážíte jen do oficiálních firem, konkrétně do nás, TAKY ZAJÍMAVÉ, a to neskutečné množství pašeráků Vám nevadí.
Přečtěte si na našich stránkách www.exportstenat.cz – info chovatelům, aktuality proč je dobré, aby takovéto firmy fungovaly.

Vy se ve všem totiž domníváte, konspirujete, myslíte si, úmyslně
navádíte lidi proti nám, proto Vás velmi slušně žádám, vyjadřujte se k věcem, o kterých máte aspoň nějaké informace, Vaše pocity a domněnky řešte někde u odborníka, ale pokud je zveřejňujete a nejsou pravdivé, jedná se potom o pomluvy.
Nechápu tu drzost se vyjadřovat k záležitostem, o kterých nemáte ani potuchy. Já si myslím o spoustě věcí cokoli, ale pokud to nevidím na vlastní oči nebo to nemám podložené tak jednoduše mlčím.

Laskavě vystupte z anonimity, přijďte si se mnou vyříkat Vaše problémy z očí do očí, jinak tento způsob zdá se mi poněkud ubohý.

Skládal.

Je to marný pane Skladal tady ta banda vlezdoprdelců madam Jungmannové jistě, že oni nikdy nepřiznají že pochybyli.Ta jejich modla ovšem může vše, obcházet zákony jak se ji zachce, pořádat černé sbírky, zneużivat lidi, krást psy a přeprodávat, vyvážet si bez jakykoliv povolení. Vstupovat na pozemky chovatelu pod smýšlenou identitou, udávat, šikanovat, zneuživat pravomocí. Za co tedy madam Herpe dostala pokutu ze SVS a MV asi za nic asi za dobrou práci, kterou odvádí, už se proberte znovu ji řeší za nepovolenou sbírku Ministerstvo a věřte, že tentokrát to už neokecá. Tady pomůże jen medializace a né na FB a o to se jistě někdo brzy postará

26.2.2015 20:38
bilusik

XXX.XXX.168.4

Animal policajt napsal(a):
Je to marný pane Skladal tady ta banda vlezdoprdelců madam Jungmannové jistě, že oni nikdy nepřiznají že pochybyli.Ta jejich modla ovšem může vše, obcházet zákony jak se ji zachce, pořádat černé sbírky, zneużivat lidi, krást psy a přeprodávat, vyvážet si bez jakykoliv povolení. Vstupovat na pozemky chovatelu pod smýšlenou identitou, udávat, šikanovat, zneuživat pravomocí. Za co tedy madam Herpe dostala pokutu ze SVS a MV asi za nic asi za dobrou práci, kterou odvádí, už se proberte znovu ji řeší za nepovolenou sbírku Ministerstvo a věřte, že tentokrát to už neokecá. Tady pomůże jen medializace a né na FB a o to se jistě někdo brzy postará

No tak to je mazec a tyhle lidi tu kydají špínu na jiné.

26.2.2015 21:44
manako

XXX.XXX.89.114

Animal policajt napsal(a):
Je to marný pane Skladal tady ta banda vlezdoprdelců madam Jungmannové jistě, že oni nikdy nepřiznají že pochybyli.Ta jejich modla ovšem může vše, obcházet zákony jak se ji zachce, pořádat černé sbírky, zneużivat lidi, krást psy a přeprodávat, vyvážet si bez jakykoliv povolení. Vstupovat na pozemky chovatelu pod smýšlenou identitou, udávat, šikanovat, zneuživat pravomocí. Za co tedy madam Herpe dostala pokutu ze SVS a MV asi za nic asi za dobrou práci, kterou odvádí, už se proberte znovu ji řeší za nepovolenou sbírku Ministerstvo a věřte, že tentokrát to už neokecá. Tady pomůże jen medializace a né na FB a o to se jistě někdo brzy postará

26.2.2015 23:05
Vor

XXX.XXX.122.39

David Hass napsal(a):
V celé této zavádějící diskusi, vystoupily z anonymity jen 4 lidé, a to:Gita, Danuše, Petra White a Skládal.Dle mého jsou snad jediní, s kým se tu dá diskutovat, ač má každý z nich svoji pravdu.
Šílená kočka, nedělá nic jiného, než na všechno a všechny kolem sebe, plive jedovaté sliny skrze svoje založené vlákno, no vlastně není jen jedno, zamořuje, půl, ifauny a já nechápu, že jí to admini trpí.Kočka sama sebe označuje za aktivistku a bojovníka za lidská a zvířecí práva, ovšem ve svých článcích se projevuje silně, rasisticky, konkrétně nenávidí každého, kdo s ní nesouhlasí.Pravděpodobně sama sebe považuje za příslušníka „vyšší rasy“ a tedy jakákoli kritika nebo jenom nesouhlas se jejími názory, automaticky označuje za lháře. Mistr kočka je typický tím, že každého svého odpůrce okamžitě také označí, za člena sos for pets (mistr kočka proto, že jsem přesvědčen, že se v žádném případě nejedná o slaboduchou ženu ale o zamindrákovaného chlapa)Nutno podotknouti, že ač se sám staví do role bojovníka za práva lidí a zvířat, drtivá většina, záchranářů, vnímá jeho veřejné „aktivity“ za trapné a odmítají s ním být spojováni Mistr kočka jakoukoliv kritiku ze strany ostatních lidí, tvrdě odráží ve statusech na své facebookové Zdi či jeho hic skupinách, ve snaze přesvědčit sám sebe, že tak jak to vidí on, musejí zákonitě vidět i ostatní Mistr kočka má problém sám ze sebou a svým životem, svou hořkost pak transformuje v nenávist vůči většinové společnosti.Pomlouvá každého kdo s ním nesouhlasí, hlásá svoji pravdu jak mistr Jan Hus, ale , NIKDY nevystoupil z anonymity, aby normální lidé, neviděli, toho křivého jedince bez kapky svědomí, jehož život se skládá z jednotvárných dní u PC, kde – obsluhován, manželkou, – chrlí do světa svá moudra. Dokladem jeho naprosté lenosti je fakt, že jediný mozol, který se mu vytvoří, je na lokti (z trvalého polehávání u notebooku).
Věřím, že tu má vícero profilů, jeden napíše a druhým, třetím si to pochválí a odsouhlasí aby se cítil ještě více důležitý, pozval sem své přicmrndávače z facebooku, asi se cítí málo doceněn celá tato diskuze a další Mistrem kočkou založená vlákna jsou jen drby, pomluvy, sprostota a neskutečná arogance ze strany Mistra kočky a jeho party hic.
Co jsem potřeboval jsem napsal, ale musím uznat, že sprostota některých, mě dnes donutila se zaregistrovat, inu to se jen tak nevidí.Nelze neokomentovat přehlídku demence v plné síle Červených tlapek mi sázejte co to dá, já už tu číst stejně nic nebudu

Přeji hezký den, kéž by jste si rozbili huby a přestali dělat ostudu

S pozdravem David Hass

Nejkouzelnější v diskusích je vždycky zjevení osvíceného ANONYMA, který povýšeně označuje ANONYMY odpůrce za příslušníky "vyšší rasy", aby dal dostatečně najevo, že se domnívá - že to on patří k vyšší rase - bez uvozovek.
Ba ne Davide Hasse anonyme - to ty jsi slaboduchá žena nebo zamindrákovaný chlap. Je to cítit z každého napsaného slova.

26.2.2015 23:41
Animal policajt

XXX.XXX.133.121

Vor napsal(a):
Nejkouzelnější v diskusích je vždycky zjevení osvíceného ANONYMA, který povýšeně označuje ANONYMY odpůrce za příslušníky "vyšší rasy", aby dal dostatečně najevo, že se domnívá - že to on patří k vyšší rase - bez uvozovek.
Ba ne Davide Hasse anonyme - to ty jsi slaboduchá žena nebo zamindrákovaný chlap. Je to cítit z každého napsaného slova.

Já bych to tipnul na toho arogantního cvičitele od Petra White jejï věrný bratr Atila Hunter.

26.2.2015 23:49
kateausten

XXX.XXX.241.203

David Hass, mýlíte se, Gita Pechová tady na diskuzi vůbec nebyla. Zato Danuše tady byla dvakrát - jednou jako sosforpets, podruhý jako slaměný vdovec.

26.2.2015 23:53
kateausten

XXX.XXX.241.203

Animal policajt napsal(a):
Já bych to tipnul na toho arogantního cvičitele od Petra White jejï věrný bratr Atila Hunter.

Ne, já bych to tipla na týranou vlčáčkovou z jiného pc :) viz obrat "parta hic" a umíněná touha dobrat se toho KDO je černá kočka :)

ale výslovně mne uráží tvrzení, že jsem muž. To teda fakt nejsem!

27.2.2015 01:03
tyrana.zvirata

XXX.XXX.196.98

kateausten napsal(a):
Ne, já bych to tipla na týranou vlčáčkovou z jiného pc :) viz obrat "parta hic" a umíněná touha dobrat se toho KDO je černá kočka :)

ale výslovně mne uráží tvrzení, že jsem muž. To teda fakt nejsem!

Co takhle navštívit nějakého psychiatra, co? Tohle taky už není úplně normální. Že by "podle sebe soudím tebe"?

27.2.2015 01:11
tyrana.zvirata

XXX.XXX.196.98

kateausten napsal(a):
Tak znovu. Kde je tento pes?

Eva Pernová

Prosím o sdílení! Hledám dvouletého psa Kubíčka. Kubík byl v prosinci 2014 svěřen do dočasné péče organizaci dočasky.cz. Od té doby přestala tato organizace komunikovat s majitelkou psa i se mnou. Zjistila jsem, že se nachází v Jablonci nad Nisou, tam jeho "stopa" končí. Paní, co jej měla u sebe jej již nemá a nikdo nechce říct, kde Kuba je. Moc vás prosím, pomozte mi jej najít, jsem zoufalá, protože nevím, co s ním je, děkuji.

Zobrazeno uživateli (33)
Ladislav Lacina Tohle přece musí skončit?! Aby se ztráceli psy!
15 hod · To se mi líbí · 1
Paja Paja hmm zase nějaká spojitost?
15 hod · To se mi líbí · 1
Ladislav Lacina To nevím, ale vypadá to na stejný postup jako u hledání GASTONa, který byl předám do dočasné péče, v té není a jeho pobyt se tají !? Kde to jsme?
15 hod · To se mi líbí · 3
Ladislav Lacina Podat TO na Policii ČR. Organizace musí vést evidenci zvířat odkud a kam je předaly podle zákona 246/1992Sb.
15 hod · Upraveno · To se mi líbí · 2
Eva Pernová Ladislav Lacina - za tu chvíli co jsem to sem dala jsem dostala neuvěřitelné informace, které rozhodně nenechám bez povšimnutí a myslím, že "mafie", která cíleně vyhledává a obchoduje se psy se rpozšíří o další subjekty...TO bude to první co udělám
15 hod · To se mi líbí · 6
Otto Nešpor Docela častý jev.Pes jd do dočasky pár lidí se poplácá po zádech, několik komentu"ty jsi zlatíčko" a za psem se zavře voda.
13 hod · To se mi líbí · 5
Eva Pernová Otto Nešpor - nikdy bych nevěřila že ten, komu jsem Kubíčka dala je součástí něčeho o čem všichni víme, kdybych měla Kubíčka hledat a najít na druhém konci světa, tak to udělám a pak...to se nechte překvapit - myslím, že mě někdo hodně moc podcenil.
13 hod · To se mi líbí · 7
Marcela Parizek Otto Nešpor toho jsem si taky všimla. Tisíckrát mě napadlo kde ti psi vlastně jsou ? Všichni jsou užasní růžoví a sluníčkoví, ale kde ty údajné stovky psů jsou ?
13 hod · To se mi líbí · 4
Otto Nešpor Evo to jsou ty dočasky od Břeclavy?
13 hod · To se mi líbí · 2
Eva Pernová Marcela Parizek - jsou přeprodáni, až přijde správný čas, zveřejním věci, ze kterých bude pár lidem ouzko, ale ještě chvíli počkám, ten čas přijde, nebojte
13 hod · To se mi líbí · 5
Eva Pernová Otto Nešpor - ano, odsud otto
13 hod · To se mi líbí
Marcela Parizek Počkám si opravdu ano
13 hod · To se mi líbí · 2
Ladislav Lacina Pokud se setkáte s podobným jednáním a dojdete k závěru, že by se mohlo jednat o trestní čin, obracejte se na zvlášní útvar Policie ČR, který je pro tyto případy zřízen.
uskpv.ohk.net@pcr.cz
pan Nosek nebo pan Plesl
ohk.net
uskpv.ohk.net
13 hod · To se mi líbí · 3
Otto Nešpor To jsme si Marcelo všimli stejně, když čtu kolik stovek psů kdo umístil tak vždycky je mě těch psů líto.Každý kdo pomáhá ví že není jednoduché najít dobré místo.
13 hod · To se mi líbí · 8
Marcela Parizek No právě Otto, vím co dá práce najít domov jednomu nebo dvěma. Umístit byť jen 20 si už představuji velmi těžko. A taky vím o čem mluvím..dělala jsem to 10 let v 90 letech psy i kočky. Byla to cesta trnitá, obtížná a zabírala desítky hodin práce. Dnes...Zobrazit více
13 hod · To se mi líbí · 4
Martina Filípkova Kotlárová To je ten fešák, na stránkach ho ale nabízejí k adopci
8 hod · To se mi líbí · 2
Hana Krylova Taky by mně zajímalo, co se s těmi psy děje.
3 hod · To se mi líbí · 1

Zeptejte se u zdroje, jako jsem to udělala já. Nemusíte mi tu kopírovat bláboly, už jsem je četla.

