Otočit řazení příspěvků Otočit řazení příspěvků
1.5.2015 06:11
loufan

XXX.XXX.155.190

Http://www.ifauna.cz/okrasne-ptactvo/inzerce/r/detail/2498845/koupim-samce-ara-ararauna/

To se nestydí dát tu fotku do inzerce? Chtěl bych vidět chovatele, který prodá araraunu do toho chlívku. Tam by se oškubal i zdravý pták .

1.5.2015 11:02
cone

XXX.XXX.160.35

Jednou jsem navštívil staršího chovatele, který v takových podmínkách choval ararauny, zelenokřídlé, nobilisky, žaky, senegalce a amaz. modročelé. Navíc tam bylo v záletech takové šero, že rozeznat žaka od amazoňana bylo nemožné. Ale perlička na závěr - od mnoha párů odchovával mladé, u žaků a senegalců dokonce od více párů !
Neberte prosím můj příspěvek jako propagaci či fandění takovým chovatelským? podmínkám, jsem jednoznačně proti.

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2015 11:40
Uživatel s deaktivovaným účtem

Ne ze bych se zastaval toho co ste uvedl ve svem prispevku ale to ze uspesne odchovaval taky o necem vypovida...ona prehnana snaha mit vse ciste a sterilni nacpat do ptaku plno chemie(vselijake ockovani odcerveni atd.) je taky naskodu.je treba rozvijet i prirozenou imunitu ne jen tu umelou.verim ze spousta zvas me za to bude kamenovat ale nez to udelate zkuste se zamyslet nad tim co sem napsal...

1.5.2015 12:03
simacek123

XXX.XXX.142.1

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne ze bych se zastaval toho co ste uvedl ve svem prispevku ale to ze uspesne odchovaval taky o necem vypovida...ona prehnana snaha mit vse ciste a sterilni nacpat do ptaku plno chemie(vselijake ockovani odcerveni atd.) je taky naskodu.je treba rozvijet i prirozenou imunitu ne jen tu umelou.verim ze spousta zvas me za to bude kamenovat ale nez to udelate zkuste se zamyslet nad tim co sem napsal...

Napsal jste celkem pravdu, ale vysvetlite to nekomu kdo ma jinou-asi tezko?

Uživatel s deaktivovaným účtem

1.5.2015 12:13
Uživatel s deaktivovaným účtem

Bouzel nevysvetlim...ale proto sem tam napsal at se nejdriv zkusi zamyslet nez me zacnou kamenovat...

1.5.2015 23:56
alex66

XXX.XXX.204.8

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Ne ze bych se zastaval toho co ste uvedl ve svem prispevku ale to ze uspesne odchovaval taky o necem vypovida...ona prehnana snaha mit vse ciste a sterilni nacpat do ptaku plno chemie(vselijake ockovani odcerveni atd.) je taky naskodu.je treba rozvijet i prirozenou imunitu ne jen tu umelou.verim ze spousta zvas me za to bude kamenovat ale nez to udelate zkuste se zamyslet nad tim co sem napsal...

Určitě máte částečně pravdu, ale mít ptáky v hezkém a čistém prostředí rozhodně neznamená že jsou ve sterilním prostředí. A to co je vidět na fotce v inzerátu je přímo děs. Jestli tohle je podle vás způsob jak rozvíjet přirozenou imunitu tak na to nemám slova.

2.5.2015 08:12
pajoš

XXX.XXX.111.236

Jako já pořád vymýšlím, jak zlepšit chovné podmínky, co mohu udělat pro zvíře, které k sobě připoutám. Ale podle fotky vidím, že někteří myslí první na sebe a až potom na to co mají doma - někteří lidé, by neměli chovat vůbec NIC. Styděla bych se za orvaného ptáka v bordelu kdesi v kobce. A lidi co mají jiný názor, mě nazajímají, páč Vás bych tam zavřela taky, at se proberete...A když nemám čas a peníze- tak nechovám NIC ! Chudák malá

2.5.2015 08:28
simacek123

XXX.XXX.142.1

pajoš napsal(a):
Jako já pořád vymýšlím, jak zlepšit chovné podmínky, co mohu udělat pro zvíře, které k sobě připoutám. Ale podle fotky vidím, že někteří myslí první na sebe a až potom na to co mají doma - někteří lidé, by neměli chovat vůbec NIC. Styděla bych se za orvaného ptáka v bordelu kdesi v kobce. A lidi co mají jiný názor, mě nazajímají, páč Vás bych tam zavřela taky, at se proberete...A když nemám čas a peníze- tak nechovám NIC ! Chudák malá

A proto nekritizujte druhé a ukazte svoje?,.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2015 09:50
Uživatel s deaktivovaným účtem

alex66 napsal(a):
Určitě máte částečně pravdu, ale mít ptáky v hezkém a čistém prostředí rozhodně neznamená že jsou ve sterilním prostředí. A to co je vidět na fotce v inzerátu je přímo děs. Jestli tohle je podle vás způsob jak rozvíjet přirozenou imunitu tak na to nemám slova.

