Zdravím, chtěla bych slyšet názor na dvě věci.
Našla jsem inzerát na tuto krásnou starší kobylku
http://www.equichannel.cz/prodam-klidnou-klisnu-ct
Moc se mi na ní líbí ty charakterové vlastnosti,co k ní píší- vzhledem k mé povaze a zkušenostem... naopak se bojím rizika koupě takto staršího koně, aby to pak nebyly desetitisícové neustávající náklady...
A na to navazuje ten druhý dotaz - myslíte, že je velká unáhlenost si chtít koupit koně (povahově a typu jako tahle kobylka), když jsem začátečník? - něco odježděno mám,ale nemám letité zkušenosti s koňmi, bohužel jsme se dostala ke koním až nyní v dospělosti. Popravdě bych raději sbírala zkušensti a trávila volné chvíle u svého než u cizích, kde to nikdy nebylo pro mě to pravé.... Ustájení bych měla placené u zkušených chovatelů....
Děkuji za názory.
monika2010
napsal(a):
Zdravím, chtěla bych slyšet názor na dvě věci.
Našla jsem inzerát na tuto krásnou starší kobylku
http://www.equichannel.cz/prodam-klidnou-klisnu-ct
Moc se mi na ní líbí ty charakterové vlastnosti,co k ní píší- vzhledem k mé povaze a zkušenostem... naopak se bojím rizika koupě takto staršího koně, aby to pak nebyly desetitisícové neustávající náklady...
A na to navazuje ten druhý dotaz - myslíte, že je velká unáhlenost si chtít koupit koně (povahově a typu jako tahle kobylka), když jsem začátečník? - něco odježděno mám,ale nemám letité zkušenosti s koňmi, bohužel jsme se dostala ke koním až nyní v dospělosti. Popravdě bych raději sbírala zkušensti a trávila volné chvíle u svého než u cizích, kde to nikdy nebylo pro mě to pravé.... Ustájení bych měla placené u zkušených chovatelů....
Děkuji za názory.
Zdravím, kobyla je to líbivá, ale mě by zajímala příčina toho zmíněného kulhání. Starší koník pro začátečníka je v pořádku, ale to může být klidně i 10 a výše což je optimální věk, za 15000kč koupíte dnes i mladé a zdravé zvíře, rozhodně bych jí jela okouknout s veterinářem a chtěla bych vidět RTG .