27.2.2015 01:27
tyrana.zvirata

XXX.XXX.196.98

Skladal napsal(a):
Vážená paní „ať žijou psy“ a „týraná zvířata“ nevím co Vás opravňuje podávat informace, když jste zcela neinformována. Odpovím na vícero Vašich „zaručených“ informací a příspěvků:

a) jak víte, že jsme se štěňat a koťat již dávno, dávno nevzdali? můžete doložit potřebné doklady a korespondenci na základě kterých toto zveřejňujete?

b) jaké máte informace o stavu štěňat a koťat v době zadržení? Odpovím za Vás- žádné, oproti nám, kdy máme v ruce vyjádření jak policie, tak Dr. Schwabenbauer, kde obě instituce jednoznačně uvádějí - cituji " štěňata a koťata byla ve velmi dobrém zdravotním stavu, všechny dokumenty v pořádku, transportní boxy dostatečně velké a čisté, k dispozici čerstvá voda a krmení"- k ověření v dokumentu Federal Ministry of Food and Agriculture ze dne 17.6.2014 nebo Verkehrspolizeiinspektion Weiden ze dne 3.6.2014

c) někde jste uváděla, že proti nám je veden soud, tak Vám to upřesním- MY jsme podali žalobu proti Rozhodnutí o zadržení štěňat. Nic víc, nic míň. Pochybnosti mohla mít německá strana jakékoliv, ale dalo se to zcela jistě řešit jinak, než zabavit štěňata. Zákonné prostředky na to mají.A rozhodně se z toho nehroutíme a nikomu se nemstíme, na to jsou v životě úplně jiné situace... Vy to máte postavené asi jinak, že...

d) jak si dovolujete napsat, že štěńata při transporu umírají? doložte okamžitě důkaz. Důkazy nejsou články někde v nějakých časopisech. JEDINÉ štěňě nám NIKDY při transportu neuhynulo! My na rozdíl od Vás toto doložit můžeme. Ono totiž než štěňata odjedou jsou kontrolována a zadokumentována, a když přijedou taktéž.

Také v rámci transportu jsme kontrolováni v Německu, vždy bylo všechno v pořádku, až onoho dne, kdy zasáhl někdo jiný. Nevím kolik firem a v jakém oboru je tak často kontrolováno jako my. I toto se dá snadno ověřit.
Tento týden jsme měli kontrolu v Belgii z ministerstva, k Vaší nelibosti, byli velmi spokojeni. Taktéž klienti jsou velmi pravidelně kontrolováni. Asi jste ty naše navštívila, když si dovolíte psát o jejich podmínkách!

Zajímavé je, že se navážíte jen do oficiálních firem, konkrétně do nás, TAKY ZAJÍMAVÉ, a to neskutečné množství pašeráků Vám nevadí.
Přečtěte si na našich stránkách www.exportstenat.cz – info chovatelům, aktuality proč je dobré, aby takovéto firmy fungovaly.

Vy se ve všem totiž domníváte, konspirujete, myslíte si, úmyslně
navádíte lidi proti nám, proto Vás velmi slušně žádám, vyjadřujte se k věcem, o kterých máte aspoň nějaké informace, Vaše pocity a domněnky řešte někde u odborníka, ale pokud je zveřejňujete a nejsou pravdivé, jedná se potom o pomluvy.
Nechápu tu drzost se vyjadřovat k záležitostem, o kterých nemáte ani potuchy. Já si myslím o spoustě věcí cokoli, ale pokud to nevidím na vlastní oči nebo to nemám podložené tak jednoduše mlčím.

Laskavě vystupte z anonimity, přijďte si se mnou vyříkat Vaše problémy z očí do očí, jinak tento způsob zdá se mi poněkud ubohý.

Skládal.

Pane Skládale,

přečtěte si znovu moje příspěvky a v kontextu, na který odpovídám, a uvidíte, že se vůči Vám vyjadřuju poměrně dost opatrně. Možná jste si na sebe vztáhl některé věci, které byly řečeny obecně, ne přímo k Vám, i když z Vašeho případu ta diskuze vyšla.

Fajn, že jste sem dal svoje vyjádření. Ale jedné věci jste se nedotkl. Ono to vypadá podle Vašich slov, že vše bylo OK a nebyl důvod Vám transport zadržovat. Pokud byl ale zadržen, nějaký důvod policie musela udat. Nebo nám sdělujete, že policie zastavila Váš transport, zkontrolovala, zjistila, že je vše v pořádku a zabavila jej? A zadržuje jej stále i přesto, že bylo a je vše v pořádku?

27.2.2015 06:20
ať žijou psi

XXX.XXX.236.4

David Hass napsal(a):
V celé této zavádějící diskusi, vystoupily z anonymity jen 4 lidé, a to:Gita, Danuše, Petra White a Skládal.Dle mého jsou snad jediní, s kým se tu dá diskutovat, ač má každý z nich svoji pravdu.
Šílená kočka, nedělá nic jiného, než na všechno a všechny kolem sebe, plive jedovaté sliny skrze svoje založené vlákno, no vlastně není jen jedno, zamořuje, půl, ifauny a já nechápu, že jí to admini trpí.Kočka sama sebe označuje za aktivistku a bojovníka za lidská a zvířecí práva, ovšem ve svých článcích se projevuje silně, rasisticky, konkrétně nenávidí každého, kdo s ní nesouhlasí.Pravděpodobně sama sebe považuje za příslušníka „vyšší rasy“ a tedy jakákoli kritika nebo jenom nesouhlas se jejími názory, automaticky označuje za lháře. Mistr kočka je typický tím, že každého svého odpůrce okamžitě také označí, za člena sos for pets (mistr kočka proto, že jsem přesvědčen, že se v žádném případě nejedná o slaboduchou ženu ale o zamindrákovaného chlapa)Nutno podotknouti, že ač se sám staví do role bojovníka za práva lidí a zvířat, drtivá většina, záchranářů, vnímá jeho veřejné „aktivity“ za trapné a odmítají s ním být spojováni Mistr kočka jakoukoliv kritiku ze strany ostatních lidí, tvrdě odráží ve statusech na své facebookové Zdi či jeho hic skupinách, ve snaze přesvědčit sám sebe, že tak jak to vidí on, musejí zákonitě vidět i ostatní Mistr kočka má problém sám ze sebou a svým životem, svou hořkost pak transformuje v nenávist vůči většinové společnosti.Pomlouvá každého kdo s ním nesouhlasí, hlásá svoji pravdu jak mistr Jan Hus, ale , NIKDY nevystoupil z anonymity, aby normální lidé, neviděli, toho křivého jedince bez kapky svědomí, jehož život se skládá z jednotvárných dní u PC, kde – obsluhován, manželkou, – chrlí do světa svá moudra. Dokladem jeho naprosté lenosti je fakt, že jediný mozol, který se mu vytvoří, je na lokti (z trvalého polehávání u notebooku).
Věřím, že tu má vícero profilů, jeden napíše a druhým, třetím si to pochválí a odsouhlasí aby se cítil ještě více důležitý, pozval sem své přicmrndávače z facebooku, asi se cítí málo doceněn celá tato diskuze a další Mistrem kočkou založená vlákna jsou jen drby, pomluvy, sprostota a neskutečná arogance ze strany Mistra kočky a jeho party hic.
Co jsem potřeboval jsem napsal, ale musím uznat, že sprostota některých, mě dnes donutila se zaregistrovat, inu to se jen tak nevidí.Nelze neokomentovat přehlídku demence v plné síle Červených tlapek mi sázejte co to dá, já už tu číst stejně nic nebudu

Přeji hezký den, kéž by jste si rozbili huby a přestali dělat ostudu

S pozdravem David Hass

Souhlasím a navíc jsem se i zasmála

27.2.2015 07:19
Animal policajt

XXX.XXX.133.121

kateausten napsal(a):
A účet nikam nezmizel, to jen paní Danuše si nechává posílat peníze z veřejné sbírky na jiný svůj účet


jiný účet SOS for Pets u veřejné sbírky než sbírkový účet schválený Krajským úřadem, který veřejnou sbírku povolil
https://www.facebook.com/groups/343461922528664/permalink/347627075445482/.

Tak jaká bude odpověď Evo pozemšťanko? Nebo zas budeš plàcat kraviny, abys odvedla pozornost. A ještě mě zajímá když si ta účetní mám otázečku, když vypláciš někoho přes transparentní účet celkem pravidelně musí mít s dotyčným uzavřenou prac. smlouvu, dohodu atd. Díky za odpověd.

27.2.2015 07:28
samain

XXX.XXX.181.65

Vor napsal(a):
Nejkouzelnější v diskusích je vždycky zjevení osvíceného ANONYMA, který povýšeně označuje ANONYMY odpůrce za příslušníky "vyšší rasy", aby dal dostatečně najevo, že se domnívá - že to on patří k vyšší rase - bez uvozovek.
Ba ne Davide Hasse anonyme - to ty jsi slaboduchá žena nebo zamindrákovaný chlap. Je to cítit z každého napsaného slova.

Tipla bych si na ženskou. A to na jednu z těch hrdinek, které "vystoupily z anonymity".

27.2.2015 09:42
kateausten

XXX.XXX.241.203

tyrana.zvirata napsal(a):
Pane Skládale,

přečtěte si znovu moje příspěvky a v kontextu, na který odpovídám, a uvidíte, že se vůči Vám vyjadřuju poměrně dost opatrně. Možná jste si na sebe vztáhl některé věci, které byly řečeny obecně, ne přímo k Vám, i když z Vašeho případu ta diskuze vyšla.

Fajn, že jste sem dal svoje vyjádření. Ale jedné věci jste se nedotkl. Ono to vypadá podle Vašich slov, že vše bylo OK a nebyl důvod Vám transport zadržovat. Pokud byl ale zadržen, nějaký důvod policie musela udat. Nebo nám sdělujete, že policie zastavila Váš transport, zkontrolovala, zjistila, že je vše v pořádku a zabavila jej? A zadržuje jej stále i přesto, že bylo a je vše v pořádku?

Pane Skládale
(záměrně píšu Vám, protože vím, že vy reagovat nebudete)

Tady ta diskuze bude bohužel donekonečna nekonečná a aktivistky sem budou stále cpát to heslo "asi byl nějaký důvod ten transport zadržet" když fakta, že ten důvod byl jen přemrštělé ego aktivistek a, jak sám píšete, snaha ta štěňata získat - tedy konkurenční boj. To je už teď notoricky známo viz

http://vetweb.cz/trefit-se-vedle-to-muze-byt-velmi-smutne-a-trapne/

a viz paralelní diskuze
https://www.ifauna.cz/psi/nemodforum/r/detail/1782050/omluva-firme-jana-a-libor-skladalovi-ze-slavicina-u-zlina

https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/2882315/radko-batora-z-komarna-chycen-v-italii.

27.2.2015 11:24
ať žijou psi

XXX.XXX.236.4

kateausten napsal(a):
Pane Skládale
(záměrně píšu Vám, protože vím, že vy reagovat nebudete)

Tady ta diskuze bude bohužel donekonečna nekonečná a aktivistky sem budou stále cpát to heslo "asi byl nějaký důvod ten transport zadržet" když fakta, že ten důvod byl jen přemrštělé ego aktivistek a, jak sám píšete, snaha ta štěňata získat - tedy konkurenční boj. To je už teď notoricky známo viz

http://vetweb.cz/trefit-se-vedle-to-muze-byt-velmi-smutne-a-trapne/

a viz paralelní diskuze
https://www.ifauna.cz/psi/nemodforum/r/detail/1782050/omluva-firme-jana-a-libor-skladalovi-ze-slavicina-u-zlina

https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/2882315/radko-batora-z-komarna-chycen-v-italii.