Dekuji za reakci a za to ze ste se zamyslel(a) nad tim o cem sem psal...k ptakovi na fotce se vyjadrim jen tak ze takhle by to urcite vypadat nemelo ale otom muj prispevek nebyl.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2015 09:55
Uživatel s deaktivovaným účtem

pajoš napsal(a):
Jako já pořád vymýšlím, jak zlepšit chovné podmínky, co mohu udělat pro zvíře, které k sobě připoutám. Ale podle fotky vidím, že někteří myslí první na sebe a až potom na to co mají doma - někteří lidé, by neměli chovat vůbec NIC. Styděla bych se za orvaného ptáka v bordelu kdesi v kobce. A lidi co mají jiný názor, mě nazajímají, páč Vás bych tam zavřela taky, at se proberete...A když nemám čas a peníze- tak nechovám NIC ! Chudák malá

Mila pani vy ste jasnym dukazem toho ze nez aby ste trochu zauvazovala ocem sem vubec vlastne psal tak ste hned mrknutim oka psala vas rozhorceny komentar zkuste si to precist jeste jednou vklidu a trochu zapremyslet jestli to nepomuze napiste mile rad vam vysvetlim o co vmem prispevku slo...poradim ze o aru na fotce ne.

2.5.2015 10:17
cone

XXX.XXX.160.35

Kvalita života papoušků se zcela jistě odvíjí od prostředí, ve kterém jsou drženi, základní hygienické podmínky jsou neodmyslitelné, provedení voliéry (kachle, dlažba...) spíše usnadńuje práci chovateli s úklidem (pokud tedy vůbec uklízí). Někteří chovatelé? dokonce jsou schopni si nevšimnout, že ptáci mají křídla a že jejich přirozenou potřebou je létání.
PS-člověk i v kobce 2x2m dokáže zplodit potomka, porodit a následně ho i vychovávat, mohou se udržovat při životě jen těmi nejzákladnějšími potravinami- ale kvalita života takového "chovného" páru? Takže chválením nebo jen tolerováním hrozných podmínek v chovu ničemu neprospějeme, spíše naopak, ublížíme svým chovancům.
Jinak myslím, že ten kdo nemá podmínky, kdo nemá finance na kvalitní krmivo a na slušné voliéry, a hlavně kdo nemá na své chovance čas - ať jednoduše nic nechová !

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2015 10:26
Uživatel s deaktivovaným účtem

cone napsal(a):
Kvalita života papoušků se zcela jistě odvíjí od prostředí, ve kterém jsou drženi, základní hygienické podmínky jsou neodmyslitelné, provedení voliéry (kachle, dlažba...) spíše usnadńuje práci chovateli s úklidem (pokud tedy vůbec uklízí). Někteří chovatelé? dokonce jsou schopni si nevšimnout, že ptáci mají křídla a že jejich přirozenou potřebou je létání.
PS-člověk i v kobce 2x2m dokáže zplodit potomka, porodit a následně ho i vychovávat, mohou se udržovat při životě jen těmi nejzákladnějšími potravinami- ale kvalita života takového "chovného" páru? Takže chválením nebo jen tolerováním hrozných podmínek v chovu ničemu neprospějeme, spíše naopak, ublížíme svým chovancům.
Jinak myslím, že ten kdo nemá podmínky, kdo nemá finance na kvalitní krmivo a na slušné voliéry, a hlavně kdo nemá na své chovance čas - ať jednoduše nic nechová !

Plne svami souhlasim ale hlavne s vetou ZAKLADNI hygienicke podminky jsou neodmyslitelne...

2.5.2015 11:36
cone

XXX.XXX.160.35

Uživatel s deaktivovaným účtem napsal(a):
Plne svami souhlasim ale hlavne s vetou ZAKLADNI hygienicke podminky jsou neodmyslitelne...

Mám dojem, že základní hygienické podmínky jsou prospěšnější než přísně sterilní prostředí. Ale zase bych to nehrotil až úplnému opaku - jeden můj kamarád chovatel tvrdí, že nejlepší a nejodolnější ptáci jsou zdraví jedinci pocházející z děsných podmínek. No, no, nevím...

