Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
9.8.2011 19:33
verulda

XXX.XXX.64.2

Chtěla jsem se vás zeptat zda nemáte zkušenosti s nakupováním sedla přes EBAY?
Našla jsem tam bezkostrové sedlo za dobrou cenu ale nemám žádnou zkušenost.
Pouze z aukra.

10.8.2011 06:50
pilgrisek

XXX.XXX.66.171

ahoj co bys potřebovala vědět? Kupovala sem asi 4 sedla už. :-)

10.8.2011 20:53
verulda

XXX.XXX.64.2

našla jsem tam bezkostrová sedla. A cena mi přišla docela nízká. Na ebay v británii. Proto sháním někoho kdo to již zná. Jsem laik.

10.8.2011 21:13
pilgrisek

XXX.XXX.203.63

jo to sem pochopila ale s čím potřebuješ pomoct nevíš jak je to s objednáním nebo s kvalitou nebo s posláním sedla...smajlík

10.8.2011 21:42
verulda

XXX.XXX.64.2

Musím se registorvat to je mi jasné ale jakým způsobem se počítá dopravné, na aukru raději obchodují s lidmi co mají již nějaké kladné hodnocení nebude v tom problém. Jak posíláš penízky přes banku? koli to stojí? Když to sečteš vyplatí se ti to vůbec? Našla jsem modré a oranžové betkostrové sedlo v Anglii za 75liber. NO prostě sháním informaci jakou koliv o všem.

10.8.2011 22:46
bonita

XXX.XXX.235.88

nakupujem z Anglicka a prakticky aj z celeho sveta cez ebay uz roky, zaregistrujes sa, musis mat pay pal account a potom uz len komunikujes cez spravy z predajcami, oni maju nick, vedla nicka cislo-to znamena kolko veci uz predali alebo kupili a aj feedbacky, pozitivne, negativne a neutralne od kazdeho, kto im ho da, dalsia vec je ta, ze nie kazdy je ochotny poslat vec do Europy a ma to v popise danej veci aj napisane, no niekedy staci kontaktovat prdajcu a on moze na prdaji do EU suhlasit, este chces vediet nieco?

11.8.2011 13:36
pilgrisek

XXX.XXX.203.63