Jen připomínám uživatelce kateausten, že pořád nevíme, jak to dopadlo s tím potřebným pejskem, ujme se ho nebo ne? postará se o jeho léčbu nebo ne? Já se vsadím, že ano, tolik se přece zajímá o psy v nouzi...

27.2.2015 11:26
scylla

XXX.XXX.150.32

Jakého psa?

27.2.2015 11:28
kateausten

XXX.XXX.241.203

scylla napsal(a):
Jakého psa?

Scylla, pravděpodobně to admin jako OT odmazal... a zřejmě odmaže i toto.

27.2.2015 12:06
ať žijou psi

XXX.XXX.236.4

kateausten napsal(a):
Scylla, pravděpodobně to admin jako OT odmazal... a zřejmě odmaže i toto.

Ale nesmazal, když nesmaže ty vaše nápady včetně porušování zákona o ochraně osobních dat, proč by mazal dotaz? slušně podaný?

27.2.2015 12:08
ať žijou psi

XXX.XXX.236.4

scylla napsal(a):
Jakého psa?

Pes má podle tyranych zvirat být v Oslavanech a snaží se ho zachránit dvě sedmnáctiletá děvčata a doufali jsme, že se zapojí i kateausten, zná milovníce zvířat, která se psy strááášně soucítí.

27.2.2015 12:22
kateausten

XXX.XXX.241.203

ať žijou psi napsal(a):
Pes má podle tyranych zvirat být v Oslavanech a snaží se ho zachránit dvě sedmnáctiletá děvčata a doufali jsme, že se zapojí i kateausten, zná milovníce zvířat, která se psy strááášně soucítí.

OT můžete si k tomu založit nové vlákno, klidně vám tam ty moje odpovědi zkopíruju.

27.2.2015 12:47
bilusik

XXX.XXX.168.4

Vor napsal(a):
Nejkouzelnější v diskusích je vždycky zjevení osvíceného ANONYMA, který povýšeně označuje ANONYMY odpůrce za příslušníky "vyšší rasy", aby dal dostatečně najevo, že se domnívá - že to on patří k vyšší rase - bez uvozovek.
Ba ne Davide Hasse anonyme - to ty jsi slaboduchá žena nebo zamindrákovaný chlap. Je to cítit z každého napsaného slova.

Přesně.

27.2.2015 12:49
bilusik

XXX.XXX.168.4

Skladal napsal(a):
Vážená paní „ať žijou psy“ a „týraná zvířata“ nevím co Vás opravňuje podávat informace, když jste zcela neinformována. Odpovím na vícero Vašich „zaručených“ informací a příspěvků:

a) jak víte, že jsme se štěňat a koťat již dávno, dávno nevzdali? můžete doložit potřebné doklady a korespondenci na základě kterých toto zveřejňujete?

b) jaké máte informace o stavu štěňat a koťat v době zadržení? Odpovím za Vás- žádné, oproti nám, kdy máme v ruce vyjádření jak policie, tak Dr. Schwabenbauer, kde obě instituce jednoznačně uvádějí - cituji " štěňata a koťata byla ve velmi dobrém zdravotním stavu, všechny dokumenty v pořádku, transportní boxy dostatečně velké a čisté, k dispozici čerstvá voda a krmení"- k ověření v dokumentu Federal Ministry of Food and Agriculture ze dne 17.6.2014 nebo Verkehrspolizeiinspektion Weiden ze dne 3.6.2014

c) někde jste uváděla, že proti nám je veden soud, tak Vám to upřesním- MY jsme podali žalobu proti Rozhodnutí o zadržení štěňat. Nic víc, nic míň. Pochybnosti mohla mít německá strana jakékoliv, ale dalo se to zcela jistě řešit jinak, než zabavit štěňata. Zákonné prostředky na to mají.A rozhodně se z toho nehroutíme a nikomu se nemstíme, na to jsou v životě úplně jiné situace... Vy to máte postavené asi jinak, že...

d) jak si dovolujete napsat, že štěńata při transporu umírají? doložte okamžitě důkaz. Důkazy nejsou články někde v nějakých časopisech. JEDINÉ štěňě nám NIKDY při transportu neuhynulo! My na rozdíl od Vás toto doložit můžeme. Ono totiž než štěňata odjedou jsou kontrolována a zadokumentována, a když přijedou taktéž.

Také v rámci transportu jsme kontrolováni v Německu, vždy bylo všechno v pořádku, až onoho dne, kdy zasáhl někdo jiný. Nevím kolik firem a v jakém oboru je tak často kontrolováno jako my. I toto se dá snadno ověřit.
Tento týden jsme měli kontrolu v Belgii z ministerstva, k Vaší nelibosti, byli velmi spokojeni. Taktéž klienti jsou velmi pravidelně kontrolováni. Asi jste ty naše navštívila, když si dovolíte psát o jejich podmínkách!

Zajímavé je, že se navážíte jen do oficiálních firem, konkrétně do nás, TAKY ZAJÍMAVÉ, a to neskutečné množství pašeráků Vám nevadí.
Přečtěte si na našich stránkách www.exportstenat.cz – info chovatelům, aktuality proč je dobré, aby takovéto firmy fungovaly.

Vy se ve všem totiž domníváte, konspirujete, myslíte si, úmyslně
navádíte lidi proti nám, proto Vás velmi slušně žádám, vyjadřujte se k věcem, o kterých máte aspoň nějaké informace, Vaše pocity a domněnky řešte někde u odborníka, ale pokud je zveřejňujete a nejsou pravdivé, jedná se potom o pomluvy.
Nechápu tu drzost se vyjadřovat k záležitostem, o kterých nemáte ani potuchy. Já si myslím o spoustě věcí cokoli, ale pokud to nevidím na vlastní oči nebo to nemám podložené tak jednoduše mlčím.

Laskavě vystupte z anonimity, přijďte si se mnou vyříkat Vaše problémy z očí do očí, jinak tento způsob zdá se mi poněkud ubohý.

Skládal.

27.2.2015 18:31
bilusik

XXX.XXX.168.4

Animal policajt napsal(a):
Ona si Danuš myslí, že to vyšumí ale ono to ještě ani nezačalosmajlík
Ano, chceme Animal policii ale ne pod vedením obchodníků ze psy!

Animal policajt napsal(a):
Tak tedy vážená Gito Pechová alias Tyraná zviřátka zajímá mě jak dopadlo vaše kauza na UP Kutná Hora to, že tady pomáháte zvižátkům je moc krásné, přispívate na ně nebo na sbírku ale asi Vám nikdo nesdělil, že dávky hmotné nouze mají být použity na úplně jiné věci. Doufám, že se Vám povedlo doložit DPP z Sos for pets páč by mohla mít problém i Danuše jelikož, krom pořádání černých sbírek by mohla dostat pokutu za zaměstnance, kteří pracují na černo.
Tak ona je doma a pobírá dávky v hmotné nouzi ?
A tady bude rozumovat ? Jo, tyhle lidi se pak snaží nejvíc přihrábnout si nějakou kačku prodejem, zachráněných, psů a mají čas celý dny tu vysávat a rozumovat a krafat nesmysly. Pokud jsou holky na pracáku, tak by tu akorát tak měly držet klapačku, protože by se jmi mohlo stát, že by na ten pracák mohl někdo zavolat a na tuto skutečnost a jejich černé příjmy upozornit. A pofičí z pracáku jak namydlený blesk. Takže zase tu nejvíce píší a vyřvávají děvčata, co mají sama máslo na hlavě...

27.2.2015 18:42
ať žijou psi

XXX.XXX.236.4

kateausten napsal(a):
OT můžete si k tomu založit nové vlákno, klidně vám tam ty moje odpovědi zkopíruju.

Takže nepomůžete? nestojí vám pejsek za to?

27.2.2015 19:24
hanula

XXX.XXX.106.29

Loni v dubnu jsem si vzala molosa z Domova Fauny. Bylo mi jej líto a jak znám toto plemeno, tak by tam byl asi na doživotí. Zaplatila jsem poplatek 600kč a je to určitě přiměřená částka. Pes byl v dobrém stavu, pracovníci útulku velice ochotní a dokonce nás nechali, aby se pes s námi seznámil, včetně toho abychom mohli zkusit jeho chování k nám a k naší fence, Tento útulek na mne udělal tem nejlepší dojem jak ochotou tak čistotou včetně výběhu. Dcera si chtěla koupit psíka malého vzrůstu a tak jsem se ji snažila přemluvit, aby si taky vzala psa z útulku, nebo dočasky. Přemluvila jsem ji a začaly jsme hledat., ovšem ceny těchto psů se pohybují okolo 3500. za tyto peníze si může koupit štěně podle svého výběru. Je to škoda, že každý účtuje kastraci a různé prohlídky, které snad ani nejsou potřeba. Já nelituji, že jsem si našeho psa vzala, je to ten nejoddanější pes, někdy až otravně nás hlídající. Tím chci říct, že by určitě nebylo tolik psů po útulcích kdyby cena -poplatek byl nižší. Ještě dodám, že poplatek ze psa i z útulku naše město vybírá.

27.2.2015 19:36
manako

XXX.XXX.31.218

bilusik napsal(a):
Animal policajt napsal(a):
Tak tedy vážená Gito Pechová alias Tyraná zviřátka zajímá mě jak dopadlo vaše kauza na UP Kutná Hora to, že tady pomáháte zvižátkům je moc krásné, přispívate na ně nebo na sbírku ale asi Vám nikdo nesdělil, že dávky hmotné nouze mají být použity na úplně jiné věci. Doufám, že se Vám povedlo doložit DPP z Sos for pets páč by mohla mít problém i Danuše jelikož, krom pořádání černých sbírek by mohla dostat pokutu za zaměstnance, kteří pracují na černo.
Tak ona je doma a pobírá dávky v hmotné nouzi ?
A tady bude rozumovat ? Jo, tyhle lidi se pak snaží nejvíc přihrábnout si nějakou kačku prodejem, zachráněných, psů a mají čas celý dny tu vysávat a rozumovat a krafat nesmysly. Pokud jsou holky na pracáku, tak by tu akorát tak měly držet klapačku, protože by se jmi mohlo stát, že by na ten pracák mohl někdo zavolat a na tuto skutečnost a jejich černé příjmy upozornit. A pofičí z pracáku jak namydlený blesk. Takže zase tu nejvíce píší a vyřvávají děvčata, co mají sama máslo na hlavě...

Tak to je síla, do práce nechodí, berou dávky a přiživují se prodejem zachráněných psů, teď když je známá jejich totožnost, tak by to měla místní práskačka - ať žijí psi - nahlásit na úřad práce. Ale s kámoškama si notuje, tak na ty asi práskat nepůjde. Tak třeba někdo jiný...

27.2.2015 20:58
hanula

XXX.XXX.106.29

Nastala změna, zítra si dcera měla jet pro pejska, ale bohužel nepojede, nechtějí jej dát, že se nehodí k velkým psům. S dcerou žijeme v jednom 2 patrovém domě, ona v přízemí, já a syn v 1 a 2 patře, máme 3 molosy a tak ji jej nechtějí dát, spíš si myslím, že je to tím, že jsme s dcerou řekly, že jsme proti kastraci a že bychom si jej vzaly hned. Pokud by měli strach o naše fenky, že by došlo ke krytí tak to by nebylo možné, aby pejsek 6 kg kryl 70kg fenku. Jsem z toho docela rozhozená, protože jsme chtěly pomoci jednomu pejskovi, ale takto asi podpoříme chovatele.

28.2.2015 07:51
ať žijou psi

XXX.XXX.236.4

Mohou taky mít s podobným umístěním špatné zkušenosti (velcí ba obří psi a malý přistěhovanec), pokud jsou vaše feny mírné, zkuste nabídnout, že byste přijeli třeba s jednou z nich, aby se vyzkoušelo, jak moc je ochotna se bezpečně potkávat a setkávat s maličkým pejskem. Pokud je to psí kluk, myslím, že se obyčejně tolik na kastracích samců netrvá, takže jako důvod se mi to nezdá. Držím palce.

28.2.2015 08:05
scylla

XXX.XXX.150.32

hanula napsal(a):
Nastala změna, zítra si dcera měla jet pro pejska, ale bohužel nepojede, nechtějí jej dát, že se nehodí k velkým psům. S dcerou žijeme v jednom 2 patrovém domě, ona v přízemí, já a syn v 1 a 2 patře, máme 3 molosy a tak ji jej nechtějí dát, spíš si myslím, že je to tím, že jsme s dcerou řekly, že jsme proti kastraci a že bychom si jej vzaly hned. Pokud by měli strach o naše fenky, že by došlo ke krytí tak to by nebylo možné, aby pejsek 6 kg kryl 70kg fenku. Jsem z toho docela rozhozená, protože jsme chtěly pomoci jednomu pejskovi, ale takto asi podpoříme chovatele.