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2015 12:14
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jde videt ze mame na tuto problematiku vcelku stejny nazor ona presprilisna snaha o nejlepe sterilni prostredi je vzdy na skodu ale samozdrejme nejde ptaky drzet v prasecim chlivku...vas kamarad ma v urcitem smyslu pravdu ptaci v tehle podminkach mivaji silnejsi imunitu ale samozdrejme se nesmi jednat o nejaky extrem pak jde cela imunita do haje a z takovych jedincu jsou akurat mrzaci.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2015 12:29
Uživatel s deaktivovaným účtem

Jeste dodam ze kvalitni a pestra strava je samozdrejmosti ale urcite nebudu behat kazdou hodinu kolem volier jestli nahodou neupadlo na zem nejake pericko nebo slupka z prosa ci slunecnice.

2.5.2015 13:42
smidla

XXX.XXX.199.221

Dobry den,
prirozena imunita je velmi duleita. Naprosto chapu prispevky o sterilnich volierach. Prohlizel jsem si obrazek u inzeratu velmi pozorne a dlouho. Cihly naspricovane, sem tam dira v nich nejspis po nejakem hrebiku nebo skobe. Dve tmave smouhy co by mohly byt spinave pavuciny ale take neco jineho. Posuzovat svetelne podminky pri foceni proti okynkum kdy ptak sedi za zdi a tedy jakob vestinu pro fotak nebudeme.
Myslim si ze vse umocnuje oskubany papousek, ale pricina oskubani muze byt neco zcela jineho.
Ano, dovedu si predstavit ze by vse vypadalo jinak, ale rozhodne nebudu podle fotografie tvrdit ze je chovatel cunik a ze ma ptaky v prasecim chlivku. Zkuste se zamyslet i nad timto...
S pozdravem Smidla.

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2015 17:04
Uživatel s deaktivovaným účtem

Urcite sem majtele nenazval cunikem a o jeho chov. zarizeni sem se taky nevyjadroval psal sem obecne...pisu to aby nedoslo k nejake mylce.

2.5.2015 19:36
adamajko

XXX.XXX.234.248

Inzerát byl vymazán, takže...?

2.5.2015 19:56
pajoš

XXX.XXX.111.236

Ale já reagovala na foto, ne na Váš komentář, leda by to byl Váš ara

Uživatel s deaktivovaným účtem

2.5.2015 20:12
Uživatel s deaktivovaným účtem

Vtom pripade se vam omlouvam.

2.5.2015 20:32
adamajko

XXX.XXX.234.248

pajoš napsal(a):
Ale já reagovala na foto, ne na Váš komentář, leda by to byl Váš ara

Docela jste mně pobavila, protože ary nechovám a asi kvůli sousedům ani nebudu, zatím nejhlasitější mám mnichy, ale ten někdo koho ten inzerát byl zareagoval.Ale tak či tak foto nebylo povedené a víc jsme se nedozvěděli.Takže těžko soudit, ale když prohledáte internet i stránek českých chovatelů, tak na takováto podobná zařízení určitě narazíte také.Nejsem zastánce úplného sterilního prostředí, ale foto také celé prostředí s celým výletem a podlahou, či se stravou nebyl.To je čistě můj názor, tak mně nekamenujte.Reakce na ten snímek byla ještě umocněna tím, že se jednalo o aru, což si myslím, že by se to mělo týkat všech živých tvorů chovaných v zajetí ať už je to andulka, nebo už zmiňovaný ara.Takových snímků u inzerce již za tu dobu co Ifauna existuje již bylo mnoho a nikdy se tu v diskusi v podstatě s tím konkrétním případem nevyřešilo, ba naopak se potom lidé nakonec uráželi za svoje názory.Doufám, že jsem se nikoho nedotkl a že témata která zde budeme řešit budou lepší a odpovědi fundované a bez urážek.

S chovatelským pozdravem Jarda.

3.5.2015 13:05
akrobat

XXX.XXX.116.252

Kdyby se každý staral sám o sebe a o své svěřence než o druhé. To by nám dobře bylo. Že Františku.

3.5.2015 13:09
simacek123

XXX.XXX.142.1

akrobat napsal(a):
Kdyby se každý staral sám o sebe a o své svěřence než o druhé. To by nám dobře bylo. Že Františku.

Ano bylo, ale jak se říká - p...je stále vice.

Přidejte reakci

Přidat smajlík