Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
19.12.2005 17:15

Ahoj,sice je to asi marné,ale kdo hledá najde!!!
Nenašel by se nějaký hodný človíček,který by mi daroval KONÍKA?
Klidně mi nadejte,a třeba pošlete rady,ať se poučím...:-)
Morava,Zlínský kraj...
Může být i poník.nejsem začátečník-může být trochu(podotýkám trochu)temperamentnější-celkem v pohodě zvládám stavění se na zadní a občasné hrby a vyhazování..udržím se-zatím.Ale koník by to dělat nemusel:-)???

19.12.2005 17:15

petisek napsal(a):
Ahoj,sice je to asi marné,ale kdo hledá najde!!!
Nenašel by se nějaký hodný človíček,který by mi daroval KONÍKA?
Klidně mi nadejte,a třeba pošlete rady,ať se poučím...:-)
Morava,Zlínský kraj...
Může být i poník.nejsem začátečník-může být trochu(podotýkám trochu)temperamentnější-celkem v pohodě zvládám stavění se na zadní a občasné hrby a vyhazování..udržím se-zatím.Ale koník by to dělat nemusel:-)???

ahoj,este si nic nenasla?
nemam pre teba ziadnu ponuku,len rady.napis mi trebars ake plemeno jazdis,ake by si chcela a pod.vyriesila si uz urcite mnoho otazok kde by mal konik vybeh, z kade seno slamu a veeeeela dalsich,ktore je uz hadam zbytocne pisat

mas pravdu,zohnat niekoho,kto daruje kona a to v relativne dobrom stave je velmi tazke,no kone za nizku cenu a v 100% stave zas tak tazke nie je zohnat.

tiez by som velmi chcela kona,no rodicia.........ach rodicia........