Díky Bohu za jednoho člověka s rozumem a citem, vezměte si pejska z útulku, ne z OSka, tam bývají takové postoje, jaké uvádíte. Státní útulek má víc rozumu než tyhle pseudozáchranářky.

28.2.2015 08:08
bilusik

XXX.XXX.168.4

scylla napsal(a):
Díky Bohu za jednoho člověka s rozumem a citem, vezměte si pejska z útulku, ne z OSka, tam bývají takové postoje, jaké uvádíte. Státní útulek má víc rozumu než tyhle pseudozáchranářky.

Také si myslím.

28.2.2015 09:36
ať žijou psi

XXX.XXX.236.4

scylla napsal(a):
Díky Bohu za jednoho člověka s rozumem a citem, vezměte si pejska z útulku, ne z OSka, tam bývají takové postoje, jaké uvádíte. Státní útulek má víc rozumu než tyhle pseudozáchranářky.

Státní útulky neexistují, jsou útulky obecní, jsou soukromé útuLky, které mají s obcí smlouvu. Kdyby ovšem starost o nechtěná zvířata byla jen na nich... bylo by to tady jako v Itálii nebo na Balkáně, v okolí obcí smečky zdivočelých psů.

28.2.2015 13:03
hanula

XXX.XXX.106.29

Odřeknutí kvůli velikosti našich psů mi nepřipadá věrohodné. To, že vezmeme sebou psy je pochopitelné už z důvodu, že by náš závislák doma naříkal, po zkušenostech s ním, kdy jsme jej přivezli z útulku a doma jsme zjistili, že kočka je pro něj potrava. Pozvolna se to vyřešilo a kočku toleruje.Naši psi jsou s PP, mám CHS od roku 1996 a odchovala jsem 4 vrhy/2 +1 feny/jsem tedy množitel.? To, že paní požaduje za pejska 1100-1500kč bych brala,.ale podmínka kastrace 1500-2500 mi připadá v našem případě zbytečná. Podívala jsem se na ceny štěňat a vidím, že se ceny pohybují od 0 3500kč.Dcera pro kterou by pejsek byl měla fenku špice chovnou s PP/už ji tak koupila/nikdy u ní neměla štěňata, protože při koupi ji bylo zamlčeno, že má epilepsii. Pochopitelně, že na nemocném zvířeti by se porod podepsal a tak štěňata u ní neměla, Paní jsem řekla, že nevidím důvod pejska kastrovat a to si myslím, že je důvod odřeknutí Mimo jiné, jsem členem klubu, kde je výslovně zakázáno chovat - rozmnožovat bez PP.

28.2.2015 13:43
petr33

XXX.XXX.89.112

hanula napsal(a):
Odřeknutí kvůli velikosti našich psů mi nepřipadá věrohodné. To, že vezmeme sebou psy je pochopitelné už z důvodu, že by náš závislák doma naříkal, po zkušenostech s ním, kdy jsme jej přivezli z útulku a doma jsme zjistili, že kočka je pro něj potrava. Pozvolna se to vyřešilo a kočku toleruje.Naši psi jsou s PP, mám CHS od roku 1996 a odchovala jsem 4 vrhy/2 +1 feny/jsem tedy množitel.? To, že paní požaduje za pejska 1100-1500kč bych brala,.ale podmínka kastrace 1500-2500 mi připadá v našem případě zbytečná. Podívala jsem se na ceny štěňat a vidím, že se ceny pohybují od 0 3500kč.Dcera pro kterou by pejsek byl měla fenku špice chovnou s PP/už ji tak koupila/nikdy u ní neměla štěňata, protože při koupi ji bylo zamlčeno, že má epilepsii. Pochopitelně, že na nemocném zvířeti by se porod podepsal a tak štěňata u ní neměla, Paní jsem řekla, že nevidím důvod pejska kastrovat a to si myslím, že je důvod odřeknutí Mimo jiné, jsem členem klubu, kde je výslovně zakázáno chovat - rozmnožovat bez PP.

28.2.2015 13:54
ať žijou psi

XXX.XXX.236.4

hanula napsal(a):
Odřeknutí kvůli velikosti našich psů mi nepřipadá věrohodné. To, že vezmeme sebou psy je pochopitelné už z důvodu, že by náš závislák doma naříkal, po zkušenostech s ním, kdy jsme jej přivezli z útulku a doma jsme zjistili, že kočka je pro něj potrava. Pozvolna se to vyřešilo a kočku toleruje.Naši psi jsou s PP, mám CHS od roku 1996 a odchovala jsem 4 vrhy/2 +1 feny/jsem tedy množitel.? To, že paní požaduje za pejska 1100-1500kč bych brala,.ale podmínka kastrace 1500-2500 mi připadá v našem případě zbytečná. Podívala jsem se na ceny štěňat a vidím, že se ceny pohybují od 0 3500kč.Dcera pro kterou by pejsek byl měla fenku špice chovnou s PP/už ji tak koupila/nikdy u ní neměla štěňata, protože při koupi ji bylo zamlčeno, že má epilepsii. Pochopitelně, že na nemocném zvířeti by se porod podepsal a tak štěňata u ní neměla, Paní jsem řekla, že nevidím důvod pejska kastrovat a to si myslím, že je důvod odřeknutí Mimo jiné, jsem členem klubu, kde je výslovně zakázáno chovat - rozmnožovat bez PP.

Víte, znám jednu chovatelku s PP malého plemene, která NIKDY neprodá štěně tam, kde jsou velcí psi, protože se stalo, že její vymazlené štěně, které prodala chovatelům s PP německých dog, ty dogy roztrhaly i ještě téhož dne. takže je docela možné (já samozřejmě nevím, zda to tak bylo), že ten útulek může mít podobnou zkušenost.

28.2.2015 14:34
hanula

XXX.XXX.106.29

ND jsme měli také, během let celkem 3 a neznám větší chůvičky než jsou ND, u té poslední si fenka _matka nechala od ní ošetřovat malinká štěňátka. Já si myslím, že vše záleží jen na výchově majitele a jak se svými psy jedná.

28.2.2015 14:34
scylla

XXX.XXX.150.32

Nebo to můžou být také ty rádobyzáchranářky, které si zvedají sebevědomí na psech a osvojitelích.

28.2.2015 14:41
bilusik

XXX.XXX.168.4

ať žijou psi napsal(a):
Víte, znám jednu chovatelku s PP malého plemene, která NIKDY neprodá štěně tam, kde jsou velcí psi, protože se stalo, že její vymazlené štěně, které prodala chovatelům s PP německých dog, ty dogy roztrhaly i ještě téhož dne. takže je docela možné (já samozřejmě nevím, zda to tak bylo), že ten útulek může mít podobnou zkušenost.

...já samozřejmě nevím, zda to tak bylo... Ty nikdy nic pořadně nevíš, přesto ráda o všem zasvěceně píšeš, jako že tomu rozumíš a vkládáš do toho moudra z internetu a wikipedie, aby to dodalo příspěvku váhu. Už toho radši nech...

28.2.2015 15:53
Animal policajt

XXX.XXX.229.98

Jak to bylo se sbírkou na Poseidona pořádanou sos for pets v roce 2012?
Díky za info a vložený prinscreen, dary šli na účet sos.

28.2.2015 16:23
Boticelli

XXX.XXX.210.154

Animal policajt napsal(a):
Jak to bylo se sbírkou na Poseidona pořádanou sos for pets v roce 2012?
Díky za info a vložený prinscreen, dary šli na účet sos.

Poseidonka nechte na pokoji... http://www.youtube.com/watch?v=StnoH1LpX90.

28.2.2015 19:38
malaga

XXX.XXX.168.4

Boticelli napsal(a):
Poseidonka nechte na pokoji... http://www.youtube.com/watch?v=StnoH1LpX90.

Poseidonkovi nikdo nic nedělá a dotaz ho nechává na pokoji. Ptá se jak to bylo se sbírkou na tohoto psa. Odkaz na video na tohoto psa nic nevysvětluje v tom smyslu, jak byl zadaný dotaz a ten se ptal, jak to bylo s onou sbírkou.

28.2.2015 19:41
malaga

XXX.XXX.168.4

manako napsal(a):
Tak to je síla, do práce nechodí, berou dávky a přiživují se prodejem zachráněných psů, teď když je známá jejich totožnost, tak by to měla místní práskačka - ať žijí psi - nahlásit na úřad práce. Ale s kámoškama si notuje, tak na ty asi práskat nepůjde. Tak třeba někdo jiný...

Holky se nám nějak zasekly a už se sem nehrnou, když byla odhalena jejich identita a skutečnost, že minimálně jedna bere dávky z úřadu práce a mají černý příjem z prodeje některých psů. Najedno ticho po pěšině, aby to vyšumělo a nikdo se o ně nezačal blíže zajímat...

28.2.2015 20:07
ať žijou psi

XXX.XXX.236.4

Stále stejné příspěvky, registrace 22.2 2015... koho mi to jen připomíná...

28.2.2015 20:16
petr33

XXX.XXX.89.112

Ale to nic nemění na faktu, že po zjištění totožnosti pisatelek a faktu, že mají černé příjmy a jsou na ÚP se tu již neobjevily. Zase platí staré známé na každém šprochu pravdu trochu.

28.2.2015 20:22
ať žijou psi

XXX.XXX.236.4

Asi jste si nepročetl pravidla diskuze, přikládám je:
Do diskuse je zakázáno vkládat příspěvky:

s komerčním podtextem, reklamou a nebo spamem, s osobní inzercí a nabídkami prodám/koupím - pro tyto nabídky využijte sekci Inzerce
urážející nebo napadající ostatní účastníky diskuse nebo obsahující vulgarismy
jakkoliv porušující platné zákony ČR - např. s projevy rasové nesnášenlivosti, porušující autorská práva
vědomě obsahující zavádějící nebo nepravdivé informace
obsahující osobní údaje - e-mail, telefon a jiné
snažící se manipulovat ostatními diskutujícími - např. vystupovat pod více uživatelskými jmény, vyvolávání hádek apod.


upozorňuji na bod 3 a 7, které jsou stále stejnými účastníky stále nedodržovány,. Kromě toho ani vy a ani oni nevědí, zda skutečně jednají s tím, koho osočují, je to skutečná ubohost.

asi proto se ty uživatelky, jako i jijí účastníci nechtějí s takovou špínou nadále mazat. prostě to vzdaly, nestojí jim to za to, když podobné ataky jsou tolerovány.

28.2.2015 20:50
petr33

XXX.XXX.89.112

ať žijou psi napsal(a):
Asi jste si nepročetl pravidla diskuze, přikládám je:
Do diskuse je zakázáno vkládat příspěvky:

s komerčním podtextem, reklamou a nebo spamem, s osobní inzercí a nabídkami prodám/koupím - pro tyto nabídky využijte sekci Inzerce
urážející nebo napadající ostatní účastníky diskuse nebo obsahující vulgarismy
jakkoliv porušující platné zákony ČR - např. s projevy rasové nesnášenlivosti, porušující autorská práva
vědomě obsahující zavádějící nebo nepravdivé informace
obsahující osobní údaje - e-mail, telefon a jiné
snažící se manipulovat ostatními diskutujícími - např. vystupovat pod více uživatelskými jmény, vyvolávání hádek apod.


upozorňuji na bod 3 a 7, které jsou stále stejnými účastníky stále nedodržovány,. Kromě toho ani vy a ani oni nevědí, zda skutečně jednají s tím, koho osočují, je to skutečná ubohost.

asi proto se ty uživatelky, jako i jijí účastníci nechtějí s takovou špínou nadále mazat. prostě to vzdaly, nestojí jim to za to, když podobné ataky jsou tolerovány.

Všichni se tu mažeme v diskuzi s nějakou špínou, které dokola odpovídáme. A nebo byl uhozen hřebíček na hlavičku a zmíněné diskutující se raděj stáhly, aby na sebe dále neupozorňovaly a nepřišly o dávky na ÚP, když mají i jiné příjmy z prodeje psů, jak bylo zjištěno.

1.3.2015 07:18
Animal policajt

XXX.XXX.138.78

malaga napsal(a):
Poseidonkovi nikdo nic nedělá a dotaz ho nechává na pokoji. Ptá se jak to bylo se sbírkou na tohoto psa. Odkaz na video na tohoto psa nic nevysvětluje v tom smyslu, jak byl zadaný dotaz a ten se ptal, jak to bylo s onou sbírkou.

