Někdo kdo začal aktivně jezdit v pozdějším věku?

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
3.3.2018 08:05
Marta31

XXX.XXX.154.10

Zdravím vás
Chtěla bych se zeptat, jestli je tady někdo kdo začal jezdit později. Mě je 30 koně mám od 18 let, ale jsem vlastně samouk a spíše než bych jezdila, jsem okolo koní skákala a nechala jezdit jiné.
Zvláštní? Mě to tak stačilo. Teď mám ale více času, možností i financí abych mohla konečně jezdit jak jsem vždy chtěla. Chci jezdit western a ráda bych se dostala, alespoň na hobíčka.
Ale říkám si, neujel mi vlak?
Nějakou dobu už docházím na tréninky, ale teď jsem zase půl roku vynechala a začínám znova. Nejsem úplné jelito prej .
Nicméně jsem zase začala špatně a místo přiježděného koně mám doma skoro dvouletou APH.
Můj plán byl koupit si ještě jednoho přiježděného koně, ale přehodnotila jsem ho na plán - jezdit a jezdit a učit se pod trenéry do doby než, bude malá zralá na obsednutí - (také u zkušeného člověka samozřejmě)
Taky je ještě důležité, že nemám děti a tam už mi ten vlak jistojistě ujíždí, ale pořád si sobecky říkám, že nejprve si chci splnit svůj sen a taky vychovat to mládě a mimi až potom.

Nemám to s kým probrat a já sama si v duchu umím odpovídat jen ve svůj prospěch . Takže budu ráda za vaše zkušenosti.
Děkuji

Uživatel s deaktivovaným účtem

3.3.2018 09:05