Vlastní kůň vs. planovaná mateřská

Přidejte téma
Přidejte téma
Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
31.5.2018 15:04
VecnyOptimista

XXX.XXX.137.107

Ahoj všichni, už pár měsiců mě honí touha po vlastním koni. Zároveň jsem ale začátečník. Začala jsem jezdit teprve před rokem. Jezdim 2-3x tydně s trenerem a zbývajici čas stále pročitam članky, diskuze a jezdím teoreticky . Tím, že jsem v myšlenkách stále na koni, začalo mi byt 2-3x tydně jen hodina u koni v klubu málo. Libi se mi představa ke koni chodit neplanovaně, v kteroukoliv dobu, moci pracovat s koněm se země, vyjít do přirody, ať už na ruce nebo na koni, koně si pucovat třeba půl poledne, koupat. Zkrátka se koni věnovat se vším všudy. Což samozřejmě v Jk moc nejde. Ale k jezdectvi jsem se dostala relativně pozdě, je mi 28 let a s manželem plánujeme, že je čas uvažovat o rodině.hlavně z duvodu věku a celkově vhodných podmínek. Nevadilo by nám zároveň třeba pár let počkat. Ale ja se jaksi nemůžu rozhodnout, co je teď správné. Bavíme se o tom, že bych si koně pořídila po mateřské.ale bojím se, jestli si pak ještě užiji tu nespoutanost, a zkratka volnost se koni věnovat tak, jako by to bylo před mateřskou. Zajima mě, zda jste to někdo měl podobně?nechci se unahlit a rozhodnout se špatně.asi mě mrzí i to, že jsem se ke konim nedostala dřív

Uživatel s deaktivovaným účtem

31.5.2018 15:50

Asi je potřeba si hlavně říct jak jste na tom finančně, jestli by jsi zvládla platit ustájení a další poplatky za koně i na mateřské, tedy bez většího příjmu, a to i kdybys na něm nějakou dobu třeba nejezdila.

31.5.2018 15:56

Nekupujte si koně po roce ježdění. Byla by to fakt blbost. Nemáte tolik zkušeností a možná vám ještě zcela nedošlo, že vlastní kůň může znamenat spoustu radosti, ale i spoustu trápení a astronomické finanční výdaje.