Ale, ale co vás děsí, že by další černá sbírka?

1.3.2015 07:38
Boticelli

XXX.XXX.210.247

Animal policajt napsal(a):
Ale, ale co vás děsí, že by další černá sbírka?

Nic nikoho neděsí, toto byla pomoc pro Poseidonka, a vše doloženo fakturami... bylo to v pořádku...

1.3.2015 09:44
samain

XXX.XXX.145.6

ať žijou psi napsal(a):
Asi jste si nepročetl pravidla diskuze, přikládám je:
Do diskuse je zakázáno vkládat příspěvky:

s komerčním podtextem, reklamou a nebo spamem, s osobní inzercí a nabídkami prodám/koupím - pro tyto nabídky využijte sekci Inzerce
urážející nebo napadající ostatní účastníky diskuse nebo obsahující vulgarismy
jakkoliv porušující platné zákony ČR - např. s projevy rasové nesnášenlivosti, porušující autorská práva
vědomě obsahující zavádějící nebo nepravdivé informace
obsahující osobní údaje - e-mail, telefon a jiné
snažící se manipulovat ostatními diskutujícími - např. vystupovat pod více uživatelskými jmény, vyvolávání hádek apod.


upozorňuji na bod 3 a 7, které jsou stále stejnými účastníky stále nedodržovány,. Kromě toho ani vy a ani oni nevědí, zda skutečně jednají s tím, koho osočují, je to skutečná ubohost.

asi proto se ty uživatelky, jako i jijí účastníci nechtějí s takovou špínou nadále mazat. prostě to vzdaly, nestojí jim to za to, když podobné ataky jsou tolerovány.

Souhlas. Já zas upozorňuji na nedodržování bodu 2

1.3.2015 09:59
scylla

XXX.XXX.150.32

Ježíši..., nic jiného se na to nedá říct.

1.3.2015 16:49
hanula

XXX.XXX.106.29

Dcera si dnes dojela pro pejska do útulku, byla poučená jak s ním zacházet, že je to taky pěkný paličák a měla možnost se s nám projít. Pochopitelně pan vedoucí chtěl vědět, že bude o pejska dobře postaráno a tak stačilo předložit OP a doklad o zaměstnání. Světe div se, za pejska Z A P L A T I L A pouze 300 kč a to je dost velký rozdíl proti požadované částce z jiných organizací. Po celou dobu co jsme se zdržovali v útulku tam bylo dost lidí na venčení pejsků, pro nás po zkušenostech to bylo úplně jiné jednání a korektní.

1.3.2015 19:24
bilusik

XXX.XXX.168.4

hanula napsal(a):
Dcera si dnes dojela pro pejska do útulku, byla poučená jak s ním zacházet, že je to taky pěkný paličák a měla možnost se s nám projít. Pochopitelně pan vedoucí chtěl vědět, že bude o pejska dobře postaráno a tak stačilo předložit OP a doklad o zaměstnání. Světe div se, za pejska Z A P L A T I L A pouze 300 kč a to je dost velký rozdíl proti požadované částce z jiných organizací. Po celou dobu co jsme se zdržovali v útulku tam bylo dost lidí na venčení pejsků, pro nás po zkušenostech to bylo úplně jiné jednání a korektní.

Tak to má asi být, a tak by to mělo v normmálních útulcích fungovat. I ten adopční poplatek je normální. Z tohoto adopčního polatku už nic do soukroné kapsy nejde - než když si v soukromém útulku řeknou o adopční polatek ve výši přes 3 tisíce Kč i více, to už smrdí černotou...

1.3.2015 20:32
hanula

XXX.XXX.106.29

Poplatek za psa chtěli 1200 a 1500 Kč a pak dál za kastraci a to podle ceny veterináře.To je tedy proti útulku rozdíl a ještě dělají tak,. že se člověk diví, jedni dokonce chtěli si zkontrolovat prostředí. Můžou se podívat na Fb, nebo stránky, Dál existuje telefon. Byla jsem z toho tak vytočená, neznala jsem jak to chodí, jaký rozdíl je mezi útulkem a depozitem, nebo jak se to jmenuje, protože když jsem si brala našeho psa tak nebyl sebemenší problém.V podstatě mne na začátku nevyvedla ani rozdílná cena, řekla jsem si, že podražilo jako všechno.Jsem ráda, že mi někdo doporučil útulek a díky.

1.3.2015 23:55
kateausten

XXX.XXX.241.203

Jak se to dělá se zaběhnutými psy na Slovensku (a nebojte, u nás taky)
z FB veřejný status Karin Siantova:

ČO MI NEDALO SPAŤ...
Predvčerom večer cestou k veterinárovi na Poliankach sa babičke vyšmykla z obojku malá čierna čivava...zľakla sa väčšieho psa...
Žiaľ, v panike zabehla a nepodarilo sa ju nájsť...
Na druhý deň ráno videli ľudia pobehovať malú čiernu čivavu v areáli firmy na Poliankach, oproti útulku...pán z útulku ju odchytil (sú na to svedkovia)
ALE čo sa potom dialo je alarmujúce!
Čivavka nemala čip... milá Sloboda zvierat ju vôbec nezverejnila na svojej stránke aj keď je to jej povinnosť. Keď sa do útulku konečne dovolala rodina malej čivy, POPRELI, že takého psa tam majú a ani neodchytili! Prisľúbili, že ak by sa takáto čivka našla, že im zavolajú... Dokonca dispečerka nenahodila ani len hlásenie o strate! Keďže sa im údajne hovory nahrávajú, majú možnosť si to overiť, telefonát mali cca o 16 hod.
Čivku začipovali ihneď po náleze, vakcinovali a teraz sa podržte! Už mala rezerváciu a skvelá Pomoc Psom (Lenka Kučerová) ju už lifrovala smer Taliansko!
Keď do útulku vtrhla rodinná známa, už s ňou slečna sedela na dispečingu a brala si ju! Ak by včas nezakročila, čivava by sa nikdy viac nenašla!
PÝTAM SA Čo je toto za postup? SZ odchytí v Bratislave čistokrvného malého nečipovaného psíka, nenahodí na stránku a v ten deň pes putuje preč z útulku s novým čipom? Nie je toto tak trošku krádež?
(Prikladám link na stránku kde Pomoc Psom ponúka "lukratívne" psíky zo Slobody zvierat, ktoré NIKDY neboli ponúknuté na adopciu verejne!)
http://www.chihuahuaitaly.it/


https://www.facebook.com/karin.siantova/posts/916611265026050?pnref=story

sdíleno
https://www.facebook.com/groups/343461922528664/permalink/349041791970677/.

2.3.2015 06:53
scylla

XXX.XXX.150.32

hanula napsal(a):
Poplatek za psa chtěli 1200 a 1500 Kč a pak dál za kastraci a to podle ceny veterináře.To je tedy proti útulku rozdíl a ještě dělají tak,. že se člověk diví, jedni dokonce chtěli si zkontrolovat prostředí. Můžou se podívat na Fb, nebo stránky, Dál existuje telefon. Byla jsem z toho tak vytočená, neznala jsem jak to chodí, jaký rozdíl je mezi útulkem a depozitem, nebo jak se to jmenuje, protože když jsem si brala našeho psa tak nebyl sebemenší problém.V podstatě mne na začátku nevyvedla ani rozdílná cena, řekla jsem si, že podražilo jako všechno.Jsem ráda, že mi někdo doporučil útulek a díky.

Mezi slušným útulkem a rádobyzáchranáři z OSek je rozdíl obrovský.

2.3.2015 06:56
scylla

XXX.XXX.150.32

S tímto nickem na FB mám zkušenosti z minulého léta, kdy mi přivezli 7 měsíčbního pitbula do dočasky, pochopitelně kastrovaného, operační rána zahojená, tedy kastrovali štěně cca v 6 měsících, dále pak bígla čerstvě po kastraci. Toho si krátce na to někdo vzal, ale po několika dnech mi volal útulek Troja, že má mého psa. Toho bíglíka, který u mě byl v dočasce týden. Našel se v Praze v MOdřanech na ulici a člověk z Troje mi tvrdil, že je normální přivézt psa ze Slovenska a pustit ho v Praze na ulici, oni ho odchytí a dají do útulku v Praze a pak se mu hledá místo. Jen někdo udlal tu chybu, že dal na mě zaregistrovat jeho čip. I tomuhle se říká záchrana psů.

3.3.2015 23:22
kateausten

XXX.XXX.241.203

scylla napsal(a):
S tímto nickem na FB mám zkušenosti z minulého léta, kdy mi přivezli 7 měsíčbního pitbula do dočasky, pochopitelně kastrovaného, operační rána zahojená, tedy kastrovali štěně cca v 6 měsících, dále pak bígla čerstvě po kastraci. Toho si krátce na to někdo vzal, ale po několika dnech mi volal útulek Troja, že má mého psa. Toho bíglíka, který u mě byl v dočasce týden. Našel se v Praze v MOdřanech na ulici a člověk z Troje mi tvrdil, že je normální přivézt psa ze Slovenska a pustit ho v Praze na ulici, oni ho odchytí a dají do útulku v Praze a pak se mu hledá místo. Jen někdo udlal tu chybu, že dal na mě zaregistrovat jeho čip. I tomuhle se říká záchrana psů.

No k tomu se nedá už nic dodat. Za chvíli budou muset dámy ze spolků na záchranů psů chodit kanálama

3.3.2015 23:26
kateausten

XXX.XXX.241.203

Na FB založená událost Máte také špatnou zkušenost s nějakým sdružení, co by mělo pomáhat psům, ale něco je špatně?
https://www.facebook.com/events/511255552346840

a aby vtom SOS for pets nebylo samo, tak Toulavé Tlapky - co se ze stránek o.s. nedozvíte.
https://www.facebook.com/ToulaveTlapkyCoSeZeStranekOsNedozvite.

4.3.2015 00:52
David Hass

XXX.XXX.0.214

Animal policajt napsal(a):
Já bych to tipnul na toho arogantního cvičitele od Petra White jejï věrný bratr Atila Hunter.

Tož jsem si říkal, že sem nepůjdu ale přece jenom nechat si ujít něco hloupějšího a trapnějšího než je Partička na Primě, na to jsem moc zvědavý
Jistě si můžete myslet, že jsem arogantní, to je vaše věc, né moje.Nejsem anonym(chápu, podle sebe soudím tebe) napsal jsem normálně své jméno, jelikož se za své vystupování nestydím, na rozdíl od lidí tady Nejsem bratr Petry, já totiž nemám sestru Cvičitel zní hezky, to ano, ale já teda cvičím hlavně v práci a doma v ložnici.Chápu, že tomu nemůžete rozumět, když smrdíte věčně na netu, na klasický život moc času nezbývá Ale chápu, že každý si masírue to chlapské EGO jinak, někdo prací, výsledkem a společností krásných žen...někdo prosedí celé dny na PC řeší nesmysly, vymýšlí konspirační teorie atd.Každému co jeho jest

4.3.2015 07:09
Animal policajt

XXX.XXX.234.6

Ono vás to nadšení z té vaší partičky v sos brzy přejde, řekl bych že to sdružení zabředlo do pěkných sr.. ek! Lobujte si dál za to vaše posvátné sdružení, ale nás nepřesvědčite důkazy hovoří jasně.

4.3.2015 07:34
hanula

XXX.XXX.106.29

Adopční poplatek byl 1500 Kč a pak platba za kastraci. Pochopím třeba kastraci u feny, ale u pejska to bylo pro nás zbytečné. Mám dvě velké feny a velkého psa, dokážu si je ohlídat, proto mi kastrace přišla zbytečná.Myslím, že pro hodně lidí je tento finanční náklad zbytečný.Prodražuje to cenu a pak lidi sáhnou raději pro štěně a třeba zrovna z množírny.

4.3.2015 08:17
bilusik

XXX.XXX.168.4

Animal policajt napsal(a):
Ono vás to nadšení z té vaší partičky v sos brzy přejde, řekl bych že to sdružení zabředlo do pěkných sr.. ek! Lobujte si dál za to vaše posvátné sdružení, ale nás nepřesvědčite důkazy hovoří jasně.

Partička v sos je ještě trapnější než partička na Primě. A důkazy jsou záměrně přehlíženy.

4.3.2015 09:30
kateausten

XXX.XXX.241.203

No já myslím, že Davidova arogance anebo anonymita neanonymita je už úplně nepodstatná. David sem přišel, aby se dvěma příspěvkama proloženýma mimibazarovýma smajlíkama vysmál důkazům proti SOS for pets. Ovšem těch důkazů je všude kolem už tolik, že SOS for pets před průšvihém nezachrání ani všichni smajlíci světa

5.3.2015 17:19
Animal policajt

XXX.XXX.233.183

Slova Danuše Jungmannové
Milí přátelé konečně byl spuštěn projek ANIMAL YEY, na kterém jsme se take podíleli a sbirali informace o množitelích a překupnících, abychom ty to materiàly předali nově vznikle Animal policii Animal Eye
Ano jsme moc rádi, že vnikla nová nezavislá policie i My jsme předali na sbírané informace o Sos for Pets a doufáme, že budou objektivně posouzen.Pokud máte info k případu prosím zašlete na Animal Eye.

6.3.2015 12:52
kateausten

XXX.XXX.241.203

Animal policajt napsal(a):
Slova Danuše Jungmannové
Milí přátelé konečně byl spuštěn projek ANIMAL YEY, na kterém jsme se take podíleli a sbirali informace o množitelích a překupnících, abychom ty to materiàly předali nově vznikle Animal policii Animal Eye
Ano jsme moc rádi, že vnikla nová nezavislá policie i My jsme předali na sbírané informace o Sos for Pets a doufáme, že budou objektivně posouzen.Pokud máte info k případu prosím zašlete na Animal Eye.

Vážení přátelé ANO, v ČR nám vznikla Animal policie, zřejmě ta, o které je řeč v paralelní, s tímto vláknem související, diskuzi https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/2895153/animal-policie-cr#a2902812

Paní Danuše z SOS for Pets pořádá reklamu na tento nově vzniklý spolek křížem krážem fejsbukem (viz přiložený obr).

Nechápu jednu věc, proč si Animal Eye vzalo za propagátorku zrovna paní Danuši, když tato osoba má na triku dost podezřelých transakcí např kolem černých sbírek, případně i podezření z "podvodů a jiné protiprávní činnosti v oblasti prodeje a chovu zvířat", které tento "projekt" na svých stránkách hlásá, že bude potírat.

Další věc, která mne zaujala v článku od paní Danuše, je její interpretace o zavedení plošného čipování psů a centrálního registru. Podle toho co a jak paní Danuše tvrdí, může dojít k pochopení věci, že vše je již upečeno - projednáno, zákon je připraven, jen ho schválit. A to není pravda, viz dokument z kulatého stolu (výše) a zhodnocení p. Tiché, že vlastně čipování a registr zástupci státních organizací odmítli.

Nejzajímavější ovšem na celém článku od p. Danuše je v závěru výzva, žádost, prosba, žebrání opět o peníze a to (pro změnu) na TELEFONICKOU LINKU:

"Bohužel ale spuštění Telefonické linky pomoci není možné financovat z vlastních prostředků členů ANIMAL EYE. Proto Vás všechny prosím, přispějte alespoň na rozjezd, než se ANIMAL EYE stanou známějšími a seženou nějaké sponzory např. z řad výrobců krmiv. I menší částky pomohou... (i 20 Kč jsou peníze)"

Na co proboha telefonická linka? která navíc má dle animal eye údajů fungovat POUHÉ čtyři hodiny ve všední dny... na co v dnešní době emailů, fejsbukového sdílení a mimochodem ZDARMA sim karet pro příchozí hovory, dtto levných tarifů, potřebuje nějaký "opět spolek" žádát peníze po dárcích na provoz telefonické linky...?

6.3.2015 15:08
kateausten

XXX.XXX.241.203

Že tu TELEFONICKOU LINKU spolek Animal eye nutně potřebuje můžete vidět na přiložených srceenech. O psy jde až v (před)poslední řadě

6.3.2015 15:13
ať žijou psi

XXX.XXX.236.4

hanula napsal(a):
Adopční poplatek byl 1500 Kč a pak platba za kastraci. Pochopím třeba kastraci u feny, ale u pejska to bylo pro nás zbytečné. Mám dvě velké feny a velkého psa, dokážu si je ohlídat, proto mi kastrace přišla zbytečná.Myslím, že pro hodně lidí je tento finanční náklad zbytečný.Prodražuje to cenu a pak lidi sáhnou raději pro štěně a třeba zrovna z množírny.

Teď zrovna čtu knížku Como, vrať se a je to stejné i v zahraničí, útulky se snaží udělat cokoliv pro to, aby zabezpečili už jednou i vícekrát zklamanému pejskovi dobrý domov, vzhledem k tomu, že vy i já jsme pro ně neznámí lidé a jak se říká slibem neurazíš, je jen v pořádku, že jsou tak důkladné a mají požadavky.

6.3.2015 19:25
hanula

XXX.XXX.106.29

Když jsem si brala prvního psa z útulku, tak jsem si brala plemeno, které chovám od roku 1995, útulek si ověřil naši spolehlivost, není nic snadnějšího než zvednout telefon. Mimo jiné klub zakazuje rozmnožovat zvířata bez PP. Zrovna tak se optat na Fb někoho z přátel. Stejně se dá lecos nalhat a přikrášlit telefonicky, ale spokojenost psa se dá poznat i podle fotky. Myslím, že svým psům poskytuji dobrý domov a veškerou péči.Proti zbytečné kastraci jsem, pro mne by přicházela v úvahu pouze ze zdravotních důvodů.

6.3.2015 22:08
ať žijou psi

XXX.XXX.236.4

Možná právě to jim vadilo? a pokud psa našli, ošetřili a nabízeli, samozřejmě mají práviö stanovit, do jakých podmínek by podle nich měl jít. Zda je to nutné, to neřeším.

6.3.2015 22:24
bilusik

XXX.XXX.168.4

hanula napsal(a):
Když jsem si brala prvního psa z útulku, tak jsem si brala plemeno, které chovám od roku 1995, útulek si ověřil naši spolehlivost, není nic snadnějšího než zvednout telefon. Mimo jiné klub zakazuje rozmnožovat zvířata bez PP. Zrovna tak se optat na Fb někoho z přátel. Stejně se dá lecos nalhat a přikrášlit telefonicky, ale spokojenost psa se dá poznat i podle fotky. Myslím, že svým psům poskytuji dobrý domov a veškerou péči.Proti zbytečné kastraci jsem, pro mne by přicházela v úvahu pouze ze zdravotních důvodů.

6.3.2015 22:36
hanula

XXX.XXX.106.29

Není to náhodou chyba. Mne by neodradila cena poplatku 1500kč, ale proč zbytečně vyhazovat další 1500-2500 kč za nepotřebnou kastraci. To plno lidí odradí a pořídí si štěně za stejné peníze. Pak je plno nabízených pejsků, kteří by mohli najít svoji rodinu. Nemluvím o tom, že se trochu změní povaha a sklon k přibírání na váze.
Máte pravdu, že si mohou vybírat kam pejska udají, ale jak dlouho to bude trvat.Mnohem důležitější mi přišlo, to co po nás požadoval útulek.

7.3.2015 09:51
scylla

XXX.XXX.150.32

Na FB proběhla před několika dny rozsáhlá diskuse, kde právě vyzkoušený, kvalitní a dobrý útulek byl napadán rádobyzáchranářkou z jednoho OS a máte pravdu, jejich názory a požadavky byly zcestné, chování agresivní.. Za mě také raději útulek.

7.3.2015 10:06
hanula

XXX.XXX.106.29

Můžete mi dát odkaz na diskuzi.

7.3.2015 12:07
kateausten

XXX.XXX.241.203

scylla napsal(a):
Na FB proběhla před několika dny rozsáhlá diskuse, kde právě vyzkoušený, kvalitní a dobrý útulek byl napadán rádobyzáchranářkou z jednoho OS a máte pravdu, jejich názory a požadavky byly zcestné, chování agresivní.. Za mě také raději útulek.

Děvčata z oesek tohle běžně dělají, že napadají útulky protože se jim na jejich provozování ledasco nelíbí. A dost hustě. Taky by mne zajímalo co konkrétněš máte na mysli...

8.3.2015 16:43
Vor

XXX.XXX.122.39

kateausten napsal(a):
Vážení přátelé ANO, v ČR nám vznikla Animal policie, zřejmě ta, o které je řeč v paralelní, s tímto vláknem související, diskuzi https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/2895153/animal-policie-cr#a2902812

Paní Danuše z SOS for Pets pořádá reklamu na tento nově vzniklý spolek křížem krážem fejsbukem (viz přiložený obr).

Nechápu jednu věc, proč si Animal Eye vzalo za propagátorku zrovna paní Danuši, když tato osoba má na triku dost podezřelých transakcí např kolem černých sbírek, případně i podezření z "podvodů a jiné protiprávní činnosti v oblasti prodeje a chovu zvířat", které tento "projekt" na svých stránkách hlásá, že bude potírat.

Další věc, která mne zaujala v článku od paní Danuše, je její interpretace o zavedení plošného čipování psů a centrálního registru. Podle toho co a jak paní Danuše tvrdí, může dojít k pochopení věci, že vše je již upečeno - projednáno, zákon je připraven, jen ho schválit. A to není pravda, viz dokument z kulatého stolu (výše) a zhodnocení p. Tiché, že vlastně čipování a registr zástupci státních organizací odmítli.

Nejzajímavější ovšem na celém článku od p. Danuše je v závěru výzva, žádost, prosba, žebrání opět o peníze a to (pro změnu) na TELEFONICKOU LINKU:

"Bohužel ale spuštění Telefonické linky pomoci není možné financovat z vlastních prostředků členů ANIMAL EYE. Proto Vás všechny prosím, přispějte alespoň na rozjezd, než se ANIMAL EYE stanou známějšími a seženou nějaké sponzory např. z řad výrobců krmiv. I menší částky pomohou... (i 20 Kč jsou peníze)"

Na co proboha telefonická linka? která navíc má dle animal eye údajů fungovat POUHÉ čtyři hodiny ve všední dny... na co v dnešní době emailů, fejsbukového sdílení a mimochodem ZDARMA sim karet pro příchozí hovory, dtto levných tarifů, potřebuje nějaký "opět spolek" žádát peníze po dárcích na provoz telefonické linky...?

Asi jsme všichni uvítali spuštění projektu ANIMAL EYE. A vypadá to, že jednou z prvních kauz, kterou bude řešit, je SOS for Pets a jejich praktiky. Na vzniku projektu se nepodíleli a od jejich různých prohlášení ve skupinách na FB se Animal eye distancuje. Snad tedy konečně dojde i na jejich černý obchod se psy.

9.3.2015 09:01
kateausten

XXX.XXX.241.203

Vor napsal(a):
Asi jsme všichni uvítali spuštění projektu ANIMAL EYE. A vypadá to, že jednou z prvních kauz, kterou bude řešit, je SOS for Pets a jejich praktiky. Na vzniku projektu se nepodíleli a od jejich různých prohlášení ve skupinách na FB se Animal eye distancuje. Snad tedy konečně dojde i na jejich černý obchod se psy.

"Asi jsme všichni uvítali spuštění projektu ANIMAL EYE." tuhle větu beru spíš jako ironii :) skutečně za mne ne, já projekt animal eye nijak nevítám. Je to další o ničem projekt v řadě. Nedávno vzniklý projekt Ne množírnám je vlastně totéž a podstata je stejná, že prostě dámy chtějí od stolu nějak "bojovat" - podepište petici a pošlete peníze - tu na fotografku co nafotí kalendář, tu na drahý pronájem sálu pro podpisovou akci, tu na nesmyslnou telefonickou linku... Pár tejdnů humbuk kolem toho, sliby, plány, velké řeči a po teď třech měsících od spuštění Ne množírnám ticho po pěšině (počítají podpisy... toť veškerý výsledek)

Takže co tři měsíce se založí nějaké sdrůžo a všichni budem jásat, že teď je to to pravé a že teď se to vyřeší ?

Podle frekvence s jakou se ta sdružení (teda dnes už spolky) zakládají, tak založení dalšího megaochranářského spolku můžeme čekat ještě teď na jaře. Ovšem jsem zvědavá na co budou vybírat ti noví peníze, telefonická linka už tu byla.

9.3.2015 09:11
kateausten

XXX.XXX.241.203

Vor napsal(a):
Asi jsme všichni uvítali spuštění projektu ANIMAL EYE. A vypadá to, že jednou z prvních kauz, kterou bude řešit, je SOS for Pets a jejich praktiky. Na vzniku projektu se nepodíleli a od jejich různých prohlášení ve skupinách na FB se Animal eye distancuje. Snad tedy konečně dojde i na jejich černý obchod se psy.

Jinak teda nikde jsem nezaznamenala, že by se animal eye nějak od Danuše a SOS for pets distancovalo. Propagační článek sepsala Danuše a nasdílený je všude prostřednictvím Danuše. Nikde není jakékoliv prohlášení, že by se lidi z animal eye od Danuše distancovali, případně cítili pohoršeni že zdiskreditovaná SOS for Pets se k nim hlásí téměř jako spolupracující organizace.

Ale máte pravdu v tom, že pokud by mělo Animal eye nějak progresivně pracovat na poli dodržování zákonů, tak by v prvé řadě mělo prozkoumat fungování některých oesek a začít by měli v SOS for pets - tam je toho dost na animálpolicejní kontrolu - černé veřejné sbírky, mizící adopční poplatky, nelegální převozy do EU. Tam by se právníci zapotili

9.3.2015 23:36
tyrana.zvirata

XXX.XXX.196.98

ať žijou psi napsal(a):
Takže nepomůžete? nestojí vám pejsek za to?

Jistěže jí za to pejsek nestojí. Jí stojí zato akorát vysírat do lidí, kteří se starají. Má na to i čas, že? Kde ho bere, na kom se přiživuje? Že by na psech? Že by nějaká množka, která ve svém zájmu bojuje jak lev proti oskám, co se jim množky nelíbí? Z jejího jednání to tak vypadá.

10.3.2015 05:56
ať žijou psi

XXX.XXX.236.4

Ano, já si myslím, že se jedná buď o množku, možná i dodavatelku jmenovanému vývozci, která se bojí, že přijde o odběr nebo o jiného polekaného vývozce. V každém případě je to strach o vlastní kšeft ne o psy a ne o spravedlnost, který ji i její přátele pohání.

jen žasnu, že se jí dostává takového zastání od těch, kteří se můžou zalknout vzteky, když na jiných vláknech hovoří o psech bez PP a jejich majitele i ty, u nichž se, často nechtěně, narodili, by nejraději upálili.

10.3.2015 07:24
samain

XXX.XXX.152.174

No tak dámy přestaňte žvatlat z cesty a předložte nějaký důkaz. Důkazů že SOS4P kšeftuje nezákoně se psy už bylo předloženo dost.

10.3.2015 08:29
zdravýrozum

XXX.XXX.168.4

ať žijou psi napsal(a):
Ano, já si myslím, že se jedná buď o množku, možná i dodavatelku jmenovanému vývozci, která se bojí, že přijde o odběr nebo o jiného polekaného vývozce. V každém případě je to strach o vlastní kšeft ne o psy a ne o spravedlnost, který ji i její přátele pohání.

jen žasnu, že se jí dostává takového zastání od těch, kteří se můžou zalknout vzteky, když na jiných vláknech hovoří o psech bez PP a jejich majitele i ty, u nichž se, často nechtěně, narodili, by nejraději upálili.

Od této pisatelky opět vtip dne nebo si z nás dělá srandu - cituji - Ano, já myslím... Zase si dělá srandu nebo lže.

10.3.2015 11:01
kateausten

XXX.XXX.241.203

Prosím admina, aby zde nemazal příspěvky. V rámci objektivity je důležité i to, co někdo sem napíše jako OT. Aspoň si lidi můžou udělat představu, kdo jsou ti, kteří obhajujou Obchod se psy v záchranářských oeskách (týraná zvířata + ať žijou psi). Děkuju.

10.3.2015 11:29
ať žijou psi

XXX.XXX.236.4

Skoro se dá odhadnout čí příspěvky jsou mazány a OT to asi nebude, Jen houšť a větší kapky, protože to, co děláte vy, je zahlcování a otravování.

10.3.2015 12:03
kateausten

XXX.XXX.241.203

Jen tak pro pořádek OT - smazány byly příspěvky od nicků týraná zvířata a ať žijou psi + samain, která na ty hlouposti zareagovala.

10.3.2015 12:18
ať žijou psi

XXX.XXX.236.4

Kdyby tomu tak bylo, musel by být admin na hlavu padený

10.3.2015 17:53
bilusik

XXX.XXX.168.4

ať žijou psi napsal(a):
Kdyby tomu tak bylo, musel by být admin na hlavu padený

Zatím jediná, kdo je tu padlý na hlavu si ty a dokola nám to tu dokazuješ...

10.3.2015 18:16
Animal policajt

XXX.XXX.135.184

kateausten napsal(a):
Prosím admina, aby zde nemazal příspěvky. V rámci objektivity je důležité i to, co někdo sem napíše jako OT. Aspoň si lidi můžou udělat představu, kdo jsou ti, kteří obhajujou Obchod se psy v záchranářských oeskách (týraná zvířata + ať žijou psi). Děkuju.

Copak se to tu děje, chvílu tu nejsu a přijdu o podstatné, že by cenzura? Byl tu příspěvek od Zdravý rozum a další nevím o co šlo?

10.3.2015 19:48
kateausten

XXX.XXX.241.203

Animal policajt napsal(a):
Copak se to tu děje, chvílu tu nejsu a přijdu o podstatné, že by cenzura? Byl tu příspěvek od Zdravý rozum a další nevím o co šlo?

Jo aha od zdravý rozum tu taky něco bylo, ale nějak mi to uniklo. Příspěvek od Týraná zvířata Pozemšťanky byl na téma KDO je kate austen, jestli množka nebo obchodník se psy, a jakto, že má kate austen tolik času být na pc :D. O tom přemejšlej jako o hlavním tématu této diskuze

bylo to všechno adminem smazaný, admin mi psal email něco v tom smyslu, že OT a reakce o ničem anebo o něčem co bylo už 100x vyřčeno bude mazat, eventuleně že se diskuze uzavře. Já to respektuji, nicméně si myslím, že by bylo lepší kdyby to tady nepromazával... už je jedno jestli tady bude 700 nebo 900 příspěvků :).

11.3.2015 08:13
samain

XXX.XXX.190.250

kateausten napsal(a):
Jo aha od zdravý rozum tu taky něco bylo, ale nějak mi to uniklo. Příspěvek od Týraná zvířata Pozemšťanky byl na téma KDO je kate austen, jestli množka nebo obchodník se psy, a jakto, že má kate austen tolik času být na pc :D. O tom přemejšlej jako o hlavním tématu této diskuze

bylo to všechno adminem smazaný, admin mi psal email něco v tom smyslu, že OT a reakce o ničem anebo o něčem co bylo už 100x vyřčeno bude mazat, eventuleně že se diskuze uzavře. Já to respektuji, nicméně si myslím, že by bylo lepší kdyby to tady nepromazával... už je jedno jestli tady bude 700 nebo 900 příspěvků :).

Nojo. Já si nemyslím že to bylo O.T.
Ty dvě vás napadly a já požadovala alespoň nějaké důkazy. Bylo by zajímavé sledovat, čím jejich neexistenci zas okecají.

11.3.2015 08:34
kateausten

XXX.XXX.241.203

samain napsal(a):
Nojo. Já si nemyslím že to bylo O.T.
Ty dvě vás napadly a já požadovala alespoň nějaké důkazy. Bylo by zajímavé sledovat, čím jejich neexistenci zas okecají.

Já vím co jste psala, ovšem admin to zřejmě vyhodnotil jako OT, řešení osobních sporů bo tak něco a promazal to. Pozemšťanka Eva Neureiterová alias týraná zvířata už žádné argumenty nemá, tak se snaží aspon kopat kolem sebe jak to jde. Tady i na FB. A zdejší ať žijou psi jí v tom přizvukuje. Škoda, že to tady nezůstalo, aspoň si může veřejnost udělat obrázek co za lidi obhajujou tyhlety praktiky oesek.

11.3.2015 14:53
ať žijou psi

XXX.XXX.236.4

No jo, obchod musí kvést, ať to ty psy stojí, co stojí, to je snad každému jasné...

12.3.2015 09:54
kateausten

XXX.XXX.241.203

VAROVÁNÍ PRO CHOVATELE PSŮ! Podvodné "kontroly chovů" z Animals Help Company - SOS for Pets

Chovatelé psů, dávejte si pozor na to, koho pouštíte do baráku a do bytu. Samozvané Animal Policistky z Animal gelp Company, což je sekce o.s. SOS for Pets se vám pod záminkou, že jsou zájemci o vaše štěně, vetřou do baráku, nechají si předvést celý váš chov - pak o tom regerují na facebooku a hodnotí, "zda jste množka anebo nejste množka". Toto jednání soukromých osob je zcela nezákonné, Váš chov Vám může takto kontrolovat pouze Státní Veterinární správa (SVS) - příslušná KVS spoulu s městkou policií, případně zástupcem obecního úřadu.

Než někoho - podezřelé nepovolané osoby - pustíte ke svým psům, nechte si předložit legitimace státních úředníků, případně si telefonicky ověřte na příslušné KVS, zda skutečně k Vám byla kontrola poslána. Nepouštějte nikoho přes práh jen s papírem od nějakého spolku - občanského sdružení. Je to podvodné jednání, čeho se takzvané a samozvané "animal policistky" dopouštějí. Pokud jste se s takovým jednáním setkali, informujte Policii ČR.

Toto se děje viz případ z počátku března t.r. na FB skupině https://www.facebook.com/groups/343461922528664/permalink/353396084868581/

pro ty, kdo nemají FB přiloženy screeny

případně info i v paralelní diskuzi Animal Policie ČR zde na ifauně

https://www.ifauna.cz/psi/diskuse/detail/2895153/animal-policie-cr.

12.3.2015 10:11
bilusik

XXX.XXX.168.4

ať žijou psi napsal(a):
Kdyby tomu tak bylo, musel by být admin na hlavu padený

Ale jdi Evičko...

12.3.2015 10:59
Vor

XXX.XXX.122.39

Domáhá se vstupu na váš pozemek nebo dokonce do bytu či domu paní Pechová, Šlechtová, Skořepová nebo Jungmannová nebo někdo jiný pod nějakou záminkou nebo s papírem Animal Police? Okamřitě kontaktujte People Police a podejte Trestní oznámnení. Nikdo nemá právo vstoupit na váš pozemek nebo do vašeho bytu a narušovat vaše soukromí!

12.3.2015 12:02
kateausten

XXX.XXX.241.203

Vor napsal(a):
Domáhá se vstupu na váš pozemek nebo dokonce do bytu či domu paní Pechová, Šlechtová, Skořepová nebo Jungmannová nebo někdo jiný pod nějakou záminkou nebo s papírem Animal Police? Okamřitě kontaktujte People Police a podejte Trestní oznámnení. Nikdo nemá právo vstoupit na váš pozemek nebo do vašeho bytu a narušovat vaše soukromí!

K tomu se už nedá mlčet a obcházet to, byla informována SVS alespoň prostřednictvím FB. Další se chystá

12.3.2015 22:56
bohemica

XXX.XXX.168.11

Fakt že jste svými aktivitami vyvolali naprosto kontraproduktivní reakci je nad slunce jasný... Strany, kterých se téma týká, velmi dobře ví o co jde a jak se mají zachovat a ostatní se vám podařilo dokonale otrávit. Ono totiž platí, že všeho moc škodí!
Prostě si to tady dáváte v podstatě sami se sebou (jak se tomu říká? Onanie? Samohana? )
Nejvíc mě baví, že se tady ohání zákony atd. někdo, kdo na vedlejších vláknech nabádá k porušování platných zákonů.
Já sem jen občas nakouknu pro pobavení
Jako poradna nebo diskuze vaše ataky rozhodně nepůsobí a už to pochopil (i když opožděně) i admin, takže vaše porušování zákonů o osobních údajích, porušování místních pravidel diskuze a rozpor s podmínkami udělení licence k provozování tohoto portálu spolu s vašimi trapnými, dokola se opakujícími příspěvky nikoho se zdravým rozumem neoslovily.
Takže abychom si to shrnuli: Stále dokola jedno Bratrstvo psí packy mele svou, v podstatě jen pro své příznivce.
Tak si to užívejte "ad libidum" ! smajlík.

12.3.2015 23:00
bilusik

XXX.XXX.168.4

Vor napsal(a):
Domáhá se vstupu na váš pozemek nebo dokonce do bytu či domu paní Pechová, Šlechtová, Skořepová nebo Jungmannová nebo někdo jiný pod nějakou záminkou nebo s papírem Animal Police? Okamřitě kontaktujte People Police a podejte Trestní oznámnení. Nikdo nemá právo vstoupit na váš pozemek nebo do vašeho bytu a narušovat vaše soukromí!

12.3.2015 23:01
bilusik

XXX.XXX.168.4

bohemica napsal(a):
Fakt že jste svými aktivitami vyvolali naprosto kontraproduktivní reakci je nad slunce jasný... Strany, kterých se téma týká, velmi dobře ví o co jde a jak se mají zachovat a ostatní se vám podařilo dokonale otrávit. Ono totiž platí, že všeho moc škodí!
Prostě si to tady dáváte v podstatě sami se sebou (jak se tomu říká? Onanie? Samohana? )
Nejvíc mě baví, že se tady ohání zákony atd. někdo, kdo na vedlejších vláknech nabádá k porušování platných zákonů.
Já sem jen občas nakouknu pro pobavení
Jako poradna nebo diskuze vaše ataky rozhodně nepůsobí a už to pochopil (i když opožděně) i admin, takže vaše porušování zákonů o osobních údajích, porušování místních pravidel diskuze a rozpor s podmínkami udělení licence k provozování tohoto portálu spolu s vašimi trapnými, dokola se opakujícími příspěvky nikoho se zdravým rozumem neoslovily.
Takže abychom si to shrnuli: Stále dokola jedno Bratrstvo psí packy mele svou, v podstatě jen pro své příznivce.
Tak si to užívejte "ad libidum" ! smajlík.

O dokonalou idylku se jednalo, když se sem nelezou hádat ty dvě zmiňované osoby, které stejně jako ty nemají pravdu a ohání se tu jen svojím tvrzením bez důkazů a argumentů a vložené důkazy a argumenty jiných jen přehlížíte. Teď se je ty snažíš zastoupit a hádky opět asi vyvolat a zase bez důkazů a zase bez argumentů. Tak směle zase do toho...

13.3.2015 00:05
bohemica

XXX.XXX.168.11

Stále platí presumpce neviny, takže KONEČNĚ předložte důkazy (pravomocné rozsudky) a potom je všechno O.K.
Stále jenom melete dokola nějaké bláboly na úrovni tiskové agentury JPP (jedna paní povídala) čili drby.

13.3.2015 00:09
bilusik

XXX.XXX.168.4

bohemica napsal(a):
Stále platí presumpce neviny, takže KONEČNĚ předložte důkazy (pravomocné rozsudky) a potom je všechno O.K.
Stále jenom melete dokola nějaké bláboly na úrovni tiskové agentury JPP (jedna paní povídala) čili drby.

A jaké důkazy jsi předložila ty, jaké ať žijí psi a jaké týraná zvířátka... ? Žádné, jen tu něco tvrdíte bez důkazů a omýláte to dokola a myslíte, že se vaše lživé tvrzení stane najednou zázrakem pravdou. A po druhých chcete něco dokazovat vždy několikanásobně. Začínáš být stejně lživá a ubohá jako prolhaná údajná policajtka, Evička - 236.4. alias ať žijí psi - už to zase začíná být kolotoč ubohosti a lhaní z vaší strany, jako to co tu předvádíte s kámoškama doposud.

13.3.2015 00:42
kateausten

XXX.XXX.241.203

bohemica napsal(a):
Stále platí presumpce neviny, takže KONEČNĚ předložte důkazy (pravomocné rozsudky) a potom je všechno O.K.
Stále jenom melete dokola nějaké bláboly na úrovni tiskové agentury JPP (jedna paní povídala) čili drby.

Důkazů je tu dost, i ty rozsudky a konečná rozhodnutí přijdou, to chce čas

13.3.2015 00:55
kateausten

XXX.XXX.241.203

Bohemica, zatím se nic neshrnuje, nová kauza na sebe nedá dlouho čekat mám ten dojem, takže se zas stavte

13.3.2015 00:59
bilusik

XXX.XXX.168.4

kateausten napsal(a):
Bohemica, zatím se nic neshrnuje, nová kauza na sebe nedá dlouho čekat mám ten dojem, takže se zas stavte

A už se zase po vstupu bohemiky, kdy tu vyvolala opět hádky po vzoru ať žijí psi a psala příspěvky vykonstruované svou chorou myslí - zase maže

13.3.2015 01:07
bilusik

XXX.XXX.168.4

kateausten napsal(a):
Bohemica, zatím se nic neshrnuje, nová kauza na sebe nedá dlouho čekat mám ten dojem, takže se zas stavte

13.3.2015 17:29
Vor

XXX.XXX.122.39

bohemica napsal(a):
Fakt že jste svými aktivitami vyvolali naprosto kontraproduktivní reakci je nad slunce jasný... Strany, kterých se téma týká, velmi dobře ví o co jde a jak se mají zachovat a ostatní se vám podařilo dokonale otrávit. Ono totiž platí, že všeho moc škodí!
Prostě si to tady dáváte v podstatě sami se sebou (jak se tomu říká? Onanie? Samohana? )
Nejvíc mě baví, že se tady ohání zákony atd. někdo, kdo na vedlejších vláknech nabádá k porušování platných zákonů.
Já sem jen občas nakouknu pro pobavení
Jako poradna nebo diskuze vaše ataky rozhodně nepůsobí a už to pochopil (i když opožděně) i admin, takže vaše porušování zákonů o osobních údajích, porušování místních pravidel diskuze a rozpor s podmínkami udělení licence k provozování tohoto portálu spolu s vašimi trapnými, dokola se opakujícími příspěvky nikoho se zdravým rozumem neoslovily.
Takže abychom si to shrnuli: Stále dokola jedno Bratrstvo psí packy mele svou, v podstatě jen pro své příznivce.
Tak si to užívejte "ad libidum" ! smajlík.

Přání otcem myšlenky.

franklin scott

8.11.2015 01:24
franklin scott

XXX.XXX.69.177

Ahoj všichni, já jsem Jenny Williams svobodná matka od Gruzie USA, budu rád podělil o tento velký svědectví o tom, jak já mám půjčku od Franklin Scott úvěr společnosti, když jsme byli vyhnáni z našeho domova, když jsem nemohl zaplatit své účty už, poté, co byl scammed různými společnostmi on-line a popíral půjčku mou bankovních a jiných nějakou jinou družstevní záložny jsem navštívil. moje děti byly pořízeny pěstounské péče, byl jsem úplně sám na ulici. Až do dne, kdy jsem hanebně vešel do staré školy kamarád, který mě seznámil s tohoto Boha bát půjčky společnosti (Franklin Scott úvěr společnosti). Nejdřív jsem jí řekl, že já nejsem připraveni přijmout jakékoli riziko vyžádat on-line půjčku anymore, ale ona mě ujistila, že budu získala svou půjčku od nich. Na druhou stranu jsem si vzal kvůli mé bezdomovectví jsem si vzal soud a požádal o půjčku, jsem vyplnil formulář žádosti o úvěr a pokračoval se vším, co bylo požadováno ze mě naštěstí pro mě dostal půjčku ve výši $ 120,000.00, který jsem požádal o od tento úvěr společnosti (franklinosayandescott@gmail.com) a já jsem rád, že jsem vzal riziko, a požádal o půjčku. moje děti dostaly zpátky ke mně a teď i vlastní domov a podnikání mé vlastní. Vše jde vděčnost panu Franklina Scott Bůh poslal úvěru věřitele za to, že smysl na mém životě, kdy jsem ztratil veškerou naději, tak jsem dal slib, aby mé vlastní, že budu i nadále svědčit na internetu o tom, jak já mám půjčku. Potřebujete půjčku naléhavě? laskavě a rychle Zkontaktovat tuto velkou firmu nyní pro váš úvěr prostřednictvím e-mailu: franklinosayandescott@gmail.com on je laskavý povzbudit.

I nadále Jenny Williams.

8.11.2015 07:13
fikovnice

XXX.XXX.131.20

bohemica napsal(a):
Fakt že jste svými aktivitami vyvolali naprosto kontraproduktivní reakci je nad slunce jasný... Strany, kterých se téma týká, velmi dobře ví o co jde a jak se mají zachovat a ostatní se vám podařilo dokonale otrávit. Ono totiž platí, že všeho moc škodí!
Prostě si to tady dáváte v podstatě sami se sebou (jak se tomu říká? Onanie? Samohana? )
Nejvíc mě baví, že se tady ohání zákony atd. někdo, kdo na vedlejších vláknech nabádá k porušování platných zákonů.
Já sem jen občas nakouknu pro pobavení
Jako poradna nebo diskuze vaše ataky rozhodně nepůsobí a už to pochopil (i když opožděně) i admin, takže vaše porušování zákonů o osobních údajích, porušování místních pravidel diskuze a rozpor s podmínkami udělení licence k provozování tohoto portálu spolu s vašimi trapnými, dokola se opakujícími příspěvky nikoho se zdravým rozumem neoslovily.
Takže abychom si to shrnuli: Stále dokola jedno Bratrstvo psí packy mele svou, v podstatě jen pro své příznivce.
Tak si to užívejte "ad libidum" ! smajlík.

Už zase "Ad libiDum"?!

8.11.2015 07:15
fikovnice

XXX.XXX.131.20

franklin scott napsal(a):
Ahoj všichni, já jsem Jenny Williams svobodná matka od Gruzie USA, budu rád podělil o tento velký svědectví o tom, jak já mám půjčku od Franklin Scott úvěr společnosti, když jsme byli vyhnáni z našeho domova, když jsem nemohl zaplatit své účty už, poté, co byl scammed různými společnostmi on-line a popíral půjčku mou bankovních a jiných nějakou jinou družstevní záložny jsem navštívil. moje děti byly pořízeny pěstounské péče, byl jsem úplně sám na ulici. Až do dne, kdy jsem hanebně vešel do staré školy kamarád, který mě seznámil s tohoto Boha bát půjčky společnosti (Franklin Scott úvěr společnosti). Nejdřív jsem jí řekl, že já nejsem připraveni přijmout jakékoli riziko vyžádat on-line půjčku anymore, ale ona mě ujistila, že budu získala svou půjčku od nich. Na druhou stranu jsem si vzal kvůli mé bezdomovectví jsem si vzal soud a požádal o půjčku, jsem vyplnil formulář žádosti o úvěr a pokračoval se vším, co bylo požadováno ze mě naštěstí pro mě dostal půjčku ve výši $ 120,000.00, který jsem požádal o od tento úvěr společnosti (franklinosayandescott@gmail.com) a já jsem rád, že jsem vzal riziko, a požádal o půjčku. moje děti dostaly zpátky ke mně a teď i vlastní domov a podnikání mé vlastní. Vše jde vděčnost panu Franklina Scott Bůh poslal úvěru věřitele za to, že smysl na mém životě, kdy jsem ztratil veškerou naději, tak jsem dal slib, aby mé vlastní, že budu i nadále svědčit na internetu o tom, jak já mám půjčku. Potřebujete půjčku naléhavě? laskavě a rychle Zkontaktovat tuto velkou firmu nyní pro váš úvěr prostřednictvím e-mailu: franklinosayandescott@gmail.com on je laskavý povzbudit.

I nadále Jenny Williams.

Nahlášeno...
Ale pravdou je, že je to veeelmi komické!

8.11.2015 10:27

Dobrý den,
děkujeme za nahlášení spamu, který jsme na základě vašich zpráv odstranili.
Hezký den přeje
Admin.

10.11.2015 16:37
leniaa

XXX.XXX.93.202

Ahoj, mohla bych vás prosím poprosit o pomoc s mou diplomovou prací?

Prosím prosím o vyplnění, průměrná doba vyplnění je 1:30min.


Děkuji!



https://www.vyplnto.cz/databaze-dotazniku/vyzkum-premiova-znacka-krmiv/

18.11.2015 01:32
fikovnice

XXX.XXX.99.69

leniaa napsal(a):
Ahoj, mohla bych vás prosím poprosit o pomoc s mou diplomovou prací?

Prosím prosím o vyplnění, průměrná doba vyplnění je 1:30min.


Děkuji!



https://www.vyplnto.cz/databaze-dotazniku/vyzkum-premiova-znacka-krmiv/

Toto je 2. otázka Vašeho dotazníku. Jelikož jí nerozumím, nemohu dále pokračovat v jeho vyplnění...


2. Krmíte svého mazlíka prémiovým či klasickým krmivem?
prémiové krmivo
klasické krmivo.

chanchai Chakrii.

27.6.2017 23:43
chanchai Chakrii.

XXX.XXX.81.77

Toto je informovat veřejnost o muži nebo ženě, která je zdravá a 100% vážná při prodeji ledviny, musí naléhavě kontaktovat nemocnici Dr.Collins e-mail: doctorcollins3@gmail.com |, protože máme spoustu pacientů, kteří jsou v současné době v Potřeba transplantace ledvin, hledáte příležitost prodávat svou ledvinu za peníze kvůli finančnímu rozpadu a my mu poskytneme 800 000 USD za ledvinu. A také máme hiv / pomoc lék, pokud potřebujete lék také jen nám pošlete nyní, EMAIL: doctorcollins3@gmail.com.. whats-app číslo +2348108439977 děkuji.

Přidejte reakci

Přidat smajlík